pan306 έγραψε: |
Εγω την κανω αφτι τη μετατροπη κια δεν ειναι πολυ δισκολη........Διλιτρο μοτερ με τα 136 και εξαρι...... μολις το βαλω μπρος θα ενημερωσω.... |
pan306 έγραψε: |
Ενα φιλοσ ποθ το εχει σε ενα 405 mi16 μου ειπε οτι εχει 1 μακρια 2 3 4 κοντεσ και 5 6 κανονικες γιανα κοινισε σε ταξιδια......
`ξεροθμε κανενα που να εχει κανει αυτο το σινδιασμο να μου πει? και κατι ακομα αξιζει αυτο το μοτερ για βελτιοσει η οχι? γιατι και εδο εχω ακουσει διαφορετικεσ γνωμες . για ατμοσφερικη βελτιωση μιλαω |
pan306 έγραψε: |
βασικα το μοντελο με το εξαρι στην ευρωπη το ελεγε RACE και στην αγγλια gti6 |
Nik_psa έγραψε: |
Δεξιά από το φίλτρο λαδιού έχει 3γράμματα(και κάτι αριθμούς σε ένα λείο σημείο) πχ RFV.Eσένα το μοτέρ που έχεις τι γράφει?Ρωτάω γιατί αν έχεις RFX(8V)RFN(206 GT)RFK(206RC)RFT(306S16)δεν κάνουν τα πράγματα του XU10J4RS.Mόνο στο RFV κάνουν όλα και στο RFT μόνο η εισαγωγή |
nik_marin έγραψε: | ||
RΑCE λεγόταν μόνο στην Ελλάδα και δεν έιχει να κάνει με το εξάρι άλλα με τον εξοπλισμό (όπως με το 106). παντού εκτός Γαλλίας λεγόταν Rallye (αυτά με λίγο εξοπλισμό) και Γαλλία S16 BV6 Confort αυτα με full εξοπλισμό λέγονταν gti6 και Γαλλια S16 BV6 Premium |