PSClub - Hellas
Κινητήρας - 207 - 207RC κομπιασμα στις 5000 στροφες...
rubal - Δευ 14 Σεπ 2009, 11:06:41
Θέμα δημοσίευσης: 207 - 207RC κομπιασμα στις 5000 στροφες...
το τελευταιο διαστημα το rcaki μου παρουσιαζει το εξης... Για ενα φασμα 500 στροφων περιπου (απο τις 5300-5800) κομπιαζει εντονα. Μου το κανει τις περισσοτερες φορες οχι όλες και είναι πολυ εντονο στην 2α. Εχτες που το δοκιμασα αρκετα ειδα οτι το κανει και στισ αλλες ταχυτητες αλλα στην 2α ειναι πιο αισθητο σε σημειο που μερικς φορες να νομιζω οτι εχω βαρεσει κοφτη... Μετα τις 5800 ξαναξυπναει και ανεβαζει κανονικα μεχρι τον κοφτη. Το αμαξι φοραει μονο ενα προγραμμα απο kondor (το οποιο το ειχε βαλει ο προυγουμενος ιδιόκτητης οποτε δεν γνωριζω κ πολλα), ενα φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι, και εχω αλλαξει και τα σωθικα της σκαστρας απο VAG. Επισης να αναφερω οτι δεν ειναι απο βενζινες μιας και βαζω παντα 100αρα και δοκιμασα 2-3 πρατηρια μονο και μονο για αυτο το λογο και οτι το αμαξι γενικα δουλευει σχετικα πλουσιο...
Εχει κανεις καμια ιδεα απο που να αρχισω να ψαχνω τι παιζει?
MEMsound - Δευ 14 Σεπ 2009, 11:14:20
Θέμα δημοσίευσης:
βαζετε ρε ενα "ΧΧΧ - " (όπου ΧΧΧ το μοντελο του αμαξιου) στον τίλτο του τόπικ...
δεν εχετε δει τοσο καιρό πως ειναι ονοματισμένα τα περισσότερα τόπικ
ολα οι Mod πρέπει να τα κάνουν
rubal - Δευ 14 Σεπ 2009, 11:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις δικιο ρε μεμ...
THP ομως ενας δεν ειναι?
MEMsound - Δευ 14 Σεπ 2009, 11:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
ναι...
αλλα καλό ειναι να ξέρουμε σε τι αμαξι αναφέρεται το κάθε τόπικ...
(υπάρχει και μια σκέψη για το μέλλον να χωριστεί το φόρουμ ανα μοντελο, αλλα θέλει πολυ δουλεια)
salex - Δευ 14 Σεπ 2009, 17:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλία, αυτό τις περισσότερες φορές είναι πολλαπλασιαστής που ετοιμάζεται να αποδημήσει εις κύριον.
Λίγο πριν το τέλος της ζωής του, αρχίζει να κάνει σαχλαμάρες και ρεταρίσματα χωρίς να υπάρχει λόγος. Όσο περισσότερο κρύο έχει έξω, τόσο πιθανότερο να το δεις.
rubal - Δευ 14 Σεπ 2009, 19:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
ρε στελιο μου περασε απο το μυαλο να ειναι απο αναφλεξη αλλα με 23000 και αλλαγμενα μπουζι μου φανηκε δυσκολο... θελω το σκ που θα εχω χρονο να δω και το φιλτρο (που και αυτο το εχω καθαρισει σχετικα προσφατα) και να βαλω μια πανω και την μαμα σκαστρα να δω αν θα γινει κατι. Αν ειναι πραγματι πολλαπλασιαστης μποροθμε να το δουμε καπως αμα το παω στην αντιπροσωπεια? ειναι και οτι δεν το κανει παντα ρε γα**το και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα το κανει κ οταν τους το παω (βαση Μερφυ
)...
salex - Δευ 14 Σεπ 2009, 22:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ανησυχείς καθόλου, τυχαίνει καμιά φορά χωρίς να φταίει ούτε το φίλτρο,
ούτε η σκάστρα, ούτε τα μπουζί.
Θέλεις κατασκευαστικό ελάττωμα, θέλεις ελαττωματική παρτίδα, έχει τύχει να αλλαχθούν πολλαπλασιαστές στο παρελθόν σε αυτοκίνητα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από το δικό σου.
Τα συμπτώματα είναι πολύ παρόμοια με αυτά που περιγράφεις.
Για να αποφύγεις το νόμο του Μέρφι δοκίμασε τα παρακάτω:
Αν το ζεστάνεις καλά και του κάνεις μερικά γερά πατήματα, σίγουρα θα σου εμφανίσει το πρόβλημα. Γιατί οι πολλαπλασιαστές επηρεάζονται αρνητικά από τη ζέστη.
Όταν ρετάρει μερικές φορές θα δεις στην κεντρική οθόνη να γράφει "Antipollution fault", οπότε και θα μπορείς να τους το δείξεις στην αντιπροσωπεία, γιατί θα σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα (check engine) και θα καταγράψει το σφάλμα.
Βάσει του σφάλματος θα καταλάβουν ότι πρέπει να αλλάξουν πολλαπλασιαστή/μπουζί ή και τα δύο για να ισιώσει.
rubal - Δευ 14 Σεπ 2009, 22:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
οκ στελιο σε ευχαριστω πολυ.... δεν εχει βγαλει σφαλμα ακομα αλλα θα το κανω να βγαλει..
kostas207rc - Δευ 14 Σεπ 2009, 22:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το ζορίζεις ψηλά και βλέπεις ότι δεν την παλεύει είναι σίγουρα πολ/στες.
Μου το έχει κάνει και μένα μετά συνέρχτε πάλι...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group