costasgeo έγραψε: |
ε.
. Παρόλα αυτά το άφησα καμιά ώρα να κρυώσει και πήρε |
costasgeo έγραψε: |
Το πήγα στην αντιπροσωπεία με γερανό όπου άλλαξαν μίζα και μπαταρία... |
Vini έγραψε: |
ok. αυτό μου αρκεί προς το παρόν, για να το πάω τη Δευτέρα μέχρι το συνεργείο και αν είναι θα αλλάξουμε μπαταρία εκεί...
Προς το παρόν θα αγοράσω αύριο ένα φορτιστή και μετά θα φύγω βόλτα 200 χιλιόμετρα ... ![]() |
drdino έγραψε: | ||
Aν έχεις πολύμετρο, μέτρα την και πες πόσα V είδες. Αν είχε πέσει πολύ χαμηλά, ακόμα και μέχρι την Θεσσαλονίκη να φτάσεις μπορεί να μην αρκεί. ![]() |
drdino έγραψε: |
Aν έχεις πολύμετρο, μέτρα την και πες πόσα V είδες... |
sonermgb έγραψε: |
Aπλά να αναφέρω ..... ότι πρόπερσυ τον χειμώνα είχε μείνει το αμαξάκι μου κοζάνη 1,5 μήνα σε πλήρεις ακινησία με χιόνια κλπ και όταν πήγα να το πάρω το αμάξι πήρε μπροστά κανονικά με την μία και η μπαταρία δεν ήταν καινούρια |
recife_rallye έγραψε: | ||
Αγιο ειχες! ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Το θεμα με τις μπαταριες ειναι πως οταν μενει σε ακινησια το αυτοκινητο αρκετο καιρο,εκφορτιζεται η μπαταρια και σα να μη φτανει αυτο,τα στοιχεια της(οι πλακες δλδ) πιανουν μια ασπρη κορα πανω τους με αποτελεσμα να δυσχεραινεται η ανταλλαγη φορτιων..που σημαινει οτι και να την φορτισεις παλι δε θα κανεις πολλα πραγματα λογω φθαρμενων πλεον στοιχειων!
Οποτε το φαρμακο ειναι η κινηση του αυτοκινητου και η ανταλλαγη φορτιων μεσα στα στοιχεια με την φορτιση,πριν ομως πιασουν κορα. |
Vini έγραψε: | ||
Μετά είναι και το άλλο. Θεωρώ λιγάκι παρανοϊκό με αυτή τη τιμή της βενζίνης, να ξεκινώ άσκοπες βόλτες και τα πέρα-δώθε για να μένει ζωντανή η μπαταρία. ... |