PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 - Πιεση λαδιου σε 206

volvos - Τρι 13 Οκτ 2009, 11:26:42
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πιεση λαδιου σε 206
εχω πανω το μοτερ απο τα τελευταια 206 1.6 (ιδιο κορμο με c2 vts) τα οποια δεν εχουν ταπα για να βαλεις οργανο πιεσης λαδιου
στα παλια υπηρχε καπου μια τετοια απο οσο μου ειχε πει αργυρης.

εχουμε καμια ιδεα τι μπορουμε να κανουμε για αυτο το θεμα?
BILLY. - Τετ 28 Οκτ 2009, 20:21:07
Θέμα δημοσίευσης:
1) Αφαιρείς τον αισθητήρα πίεσης λάδίου.

2) Τοποθετείς έναν adaptor σαν αυτόν. http://cgi.ebay.com/106-205-MI16-306-309-206-XSI-GTI-RALLYE-GAUGE-ADAPTOR_W0QQitemZ120482436194QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0d501462

3) Τοποθετείς τον αισθητήρα πίεσης λαδίου.

4) Στην κάθετη οπή του αντάπτορα τοποθετείς τον oil presure sender που έχεις προμηθευτεί μαζί με το όργανο πίεσης λαδιού. Επειδή στο συγκεκριμένο σημείο είναι λίγο στενάχωρα προτείνω να μην βιδώσεις τον oil presure sender κατευθείαν πάνω στον αντάπτορα, αλλά να πάρεις έναν σωλήνα προέκτασης σαν τα σωληνάκια υψηλής που έχουμε στα φρένα.
volvos - Πεμ 29 Οκτ 2009, 10:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
ειχαριστω μπιλι αλλα υπαρχει ενα θεμα. στα 05 και μετα αν εχω καταλαβει καλα δεν υπαρχει θεση για αισθητηρα πιεσης λαδιου στο κορμο
αρα το ερωτημα παραμενει απο που παιρνουμε θεση?
δηλαδη που να τον βαλουμε?
Steve - Πεμ 29 Οκτ 2009, 11:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη που να τον βαλουμε?
Κρατιέμαι με το ζόρι να μην απαντήσω... Mad Black eye Silent
BILLY. - Πεμ 29 Οκτ 2009, 13:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως αυτό βοηθάει? http://www.dp-engineering.nl/random/handleidingen/oiliefilter%20verplaatsen/oil%20filter%20relocation.html
MEMsound - Σαβ 31 Οκτ 2009, 11:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
ή αυτό
http://cgi.ebay.co.uk/106-205-306-206-309-GTI-XSI-RALLYE-MI16-GAUGE-ADAPTOR_W0QQitemZ120483674928QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0d62fb30
action_peugeot - Σαβ 14 Νοέ 2009, 17:30:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να φτιάξεις αντάπτορα στη βαλβίδα του λαδιού που είναι στο κάτω μέρος του φίλτρου και στο πλάι να έχεις αναμονή για την πίεση
Θα πρέπει πρώτα να φτιάξεις τη μούφα να τη βιδώσεις να δεις πια μεριά του εξάγωνου κάθετε απέξω και μετά να κάνεις το σπείρωμα για την πίεση
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 14:41:23
Θέμα δημοσίευσης:
Epanerxomai καθως στη πιστα εχω σοβαρες υποψιες οτι το αμαξι εμενε απο πιεση λαδιου στη κ13...

το ερωτημα ειναι αν κανουμε αυτο που λετε απο φιλτρο λαδιου να παρουμε ενδειξη ποσο αξιοπιστο θα ειναι?
μηπως σε εκεινο το σημειο η πιεση λαδιου δεν ειναι η σωστη?
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 16:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
Το πιο αξιοπιστο απο ολα ειναι Τ στην εργοστασιακη φουσκα στον κορμο.
Απο εκει αναβει και το κοκκινο λαμπακι στο καντραν...

Σχετικα με χαμηλη πιεση,ειναι συναρτηση της θερμοκρασιας υποψιν...
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 16:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
foyska??????
poy einai ayti exoyme photo??

θερμοκρασιες ημουν τζετ...ακομα και μετα απο 7-8γυρους σερι μεσι απλα εφτασε στη μεση Smile
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ακυρο...
Φουσκα στον κορμο μονον σε 106,στο 206(και σε τριφυσα 106) απο το φιλτρο λαδιου οπως σωστα προειπωθηκε απο τον Τηλεμαχο.
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
EKEI εχουμε ακριβη μετρηση ομως????????????
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα δεν ειχες,δεν νομιζω να εμπαινε εκει η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ φουσκα για το alarm πιεσης... Rolling eyes
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:34:36
Θέμα δημοσίευσης:
pame παλι απο την αρχη.

αν βαλουμε ρακορακι στο φιλτρο λαδιου που λες θα εχουμε ακριβη μετρηση?
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 18:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μλκα,εχεις jamαρει τωρα τελευταια; Laughing

Η σταθμη,η θερμοκρασια και η πιεση του λαδιου μετριουνται πανω στον κορμο στα μονοφυσα 106 και διπλα στο φιλτρο λαδιου στα τριφυσα 106 και 206.
Οποτε απο εκει που μετρας σταθμη και θερμοκρασια βαζεις εναν ανταπτορα,βιδωνεις τον ηλεκτρικο αισθητηρα του οργανου σου και μετρας.
Πιο απλα δεν μπορω να στο περιγραψω... Confused
kane - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

θερμοκρασιες ημουν τζετ...ακομα και μετα απο 7-8γυρους σερι μεσι απλα εφτασε στη μεση Smile


EEEEE? σιγουρα ρε?

Εγω 5 λεπτα να το κυνηγησω στο βουνό δηλ να αλλαζω λιγο πριν κοφτη και να το κρατω εκει ψηλα,τσουπ 3/4.

Το καλο με το λαδι που εβαζα (γιατι τωρα εχω κατι απλα) ειναι οτι εφτανε η θερμοκρασιας πολυ ψηλά,αλλα ακομη και μετα 20χλμ σκισιματος εμενε σταθερη εκει.
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
kala εμενα σταυρο πριν τη ψυκτρα εφτανε μες τα κοκκινα απλα με καλη βολτα...

στελιο θα ρωτησω και θα σου πω γιατι εχουμε ενα θεμα με το που μετραει το 206 στα μετα 05 μοντελα αν θυμαμαι
Steve - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
EEEEE? σιγουρα ρε?

Εγω 5 λεπτα να το κυνηγησω στο βουνό δηλ να αλλαζω λιγο πριν κοφτη και να το κρατω εκει ψηλα,τσουπ 3/4.
Στο βουνό που πάς έχει και μια ανηφόρα με κλίση από 3% έως 8% όμως, τσουπ.

Στην πίστα είμαστε σε οριζόντιο επίπεδο τσουπ.

Άλλο το ζόρι στην ανηφόρα, άλλο το ζόρι στην ευθεία Exclamation
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:25:13
Θέμα δημοσίευσης:
για πιεση λαδιου το θεμα ειναι τα g

για θερμοκρασια λαδιου το θεμα ειναι γενικο. ειτε εισαι βουνο ειτε θαλασσα νομιζω. εμενα μαμα ακομα και στο χωριο μου με μηδεν αμα το σκι=ζα....
kane - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:31:05
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
kane έγραψε:
EEEEE? σιγουρα ρε?

Εγω 5 λεπτα να το κυνηγησω στο βουνό δηλ να αλλαζω λιγο πριν κοφτη και να το κρατω εκει ψηλα,τσουπ 3/4.
Στο βουνό που πάς έχει και μια ανηφόρα με κλίση από 3% έως 8% όμως, τσουπ.

Στην πίστα είμαστε σε οριζόντιο επίπεδο τσουπ.

Άλλο το ζόρι στην ανηφόρα, άλλο το ζόρι στην ευθεία Exclamation


συμφωνω ρε στιβ,αλλα και 2-3 ανοιγματα να το κανεις στην ευθεια με κοφτες 2ας,3ης,4ρτης, παλι ανεβαινει μπαμ μπαμ.

Εχουμε και ιδιο μοτερ πλεον.

Αλλα το σαξο μου και με το παλιο μοτερ παντα ετσι δουλευε Rolling eyes
Steve - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ που θα ιδρώσεις πιο γρήγορα:

Αν σμπρώξεις το αμάξι στην ανηφόρα?
Αν σμπρώξεις το αμάξι στην ευθεία?
Αν σμπρώξεις το αμάξι στην κατηφόρα?


Μια από τα ίδια θα ιδρώσει και ο κινητήρας.
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 19:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πανο πολυ χλωμο μου φαινεται να στεγνωνει...Αν το εκανε,θα το ειχες παρει ηδη στο χερι αν οχι απο την πρωτη φορα,απο την δευτερη σιγουρα. Confused
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 21:29:42
Θέμα δημοσίευσης:
kai ego αυτο πιστευω στελιο καθως δεν ειχα κανενα δειγμα σοβαρο ποτε πιστα. απλα επειδη πλεον το αμαξι σηκωνει τρελλα κρατηματα στροφες και τα αναλογα τζι και βλεπω οτι ολοι εχουν προβλημα σκεφτομαι να βαλω ενα οργανο να δω τι σκ**α παιζει...αχρειαστο δεν ειναι.

το θεμα ειναι να το βαλω σε σωτη θεση για να δινει αντιπροσωπευτικα νουμερα... ανταπτορα για φιλτρο λαδιου που μπορω να βρω

επισης κανα οργανο υποψην? ψαχνω καποιο που να δειχνει μιν μαξ (κυριως μιν σε καιει) αλλα τζιφος
drdino - Τετ 02 Δεκ 2009, 21:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει κανένα κιτ με buffle plates από καμιά PS;
volvos - Τετ 02 Δεκ 2009, 21:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
exei κωσταντινε η πεζο σπορ με 380ευρω!
και η σιτροεν σπορτ το ιδιο με 200ευρω!!!
αλλα δεν εχω βρει ακρη απο σιτροεν σπορ να το φερω Crying or Very sad
drdino - Τετ 02 Δεκ 2009, 21:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να φτιάξεις εδώ δεν παίζει;
Pughell - Τετ 02 Δεκ 2009, 22:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

αλλα δεν εχω βρει ακρη απο σιτροεν σπορ να το φερω Crying or Very sad

Αμα σου πω οτι εισαι μλκας που δεν ρωτας,θα φταιω; Question
Πες κωδικο...
Εχω προσβαση σχεδον σε οτιδηποτε ανταλλακτικο CS. Wink
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις pdf c2 r2 στελιο γιατι σαιτ εχει πεσει Crying or Very sad

απο αργυρη εμαθα οτι δικο μου μοτερ (και ολα 05 μετα) δεν εχουν αλαρμ για πιεση λαδιου που λεγες. επισης δεν εχουν καν τη ταπα στο κορμο .
τα παλια ειχαν μια ταπα βιδωνες εκει τον αισθητηρα και ησουν τζετ.

οποτε μονη λυση φιλτρο λαδιου. αλλα εμενα εχω ψυκτρα αρα βγαινουν παααρα πολυ εξω και ειναι και επιφοβο για διαρροη.

αρα πιεση λαδιου στο δικο μου ΔΕΝ μπορουμε να βρουμε να βαλουμε εκτος αν κατεβει κορμοςκαι κανεις τρυπα...κουκουρουκου δηλαδη!

αρα παμε για διαφραγματα και ο θεος βοηθος.
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω απο Challenge μονο... Sad
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
ισως εχει διαφραγματα και εκεινο για δες...βασικα εχουμε σιγουρα ιδιο καρτερ με c2?(ετσι νομιζω)
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σελιδα 54,στο στελνω τωρα στο hol mail σου. Wink
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:47:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για να βάλουμε το ραλλοχτάποδο, μετακινούμε το φίλτρο λαδιού χαμηλότερα. Από την θέση που ήταν το φίλτρο λαδιού εκ του εργοστασίου και το ταπώσαμε, ΔΕΝ γίνεται να πάρουμε ένδειξη από εκεί?
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα ναι... Scratch
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Θα είναι όμως αξιόπιστη η ένδειξη?

Από το να κατέβει ο κορμός και να ανοίγουμε τρύπες (με ότι αυτό συνεπάγεται) πιστεύω πώς είναι πιο ... plug and play λύση Very happy
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
εσενα ρε βλακα το ειπαμε εχεις ετοιμη ταπα που ειναι ακριβως για αυτο το λογο στο κορμο. δε κανεις τιποτα

εγω εχω το θεμα που φοραω 05 μοτερ Crying or Very sad
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 11:57:30
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα υποθετω πως ναι,θα ειναι...
Δεν ξερω παντως τι παιζει,στα 106 παιρνουν πιεση λαδιου και απο την κεφαλη.
Αν μπορει να γινει το ιδιο και στο 206,τοτε το προβλημα ειναι απλουστατο στην επιλυση του. Wink
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 12:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
einai κλειστες και αυτες οι ταπες στα τελευταια μοτερ Evil
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 12:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εσενα ρε βλακα το ειπαμε εχεις ετοιμη ταπα που ειναι ακριβως για αυτο το λογο στο κορμο. δε κανεις τιποτα

εγω εχω το θεμα που φοραω 05 μοτερ Crying or Very sad
Βρε μπινέ, αποκλείεται να μην έχεις και σύ τις ίδιες υποδοχές στο κορμό Evil

Πώς αλλιώς θα κατέβαζες το φίλτρο με το ραλλοχτάποδο? Evil
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 12:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως και σε προmultiplex μοτερ αλλα και σε νεωτερο που εχω δει,για να τα βαλουμε σε 106,ταπωνουμε με μια βιδα μια τρυπα διπλα στο φιλτρο... Confused
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 12:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΡΓΥΡΗς κωλοβαραει και τον εχει πρηξει τηλ Laughing Laughing

ουτε αυτο γινεται με το μαμα φιλτρο.

θα εξηγησω αργοτερα γιατι.
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
STELIO

http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/D40FC6FD-BAE8-4AC4-A571-2D1D3CD4AD37/41267/A15GraissageLubrification.pdf

anamenoyme Laughing
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:20:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μονον το Νο2 ή και κατι αλλο; Question
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι οπως το βλεπω,κατα πασα πιθανοτητα θα τα χρειαστεις ολα πλην του καρτερ... Scratch
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:29:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοειται...το θεμα ειναι μη θελει και καρτερ... Crying or Very sad
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι δυνατόν να ΜΗΝ θέλει κάρτερ...? Rolling eyes
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε... Wink
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 13:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
moiazei παρα πολυ με το πεζο σπορισιο κιτ
και εκει δε θελει καρτερ

σταυρο εσυ ποτε θα βαλεις πιεση λαδιου να δουμε στο δικο σου τι κανει?
εσενα μπαινει πανευκολα...υπαρχει ετοιμη ταπα.

το μαμα φιλτρο του 206 ουσιαστικα παιρνει απο εκει που εχουμε τωρα το φιλτρο τωρα με το ραλοχταποδο με ενα ανταπτορα...δεν εχει τρυπα απο πισω του ή κατι ειχε
Touristas - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:20:19
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα άλλα σου λεω άλλα λες .... οτι νανε Laughing
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:21:34
Θέμα δημοσίευσης:
Που εμπλεξες και εσυ ρε Αργυρη... Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Καλα άλλα σου λεω άλλα λες .... οτι νανε Laughing

χρόνια τωρα...
αλλα δεν εχιε να κάνει... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


μεχρι τωρα ο κιτκαρος φτιαχνοταν με "Megara-Specs"
τωρα μετα το τρακντει... καταλαβαίνετε οτι εχουμε μπει πλέον σε νεα "εποχή"...

"Serres Specs"...

Παναγιώτη κρατας λογαριασμό ή θες να το κάνω εγω? Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα μιλαγα με μπος και εγραψα τα μισα
Pughell - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Παλι μισες δουλειες κανεις ρε αχρηστο πλασμα... Laughing Laughing Laughing
Touristas - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
Άστο θα γράψω εγώ το απόγευμα τι γίνετε και πως έχουν τα πράγματα.
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 14:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σταυρο εσυ ποτε θα βαλεις πιεση λαδιου να δουμε στο δικο σου τι κανει?
εσενα μπαινει πανευκολα...υπαρχει ετοιμη ταπα.
Για δείξε.
volvos έγραψε:
το μαμα φιλτρο του 206 ουσιαστικα παιρνει απο εκει που εχουμε τωρα το φιλτρο τωρα με το ραλοχταποδο με ενα ανταπτορα...δεν εχει τρυπα απο πισω του ή κατι ειχε
Αν κατάλαβες εσύ τί λες, εγώ πάω πάσω... Razz
Touristas - Πεμ 03 Δεκ 2009, 19:04:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν για να λυθούν οι όποιες απορίες περί πίεσης.
'Ένδειξη πίεσης λαδιού το λαμπάκι δηλαδή μίας και όργανο δεν έχουμε παίρνουμε από των κεντρικό αγωγό λαδιού μετά το φίλτρο.
Στα αυτοκίνητα που δεν έχουν των καταλύτη μπροστά η βαλβίδα (διακόπτης είναι στην ουσία) βρίσκεται επάνω στον κορμό στο φίλτρο λαδιού από επάνω.

Στους κινητήρες τώρα που έχουν των καταλύτη μπροστά λόγο χώρου και θερμοκρασιών το φίλτρο αλλά και η βαλβίδα πίεσης λαδιού έχουν αλλάξει θέση προς τα δεξιά και επάνω όπως βλέπουμε των κινητήρα και από μεταλλικό είναι πλέων χάρτινο. Ή όλοι μετακίνηση έχει γίνει με μια αλουμινένια βάση η οποία έχει θέση και για την βαλβίδα.
'Όταν αλλάζουμε την εξαγωγή με αυτή του 106 αναγκαστικά αλλάζουμε και παλι θέση αλλά και φίλτρο λαδιού(μεταλλικό) και το τοποθετούμε και πάλι απευθείας στον κορμό όπως και την βαλβίδα πίεσης.
Όμως στα τελευταία μοτέρ 1,6 τάπα για την βαλβίδα δεν υπάρχει έχει καταργηθεί οπότε και ένδειξη πίεσης δεν μπορούμε να πάρουμε.
'Ενα άλλο σημείο το οποίο θα μπορούσαμε να πάρουμε ένδειξη είναι η κεφαλή στα δεξιά στο ύψος των εκκεντροφόρων υπάρχουν/υπήρχαν 2 τάπες στους αγωγούς λαδιού στα 106 και στα πρώτα NFU μοτέρ.
Στης μετέπειτα κεφαλές αυτές οι τάπες έχουν καταργηθεί.
Steve - Πεμ 03 Δεκ 2009, 19:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τάκη λυπάμαι έχασες. Sad
Pughell - Παρ 04 Δεκ 2009, 00:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος και αν βρει κεφαλη απο non multiplex(NFU αυτα δεν ειναι;)... Confused
Touristas - Παρ 04 Δεκ 2009, 08:10:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει να κάνει αν είναι mux ή όχι.
Pughell - Τετ 09 Δεκ 2009, 22:37:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
STELIO

http://www.piecescitroensport.citroen.com/NR/rdonlyres/D40FC6FD-BAE8-4AC4-A571-2D1D3CD4AD37/41267/A15GraissageLubrification.pdf

anamenoyme Laughing

Εχουμε νεα! Very happy

Περιπου 190Ε(+μεταφορικα). Wink
nikolas206gti - Πεμ 25 Μάρ 2010, 11:14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω του ότι έχω βρει ένα οργανάκι ηλεκτρονικό το οποίο αναγράφει θερμοκρασίες νερού και λαδιού, πίεση λαδιού και συμπεριλαμβάνει και hallmeter, το οποίο και βρήκα φυσικά σε πάρα πολύ καλή τιμή, θα ήθελα να γνωρίζω αν το πρόβλημα με την πίεση λαδιού λύθηκε Confused

Βρέθηκε τελικά κάποια λύση ?

Υ.Γ. Υπόψην ότι το μοτέρ μου είναι ίδιο με του Παναγιώτη.
Sinanai - Δευ 11 Οκτ 2010, 18:24:14
Θέμα δημοσίευσης: 206 - αισθητήρας πίεσης λαδιου
Έχει κάνει κανείς μετατροπή σε 206 με χταπόδι από 106 16v, αλλά στα τελευταία μοντέλα; Το δικό μου είναι του 2006 και δεν υπήρχε κάποια θέση να μπει ο εν λόγω αισθητήρας, κι έτσι το αφήσαμε άνευ. Αν υπάρχει κάποια άλλη λύση, λετ μι νόου, θενξ...
nikolas206gti - Δευ 11 Οκτ 2010, 19:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Κώτσο ρίξε ένα βλέφαρο εδώ και θα καταλάβεις. Και εγώ ψαχνόμουν αλλά... Confused


http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17729
abaleo - Δευ 11 Οκτ 2010, 19:57:48
Θέμα δημοσίευσης:
where?

ο δικός μου τιούνερ κάτι ανέφερε για την κατασκευή ενός μαστού που μπορεί να προσαρμοστεί ο εν λόγω αισθητήρας αλλά δεν τον ρώτησα παραπάνω...
το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει χωρο να μπεί λόγω του χταποδιού ή ότι ήταν πάνω στη μεταλλική βάση του προηγούμενου φίλτρου που έφυγε και δεν έχει σημείο να προσαρμοστεί πλεον?
nikolas206gti - Δευ 11 Οκτ 2010, 20:16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το έγραψα Cool
206xtreme - Τρι 10 Μάϊ 2011, 00:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παμπάλαιο θέμα αλλά είπα να μην ανοίξω άλλο... Τελικά αυτό το ΤΑΦ για πιεση και θερμοκρασία λαδιού πόσο πάει;;;;;;;;; Που μπορούμε να το βρούμε;;; Το χρειάζομαι ή τσάμπα ψάχνω... Διάβασα οτι σε μερικά μοτέρ υπάρχει τάπα για τον αισθητήρα του οργάνου αλλά άκρη (για να μη πω ψέμματα δεν έβγαλα). Το δικό μου είναι 206 1.4 (75hp) 2007 μοντέλο. Μπορεί να μου πει κάποιος που ξέρει αν το χρειάζομαι το ΤΑΦ αυτό;

Ευχαριστώ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr