iceage έγραψε: |
Το να κρατήσεις το εργοσταστιακό τιμόνι με τον αερόσακο δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με την τοποθέτηση aftermarket-καθίσματος.
Προσωπικά επειδή έχω τοποθετήσει και άλλο τιμόνι, αναγκαστικά χάνεις και τον αερόσακο. Αλλά τον προεντατήρα τον έχω τοποθετήσει κανονικά. |
yokagyla έγραψε: |
εσυ εχεις καταφερει να κρατησεις τους προεντατηρες με aftermarket καθισμα? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Γιώργο, εισαι 1000% σίγουρος ότι θα ενεργοποιηθεί ο προεντατήρας όταν χρειαστεί (αχρείαστος να 'ναι) δεδομένης της αντίστασης που έχεις βάλει στο τιμόνι? |
yokagyla έγραψε: |
α)οι τρυπες της σιδηρογωνιας ειναι επανω στις τρυπες της βασης του καθισματος? |
yokagyla έγραψε: |
β) τα 2 παξιμαδια ειναι περαστα κατω απο την βαση του καθισματος και σφυγγουν με την βαση? το λεω γιατι εχω την εντυπωση οτι κατω απο τις τρυπες της βασης δεν εχει κενο αλλα ειναι το πατωμα. |
rod.runner έγραψε: |
Καλησπέρα!
Διαβάζω το θέμα και έχω προβληματιστεί... Ποια είναι η δουλεία του προεντατήρα; Επηρεάζει σε κάτι αν δεν υπάρχει; (δεν υπάρχει αερόσακος) |
rod.runner έγραψε: |
Το πεζουδάκι στην υπογραφή είναι το hobby μου και σε ευχαριστώ!
Και εγώ έτσι ξέρω για τον προεντατήρα, απλώς τα παιδιά μπλέκουν και τον αερόσακο! Δεν είχε αερόσακο από την μάνα του. Δηλαδή εγώ «κινδυνεύω» που δεν έχω βάλει τον προεντατήρα; Η βάση μου (OMP) βιδώνει στις υπάρχον εργοστασιακές τρύπες. Το οποίο είναι και λογικό μιας και είναι άλλη για κάθε αμάξι. Χοντρικά, για βάση με 70€ έχεις καθαρίσει και άλλα 60€ για το σιδηρόδρομο (αν και εγώ δεν τον χρειάστηκα). |
yokagyla έγραψε: |
κατι ακομα γιατι δεν ειμαι σιγουρος. ο προεντατηρας, το εγκεφαλακι του αεροσακου και το τιμονι κανουν την δουλεια την δυσκολη στιγμη . ετσι? αυτα τα 3 χρειαζομαι ? δεν μεσολαβεί κατι αλλο ?
|