johny m6 έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα, ονομάζομαι Γιάννης και ζητώ συγγνώμη που το πρώτο μου ποστ είναι για κάποιο πρόβλημα.
Ξεκίνησα να πλύνω το αμάξι κάτω από την πιλοτή και βρέθηκα στα καλά καθούμενα με χοντρή βλάβη. Το αμάξι κλειδωμένο, άρχισα να ρίχνω νερό με το λάστιχο (όχι πιεστικό) και εντελώς ξαφνικά άρχισε και δούλευε ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, μετά από λίγο άρχισε να βαραει ο συνεργεμος και η πλάκα είναι ότι δεν μπορούσα να το βγάλω και δεν φτάνει αυτό άναψαν και τα μεσαία φώτα και τα μικρά μια άναβαν μια σβηνανε και το αποκορύφωμα, ξεκίνησαν και η μπροστινή υαλοκαθαριστήρες και το καντράν μέσα να έχει γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο και'γω να έχω μείνει με τα κλειδιά στο χέρι και να μην μπορώ να κάνω τίποτα. Βγάζω τον πόλο της μπαταρίας σβήνουν φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ο συνεργεμος εξακολουθούσε και βάραγε, φυσικό θα μου πείτε, είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν reset αλλά δεν έγινε τίποτα. Να μην σας ταλαιπωρώ, για καλή μου τύχη κάποιος γείτονας είναι ηλεκτρολόγος στη peugeot, άρχιζε να το ψάχνει και μετά από καμιά ώρα το βρήκε. Κάτω από το τιμόνι και λίγο αριστερά υπάρχει η κεντρική μονάδα που η διαστάσεις είναι λίγο πιο μικρές από ένα φύλο Α4 αλλά με πέντε περίπου πόντους πάχος, από την μια μεριά έχει δυο πλακέτες και από την άλλη βάσεις για να κάτσουν επάνω ρελεδες, δυστυχώς δεν θυμάμαι πως την ανέφερε την συγκεκριμένη μονάδα. Λοιπόν, είχε πάρει νερό και μάλιστα στην πλακέτα και σε ορισμένες βάσεις είχαν πιάσει και άλατα και ορισμένα κομμάτια είχαν σαπίσει. Ποιος ξέρη τώρα ποσό θα κοστίσει αυτό το πράγμα και το θέμα είναι ότι για να βάλεις το καινούργιο θα πρέπει να βρω και από πού δακρύζει μέσα νερό. Το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο, ποτέ δεν πήγε σε φανοποιό και ποτέ δεν έγινε αλλαγή παρμπριζ, είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; η εγώ είμαι ο τυχερός!!!!!! |
johny m6 έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα, ονομάζομαι Γιάννης και ζητώ συγγνώμη που το πρώτο μου ποστ είναι για κάποιο πρόβλημα.
Ξεκίνησα να πλύνω το αμάξι κάτω από την πιλοτή και βρέθηκα στα καλά καθούμενα με χοντρή βλάβη. Το αμάξι κλειδωμένο, άρχισα να ρίχνω νερό με το λάστιχο (όχι πιεστικό) και εντελώς ξαφνικά άρχισε και δούλευε ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, μετά από λίγο άρχισε να βαραει ο συνεργεμος και η πλάκα είναι ότι δεν μπορούσα να το βγάλω και δεν φτάνει αυτό άναψαν και τα μεσαία φώτα και τα μικρά μια άναβαν μια σβηνανε και το αποκορύφωμα, ξεκίνησαν και η μπροστινή υαλοκαθαριστήρες και το καντράν μέσα να έχει γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο και'γω να έχω μείνει με τα κλειδιά στο χέρι και να μην μπορώ να κάνω τίποτα. Βγάζω τον πόλο της μπαταρίας σβήνουν φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ο συνεργεμος εξακολουθούσε και βάραγε, φυσικό θα μου πείτε, είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν reset αλλά δεν έγινε τίποτα. Να μην σας ταλαιπωρώ, για καλή μου τύχη κάποιος γείτονας είναι ηλεκτρολόγος στη peugeot, άρχιζε να το ψάχνει και μετά από καμιά ώρα το βρήκε. Κάτω από το τιμόνι και λίγο αριστερά υπάρχει η κεντρική μονάδα που η διαστάσεις είναι λίγο πιο μικρές από ένα φύλο Α4 αλλά με πέντε περίπου πόντους πάχος, από την μια μεριά έχει δυο πλακέτες και από την άλλη βάσεις για να κάτσουν επάνω ρελεδες, δυστυχώς δεν θυμάμαι πως την ανέφερε την συγκεκριμένη μονάδα. Λοιπόν, είχε πάρει νερό και μάλιστα στην πλακέτα και σε ορισμένες βάσεις είχαν πιάσει και άλατα και ορισμένα κομμάτια είχαν σαπίσει. Ποιος ξέρη τώρα ποσό θα κοστίσει αυτό το πράγμα και το θέμα είναι ότι για να βάλεις το καινούργιο θα πρέπει να βρω και από πού δακρύζει μέσα νερό. Το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο, ποτέ δεν πήγε σε φανοποιό και ποτέ δεν έγινε αλλαγή παρμπριζ, είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; η εγώ είμαι ο τυχερός!!!!!! |