PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Εξελιξη 8v κυλινδροκεφαλης κινητηρα TU με μεγαλα κομβια

Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 10:43:31
Θέμα δημοσίευσης: Εξελιξη 8v κυλινδροκεφαλης κινητηρα TU με μεγαλα κομβια
Η βελτιωση αναφερεται σε κεφαλη απο τα "γρηγορα" μοντελα(106 Rally 1300/1600,XSi 1400/1600,AX GTi Le Mans).

Τονιζω οτι τα σημεια βελτιωσης ειναι προσωπικες επιλογες μου μετα απο αρκετο ψαξιμο,συζητηση και συμβουλες με φιλους σεβαστου επιπεδου γνωσεων επι του θεματος,οπως επισης και απο αντιγραφη απο οσα διακρινω απο μια γνησια κεφαλη απο 205 Rallye group A Peugeot Sport.

Τα εργαλεια που χρειαζονται ειναι ενα Dremel(ή αναλογο μηχανημα),κεφαλες που να δεχονται μικρα κυλινδρικα γυαλοχαρτα(ταινιες λειανσης) και λειαντικα βουρτσακια.
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-gr/Category.jsp;jsessionid=3FCDF565687AC2EFD09A582F54F3C9B3?&ccat_id=510

Επισης θα χρειαστει και ενα κοπτικο για την διαμορφωση της κεφαλης διπλα στο σημειο της εδρας της βαλβιδας
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-gr/Product.jsp;jsessionid=3FCDF565687AC2EFD09A582F54F3C9B3?&ccat_id=483&prod_id=99
Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 10:48:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω φαινονται οι εργοστασιακοι αυλοι και καποιες ατελειες που εχουν κατα την κατασκευη της κεφαλης(κοστολογιο γαρ).
Η κεφαλη ειναι τοσο εντονα σαγρε και αγυαλιστη λογο αμμοβολης για να καθαρισει απο καπνες,καταλοιπα καυσης,κλπ(κοστιζει περι τα 20-30Ε σε ρεκτιφιε).

Με κοκκινα γραμματα και βελη εχω σημειωσει καποια σημεια στα οποια η επιφανεια δεν ειναι επιπεδη αλλα κανει "δοντι" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την ροη μιγματος και καυσαεριων.

Αυλος εισαγωγης:



Αυλος εξαγωγης:





Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 10:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκινωντας με το κοπτικο,"σπαζουμε" την γωνια που κανει η επιφανεια της κεφαλης με την εδρα της βαλβιδας,φυσικα με αρκετη προσοχη για να μην "πληγωσουμε" την εδρα αλλα και να μην μας ξεφυγει πολυ το κοπτικο προς τα μεσα και γδαρει χωρις λογο την κεφαλη.





Προσπαθειτε να δουλεψετε το κοπτικο καθετα ως προς την εδρα της βαλβιδας ωστε η περιφερεια του να "σπασει" την γωνια που κανει η κεφαλη και να κανει μια πιο "γλυκεια" γωνια.
Τα μικρα "κυματα" που αφηνει το κοπτικο δεν μας πειραζουν τοσο πολυ καθως ετσι και αλλιως θα ακολουθησει γυαλισμα των θαλαμων καυσης οποτε και αυτα θα "σβησουν".
Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 11:00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου τελειωσουμε με τις παραπανω εργασιες και στις 8 εδρες,περναμε στους αυλους.
Σκοπος ειναι να "σπασουμε" το "σκαλοπατι" που κανουν(εκει που δειχνει το κατσαβιδι).
Στην εισαγωγη ειναι λιγοτερο εντονο αλλα και παλι εχει περιθωρια για να εξαφανιστει σχεδον εντελως.
Εδω δεν χρησιμοποιουμε το κοπτικο αλλα την κεφαλη με τις ταινιες λειανσης,κατα προτιμηση με πιο χοντρο γυαλοχαρτο στην αρχη και με λεπτοτερο για τα τελευταια περασματα.
Εμενα προσωπικα μου χρειαστηκαν δυο γυαλοχαρτα ανα αυλο εισαγωγης για να εξαλειψω εντελως το "σκαλοπατι".






Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 11:06:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παμε αυλους εξαγωγης!

Εδω τα πραγματα ειναι σαφως δυσκολοτερα,ο αυλος ειναι στενοτερος,το σκαλοπατι πολυ πιο εντονο και γενικα θα χρειαστει σαφως πολυ περισσοτερη δουλεια για να γινει σωστα.
Γενικα οι αυλοι εξαγωγης στις συγκεκριμενες κεφαλες ειναι αρκετα κακοσχεδιασμενοι οποτε η βελτιωση που παιρνουν ειναι σαφως περισσοτερη.





Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 11:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ακολουθησουν και αλλες φωτογραφιες οταν τελειωσω με τους αυλους και ξεκινησω το γυαλισμα των θαλαμων καυσης.
Το τελευταιο βημα μου θα ειναι κοντυμα των οδηγων των βαλβιδων στις βαλβιδες εισαγωγης(δουλεια που κανει το ρεκτιφιε εκτος και αν εχετε τον καταλληλο εξοπλισμο) και μετα θα μεινει πλανισμα(αν χρειαζεται),φρεζαρισμα εδρων(γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα πληγωσετε καποιες) και πολυ καλο καθαρισμα.
iceage - Δευ 10 Αύγ 2009, 12:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ όμορφη δουλειά, αλλά έχω την εξής ερώτηση.
Σίγουρα το φινίρισμα των αυλών είτε αυτοί είναι εισαγωγής είτε εξαγωγής δεν είναι πολύ καλό από το εργοστάσιο και αυτό λόγο κόστους εργασίας. Είναι καλό σίγουρα να εξαλείψουμε τα τυχόν σκαλοπάτια που παρουσιάζονται κατά την ροή του μίγματος από και προς τον θάλαμο καύσης. Αλλά γυαλίζοντας τα τοιχώματα των αυλών δεν υπάρχει περίπτωση να μειωθεί η ταχύτητα του μείγματος ή των καυσαερίων?
Γιατί το λέω αυτό. Κατά την ροή παρουσιάζονται δύο είδη δυνάμεων(που επηρεάζουν την στατική τριβή τριβή ολίσθησης). Οι δυνάμεις συνοχείς που είναι δυνάμεις ανάμεσα στα μόρια του ίδιου υλικού και στην συγκεκριμένη περίπτωση του μίγματος και αντιτίθεται στην κίνηση του μείγματος και δυνάμεις συνάφειας που αναπτύσσονται ανάμεσα σε μόρια διαφορετικών υλικών όταν έρχονται σε επαφή. Δηλ. στην περίπτωσή μας ανάμεσα στο μείγμα και τα τοιχώματα των αυλών. Οι δυνάμεις συνάφειας είναι υπεύθυνες για την δημιουργία ενός στρώματος μείγματος πάνω στα τοιχώματα των αυλών. Έτσι πάνω στο στρώμα αυτό ρέει το μείγμα πιο ομαλά. Γυαλίζοντας τώρα τους αυλούς στην ουσία χαλάμε αυτό το στρώμα. Κατά πόσο αυτή η επέμβαση επηρεάζει την ταχύτητα ροής του μείγματος?
Pughell - Δευ 10 Αύγ 2009, 18:00:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο αυτο που λες ειναι σωστο και ετσι και αλλιως δεν εχω σκοπο να αφησω τους αυλους λειους σαν γυαλι,απλα πριν το πας για καθαρισμα,τους αγριευεις ελαφρως με ενα γυαλοχαρτο.
Η θεωρια που αναφερεις παντως ειναι ολοσωστη. Wink

Οσο αφορα τα "σκαλοπατια",και εγω στην αρχη ειχα ενδοιασμους μηπως παιζουν ρολο βεντουρι αλλα οταν πηρα στα χερια μου την κεφαλη του 205 ειδα οτι τα εχουν "σβησει" εντελως οποτε μαλλον δεν εχουν αμεση εφαρμογη λογο σχεδιασης απλα ειναι "σκουπιδια" της χυτευσης.
Ετσι και αλλιως αμα το προσεξεις,ειναι μονον στην πλευρα του μπουζι και οχι στην πισω(πλευρα που στηριζεται το μπεκ). Sad
iceage - Δευ 10 Αύγ 2009, 19:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρητικά το φίλμ που δημιουργείται πάνω στα τοιχώματα παρουσιάζει μικρότερη τριβή όταν ρέει από πάνω του το μείγμα, από ότι κατευθείαν το μείγμα πάνω στους αυλούς. Αλλά η θεωρία δεν είναι πάντα εφαρμόσιμη. Έχετε εμπειρίες και από τις 2 δουλειές, σαν αποτέλεσμα λέω?
denlafkas - Δευ 10 Αύγ 2009, 19:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
τι να λεμε τωρα πανεπιστημοναs ..μπραβο στελαρα με την υπομονη σου.ποσο υπολογιζειs να ειναι το κερδοs απο ολοι αυτη τη διαδικασια;
Pughell - Τρι 11 Αύγ 2009, 09:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο εμπειρια εχω αλλα δεν μπορω να σου πω αν καταλαβα διαφορες... Sad
Απλα κρινω απο οσα βλεπω σε εργοστασιακα βελτιωμενα μοτερ.
Πχ η Renault Sport στα Clio RS ναι μεν εχει λειους αυλους αλλα χρησιμοποιει μια περιεργη κατασκευη με "σκαλοπατια" τα οποια ομως ειναι εντελως λεια,μεχρι και επανω στις γωνιες τους.
Απο την αλλη παλι,η κεφαλη της PS που εχω στα χερια μου οπως ειπα ειναι εντελως λεια αν και εκεινη ειναι καπως διαφορετικη κατασκευη μιας και το 205 Rallye ειχε 4αδα Weber οποτε αλλες αναγκες ειχε εκεινο,ιδιαιτερα στην μορφη gr A απο οπου και προερχεται η συγκεκριμενη κεφαλη.
Εγω παντως θα τα γυαλισω ολα και στο τελος θα "αγριεψω" τους αυλους με 250αρι γυαλοχαρτο κατα την φορα του μιγματος ομως.
Στην εξαγωγη παντως δεν χρειαζεται να εχεις ανωμαλη επιφανεια καθως τα αερια συμπεριφερονται λιγο διαφορετικα απο τα ρευστα.

---

Διονυση περι κερδους δεν ξερω ρε,Ν μοτερ θα φτιαξω εγω,οτι και να σου πω ψεματα θα ειναι...
Απλα μιας και το εχω λυμενο,ασχολουμαι αφου ετσι και αλλιως κακο δεν γινεται ασε που μαθαινεις και 2-3 πραγματα. Very happy
Απλα ευελπιστω οτι θα εχει πιο ομοιογενη καυση και καλυτερη αποδοση σε ολο το φασμα καθως αν λυσεις τετοια κεφαλη(κατα ποσο απο 1300αρι) θα δεις οτι οι επικαθησεις ειναι σε τετοιο βαθμο που φαινεται οτι το συγκεκριμενο μοτερ οταν σχεδιαστηκε ο πρωτος γνωμονας που ειχαν στ μυαλο τους οι κατασκευαστες ηταν η λεξη "overlap". Laughing Laughing Laughing
iceage - Τετ 12 Αύγ 2009, 11:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
θα "αγριεψω" τους αυλους με 250αρι γυαλοχαρτο κατα την φορα του μιγματος ομως.

Εδώ με βρίσκεις αντίθετο. Θεωρώ ότι θα δώσεις υποχρεοτική πορεία στο μίγμα που μπορεί να διαφέρει έστω και ελάχιστα από αυτήν που διαγράφει ο αυλός, με αποτέλεσμα να προκαλέσεις στροβιλισμούς που θα χαλάσουν την πλήρωση του θαλάμου με μείγμα. Έστω και ελάχιστα. Οι στροβιλισμοί αυτοί μπορούν να φτάσουν στο σημείο να προκαλέσουν μέχρι και μεγαλύτερη τοπική συγκέντροση μείγματος και επακόλουθα πειράκια.
Pughell - Τετ 12 Αύγ 2009, 11:24:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παρερμηνευση,οταν λεω κατα την φορα του μιγματος δεν εννοω εντελως παραλληλα ως προς την ροη αλλα με φορα που τεινει προς περιστροφη.
Χειροτερα παντως λιγο χλωμο να ειναι καθως η κεφαλη του 205 ειναι τοσο γυαλισμενη που θα παθεις πλακα ετσι και δεις αυλους.

Δες εδω,αν μπορεσεις να το καταλαβεις,και πες μου...Η λεξη "λειο" απλα δεν ειναι αρκετη. Laughing

iceage - Τετ 12 Αύγ 2009, 11:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Παρερμηνευση,οταν λεω κατα την φορα του μιγματος δεν εννοω εντελως παραλληλα ως προς την ροη αλλα με φορα που τεινει προς περιστροφη.
Χειροτερα παντως λιγο χλωμο να ειναι καθως η κεφαλη του 205 ειναι τοσο γυαλισμενη που θα παθεις πλακα ετσι και δεις αυλους.

Δες εδω,αν μπορεσεις να το καταλαβεις,και πες μου...Η λεξη "λειο" απλα δεν ειναι αρκετη. Laughing

Είναι αρκετά λεία ως και γυαλί μπορώ να πω. Αλλά δείνοντας περιστροφή μπλέκεις τις κινήσεις και δεν ξέρω κατά πόσο η διαμόρφωση της κεφαλής των πιστονιών μπορεί να ενώσει ομαλά τις δύο κινήσεις ώστε να κρατήσεις σε υψηλά νούμερα τον ογκομετρικό βαθμό απόδοσης.
Pughell - Τετ 12 Αύγ 2009, 12:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω,ενα πειραμα θα κανω και θα δειξει... Confused
Ετσι και αλλιως εχω αλλη μια για να χαλασω αμα δεν πετυχει. Laughing
Δεδομενου οτι η PS δουλευει με πολυ χαμηλοτερες ταχυτητες μιγματος και παραυτα τους εχει εντελως γυαλισμενους,ισως να μην την "αγριεψω" καν. Neutral
Θα τελειωσω μια ολα τα υπολοιπα και θα αφησω το συγκεκριμενο διλλημα τελευταιο μιας και μπορει να γινει μετα. Confused

Αν κρινω και απο το 16v XSi μου παντως στο οποιο ετριψα αυλους(μονον,τιποτα αλλο),δεν βλεπω να υστερει καπου σε σχεση πχ με του Σταυρου που εχει ιδια πραγματα... Sad
iceage - Τετ 12 Αύγ 2009, 12:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεδομενου οτι η PS δουλευει με πολυ χαμηλοτερες ταχυτητες μιγματος και παραυτα τους εχει εντελως γυαλισμενους,

Ξέρεις ταχύτητες εισαγωγής?
iceage - Τετ 12 Αύγ 2009, 12:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως έγραψα και πιο πάνω, το σχήμα της κεφαλής των πιστονιών παίζουν τον επόμενο σημαντηκό ρόλο στην απόδοση ενός μοτέρ. Και δεν αναφέρομαι στο αν τα πιστόνια θα είναι σφυρίλατα ή θα είναι σκαμένα για παίρνουν τους εκκεντροφόρους. Αλλά στην γωνία πρόσκρουσης του μείγματος σε αυτήν και την οδήγηση που του κάνει μέσα στον θάλαμο καύσης. Ένα στοιχειόδεις ανεκτό σχήμα είναι αυτό το οποίο δείνει κυκλική φορά του μείγματος μέσα στον κύλινδρο με φορά προς την βαλβίδα εξαγωγής. Από εκεί και πέρα μπορεί να έχει τέτοιες γωνίες η κεφαλή του πιστονιού που να οδηγεί μέρος του μείγματος προς το μπουζί ώστε τοπικά να γίνει πιο πλούσιο το μείγμα για να μεταδοθεί το μέτοπο της φλόγας πιο γρήγορα, αλλά και να έχουμε άλλες θερμοκρασιακές κατανομές μέσα στον θάλαμο καύσης.
Αυτά για μία μικρή ενημέρωση, για όσους δεν ξέρουν πώς μπορεί μία ιδιαίτερη επιλογή πιστονιών μπορεί να σου δώσει άλογα αλλά και μπορεί να σου πάρει.
Pughell - Τετ 12 Αύγ 2009, 12:40:17
Θέμα δημοσίευσης:
Νουμερα οχι αλλα φαινεται απο τις επικαθησεις...
Δεδομενου οτι δεν ηταν βολτισιο μοτερ,ειχε πολυ καρβουνιλα σε συγκεκριμενα σημεια πραγμα που φανερωνει το που "ποναει" και που "σκαλωνει" η ροη. Wink

Αμα βγαλεις μια κεφαλη που εχει γραψει πολλα χιλιομετρα θα σου δειξει ολες τις αδυναμιες της. Smile
bob - Τετ 12 Αύγ 2009, 15:11:06
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρα στο κουραγιο σου Razz
Παντως μεγαλη προσοχη θελει στο να γινουν ολοι οι αυλοι ακριβως το ιδιο. Εκει ειναι το ζορι!
Επισης για οποιον εχει περισοτερο κουραγιο μπορει να κανει αντιστοιχη δουλεια και στο μαντεμι της εξαγωγης
Pughell - Τετ 12 Αύγ 2009, 15:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
John δεν μεγαλωσα αυλους ρε,και δεν σκοπευω να το κανω γιατι οπως σωστα ειπες,σιγα μην πετυχω απολυτη συμμετρια μεταξυ τους... Sad
Απλα τους γυαλιζω και στο σημειο οπου "τρωω" μεταλο εχω σαν "οδηγο" το εργοστασιακο "νυχι" οποτε με το που εξαφανιστει,σταματαω. Smile

Σχετικα με το μαντεμι,εννοεις γυαλισμα ή μεγαλωμα;
Γιατι ειναι ηδη μεγαλυτερο απο τους αυλους της κεφαλης Confused ,αν και εγω ετσι και αλλιως θα παρω χταποδι... Laughing
bob - Τετ 12 Αύγ 2009, 15:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
John δεν μεγαλωσα αυλους ρε,και δεν σκοπευω να το κανω γιατι οπως σωστα ειπες,σιγα μην πετυχω απολυτη συμμετρια μεταξυ τους... Sad
Απλα τους γυαλιζω και στο σημειο οπου "τρωω" μεταλο εχω σαν "οδηγο" το εργοστασιακο "νυχι" οποτε με το που εξαφανιστει,σταματαω. Smile

Σχετικα με το μαντεμι,εννοεις γυαλισμα ή μεγαλωμα;
Γιατι ειναι ηδη μεγαλυτερο απο τους αυλους της κεφαλης Confused ,αν και εγω ετσι και αλλιως θα παρω χταποδι... Laughing


Σωστος με το νυχι Smile

Η πολλαπλη υπαρχει λογος που ειναι ετσι Wink εμεις την εχουμε κανει γερη αμμοβολη και πηρε ελαχιστο σε διαμετρο.
Αλλα επισης την καναμε και γυαλι εσωτερικα.
Pughell - Τετ 12 Αύγ 2009, 17:22:04
Θέμα δημοσίευσης:
Με το μαντεμι δεν ασχοληθηκα καν ρε γιατι οπως ειπα θα παω σε χταποδι.
Γενικα παντως αν καποιος σκοπευει να το κρατησει,εχει αρκετο "ψωμι" οπως ειπες,αν και απο αυτα που εχω δοκιμασει,σαν το επωνυμο χταποδι δεν εχει,ιδιαιτερα μολις το στροφομετρο περασει τις 5000. Confused
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 12 Αύγ 2009, 20:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στις έδρες... μην επέμβεις εκεί... όπως και στο θάλαμο καύσης...
Μπορεί να πέρνει πολύ δουλειά και βελτίωση αλλά θα χριαστείς μετρητικά όργανα και εμπειρία για να είσαι ακριβής!

Η μή ακρίβεια εδώ μπορεί να σου κοστίσει αντί να βοηθήσει!

Σε μιά φώτο νομίζω ότι έχεις ''φάει'' τους οδηγούς των βαλβίδων...αν ναι, να ξέρεις ότι θα έχεις γρήγορα μεγαλύτερες ανοχές εκεί και κατεπέκτασην ταλαντώσεις και μείωση του χρόνου ζωής των βαλβίδων όσο αυτές μεγαλώνουν.

Θα πρότεινα να αρκεστείς στα ''δόντια'' και στην ''ομοιομορφία'' των αυλών...

Καλή τύχη!!
Pughell - Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μητσο θαλαμο δεν ακουμπαω καν εκτος απο γυαλισμα γιατι οπως ειπες θα γινει καμια μλκια με ανομοιομορφη ογκομετρια και θα τραβαω τα βυζια μου μετα... Sad
Ουτε εδρες πειραξα,απλα θα πω στο ρεκτιφιε να τις παρει ενα πασο μιας και αναποφευκτα ακουμπησα με το dremel σε καποια σημεια και εκανε καποια ελαφρια σημαδακια.
Οδηγους δεν πειραξα ακομα παντως αν και θελω πολυ να τους κοντυνω.
Μετρησα τις διαφορες μηκους στην μαμα κεφαλη και σε αυτην της PS και η διαφορα σε μηκος ειναι αρκετη.
Αν θυμαμαι καλα τα νουμερα 3,5mm ειναι το μηκος των οδηγων στην PS και 1,4-1,5 στην μαμα.
Σκεφτομαι να κατεβασω τους μαμα περιπου 0,5mm που ειναι μια ενδιαμεση λυση... Confused
iceage - Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στο θάλαμο καύσης...Καλή τύχη!!

Το σχήμα του θαλάμου καύση παίζει ρόλο στο προς τα που μεταδείδεται το μέτοπο της φλόγας. Δλδ αν θα φορτίζει μονόπαντα τα πιστόνια και κατεπέκταση τα ελατήριά τους , αλλά και τα τοιχώματα των κυλίδρων. Θεωρητικά θέλουμε σφαιρίκή διατομή του θαλάμου για να έχουμε ομοιόμορφες δυνάμεις και λιγότερες μηχανικές και θερμικές καταπονήσεις.
Να και μία κεφαλή με καλό σχήμα θαλάμου.
http://images.turbomagazine.com/features/turp_0704_16z+nissan_skyline_gtr_z_tune+head.jpg
Pughell - Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για να ειμαι ειλικρινης,ενας απο τους φιλους που συζητουσαμε το θεμα,προτεινε ενα σημειο στο οποιο αξιζει να "φαγωθει" η κεφαλη για να "δροσιζεται" το μπουζι αλλα επειδη ξερω οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα το κανω συμμετρικο,για αυτο και δεν το πειραξα καν... Sad
Θελει ιδιαιτερο εξοπλισμο για κατι τετοιο,πραγμα που δεν εχω αλλα και δεν θελω να πληρωσω.
Νομιζω ο Κωστας(Kpsig) εκανε κατι αναλογο στην κεφαλη του...
iceage - Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:46:22
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής.
kpsig - Παρ 04 Σεπ 2009, 13:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής.


Πραγματικά, είναι πολύ δύσκολο, Δεν θυμάμαι νούμερα (γμτ) αλλά όταν είχα ογκομετρήσει τους αυλούς πριν τη μετατροπή, οι εξαγωγής ήταν ΟΚ αλλά οι εισαγωγής κουκουρούκου. Ειδικά στην περιοχή των bowls το καπάκι ήταν άθλιο. Ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα (καθώς ΔΕΝ είχα όλα τα σωστά εργαλεία) αλλά τελικά, από πλευράς όγκου οι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής και οι θάλαμοι καύσης είναι ίδιοι. Επίσης το βεντούρι το έχω μεταφέρει πιο πίσω σε σχέση με το μαμά καπάκι./
Κατά τη δική μου γνώμη, το πιο δύσκολο είναι το SSR (short side radius), δηλαδή η καμπύλη του αυλού εισαγωγής που σχηματίζει η επιφάνεια του λίγι πριν την έδρα. Όπως είναι το καπάκι ευνοεί τις μεσαίες στροφές και τις μέτριες ταχύτητες μιγματος. Εγώ το κατέβασα 1,5 χιλιοστό. Όμως, το τεράστιο μανίκι ήταν το να δώσω ίδια γεωμετρία και στους τέσσερις αυλούς. Μια καλή μέθοδος είναι να πάρεις σύρμα (καλάι) κόλλησης ηλεκτρονικών που είναι εύκαμπτο και να το πατήσεις ώστε να δεις τι σχήμα έχεις. Μπακάλικο, αλλά κάτι γίνεται. Εγώ μετραγα, ξαναμέτραγα... Τέλος πάντων.
Pughell - Παρ 04 Σεπ 2009, 14:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση. Exclamation

Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.

Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. Wink
kpsig - Κυρ 06 Σεπ 2009, 16:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση. Exclamation

Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.

Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. Wink

Δίκαιο έχεις, αν και κατά τη γνώμη μου αυτό θα έπρεπε να γίνεται στην πολλαπλή εισαγωγής και όχι στους αυλούς. Άσε που η ασσυμετρία ήταν τελείως /...τυχαία.
Pughell - Δευ 07 Σεπ 2009, 10:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα στα περισσοτερα συγχρονα μοτερ,οντως γινεται στην πολλαπλη εισαγωγης και οχι στην κεφαλη,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι και ζηταμε εξελιξη του μελλοντως σε κινητηρες...προπολεμικους! Laughing
kane - Δευ 07 Σεπ 2009, 10:12:35
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι


ειπες τη πιο σωστή κουβέντα!
Pughell - Τετ 16 Σεπ 2009, 23:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Να και οι τελευταιες φωτο πριν παει η κεφαλη στο ρεκτιφιε για πλανισμα,νεους οδηγους βαλβιδων,κλπ...






kpsig - Δευ 21 Σεπ 2009, 13:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Να και οι τελευταιες φωτο πριν παει η κεφαλη στο ρεκτιφιε για πλανισμα,νεους οδηγους βαλβιδων,κλπ...

http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_003906.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_004162.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_005579.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_006530.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_007847.jpg


Πολύ γυάλισμα στο θάλαμο καύσης! Εγώ δεν πολυασχολήθηκα εκεί.
Επίσης είδα ότι δεν άνοιξες σχεδόν καθόλου τους αυλούς εισαγωγής.
Για πες μου χαρακτηριστιά του μοτέρ και που αναμένεις max ισχύ και που ροπή.
Pughell - Δευ 21 Σεπ 2009, 14:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα δεδομενου οτι ειναι ψευτοΝ,δεν περιμενω κατι τρελο,ας πουμε 110 αλογα καπου στις 7500 και περιπου 11,5 κιλα ροπη στις 6000.
Περι ανοιγματος αυλων,δεν τους πειραξα εκτος απο λιγο γυαλισμα μιας και οι διατομες τους ειναι ηδη οσο της πολλαπλης εισαγωγης οποτε δεν εκρινα σκοπιμο οτι επρεπε να μεγαλωσουν και αλλο,ετσι και αλλιως 1300αρι μοτερ ειναι,ποσο μεγαλη απαιτηση να εχει... Sad
Απο πλανισμα,ειναι στο 1 δεκατο.
Συμπληρωματικα θα εχει χταποδι 4-2-1 και εκκεντροφορο Ν(270/11,15 συμμετρικος).
xouzouris83 - Σαβ 17 Απρ 2010, 14:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλη δουλεια..δεν μας εβαλες αλλες φωτο να το δουμε ολοκληρωμενο!!!
Pughell - Σαβ 17 Απρ 2010, 17:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το εχω βγαλει ξανα απο τοτε μιας και το ρεκτιφιε μου εβαλε επανω ηδη τις βαλβιδες αλλα θελω να αλλαξω τα ελατηρια οποτε πιθανοτατα,αν θυμηθω να παω συνεργειο με την φωτογραφικη,θα ανεβασω και αλλες. Smile
xouzouris83 - Κυρ 18 Απρ 2010, 04:41:59
Θέμα δημοσίευσης:
πωπω ακομα παιδευεσαι??χαρας το κουραγιο σου..εφτιαξα κι εγω ενα τετοιο μοτερ μονος μου..την δευτερα λογικα το κουμπωνω αλλιως τριτη..για να δουμε
Pughell - Κυρ 18 Απρ 2010, 09:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν παιδευομαι με το μοτερ,με την καροτσα εχω "κολλησει" οποτε αναποφευκτα μαζι και το μοτερ περιμενει... Laughing
Ειμαστε νεκροφιλοι παντως,τι να κανουμε... Rotfl Rotfl Rotfl
xouzouris83 - Δευ 19 Απρ 2010, 17:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
ti kaneis stin karotsa??
Pughell - Δευ 19 Απρ 2010, 18:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμενω να τελειωσει το roll cage μου... Sad
Dikonou - Τρι 20 Απρ 2010, 13:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα να στεγνώσει η Logo? Laughing Laughing Χαρά στο κουράγιο και την υπομονή σου. Άντε να ανοίξουν τα Τέμπη να τα πούμε κι από κοντά.
Pughell - Τρι 20 Απρ 2010, 16:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν ηθελα.....ψυγειο με ροδες ρε,για αυτο πηρα ΑΧ! Laughing
Less is more. Very happy

Υ.Γ. Ασε τα Τεμπη ψευταρε,εδω και τοσο καιρο ανοιχτα ηταν,τωρα ξανακλεισαν. Laughing
Dikonou - Τρι 20 Απρ 2010, 18:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
E! δηλ. εγώ θα κάνω το πειραματόζωο του κράτους? Περάστε κι αν δεν πέσει κάτι όλα καλά? Ας τελειώσουν με τις ενισχύσεις πρώτα, ας δηλώσουν - υπογράψουν - παραλάβουν την καταλληλότητα του δρόμου και τότε όχι με το ψυγείο, με παγοθραυστικό θα ανέβω. Laughing Laughing
xouzouris83 - Παρ 04 Ιούν 2010, 08:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο ετοιμο το θεμα?
Pughell - Παρ 04 Ιούν 2010, 17:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν τελειωσα ακομα μιας και ξεμεινα απο κεφαλες/γυαλοχαρτα και δεν πηγα να παρω αλλα.
Επισης θελω να παρω και μικρη στιλβωτικη βουρτσα μιας και αυτη που εχω δεν χωραει στους αυλους εξαγωγης...

Τελειωνει παντως,λογικα ειναι υποθεση 1-2 ημερων αν κατσω να ασχοληθω.
xouzouris83 - Παρ 04 Ιούν 2010, 22:44:12
Θέμα δημοσίευσης:
αντε να το δουμε μηπως παρουμε καμια ιδεα..
Pughell - Δευ 07 Ιούν 2010, 23:26:24
Θέμα δημοσίευσης:
Την Κυριακη δοκιμασα σμυριγδαλοιφη για πρωτη φορα.
Το αποτελεσμα καλο μεν,τιποτα το τρομερο δε...
Η δουλεια που κανει ειναι σχεδον ολοιδια με το μαυρο βουρτσακι της Dremel,απλα αφηνει ελαχιστα πιο λεια επιφανεια και εχει το πλεονεκτημα οτι λογο μικρου ογκου κεφαλης,χωραει παντου,ακομα και στους αυλους εξαγωγης.

Μενει να παρω "πυρομαχικα" για να τελειωσω μια ολους τους αυλους απο το τριψιμο,μετα το γυαλισμα και τερμα...Πλυσιμο,ρεκτιφιε για οδηγους και βαλβιδες και...ready to go. Arrow
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr