PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 406 - Πρόβλημα με το κοντερ 406

chrisbal - Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:24:32
Θέμα δημοσίευσης: 406 - Πρόβλημα με το κοντερ 406
Εχω ενα προβλημα με το κοντερ του 406 μοντελο 2001 1800κυβ.Μερικές φορές ενω πηγαινω με 50 - 120χιλ. ο δείκτης του ταχυμετρου η βελονα πεφτει στο μηδεν (σαν να του κοβεις το ρευμα) για 5 με 10 δευτερολεπτα και μετα επανερχεται.Μου το κανει περιπου 2 φορες την εβδομαδα, και το περιεργο ειναι οτι ολες τις φορες μου το εχει κανει στην Αττικη Οδό πουθενα αλλου.Ξέρει κανεις να μου πει τι μπορει να φταιει για να μην μπλεξω με τα συνεργεια (ο καθενας το δικό του). Ευχαριστω.-
sotos 207Gt - Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η Αττικη οδος Laughing Laughing Laughing
Κοιταξε μηπως χανει την επικοινωνια με το bsi αλλιως μηπς κουνιεται καμια φισα (δυσκολο εως αδυνατο βεβαια)
Την επικοινωνια θα την φτιαξεις κανοντας αρχικοποιηση η τηλεφωρτωση σε μια αντιπροσωπεια.... Wink
chrisbal - Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ.
sotos 207Gt - Σαβ 29 Αύγ 2009, 09:53:27
Θέμα δημοσίευσης:
επανερχεται οταν συνεχιζεις με σταθερα χιλιομετρα η οταν ανεβασεις πχ ταχυτητα η κατεβασεις?
Στο λεω γιατι αν επανερχεται οταν πχ γκαζωσεις και φτασεις τα 150 τοτε εχεις προβλημα προφανως στο βηματικο μοτερ του δεικτη.
Ιδιως αν αυτο που κβει ειναι μονο ο συγκεκριμενος δεικτης τοτε πρεπει να ανοιχτουν τα οργανα και να ξεκολλησεις το μοτερακι.
Αν ομως εισαι στην εγγυηση τοτε ψαχτο για αλλαγη οργανων Wink
tasos_C - Σαβ 29 Αύγ 2009, 17:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Και στου πατέρα μου έκανε το ίδιο και ένας φίλος μου που δούλευε στην peugeot το άνοιξε και ξανακόλησε τις κολλήσεις με καλάι και απο τότε δεν σταμάτησε ποτέ να δουλευει!Ο "αρχημάστορας" εκεί μέσα έλεγε για αλλαγή κοντέρ,το οποίο έκανε κανα 700 περίπου!
sotos 207Gt - Δευ 31 Αύγ 2009, 09:12:32
Θέμα δημοσίευσης:
tasos_C έγραψε:
Και στου πατέρα μου έκανε το ίδιο και ένας φίλος μου που δούλευε στην peugeot το άνοιξε και ξανακόλησε τις κολλήσεις με καλάι και απο τότε δεν σταμάτησε ποτέ να δουλευει!Ο "αρχημάστορας" εκεί μέσα έλεγε για αλλαγή κοντέρ,το οποίο έκανε κανα 700 περίπου!

+1
meng - Δευ 21 Σεπ 2009, 15:32:00
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με στροφόμετρο και δείκτη βενζίνης
Καλησπέρα,
αντιμετωπίζω ένα παρόμοιο πρόβλημα με τα όργανα του 406 του πατέρα μου (1.6 mod 11/96), συγκεκριμένα με το στροφόμετρο και το δείκτη καυσίμου.

Το μεν στροφόμετρο σπανίως δουλεύει σωστά, με το άνοιγμα της μηχανής συνήθως βρίσκεται κολλημένο στις 2500 rpm και αν με πολύ χτύπημα ξεκολλήσει μπορεί να δουλεύει σωστά για 1-2 λεπτά μέχρι να ξανακολλήσει, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί κατά την επιτάχυνση να μειώνονται οι στροφές, με λίγα λόγια, κάνει τα δικά του..

Ο δε δείκτης της βενζίνης, ενώ γενικά δουλεύει σωστά, εντούτοις, στα καλά καθούμενα δείχνει μηδέν, ίσως να επανέλθει με χτύπημα, αλλιώς μπορεί να τραμπαλίζει ανάμεσα στο γεμάτο και το άδειο σα τρελός ή να δείχνει άλλη ένδειξη σταθερά.

Το λοιπόν, ο "αρχιμηχανικός" μου είπε ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα στα Sagem και μου πρότεινε 3 λύσεις, νομίζω ότι όλες είναι απαράδεκτα ακριβές.
1. Αντικατάσταση με καινούριο, 880ευρώ,
2. Αντικατάσταση με μεταχειρισμένο (που θα χαλάσει προσεχώς), 250ευρώ
3. Επιδιόρθωση, 100 ευρώ!!!!

Επειδή θεωρώ ότι ακόμα και 100 ευρώ για αυτό τον μη-λειτουργικό λόγο για ένα αυτοκίνητο 13 ετών είναι πολλά, μήπως έχει κάποιο μία φαεινή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;
Επειδή γενικά πιάνουν τα χέρια μου και έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με ηλεκτρονικά θα ήθελα να το ψαχουλέψω λίγο μόνος μου;
Για παράδειγμα σε ποιες κολλήσεις αναφέρεται ο tasos_C; Την προηγούμενη φορά που το άνοιξα (για να αλλάξω ένα λαμπάκι) μου είχε φανεί πάρα πολύ ψεύτικη η πίσω επιφάνεια..

Συγγνώμη για το μακροσκελές post και ευχαριστώ πάρα πολύ για οποιαδήποτε ιδέα προκαταβολικά..


action_peugeot - Δευ 21 Σεπ 2009, 21:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να κολλήσεις όλες της επαφές που έχουν τα μοτέρ για τους δείκτες
action_peugeot - Δευ 21 Σεπ 2009, 21:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι περίπου 12 κολλήματα αν θυμάμαι καλα
sotos 207Gt - Τρι 22 Σεπ 2009, 12:21:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφόμετρο και δείκτη βενζίνης
meng έγραψε:
Καλησπέρα,
αντιμετωπίζω ένα παρόμοιο πρόβλημα με τα όργανα του 406 του πατέρα μου (1.6 mod 11/96), συγκεκριμένα με το στροφόμετρο και το δείκτη καυσίμου.

Το μεν στροφόμετρο σπανίως δουλεύει σωστά, με το άνοιγμα της μηχανής συνήθως βρίσκεται κολλημένο στις 2500 rpm και αν με πολύ χτύπημα ξεκολλήσει μπορεί να δουλεύει σωστά για 1-2 λεπτά μέχρι να ξανακολλήσει, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί κατά την επιτάχυνση να μειώνονται οι στροφές, με λίγα λόγια, κάνει τα δικά του..

Ο δε δείκτης της βενζίνης, ενώ γενικά δουλεύει σωστά, εντούτοις, στα καλά καθούμενα δείχνει μηδέν, ίσως να επανέλθει με χτύπημα, αλλιώς μπορεί να τραμπαλίζει ανάμεσα στο γεμάτο και το άδειο σα τρελός ή να δείχνει άλλη ένδειξη σταθερά.

Το λοιπόν, ο "αρχιμηχανικός" μου είπε ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα στα Sagem και μου πρότεινε 3 λύσεις, νομίζω ότι όλες είναι απαράδεκτα ακριβές.
1. Αντικατάσταση με καινούριο, 880ευρώ,
2. Αντικατάσταση με μεταχειρισμένο (που θα χαλάσει προσεχώς), 250ευρώ
3. Επιδιόρθωση, 100 ευρώ!!!!

Επειδή θεωρώ ότι ακόμα και 100 ευρώ για αυτό τον μη-λειτουργικό λόγο για ένα αυτοκίνητο 13 ετών είναι πολλά, μήπως έχει κάποιο μία φαεινή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;
Επειδή γενικά πιάνουν τα χέρια μου και έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με ηλεκτρονικά θα ήθελα να το ψαχουλέψω λίγο μόνος μου;
Για παράδειγμα σε ποιες κολλήσεις αναφέρεται ο tasos_C; Την προηγούμενη φορά που το άνοιξα (για να αλλάξω ένα λαμπάκι) μου είχε φανεί πάρα πολύ ψεύτικη η πίσω επιφάνεια..

Συγγνώμη για το μακροσκελές post και ευχαριστώ πάρα πολύ για οποιαδήποτε ιδέα προκαταβολικά..


Βγαλε το και στειλε μου το να στο φτιαξω δωρεαν.
Θα χρεωθεις μονο τα μεταφορικα.
Στειλε μου πμ για να σου δωσω διευθυνση η παρε με στο 6977470036.
Σωτηρης
stef80 - Παρ 25 Σεπ 2009, 22:56:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφόμετρο και δείκτη βενζίνης
sotos 207Gt έγραψε:

Βγαλε το και στειλε μου το να στο φτιαξω δωρεαν.
Θα χρεωθεις μονο τα μεταφορικα.
Στειλε μου πμ για να σου δωσω διευθυνση η παρε με στο 6977470036.
Σωτηρης


Φίλε μου, είναι όντως οι κολλήσεις το πρόβλημα ή είναι κάτι παραπάνω?
sotos 207Gt - Σαβ 26 Σεπ 2009, 10:19:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφόμετρο και δείκτη βενζίνης
stef80 έγραψε:
sotos 207Gt έγραψε:

Βγαλε το και στειλε μου το να στο φτιαξω δωρεαν.
Θα χρεωθεις μονο τα μεταφορικα.
Στειλε μου πμ για να σου δωσω διευθυνση η παρε με στο 6977470036.
Σωτηρης


Φίλε μου, είναι όντως οι κολλήσεις το πρόβλημα ή είναι κάτι παραπάνω?

Ενδεχεται να ειναι ψυχρες καποιες κολλησεις η ακομα και να εχουν πιασει μαυριλα τα πινακια των μοτερ.
Επισης μπορει να εχει κολλησει το αξονακι του βηματικου μοτερ οποτε θελει ξεμονταρισμα και καθαρισμα(το μοτερακι) αλλα και αυτη η βλαβη ειναι κατι το πανευκολο αν ξερεις 5 πραγματακια.
Γενικα δεν ειναι κατι το δυσκολο..
drdino - Παρ 22 Ιαν 2010, 17:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να τα ξεκολλήσουμε πρώτα και να αφαιρέσουμε τις παλιές κολλήσεις ή από πάνω;
Άρχισε να το κάνει και στο δικό μου 406. Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr