android έγραψε: |
μακαρι να τους εψηνες να σου βαζαν τουμπινα απο rc ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Μονο τουρμπινα απο rc?Δεν θα θελει και salexismo μετα??
|
makis106 έγραψε: |
Σταύρο δεν ξέρω ποιός έχει λάθος, αλλα το servicebox δίνει 1518 του rallye και 1554 του RC. |
Giannis307 έγραψε: |
Μονο τουρμπινα απο rc?Δεν θα θελει και salexismo μετα?? |
kane έγραψε: | ||
Xmm,το σερβις μποξ να λεει μλκς δε παιζει...Το θεμα ειναι οτι καναμε ερωτηση σε τοπικη αντιπροσωπεια για να αγορασει τουρμπινα ο ακης,και μας ειπαν ΑΝ θυμαμαι καλα τις τιμές που εγραψα...Υποπτο:? |
manjokos έγραψε: |
μετα την αλλαγη της turbinas χρειαζεται καθολου στρωσιμο??πρεπει να προσεξω κατι?? |
akis23 έγραψε: |
OXI |
manjokos έγραψε: |
λοιπον παιδεια σημετρα πηγα και εφτιαξα το αμαξι προς το παρον με επιτυχια...σταματησαν οι περιεργοι ηχοι που ακουγοντουσαν μεσα απο την τουρμινα και ολα οκ..εχω ομως να πω κατι που μαλλον θα προβληματισει πολλους..οπως αλλαζαμε την τουρμινα και ειχα πιασει κουβεντα με τον μηχανικο για το πως και ηρθε τοσο γρηγορα η τουρμινα μου ειπε off the record οτι εχουν παραγειλει τουρμινες απο την Lion τα περισσοτερα μοντελα του 09 θα την χρειαστουν..μου ειπε σηγκεκριμενα οτι απο την δευτερα μεχρι σημερα εχουν αλλαχτει 8 τουρμινβες στην αθηνα και ολα τα αυτοκινητα ηταν του 09..και οτι συνολικα εχουν αλλαχτει 48 εκ των οποιων περιπου 40 ειναι του 09..μου ειπε συγκεκριμενα οτι οπως του 07 ειχαν προβλημα στην τρομπα νερου οτι βγηκε μια παρτιδα το 09 με προβλημα σαν το δικο μου... |
MEMsound έγραψε: |
το θέμα ειναι η εταιρίες να αναλαμβάνουν την ευθυνη και να αντικαθιστουν το ελαττωματικό ανταλλακτικό χωρίς κόστος για τον καταναλωτη... |
MEMsound έγραψε: |
σε ολες τις μάρκες υπάρχουν τέτοια προβλήματα νεότητας ή "εφηβείας"... ![]() το θέμα ειναι η εταιρίες να αναλαμβάνουν την ευθυνη και να αντικαθιστουν το ελαττωματικό ανταλλακτικό χωρίς κόστος για τον καταναλωτη... |
manjokos έγραψε: |
καλα αυτο δεν παιζει να γινει ποτε μονο η ducati κανει κατι τετοια για τα καντραν της που τριζουν μετα τα 250 κμ.παντως ελπιζω να μην χρειαστει κανενας αλλος αλλαγη γιατι πιστεψτε με για να βγει η τουρμιπνα λυθηκε κατι παραπανω απο το μισω αμαξι...(προφυλακτιρας, φαναρια,μετοπη,ψυγεια,πολλαπλη,καταλητης,σωληνωσεις ησαγωγεις και κατι περιφερειακα ακομα...) |
manjokos έγραψε: |
Εχω ενα 207 GT με 8500χλμ κ εκανε το αμαξι θορυβο λες κ ρουφαγε αερα απο καπου,εκανε σαν να εχει προβλημα στην εισαγωγη.Τελικα μου ειπαν οτι η φτερωτη κουνιεται δεξια-αριστερα,κ παμε για αλλαγη turbinas,εχει αντιμετωπισει κανεις κατι τετοιο?? |
bagosgt έγραψε: | ||
κ η yamaha ειχε καλεσει ανακληση τα R1 04-05,TDM900,XTX660,XTR660(ΙΑΠΩΝΙΑΣ Κ ΤΑ 2)για TPS(αισθητηρας θεσης γκαζιου). παντως θυμαμαι ειχα δει κ εγω ενα τζιτι στην αντιπροσωπια για αλλαγη τουρμπινας που ειχε σπασει το μαντεμι στο τουιν σκρολ ![]() |
manjokos έγραψε: |
απο την αρχη φιλε το εκανε απο την πρωτη μερα..ο ηχος που εκανε ομως δεν ηταν τοσο οτι ρουφουσε αερα αλλα οτι εκανε ενα κροταλισμα καθε φορα που αφινα το γκαζι απο τις 1500 ρπμ περιπου ... |
manjokos έγραψε: |
απο την αρχη φιλε το εκανε απο την πρωτη μερα..ο ηχος που εκανε ομως δεν ηταν τοσο οτι ρουφουσε αερα αλλα οτι εκανε ενα κροταλισμα καθε φορα που αφινα το γκαζι απο τις 1500 ρπμ περιπου ... |
sotos 207Gt έγραψε: |
και το σπιραλ απο κατω κανει κατι περιεργους ηχους σαν τριξιματακι να το εχετε και αυτο στα υπ οψην... |
alkone έγραψε: |
Χωρις να ειμαι σιγουρος υποθετω οτι το κροταλισμα που περιγραφετε ειναι απο την θερμοασπιδα που βρισκεται πανω απο το μεσαιο καναζι της εξατμισης,στην επομενη επισκεφη σας στο service ζητηστε τους να σας το φτιαξουν κ αν δν στρωνει ο ηχος ζητηστε αλλαγη!! |
manjokos έγραψε: |
ρε παιδεια μακαρι να ειναι καμια θερμοασπιδα που απλα συντονιζει...θα μπορουσε να ανεβασει κανεις καμια φωτο απο το τι μπορει να ειναι...???γιατι δεν ξερω τι εστι θερμοασπιδα.. |
power έγραψε: | ||
Αυτό που είναι γύρο από την τουρμπίνα και λίγο πιο κάτω |
recife_rallye έγραψε: |
Ρε χαλαρωστε λιγο....ελεος!Μην τους κουβαλιεστε τους ανθρωπους τρεις και λιγο στα συνεργεια...και προπαντων μην εχετε την εντυπωση πως αυτοι ξερουν!
ΔΕΝ ξερουν τη τυφλα τους οι περισσοτεροι! Και εξηγουμαι....στο παιδι που πηγε για το προβλημα του ειπαν οτι μαλλον ειχε τζογο και του αλλαξαν τη φτερωτη..σωστα? Πως εβγαλε το συμπερασμα αυτο ο εν λογω κυριος μαστορας απο τη στιγμη που δεν εβαλε την τουρμπινα στο ειδικο για τουτο μηχανημα??Εμπειρικα??τα εμπειρικα μας τελειωσαν και ειδικα σε καινουργιο αμαξι που παει αντιπροσωπεια! Αν οντως ειχε τζογο θα χαλαγε κοσμο κατα το τουρμπισμα!χαλαγε??Και προπαντως οπως ειπε και ο ακης δεν θα πηγαινε ουτε 230 χλμ! Καντε καλη προθερμανση την τουρμπινιτσα σας και δεν θα εχετε κανενα προβλημα μαμα αυτοκινητα...εδω που τα λεμε ουτε βελτιωμενα δε θα εχετε αλλα αυτο ειναι αλλλλλλλο θεμα! υ.γ Ακη μην ακους εσυ!! ![]() ![]() |
akis23 έγραψε: | ||
Να σας πω εγω τι σημαινει προβλημα με την φτερωτη. Σαν να σπανε μεταλλα ακουγεται.Τρομακτικος θορυβος ε Λευτερη??? |
NoDsl έγραψε: |
Σχετικά με το θόρυβο που κάνει αφήνοντας γκάζι απο ~2000 στροφές είναι πλέον επιβεβαιωμένα, τουλάχιστον για εμένα, το κλαπέτο της wastegate.
Σήμερα που είχα πάει για σερβις τους το ανέφερα και το είδαμε μαζί αφού μου στραβώσανε λίγο τη θερμοασπίδα, δοκίμασε να πιάσει λίγο τη wastegate και σταμάτησε. Απότι μου ανέφερε δεν είναι το αξονάκι αλλά το κλαπέτο μέσα στην τουρμπίνα που έχει το τζόγο. Επίσης μου ανέφερε οτι έχει το τζόγο για να παίρνει τα μπόσικα οταν ζεστένεται και έτσι κλείνει καλύτερα το κλαπέτο. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε (και)με αυτό. Πλέον αυτό καταλαβαίνω με τα peugeot... |
NoDsl έγραψε: |
Απότι μου ανέφερε δεν είναι το αξονάκι αλλά το κλαπέτο μέσα στην τουρμπίνα που έχει το τζόγο. Επίσης μου ανέφερε οτι έχει το τζόγο για να παίρνει τα μπόσικα οταν ζεστένεται και έτσι κλείνει καλύτερα το κλαπέτο. . |
dimkeras έγραψε: |
Ε, από 730mbar που βλέπαμε στο διαγνωστικό, φτάσαμε στα 890! ![]() |
franch_power έγραψε: |
Παιδία είχα ακούσει (όχι από το forum μας) ο,τι γύρω στα 150.000χλμ ο κατασκευαστής προτίνη αλλαγή τουρμπίνας ισχύει?
![]() |
dimkeras έγραψε: |
Αν φτάσεις τις 100.000km φρόντισε να κάνεις ό,τι σου είπε ο Σώτος, αλλιώς άλλαξέ τη, δεν πρόκειται να αντέξει περισσότερο όπως την είδα ![]() |
android έγραψε: | ||
καλα που χω κανει την καβατζα μου ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Μπορώ να στείλω την τουρμπίνα μου σε καλοκαιρινή περιοδία ανά την Ελλάδα?
Για να δείτε πόσο "κόφα" γίνεται στα 120.000km (σε μαμά σετάπ)! Το κλαπέτο κάνει βόλτες μέσα στο κέλυφος. Η φτερωτή κάνει κουδουνίσματα. Το αξονάκι της waste ήταν λυμένο τελείως και τούρμπιζε όποτε γούσταρε. Ωραία πράγματα! ![]() Αλλά τώρα που την αλλάξαμε περνάμε δεύτερη νιότη ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Μιας και την άλλαξες μήπως έβαλες του rc? ![]() |
tasos_vl έγραψε: |
καλησπερα.... Για να μην ανοιγω νεο θεμα, επιδι εχω προβλημα με με το τουρμπο 207 ραλλι φεισ, ηθελα να ρωτησω αν σας εχει τυχει κατι παρομιο... ολα αρχισαν μεσα σε αυτο τον μηνα, εκει που ειχα 5η με κανα 80 - 90 χιλ πατησα λιγο γκαζι κ κτλβα οτι δεν τουρμπιζει.... σταματησα στην ακρη, παω να ξεκινισω και πηγενε ατμοσφερα... μετα απο λιγο ξαφνικα τουρμπιζε κανονικα, αυτο το εκανε κανα 2 φορες μετα την πρωτη φορα που σας ειπα... ειπα οτι δεν θα ειναι καλη η βενζινι, αλλα απο χθες δεν τουρμπιζει καθολου ![]() ![]() |
franch_power έγραψε: | ||
![]() |
kostas207rc έγραψε: |
To σκέφτηκες πολύ ώρα αυτό??? |
volvos έγραψε: |
ta fφιλαρακια τους ειναι βλακες και ρωτανε κατι που πρεπει να εισαι βλακας για να το ονειρευεσαι και εχει ξαναρωτηθει απειρες φορες. οταν σου αλλαζουν ενα εργοστασιακο ανταλλακτικο στην εγγυηση υποχρεωτικα θα σου δωσουν το ιδιο.
εσυ που εισαι ο υπερ-παντογνωστης και κολλητος του 13χρονου βελτιωτη λαρισας και πασης ελλαδος επρεπε αυτα να τα παιζεις στα δαχτυλα |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ok ευχαριστώ παίδες..διαβάστε και λίγο πιό πίσω που έχουν ρωτήσει το ίδιο πράγμα και τα φιλαράκια σας! ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Δέν το ρώτησα τυχαία..αν ξέρεις κάτι δεκτόν, αλλιώς πρός τι η απάντησή σου; ![]() Και φυσικά εννοώ πληρώνοντας τη διαφορά! |
volvos έγραψε: | ||
Eγω απαντω στο ειρωνικο σου υφακι που οπως παντα ψαχνεις να βρεις φαντασματα και δολοπλοκιες... ανταλλακτικο σε αντιπροσωπεια να αλλαχτει και να σου δωθει αλλο μοντελο εντος εγγυησης ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ειτε ειναι αμαξι ειτε ραπτομηχανη. αν το εκανε καποιος το εκανε παρανομα και με λαμογια |
kostas207rc έγραψε: | ||||
Για μένα όταν λες εντός της εγγύησης σημαίνει τσάμπα! Θα μπορούσες να ρωτήσεις αν πληρώσω ένα ποσό Α εαν γίνεται να μπει τουρμπίνα RC ... |
MEMsound έγραψε: |
ενδεχομενως το μονο που να μπορει να γινει ειναι
να ερθει νεα 15άρα τουρμπίνα και να αντικατασταθεί (και τοποθετηθεί εικωνικα) εντός εγγύησης και στην συνέχεια ΧΩΡΙΣ να εχει τοποθετηθεί να ζητηθεί αντικαταστηση της με εκεινη του RC + την οποια χρηματικη διαφορα υπάρχει μεταξυ των 2 ανταλλακτικών (αν υπαρχει) παρολα αυτα αν μπορει να γινει κατι τετοιο εστω και οφ δε ρεκορντ και "στα κρυφα" καλο ειναι να μην το σχολιαζετε / συζητατε σε φορουμ. μπορει να εκθεσετε καποιον αθελα σας ο οποίος ενδεχομενως να θελησε να βοηθησει μια συγκεκριμενη περιπτωση |
tasos_vl έγραψε: | ||||
χιλια ευχαριστω!!!θα το ψαξω!!! :D |
Pipis έγραψε: |
Καλήμερα.Παρατηρώ ότι μετά απο λίγο ζόρισμα στο αμάξι ειδικά 1-2 λίγο κόφτες βλέπω λαδάκι πάνω στην τουρμπίνα λίγο πιο αριστερά απο την σκάστρα η οποία είναι ανοικτού τύπου της forge.Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει? |
Pipis έγραψε: |
Μήπως περνάνε λάδια στο συμπιεστή? |
Pipis έγραψε: |
Να πω και κάτι άλλο?Πρίν κανα μήνα είχε κολλήσει το ελατήριο της σκάστρας.Όταν μου την βγάλανε στο συνεργείο και την φτιάξανε μετά που την βάλανε ρίξανε και ένα είδος σπρέυ.Αναρωτιέμαι μήπως είναι απο αυτό.Αλλά και πάλι πόσο να είχε κρατήσει μέσα στην σκάστρα?Αφού είμαι όλο τσάφ τσούφ |
Pipis έγραψε: |
Εννοείς πρίν ή μετά την τουρμπίνα? |
Pipis έγραψε: |
Εννοείς πρίν ή μετά την τουρμπίνα? |
Pipis έγραψε: |
Καλήμερα.Παρατηρώ ότι μετά απο λίγο ζόρισμα στο αμάξι ειδικά 1-2 λίγο κόφτες βλέπω λαδάκι πάνω στην τουρμπίνα λίγο πιο αριστερά απο την σκάστρα η οποία είναι ανοικτού τύπου της forge.Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει? |
recife_rallye έγραψε: |
Μακαρι να μη συμβαινει αυτο που θα πω,αλλα ισως το thraust να τα χει παιξει λιγο και να μην στεγανοποιει απολυτα το χωρο λιπανσης του cartridge,σε τετοιο βαθμο ωστε απλα να ποτιζει λιγο λιγο το συμπιεστη και να του δημιουργει μουργα ,με τη μορφη που ειπε ο βαγγος παραπανω.
Βλεπεις καθολου μπλε καπνο πισω? |
recife_rallye έγραψε: |
υ.γ μακη μιας που θα την ανοιξεις για επισκευη,δεν την κανεις rc να γουσταρεις κιολας..? ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Μακη η αληθεια ειναι οτι οταν το εκανα εγω,ειδα μια μικρη διαφορα......προς τα κατω ομως ![]() Ολα εξαρτονται απο το ποσο βαθια θα πηγαινει το δεξι σου ποδι και το ξερεις καλα.Αν εισαι συνηθισμενος να το ''πατας'' τοτε θα ισχυει αυτο που ειπες εσυ.Αν παλι εισαι απ τους οδηγους που το δεξι τους ειναι πουπουλο,τοτε θα δεις την καταναλωση σου,ειδικα σε ταξιδια,να πεφτει. Αυτα ειδα εγω στο δικο μου,αυτα λεω.. Για να κανεις μια απλη αναβαθμιση της τουρμπινας σου σε rc,(απο 33χλστ. σε 37κατι,δλδ λιιιγο πανω απο rc) κοστιζει περιπου 400ε και παιρνεις στο χερι μια επισκευασμενη σαν καινουργια ομως,ανοιγμενη με ηλεκτρονικο τορνο και ζυγισμενη. Καποιοι λενε πως συμφερει πιο πολυ να παρεις μια μεταχειρισμενη rc,ομως αυτο που ισχυει ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα δε θα ξερεις τη μεχρι τοτε χρηση της συν οτι δε θα ειναι επισκευασμενη. Αν παλι γνωριζεις το παρελθον της και ειναι οκ,τοτε μαλλον ειναι καλυτερα ετσι. |
Pughell έγραψε: |
Ναι,και "αν σου κατσει"; ![]() ![]() ![]() Τοτε απλα την βαζεις στον κwλο σου... ![]() Καλυτερα μια καινουργια RC ή εστω και light μεταχειρισμενη απο καποιον γνωστο,παρα φτιαχτη... Δοξα τον Θεο απο τουρμπιναδες,απειροι,απο καλους τουρμπιναδες ομως(τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη),ουτε 1-2. ![]() |
Pipis έγραψε: |
Μόνο 1000ε του ρσ?Είχα ακούσει για 1650ε ρε παιδιά? |
makis106 έγραψε: | ||
1.842,29€ τουρμπίνα ΤΗΡ150 1.700,99€ τουρμπίνα ΤΗΡ175 |
Pipis έγραψε: |
Με εγκατάσταση είναι αυτές οι τιμές? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
Του thp200 πόσο? ![]() |
makis106 έγραψε: | ||||||
2.046,74€ ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Του 200αριού έχει δεξιά έξοδο ο συμπιεστής. Όπως του Μίνι. Θέλεις άλλο i/c μετά. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Εκτός αν πάρεις από DS3R, αν θυμάμαι σωστά είναι σαν του 207. |
dimkeras έγραψε: |
Εδώ : http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=247984 φαίνεται πως φοράει τον EP6DTS πάντως. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Με συμπίεση 11:1? Ανεβασμένη είναι στον thp200? Γιατί στο jcw έπεφτε στο 10:1. ![]() Σίγουρα έχει ως βάση τον ΕP6DTS, αλλά αρκετά αναβαθμισμένο στα σημεία. Συμπίεση-διπλός μεταβλητός-τουρμπίνα κλπ. |
dimkeras έγραψε: |
Ένα πολύ αναλυτικό ποστ του φίλου μας του Γιάννη :
http://greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=158&t=7050&start=0 Μερικά γενικά στοιχεία των ΕΡ6 : http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine Για τα ξενερώματα, από εδώ : http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/en-gb/our-products/engines/petrol-engines EP6CDT http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/cache/docs_public/6666cd76f96956469e7be39d750cc7d9/22_en-gb_main_data_sheet.pdf EP6CDTX http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/cache/docs_public/6666cd76f96956469e7be39d750cc7d9/23_fr-fr_fiche_publique.pdf Εντελώς off-topic, sorry... Θα ήταν χρησιμότερα στη Βάση Γνώσεων. ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΝΘΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Pipis έγραψε: |
Άν έχει πρόβλημα η wastegate το διαγνωστικό μπορεί να το βρεί? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Με συμπίεση 11:1? Ανεβασμένη είναι στον thp200? Γιατί στο jcw έπεφτε στο 10:1. ![]() Σίγουρα έχει ως βάση τον ΕP6DTS, αλλά αρκετά αναβαθμισμένο στα σημεία. Συμπίεση-διπλός μεταβλητός-τουρμπίνα κλπ. |
giannis27 έγραψε: | ||||
ο κινητήρας του ds3R είναι ακριβός ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 207RC δεν έχει διπλό μεταβλητό! το μόνο διαφορετικό είναι η τουρμπίνα του . |
Pipis έγραψε: |
Άν έχει πρόβλημα η wastegate το διαγνωστικό μπορεί να το βρεί? |
giannis27 έγραψε: | ||||
ο κινητήρας του ds3R είναι ακριβός ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 207RC δεν έχει διπλό μεταβλητό! το μόνο διαφορετικό είναι η τουρμπίνα του . |