PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - προβλημα με 106 1,3 rallye

106_xr - Πεμ 08 Οκτ 2009, 11:00:39
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με 106 1,3 rallye
καλησπερα παιδια.λιπον στο αμαξι μου εκανα μια μετατροπη και του εβαλα εναν 13αρη απο ραλλακι.ολα καλα μεχχρι εδω.ηθελε τσιμουχακια και εκαιγε λιγα λαδακια και εγω το αφησα λογω αφραγκιας.το προβλημα ειναι το εξης......μια μερα στα ξαφνικα κι ενω ανοιγα ξαφνικα ακουσα εναν περιεργο θορυβο και το αμαξι απο εκεινη την μερα ναι μεν δουλευει κανονικα αλλα μετα τις 3000σαλ ακουγεται κατι να χτυπαει στην μηχανη και δν ανεβαζει το αμαξι.μου ειπαν οτι πρεπει να χτυπησε βαλβιδες και αλλοι οτι αρπαξε ο στροφαλος.τι μπορει να ειναι ρε παιδια?εχω σκασει και εχω χασει τον υπνο μου. Sad
WilDuck - Πεμ 08 Οκτ 2009, 11:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ή καμια βαλβίδα στράβωσε ή κουζινέτα μπιελών (αυτά που πιάνουν στον στρόφαλο).

Αν και, μάλλον, το πρώτο.

Τη μέρα που άκουσες το θόρυβο πρέπει να το έσκιζες, σωστά?

Θερμοκρασία λαδιού είδες καθόλου?
Είχε καθόλου λάδι το μοτέρ?
106_xr - Πεμ 08 Οκτ 2009, 11:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
ναι το εσκιζα λιγακι.απο λαδι ενταξει ηταν σαβ/κο και δν ειχα συμπληρωσει αλλα ειχε πιστευω.δηλαδη και στις δυο περπτωσεις για τι ζημια μιλαμε?πολλα λεφτα?απο θερμοκρασιες ολα κομπλε.δν εχει προβλημα ουτε τοτε ουτε τωρα.
WilDuck - Πεμ 08 Οκτ 2009, 11:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται.

Αν δεν ανοιχτεί δε μπορείς να είσαι σίγουρος.

Αν στράβωσε καμιά βαλβίδα, λογικά, η ζημιά δεν είναι και τεράστια.

Αν "χτύπησε μπιέλα" ανεβαίνει το κοστολόγιο.

1. Το δίνεις για απόσυρση (ΧΑΧΑ πολύ μ'αρέσει που όλους τους σπρώχνουμε να το κάνουν κουτάκι - θα ζητήσω ποσοστά από ΕΔΟΕ). Laughing Laughing

2. Βάζεις 16ν
106_xr - Πεμ 08 Οκτ 2009, 11:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δν θελω να το δωσω.......το αγαπαω το ατιμο....... Crying or Very sad το κοστος δλδ για ενα μοτερ και πλεξουδα 16β ειναι μεγαλο?το σασμαν το 1359 θα το αφησω εννοειται.......για βαλβιδα δλδ το κοστος ξεπερναει τα 500ε ολα μαζι κατα την γνωμη σου φιλαρακι?
WilDuck - Πεμ 08 Οκτ 2009, 12:00:12
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλβίδα δεν έχω στραβώσει ποτέ (έτσι νομίζω δλδ, όλο και κάτι θα κουδουνάει μες στο μοτέρ μου)... Laughing

Με εργασία, λογικά, θα είσαι κοντά στο 500άρικο. Λογικά, ε...
Καλύτερα να μιλήσουν οι παθόντες.


Μοτέρ-πλεξούδα 16ν 1000-1200 ευρώ.
Μηχανικός-ηλεκτρολόγος κανα 600-700άρι ?
106_xr - Πεμ 08 Οκτ 2009, 12:21:05
Θέμα δημοσίευσης:
πολλα λεφτα για μοτερ 16β καλητερα φτιαχνω το δικο μου. Smile
action_peugeot - Πεμ 08 Οκτ 2009, 23:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλο θόρυβο κάνει όταν η μηχανή έχει χτυπήσει μπιέλα και άλλο όταν έχει κάψει η στραβώσει βαλβίδα
Πρέπει να μας πεις αν έχεις καλό ρελαντί
Αν έχει κάψει βαλβίδα η την έχει στραβώσει μπορείς να το δεις και πριν το λύσεις και σε πιο κύλινδρο είναι
Λογικά το κόστος παίζει περίπου στα 500 € αν δεν θες πολλές βαλβίδες και φυσικά με επισκευή όλης της κεφαλής
WilDuck - Παρ 09 Οκτ 2009, 09:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Άλλο θόρυβο κάνει όταν η μηχανή έχει χτυπήσει μπιέλα και άλλο όταν έχει κάψει η στραβώσει βαλβίδα
Πρέπει να μας πεις αν έχεις καλό ρελαντί


Σωστότατος Wink

Αν δεν κρατάει ρελαντί, πάμε για βαλβίδα, σωστά ?
Giannis307 - Παρ 09 Οκτ 2009, 16:13:11
Θέμα δημοσίευσης:
1)Με κανα 200αρι-300αρι αγοραζεις 1.4 μοτερ ( επειδη εβγαινε καινουριο ως και το 05 νομιζω θα βρεις με πολυ κιγα χλμ....)κουμπωνεις πανω εισαγωγη εξαγωγη σου και εισαι αρχων!
2)Αγοραζεις καπακι απο 1.6 8v και κερδιζεις μεγαλητερες βαλβιδες (εχω ενα ενδοιασμο αν ταιριαζει στον 1.3 κορμο Embarassed ) με κοστος κανα 150αρι το καπακι γεματο συν εργασια.....
3)Βρισκεις μοτερ ολοκληρο απο xcara 306 rallye 1.6 8v με κοστος 350-400 συν την εργασια και το reflash του εγκεφαλου....
Pughell - Παρ 09 Οκτ 2009, 19:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λες και εσυ ρε,ολα τα 8v Rallye/XSi ιδιες βαλβιδες εχουν... Splat

Αμα ο θορυβος που κανει ειναι εντονος σαν να χτυπαει κατι βαρυ και συμπαγες εντος του μοτερ,τοτε ασχημα τα πραγματα...
Βαλβιδα λιγο δυσκολο να στραβωσε,τα 13αρια πολυ σπανια το κανουν εκτος και αν πηδηξει δοντι ο ιμαντας.
Το πιο πιθανο ειναι να μπιελαρισε...
Παιζει και το ενδεχομενο της καμμενης βαλβιδας βεβαια αλλα αμα ειχε γινει κατι τετοιο,θα ειχε λιωσει πιο πριν το μπουζι που σημαινει οτι στο ρελαντι θα τριαριζει σαν χαζο... Confused

Αν οντως αρπαξε μοτερ,τοτε η πιο φθηνη λυση ειναι εναν 16αρης 8v κορμος και ενα προγραμμα. Sad
WilDuck - Παρ 09 Οκτ 2009, 20:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Xμμμ...

Σου είχε κάψει ποτέ μπουζί μετά από καλό σκίσιμο ?

Από ρελαντίιιιιι πώς πάμε ?
action_peugeot - Παρ 09 Οκτ 2009, 22:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μέτρησε με ένα υποπιεσόμετρο να μας πεις τη υποπίεση έχει
106_xr - Σαβ 10 Οκτ 2009, 02:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
το ρελαντι τρεμοπαιζει.δν εχει σταθερο ρελαντι την μια πολυ και την αλλη κανονικο.με την υποπιεση τι θα παιζει?πως θα καταλαβω οτι εχω προβλημα?τι πρεπει να δειχνει?
Pughell - Σαβ 10 Οκτ 2009, 08:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι καταλαβα,συμπιεσομετρο εννοει ο Τηλεμαχος,το οποιο θα δειξει την συμπιεση σε καθε κυλινδρο και αν ειναι απο βαλβιδα ή κατι αλλο. Confused
Gr13 - Σαβ 10 Οκτ 2009, 10:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχει πάθει 2 φορες ένας φίλοσ σε 1.3 ραλλυ.
Την πρώτη φορα ήταν βαλβίδες και την δευτερη έσπασε εκκεντροφόρο(ελεος),αλλα αν δεν ανοιχτη δεν μπορείς να πείς με σιγουριά κατι.
106_xr - Σαβ 10 Οκτ 2009, 13:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
ελπιζω να μην εχει αρπαξει κατι χαμηλα.αν ειχε αρπαξει μπιελα λογικα μετα απο 2 μηνες που το εχω παθει θα ειχε σταματησει να δουλευει.οποτε η βαλβιδα ειναι η εκκεντροφορος.η αυτοψια θα δειξει σε 2 βδομαδες...... Confused
Pughell - Σαβ 10 Οκτ 2009, 14:17:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σπασμενος εκκεντροφορος δεν παιζει να ειναι με την καμια,δεν εχει γινει ποτε σε TU μοτερ τετοιο πραγμα,εκτος αυτου τα εκκεντρα της PSA δεν ειναι καν κουφια για να παιξει τετοιο σκηνικο. Exclamation

Περι μπιελας,οντως αν ηταν τετοιο,μετα απο 2 μηνες θα ειχε σπασει αν και δεν βλεπω κατι αλλο το οποιο μπορει να κανει τετοιο θορυβο... Scratch
action_peugeot - Δευ 12 Οκτ 2009, 22:48:23
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Απο οτι καταλαβα,συμπιεσομετρο εννοει ο Τηλεμαχος,το οποιο θα δειξει την συμπιεση σε καθε κυλινδρο και αν ειναι απο βαλβιδα ή κατι αλλο. Confused
Για υποπιεσόμετρο λέω
Είναι το διαγνωστικό του ερασιτέχνη η του φτωχού μάστορα
Με το εργαλείο αυτό μετράς την υποπίεση αν είναι πολύ μικρή η ένδειξη αντίο βαλβίδα η κάτι γίνεται με των κύλινδρο αν πάλι έχει υποπίεση αλλά όχι σωστή η είναι αρύθμιστες η βαλβίδες η κάπου τραβά αέρα η εισαγωγή
Υπάρχει και ανταπτορας που προσαρμόζετε στο μπουζί και κάνοντας πίεση αέρος μέσα στο χώρο καύσης μπορείς να δεις από πού χάνεις συμπίεση
106_xr - Τρι 13 Οκτ 2009, 12:50:28
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα σημερα το ειδε και το ακουσε ο μαστορας μου και η αυτοψια ΕΔΕΙΞΕ ΑΡΠΑΓΜΕΝΗ ΜΠΙΕΛΑ-ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ.μου ειπε οτι δν αξιζει τον κοπο να το επισκευασω και να βρω ενα αλλο μοτερ να το ριξουμε επανω.τι μοτερ λετε οτι μπορω να βαλω στην ηδη υπρχουσα πλεξουδα?1,3 rallye?1,4 xsi?ποιο μοτερ?απο τιμες ποσο παιζουν?
Pughell - Τρι 13 Οκτ 2009, 12:56:19
Θέμα δημοσίευσης:
1600 8v.
Μπαινει και απο 140 XSi αλλα θα ειναι σαφως πιο ταλαιπωρημενο απο το 16αρι.
Μαλιστα δεν χρειαζεσαι καν μοτερ,βρισκεις εναν κορμο 16αρι γεματο(βρωμαει ο τοπος),βαζεις την κεφαλη σου οπως ειναι ηδη και κανεις ενα προγραμμα.
Οοολα μαζι αποκλειεται να σου βγουνε πανω απο 1000αρικο(και παααρα πολλα εβαλα).
106_xr - Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:36:46
Θέμα δημοσίευσης:
για μοτερ 1,6 8βαλβιδο αφηνω την μαμα πλεξουδα και εγκεφαλο απο το 13αρι η οχι?ενας φιλος μου ειπε οτι θελει μονο πατεντα στν πολλ εισαγωγης και μπαινει επανω κουτι.τι λετε εσεις?γνωμες? Question Question
Pughell - Σαβ 17 Οκτ 2009, 08:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για 16αρι 8v κανεις μια επισκευη στην κεφαλη του 1300 αν εχει παθει κατι και βιδωνει κανονικα απο κατω ο κορμος του 1600.
Ειναι ολοιδια σε ολα τα υπολοιπα και μονο το προγραμμα θα χρειαστει να αλλαξεις.
Δεν χρειαζεται πουθενα πατεντα.
106_xr - Τρι 20 Οκτ 2009, 10:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
βρηκα ενα μοτερ 1,6 8βαλβιδο απο 306 σε πολυ καλη τιμη.με την ηδη υπαρχουσα πλεξουδα απο το 13αρη και τον εγκεφαλο θα κουμποσουν ολα κουτι επανω?επισης ειναι πιο δυνατο το 16αρι η το 13αρι μοτερ?(δν ξερω και πολλα για αυτα τα μοτερ)
Pughell - Τρι 20 Οκτ 2009, 10:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μην βαλεις ολο το μοτερ,μονον το μπλοκ.Η κεφαλη του οπως και ο εκκεντροφορος του ειναι μακραν χειροτερα απο τα δικα σου.
Το μπλοκ μπαινει κατευθειαν...

Σαν τιμη,αμα το βρηκες απο 200Ε και κατω,αξιζει.
Μονον ενα προγραμμα και εφυγες...
Περιπου 115 αλογα και 14 κιλα ροπη,δεν νομιζω οτι θες κατι παραπανω. Wink
106_xr - Τρι 20 Οκτ 2009, 10:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
κοτα σωστα αυτα που λες απλα δν θελω να μπλεξω με διαδικασιες βγαλε καπακι και ξαναβαλε.επειδη το αμαξ το μετακοινω καθε μερα για τν δουλεια μου θελω να μπει το μοτερ μπαμ οπως ειναι καταλαβες?δν μπορω να βαλω τον εκκεντροφορο απο το 13αρι η καποιον aftermarket και να κερδισω παραπανω?οσο αφορα την τιμη που ειπες εδω στην Κερκυρα η τιμες για αυτο το μοτερ ξεκινουν απο τα 500ε και ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ!!!!!τα 200ε που ενεφερες Shocked ειναι τιμη μαγικη αλλα απροσιτη για εμενα οπου ειμαι στην επαρχια....... Embarassed
Pughell - Τρι 20 Οκτ 2009, 10:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μμμμ,ναι,μηπως να εψαχνες μοτερ απο αλλου; Question

Η κεφαλη του 306 δεν ειναι ιδια με του 106,οποτε δεν σου κανει το συγκεκριμενο μοτερ(εκτος και αν βολευτεις με 90-95 αλογα που θα βγαλει).
Οποτε ακυρη αυτη η λυση.

Εναλλακτικη λυση για να μην ανοιξεις μοτερ ειναι να παρεις κατευθειαν ενα μοτερ απο 16αρι 8v Rallye και να το βαλεις επανω.
Αλλιως εναν κορμο 16αρι κατω απο την κεφαλη σου(του 1300 εννοω),που κατα την γνωμη μου ειναι και η καλυτερη απο ολες.

Σαν κοστολογιο(με τιμες Θεσσαλονικης τουλαχιστον) το ολο θεμα δεν θα ξεπερασει τα 500Ε με ανταλλακτικα και εργασια.
106_xr - Τρι 20 Οκτ 2009, 11:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
ιδια δν ειναι τα μοτερ τα 1,6 8β απο το 306 και το 106?αφου μπαινει κουτι επανω η εννωεις απο εσωτερικα?με ενα πρωτο σταδιο με σκουπα,εξατμιση (που ηδη εχω) κι ενα προγραματακι πιστευω να παρει τα πανω του.θα ειναι το ιδιο νεβρικο με το 13αρι.
Pughell - Τρι 20 Οκτ 2009, 17:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ακριβως...
Τα 16αρια Rallye με τα 16αρια 306/ZX/Xsara/κλπ εχουν απλα ιδιο κορμο & στροφαλο μεταξυ τους.
Πιστονια,μπιελες,κεφαλες και εκκεντροφοροι ειναι διαφορετικα,αναλογα και με την εκδοση που θα παρεις βεβαια.
Οποτε δεν σου κανει οτι και να επιλεξεις,με γνωμονα την δυναμη παντα.

Σαν τελικο αποτελεσμα ακομα και με τα "ψοφια" μοτερ των απλων εκδοσεων 306,κλπ θα ειναι σχεδον ιδιο με το 13αρι αφου θα εχουν πολυ ροπη και κατα πασα πιθανοτητα και ιδια αλογα.Η μονη διαφορα που θα καταλαβεις εντονα θα ειναι το "γονατισμα"-βουτια μετα τις 6200-6500.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr