PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - ΚΤΕΟ..Προβλημα με Αντ.Μεμβανες

Sentin3L - Κυρ 16 Αύγ 2009, 18:34:18
Θέμα δημοσίευσης: ΚΤΕΟ..Προβλημα με Αντ.Μεμβανες
Προσφατα πηγα να περασω το αμαξι ΚΤΕΟ για καλο πηγα και κακο βρηκα δυστυχως..δλδ
πρωτον...να πω τι εχω πανο στο αμαξι και μου την ειπανε..
αντιλιακες μεμβρανες,αντιλιακι μεμβρανι μπροστα στο τζαμι ψηλα,εξατμιση,ζαντες με προσθηκες
εχουμε και λεμε τωρα οταν μου το περασανε ερχετε ο μηχανικος και μου λεει το εξης:
Αντιλιακες μεμβρανες απαγορευονται γιατι δν εχεις μια σφραγιδα πανω στο τζαμι μου ειπε βγηκε καινουργιος νομος.
Την αντιλιακη μεβρανη που εχεις στο τζαμι απαγορευεται εκτος αν εχεις χαρτι απο γιατρο.
Η εξατμιση σου κανει Θορυβο βγαζει 93Db(φοραω και ταπα) και η αδεια σου λεει 83Db
και last τα λαστιχα σου ειναι μεγαλα του λεω δλδ,μου λεει πεταει εξω απο το αμαξι(λογο προσθηκων που φοραω μπροστα).
Τωρα πανο στο χαρτακι που μου εδωσε του ΚΤΕΟ μου αναφερει στον παρακατω ελεγχο του αυτοκινητου βρεθηκε αντιλιακες μεμβρανες χωρις πιστοποιητικο,το καλο οτι μου εγραψε μονο για μεμβρανες και μου εξηγησε οτι να παω να βαλε την σφραγιδα να αφαιρεσω την αντιλιακη μεμβρανη στο τζαμι και να παω για επανελεγχο..ασφαλως χωρις να πληρωσω τπτ..εχει παει κανεις τωρα σε ΚΤΕΟ και του εχουνε πει οτι εμενα αν φοραει αντιλιακες μεμβρανες?
Road_Runner - Κυρ 16 Αύγ 2009, 19:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπροστινη μεμβράνη επιτρεπεται μεχρι ενα ορισμενο παχος...

Οι πλαινες απαγορευονται αλλα δεν ξερω ακριβως τι παιζει.

Τα αλλα που σου λεει για προσθηκες και θορυβο ειναι μλκιες. Δεν θα ελεγχουν στο ΚΤΕΟ απ οσο ξερω....
Sentin3L - Κυρ 16 Αύγ 2009, 19:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα η μπροστινη δν τρεχει και κατι την βγαζεις για να μην στουν πουνε και την ξαναβαζεις οταν φυγεις απο το ΚΤΕΟ οσο για τις μεμβρανες ρωτησα και επειδη βγηκε νομος πρεπει να εχεις κατι σαν σφραγιδες στα τζαμια που ειναι φιμε...αναμεσα στο τζαμι και την μεμβρανη!οσο για τα υπολοιπα ενταξει απλα μου εριξε μια υπενθυμησει να το πωω...
volvos - Κυρ 16 Αύγ 2009, 19:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
κουλουβαχατα


η μπροστα απαγορευτται για ροπαλου. απορω ποιος στην εβαλε
οι πλαινες ειναι νομιμες αν εχουν χαρτια

για εξατμιση καλα σου ειπε αν κανει θορυβο ειναι υποχρεωμενοι να τη μετρανε

για προσθηκες ειναι λιγο τραβηγμενο δε το εχω ξανακουσει. πρεπει να εισαι σα τα ντατσουν των γυφτων για να το προσεξε τοσο πολυ
Sentin3L - Κυρ 16 Αύγ 2009, 19:48:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν Ντατσουν γυφτων δν το κοβω να ημουνα και απο οτι βλεπεις δν μοιαζει για datsun


makis106 - Κυρ 16 Αύγ 2009, 20:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
Και στο παρμπρίζ επιτρέπεται μεμβράνη, εφόσον καλύπτει τον απαιτούμενο συντελεστή.
Η λωρίδα στο πάνω μέρος του παρμπρίζ επιτρέπεται μέχρι πάχους 10cm.
Γενικότερα τα έχουμε ξαναπεί, ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2018&postdays=0&postorder=asc&start=680
Sentin3L - Κυρ 16 Αύγ 2009, 20:55:30
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιος o MAKis....
salex - Κυρ 16 Αύγ 2009, 20:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλία, οι παρατηρήσεις που πήρες από το ΚΤΕΟ έχουν βάση εις ό,τι αφορά τις μεμβράνες.

Οι μεμβράνες πρέπει να έχουν έγκριση τύπου από κράτος-μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης.
Στο μπροστινό τζάμι ελαττώνουν την ορατότητα για αυτό και απαγορεύονται ακόμη και όσες έχουν έγκριση τύπου.

Εις ό,τι αφορά τα του θορύβου, αν έγινε δοκιμή με ντεσιμπελόμετρο στο ΚΤΕΟ είναι παράνομη καθώς είναι αδύνατον στο περιβάλλον ενος ΚΤΕΟ να αναπαραχθούν οι συνθήκες στις οποίες βγήκε έγκριση τύπου.

Άλλωστε τα ΚΤΕΟ - ιδιωτικά ή δημόσια- ΔΕΝ έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό ή χώρο για να ελέγξουν με βάση την αντίστοιχη Ευρωπαική οδηγία τη στάθμη θορύβου. Επομένως οποιαδήποτε αναφορά σε ό,τι γράφει η άδεια είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λανθασμένη.

Για τη μέτρηση στάθμης θορύνου μπορείς να δεις σχετικά:
http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/exhaust_noise_metering/index.html

Κάναμε δοκιμές για ακριβώς αυτό τον λόγο. Αν ρίξεις μια ματιά στις οδηγίες θα αντιληφθείς ότι σε κανένα ΚΤΕΟ δεν μπορεί να γίνουν όπως προβλέπεται από το νόμο.

Για τους αποστάτες είναι εύκολη η λύση, βγάλτους - ξαναπήγαινε και μετά βάλτους παλι στη θέση τους.

Από όλα όσα σου έγραψαν δηλαδή, μόνο οι μεμβράνες είναι σοβαρό πρόβλημα και κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να φύγουν.
makis106 - Κυρ 16 Αύγ 2009, 21:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο στο παρμπρίζ μπαίνει μεμβράνη, αρκει να έχει απο 75% και πάνω συντελεστή διαπερατότητας και φυσικά να είναι εγκεκριμένη:
http://www.et.gr/view_publication/2008/2/1069/svg/3?form.submitted=True
Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ Exclamation Thumb Left
micra_iro - Κυρ 16 Αύγ 2009, 23:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη δουλευω σε ΚΤΕΟ οπως ξερετε οι περισσοτεροι μπορω να σας πω οτι τον θορυβο τον εχουμε μετρησει σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οπως επισης εχει τυχει να κοπει κατα τον ελεγχο αυτοκινητο επειδη φοραει λαθος διασταση ελαστικων τωρα για τα φιμε τα ειπαν οι προηγουμενοι για μενα
salex - Δευ 17 Αύγ 2009, 08:36:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ηρώ, όπως θα γνωρίζεις οι δοκιμές που γίνονται στα ΚΤΕΟ ακολουθούν όλες την αντίστοιχη νομοθεσία. Το Υπουργείο Ανάπτυξης μέσω του ΕΣΥΔ δίνει τη διαπίστευση στα αντίστοιχα κέντρα ελέγχου, για να διεξάγουν ελέγχους σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες τους.

Ειδικά εις ό,τι αφορά θέματα θορύβου, μου κάνει εντύπωση πώς μπορούν να γίνονται από τη στιγμή που:
1) Η νομοθεσία είναι ευρωπαική και έχει ενσωματωθεί στο σύνταγμα πολύ πρόσφατα.
2) Κανένα ΚΤΕΟ δεν έχει τον απαραίτητο χώρο για μέτρηση. Οι προδιαγραφές του νόμου είναι σαφέστατες και πολύ αυστηρες.
3) Η ύπαρξη άλλων αυτοκινήτων, τοίχων και λοιπών αντικειμένων μέσα σε ακτίνα 50 μέτρων από το σημείο μέτρησης κάνει τις δοκιμές άχρηστες ακόμη κι αν χρησιμοποιηθεί μέρος των προδιαγραφών.
4) Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων των μετρήσεων παίρνει κάποιο χρόνο, δεν μπορεί να γίνει μέσα σε 5 λεπτά.

Όπως καταλαβαίνετε το ζήτημα της μέτρησης στάθμης θορύβου μπορεί να φέρει τεράστια προβλήματα σε όποιο ΚΤΕΟ προσπαθήσει να το προβάλει ως μη συμμόρφωση.

Τέτοια προβλήματα είχαμε κάποτε στη ΔΕΗ, όπου είχα την τύχη να οργανώσω τον Τομέα της που κάνει την αντίστοιχη δουλειά σε Μηχανήματα Έργου και Ανυψωτικά και να εξεταστώ στη συνέχεια ως διαπιστευμένος επιθεωρητής, για να πάρει αρχική διαπίστευση του ΕΣΥΔ.
Όλες οι δοκιμές πρέπει να στηρίζονται στη νομοθεσία.

Αν χρησιμοποιηθεί μη διαπιστευμένη δοκιμή τότε ο ελεγκτής θα έχει πρόβλημα με το ΕΣΥΔ και όλους τους παρατρεχάμενους (και το ίδιο το ΚΤΕΟ κατ'επέκταση).
micra_iro - Δευ 17 Αύγ 2009, 09:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε τον εξοπλισμο που αναφερεις σαφως και δεν τον εχουμε
εχουμε ομως ντεσιμπελομετρο κι εχουμε κανει μια καποια μετρηση και απλα εχει γινει παρατηρηση στον κατοχο του αυτοκινητου τπτ παραπανω
MEMsound - Δευ 17 Αύγ 2009, 10:18:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε Ηρω, τι να μετρησει το ντεσιμπελόμετρο μέσα σε ολη την φασαρια του ΚΤΕΟ?
Οτι και να εχετε μετρήσει ειναι λάθος γιατι υπάρχει τεραστια φασαρια από τα πάντα (αλλα αυτοκινητα, ανθρωποι που μιλάνε, ανακλάσεις ηχου στους τοιχους και τις λαμαρινες, μηχανηματα κλπ κλπ κλπ)
Wink Wink
makis106 - Δευ 17 Αύγ 2009, 10:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μέσα στο χώρο ελέγχου δεν γίνεται μέτρηση με τη καμία, στον εξωτερικό χώρο ίσως και εφόσον οι εξωγενείς θόρυβοι υπολείπονται κατα 10db της παραγόμενης απο το όχημα ηχοστάθμης, πράγμα το οποίο μπορεί κάποια στιγμή να επιτευχθεί, αναλόγως της τοποθεσίας. Αυτό που είναι μάλλον πολύ δυσκολο να επιτευχθεί είναι να υπάρχει ανοιχτός χώρος σε ακτίνα 50μ.
-Μόνο ένα ιδιωτικό έχω δει προσωπικά που ήταν απομονωμένο, εκτός πόλεως και είχε την ανάλογη "καθαρή" έκταση. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα, αλλα είναι πολύ λίγα.-
Sentin3L - Δευ 17 Αύγ 2009, 17:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ολα αυτα απλα το ζητουμενο ειναι να ξερουμε τι μας γινεται...για αυτο και εγω το εκανα θεμα γιατι καποιος ασφαλως θα γνωριζει περι αυτων!!και οπως εγινε...
georgio3gr - Τρι 18 Αύγ 2009, 13:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σε δημοσιο ΚΤΕΟ που πηγα πριν 5 μηνες το saxo της γυναικας το οποιο ειχε φιμε 35%, κατεβασα τα δυο μπροστινα τζαμια και ουτε μου ειπαν τπτ... Ελπιζω πως δεν θα πουνε ουτε τον Δεκεμβριο που θα παω το Audi μιας και εκει φοραω στα δυο μπροστινα 35% και στα δυο πισω 20%... Αυτος που μου τις τοποθετησε μου ειπε οτι αν θελω να ειναι νομιμα πρεπει να βαλω 75% μπροστα και θα μου κολλουσε ενα αυτοκολλητο του Υπ. Μεταφορων το οποιο τις νομιμοποιει... Αλλα 75% ειναι σαν να μην φοραει καθολου οποτε...
Ilias207Rallye - Τρι 18 Αύγ 2009, 15:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω το προηγουμενο μου αυτοκινητο το περασα κτεο περσυ τον μαρτιο και ειχα 2ο σταδιο φιμε στου οδηγου-συνοδηγου (75% σκουροτητα) και σε ολα τα υπολοιπα τζαμια εκτος απο το μπροστινο ειχα 3ο σταδιο. (100% σκουροτητα).
Μαζι μου ειχα το χαρτι πιστοποιησης που χρειαζοταν για το κτεο, τους το εδειξα και ολα οκ.
Τωρα προσφατα το αλλαξανε και πρεπει να εχεις εκτος απο το χαρτι αυτο, σφραγιδα πιστοποιησης (αυτοκολλητο) σε καθε μεμβρανη που εχεις βαλει στα τζαμια...
makis106 - Τρι 18 Αύγ 2009, 15:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Εγω το προηγουμενο μου αυτοκινητο το περασα κτεο περσυ τον μαρτιο και ειχα 2ο σταδιο φιμε στου οδηγου-συνοδηγου (75% σκουροτητα) και σε ολα τα υπολοιπα τζαμια εκτος απο το μπροστινο ειχα 3ο σταδιο. (100% σκουροτητα).
Μαζι μου ειχα το χαρτι πιστοποιησης που χρειαζοταν για το κτεο, τους το εδειξα και ολα οκ.
Τωρα προσφατα το αλλαξανε και πρεπει να εχεις εκτος απο το χαρτι αυτο, σφραγιδα πιστοποιησης (αυτοκολλητο) σε καθε μεμβρανη που εχεις βαλει στα τζαμια...

Ηλία να ξέρεις ότι πλέον και τα δικά σου είναι παράνομα και δεν θα σου δώσουν τη νόμιμη βεβαίωση. Πρέπει να έχουν 70% συντελεστή διαπερατότητας και όχι 70% σκουρότητα. (Για τα μπροστά πλαινά πάντα)
Ilias207Rallye - Τρι 18 Αύγ 2009, 15:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη, ετσι κι αλλιως το επαναφερω σε μαμα επιπεδα το αμαξι.. το πολυ πολυ μπορω να τις βγαλω τελειως τις μεμβρανες απο τα δυο μπροστινα παραθυρα. Αν και ποτε δεν ειχα προβλημα με αστυνομια οσων αφορα τις μεμβρανες...
WilDuck - Τρι 18 Αύγ 2009, 17:33:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πρεπει να εισαι σα τα ντατσουν των γυφτων για να το προσεξε τοσο πολυ


Rotfl

xaxaxaxaxaxa!!!

Τι είπε ρε το άτομο..... Laughing Laughing Laughing

Πάντως, πέρα από την πλάκα, και απ'όσο μπορώ να δω από την φώτο, σιγά τις προσθήκες...
Νομίζω ότι ούτε καν προεξέχει από τη νοητή ευθεία της άκρης των φτερών.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr