Pughell έγραψε: |
Το φιλτρο δεν εχει καμια σχεση με τις πεταλουδες ρε,ειτε βαζεις "καλτσα" σε καθε σωμα,ειτε ενα ενιαιο σφουγγαρι οπως αυτο του link που εδωσες. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,καλτσα λενε τα φιλτρα-σφουγγαρια που μπαινει ξεχωριστα το καθενα πανω σε καθε πεταλουδα. ![]() |
yokagyla έγραψε: |
τιποτα δεν βρηκα... το μονο που εμαθα ειναι οτι κανουν μια πατεντα με κουτι. :S
οποιος εχει κατι κατα νου ας με βοηθησει. ευχαριστω. |
greenpug106 έγραψε: | ||
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω υπάρχουν οι πιο κάτω επιλογές: 1) Ξεχωριστά 4 φίλτρα που μπαίνουν σαν τη κάλτσα 2) Ένα ενιαίο φίλτρο που να καλύπτει και τα 4 3) Είδα κουτί που καλύπτει και τις 4 πεταλούδες και έχει εισαγωγή αέρα από τη μια πλαινή μεριά. Εκεί μπορεί να εφαρμόσεις και την παραδοσιακή σκούπα. Αν έχει διαφορά στην απόδοση δεν ξέρω. Γνωρίζω ότι αυτό το κουτί το έκανε παλαιότερα η GMC Motorsport στη Σκώτία. Έψαξα στο site τους αλλά δεν βρήκα κάτι - το ανανέωσαν τελευταία. Παράδειγμα από τη GMC http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.php?main_page=page&id=2 ![]() |
yokagyla έγραψε: |
πολυ καλος ο φιλος... οσο αναφορα για τιν τριτη επιλογη ειναι πολυ δυσκολη γιατι δεν βρισκουμε τετοιο πραγμα πλεον με καμια παναγια. ομως εγω γιατι δυσκολευομαι να βρω και αυτο το ενιαιο σφουγγαρι ? που να πιανει και τα 4 μαζι? μηπως εχετε κανενα λινκ? |
Pughell έγραψε: |
Κανονικα ναι,απλα αν δεν εχει νεροπαγιδα,αν βρεξει,ζορικα τα πραγματα... ![]() Για αυτο και το 106 S1600 εχει αγωγο απο την μασκα μεχρι πισω. Αφου εχεις χωρο στο 205 ρε,γιατι δεν κανεις ενα κλειστο airbox το οποιο να το τροφοδοτεις απο την μασκα; Με μια σωληνα 80-90mm διαμετρου θα εισαι ΟΚ... |