PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Σασμάν από 206 1.4 16ν σε μοτερ 206 1.6 16ν

leo206 - Δευ 28 Σεπ 2009, 20:54:47
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σασμάν από 206 1.4 16ν σε μοτερ 206 1.6 16ν
Μάγκες καλησπέρα. Έχω ένα 206 1.4 16ν xs κ θα το κάνω 1.6! Σκέφτομαι λοιπόν να κρατήσω το δικό μου σασμάν. Τι γνώμη έχετε γι αυτό? Θα είναι κοντό? Γιατί θα έχει κ πιο κοντο κορονοπήνιο αλλά κ πιο κοντές σχέσεις από του 1600. Επίσης έχω κ ένα κορονοπήνιο απο rallye 1300. Πιο καλά θα ήταν να το έβαζα σε 14αρι η σε 16ρι σασμαν? Όποιος έχει ασχοληθεί παρακαλώ να μου μεταλαμπαδεύσει την τεχνογνωσία του! Ευχαριστω προκαταβολικά!!
MEMsound - Δευ 28 Σεπ 2009, 22:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
το κ/π από το 13αρι παραειναι κοντο
με το κ/π από το 1400 εισαι οκ
το σασμαν ειναι από 3πορτο η 5πορτο 1400αρι?
αν από 3πορτο βαλτο οπως ειναι
αν απο 5πορτο νομιζω οτι εχει τις ανοιχτες σχεσεις οποτε βαλε του 1600
για περισσοτερα νομιζω με τον αριθμο πλαισίου σου μπορεις να βρεις επακριβως τι εχεις Wink
leo206 - Δευ 28 Σεπ 2009, 22:57:59
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Μάνθο σε ευχαριστώ για την άμμεση αποκρισή σου σε αρκετά ερωτηματά μου! Το δικο μου το σασμαν είναι απο 3 θυρο φυσικά! Ειναι απο το xs κ ειναι το ίδιο με το quicksilver κ ειναι πιο κοντα απο άλλα 1.4 16ν όπως πχ του xt Wink Λοιπόν μέσα στη βδομάδα κουμπώνω για αρχή το μοτερ το 1.6 το 16ν με το σασμαν το δικό μου να δω επιδώσεις κ έχει ο θεός! θα ακολουθήσουν κ άλλα! Κάτι τελευταίο μονάχα. Είπες οτι εφόσον έχω Multiplex τα πράγματα είναι ευκολότερα. Τι εννοούσες? Δλδ δε θα ήταν καλύτερα να είχα μη multiplex να κουμπώσω εύκολα 16αρι από rallaki?
MEMsound - Δευ 28 Σεπ 2009, 23:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
για το κιβωτιο
αρα εχεις με τις κλειστες σχεσεις.
βαλτο οπως ειναι... Wink Wink


για το μοετρ
αυτο που θα βάλεις ειναι από 206 1600?

απο τα "λιγα" που ξέρω αν δεν ησουν μουλτιπλεξ προφανως και ειναι καλήτερα να βαλεις από 106 (αλλα θελουν λιγο παντρεμα τα ηλεκτικα)
από την στιγμη που εισαι μουλτιπλεξ κουμπωνεις να 1600 από 206 μουλτιπλεξ πολυ ευκολοτερα και εχεις και το καλητερο καπακι και περισσοτερη μαμα συμπιεση (σε σχεση με μαμα 106)

μιας και κάνει την δουλεια τωρα κι εχεις το μοτερ "στα χερια" και μαζι μπόλικο χωρο για δουλεια
βρες μαμα 106-ραλλο-χταποδο κανε και την "πατεντα" που χρειαζεται στο φιλτρο αδιου (δες σχετικα τοπικ) και βαλτα μαζι με το μοτερ
leo206 - Τρι 29 Σεπ 2009, 18:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οκα!! Ευχαριστώ για όλα!! Όσο για το χταπόδι που είπες θα χρειαστώ να φτιάξω κ δίχαλο γιατί του ralye βρίσκει στο κάρτερ κ να τραβήξω κ το καλλώδιο του Λ πιο κάτω αν δεν κάνω λάθος! Νομίζω δε μπαίνει μόνο το χταπόδι κ να βάλω τον καταλήτη τον μαμά του 206 τον όρθιο κ να φτιάξω δίχολο κ καταλήτη κάτω αργότερα, διότι το δικό μου χταπόδι είναι 4-1, ενώ του ράλου 4-2. Συγνώμη που βγαίνω εκτός θέματος αλλά δεν πήρε το μάτι μου κάποιο που να μιλάει αποκλειστικά γι αυ΄τη τη μετατροπή κ είδα ένα με 54 σελ :S κ δε ξέρω σε πιο σημείο αναλύουν αυτή τη μετατροπή... Αν κάνω κάποιο λάθος σε αυτά που λέω παρακαλώ διόρθωσέ με! Κ πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr