PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - ΜΟΤΕΡ 1.6 16V ΣΕ 1.3 8V....

106rallye16v - Τετ 23 Σεπ 2009, 13:44:08
Θέμα δημοσίευσης: 106 - ΜΟΤΕΡ 1.6 16V ΣΕ 1.3 8V....
γεια σας παιδια...ειμαι καινουργιος στο φορουμ και εχω 1 ραλλυ 1.3 και θελω να το κανω 1.6.16v!εχω βρει μοτερ ολα κομπλε...θελω να ροτισω εαν μπορω να το διλωσω....help mε!!!!
106rallye16v - Τετ 23 Σεπ 2009, 16:46:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΟΤΕΡ 1.6 16V ΣΕ 1.3 8V....
106rallye16v έγραψε:
γεια σας παιδια...ειμαι καινουργιος στο φορουμ και εχω 1 ραλλυ 1.3 και θελω να το κανω 1.6.16v!εχω βρει μοτερ ολα κομπλε...θελω να ροτισω εαν μπορω να το διλωσω....help mε!!!!

stamatis_vts - Τετ 23 Σεπ 2009, 17:09:01
Θέμα δημοσίευσης:
σε γενικες γραμμες χρειαζεται χαρτι αγοραςοτι δεν ειναι κλεμμενο), τιμολογιο μηχανικου για την τοποθετηση και μετα κτεο...
ρωτα στο υπουργειο για λεπτομερειες...
παντως γινεται, δεν εχεις προβλημα...
υπολογιζε στα 300ε Idea
106_xr - Κυρ 03 Ιαν 2010, 20:31:46
Θέμα δημοσίευσης:
μια τετοια μεταροπη σε 16β ποσο πατεντα θελει σε πλεξουδα για να μπει επανω????θελει πατεντα σε πλεξουδα του μοτερ η του αμαξιου?μιας και εχω βαλει μοτερ 13αρι πανω στο αμαξι το οποιο ειναι xsi και ηθελε 1-2 καλωδια φτιαξιμο στην πλεξουδα του αμαξιου αλλα οχι πολλα πραγματα.αν μπαινει ευκολα τοτε να το δοκιμασω να δω τι γινεται.λογικα στην πλεξουδα του μοτερ δν νομιζω.για ριξτε καμια βοηθεια και πειτε....... Question
Pughell - Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
Η πλεξουδα του αμαξωματος δεν θελει τιποτα,ολα ειναι στην πλεξουδα του μοτερ.
Απλα οτι και να εχεις τωρα(με εξαιρεση μια συγκεκριμενη πλεξουδα),θελει ηλεκτρολογο για να στα κανει να δουλεψουν... Sad
106_xr - Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:19:20
Θέμα δημοσίευσης:
κατσε φιλε Στελιο γιατι πνιγηκα τωρα.ορταν αγοραζεις ενα μοτερ με την πλεξουδα του δν σου ερχεται κομπλε?δλδ εγω οταν αλλαξα το μοτερ μου απο το 1,4 και εβαλα το 1,3 δν εκανα απολυτως τπτ μονο εκτος απο 2 καλωδια στην ασφαλειωθηκη πανω απο την μπαταρια.οποτε αν παρω κομπλε το μοτερ με την πλεξουδα του και τον εγκεφαλο εννωειται και παρω το μπαλαγκο να το ριξω επανω θα εχω διαφορες απο το 8β???πρεπει να παει σε ηλεκτρολογο?μιας και νομιζω οτι οι φυσες του 8β με το 16β ειναι σχεδον ιδιες.και συγνωμη αν σε πριζω....... Embarassed
z@ck! - Δευ 04 Ιαν 2010, 10:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου καλημερα και καλη βδομαδα...
Δυτυχως δεν ειναι ετσι... Plug&play ειναι μονο στα ιδιας χρονολογιας - γενιας ...

Οι φυσες σου μπορει να ειναι ιδιες στο σχημα και να κουμπωνουν επανω αλλα οι αντιστοιχιες των καλωδιων ειναι τελειως διαφορετικες ... + οτι τα παλια μας εχουν 15 καλωδια ενω τα αλλα 20 κατι ....

γενικα... ηλεκτρολογο Confused
και κοιτα να ειναι σωστος και να σου βγαλει και μια φυσα για την διαγνωση γιατι οι πιο πολλοι απλα δεν .....
Pughell - Δευ 04 Ιαν 2010, 10:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ακριβως τα λεει ο Ζαχος ειναι... Sad

Αμα το δικο σου ειναι γνησιο XSi 1400 φοραει ηλεκτρικα Bosch.
Οταν εβαλες το 1300αρι μοτερ λογικα θα "παντρεψες" την πλεξουδα μηχανης του 1300 με αυτην του αμαξωματος του XSi.

Τωρα στην περιπτωση του 16v θα πρεπει να παντρεψεις παλι την νεα πλεξουδα του 1600 με αυτην του XSi,ψιλοπικρα δηλαδη...
Δεν ειναι κατι που δεν γινεται ή δυσκολο,απλα θελει δουλεια,καλο ηλεκτρολογο και κανεναν 300Ε περιπου. Sad
Nik_psa - Δευ 04 Ιαν 2010, 13:11:16
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστοί κι οι δύο...κοίταξε μην πας να γλιτώσεις 50-60 ευρώ και δεν σου βάλει π.χ διάγνωση ή η πλεξούδα είναι κεντημένη χωρίς κολήσεις ή διάφορα άλλα γιατί περα από τα χρήματα μπλέκεις...
greenpug106 - Τρι 05 Ιαν 2010, 08:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Υπολόγισε επίσης ότι θα του κάνεις του μοτέρ ένα σέρβις και αλλαγή ιμάντα χρονισμού για να είσαι σίγουρος...
z@ck! - Τρι 05 Ιαν 2010, 11:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
Υπολόγισε επίσης ότι θα του κάνεις του μοτέρ ένα σέρβις και αλλαγή ιμάντα χρονισμού για να είσαι σίγουρος...




+10000
ιμαντα και τρομπα νερου ! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr