Road_Runner έγραψε: |
To oτι σηκωνει πολυ ευκολα τροχο τι πρωτια ειναι δλδ???
![]() ![]() ![]() |
garrett156 έγραψε: |
χαρακτηριστικη ατακα....το εσωτερικο του peugeot 207 rc αν και δειχνει τα χρονακια του ειναι ευχαριστο!!!ηθελα να ξερα πως οριζουν το μοντερνο... |
Pughell έγραψε: |
Κιτρινος ελληνικος τυποοοοοοςςς!!!! ![]() Το φωναζω εδω και χρονια και το λεω εκ των εσω! ![]() |
oustampas έγραψε: |
και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. . |
p206xs2 έγραψε: |
Όντως το RC σε στροφιοδρομή είναι καλύτερο σε αίσθηση, το cupra ομως είναι μπροστά σε απόλυτες επιδόσεις, για να μην αναφέρω και το εξαιρετικό DSG.
|
Παράθεση: |
Πάντως σε μια βόλτα στα Γερμανόφιλα forum, είναι πολλά τα προβήματα που αντιμετωπίζουν με το καινούριο DSG 7 το οποίο βγάζει απ ότι λένε παιδικές αρρώστιες ακόμα σε σημείο να αναφέρουν τους κατόχους του συγκεκριμένου πειραματόζωα και ότι βιατηκαν να το βγάλουν στην αγορά....διαμαρτυρόμενοι για τη μη χρησιμοποίηση του παλιού σίγουρου δοκιμασμένου DSG 6
Υ.Γ. Συνάδελφε κούκλα το RC Lemans κι εγώ χωρίς αυτοκόλλητα είμαι και βλέπω και το δικό σου στις φωτογραφίες και το καμάρωνω! Φτου! και καλοτάξιδα να είναι... Αυτό το παρμπρίζ που μοβίζει σε συνδιασμό με το άσπρο χρώμα του αυτοκινήτου και σε εμάς αλλά και στους ζηλιάριδες της Opel είναι όλα τα λεφτά.! Wink |
Παράθεση: |
Pughell έγραψε: Κιτρινος ελληνικος τυποοοοοοςςς!!!! Evil Το φωναζω εδω και χρονια και το λεω εκ των εσω! Mad Λοιπόν θέλω να μάθεις, αφού είσαι εκ των έσω, πόσα λεφτά δώσατε για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Άρε παραγκα που είνα η peugeot..... χαχαχα! ζηλεύετε ρε! που δεν μπήκατε στο evo! μουχαχαχα! ζηλεύετε γιατί η πεζό μόνο για το 207 έδωσε φράγκα για να το κάνει διάσημο στον κίτρινο( ; ) τύπο ! Laughing Laughing Laughing Υ.Γ ας είναι καλα ο oustampas γιατί από την peugeot... |
Κώδικας: |
[quote="ονομα χρηση"] κειμενο χρηστη [/quote] |
kostas207rc έγραψε: |
Νομίζω ότι το Dsg δεν παίρνει και μπλοκέ(η παίρνει και δεν αναλαμβάνουν) |
volvos έγραψε: |
εεεεεεεεεεεεεεε κοιταξτε κανα σαιτ.
με μεγαλα παχια γραμματα το γραφει περηφανη η quaife οτι εχει βγαλει ειδικη εκδοση για τα dsg στα γκολφοειδη..... μπαινει μια χαρα και με το νομο και πανευκολο (βιδωτο σα το δικο μας) στο ιμπιζα εχει ηλεκντρονικο μπλοκε κοινως παπατζα...αν και κανει δουλεια |
oustampas έγραψε: |
Παιδιά το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι δικό μου και το πήγα για την φωτογράφηση μιας και γνώριζα τον αρχισυντάκτη, επειδή η ελληνική αντιπροσωπεία δεν δίνει δημοσιογραφικό αυτοκίνητο, αλλά ούτε αυτοκίνητο για test drive, όπως φαντάζομαι γνωρίζετε ήδη. Εγώ με τον αρχισυντάκτη έχω μιλήσει 2 φορές όλες κι όλες, οπότε δεν έχω λόγω να τους υποστηρίξω, αλλά τα παιδιά φαίνεται ότι το γουστάρουν αυτό που κάνουν πολύ και έχουν μεγάλη κ**λα. Ειδικά το παλικάρι που έγραψε το συγκριτικό. Το αυτοκίνητο μου είπαν ότι το είχαν οδηγήσει παλιότερα και το ήξεραν. Εγώ πήγα μόνο για τη φωτογράφηση και το δικό μου αυτοκίνητο το οδήγησαν μόνο για κάποια σημεία της φωτογράφησης, αλλά και πάλι όχι σε όλα, αφού στο εξώφυλλο για παράδειγμα οδηγάω εγώ. Όσο για το συγκριτικό, αυτά που μου είπαν είναι τα εξής. Το πούντο είναι πολύ αναξιόπιστο αυτοκίνητο και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το κούπρα είναι πολύ δυνατό στην ευθεία, αλλά πολύ μέτριο ως κακό στο στροφιλίκι λόγω μεγάλων κλίσεων που πέρνει και μη απενεργοποίησης του esp. Δηλαδή είναι πολύ ουδέτερο. Το κορσάκι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, πιο δυνατό και με πιο ωραίο ήχο από το δικό μας, αλλά ο πέζαρος κερδίζει στην αίσθηση του τιμονιού και τη γενικότερη συμπεριφορά στις στροφές. Όσο για το κλίο, εννοείται ότι είναι πολύ μπροστά και όπως μου είπαν, αυτός είναι και ο λόγος που δεν το βάλαν στο συγκριτικό, αφού θα ήταν αδικία για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να συγκριθούν για ακόμα μια φορά με ένα τόσο καλό αυτοκίνητο και φυσικά να χάσουν πάλι με διαφορά! |
Παράθεση: |
Ομως το αναξιοπιστο το ss πως οριζεται??Εχει βγαλει προβληματα?? |
MEMsound έγραψε: |
Βασίλη αυτη η διαφορα της τιμής ισχυει μόνο στην Ελλάδα μιας και στις περισσότερες χωρες τις Ευρώπης η τιμή του Clio RS ειναι πολυ κοντα στα υπολοιπα... οποτε το σενάριο συγκρισης παίζει κανονικά.
Παρόλα αυτά στην Ελληνικη (μπουρδελο)πραγματικότητα ισχυει απόλυτα αυτο που λες αφου με τετοια διαφορα στην τιμή πας σε αλλη κατηγορια τιμής... |
vama51 έγραψε: |
Να κάνω μία ερώτηση που όσο καιρό είμαι εδώ και διαβάζω σχετικά με το Clio RS δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν;;Πως συγκρίνετε το RC (ή OPC,Abarth SS) με ένα αμάξι που η τιμή του είναι 5.000 ευρώ παραπάνω(στο site της Renault έχει τιμη εκκίνησης 27.200);;;είναι δυνατόν;;Δηλ όταν πήγατε να πάρετε το αμάξι σκεφτόσασταν και το RS λες και έχει 500-1000 ευρώ διαφορά;Μόνο με ένα στημένο αμάξι που να ισοφαρίζει το ποσό απόκτησης στου μπορεί να γίνει και τότε δεν νομίζω να είναι και τόσο καλύτερο...
Με αυτή την άποψη να συγκρίνετε το RS ένα S3 που δεν εχει καμία ελπίδα. Πραγματικά αρνούμαι να το καταλάβω... |