volvos έγραψε: |
και παω δυναμομετρο |
Pughell έγραψε: |
Για να μην μιλαμε με λογια του αερα,εκκεντρα για αυτο το μοτερ εβγαλε μονο η Schrick των οποιων χαρακτηριστικα θα δειτε εδω
http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf στην σελιδα 10,εκει που λεει Mini 4cyl. 4v. Cooper S R56 N14 11/2005-. |
volvos έγραψε: |
δε νομιζω να ειναι δυσκολη. απλα ποιον εμπιστευεσαι να του το κανεις ? ρωτα στελιο για λεπτομεριες |
recife_rallye έγραψε: | ||
Κατσε γιατι με μπερδεψες..ο στελιος εχει βαλει εκκεντρα ή απλα εχει πειραξει το μεταβλητο στο δικο του? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εναλλακτικα βαζεις εκκεντρα που κανουν την ιδια(μαλλον σαφως καλυτερη) δουλεια και στα μαμα σημαδια μαλιστα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Πολυ πιθανο τα εκκεντρα του 120αριου να ειναι αγριοτερα... ![]() Οι Schrick βγαζουν δυο προφιλ. Το ηπιοτερο ειναι 248/10 και το αλλο ειναι 248/10,7. Απλα στο δευτερο προφιλ θελει και καποιο αλλο εξαρτημα μαζι(ελατηρια βαλβιδων ή ωστηρια). Σαν χρονισμα δεν χρειαζεται ψαξιμο,η ιδια η Schrick εχει υπολογισμενα καποια μεγεθη συντονισμου και διαμορφωνει αναλογα τα προφιλ της για την καλυτερη αποδοση στα μαμα σημαδια. ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Sτελιο εχουμε τιμη για δ αυτα? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Για κουφιοι εκκεντροφοροι παντως,ειναι τζαμπα... ![]() Οι αναλογοι Schrick για Clio RS,που ειναι παλι κουφιοι,κοστιζουν πανω απο 850Ε... ![]() Βαγγο τελικα ψηλα ποσο εντονη διαφορα κανουν σε σχεση με τους μαμα; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Α,ναι,καλα που το ειπες,στο 2ο σετ λεει να τσεκαρεις και valve clearance... ![]() Με τα μαμα πιστονια υπαρχει "θεμα"; ![]() |
106 T16 έγραψε: |
...,κανονικά θέλει καπάκι έξω ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Πικρααααααα... ![]() Κερατιατικα χρηματα για φλαντζες,ρεκτιφιε,κλπ,κλπ... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Tελικα με τους απλους θα δουμε αποτελεσμα?η τσαμπα λεφτα θα δωσουμε?
Θα χρειαστει τιποτα επιπλεον? |
Pughell έγραψε: |
Μπα,τι ψιψινες...Κανενα μονοθεσιο της FIA θα ζαχαρωνει παλι... ![]() ![]() ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
Αν θέλει μονοθέσια της FIA θα πρέπει ομάδες σαν τον Ηρακλη να τις παίζει στα δάκτυλα! |
MEMsoud έγραψε: |
ειναι αυτα που λεμε τοσο καιρο στο αλλο τοπικ περι εκκεντροφορων στο 207... (καλο θα ηταν περι εκκεντροφορων να τιο συνεχισουμε εκει)
αντε να δω ποιος θα το κάνει επιτελους...αν δεν το χει κα΄νει ηδη και δεν το λέει |
Παράθεση: |
Πολυ πιθανο τα εκκεντρα του 120αριου να ειναι αγριοτερα...
Οι Schrick βγαζουν δυο προφιλ. Το ηπιοτερο ειναι 248/10 και το αλλο ειναι 248/10,7. Απλα στο δευτερο προφιλ θελει και καποιο αλλο εξαρτημα μαζι(ελατηρια βαλβιδων ή ωστηρια). Σαν χρονισμα δεν χρειαζεται ψαξιμο,η ιδια η Schrick εχει υπολογισμενα καποια μεγεθη συντονισμου και διαμορφωνει αναλογα τα προφιλ της για την καλυτερη αποδοση στα μαμα σημαδια. |
mechanic έγραψε: | ||||
στο τοπικ αφτερμαρκετ τορμπινας
(Μανθο πηρα φορα και ξεχαστηκα.... συνεχιζω εδω την κουβεντα, σορρυ ![]() Προσωπικα αν δεν εμενα στο εξωτερικο θα το ειχα κανει ηδη, (οχι οτι με δεν μπορω να το κανω βεβαια ειδηκα τωρα που ελειξε και η εγγυηση μου ![]() ![]() ![]() Κοιταζωντας τα ποσταρισματα της προηγουμενης σελιδας το πρωτο που θα ηθελα να σχολιασω ειναι τα λογια του Στελαρα: Pughell wrote:
Τον παραδεχομαι γιατι ξερει να ψαχνει ο φουστης... ![]() Αλλα και απο την αλλη φαινεται η σωστη δουλεια που κανει η σρικ καθως για το δυνατοτερο "σετακι" αναφερει (με εμεσο φυσικα τροπο) πως υπαρχει θεματακι με το συστημα των βαλβιδων, αν θες να πας ψηλοτερα... ![]() Και προσφατα ο αλλος Στελιος (σαλεξ) δημοσιοποιησε μια πολυ σωστη παρατηρηση, πως η ηδια η πεζω "σκληραινει" τα ελλατηρια στις βαλβιδες περνωντας το στην"απο μεσα" μιας και δεν θελουν να παραδεχθουν επισημως οτι φτασανε να "μαλακωσουν" μεχρι και τα ελατηρια ωστε να συγκρατισουν τις εσωτερικες ενεργιακες απωλειες... και (ως ενα σημειο) και μιλωντας παντα για μαμα μοτερ, καλα κανανε δηλαδη |
gorilas 2O7 έγραψε: |
μηπως θελει κανενας cat cams μεγαλους για 207.τους ειχα κανει ειδικη παραγγελεια |
gorilas 2O7 έγραψε: |
μηπως θελει κανενας cat cams μεγαλους για 207.τους ειχα κανει ειδικη παραγγελεια |
gorilas 2O7 έγραψε: |
ναι ειναι ολη απλα αλλαξαν τα σχεδια.να δουμε ποσο δυνατο θα βγει |
gorilas 2O7 έγραψε: |
απο χαλκιδα ειμαι και η δουλεια μ ειναι κομοτηνη τα τελευταια 2 χρονια |
bagos έγραψε: |
αν δε σου αρεσουν κ τους πουλησεις περνω σειρα πρωτος.... ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
Αντε με το καλό να δούμε τι κάνει με wideband...!!!!
ποιο σετακι εβαλες Τα αναμενόμενα θα τα δεις αν ρυθμιστεί σωστα... |
saikoe_39 έγραψε: |
Αντε με το καλό να δούμε τι κάνει με wideband...!!!!
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
τους "καλούς" με τα retainers. ![]() |
volvos έγραψε: |
eytyxvw που δε εχει μπει να σας κραξει ο θανασης ακομα
ΠΡΩΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ WIDEBAND ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
Δωσμου κωδικους αν εχεις...τα ρεταινερς τα δινει με οποιο σετ θες...!!! Οχι με wideband σαφως και δεν θα εχει θεμα....με narrowband παντως μας βγηκε η πιστη....αλλαγη απο file σε file...30 αλογα διαφορα.... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ηρεμα ρε,ολα τα 207 pro f/l εχουν wideband ![]() Kωστα εσυ εχεις το f/l η για αλλο αμαξι ελεγες? |
Παράθεση: |
Ο αισθητηρας ευρεως φασματος επιτρεπει τη συνεχη μετρηση της συγκεντρωσης του οξυγονου μεσα στα καυσαερια μεσα σ ενα ευρος τιμων Λαμδα μεταξυ 0,8 και 2,4.Η μοναδα ελεγχου του κινητηρα μπορει να διορθωσει με μεγαλυτερη ακριβεια τη δοσολογια και να φτασει πιο γρηγορα στην στοιχειομετρικη τιμη που αντιστοιχει στην τιμη λ=1 |
volvos έγραψε: |
eytyxvw που δε εχει μπει να σας κραξει ο θανασης ακομα
ΠΡΩΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ WIDEBAND ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ |
Steve έγραψε: |
Νεράκι προς το παρόν, δεν μας έχει πει κάτι ακόμα για μεθανόλες ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Σε ένα super market αν πάτε έχει απιονισμένο νερό 0,70e τα 4λιτρα ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
0,50!!!! |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
γιατί; |
salex έγραψε: |
Το απιονισμένο νερό κοστίζει 0E γιατί βγάζει το στεγνωτήριο.
Αν έχετε τέτοιο σπίτι, έχει καλώς. Αλλιώς βρείτε κανένα φίλο που να έχει! ![]() |
NoDsl έγραψε: |
Πόσο πήγε το μαλλί, εκκεντρα ριτεινερς αν επιτρέπεται. Με μεταφορικά. |
NoDsl έγραψε: |
Μια χαραααα ![]() ![]() |
mez έγραψε: |
Για τους Schrick βρίσκω τιμή γύρω στα 720 ευρώ...Ελπίζω να μην κάνω διαφήμιση, αλλά με ένα γρήγορο search τους βρήκα στο site της MiniSpeed. |
RaLLaKiaSGT έγραψε: | ||
720 EURO χωρις ΦΠΑ 23% φιλε μου..καποιος αλλος τους πουλαει αρκετα φτηνοτερα :D |
kostas207rc έγραψε: | ||||
μας γ****ς βραδιατικα... ![]() ![]() ![]() |
bagos έγραψε: | ||||||
οι ΜΗ κοντρακηδες,δε τους χρειαζονται,οποτε για εμας που δεν ειμαστε,δε μας απασχολει καγκουρα... ![]() ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
To αρκετα φτηνοτερα ποσο ειναι..???
ειναι γνήσιοι...? Γιατι κατω απο 800 δεν τους εχω βρει... |
kostas207rc έγραψε: |
Από πότε τα αφήνει τόσο φτηνά ο Βαγγέλης?
Πιο στάδιο είναι? |
saikoe_39 έγραψε: |
900 950 schrick Χωρίς τιτανιου καπελοτα..
Κατκαμς δεν έχω δει από κοντα..αλλά για να παίζει σωστά με στοκ ecu Δεν θα έχουν ξεφεύγει.. Boubis δουλεύουν μια χαρά..με χαμηλό κόστος Καλύτερη λύση...works turbo μαζί με works πολλαπλή... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Χρειάζεσαι το 0483A1481-01 o εξαγωγής και το 0483E1481-01 ο εξαγωγής
Επίσης σωστό είναι να πάρεις και τα retainers 048313004 Κάπου στο παρακάτω απο το 1000άρικο βγαίνει (ή έβγαινε όταν τα αγόρασα εγώ) Κάνουν δουλεια σε όλο το φάσμα των στροφών, και τους συστήνω ανεπιφύλακατα. Μπούμπης απο ότι έχω ακούσει δύναμη ψηλά έχει. Αλλα όπως και να έχει δεν μπορώ να συγκρίνω τα δυο προϊόντα είτε γιατί δεν έχω εμπειρία απο μπούμπη, είτε γιατί θεωρώ (έστω και θεωρητικά) την schrick ώς προϊόν ανωτέρης ποιότητας εμπειρίας και έρευνας. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Χρειάζεσαι το 0483A1481-01 o εξαγωγής και το 0483E1481-01 ο εξαγωγής
Επίσης σωστό είναι να πάρεις και τα retainers 048313004 Κάπου στο παρακάτω απο το 1000άρικο βγαίνει (ή έβγαινε όταν τα αγόρασα εγώ) Κάνουν δουλεια σε όλο το φάσμα των στροφών, και τους συστήνω ανεπιφύλακατα. Μπούμπης απο ότι έχω ακούσει δύναμη ψηλά έχει. Αλλα όπως και να έχει δεν μπορώ να συγκρίνω τα δυο προϊόντα είτε γιατί δεν έχω εμπειρία απο μπούμπη, είτε γιατί θεωρώ (έστω και θεωρητικά) την schrick ώς προϊόν ανωτέρης ποιότητας εμπειρίας και έρευνας. |
akis1976 έγραψε: |
Αν η schrick τελικά φτάνουν το χιλιάρικο,τότε στα ιδια λεφτά φτιάχνεις μπουμπακια και πολλαπλή works που οσο και να πεις κάτι θα βοηθήσει και αυτη,σωστά το σκέφτομαι η έχω λάθος?για ενα μοτερ 240-250 αλογα που να κρατάει δύναμη σχεδόν μέχρι τον κόφτη,αυτο που θελει και ο γιαννης,μαλλον ![]() |
akis1976 έγραψε: |
Το πρώτο που βρήκα μπροστά μου.
http://www.1320.co.uk/jcw-turbo-exhaust-manifold-gen-2-r56-cooper-s |
Pughell έγραψε: |
http://www.citroenracing.com/en/client-competition/citroen-ds3-r3/
Ανοιξτε τα ματια σας και δειτε... |
Pughell έγραψε: |
http://www.citroenracing.com/en/client-competition/citroen-ds3-r3/
Ανοιξτε τα ματια σας και δειτε... |
Pughell έγραψε: |
Το R3 βγαζει 235 αλογα με περιοριστικο στομιο των 29mm.
Με απλά λογια,καντε μια συγκριση και αναλογιστειτε ποσα αλογα θα εβγαζε το μοτερ σας αν ειχε εισοδο αλουμινιου μολις 29mm. Τωρα που κατανοησατε τι σημαινει αυτο ![]() ![]() Με απλά λογια,δεδομενου οτι η 1η γενια ειχε σαν βαση την μαμα τουρμπινα και εβγαζε 215 αλογα(παλι με τοσο μικρο στομιο),παιρνωντας τους εκκεντροφορους και το valvetrain του R3,καταλαβαινετε για ποση δυναμη πανω μιλαμε... ![]() Ναι,κοστιζει βεβαια,αλλά με πορδες αυγα δεν βαφεις,δυστυχως... |
Pughell έγραψε: |
Εχουμε τοπικο αγωνιζομενο που εχει DS3R3 εδω και χρονια και μαλιστα φετος το εκανε και Max(235 αλογα) οπότε λεω οτι ξερω τι διαφορες εχει... ![]() Περι αλογων,το ειχα γραψει και παλιοτερα αλλά οι περισσοτεροι πετουσατε χαρταετο... Αν στο παλιο R3 των 215 αλογων,βγει το στομιο και μεινει οπως ειναι η τουρμπινα παραγωγης(γιατι το 215αρι μοτερ ειναι με παραγωγης turbo),τοτε φλερταρετε επικινδυνα με τα 300... Δεν ειπα για το wrc που παρά το τραγικο στομιο και αυτο(33αρι εχει),βγαζει 300 με πολλά διαφορετικα πραγματα,αναφερθηκα αποκλειστικα στο R3 γιατι περα απο τα πιστονια και τους εκκεντροφορους,το υπολοιπο μοτερ ειναι ουσιαστικα παραγωγης,λογο κανονισμου παντα. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Στελιο εγω δεν σε καταλαβα ακριβως ![]() θες να πεις να βαλουμε το καπακι του R3? κι αν ναι, ποσο εχει? επισης βλεπω εχει και αλλη πολλαπλη εξαγωγης το ds3 R3 ποια τουρμπινα εχει? την 150αρα? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Στελιο εγω δεν σε καταλαβα ακριβως ![]() θες να πεις να βαλουμε το καπακι του R3? κι αν ναι, ποσο εχει? επισης βλεπω εχει και αλλη πολλαπλη εξαγωγης το ds3 R3 ποια τουρμπινα εχει? την 150αρα? |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,ποιο καπακι,μονον τους εκκεντροφορους με τα ωστηρια/ελατηρια/κλπ για οσους το σκεφτονται σοβαρα και κυνηγανε πολυ μεγαλα νουμερα. |
Pughell έγραψε: |
Περι πολλαπλης,ΔΕΝ ειναι διαφορετικη,η μαμα ειναι απλά βιδωνει αναποδα η τουρμπινα.
|
Pughell έγραψε: |
Από εγκεφαλο/ηλεκτρικα,καμια σχεση με παραγωγής. . |
Pughell έγραψε: |
Την μαμα του DS3 Racing φοραει βρε καφρε,πως να το πω; ![]() Αν ειναι ιδια με του 207 RC,τοτε ναι,ιδια ειναι με του DS3... Σαν του 150αριου παντως,δεν ειναι σιγουρα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Και το wrc,ναι,thp ειναι αλλά με καμποσες διαφοροποιησεις. Τι σκατa,ουτε αυτο δεν ξερετε πια; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Διατηρω μια μικρη επιφυλαξη για το αν το ομολογκαρισμενο μοτερ ειναι του 150αριου ή του Racing,μιας και δεν εχω στα χερια μου την ομολογκασιον για να σας πω σιγουρα. ![]() Απλά ειτε φοραει την μια τουρμπινα,ειτε την αλλη,δεν νομιζω οτι εχει τοσο μεγαλη σημασια μιας και το περιοριστικο στομιο ειναι 29αρι και στις δυο περιπτωσεις. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεκτο,απλά και προπελα να βαλεις στον συμπιεστη,αμα το στομιο ειναι φυσοκαλαμο,τοτε @@ δυναμη θα βγαλεις... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Guess again...
Με τις πιεσεις που δουλευουν τα turboμοτερ σε τετοιες εκδοσεις,παιρνεις παντου απαξ και σου δωσουν 1-2 χιλιοστα επιπλεον μιας και οι τουρμπινες τους ειναι παραγωγης,που 8 στις 10 φορες ειναι πολυ μικρες για τα δεδομενα που αποσκοπουν. Το ειδαμε το σκηνικο και στα Ν4 που εδωσαν 2 επιπλεον χιλιοστα στο στομιο και παλι τα ιδια ειναι. 20-25 αλογα πανω απο πριν και μετα τις 5000 παλι τραγωδια... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μεγειες ![]() ![]() |
JDROGAS έγραψε: |
Να αναθερμανω το τοπικ αφου εστειλα για reprofile τα εκκεντρα στον γνωστο "Μπουμπη" και τα φοραω πλεον εδω κι ενα μηνα περιπου.
Εντυπωσεις αριστες! Το μοτερ μεταμορφωθηκε απο τις 2000 στροφες μεχρι και τις 6500 οπου γεμιζει ασταματητα και μου θυμιζει ενα εξακυλινδρο Ε30-325i που ειχα.Μεχρι τις 2000 εχουμε καποια μπερδεματακια αλλα μετα καθαριζει. Κερασακι στην τουρτα το χαμηλο κοστος και ο ηχος ψηλα που μου θυμισε το veloce που οδηγουσα πιτσιρικος (κρυφα απο το μπαμπα) ![]() |
MAD έγραψε: | ||
Πόσο δηλαδή κόστισαν?? |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
Μάκη θα σπάσει |
android έγραψε: |
https://www.youtube.com/watch?v=LzPrd7DfLMY |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
Μάκη θα σπάσει |