PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 308 - Peugeot 308 GT πιο μαλακη αναρτηση?

brotherpaul - Σαβ 12 Σεπ 2009, 20:30:42
Θέμα δημοσίευσης: 308 - Peugeot 308 GT πιο μαλακη αναρτηση?
Κατ αρχης χαιρετω τους παντες, μιας και ειμαι νεο μελος του κλαμπ και μολις αγορασα το πρωτο μου peugeot (308 gt 5d) . Αρχικα σκεφτομουν το 150αρι , αλλα με 3τεκνια και τις εκπτωσεις τις εταιριας και σχετικα το επαιρνα με 20.550 ευρω , γεγονος που με οδηγησε τελικως στην αγορα του . Το αυτοκινητο ειναι οτι ακριβως ηθελα, το πηρα με 17ρα ζαντα κιολας γιατι φοβομουν τις κακοτεχνιες των ελληνικων δρομων και την καταπονηση του αμαξωματος . Τελικως ομως, αν και το αυτοκινητο δεν ειναι ιδιαιτερα σκληρο , εχω ενα θεμα με τη μεση μου λογω και μιας ιδιαιτερης ευαισθησιας απο παλαιοτερο τραυματισμο , και ψαχνω μια λυση για μαλακωμα του αυτοκινητου . Απο την εταιρια μου προτιναν να βαλω τα ελατηρια που φοραει το 150ρι , καθως και το 150 αλλα και το gt εχουν το ιδιο αμορτισερ , οποτε βαζωντας τα εταιρικα ελατηρια που ειναι και κατα 1 εκ. ψηλοτερα , το αυτοκινητο θα μαλακωσει καπως . Εχει κανεισ να προτινει και διαφορετικο ? Σκεφτηκα μηπως δοκιμαζα πρωτα αλλα αμορτισερ ,οπως bilstein b6 , και μετα να κανω καποιο συνδιασμο με αλλα ελατηρια μεχρι να βρω κατι αρκετα μαλακο αλλα και χωρις να χασει το αυτοκινητο την καλη συμπεριφορα του . Ξερει κανεις που μπορω να απευθυνθω για ελατηρια για το 308 ?

Ευχαριστω εκ προτινως
Παναγιωτης
MEMsound - Κυρ 13 Σεπ 2009, 01:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
να κάνεις ακριβως αυτό που σου ειπαν, ειναι οτι πιο "λογικό" και σωστό.

με αλλα αμορτισερ στην προκειμένη περίπτωση δεν θα αλλάξει κάτι Wink
Fotigos - Κυρ 13 Σεπ 2009, 14:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα.
Πράγματι η λύση με τα ελατήρια του 150 φένεται η καλύτερη για το σκοπό που το θέλεις,είναι όμως;
Προσωπικά εγώ θα προβληματιζόμουν περισότερο,έχοντας οδηγήσει για 1 μήνα το 150άρι πριν αποκτήσω το δικό μου 308GT θα πώ ότι το 150άρι είναι το ιδανικό ξεκούραστο αμάξι από πλευράς ανάρτησης και πάντα σε σύγκριση με το 175 αλλά γιατί να κάνανε πιο σκληρό το 175 αναρωτήθεικες;
Θα πρέπει να ξεχάσεις την γρήγορη οδήγηση αν αλλάξεις τα ελατήρια καθώς αλλάζει όλο το αυτοκίνητο ιδάλλως βάζεις σε κίνδυνο εσένα και τους επιβαίνοντες.
Δεν είναι τόσο απλή επομένως η απόφαση να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στην ανάρτηση το 308GT είναι μακράν πιο νευρικό απο το 150άρι και οι απαιτήσεις του μεγαλύτερες στη γρήγορη οδήγηση,θα κάνεις προσπέραση και θα το χάνεις,θα στρίβεις και θα νιώθεις ότι θα συμπεριφέρεται σαν βάρκα.
Αν πάλι σου περισσεύουν βάλτα και αν δεν σου αρέσουν βγάλτα. Wink
volvos - Κυρ 13 Σεπ 2009, 19:03:27
Θέμα δημοσίευσης:
καλα μη τα τραγικοποιουμε. οκ ναι θα ειναι ενα κλικ κατω σε συμπεριφορα αλλα οχι οτι θα ειναι και επικινδυνο. προφανως ο ανθρωπος με 3 παιδια μεσα δε θα πηγαινει ταπα

βεβαια απο την αλλη το 175 ειναι μπουρδελο απο οδηγικη συμπεριφορα οποτε αν το κανεις χειροτερο........
γνωμη μου πηγαινε οδηγησε ενα 150αρι
salex - Δευ 14 Σεπ 2009, 01:34:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: 308 - Peugeot 308 GT πιο μαλακη αναρτηση?
Παναγιώτη (αρχικέ, όχι απο ο πάνω), δοκίμασε να δεις με χαμηλότερη πίεση ελαστικών πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο.

Περαιτέρω, μπορείς να αλλάξεις τα λάστιχά σου -κι ας είναι καινούργια- γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των ανωμαλιών του δρόμου και της ελαστικότητας οφείλεται στα λάστιχα.

Ανάλογα με τη γόμα και το σκελετό ελαστικού μπορεί να δεις τεράστια διαφορά προς το καλύτερο.

Τα εργοστασιακά ελαστικά έχουν συνήθως προορισμό την οικονομία καυσίμου - καλή κατανάλωση. Για αυτό είναι σκληρά και δεν παραμορφώνονται εύκολα, περνώντας έτσι στο αυτοκίνητο (στην ανάρτηση) ένα μεγαλο μέρος κραδασμών. Αλλάζοντας τα με μαλακότερα ελαστικά επιδόσεων θα δεις μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο ήσυχο είναι το αυτοκίνητο.

Στο γράφω γιατί τα έπαθα στο 207 μου. Τα εργοστασιακά ήταν κούτσουρα και το αυτοκίνητο κοπανούσε σε βαθμό απαράδεκτο. Όταν τα άλλαξα με μαλακότερα, ήταν σαν να άλλαξα ανάρτηση μονομιάς.
Steve - Δευ 14 Σεπ 2009, 07:26:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: 308 - Peugeot 308 GT πιο μαλακη αναρτηση?
salex έγραψε:
Στο γράφω γιατί τα έπαθα στο 207 μου. Τα εργοστασιακά ήταν κούτσουρα και το αυτοκίνητο κοπανούσε σε βαθμό απαράδεκτο. Όταν τα άλλαξα με μαλακότερα, ήταν σαν να άλλαξα ανάρτηση μονομιάς.
Εσένα είχε τα Pzero ή τα Bridgestone?
Fotigos - Δευ 14 Σεπ 2009, 10:45:35
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

βεβαια απο την αλλη το 175 ειναι μπουρδελο απο οδηγικη συμπεριφορα


Για να το λές εσύ Clapping
salex - Δευ 14 Σεπ 2009, 17:38:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: 308 - Peugeot 308 GT πιο μαλακη αναρτηση?
Steve έγραψε:
Εσένα είχε τα Pzero ή τα Bridgestone?


Νομίζω ότι είχε Pzero...
android - Δευ 14 Σεπ 2009, 19:54:29
Θέμα δημοσίευσης:
δλδ καποιος που χει 308 το 150 κ εβαλε προγραμμα κ πηγε 190+ κ 30 κιλα ροπης...ειναι χαρος το αμαξι δλδ δεν παταει?
πρεπει να βαλει ελατηρια απο 308 gt για να πατηση?
Fotigos - Τρι 15 Σεπ 2009, 20:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
δλδ καποιος που χει 308 το 150 κ εβαλε προγραμμα κ πηγε 190+ κ 30 κιλα ροπης...ειναι χαρος το αμαξι δλδ δεν παταει?
πρεπει να βαλει ελατηρια απο 308 gt για να πατηση?


Ε ναι αφού το 308GT είναι μπουρδέλο αυτό τι θα είναι; Laughing
android - Τρι 15 Σεπ 2009, 22:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Fotigos έγραψε:
android έγραψε:
δλδ καποιος που χει 308 το 150 κ εβαλε προγραμμα κ πηγε 190+ κ 30 κιλα ροπης...ειναι χαρος το αμαξι δλδ δεν παταει?
πρεπει να βαλει ελατηρια απο 308 gt για να πατηση?


Ε ναι αφού το 308GT είναι μπουρδέλο αυτό τι θα είναι; Laughing


βασικα για τα δικα σου λεγομενα ηταν το ποστ μου οχι αν ειναι μπουρδελο η οχι...δλδ το να ξεχασεις την γρηγορη οδηγηση επειδη εβαλες ενα κλικ πιο μαλακο μαμα παλι ελατηριο ε οκ παει πολυ...στα ορια με esp off οκ θα ναι λιγο καλυτερο το gt με τα δικα του ελατηρια...αλλα 3 παιδια ειπε εχει ο ανθρωπος δεν θα μπαινει κ με την ταυτοτητα στο στομα
Fotigos - Τρι 15 Σεπ 2009, 22:39:07
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Fotigos έγραψε:
android έγραψε:
δλδ καποιος που χει 308 το 150 κ εβαλε προγραμμα κ πηγε 190+ κ 30 κιλα ροπης...ειναι χαρος το αμαξι δλδ δεν παταει?
πρεπει να βαλει ελατηρια απο 308 gt για να πατηση?


Ε ναι αφού το 308GT είναι μπουρδέλο αυτό τι θα είναι; Laughing


βασικα για τα δικα σου λεγομενα ηταν το ποστ μου οχι αν ειναι μπουρδελο η οχι...δλδ το να ξεχασεις την γρηγορη οδηγηση επειδη εβαλες ενα κλικ πιο μαλακο μαμα παλι ελατηριο ε οκ παει πολυ...στα ορια με esp off οκ θα ναι λιγο καλυτερο το gt με τα δικα του ελατηρια...αλλα 3 παιδια ειπε εχει ο ανθρωπος δεν θα μπαινει κ με την ταυτοτητα στο στομα

Ναι οκ δεν θα είναι χάρος το αμάξι νομίζω οτι αυτό είναι αυτονόητο,
απλά το να βάλεις πιο σκληρά ελατήρια σε ενα εργοστασιακό αμάξι ακούγετε πιο συνήθες,ενώ το να βάλεις απο σκληρά μαλακά μου ακούγετε σαν να πήρες Hayabusa και σε ενοχλεί που δεν έχει βαλίτσα πίσω και μεγάλο λασπωτήρα οπότε επεμβαίνεις και τα βάζεις (έλεος),δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός.και στην τελική ο Παναγιώτης ρωτάει κάτι που είναι αυτονόητο στο τι να κάνει, απλά εμείς βρισκόμαστε σε λόγια και υπόθεικε ότι είναι μπουρδέλο το GT με την καθαρή Ελληνική επιστημονική τεχνική και πολύχρονη έρευνα.
Αυτα Confused
e.koumis - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως σκεφτομαι να κανω το αντιθετο... σκεφτομαι να παω στα παιδια στην peugeot και να τους ρωτησω αν γυνεται να βαλω στοι δικο μου 308 τα ελατηρια του 308 GT. εγω εχω παρει το 308 1,6 HDI FAP 110 με 17αρες και γω ζαντες. ειναι καλο στην καθημερινη χρηση αλλα οταν ζηταω το κατι παραπανω μου φαινετε πολυ πολυ μαλακο...δεν ξερω αν τα ελατηρια του GT μπενουν στο δικο μου αλλα θα το ρωτησω.
milvas7 - Τρι 31 Αύγ 2010, 15:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα κ απο μενα ,αν δεν υπαρχει καποιο οικονομικο προβλημα, γιατι δεν δοκιμαζεις τα νεα κονι fsd που ειναι
αυτοματης σκληροτητας αναλογως την ταχυτητα που κινεισαι?δηλαδη γλυκες αποσβεσεις στην πολη, κ στη γρηγορη οδηγηση κ μονο ,σκληραινουν.εχω ακουσει θετικα σχολια..
Giannis307 - Τρι 31 Αύγ 2010, 16:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι η Bilσtein που ειναι πολυβαλβιδες αναρτησεις υποτιθετε οτι δουλευουν ετσι και οντως δουλευουν αν ο δρομος ειναι τουλαχιστον στρωμενος 1 μερα και εννοειται με τον εργολαβο στα κεφια του ωστε να ειναι αλφαδι......γιατι αλλιως με τις διακυμανσεις των Ελληνικων δρομων το μονο που θα κανει ειναι ενα αμαξι κουτσουρο συν οτι οταν θα πεφτει σε λακουβα θα νομιζει οτι θα του φυγει κατι απο πανω....
ironman02 - Τρι 31 Αύγ 2010, 17:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσα ίσα με τα koni fsd λογικά μαλακώνει στις λακούβες. Και εγώ έχω ακούσει καλά λόγια και τα σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν είναι να αλλάξω αμορτισέρ.

Υποτίθεται ότι ειδικά στους ελληνικούς δρόμους θα είναι οτι πρέπει ένα τέτοιο αμορτισέρ..
milvas7 - Τρι 31 Αύγ 2010, 18:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Kαι η Bilσtein που ειναι πολυβαλβιδες αναρτησεις υποτιθετε οτι δουλευουν ετσι και οντως δουλευουν αν ο δρομος ειναι τουλαχιστον στρωμενος 1 μερα και εννοειται με τον εργολαβο στα κεφια του ωστε να ειναι αλφαδι......γιατι αλλιως με τις διακυμανσεις των Ελληνικων δρομων το μονο που θα κανει ειναι ενα αμαξι κουτσουρο συν οτι οταν θα πεφτει σε λακουβα θα νομιζει οτι θα του φυγει κατι απο πανω....
κ γω bilstein χαμηλωματος εχω..αλλα εχω βρει λυση,στην πολη ριχνω λιγο πιεσεις κ ειναι οκ,αλλα στην γρηγορη οδηγηση με αποζημιωνουν κ εμπνεουν ασφαλεια,τωρα για τις λακουβες τα παραπονα στον δημαρχο Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr