reselie έγραψε: |
Καλησπερα ,και καλως σας βρηκα!
Νεος στο club και εχοντας ψαξει λιγο χωρις να βρω αυτο που με ενδιαφερει θα ηθελα να ρωτησω κατι! Εχω ενα peugeot 1.4(8v) XSi (2000) με εναν κινητηρα 42.000 km με ενδιαφερει να παρω κατι παραπανω απο τα 75 θεωρητικα αλογα που αποδιδει και με ενδιαφερει κυριως να ροπιαζει και οχι τοσο η Τελικη η μονη μου ενσταση ειναι οτι δεν θελω να το τρεχω συνεχεια στα συνεργεια δηλαδη η "βελτιωση" θα προτιμουσα να ειναι περιφερειακα! Σκεφτομουν για φιλτρο,εξατμιση,προγραμμα χωρις να ξερω ομως και πολλα! θα ηταν πολυτιμα τα φωτα σας! ποσα αλογατα θα καταφερω να παρω? ενα κοστολογιο στο περιπου θα ηταν χρησιμο! ![]() Ευχαριστω προκαταβολικα! |
reselie έγραψε: |
Μαλλον εχεις δικαιο^^ ειναι ιδιο με το δικο σου..απλα δεν το εχω καιρο ,ειμαι και νεος στο ολο θεμα και καταλαβαινετε^^ |
reselie έγραψε: |
Ευχαριστω φιλε μου! θα το κανω και αυτο το ποστ απο τεταρτη που θα εχω λιγο χρονο!
παρολα αυτα ο καταλυτης εαν μεινει εκει που ειναι και μπει στην θεση του ενας 100αρης δεν γινεται?ποια η διαφορα εαν μπει απο κατω? οσο για το 1600 θα προτιμουσα να κρατησω αυτο για να "μαθω" και θα αλαξω μια και καλη σε ~ 2,5 χρονακια να παω σε αλλο αμαξακι.. |
reselie έγραψε: |
Ειναι η εκδοση με τα λευκα οργανα
οποτε τριφυσο..εαν το αφησω οπως ειναι και αλαξω απο μετα τον καταλυτη θα κερδισω τιποτα? δηλαδη με ΦΠΕ αλλα στην εξατμιση να αφησω ιδια την πολλαπλη και τον καταλυτη |
reselie έγραψε: |
Εισαι Αρχοντας!
Ευχαριστω πολυ φιλε μου :D Χρωσταω χαρη! |