PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Στρίψιμο και τούρμπο!

leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 18:26:50
Θέμα δημοσίευσης: Στρίψιμο και τούρμπο!
Μάγκες καλησπέρα. Επειδή ως γνωστών το turbo project είναι μια απλή κ εύκολη λύση για να βγάλεις αρκετά αλόγατακια κ μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος μου πέρασε μια σκέψη... Το μόνο ''φτιάξιμο'' που παίρνει ο 14άρης 16v είναι αυτό. Έτσι λοιπόν απλώς υπήρχε σαν ιδέα στην άκρη του μυαλό μου... Όπως στεκόμουν αμέριμνος λοιπόν σε κεντρικο δρόμο κ κοιτούσα το κω**ρακι του 206 μου ακούω ένα μοτέρ να μουγκρίζει μανιασμένα κ τα λάστιχα να στριγκλίζουν. Γυρνάω να δω κ βλέπω ένα ασημί αδερφάκι μου. "Ωραίο" σκέφτηκα ενώ συνέχισα να το χαζεύω να σκάβει με μανια το δρόμο. Τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να πάρω το βλέμα μου από πάνω του κ να συνεχίσω να ακούω τον κλασικό ήχο που έμοιαζε με σκουπάτο peugeot άκουσα ένα εκοφαντικό ασυνήθιστο ήχο για 206. Ττττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσς. 'ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ' φώναξα με μανία κ κοιταχτήκαμε με τον μηχανικό απο το απέναντι συνεργείο με την ταύλα ζωγραφισμένη στα πρόσωπα μας.
- 'Πότε είπες τουρμίζεις το ΒΜW σου?'
-΄Χριστούγεννα λέω να αρχίσω σιγά σιγά'
- 'Κράτα χώρο και για το δικό μου!'
Για να μην τα πολυλογούμε λοιπόν, ναι! Σκέφτηκα να το γυρίσω στο τούρμπο. Η επικρατέστερη άποψη είναι τούρμπο για ευθείες ατμόσφαιρα για στροφιλίκι. Αλλά επειδή θέλω να ξέρω ακριβώς τι παίζει θέλω τις απόψεις σας κ κυρίως όσων είναι η ήταν κάτοχοι ή έχουν οδηγήσει 206 τουρμπάτο. Με τη λιγοστή εμπειρία λόγω ηλικίας που κατέχω μπορώ να φανταστώ ότι το απότομο γκάζι όταν το τούρμπο τα σκάσει μέσα στη στροφή μπορεί να προκαλέσει υποστροφικές τάσεις κ να αποβεί επικύνδινο. Αν όμως σκέφτηκα, επιταχύνεις με ομαλό τρόπο κ όχι με ξαφνικό πάτημα του γκαζιού στο πάτωμα που με 90 άλογα πχ ελέγχεις το πέταγμα της μούρης θα είναι εφικτό να στρίψει χωρίς να είναι επικύνδινο? Μπορείς δηλαδή να μάθεις να ελέγχεις τα 160 άλογα? Στα 207 που είναι τουρμπάτα κάνει τόση δουλειά το esp? Ευχαριστώ προκαταβολικά ελπίζωντας να με διαφωτίσετε οι εμπειροτερότεροι!!
Pughell - Παρ 16 Οκτ 2009, 18:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σε ξενερωσω απο τωρα,το εκανε φιλος μηχανικος στο αυτοκινητο ξαδερφου του και ηταν μια αποτυχια...
Εκτος του οτι το μοτερ δεν ειναι για πολλα-πολλα,η εισαγωγη σπαει ευκολα.
Τωρα αν σκοπευεις να μπεις σε αυτην την διαδικασια για 15-20 αλογα,εσυ ξερεις... Confused
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:02:51
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι δε σκοπεύω να μπω μόνο για 15 20 άλογα αλλά για 70 80 άλογα. Το ότι η πλαστική εισαγωγή σπάει πανω από τα 0.5 bar το έχω ξανα ακούσει αλλά ξέρω ότι μπορει να δουλέψει μέχρι 0.6-0.7. Άρα εξαρτάται τι πίεση δοκίμασε να σηκώσει ο φίλος που αναφέρεις αλλά κ το οτι σπάει η εισαγωγή δε λέει κάτι. Εξάλλου δεν έχω σκοπό να σηκώσω καμία τρελή πιεση με μαμά εμβολα. Επίσης το θέμα μου δν είναι τι λεέι το τούρμπο στον 1.4 16v αλλά τι λέει το τούρμπο σε στροφη. Σε ευχαριστώ πάντως....
recife_rallye - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:16:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μας λες ομως τι ακριβως σκεφτεσαι να κανεις και ποσα διαθετεις για την μετατροπη..μονο ετσι μπορουμε να σου πουμε ποσο μπορεις να φτασεις..αν ξερουμε ποσο θα φτασεις,τοτε θα σου πουμε και ποσο μπορεις να το κανεις να στριβει.. Rolling eyes
ελπιζω να καταλαβες τι εννοω..
MEMsound - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:20:25
Θέμα δημοσίευσης:
εξαρταται σε πολυ μεγαλο βαθμό από την τουρμπίνα που θα χρησιμοποιήσεις

ΠΟΤΕ δεν θα ειναι ομαλο οπως ενα αντίστοιχης ισχυος ατμοσφαιρικο, παρόλα αυτα αναλογα με το μεγεθος της τουρμπίνας και της ρυθμίζεις τπου προγραμματος που θα βάλεις μπορεις να το κάνεις περισσότερο ή λιγοτερο στροφοοδηγίσιμο

σε στροφοδιαδρομη που οδηγησα 2 207 στα 200αλογα και τα 2 με μπλοκε καθως και σε αντίστοιχη μαμα 207 150άρι χωρις μπλοκέ ηθελαν πολυ συνεση στο γκαζι γιατι την στιγμη της μεγιστης ισχύος παρα το μπλοκε ανοιγαν την τροχια της μουρης εντόνως

εχει την πλάκα του βεβαια να παλευεις λιγο με την ισχη του αυτοκινητου στις στροφες αλλα αυτό δεν σημαίνει πηγαίνεις και γρηγορότερα


για τα τεχνικα υπάρχουν αντίστοιχα τοπικ, για να μην τα ξαναγραφουμε
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν αλάνια μου ακούστε. Δε θα το πάω κάπου κ θα πω δίνω τόσα λεφτά κάντετο τόσα άλογα. Είμαι μέσα στο χώρο του αυτοκινήτου διότι έχει συνεργείο ο πατέρας μου κ γνωρίζω αρκετά άτομα στο χώρο επωνυμα κ μη. Συνεπώς δε θα σας πω πόσα χρήματα διαθέτω αλλά τις βλέψεις μου. Λοιπόν. Θα παίξω με την μαμά εισαγωγή, με μεγαλύτερα μπεκ, φλατζουλα κεφαλής να ρίξω λίγο τη συμπίεση, τουρμπινα 25αρα, πιστεύω είναι ιδανική. Έμβολα μαμά κ ύστερα θα παίξω με την πίεση 0.5-0.6 αντε το πολύ 0.7 οπότε θα κυμανθώ στα 150-160 το πολυ 170 άλογα. Σας ακούω!
black7monster - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος.
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος.


Τέτοια λέγε μου αλάνι μου να με πορώνεις κ άλλο!!
MEMsound - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του...


το αυτό Cool
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 19:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του...


το αυτό Cool


Τι εννόεις φίλε Μάνθο λέγοντας το αυτό? Ότι τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος Δημήτρης?
MEMsound - Παρ 16 Οκτ 2009, 20:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι ο μόνος τρόπος να εχεις ενα "χρηστικό" τουρμπάκι που να το ευχαριστιέσαι συχνά σε σβέλτες διαδρομες και οχι μόνο οταν το πας "τάπα"...

απλά η μικρή τουρμπίνα προκαλει σπινιάρισμα νωρίς που θα μαθεις να το ελέγχεις...
ενα μπλοκε θα βοηθησει απειρα...
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 20:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!). Κ στις στροφες δν υπαρχει θεμα διοτι για να φτάσω στο σπιτι μου περναω απο 4 αλλεπαλες στροφες στις οποιες εχουν φυγει απειρα αυτοκινητα οποτε καταλαβαιεις οτι καθημερινα που πηγαινοερχομαι κανω αμετρητα μπασιματα κ με βροχή κ χωρίς!! Εχθες να φανταστεις εγινε καραμπολα με 5 αμαξια! χαχα!!
recife_rallye - Παρ 16 Οκτ 2009, 20:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
leo206 έγραψε:
Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!).


Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω... Razz Razz Cool Cool
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 21:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω... Razz Razz Cool Cool


Λες?? Χαχα για να δούμε! Θα σας ενημερώσω οταν το φτίαξω! Άλλες απόψεις κανείς??!!
bagosgt - Παρ 16 Οκτ 2009, 23:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
δε νομιζω οτι χρειαζεται να σε ανυσηχει τοσο η δυναμη,οσο η ροπη.το αποτομο σπινιαρισμα θα το εχεις λογω ροπης απο χαμηλα κ οχι τοσο,λογω δυναμης.αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα Wink

στελιο,κρυτωνα,376 αλογα με 1.5 σταθερο εβγαλε ο τρελος με το λεον,κ το δουλευει κ 1.6 σταθερο που κ που Laughing εχω τη δυναμομετρηση,ελπιζω να βρω χρονο να την ανεβασω καποια στιγμη.α,κ ξεχασα,47,5 κιλα ροπης Twisted evil
το καλο ηταν το πατημα που ειχε κανει με λεον κουπρα,φουλ(αντλιες,κουλερ,ρεβο που ειχε διαφορες ρυθμισεις μεσω ειδικου διακοπτη που σου δινουν)κ την πρωτη φορα περασε το δικο μας μπροστα μισο αμαξι.τοτε ο τυπος με το καινουριο του ειπε οτι ηθελε να σηκωσει λιγακι αβανς στα ψηλα,κ να κανει κατι ρυθμισεις κ να ξαναπηγαιναν.το ξανακανονησαν κ ηταν σιγουρος οτι θα ηταν μπροστα.αλλα ειχε κανονισει χωρις τον ξενοδοχο.απο 1.4 που το δουλευε,το σηκωσε 1.6,εβγαλε κ το περιτο βαρος,κ οταν ξαναπατησαν ηταν 4 μπροστα ο γιωργος Laughing
να ειστε καλα κ παντα τετοια,ετοιμαζουμε κ το MPS για προγραμμα,τωρα που εγινε σφυριλατο,οποτε θα μιλισουμε συντομα Cool
leo206 - Παρ 16 Οκτ 2009, 23:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα


Δηλαδή φίλε Βαγγέλη τι θα πρέπει εγω να ζητήσω στον προγραμματιστη?? Να μειώσει τη ροπή στις χαμηλές για να μειώθει κ το σπινιαρισμα??
black7monster - Παρ 16 Οκτ 2009, 23:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου,απλα βαλε ενα καλο λαστιχακι και εισαι οκ,δεν θα βγαλει και 30 κιλα.........ροπη για να σπινιαρει σαν παλαβο.
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ποικίλουν οι απόψεις βλέπω!!
volvos - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:32:50
Θέμα δημοσίευσης:
file τα πραματαα ειναι απλα.
θα βαλεις μεταλλικη εισαγωγη απο 106 που δε μπαινει αλλα θα τη βαλεις.πεταλουδα απο κιτκαρ 309 τη καλη
τουρμπινα χαλαρα μια κ3 για να ανοιγει πι ψηλα να μη σπινιαρ

αναρτηση πουλαει ενα παλικαρι κατι αιμπαχ 5ποντα για να ερπετωσει
λαστιχακια εγω δοκιμασα κατι μαραγκονι γαμανε μιλαμε σε 14αρι

φρενα οπωσδηποτε σωληνακια και αγωνιαρικο τεξταρ τακακι

πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο
NoDsl - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο


Επιτρέπεται να το βάλω στην υπογραφή ρε αλάνι; Laughing
Road_Runner - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:51:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
file τα πραματαα ειναι απλα.
θα βαλεις μεταλλικη εισαγωγη απο 106 που δε μπαινει αλλα θα τη βαλεις.πεταλουδα απο κιτκαρ 309 τη καλη
τουρμπινα χαλαρα μια κ3 για να ανοιγει πι ψηλα να μη σπινιαρ

αναρτηση πουλαει ενα παλικαρι κατι αιμπαχ 5ποντα για να ερπετωσει
λαστιχακια εγω δοκιμασα κατι μαραγκονι γαμανε μιλαμε σε 14αρι

φρενα οπωσδηποτε σωληνακια και αγωνιαρικο τεξταρ τακακι

πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο

Εχεις ρεντα βραδιατικα ρε πο**τη*...
Και εκει που γυρισα ξενερωμενος σπιτι, μου εφτιαξες την διαθεση..
Σ'αγαπω Laughing Laughing Laughing
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχα ωραία τα λες φίλε βόλβε αλλά δεν παίζουν τόσα φράγκα για να το κάνω κ ντιζάτο με τη μεταλικη εισαγωγή κτλ κτλ. Εγω λέω να βάλω ένα χαλαρό τουρμποκιτ με λίγα λεφτάκια κ να πάω να το σπάσω να ησυχάσω! Όσο για το πέταλο δεν το κόβω να χωθεί με τόσα! Διότι όπως είναι τώρα μαμάτο με ταχύτητα εξόδου 70 (στην έξοδο προλαβαίνω να κοιτάξω το κοντέρ!) μου φεύγει ο κώλος για να το στρίψω στο πέταλο κ λέω τώρα θα βγω στο αντίθετο κ θα γίνουμε όλοι πίτα! Βέβαια δεν έχω στρειψει κ πολλές φορές για να πω την αλήθεια αλλά μου φαίνεται ακατόρθωτο το 120!!
Road_Runner - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:05:13
Θέμα δημοσίευσης:
εεε, τα θελει και εσενα ο πωπουλης σου....
Laughing Laughing Laughing
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:11:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί ρε μάγκες μου τι είπα?? Πολλά ειναι να μπεις με τριταρα πανω στη ροπη κ να βγεις με 70?? Ρε βόλβε? Με πήρες στο ψιλό??
MEMsound - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Λεό...
ειναι δυνατό να μιλάμε στα σοβαρα για το πέταλο??? Laughing
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:21:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα 70 να μιλάμε σοβαρά η για τα 120? Δεν πηγε το μυαλό μου οτι μπορει ο βόλβος να ηθελε να κανει την πλακα του νομιζα οτι μιλουσε σοβαρα. Νταξει οπως τη δει ο καθενας. Ισως του φανηκε κατι περιεργο απο αυτα που ειπα κ με πηρε στο ψιλο ισως να το πε κ καλοπροαιρετα, δεν εχει τυχει να μιλησω ξανα μαζι του οποτε δε μπορω να εχω αποψη... Wink
Giannis307 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο τουρμπισμα....!
1)Να ξερεις οτι υπαρχει μοτερ 1.4 μαμα για οταν σου σπασει μην μεινεις χωρις αμαξι...
2)Καλη τυχη και σε σενα και στον μηχανικο σου....
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Καλο τουρμπισμα....!
1)Να ξερεις οτι υπαρχει μοτερ 1.4 μαμα για οταν σου σπασει μην μεινεις χωρις αμαξι...
2)Καλη τυχη και σε σενα και στον μηχανικο σου....

