PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 207 RC Πρωτο στο EVO!

ayrton - Τρι 20 Οκτ 2009, 13:45:09
Θέμα δημοσίευσης: 207 RC Πρωτο στο EVO!
Στο evo αυτου του μηνα εχει συγκριτικο abarth essesee, corsa opc, ibiza cupra και 207rc και στο τέλος που τα καταταζει εχει πρώτο το 207 Wink λεει οτι εχει το ποιο άμεσο τιμονι πληροφορει πολυ καλυτερα απο τα υπολοιπα και σηκωνει πολυ ευκολα τροχο! πηραμε και μια πρωτια στον ειδικο εντυπο τυπο, μπραβο μας Very happy
Road_Runner - Τρι 20 Οκτ 2009, 13:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
To oτι σηκωνει πολυ ευκολα τροχο τι πρωτια ειναι δλδ???
Scratch Scratch Scratch
ayrton - Τρι 20 Οκτ 2009, 13:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
To oτι σηκωνει πολυ ευκολα τροχο τι πρωτια ειναι δλδ???
Scratch Scratch Scratch

Και ομως το περιοδικο το αναφερει χαρακτηριστικα στα θετικα του αυτοκινητου για την στιβαροτητα του πλαισιου.
garrett156 - Τρι 20 Οκτ 2009, 13:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
σπευδω να το αγορασω να θαυμασω!!!
yokagyla - Τρι 20 Οκτ 2009, 14:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
και εγώ . Very happy
garrett156 - Τρι 20 Οκτ 2009, 14:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
χαρακτηριστικη ατακα....το εσωτερικο του peugeot 207 rc αν και δειχνει τα χρονακια του ειναι ευχαριστο!!!ηθελα να ξερα πως οριζουν το μοντερνο...και επισης θα θελα και αλλα επειχηρηματα περα απο το οτι σηκωνει πισω ροδα σχετικα με το συγκριτικο....τους τρωμε ολους παντος στο 0-100:p
Ilias207Rallye - Τρι 20 Οκτ 2009, 16:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
garrett156 έγραψε:
χαρακτηριστικη ατακα....το εσωτερικο του peugeot 207 rc αν και δειχνει τα χρονακια του ειναι ευχαριστο!!!ηθελα να ξερα πως οριζουν το μοντερνο...


Για μενα το εσωτερικο του ειναι απλα υπερπολυτελες και υπερσυγχρονο..!
Ετσι ειναι, αν εχεις συνηθισει σε απλο και σπαρτιατικο fiat της δεκαετιας του '90.. Very happy
p206xs2 - Τρι 20 Οκτ 2009, 17:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αντικειμενικά πάντως έχοντας μπει και στα δύο, θα έλεγα ότι το RC δείχνει πιο "συμβατικό" σε σχέση με το cupra.

Και για ακόμη μια φορά στη Seat έκαναν το λάθος και δεν τοποθέτησαν ένα σωστό bucket τύπου Leon, κάτι στο οποίο το RC κερδίζει πολλούς πόντους.

Όντως το RC σε στροφιοδρομή είναι καλύτερο σε αίσθηση, το cupra ομως είναι μπροστά σε απόλυτες επιδόσεις, για να μην αναφέρω και το εξαιρετικό DSG.

Απογοήτευση η έλλειψη θερμοκρασίας λαδιού για το RC στο facelift...Κρίμα...
garrett156 - Τρι 20 Οκτ 2009, 18:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
κ εμενα μια χαρα μου φαινετε ο εσωτερικος διακοσμος και ερχομαι απο 206 και octavia 5.τεσπα,προσωπικες προτιμησεις...οσο για το καθισμα εχεις δικιο φιλε απο πανω.ειδικα αν ειναι αυτο που ειδα στη φωτο στο περιοδικο ειναι αστα να πανε.
mechanic - Τρι 20 Οκτ 2009, 20:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα μου κανει εντυπωση πως κανα χρονο πριν αυτοι που λεγανε
οτι το τιμονι ειναι το αδυνατο του σημειο,
"βαραινει αποτομα" ειναι ηλεκτρικο κτλ
οι ηδιοι τωρα το εκθεσιαζουνε... Rolling eyes

τοσο αποστειρωμενα ειναι τα αλλα ωστε να βγαινει του RC καλυτερο ολων?
ενταξει αντικειμενικα για ηλεκτρικο ειναι καλο,
και αν εισαι εξοικοιωμενος μπορεις να καταλαβεις τι γινεται στις μπροστινες σου ροδες.
αλλα δεν μπορει να συγκριθει σαν αισθηση πχ με του κλειω ΙΙ ΡΣ
(που παταγες κερμα και ηξερες οτι ειναι των 2 ευρω... Very happy )
Απο εκει και επειτα η εμφανιση μεσα εμενα δεν μου φαινεται καπου
αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Στο θεμα του στριψηματος δεν εχω οδηγησει τους ανταγωνιστες του
αλλα με σιγουρια μπορω να πω οτι το γαλλακι "ειναι αλλου"
απο θεμα στριψηματος.
Θυμιζει παλια σχολη φιλτραρισμενη βεβαια με τα συγχρονα στοιχεια...
για αλλους ειναι καλο για αλλους κακο,
σιγουρα ομως εινα θετικο οτι το ESP απενεργοποιειται Wink

Απο εκει και επειτα δυναμη εχει
αλλα δεν το "δειχνει",
δηλαδη δεν ακουγεται,
δεν σφυριζει η τουρμπηνα δεν ακουγεται να φυσαει και να ξεφησαει.
(παρα μονο αν περνας σε καμια νησιδα 5 το πρωι και εχεις στησει αυτι εξω απο το παραθυρο Very happy )
Παντως αν ειχε καποιας μορφης DSG σασμαν το γαλλακι μας δε πιστευω οτι θα ειχε αντιπαλο... Cool
Αλλα και οπως ειναι
σιγουρα αποτελει μια απο τις καλυτερες επιλογες για καποιον που θελει ενα all around GTI
Pughell - Τρι 20 Οκτ 2009, 20:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
Κιτρινος ελληνικος τυποοοοοοςςς!!!! Evil
Το φωναζω εδω και χρονια και το λεω εκ των εσω! Mad
ayrton - Τετ 21 Οκτ 2009, 08:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει το εσωτερικο του RC μπροστα στο 106 rallye που ειχα ειναι deluxe Laughing υπερπολυτελειας Very happy Παντως ειμαι σιγουρος οτι εαν στο συγκριτικο υπηρχε το clio2.0 sport θα ημασταν στην δευτερη θεση γιατι το clio οδηγικα ειναι οτι καλυτερο. Δεν νομιζω οτι οι δημοσιογραφοι γραφουν κατι διαφορετικο απο αλλες φορες, και σε αλλα συγκριτικα που εχω διαβασει το rc το ειχαν παντα πανω απο το abarth και το opc και σταθερα πισω απο το clio.
oustampas - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:02:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι δικό μου και το πήγα για την φωτογράφηση μιας και γνώριζα τον αρχισυντάκτη, επειδή η ελληνική αντιπροσωπεία δεν δίνει δημοσιογραφικό αυτοκίνητο, αλλά ούτε αυτοκίνητο για test drive, όπως φαντάζομαι γνωρίζετε ήδη. Εγώ με τον αρχισυντάκτη έχω μιλήσει 2 φορές όλες κι όλες, οπότε δεν έχω λόγω να τους υποστηρίξω, αλλά τα παιδιά φαίνεται ότι το γουστάρουν αυτό που κάνουν πολύ και έχουν μεγάλη κ**λα. Ειδικά το παλικάρι που έγραψε το συγκριτικό. Το αυτοκίνητο μου είπαν ότι το είχαν οδηγήσει παλιότερα και το ήξεραν. Εγώ πήγα μόνο για τη φωτογράφηση και το δικό μου αυτοκίνητο το οδήγησαν μόνο για κάποια σημεία της φωτογράφησης, αλλά και πάλι όχι σε όλα, αφού στο εξώφυλλο για παράδειγμα οδηγάω εγώ. Όσο για το συγκριτικό, αυτά που μου είπαν είναι τα εξής. Το πούντο είναι πολύ αναξιόπιστο αυτοκίνητο και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το κούπρα είναι πολύ δυνατό στην ευθεία, αλλά πολύ μέτριο ως κακό στο στροφιλίκι λόγω μεγάλων κλίσεων που πέρνει και μη απενεργοποίησης του esp. Δηλαδή είναι πολύ ουδέτερο. Το κορσάκι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, πιο δυνατό και με πιο ωραίο ήχο από το δικό μας, αλλά ο πέζαρος κερδίζει στην αίσθηση του τιμονιού και τη γενικότερη συμπεριφορά στις στροφές. Όσο για το κλίο, εννοείται ότι είναι πολύ μπροστά και όπως μου είπαν, αυτός είναι και ο λόγος που δεν το βάλαν στο συγκριτικό, αφού θα ήταν αδικία για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να συγκριθούν για ακόμα μια φορά με ένα τόσο καλό αυτοκίνητο και φυσικά να χάσουν πάλι με διαφορά!
MEMsound - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
πληροφορίες εκ των εσω Laughing Laughing Laughing Cool Cool Cool
oustampas - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:37:05
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχα! Laughing Από έναν άνθρωπο που ουδεμία σχέση έχει με τον "τύπο". (ειδικό τύπο, κίτρινο τύπο, τέλος πάντων "τον τύπο".)
SAKIS-LEMANS - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κιτρινος ελληνικος τυποοοοοοςςς!!!! Evil
Το φωναζω εδω και χρονια και το λεω εκ των εσω! Mad

Λοιπόν θέλω να μάθεις, αφού είσαι εκ των έσω, πόσα λεφτά δώσατε για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Άρε παραγκα που είνα η peugeot.....

χαχαχα!
ζηλεύετε ρε! που δεν μπήκατε στο evo! μουχαχαχα!
ζηλεύετε γιατί η πεζό μόνο για το 207 έδωσε φράγκα για να το κάνει διάσημο στον κίτρινο( ; ) τύπο ! Laughing Laughing Laughing

Υ.Γ ας είναι καλα ο oustampas γιατί από την peugeot...
SAKIS-LEMANS - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
oustampas έγραψε:
και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. .
Ακριβώς αυτό είναι ένα από τα ατού του 207rc γραμμική δύναμη, όχι ξεσπάσματα ιδανικό για στροφές.
p206Mike - Τετ 21 Οκτ 2009, 12:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
p206xs2 έγραψε:
Όντως το RC σε στροφιοδρομή είναι καλύτερο σε αίσθηση, το cupra ομως είναι μπροστά σε απόλυτες επιδόσεις, για να μην αναφέρω και το εξαιρετικό DSG.


Πάντως σε μια βόλτα στα Γερμανόφιλα forum, είναι πολλά τα προβήματα που αντιμετωπίζουν με το καινούριο DSG 7 το οποίο βγάζει απ ότι λένε παιδικές αρρώστιες ακόμα σε σημείο να αναφέρουν τους κατόχους του συγκεκριμένου πειραματόζωα και ότι βιατηκαν να το βγάλουν στην αγορά....διαμαρτυρόμενοι για τη μη χρησιμοποίηση του παλιού σίγουρου δοκιμασμένου DSG 6

Υ.Γ. Συνάδελφε κούκλα το RC Lemans κι εγώ χωρίς αυτοκόλλητα είμαι και βλέπω και το δικό σου στις φωτογραφίες και το καμάρωνω! Φτου! και καλοτάξιδα να είναι...
Αυτό το παρμπρίζ που μοβίζει σε συνδιασμό με το άσπρο χρώμα του αυτοκινήτου και σε εμάς αλλά και στους ζηλιάριδες της Opel είναι όλα τα λεφτά.! Wink
oustampas - Τετ 21 Οκτ 2009, 14:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πάντως σε μια βόλτα στα Γερμανόφιλα forum, είναι πολλά τα προβήματα που αντιμετωπίζουν με το καινούριο DSG 7 το οποίο βγάζει απ ότι λένε παιδικές αρρώστιες ακόμα σε σημείο να αναφέρουν τους κατόχους του συγκεκριμένου πειραματόζωα και ότι βιατηκαν να το βγάλουν στην αγορά....διαμαρτυρόμενοι για τη μη χρησιμοποίηση του παλιού σίγουρου δοκιμασμένου DSG 6

Υ.Γ. Συνάδελφε κούκλα το RC Lemans κι εγώ χωρίς αυτοκόλλητα είμαι και βλέπω και το δικό σου στις φωτογραφίες και το καμάρωνω! Φτου! και καλοτάξιδα να είναι...
Αυτό το παρμπρίζ που μοβίζει σε συνδιασμό με το άσπρο χρώμα του αυτοκινήτου και σε εμάς αλλά και στους ζηλιάριδες της Opel είναι όλα τα λεφτά.! Wink


Nα σαι καλά φίλε. Ευχαριστώ και καλοτάξιδα να ναι τ αμαξάκια μας. Πάντως για το σασμάν του κούπρα μου είπαν ότι οι 7 σχέσεις είναι υπερβολικές για την δύναμή του, παρότι είναι πολύ καλό και γρήγορο σασμάν. Αυτό που μου εξήγησαν είναι ότι έχει πάρα πολλές σχέσεις και αν το έχεις στο D δεν ξέρει ποια να πρωτοβάλει και μπερδεύει μόνο του ή κάνει συνεχείς άσκοπες αλλαγές, ενώ η απουσία χειροκίνητης έκδοσης μειώνει την ευχαρίστηση για κάποιους. Το σειριακό πάντως είναι πολύ γρήγορο.

Παράθεση:

Pughell έγραψε:
Κιτρινος ελληνικος τυποοοοοοςςς!!!! Evil
Το φωναζω εδω και χρονια και το λεω εκ των εσω! Mad

Λοιπόν θέλω να μάθεις, αφού είσαι εκ των έσω, πόσα λεφτά δώσατε για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Άρε παραγκα που είνα η peugeot.....

χαχαχα!
ζηλεύετε ρε! που δεν μπήκατε στο evo! μουχαχαχα!
ζηλεύετε γιατί η πεζό μόνο για το 207 έδωσε φράγκα για να το κάνει διάσημο στον κίτρινο( ; ) τύπο ! Laughing Laughing Laughing

Υ.Γ ας είναι καλα ο oustampas γιατί από την peugeot...


Αυτό μου έλεγε και το παλικάρι που έγραψε το άρθρο.
"Από τα καινούργια γαλλικά αυτοκίνητα, δύο ξεχωρίζουν. Το δικό μας και φυσικά το κλίο! Πόσο Μαλ... είναι στην peugeot να καίνε το καλύτερο αμάξι τους και να μην το δίνουν στους δημοσιογράφους."[/quote]
oustampas - Τετ 21 Οκτ 2009, 14:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν τα καταφλερνω και πολύ καλά με τις παραθέσεις κειμένων Confused [/quote]
MEMsound - Τετ 21 Οκτ 2009, 14:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
ξεκλικαρε το "απενεργοποιηση BBQ code" εκει που ποσταρεις


γενικώς για παραθεση κειμένου:

Κώδικας:
[quote="ονομα χρηση"] κειμενο χρηστη [/quote]

oustampas - Τετ 21 Οκτ 2009, 15:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ok. ευχαριστώ!
kostas207rc - Τετ 21 Οκτ 2009, 17:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι το Dsg δεν παίρνει και μπλοκέ(η παίρνει και δεν αναλαμβάνουν) οπότε οι κλασσικοί seataκηδες με το που θα τρέξουν για προγραμματα και ιστορίες αυτομάτως ξεχνάνε και το σρίψιμο...
Στο corsa το έχουν ξεχάσει ακόμα και μαμά τη λέξη στρίψιμο οπότε το 207 τα κάνει όλα σχεδόν και πολύ καλά μάλιστα...
Μια παρατηρηση...δεν τους άρεσε το εσωτερικό του 207?????
Ας πάνε να παρουνε το clio που είναι πιο καλό μέσα και υπερσύχρονο....
MEMsound - Τετ 21 Οκτ 2009, 19:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207rc έγραψε:
Νομίζω ότι το Dsg δεν παίρνει και μπλοκέ(η παίρνει και δεν αναλαμβάνουν)



για το 6άρι dsg υπαρχει μπλοκε που ελαχιστοι ιδιοκτητες βαζουν... ειτε γιατι "δεν ασχολουνται/δεν τους; ενδιαφερει" ειτε γιατι ενώ τους ενδιαφερει και θελουν να σχοληθουν δεν βρησκουν ποιος να τους τοποθετησει αφου ελαχιστοι μηχανικοι αναλαμβανουν να "ανοιξουν" dsg κιβωτιο...

κριμα βασικά γιατι το Golf gti τουλάχιστον εχει και πολυ καλό πλαίσιο και μοτερ σουπερ και θα βοηθιόταν πάρα πολυ από ενα μπλοκε... Confused Confused Confused
volvos - Τετ 21 Οκτ 2009, 20:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
εεεεεεεεεεεεεεε κοιταξτε κανα σαιτ.
με μεγαλα παχια γραμματα το γραφει περηφανη η quaife οτι εχει βγαλει ειδικη εκδοση για τα dsg στα γκολφοειδη.....
μπαινει μια χαρα και με το νομο και πανευκολο (βιδωτο σα το δικο μας)

στο ιμπιζα εχει ηλεκντρονικο μπλοκε κοινως παπατζα...αν και κανει δουλεια
Jim207GT - Τετ 21 Οκτ 2009, 21:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εεεεεεεεεεεεεεε κοιταξτε κανα σαιτ.
με μεγαλα παχια γραμματα το γραφει περηφανη η quaife οτι εχει βγαλει ειδικη εκδοση για τα dsg στα γκολφοειδη.....
μπαινει μια χαρα και με το νομο και πανευκολο (βιδωτο σα το δικο μας)

στο ιμπιζα εχει ηλεκντρονικο μπλοκε κοινως παπατζα...αν και κανει δουλεια


Έλα Αλέκο και ποιός θα σου ανοίξει DSG στο Ελλάδα, τα ξεχνάς που έψαχνα για του αδερφού......Και μην μου πείς οτι ρισκάρεις γιατι άμα έπαθε κάτι αυτή η παπάντζα τρέχεις και δεν φτάνεις.......
p206xs2 - Τετ 21 Οκτ 2009, 21:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
Για το DSG από φίλο που έκανε test drive οι εντυπώσεις που αποκόμισε ήταν καλές σε γενικές γραμμές, με εξαίρεση κάποιο μπέρδεμα που υπάρχει με τα κατεβάσματα, σα να "μπερδεύεται" το αυτοκίνητο, υποθέτω λόγω πολλών σχέσεων, και δεν "ξέρει" σε ποια ταχύτητα να κατεβάσει.

Πάντως στην πόλη θα είναι πολύ πρακτικό. Το βάζεις στο drive και τέλος. Και απόλυτη οικονομία.

Και ένα άσχετο που έμαθα είνα ότι το έντονο βουητό - μπάσο ήχο δεν προέρχεται από τουρμπίνα , εξάτμιση ή γενικά από τον κινητήρα, αλλά παράγεται ηλεκτρικά! Σαν ηχητικο εφέ, ας πούμε.
CHR207 - Τετ 21 Οκτ 2009, 21:26:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα αν αφτο ισχυει για το εφε τι να πω............πολυ μπροστα!!!
andreaspunto - Πεμ 22 Οκτ 2009, 00:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
oustampas έγραψε:
Παιδιά το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι δικό μου και το πήγα για την φωτογράφηση μιας και γνώριζα τον αρχισυντάκτη, επειδή η ελληνική αντιπροσωπεία δεν δίνει δημοσιογραφικό αυτοκίνητο, αλλά ούτε αυτοκίνητο για test drive, όπως φαντάζομαι γνωρίζετε ήδη. Εγώ με τον αρχισυντάκτη έχω μιλήσει 2 φορές όλες κι όλες, οπότε δεν έχω λόγω να τους υποστηρίξω, αλλά τα παιδιά φαίνεται ότι το γουστάρουν αυτό που κάνουν πολύ και έχουν μεγάλη κ**λα. Ειδικά το παλικάρι που έγραψε το συγκριτικό. Το αυτοκίνητο μου είπαν ότι το είχαν οδηγήσει παλιότερα και το ήξεραν. Εγώ πήγα μόνο για τη φωτογράφηση και το δικό μου αυτοκίνητο το οδήγησαν μόνο για κάποια σημεία της φωτογράφησης, αλλά και πάλι όχι σε όλα, αφού στο εξώφυλλο για παράδειγμα οδηγάω εγώ. Όσο για το συγκριτικό, αυτά που μου είπαν είναι τα εξής. Το πούντο είναι πολύ αναξιόπιστο αυτοκίνητο και βγάζει τη δύναμη πολύ απότομα πράγμα που χαλάει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το κούπρα είναι πολύ δυνατό στην ευθεία, αλλά πολύ μέτριο ως κακό στο στροφιλίκι λόγω μεγάλων κλίσεων που πέρνει και μη απενεργοποίησης του esp. Δηλαδή είναι πολύ ουδέτερο. Το κορσάκι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, πιο δυνατό και με πιο ωραίο ήχο από το δικό μας, αλλά ο πέζαρος κερδίζει στην αίσθηση του τιμονιού και τη γενικότερη συμπεριφορά στις στροφές. Όσο για το κλίο, εννοείται ότι είναι πολύ μπροστά και όπως μου είπαν, αυτός είναι και ο λόγος που δεν το βάλαν στο συγκριτικό, αφού θα ήταν αδικία για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να συγκριθούν για ακόμα μια φορά με ένα τόσο καλό αυτοκίνητο και φυσικά να χάσουν πάλι με διαφορά!
Καταρχην μπραβο στο rc για την πρωτια ειναι ενα πολυ καλο συνολο.Ομως το αναξιοπιστο το ss πως οριζεται??Εχει βγαλει προβληματα??Θεωρω πως ειναι δοκιμασμενα ενα απο τα πιο αξιοπιστα συνολα..Οσο για το αποτομο garrett φοραει λογικο..
ayrton - Πεμ 22 Οκτ 2009, 09:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι η peugeot δεν δινει το Rc για δημοσιογραφικο test? κατι βρωμαει η μου φαινετε?
oustampas - Πεμ 22 Οκτ 2009, 13:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Ομως το αναξιοπιστο το ss πως οριζεται??Εχει βγαλει προβληματα??


Για να καταλάβετε πως έχουν τα πράγματα... Η φωτογράφηση δεν θα είχε το rc. Εγώ πέτυχα τον αρχισυντάκτη μία μέρα στο γυμναστήριο και αρχίσαμε να μιλάμε μιας και είχαμε γνωριστεί πριν κάποιο καιρό μέσο κοινού γνωστού. Εγώ βασικά τον ρώταγα διάφορα πράγματα που ήθελα. Τέσπα για να μην πολυλογώ, μου είπε ο ίδιος ότι εκείνη την μέρα ήταν να γίνει η φωτογράφηση, αλλά δεν έγινε γιατί ξεκούμπωσε το ακραξόνιο του ss, όταν έπεσαν σε μία λακούβα με 50!!! Το ξέρω και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά έτσι μου είπε. Οπότε μου λέει είμαστε τυχεροί άτυχοι γιατί βρήκαμε εσένα... Να σε πάρω ένα τηλ όταν πάρουμε το ss ξανά για να έρθεις για την φωτογράφηση? Κι έτσι πήγα κι εγώ. Το πούντο που πήραν για τη φωτογράφηση ήταν άλλο, αλλά κι αυτό απ ότι μου παν τράβαγε λίγο το τιμόνι του και γενικά φαινόταν η ταλαιπωρία του αυτοκινήτου ως δημοσιογραφικό που ήταν. Ενώ όπως μου είπε το παλικάρι που έγραψε το άρθρο, τα δημοσιογραφικά 207 rallye και gt κυρίως που έχουν πάρει για δοκιμές παρότι ήταν πολύ κακομεταχειρισμένα από τους δημοσιογράφους που τα σκίζουν, δε φαινόταν καθόλου. Χαρακτηριστικά μου είπε "έχεις πολύ ανθεκτικό αυτοκίνητο" και αυτό ήταν μάλλον το καλύτερο που άκουσα, αφού δεν ήμουν τόσο σίγουρος για τα peugeot. Τα υπόλοιπα περι συμπεριφοράς κλπ, λίγο πολύ τα ήξερα και τα χα ξανακούσει.
vama51 - Παρ 23 Οκτ 2009, 19:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
Να κάνω μία ερώτηση που όσο καιρό είμαι εδώ και διαβάζω σχετικά με το Clio RS δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν;;Πως συγκρίνετε το RC (ή OPC,Abarth SS) με ένα αμάξι που η τιμή του είναι 5.000 ευρώ παραπάνω(στο site της Renault έχει τιμη εκκίνησης 27.200);;;είναι δυνατόν;;Δηλ όταν πήγατε να πάρετε το αμάξι σκεφτόσασταν και το RS λες και έχει 500-1000 ευρώ διαφορά;Μόνο με ένα στημένο αμάξι που να ισοφαρίζει το ποσό απόκτησης στου μπορεί να γίνει και τότε δεν νομίζω να είναι και τόσο καλύτερο...
Με αυτή την άποψη να συγκρίνετε το RS ένα S3 που δεν εχει καμία ελπίδα.
Πραγματικά αρνούμαι να το καταλάβω...
MEMsound - Παρ 23 Οκτ 2009, 20:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βασίλη αυτη η διαφορα της τιμής ισχυει μόνο στην Ελλάδα μιας και στις περισσότερες χωρες τις Ευρώπης η τιμή του Clio RS ειναι πολυ κοντα στα υπολοιπα... οποτε το σενάριο συγκρισης παίζει κανονικά.

Παρόλα αυτά στην Ελληνικη (μπουρδελο)πραγματικότητα ισχυει απόλυτα αυτο που λες αφου με τετοια διαφορα στην τιμή πας σε αλλη κατηγορια τιμής...
vama51 - Παρ 23 Οκτ 2009, 21:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Α,συγνωμη,δεν το ήξερα ότι πωλείται σε χαμηλότερη τιμή έξω.Οπότε και μια τέτοια σύγκριση στις "πολιτισμένες" χώρες θα είχε νόημα...
SAKIS-LEMANS - Σαβ 24 Οκτ 2009, 07:02:17
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Βασίλη αυτη η διαφορα της τιμής ισχυει μόνο στην Ελλάδα μιας και στις περισσότερες χωρες τις Ευρώπης η τιμή του Clio RS ειναι πολυ κοντα στα υπολοιπα... οποτε το σενάριο συγκρισης παίζει κανονικά.

Παρόλα αυτά στην Ελληνικη (μπουρδελο)πραγματικότητα ισχυει απόλυτα αυτο που λες αφου με τετοια διαφορα στην τιμή πας σε αλλη κατηγορια τιμής...

σωστος! εντάξει είπαμε είναι παντεταρισμένη η ανάρτηση του κλιό στήσιμο για αναβάσεις αλλά εδώ στο ελάντα το έχουν.... μην πω τι έχει κάνει.... η Ρενώ Evil
mechanic - Σαβ 24 Οκτ 2009, 08:30:00
Θέμα δημοσίευσης:
vama51 έγραψε:
Να κάνω μία ερώτηση που όσο καιρό είμαι εδώ και διαβάζω σχετικά με το Clio RS δεν την λαμβάνει κανείς υπόψιν;;Πως συγκρίνετε το RC (ή OPC,Abarth SS) με ένα αμάξι που η τιμή του είναι 5.000 ευρώ παραπάνω(στο site της Renault έχει τιμη εκκίνησης 27.200);;;είναι δυνατόν;;Δηλ όταν πήγατε να πάρετε το αμάξι σκεφτόσασταν και το RS λες και έχει 500-1000 ευρώ διαφορά;Μόνο με ένα στημένο αμάξι που να ισοφαρίζει το ποσό απόκτησης στου μπορεί να γίνει και τότε δεν νομίζω να είναι και τόσο καλύτερο...
Με αυτή την άποψη να συγκρίνετε το RS ένα S3 που δεν εχει καμία ελπίδα.
Πραγματικά αρνούμαι να το καταλάβω...


+1 φιλε μου Cool

στην ευρωπη οι τιμες τους ειναι παραπλησιες,
οποτε επι της ουσιας ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων του καθενος απο εμας.
(και επειδη εχω στριψει και τα 2)
οι διαφορες ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω
εχουν να κανουν κυριως με το τι σου αρεσει και το πως θελεις το GTI σου να ειναι.
προσωπικη μου γνωμη (και βαση των δικων μου αναγκων) το 207 RC ειναι αρκετα καλυτερο και τημια επιλογη που αξιζει τα λεφτα της.
το κλειω ΙΙΙ απλα ειναι ποιο διαφημισμενο... Wink
το γιατι δεν θα το πω για να μην βγω εκτος θεματος.


αν εχετε χρονο μπειτε στο http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/noul-clio-RS/configurator/
και δειτε ποσο κανει με το κλειδι στο χερι... Shocked
και μετα μην αναρωτηθειτε γιατι κανει 27+ χηλιαρικα εδω στο ελλαντα.
γιατι τον ηδιο λογο που εκανε και το μεγκαν RS R26
36 χηλιαρικα
τη στιγμη που ιταλια εκανε 24 και ρουμανια 21... Shocked
Οσο υπαρχουν ατομα που πανε και πληρωνουν,
καποιοι "εξυπνοι" θα εκμεταλευονται την αγαπη/αδυναμια για ενα
σπορ αμαξι και θα το υπερτιμολογουνε.
χρησιμοποιωντας ψευτικες δηκαιολογιες οτι φταιει το κρατος κτλ... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr