PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Ψυκτικο υγρο για 207 THP

akis23 - Σαβ 15 Αύγ 2009, 02:04:20
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ψυκτικο υγρο για 207 THP
Ποιο ειναι το ψυκτικο υγρο που συνιστα ο κατασκευαστης. Τα κλασικα μπλε, πρασινα κανουν για το μοτερ μας?
drdino - Σαβ 15 Αύγ 2009, 20:45:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνε γκαγκαστάθη και πάρε ένα μπιτόνι valeo.
imaginas - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Αθήνα πού μπορεί να βρει κάποιος τέτοιο υγρό;
drdino - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σε οποιοδήποτε συνεργείο peugeot καταρχην, δεν το έχουν και τόσο ακριβά.
imaginas - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δε ρώτησα για θέμα κόστους,αλλά δεν ήξερα ότι το πουλάνε και στα εξουσιοδοτημένα.Θα περάσω την Δευτέρα από την ΟΣΚΑΡ αν δεν έχει κλείσει να πάρω.
drdino - Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικά, απλά συνήθως στα επίσημα κοπανάνε άσχημα. Smile
fynos - Κυρ 16 Αύγ 2009, 08:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
09735K1 Υγρό ψυγείου 2L -> ~8 euro.
ath7 - Δευ 31 Αύγ 2009, 09:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλεις ενα κοινο παραφλου ποια η διαφορα? Rolling eyes Rolling eyes
stamatis_vts - Δευ 31 Αύγ 2009, 09:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
με τα χρηματα που θα σου περισεψουνε θα μπορεσεις να απολαυσεις ενα παγωμενο φραπογαλο... Laughing Laughing
ath7 - Δευ 31 Αύγ 2009, 10:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
Yahoo! Rotfl Rotfl
Paylos_207T - Κυρ 28 Φεβ 2010, 14:52:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικά, απλά συνήθως στα επίσημα κοπανάνε άσχημα. Smile
vansak - Σαβ 23 Οκτ 2010, 14:51:39
Θέμα δημοσίευσης:
αν συμπληρώσω με valeo 50 κίτρινο υπάρχει πρόβλημα ή πρέπει να είναι οπωσδήποτε το ίδιο χρώμα γαλάζιο (π.χ valeo 40 )?
franch_power - Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:05:13
Θέμα δημοσίευσης:
vansak έγραψε:
αν συμπληρώσω με valeo 50 κίτρινο υπάρχει πρόβλημα ή πρέπει να είναι οπωσδήποτε το ίδιο χρώμα γαλάζιο (π.χ valeo 40 )?
δεν πιστευω οτι θα εχει και καμια διαφορα εμενα που ηταν γαλαζιο και αναγκαστηκα να συνπληρωσω με ενα κοινο παραφλου και απο γαλαζιο εγινε γκρι δεν εχω παρατηρησει κατι αλλα ουτε εχω αντιμετοποισει καποιο προβλημα!! Confused
NoDsl - Δευ 25 Οκτ 2010, 08:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
Απ΄όσο γνωρίζω ΔΕΝ κάνει να ανακατεύουμε τα χρώματα γιατί κάτι παίζει με τα πλαστικά του κυκλώματος ψύξης και χαλάνε. Αν παίρνει μπλέ, βάζεις μόνο μπλέ. κοκ
plaketokofths - Δευ 25 Οκτ 2010, 10:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
η διαφορά στο χρώμα έγκειται απ' όσο γνωρίζω ως προς την χημική τους σύνθεση η οποία μεταβάλλει το σημείο βρασμού και παγοποίησης. Τα μπλε συνήθως ειναι τα χειμερινά, και τα κιτρινούλικα είναι θερινά.

Προσοχή ως προς τα αναγραφόμενα σημεία βρασμού & παγοποίησης, οι θερμοκρασίες πρέπει να δίνονται σε πίεση 1atm.
drdino - Δευ 25 Οκτ 2010, 10:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τις θερμοκρασίες το χρώμα. Περισσότερο με το τι συστατικά απαιτούνται για λίπανση αντλίας νερού και γενικότερης συντήρησης του κυκλώματος ψύξης έχει να κάνει. Rolling eyes
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 12:14:02
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
η διαφορά στο χρώμα έγκειται απ' όσο γνωρίζω ως προς την χημική τους σύνθεση η οποία μεταβάλλει το σημείο βρασμού και παγοποίησης. Τα μπλε συνήθως ειναι τα χειμερινά, και τα κιτρινούλικα είναι θερινά.

Προσοχή ως προς τα αναγραφόμενα σημεία βρασμού & παγοποίησης, οι θερμοκρασίες πρέπει να δίνονται σε πίεση 1atm.


καλυτερα να κοιταμε παντως στα specs του παρα το χρωμα Laughing Laughing Laughing Laughing
plaketokofths - Δευ 25 Οκτ 2010, 12:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τις θερμοκρασίες το χρώμα. Περισσότερο με το τι συστατικά απαιτούνται για λίπανση αντλίας νερού και γενικότερης συντήρησης του κυκλώματος ψύξης έχει να κάνει. Rolling eyes


το χρώμα έχει να κάνει με την χημική τους σύνθεση, που προσωπικά απ' όσο εχω καταλάβει αλλάζοντας η σύνθεση (και το χρώμα συνάμα) αλλάζει και το σημείο βρασμού / παγοποίησης. Για να το λες όμως κάτι παραπάνω θα ξέρεις από μένα και μάλλον έτσι θα είναι. Very happy

MEMsound έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
η διαφορά στο χρώμα έγκειται απ' όσο γνωρίζω ως προς την χημική τους σύνθεση η οποία μεταβάλλει το σημείο βρασμού και παγοποίησης. Τα μπλε συνήθως ειναι τα χειμερινά, και τα κιτρινούλικα είναι θερινά.

Προσοχή ως προς τα αναγραφόμενα σημεία βρασμού & παγοποίησης, οι θερμοκρασίες πρέπει να δίνονται σε πίεση 1atm.


καλυτερα να κοιταμε παντως στα specs του παρα το χρωμα Laughing Laughing Laughing Laughing


εννοείται Wink
το ένα δεν επακόλουθο του άλλου απαραίτητα.
android - Δευ 25 Οκτ 2010, 13:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τις θερμοκρασίες το χρώμα. Περισσότερο με το τι συστατικά απαιτούνται για λίπανση αντλίας νερού και γενικότερης συντήρησης του κυκλώματος ψύξης έχει να κάνει. Rolling eyes


τοτε επρεπε να θελω αντλια...γιατι ειχε κιτρινο κ μου βαλαν πρασινο
vansak - Δευ 25 Οκτ 2010, 16:51:01
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο τότε, αν δει κάποιος τα χαρακτηριστικά/προδιαγραφες του υγρού της PSA να τα γράψει να ξέρουμε.

Εγώ π.χ μένω επαρχία και το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο είναι 120χλμ (Χαλκίδα) ή με χρήση πορθμείου 70 χλμ (Λαμία)
franch_power - Πεμ 28 Οκτ 2010, 15:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
π.χ. σε εκθεση αντιπροσωπιας πεζο ειχα δει rallye με γκρι παραφλου!! αλλα κ με παγετο που εχω οδηγειση δεν εχω παρατηρησει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου απο τοτε που το αλλαξα,βεβαια συπληρονω με της πεζο το πρασινο οποτε χρειαστει αλλα χρωμα δεν λεει να αλλαξει παλι προς το πρασινο!!! Smile
ironman02 - Παρ 01 Απρ 2011, 17:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
Η στάθμη του παραφλού πρέπει να είναι στο max ή ανάμεσα από max kai min??
alexandros 207 Rallye - Παρ 01 Απρ 2011, 17:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Η στάθμη του παραφλού πρέπει να είναι στο max ή ανάμεσα από max kai min??

δεν εχει σημασια
αλλά καλυτερα στο μαχ να εισαι σιγουρος
Randy - Τετ 31 Αύγ 2011, 17:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πηρα και συμπληρωσα καμποσο παραφλου και ηταν πρασινο. Στο επομενο σερβις θα γινει εξαερωση και θα μπει φρεσκο.
Randy - Τετ 12 Οκτ 2011, 13:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
Τις προαλλες κοιταω το παραφλου, η σταθμη αρκετα χαμηλα. Ψαχνω για διαρροη,τιποτα(οπτικα τουλαχιστον). Ειναι αδυνατον να εξαφανιστηκε μεσα σε ενα μηνα το παραφλου.


Με υποψιασε περισσοτερο οτι δεν εβρισκα διαρροη και σηκωνω το πατακι του οδηγου. Γεματο νερα(παραφλου). Δυστυχως ψυγειο καλοριφερ. 60 ευρω της Behr, και τοποθετηση αλλα 150 με το ταμπλο να πρεπει να βγει..
Octane - Τετ 09 Απρ 2014, 10:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφερω το θεμα γιατι θα ηθελα να μου πειτε οσοι θελετε, το χρωμα του ψυκτικου σας (απο μαμα).
Δυστυχως δεν θυμαμαι και σε καποια φαση ειχα βαλει ενα κιτρινο ετοιμο μειγμα απο Peugeot.

Πράσινο ή ροζ λοιπον?!?

Ευχαριστω.

Laughing
marios_207_GT - Τετ 09 Απρ 2014, 13:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα στο GT μου όταν το άλλαξα η Peugeot μου έδωσε μπλε
Samer - Τετ 09 Απρ 2014, 13:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
Η πεζοτ δινει μπλε πλεον. Εγω βαζω κιτρινο/πραςινο valeo protective 50 δεν ξερω το χρωμα ακριβως
Octane - Τετ 09 Απρ 2014, 15:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πω ρε μπλεξιμο... .
Ρωταω γιατι εχω καμια 10ρια λιτρα απο την bmw (το μπλε) και δεν ξερω αν μπορω να το χρησιμοποιησω. Ειναι για αλουμινενια μοτερ, οποτε απο τη μια δεν βλεπω λογο να μην..., απο την αλλη φοβαμαι μη γινει καμια στραβη.
Θα κοιταξω μηπως βρω το valeo εδω, αλλιως με βλεπω για peugeot γα**το μου... .

Ευχαριστω και τους 2 σας για τις απαντησεις!
android - Τετ 09 Απρ 2014, 20:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Πω ρε μπλεξιμο... .
Ρωταω γιατι εχω καμια 10ρια λιτρα απο την bmw (το μπλε) και δεν ξερω αν μπορω να το χρησιμοποιησω. Ειναι για αλουμινενια μοτερ, οποτε απο τη μια δεν βλεπω λογο να μην..., απο την αλλη φοβαμαι μη γινει καμια στραβη.
Θα κοιταξω μηπως βρω το valeo εδω, αλλιως με βλεπω για peugeot γα**το μου... .

Ευχαριστω και τους 2 σας για τις απαντησεις!


φοραω μπλε κανα χρονο τωρα
N207r - Τετ 09 Απρ 2014, 21:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κ εγώ μπλε total coolelf..
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Απρ 2014, 12:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα απο τη μανα του ειχε πορτοκαλί

και απο οτι εχω ακουσει τα κοκκινα/πορτοκαλί ειναι καλυτερα απο τα μπλε και τα πρασινα
δεν ξερω τι παιζει
nikos68 - Δευ 21 Απρ 2014, 12:01:46
Θέμα δημοσίευσης:
'Οποιος έχει διαρροές ή βλέπει ότι χανεται το αντιψυκτικό ως δια μαγείας να κοιταξει το κολλαρο που κουμπωνει πανω στο δοχειο διαστολής...εμενα εκεί εντοπιστηκε ελαφριά διαρροή και παραγγειλλα και δοχειο και κολλαρο μαμά...γυρω στα 40 ευρω...δεν τα εχω αλλαξει ακομα να δω αν στεγανοποιηθηκε..παντως φταιει μια λαστιχενια ροδελα εκεί που κουμπωνει το κολλαρο με το δοχείο...
Giannis307 - Δευ 21 Απρ 2014, 12:21:14
Θέμα δημοσίευσης:
το μοναδικο πραμα που θα κανει ζημια ειναι το νερο της βρυσης...και αυτο μακροπροθεσμα.....το μπλε που εχεις μια χαρα ειναι....
cult - Κυρ 04 Μάϊ 2014, 17:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια να κανω και εγω μια ερωτηση?Κοιταξα σημερα το δοχειο ψυκτικου υγρου του 206 και ηταν γεματο μπιχλα,μουργα κτλ(σαν παχυ λιπος).Το εβγαλα το ξεπλυνα και εβγαλα και το κατω κολλαρο του ψυγειου και αδειασα ολο το νερο που ειχε μεσα(δεν ειχε μπιχλα απλα ηταν πρασινο, μαλλον λογω παραφλου).
Εχω να κανω 2 ερωτησεις.
1)Το ψυγειο απο οτι ειδα απο κατω ειχε μια πολυ μικρη κανουλα.Γινεται να αδειασει το ψυγειο χωρις να βγαζω καθε φορα το κολαρο?
2)Απο οτι ειδα εβαλα γυρω στα λιτρα νερο (απιονισμενο).Λεω να το αφησω καμια εβδομαδα να βγαλει οτι εχει και μετα νερο με παραφλου.Να κοιταξω παραφλου αντιπροσωπειας η απο εξω (πχ αυτο)
http://www.trade-wind.gr/car/antifreeze/total/total-glacelf-auto-supra.html
αν και απο οτι βλεπω ειναι κοκκινο.
Ποσο να βαλω(το συγκεκριμενο λεει 1 λτρο για 2.5 λιτρ νερου οποτ ειμαι μαλλον οκ).
Και κατι τελευταιο.Γιατι τοση μπιχλα το δοχειο.Στην αντιπροσωπεια μου ειχαν πει οτι παιζει να περνανε λαδια του κινητηρα.Σημερα μολις αλλαξα το νερο ειδα τα λαδια και ηταν οκ(δεν ειδα "λεκεδες νερου κτλ).Παιζει αυτο που μου λενε και αν ναι πως μπορω να το εξακριβωσω?
cult - Δευ 05 Μάϊ 2014, 12:29:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑιδια επανερχομαι .Μου ειπαν οτι υπαρχει ενα φαρμακο το οποιο το βαζω στο ψυγειο το αφηνω 2-3 ημερες και μετα αδειαζω τα νερα το ξαναγεμιζω και ολα οκ.
Απο οτι ειδα η peugeot πουλα τα πρασινα παραφλου(valeo) και απο οτι ειδα υπαρχουν και τα κοκκινα που ειναι καλυτερα.
Αν αδειασω τελειως τα νερα του ψυγειου και του βαλω κοκκινο ειμαι οκ?Η να το γεμισω/αδειασω 3/4 φορε μεχρι να βγαλει οτι εχει η μηχανη και μετα παραφλου?
Και τελικα ποιο χρωμα?Πρασινι η κοκκινο?Απο οτι εχω καταλαβει το κοκκινο ειναι το καλυτερο αλλα φοραγε πρασινο.
τρελακιας - Τρι 06 Μάϊ 2014, 20:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν μαγαζια που φτιαχνουν ψυγεια αυτοκινητων και εχουν ειδικα μηχανηματα που τα συνδεουν με το κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου και το καθαριζουν....
cult - Τετ 07 Μάϊ 2014, 07:40:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ το θεμα ειναι να μην φτασουμε εκει.
Επισης σχετικα με το χρωμα του ψυκτικου υγρου κανεις?
marios106 - Τετ 07 Μάϊ 2014, 16:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
cult έγραψε:
Οκ το θεμα ειναι να μην φτασουμε εκει.
Επισης σχετικα με το χρωμα του ψυκτικου υγρου κανεις?

το "λίπος" που βρήκες μέσα στο ψυγείο είναι λάδια που έχουν περάσει στο κύκλωμα ψύξης . Αυτό συνήθως είναι μικρή διαρροή στη φλάτζα κεφαλής. Δεν είναι κάτι που το αφήνεις στην τύχη του όμως καθώς με τις ζέστες που έρχονται θα αυξηθέι η διαρροή. Πήγαινε δές το σ'ένα καλό μηχανικό
cult - Τετ 14 Μάϊ 2014, 10:21:54
Θέμα δημοσίευσης:
Na κανω και αλλη μια ερωτηση?Μου ειπαν για ενα χημικο που το βαζεις στο ψυγειο, το αφηνεις κανενα διημερο και αυτο καθαριζει το ψυγειο απο τυχον υπολειμματα, σκουριες, αλατα κτλ.Αδειαζεις το νερο του ψυγειου και μετα βαζεις το αντιψυκτικο με το νερο και ολα οκ.
Ισχυει κατι τετοιο, το εχει κανει κανεις ή ειναι επιφοβο για ζημια;
iceage - Τρι 06 Οκτ 2015, 08:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρουμε πόσα λίτρα χρειάζεται το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα? Υπάρχουν κάπου στο μηχανοστάσιο εξαεριστικά εκτός από το δοχείο διαστολής? Και απλά βγάζεις κάποιο κολάρο για να αδειάσει το κύκλωμα ή έχει και κάποια τάπα αποστάγγισης στο μπλοκ?
JDROGAS - Τρι 06 Οκτ 2015, 09:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'οσο γνωριζω 6.0 λιτρα παιρνει.Βαλβιδα εχει στα κολλαρα του καλοριφερ τερμα πισω απο το μηχανοστασιο για να κανεις εξαερωση.
Ειναι λιγο δεξια απο το φιλτροκουτι και λιγο αριστερα απο το τυμπανο του σερβο.
makis106 - Τρι 06 Οκτ 2015, 11:03:25
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:

Η τελεια εκκενωση γινεται αν βγαλεις 2 κολλαρα.
Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει.
Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου.
Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα.
Συνολικα οταν ξαναγεμισαμε του κωστα,πηρε κατι παραπανω απο 4 λιτρα.


Επίσης υπάρχει αλλη μια ταπα για εξαερωση δεξια απο το ψευτοκαπακο, πισω απο την αντλια κενου.
puglover - Σαβ 05 Δεκ 2015, 12:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια επειδη πολυ συντομα θα αντικαταστησω το ψυκτικο υγρο στο rallye μου με valeo protectiv 40 και η δουλεια θα γινει σε υπογειο φιλου που ανακατευεται με αυτα θα ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η διαδικασια για τον συγκεκριμενο κινητηρα ωστε να του δωσω την καταλληλη καθοδηγηση.

Καταρχας το κολλαρο που βρισκεται διπλα στην τροχαλια στροφαλου πρεπει να βγει για να εχουμε την απολυτη αποστραγγιση η αρκει να βγει μονο το κατω του ψυγειου? Πως μοιαζει αυτο το κολλαρο? Ειναι ενα που ενωνεται με ενα αλλο με πλαστικη μουφα?

Η εξαερωση πως πρεπει να γινει? Περιμενουμε να ανοιξει το βεντιλατερ και ανοιγουμε τις βαλβιδες εξαερωσης? Και τις δυο ή την πισω διπλα στο σεβρο? Το καλοριφερ το εχουμε να λειτουργει κατα τη διαδικασια της εξαερωσης? Το δοχειο διαστολη ανοικτο ή κλειστο? makis106 περιμενω την απαντηση σου..Εισαι μανουλα στα DIY εσυ! Smile
309 lover - Σαβ 05 Δεκ 2015, 19:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με τη διαδικασια by servicebox για την εξαερωση προσαρμοζεις ενα εξτρα δοχειακι στο δοχειο διαστολης ωστε να ανεβουν σε υψηλοτερο επιπεδο τα υγρα. Γεμιζεις με παραφλου μεχρι να γεμισει ολο το δοχειο διαστολης και μισο απ το εξτρα δοχειο, περιπου καμια 700ml δηλαδη. Ανοιγεις μια μια ξεχωριστα τις βαλβιδες εξαερωσης και συμπληρωνεις στο δοχειο για να μην πεσει η σταθμη πολυ. Οταν φυγει ολος ο αερας απ τις βαλβιδες εξαερωσης τις κλεινεις. Μετα βαζεις μπροστα το αμαξι και περιμενεις μεχρι να ανοιξουν και να κλεισουν δυο φορες τα βεντιλατερ με ανοιχτο το δοχειο διαστολης συν το εξτρα δοχειακι. Κρατας σταθερη τη σταθμη. Καλο ειναι να κρατας τις στροφες 1500-2000. Αυτο ηταν. Βγαζεις το εξτρα δοχειακι.... αφαιρεις παραφλου μεχρι να ερθει στο μαξ στο δοχειο διαστολης κι εισαι ετοιμος.
Αυτη ειναι η επισημη διαδικασια και την κανω χρονια στα αμαξια μου και παντα γινεται τελεια εξαερωση.
Καλη επιτυχια....
alexandros 207 Rallye - Παρ 15 Ιούλ 2016, 22:22:36
Θέμα δημοσίευσης:
To παραφλου στα 207 Thp πρεπει να εχει καποιες συγκεκριμενες προδιαγραφες?
Εσεις ποιο βαζετε?
Tzive - Παρ 15 Ιούλ 2016, 23:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
5lt θελει
tzakos 1 - Δευ 18 Ιούλ 2016, 19:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
To παραφλου στα 207 Thp πρεπει να εχει καποιες συγκεκριμενες προδιαγραφες?
Εσεις ποιο βαζετε?


Προσωπική μου άποψη,βάλε οργανικό παραφλού.
Είναι βιοδιασπώμενο,έχει ουδέτερο PH,δεν ηλεκτρολύεται κ.τ.λ.
lem-x24 - Τρι 19 Ιούλ 2016, 20:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπέρα σας.
ξέρετε αν το peugeot 307,(1400cc,16valves) έχει ψυγείο λαδιού????
εγώ δε βρίσκω πουθενά. εκτός αν η βάση όπου κουμπώνει το φίλτρο λαδιού (και βιδώνει επάνω στο κάρτερ) (oil housing) έχει και δίοδο νερού για ψύξη.
drdino - Τετ 20 Ιούλ 2016, 08:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
Mπα.
ironman02 - Πεμ 05 Ιαν 2017, 18:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Η peugeot στο owners manual για το 207 λέει για το ψυκτικό υγρό ότι δε χρειάζεται ποτέ αλλαγή;;; Dizzy2

Draining the circuit
The coolant does not have to be
changed.

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr