Κώδικας: |
Ενδιαφέρουσες είναι οι εξελίξεις στον χώρο του WRC με τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει για το πότε θα εφαρμοστεί ο νέος κανονισμός στους κινητήρες. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επιβεβαίωσε τελικά ότι το 2011 ο επιτρεπόμενος κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος, χωρητικότητας 1.6 λίτρων και αυτό σε αντίθεση με τις Ford, Citroen αλλά και Skoda, που ήθελαν την αναβολή του κανονισμού για ένα χρόνο προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τα ήδη έτοιμα S2000 το 2011.
Ο πρόεδρος της επιτροπής για το WRC, Morrie Chandler, φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει άμεσα στην εφαρμογή του μέτρου, ελπίζοντας σε μακροχρόνια σταθερότητα των κανονισμών που θα επιτρέψει την ανάπτυξη του ανταγωνισμού. Οι Ford και Citroen είχαν δηλώσει δημόσια ότι θα προτιμούσαν να αναβάλλουν την εξέλιξη του νέου κινητήρα για λόγους οικονομίας αλλά πολλές φωνές ακούγονταν και για τη συμμετοχή της Scoda στο πρωτάθλημα του 2011. Ωστόσο, παρόλο που οι δύο εργοστασιακές ομάδες εκδήλωσαν την επιθυμία τους, δεν παρέλειψαν να επιβεβαιώσουν τη δέσμευσή τους για συμμετοχή στα επερχόμενα πρωταθλήματα, εφόσον ο κανονισμός τελικά ισχύσει. Τι συμβαίνει όμως με τη Skoda; Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι να διψάει για εργοστασιακές συμμετοχές, ωστόσο το βρετανικό Autosport δημοσίευσε σήμερα δηλώσεις ανώνυμης πηγής στις οποίες αναφέρεται ότι η συμμετοχή της Skoda αποτελεί περισσότερο φήμη παρά πραγματικότητα: «Δεν έχουμε ακούσει τίποτα από τη Skoda. Φυσικά θα καλωσορίσουμε κάθε νέο κατασκευαστή αλλά θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες και αυτοί οι τεχνικοί κανονισμοί έχουν μελετηθεί πάρα πολύ. Εδώ ασχολούμαστε με τη γενικότερη εικόνα ώστε περισσότεροι κατασκευαστές να συμμετέχουν. Αυτό θα συμβεί μόνο εάν το μέλλον του WRC είναι καλά σχεδιασμένο, με ξεκάθαρους και σταθερούς κανονισμούς». |
Κώδικας: |
Εμπλοκή της Mini στο WRC;!
Δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, κάνουν λόγο για πιθανή επιστροφή μετά από δεκαετίες και εμπλοκή, της ιστορικής Mini στο WRC! Η τελευταία, ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και συγκεκριμένα ένα crossover, το οποίο και θα ονομάζεται countryman. Το νέο μοντέλο, μάλιστα, αναμένεται να έχει και έκδοση JCW (John Cooper Works, όπως λέγονται οι σπορ κορυφαίες εκδοχές των Mini) η οποία θα εφοδιάζεται με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο σύνολο της εταιρίας, χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. Στοιχείο, ιδιαίτερα σημαντικό, αφού αυτές οι κινητήριες μονάδες θα αποτελούν την καρδιά των μελλοντικών WRCars. Οι Βρετανοί δημοσιογράφοι, επικαλούνται δηλώσεις ανθρώπου μέσα από τους οργανωτές του WRC, οι οποίοι και τους γνωστοποίησαν ότι έχουν πολύ θετικά μηνύματα από τη Mini σχετικά με την επιστροφή της στους αγώνες Ράλλυ. Ο θρύλος των αγώνων και γνωστός για τις επιτυχίες του με τα Mini, συμπεριλαμβανόμενης και μίας νίκης στο Monte Carlo του 1964 με Cooper S, Paddy Hopkirk, είναι πρέσβης της Mini και δήλωσε σχετικά: «Το επίπεδο της τεχνολογίας της εταιρίας είναι απίστευτο, υψηλό και οι άνθρωποι σε αυτή δεν τα παρατάνε αν δεν καταφέρουν να πετύχουν το στόχο τους. Θα ξοδέψουν όσα χρήματα χρειαστεί για να γίνει αυτό που θέλουν σωστά. Πιστεύω, ότι χωρίς το τεράστιο κόστος της συμμετοχής στη Formula 1 από τη νέα χρονιά, υπάρχουν τα χρήματα για να εμπλακούν στους αγώνες Ράλλυ. Ο κόσμος λατρεύει το Mini, είτε πρόκειται για το παλιό, είτε για το καινούργιο. Θα ήταν θαυμάσιο να δούμε το αυτοκίνητο στο WRC. Και για το όνομα της Mini θα ήταν υπέροχο να επιστρέψει εκεί που έγραψε ιστορία». Οι βρετανοί δημοσιογράφοι, μίλησαν και με ανθρώπους της Mini Μ. Βρετανίας, οι οποίοι ανέφεραν ότι δεν υπάρχει κάτι επίσημο αυτή τη στιγμή, χωρίς όμως να αποκλείει τίποτα! «Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν επίσημα πλάνα. Είναι μία ιστορία που κυκλοφορεί αρκετό καιρό, ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώσαμε ότι θα παράγουμε το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο μας. Όμως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο πλάνο. Αν όμως κάτι τέτοιο γίνει πραγματικότητα, τότε θα είναι πραγματικότητα στα τέλη του 2011, αρχές του 2012, αφού παραδοσιακά κάθε έκδοση JCW, παρουσιάζεται δώδεκα μήνες μετά από την πρώτη εμφάνιση του νέου μοντέλου» |
Κώδικας: |
Η επιτροπή Ράλλυ κατέληξε στο πρόγραμμα της νέας χρονιάς, το οποίο δεν περιλαμβάνει στο καλεντάρι του Ακρόπολις, όπως και αναμενόταν και γνωρίζαμε οι περισσότεροι δύο χρόνια πριν. Η συνάντηση της επιτροπής είχε σαν αποτέλεσμα να δημοσιοποιηθεί ένα πρόγραμμα εν τέλει 13 αγώνων, μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται τελικά και το Ράλλυ Βουλγαρίας. Μπορεί να γεννήθηκαν αμφιβολίες στους περισσότερους με το θανατηφόρο ατύχημα που είχαμε στον βουλγάρικο αγώνα, κάτι που έδινε ελπίδες σε αγώνες όπως η Σαρδηνία, η Αργεντινή και το δικό μας Ακρόπολις, για να συμπεριληφθούν στο καλεντάρι του θεσμού για τη νέα χρόνια, αλλά εν τέλει η επιτροπή Ράλλυ αποφάνθηκε και ο αγώνας θα είναι στο θεσμό το 2010. Η ημερομηνία για τον βουλγάρικο αγώνα δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, αφού είναι πιθανό να μεταφερθεί μία εβδομάδα νωρίτερα, αφού στις 11 Ιουλίου που έχει προγραμματιστεί, θα διεξαχθεί ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλου ποδοσφαίρου.
Οι προσπάθειες της ΕΛΠΑ για να ενταχθεί το Ακρόπολις το 2010 στο θεσμό δεν ευδοκίμησαν, αλλά η οργανωτική επιτροπή του εθνικού μας αγώνα έχει κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να επιστρέψει άμεσα στο θεσμό, όντας αναπόσπαστο μέρος του. Κάτι που γνωρίζουν όλοι οι φίλοι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ανά την υφήλιο. |
Κώδικας: |
Το πρόγραμμα αναλυτικά: 1. Σουηδία: 14/02/10 2. Μεξικό: 07/03/10 3. Ιορδανία: 04/04/10 4. Τουρκία: 18/04/10 5. Νέα Ζηλανδία: 09/05/10 6. Πορτογαλία: 30/05/10 7. Βουλγαρία*: 11/07/10 8. Φινλανδία: 01/08/10 9. Γερμανία: 22/08/10 10. Ιαπωνία: 12/09/10 11. Γαλλία: 03/10/10 12. Ισπανία: 24/10/10 13. Μ. Βρετανία: 14/11/10 |
Κώδικας: |
Κλείνει η Ralliart!
Ένα από τα πλέον παραδοσιακά αγωνιστικά, και όχι μόνο, τμήματα, αυτό της Ralliart από την 1η Απριλίου θα κλείσει, με τις περισσότερες από τις δραστηριότητες της να μεταφέρονται στην Mitsubishi Motors. Η είδηση-σοκ, έγινε γνωστή από τον πρόεδρο της Ralliart Inc, τον κ. Masao Taguchi. Η ανακοίνωση, αναφέρει αναλυτικά: «Καταρχήν, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους στήριξαν τη Ralliart όλα αυτά τα χρόνια. Η εταιρία μας, έχει εμπλακεί σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και αντίστοιχο αριθμό ανθρώπων του χώρου, από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης του τμήματος τον Απρίλιο του 1984. Όμως, η ξαφνική οικονομική κρίση που πλήττει την παγκόσμια οικονομία από πέρσι, είχε σαν αποτέλεσμα η κατάσταση να γίνει ακόμα πιο δύσκολη, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο συμπέρασμα ότι η Ralliart θα πρέπει να περιορίσει τις δραστηριότητες της από το τέλος του Μάρτη. Με τη μείωση των δραστηριοτήτων, θα δώσουμε τέλος σε όσες εμπλεκόμασταν ως τώρα. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας. Παρόλα αυτά, ευχόμαστε να συνεχίσετε να υποστηρίζετε την οικογένεια της Ralliart και να εξακολουθείτε να συμμετέχετε με αυτοκίνητα της Mitsubishi, τα οποία και έχουν σημαντικό ρόλο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι τομείς που θα δώσουμε τέλος, αναφορικά με τις δραστηριότητες μας, είναι οι παρακάτω: 1. Υποστήριξη σε πελάτες μας αγωνιζόμενους. (Υποστήριξη στον αγώνα, τεχνική υποστήριξη, και ο θεσμός του Ralliart οδηγού της χρονιάς). 2. Σχεδίαση, εξέλιξη και προώθηση προϊόντων της Ralliart. (Με εξαίρεση μηχανικά μέρη που θα εξελίσσονται σύμφωνα με τις ομολογκασιόν της FIA. Όλα αυτά θα γίνονται από το αντίστοιχο τμήμα της Mitsubishi Motors. 3. Ενημέρωση για νέα προϊόντα και πληροφορίες για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. (Πληροφορίες για το Group N θα μπορεί να βρει κανείς στο site της Mitsubishi Motors). |
MEMsound έγραψε: |
λιιιγο ακομα
http://www.youtube.com/watch?v=bQ9bSmmLMqY&feature=related |
franch_power έγραψε: |
http://i1220.photobucket.com/albums/dd450/teo28/161122.jpg καθως πρεμιερα θα κανει το 2011 και το αγωνιστικο mini και με οδηγο τον Κρις Μίκι. ![]() |
franch_power έγραψε: |
και το αγωνιστικο mini και με οδηγο τον Κρις Μίκι. ![]() |
sps έγραψε: | ||
Σιγα μην εκαναν μεταγραφη και τον Μικι Μαους! ![]() |
franch_power έγραψε: |
καθως πρεμιερα θα κανει το 2011 και το αγωνιστικο mini και με οδηγο τον Κρις Μίκι. ![]() |
sotos 106xs έγραψε: |
Και να προσθέσω ακόμα ότι....Citroen και Loeb είναι πάλι πρωταθλητές και για το 2010. ![]() |
franch_power έγραψε: | ||
![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Μην ξεχνάτε τον Peter γιατί αν κάποιος αξίζει προσοχής είναι αυτός ![]() |
sotos 106xs έγραψε: | ||
Μακάρι να βρεί ανταγωνιστική ομάδα γιατί με ιδιωτικό αυτοκίνητο δυστυχώς υπάρχουν όρια.Βγήκε 3ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με το ιδιωτικό Citroen,σκεφτείτε με εργοστασιακό αυτοκίνητο τι θα κάνει ![]() |
Road_Runner έγραψε: | ||||
![]() |
sotos 106xs έγραψε: |
Ας ελπίσουμε ότι θα τούς......κάνει με την Peugeot! ![]() O Petter Solberg θα τρέξει με την ομάδα της Peugeot με 207 για τον αγώνα του Monte-Carlo για το IRC ![]() http://www.peugeot-sport.com/en/rally/news-708-timetable-rallye-monte-carlo-2011.html |
MEMsound έγραψε: |
κριμα
ας εχει καλη αναρρωση... |
MEMsound έγραψε: |
στοβιντεο φαινονται καμποσες μπαριερες που στην αρχη/τελος τους δεν εχουν κλιση προς τα κατω ουτε και τσιμεντο...
αυτο ειναι απο τα τραγικοτερα που μπορει να συμβουν... εχουμε δει παραπολλες τετοιες να γινονται "σουβλακι"... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τελικα ο "Πετρης" δεεεν μπροστα στον "Σεβαστιανο",ε; ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
O τυπος ειναι Θεουλης, τελος......
http://www.youtube.com/watch?v=aQm0btlJQH8&feature=related ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ποσο το χιαρομαι....
αντε σε κανα γηπεδο κουλαδι που θες και αγωνα...18ος με εργοστασιακο αμαξι http://wrc.com/news/block-lands-colins-crest-award/?fid=14117 |
Ghost Dog έγραψε: |
[...] http://www.youtube.com/watch?v=uVqxcXXHlCw [...] |
kane έγραψε: |
Αυτός ο ogier με έχει κουράσει...
Αντε να αρχισει η άσφαλτος να τους πάρει τα σώβρακα ο Loeb. Σφαγή προχτες στο Ιορδανίας.Mετά σου λένε τα δέκατα παίζουν ρόλο μόνο στη φόρμουλα ![]() |
sps έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=xs4donyiQgo&feature=player_embedded#at=78 |
Sinanai έγραψε: |
Τα έβλεπα χτες βράδυ ΕΤ1... Μιλάμε για αρρωστημένες γωνjίες!!!
Αφού είναι πολjύυυ στενά εκεί μέσα!!! ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Που πανε μωρε οι κουκλεντεδες?!?!!?!?!? ![]() Δεν πανε να ασχοληθουν με τα χαζο-dtm και τα βρωμοπισταμαξα τους....... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Αρη...παιδι μου...η πεζω ειτε το θες ειτε οχι...κοντευει να αποστραφει απο τα μοτοσπορτ... και το χει ριξει στο λουξ...
|
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() Στέλνε κανα sms να συντονίζω ![]() |
sps έγραψε: |
σταυρο γιατι εξεπλαγην για το μινι?
Prodrive ειναι μεχρι την τελευταια βιδα! |
sps έγραψε: |
οσον αφορα την vw και καθε κατασκευαστη που εμπλεκεται εγω το βρισκω θετικο!
Δεν το βλεπω οπαδικα.Μακαρι να υπηρχαν 10 κατασκευαστες στο θεσμο! |
sps έγραψε: |
σταυρο γιατι εξεπλαγην για το μινι?
Prodrive ειναι μεχρι την τελευταια βιδα! οσον αφορα την vw και καθε κατασκευαστη που εμπλεκεται εγω το βρισκω θετικο! Δεν το βλεπω οπαδικα.Μακαρι να υπηρχαν 10 κατασκευαστες στο θεσμο! |
Road_Runner έγραψε: |
Περιγραφη του τυπακου στην ΕΤ1 πριν απο λιγο: "Τα νεα wrc1600 ειναι πιο ευκινητα απο τα παλια, πιο μανιτζεβελα θα ελεγα" |
kane έγραψε: |
Μεγάλος Κεν μπλοκ,οδηγάρα... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
ΕΙχαν εξοδους τα 2 εργοστασιακα citroen....
http://www.wrc.com/news/loeb-accepts-blame-for-australia-roll/?fid=15335 http://www.wrc.com/news/breaking-news-ogier-crashes-in-australia/?fid=15333 Πετρος πηρε μια ειδικη, και ειναι 3ος..... |
kane έγραψε: |
πωπωπω τι κ**λα ειναι τούτο το μαύρο φιέστα!!! |
Sinanai έγραψε: |
Το κλασικό, πλέον, είναι αυτό.
Και ΔΕΝ τον τιμά τον Πέτρο, που τράκαρε στο ίδιο σημείο με το σουρουκλεμέ. ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
ποιος ειπε πως οι ραλλακηδες δε γινονται πιστακιδες! ![]() http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=13627 |
COOL ALEXIS έγραψε: |
4 λεπτά έχασε ο Hirvonen... |
sps έγραψε: |
Εγω θα γινω Ott Tanak ![]() χεραδες και οι δυο, θα ξεπερασουν αμεσως λατβαλα και οζιε, ειδικα ο νεβιλ! |
kane έγραψε: |
Πιο πολύ χαίρομαι που τον ήπιε ο σιχαμερός οζιέΣ...
Αντε και του χρόνου. ![]() ![]() ![]() Πάντως μολις φύγει ο λεμπ, θα γίνω γιάρι μάτι. |
Sinanai έγραψε: |
http://www.wrc.com/news/hirvonen-replaces-ogier-at-citroen/?fid=15807
![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
O Οζιε εκλεισε στη VW τελικα!!!!!
Ο πιο μισητος οδηγος στην πιο μισητη ομαδα......ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Ευχομαι απο την ερχομενη σεζον, τον σιχαμερο γυμνοσαλιαγκα, να τον περναει ακομα και ο ken block......! ![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: | ||
βαρυυυυυυυυυυυ............ |
Ghost Dog έγραψε: |
Ο κ@ργ!0λη$ ο Λατβαλα, ξεκινησε τις δοκιμες για το Μοντε Καρλο........ http://www.youtube.com/watch?v=SEHwZpwK-8A&feature=share ..............και εκανε το πρωτο του εβγα..... ![]() ![]() |
BTS έγραψε: |
Πέτρος και Γιάρις μαζί, ε ρε θα γουστάρουμε πολύ τα Φορντ φέτος! |
COOL ALEXIS έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=d1t1EdHNyYg To Fiesta δείχνει πιο πολεμικό... ![]() |
Road_Runner έγραψε: | ||
Αυτο ειπα και εγω... Θα γινουμε φορντ στα γεραματα ![]() ![]() ![]() btw ποιος θα ειναι πρωτος οδηγος ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Dwse re karioli latvala dwse re malaka!!! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VwRldCgJB9U Για να μην ξεχνιομαστε κιολας.... |
B.M-SPORT έγραψε: |
δεν υπολογισαν οτι φετος οπου τρεξει δεν θα εχει κανενα απολυτος ανχος μια και δεν θα κυνηγαει πρωταθλημα αυτοματος αυτο του δινει περισσοτερη ταχυτητα. |