salex έγραψε: |
Στο γράφω γιατί τα έπαθα στο 207 μου. Τα εργοστασιακά ήταν κούτσουρα και το αυτοκίνητο κοπανούσε σε βαθμό απαράδεκτο. Όταν τα άλλαξα με μαλακότερα, ήταν σαν να άλλαξα ανάρτηση μονομιάς. |
volvos έγραψε: |
βεβαια απο την αλλη το 175 ειναι μπουρδελο απο οδηγικη συμπεριφορα |
Steve έγραψε: |
Εσένα είχε τα Pzero ή τα Bridgestone? |
android έγραψε: |
δλδ καποιος που χει 308 το 150 κ εβαλε προγραμμα κ πηγε 190+ κ 30 κιλα ροπης...ειναι χαρος το αμαξι δλδ δεν παταει?
πρεπει να βαλει ελατηρια απο 308 gt για να πατηση? |
Fotigos έγραψε: | ||
Ε ναι αφού το 308GT είναι μπουρδέλο αυτό τι θα είναι; ![]() |
android έγραψε: | ||||
βασικα για τα δικα σου λεγομενα ηταν το ποστ μου οχι αν ειναι μπουρδελο η οχι...δλδ το να ξεχασεις την γρηγορη οδηγηση επειδη εβαλες ενα κλικ πιο μαλακο μαμα παλι ελατηριο ε οκ παει πολυ...στα ορια με esp off οκ θα ναι λιγο καλυτερο το gt με τα δικα του ελατηρια...αλλα 3 παιδια ειπε εχει ο ανθρωπος δεν θα μπαινει κ με την ταυτοτητα στο στομα |
Giannis307 έγραψε: |
Kαι η Bilσtein που ειναι πολυβαλβιδες αναρτησεις υποτιθετε οτι δουλευουν ετσι και οντως δουλευουν αν ο δρομος ειναι τουλαχιστον στρωμενος 1 μερα και εννοειται με τον εργολαβο στα κεφια του ωστε να ειναι αλφαδι......γιατι αλλιως με τις διακυμανσεις των Ελληνικων δρομων το μονο που θα κανει ειναι ενα αμαξι κουτσουρο συν οτι οταν θα πεφτει σε λακουβα θα νομιζει οτι θα του φυγει κατι απο πανω.... |