Λοιπόν. Αν σε κάποιον από αυτά που είπα κατι του φανηκε υπερβολικό καλό θα ήταν να με διορθώσει. Άλλωστε για να ζητήσω την άποψη σας είμαι εδώ. Βεβαια υπάρχουν καποιοι οι οποιοι σου δίνουν να καταλάβεις με ωραίο τρόπο κ άλλοι που το παίζουν παντογνώστες κ ποζερευονται απαντώντας με ειρωνικό τρόπο που υποδειλώνει την αλαζονεία τους αλλά κ την έλειψη επιπέδου. Είμαι καινούργιος εδώ κ απλά ζητησα μια άποψη. Αν είναι να γα**θεί το θέμα τότε να κλειδωθεί κ να μην ξαναμιλήσω ούτε εγω...
MEMsound - Σαβ 17 Οκτ 2009, 02:13:44
Θέμα δημοσίευσης:
τα διάφορα φορουμ ειναι μια μικρογραφια της κοινωνίας
δεν ειναι πανεπιστιμιακη αιθουσα αριστα επιμελημένων συζητησεων οπότε τους "αστειάτορες" δεν τους γλιτώνεις.
Αν περάσεις κάποια Πέμπτη απο Λέσχη θα μπείς πολυ καλήτερα στο κλίμα Wink


στο θέμα μας.
οτι θα σπάσει κάποια στιγμη ειναι δεδομένο...
πρωτα η πλαστικη εισαγωγή και μετα κάποια μπιελα με 160+ αλογα που χεις στο μυαλό σου...
καλητερα τόσα πς (με μαμα μοτερ) ξεχνα τα απο τώρα
μεταξυ μας δεν υπάρχει λόγος για τόσα

καλήτερα να επιδιώξεις 140-150 πς με γεματη καμπυλη ροπης παρα max ισχή με "ατσουμπαλη" (μη εκμεταλλευσιμη) ροπή.

Προγραμματιστή (ΚΑΛΟ) εχεις?
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 02:28:48
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Μάνθο έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες αλλά πιστεύω ειναι πιο λογικό να πεις αυτο που θες σε κάποιον λιτά, κ ας μην διαθέτεις πανεπιστημιακή εκπαίδευση όπως λες κ εσύ, παρά να τον ειρωνευτείς. Εχουμε έτοιμο μοτέρ κ καλή τυχη στο μηχανικό σου. Κ που ξέρεις εσύ ρε μόρτη τι κονέ εχω εγώ? Λοιπόν στο θέμα μας. Επειδή εχεις παρακολουθίσει οτί ψάχνομαι με αυτό το αμάξι έχω 3 χιλιάρικα να διαθέσω διότι σπουδάζω σε 2 σχολές ταυτόχρονα κ δουλεύω όσο προλαβαίνω τα βράδια. Οπότε για αρκετά χρονια δεν θα έχω περιθόρια για μια καλυτερη αγορά. Εγώ 140 150 άλογα είχα στο μυαλό μου αλλά άκουσα κάτι 170-180 από δυο τρεις κ πήραν τα μυαλά μου αέρα. Λοιπόν. Τώρα για προγραμματιστή που με ρωτάς έχω στο νου μου 3-4 γνωστούς στο χώρο... Ονόματα φαντάζομαι δεν είναι επιτρεπτό να αναφέρονται!!
Steve - Σαβ 17 Οκτ 2009, 08:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θέλω να μου γνωρίζεις τον προγραμματιστή που, χωρίς άγραφο, θα σου προγραμματίσει τον 32άρι Marelli εγκέφαλο που έχεις στο 1.4 16v σε συνθήκες turbo.

Έτσι, για να του ανάψω μια λαμπάδα βέβαια του ανθρώπου γιατί θα είναι πραγματικός ήρωας Wink
black7monster - Σαβ 17 Οκτ 2009, 09:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Leo εχεις σκεφτει να παρεις ενα μοτερ απο 8βαλβιδο rallye το οποιο το βρισκεις σε εξευτελιστηκες τιμες??Ειναι μια καλη βαση για να κανεις κατι πολυ καλο και αξιοπιστο με μαμα εντοσθια.Σου μιλαω εκ πειρας και οχι ''θεωρητικα''μιας και το ειχα σε αυτη τη μορφη για 5 ολοκληρα χρονια και το λυσαγα καθημερινα.
lambrosp - Σαβ 17 Οκτ 2009, 09:34:19
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε καλημερα.Πρωτον θα συμφωνησω με Steve για πρωτη φορα, οτι αυτο που θες να κανεις με τα μεγαλυτερα μπεκ που λες ......απλα δεν γινεται.Μαλλον για ενα 550cc extra μπεκ σε βλεπω στην σωληνα της εισαγωγης με παραλληλο εγκεφαλακι και μετα προγραμματιζεις το extra μπεκ οποτε πατας να ανοιγει και να ψεκαζει το αναλογο καυσιμο.
Και αφου εχεις 3000 να διαθεσεις για να κανεις την κ@υλα σου αφου δεν εχεις παραπανω λεφτα για κατι μετα αλλα θε εισαι φιλο και φτερο, γιατι θες να σπασεις το αμαξακι σου και να μην το εχεις μετα, αφου δεν θα εχεις λεφτα να το φτιαξεις?? Γιατι με μαμα σωθηκα ,με πλαστικη εισαγωγη και με extra μπεκ δεν θα αργησει το κακο να ερθει. Αν θα την γλυτωσει κατα τον προγραμματιστο .Ειναι πολλοι οι παραγοντες σε ενα turbo κινητηρα για να γινει το λαθος.Τα 160 που λες βεβαια,σαν πολλα μου ακουγονται στην πιεση αυτη.1.4 δεν ειπες οτι εχεις??
Φιλικα στα λεω χωρις καμοια ειρωνια. Αλωστε ειναι ιδιοκτητης 206 1.6 τουρπο και μου αρεσει να ακουω και για αλλα 206 τουρμπατα.........αλλα οχι ετσι,ειναι κριμα.Θελει πολλα λεφτα η σωστη τουρμπατη μετατροπη.Τωρα ολα τα αλλα.....ειναι μαγειρεματα.ΦΙΛΙΚΑ ΠΝΤΑ να προλαβω το κακο... Τεσπα εσυ αποφασιζεις και περιμενω νεα σου.
black7monster - Σαβ 17 Οκτ 2009, 10:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
black7monster έγραψε:
Φιλε Leo εχεις σκεφτει να παρεις ενα μοτερ απο 8βαλβιδο rallye το οποιο το βρισκεις σε εξευτελιστηκες τιμες??Ειναι μια καλη βαση για να κανεις κατι πολυ καλο και αξιοπιστο με μαμα εντοσθια.Σου μιλαω εκ πειρας και οχι ''θεωρητικα''μιας και το ειχα σε αυτη τη μορφη για 5 ολοκληρα χρονια και το λυσαγα καθημερινα.

Φτου,ξεχναω οτι εχεις 206......@!$@!#%@!$#@!#
206kwn - Σαβ 17 Οκτ 2009, 10:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
leo206 έγραψε:
Επειδή εχεις παρακολουθίσει οτί ψάχνομαι με αυτό το αμάξι έχω 3 χιλιάρικα να διαθέσω διότι σπουδάζω σε 2 σχολές ταυτόχρονα κ δουλεύω όσο προλαβαίνω τα βράδια.


καλα κανεις και ψαχνεσαι γυρω απο ολο αυτο το θεμα αλλα αν εχεις στο μυαλο σου καθαρα και ΜΟΝΟ turbo project οι απαιτησεις που θα εχεις απο το μοτερ σου δεν θα πρεπει να ξεπερνανε τα 125-130 αλογα καπως πιο αξιοπιστα!!! απο εκει και πανω το πιο πιθανο ειναι να κανει μπαμ!! κι μια σωστη μετατροπη θα σου παει πολυυυυυυυ παραπανω απο τα 3000 που εχεις κατα νου!!! ολο και κατι καινουργιο θα βγαινει στην πορεια!!

leo206 έγραψε:
Οπότε για αρκετά χρονια δεν θα έχω περιθόρια για μια καλυτερη αγορά. Εγώ 140 150 άλογα είχα στο μυαλό μου αλλά άκουσα κάτι 170-180 από δυο τρεις κ πήραν τα μυαλά μου αέρα. Λοιπόν. Τώρα για προγραμματιστή που με ρωτάς έχω στο νου μου 3-4 γνωστούς στο χώρο... Ονόματα φαντάζομαι δεν είναι επιτρεπτό να αναφέρονται!!


γιατι δεν σκεφτεσαι να βαλεις ενα 16ρι μοτερακι η απο 206 η απο 106 και να ξεκινησεις με αυτη τη βαση??? αυτα με λιγοτερα απο 3000 μπορουν ισως και να φτασουν τα 150 (οχι τουρμπο ομως) και θα ειναι σιγουρα πολυ πιο ευχρηστα σε στροφες και πολυ πιο αξιοπιστα!!!!
MEMsound - Σαβ 17 Οκτ 2009, 10:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα που ηταν αρχη "ξυλωσα τα ασχετα ποστ"... συγκρτηθείτε. Wink
Gr13 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 10:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα ,αν το λεφτά για να το κανεις τούρμπο φτάσουν όσο θα στοιχίσει να βάλεις ένα 16ari rallye μοτέρ,είναι προτιμότερο το 16ari.Επιπλέον στο εάν στρίβουν τα "τουρμπατα" ,τουλάχιστον τα 207 στρίβουν αρκετά καλά γιατί, ανεβάζουν πολύ ομαλά,σε καμια περίπτωση δεν νιώθω ότι οδηγάω τούρμπο αμάξι και μονο γι αυτό το λόγο έβαλα και τον φυσητήρα "σκαστρα" της forge για να καταλαβαίνω ότι είναι τούρμπο και όχι ατμοσφαιρικό 1800. Laughing Laughing
206kwn - Σαβ 17 Οκτ 2009, 10:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα ,αν το λεφτά για να το κανεις τούρμπο φτάσουν όσο θα στοιχίσει να βάλεις ένα 16ari rallye μοτέρ,είναι προτιμότερο το 16ari.Επιπλέον στο εάν στρίβουν τα "τουρμπατα" ,τουλάχιστον τα 207 στρίβουν αρκετά καλά γιατί, ανεβάζουν πολύ ομαλά......


..... σε αντιθεση με ενα τουρμπισμενο 206 το οποιο θα "συφηλιαζεται" με το καλημερα της τουρμπινας Wink
MEMsound - Σαβ 17 Οκτ 2009, 11:02:49
Θέμα δημοσίευσης:
μην λεμε τα ιδια και τα ιδια
εξαρταται από το μέγεθος της τουρμπίνας και από το πόδι του οδηγου.

και τα 207 (ακόμα και μαμα) το ιδιο συφιλιάζονται αν εισαι "ατσουμπαλος" με το γκάζι...
Giannis307 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 11:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σε ειρωνευτηκε κανεις....απλα σου λεω οτι
1)το μπλοκ σου ειναι αλουμινενιο.....
2)η εισαγωγη σου πλαστικη...
3)Τα εντοσθια μαμα...
4)Η τ25 που λες ειναι τερστια για τις αντοχες του μοτερ σου...το οπιο φτιαχτηκε για αλλα.....

Περαν αυτου καληετρα ειναι να αφησεις το μοτερακι σου ως εχει και να αρχησεις ενα ΑΛΛΟ!!! απο την αρχη αλλα να γινει σωστο....Δεν σου προτεινω 8v που ειπε ο Δημητρης γιατι εχεις Multiplex Με ηλεκτρικη πεταλουδα οποτε θα μπλεξεις.....

Μετα περα του μοτερ θες τουλαχησυον κορονοπηνιο στο σαζμαν για να μην πω σαζμαν μιας και το δικο σου δεν ταιριαζει στην κλιμακωσητ του για να δουλεψει σε υπερπιεση.....

Το 5ο μπεκ και το ρεφλασ του εγκεγφαλου γινεται αλλα θα δουλεψει κατω απο Bar οποτε βλεπεις ταβανι με πιο μικρη απο τ25 το πολυ 160 170 αλογα....

Συν ολα τα γυρω γυρω (αναρτηση φρενα κλπ κλπ κλπ...)

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΟΟΟΟΟΟΟΧΙΙΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ Μ@Λ@Κ@Σ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΦΑΣΗ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΣΥΝ ΑΑΑΑΑΛΛΑ

Τωρα επειδη το θεμα ειναι αν στριβει....θα πω και γω οτι ειπαν και οι προλαλησαντες....αν βγει σωστο και γραμικο το τουρμπισμα και δεν εχεις ατσουμπαλο πολδι στριβει μια χαρα.....
Steve - Σαβ 17 Οκτ 2009, 11:37:41
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Δεν σε ειρωνευτηκε κανεις....απλα σου λεω οτι
1)το μπλοκ σου ειναι αλουμινενιο.....
Ποιός ήρθε? Rolling eyes
Giannis307 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 11:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
αλουμηνενιο ειναι το 1.4...ειναι ο κορμος του 8v με 16v κεφαλη...
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 16:12:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν. Ας αρχίσουμε...
Steve, δε σε τιμά καθόλου το γεγονός οτι σε είχα ρωτήσει στο παρελθόν τι φτιάξιμο παίρνει το συγκεκριμένο μοτέρ επειδή πέρασε κ σένα από τα χέρια σου αυτό το αμάξι κ με είχες παντελώς αγνοήσει κ τώρα έρχεσαι να πάρεις θέση με τέτοιο υφάκι. Δεν είπα οτί γνωρίζω προσωπικά τον τοπ προγραμματιστή που θα κατορθώσει να προγραμματίσει τον εγκεφαλο αυτό, απλώς επειδή οι περισσότεροι θεωρούν το πέμπτο μπέκ πρόχειρο κ υπερβολικό απλώς θεώρισα καλύτερη λύση τα μαγαλύτερα μπεκ χωρίς να έχω μιλήσει με κάποιον να ξέρω αν στέκει. Πασίγνωστος προγραμματιστής στο χώρο όταν μία απο τις βλέψεις μου ήταν να τοποθετήσω μονάχα τον κορμό του 1600 κ να κρατήσω καπάκι ρευματα εγκέφαλο δικό μου μου είχε πει οτι μπορεί να το ρυθμίσει πάνω στο δυναμόμετρο να δουλέψει. Ως εκεί το θέμα δν το έχω ψάξει άλλο περι εγκεφάλου κ προγραμματισμού οπότε είμαι εδώ γιατί ήσασταν εκεί πριν από μένα Wink Οπότε είστε ορισμένοι σαφώς πιο ψαγμένοι κ έχετε δοκιμάσει κ πράγματα. Οπότε επαναλαμβάνω οτί θα ήταν επιθυμητό τα λόγια σας να με διδάξουν κ όχι να με ειρωνευτούν κ να μπαίνω στον κόπο να δίνω απαντήσεις...

Λάμπρο σε ευχαριστώ πάρα πολυ για την άποψη σου, έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα είπες. Όσο για το πέμπτο μπεκ αυτό μου προτειναν οι περισσότεροι ωστε να μπορέσω να προσφέρω το παραπανησιο καύσιμο με αυτόν τον τρόπο...

206Kwn και Gr13, Σαφώς θα χρειαστώ παραπάνω χρήματα, για δίσκο, για ανάρτηση, για φρένα για για για. Απλά είχα κατά νου να κάνω μια αρχή κ σιγά σιγά να διορθώσω το στήσιμο αλλά κ τα φρένα για να έχω περιθόρια να ''παίξω'', να κάνω το κάτι παραπάνω κ μετα να μπορεί να σταματήσει καλα το αμάξι. Όσο για την αλλαγή σε 1600, είχα βρει τροπέτο απο 206 1600 Multiplex με 70.000κμ κ με 1500 ευρώ θα ήταν όλα κομπλέ απλά αυτό που με έκανε να διστάσω ήταν το γεγονός ότι στην άδεια μου θα αναγράφεται το γεγονός οτί έχει γίνει αλλαγή μοτερ από τη στιγμή που θα το δηλώσω. Η αλλή λυση είναι να το κρατήσω χωρίς να το δηλώσω αλλά κ στις δύο περιπτώσεις δν θα έχει ωραία εικόνα όταν θα πάω να το πουλήσω, γιατί δν έχω σκοπό να το παντρευτώ το αμάξι αυτό. Αν κάνω κάποιο λάθος περί δηλωσης διορθώστε με. Στη συνέχεια σκέφτηκα οτι θα σκάσω 1500 ευρώ για 20 άλογα μόνο κ στη συνέχεια για να παίξω με έκκεντρα κ καπάκι μεγαλο κόστος για λίγα άλογα. Οπότε αυτός που θα αναλάμβανε τον οποίο σέβομαι σαν άνθρωπο αλλά κ σαν μηχανικο συνεπώς η άποψη του μετράει για μένα μου είπε ότι με 2500-3000 το κάνω τούρμπο. Κ ως εκεί. Δε μου είπε ουτε αν αναλαμβάνει, ουτε με προτεινε να το κάνω, ούτε τπτ. Μου είπε απλά τη μόνη λύση για τον κινητήρα μου. Κ αυτός ο μηχανικός είναι αυτός που ήταν στην Παπαδά κ μετά πήγε στο Γέρακα για να μη λέτε ότι μίλησε κάποιος τυχάρπαστος. Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

Γιάννη307 τώρα μίλησες πολύ πιο πλούσια κ περιεκτικά παρά φτωχά κ ειρωνικά! Όσον αφορά την τουρμπίνα όλοι όσοι ρώτησα έχουν προτείνει τη συγκεκριμένη κ επίσης, κ αναφέρομαι σε όλους σας, έχει γίνει τούρμπο project στο συγκεκριμένο αμάξι με μαμά τα πάντα όλα κ garretT25 κ 0.6bar κ 166ps αν θυμάμαι καλά κ υπάρχει κ ένα τόπικ. Αυτό το παλικάρι το γνωρίζει κανείς άραγε να ρωτήσουμε τον ίδιο ο οποίος το τόμλισε κ να μην κάνουμε εικασίες?
lambrosp - Σαβ 17 Οκτ 2009, 17:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Eiναι η μονη λυση δυστηχως φιλε μου το 5ο extra μπεκ για το καυσιμο.
Steve - Σαβ 17 Οκτ 2009, 20:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
leo206 έγραψε:
Λοιπόν. Ας αρχίσουμε...
Steve, δε σε τιμά καθόλου το γεγονός οτι σε είχα ρωτήσει στο παρελθόν τι φτιάξιμο παίρνει το συγκεκριμένο μοτέρ επειδή πέρασε κ σένα από τα χέρια σου αυτό το αμάξι κ με είχες παντελώς αγνοήσει κ τώρα έρχεσαι να πάρεις θέση με τέτοιο υφάκι.
Δυστυχώς ή ευτυχώς για εσένα, ο lambrosp κατάλαβε τί είπα, και πώς το είπα.

Αν εσύ δεν κατάλαβες δεν σου φταίω εγώ.

Επίσης το ότι με είχες ρωτήσει στο παρελθόν, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είμαι και υποχρεωμένος να απαντήσω Wink
leo206 - Σαβ 17 Οκτ 2009, 23:42:42
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό το ευτυχώς η δυστυχώς για σένα δε το εννόησα καθόλου. Αν εχεις την ψευδέσθηση οτι μπορείς να μου πεις κατί χωρις να μπορώ να στο ανταποδώσω κ οτί θα το βουλώσω είσαι βαθιά νυχτωμένος. Εφόσον λοιπόν δεν είχες την πρόθεση να μου απαντήσεις τότε κ δεν ήσουν υποχρεωμένος, έτσι κ εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να ανεχτώ το στυλάκι κ το όλο υφακι σου γεματο ειρωνεία που με προσβάλει. Μπορούσες απλά να πεις οτι δεν είναι δυνατόν να γίνει τέτοιος προγραμματισμός κ όχι να το παίζεις ο τεχνογνώστης. Κ εσυ από κάπου τα έμαθες δεν κάθισες ο ίδιος να επιμεληθείς τον πραγραμματισμό του εγκεφάλου κ να δεις οτι δε γίνεται. Ακου εκεί να του ανάψεις λαμπάδα.
black7monster - Κυρ 18 Οκτ 2009, 00:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε LEO γιατι καθεσε και σκας???Δεν χρειαζεται να μπαινεις σε αντιπαραθεση με κανεναν και ποσο μαλλον με τον Steve που απο οσο εχω καταλαβει εχει ενα τροπο γραφης διαφορετικο απο τους υπολοιπους χρηστες,πιο καυστικο και ''εντονο''.Κρατα απο την κουβεντα οτι μπορει να σε βοηθησει στο project σου και τιποτα αλλο.Απλα να σου πω κατι που εχει βγει μεσα απο χρονιες,πολυεξοδες και πανω απο ολα κουραστικες δοκιμες.....ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣ ΕΣΥ!!!!!Το θεμα ειναι οτι και συ πρεπει να εισαι διατεθημενος να θυσιασεις χρονο,κοπο και χρημα!!!
Απο μενα αυτα τα ολιγα και καλη επιτυχια!!!
leo206 - Κυρ 18 Οκτ 2009, 00:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το χαρακτηρα που είχει ο καθένας κ συγκεκριμένα τη συμπεριφορά του πρεπει να μαθει να τον προσαρμοζει στην εκαστοτε περιπτωση. Κ απο τη στιγμη που ξερεις κατι παραπανω πρεπει να το εξιγησεις ωραια κ καλα στον αλλο ωστε να τον βοηθίσεις κ να κερδισεις την εκτιμισή του κ μια καλη εντύπωση για το προσωπό σου. Τωρα να πας κ να παριστάνεις τον έξυπνο υποδηλώνει υπεροψία αλλαζωνία κ κομπλεξισμό κατα την άποψη μου. Καλυτερα απο τη στιγμη που δεν εχεις πρόθεση να πεις κατι που να εχει λογο υπαρξης, αλλά κ συνύπαρξης να μη το πεις. Δεν ανέχομαι τέτοιου είδους συμπεριφορά κ κυρίως από κάποιον που το κάνει επανειλημένα κ το χει πιστέψει οτι τους βουλώνει όλους. Σε ευχαριστώ φίλε δημήτρη για τη συμβουλή σου.
sod - Κυρ 18 Οκτ 2009, 01:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου καλη τυχη σε οτι κι αν κανειs....
πριν κανειs οτιδηποτε καλο θα ειναι να αρχισειs να στηνειs πρωτα το αμαξι σου με αναρτηση και φρενα και μετα τα υπολοιπα.Καλυτερα ενα στημενο αμαξι με λιγα αλογα παρα ενα γρηγορο αμαξι που πηγαινει οπωs να ναι και να μην καθεται η' μην φρεναρει στον δρομο....καντα και τα δυο να ειναι ολοκληρωμενο.....
leo206 - Κυρ 18 Οκτ 2009, 01:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Βασίλη είναι πολύ σωστά αυτά που λες κ εγώ αυτής της άποψης είμαι κ τα έχω στα υπόψιν μου! Να σαι καλά...
MEMsound - Κυρ 18 Οκτ 2009, 03:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
black7monster έγραψε:
Φιλε LEO γιατι καθεσε και σκας???Δεν χρειαζεται να μπαινεις σε αντιπαραθεση με κανεναν ...


+1...
Θα σβησω αργότερα τα ασχετα ποστ... Wink Wink
vasilis106 - Κυρ 18 Οκτ 2009, 05:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
sod έγραψε:
Φιλε μου καλη τυχη σε οτι κι αν κανειs....
πριν κανειs οτιδηποτε καλο θα ειναι να αρχισειs να στηνειs πρωτα το αμαξι σου με αναρτηση και φρενα και μετα τα υπολοιπα.Καλυτερα ενα στημενο αμαξι με λιγα αλογα παρα ενα γρηγορο αμαξι που πηγαινει οπωs να ναι και να μην καθεται η' μην φρεναρει στον δρομο....καντα και τα δυο να ειναι ολοκληρωμενο.....



πρωτα φρεναρουμε μετα στριβουμε κ τελος επιταχυνουμε ++++ στο sod
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr