Darkvow έγραψε: |
Θα τοποθετηθει το 1600 8v του ραλυ, ενας εγκεφαλος, εμπρος αεριζομενα φρενα,
Το σασμαν του gti, και ένα χταποδι για καλυτερη εξαγωγη. Αυτά μαζι με τα ηδη υπαρχοντα σκουπα και τελικο καζανακι, πρεπει να είναι καλα ![]() ![]() Βεβαια αυτό που του λειπει είναι ένα σετ αμορτισερ και ελατηρια(στο μελλον). Το θεμα είναι όμως τι προγραμμα να βαλω. ![]() ![]() Περιμενω αποψεις και συμβουλες / παρατηρησεις. |
bouxmaxer έγραψε: |
Nikos giati einai monodromos re file ena ECU apo thn PS???Den mporw na to katalavw to moter den tha exei toso ektetamenh metatroph wste na thelei ena kalitero managment gia na kanei kaliterh douleia.Me ena kalo programmataki gia arxh apo ena gnwsto veltiwth tha kanei douleia tou to paidi. |
pughell έγραψε: |
Ουυυπςςςςς....
Με πιασανε... Ναι οντως εγω ειμαι ο κακοποιος κυριε αστυνομε! ![]() ![]() ![]() |
Θεοδόσης έγραψε: |
Άσχετο λίγο, αλλά πριν λίγες μέρες που ήρθα πάνω τον γνώρισα τον
Ντίνο και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. |
PoLiThS έγραψε: |
Τελικα το "Κουλα project" ξεκιναει!
Σε 15 μερες περίπου! Λειπεται ο Εγκεφαλός (Peugeot SPort GR.N) Επιτέλους ξεκινάμε Μοτέρ απο 206 1600 16V Πολλαπλή εισαγωγής 106Rallye Πλεξούδα Εγκέφαλος Rallye-Rallye Peugeot Sport (κόφτης 7,800rpm) Εκκεντροφόροι Rallye Το μοναδικό που θα μείνει επάνω απο το μοτέρ είναι η εξαγωγή με τον καταλύτη Μπροστά... Το μεγαλύτερο ατρού φυσικά είναι οτι Δηλώνεται κανονικά στο Μηχανολιγικο Κοστος 2000 Ευρώ περίπου και σημείωση το μοτερ ειναι με 0 χλιλιόμετρα !! ουχ.... θέλει στρώσιμο πάλι..... ![]() ![]() ![]() ![]() Σύμφωνα με υπολογισμούς η Ίσχύς αναμένετε να ξεπράσει τα 130 PS και δεδομένου του γεγονότος οτι κρατάω το δικό μου σαζμάν (1400 με διαφορικό Rallye ομως) και δεδομένης τησ μικρότερης διάσταση ελαστικών περιμένουμε ενα 0-100 κάπου στα 8 secs. |
PoLiThS έγραψε: |
Τελικα το "Κουλα project" ξεκιναει!
Σε 15 μερες περίπου! Λειπεται ο Εγκεφαλός (Peugeot SPort GR.N) Επιτέλους ξεκινάμε Μοτέρ απο 206 1600 16V Πολλαπλή εισαγωγής 106Rallye Πλεξούδα Εγκέφαλος Rallye-Rallye Peugeot Sport (κόφτης 7,800rpm) Εκκεντροφόροι Rallye Το μοναδικό που θα μείνει επάνω απο το μοτέρ είναι η εξαγωγή με τον καταλύτη Μπροστά... Το μεγαλύτερο ατρού φυσικά είναι οτι Δηλώνεται κανονικά στο Μηχανολιγικο Κοστος 2000 Ευρώ περίπου και σημείωση το μοτερ ειναι με 0 χλιλιόμετρα !! ουχ.... θέλει στρώσιμο πάλι..... ![]() ![]() ![]() ![]() Σύμφωνα με υπολογισμούς η Ίσχύς αναμένετε να ξεπράσει τα 130 PS και δεδομένου του γεγονότος οτι κρατάω το δικό μου σαζμάν (1400 με διαφορικό Rallye ομως) και δεδομένης τησ μικρότερης διάσταση ελαστικών περιμένουμε ενα 0-100 κάπου στα 8 secs. |
syros έγραψε: |
Ρε παιδιά διαβάζω και ξανα διαβάζω ότι ο κινητήρας του 106 και 206 ( ο 1.6) κάνει 3000 ευρο απο που τον αγοράσατε τοσο .Σκέφτομαι και γω να πάρς ένα 206 1.4 αλλα άμα μου λέτε ότι ο 1.6 έχει τοσο λιγο πάς και πέρνω ένα μεταχειρισμένο 1.1 και αγοράζω και ένα μοτέρ και με 7000 ευρο έχω ένα ωραίο 16. Απο κτέο και τέτοια φόβο δεν έχω γιατί στην ΣΥΡΟ δεν περνάμε από τετοια κόλπα .και τελείωσε η υπόθεση. Κάτι ασχετο είδα έναν με μπλόυζα 106 ΜΑΧΙ να κυκλωφορή στο νησί ήταν κανένας από σας; ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Με κινητήρα 1.6 σε μεταχειρισμένο 1.1 (μαμά ανάρτηση,ζαντολάστιχα,φρένα,σασμάν,αντιστρεπτικές),πόσα χιλιόμετρα πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις?Είναι εντελώς διαφορετικό το στήσιμο του αυτοκινήτου... |
syros έγραψε: |
Ρε παιδιά διαβάζω και ξανα διαβάζω ότι ο κινητήρας του 106 και 206 ( ο 1.6) κάνει 3000 ευρο απο που τον αγοράσατε τοσο .Σκέφτομαι και γω να πάρς ένα 206 1.4 αλλα άμα μου λέτε ότι ο 1.6 έχει τοσο λιγο πάς και πέρνω ένα μεταχειρισμένο 1.1 και αγοράζω και ένα μοτέρ και με 7000 ευρο έχω ένα ωραίο 16. Απο κτέο και τέτοια φόβο δεν έχω γιατί στην ΣΥΡΟ δεν περνάμε από τετοια κόλπα .και τελείωσε η υπόθεση. Κάτι ασχετο είδα έναν με μπλόυζα 106 ΜΑΧΙ να κυκλωφορή στο νησί ήταν κανένας από σας; ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Καλύτερα λοιπόν να τα φάς στα μπουζούκια, παρά να τα ρίξεις στο αμάξι.... |
bebis206vts έγραψε: |
Οτι πληρωνεις παιρνεις.. τι να σου πω.. εγω σου προτεινα απο την αρχη να βαλεις τον 1.6 16ν με 3000 ευρω.. Με τα 1000 θα παρεις 15 αλογα, με τα 3000 θα παρεις 60 αλογα(διπλασια ιπποδυναμη απο οτι εισαι τωρα..) Εγω γιατι νομιζεις οτι εκανα αυτη τη μετατροπη.. Οτι θελεις κανε.. |
bebis206vts έγραψε: | ||
Η EUROBANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
ενα μεταχηρισμενο μοτερ 1.6 122 αλογων στοιχιζει περιπου 1500 ευρω (διορθωστε με αν κανω λαθος) |
thodoras έγραψε: |
Φιλε Τασο πιο πολυ ενδιαφερομαι για τον 1400 με τα 90 αλογα!
Μηπως ειναι πολλα αυτα που μου αναφερεις οτι πρεπει να αλλαχτουν??? Δεν ξερω,γι αυτο και σε ρωτω!!! ![]() ![]() |
thodoras έγραψε: |
Εσυ εννοεις οτι θα μου παει 3000 ευρω εαν παρω μεταχειρισμενο κινητηρα??? |
thodoras έγραψε: |
Α,κατι αλλο!
Καποιος απο το φορουμ μας ειχε πει οτι ο κινητηρας του 106 rallye με τα 122 αλογα,κανει μεταχειρισμενος 1500 ευρω! Τι λες? Ισχυει??? |
Sidobre έγραψε: | ||||
Οχι, είπα να σου πάει στο σύνολο 3.000 ευρώ μαζί με την εργασία αν βρεις φτηνά τα ανταλλακτικά.
Πάνω κάτω οι κινητήρες αυτοί μόνοι τους τόσο έχουν |
thodoras έγραψε: |
Με τα νεα λοιπον δεδομενα που μου δωσατε ερχομαι και σας ρωτω!!!
Πιο ακριβα ποιος θα μου παει(συνολικο κοστος!)??? |
thodoras έγραψε: |
... πολυ ενδιαφερομαι για τον 1400 με τα 90 αλογα!
Μηπως ειναι πολλα αυτα που μου αναφερεις οτι πρεπει να αλλαχτουν??? Δεν ξερω,γι αυτο και σε ρωτω!!! ![]() ![]() |
thodoras έγραψε: |
Ενα πραγμα δεν καταλαβαινω...
Απ οτι ειπατε περιπου 1300 ευρω το μεγιστο κανει ενας κινητηρας απο 106 rallye... Και μου βγαλατε ενα κουστουμι 3000 ευρω!!! Δηλαδη θα χρειαστω αλλα 1700 ευρω για τα υπολοιπα??? Πιο πολυ δηλαδη κανουν τα υπολοιπα απο το κυριως θεμα που ειναι ο κινητηρας???? |
thodoras έγραψε: |
Θα το κοιταξω στελιο!
Αλλα 8βαλβιδο με 90 αλογα??? Τεσπα... Πειτε μου παντως πως γινεται να κανουν περισσοτερο τα αλλα και πιο λιγο ο κινητηρας??? Αφου οπως μου ειπατε κανει το πολυ 1300 ευρω αυτος του rallye... |
thodoras έγραψε: |
Οκ!
Απο ελατηρια και αμορτισερ παντως,πιστευω οτι ειμαι σε πολυ καλυτερο σημειο απο αυτα που εχει το rallye!!! ![]() ![]() Eibach ελατηρια και Bilstein κιτρινο αμορτισερ!Καλος??? ![]() Κατι αλλο??? Αντε και το αποφασισα.... Η μετατροπη αυτη γινεται στην peugeot??? |
thodoras έγραψε: |
Οκ!
Απο ελατηρια και αμορτισερ παντως,πιστευω οτι ειμαι σε πολυ καλυτερο σημειο απο αυτα που εχει το rallye!!! ![]() ![]() Eibach ελατηρια και Bilstein κιτρινο αμορτισερ!Καλος??? ![]() |
thodoras έγραψε: |
Κατι αλλο???
Αντε και το αποφασισα.... Η μετατροπη αυτη γινεται στην peugeot??? |
thodoras έγραψε: |
Οκ...
Και δε μου λετε,για ψαξιμο κινητηρα τι πεζει??? Πως θα τον βρω??? Απο αγγελιες??? Απο γνωστο(δεν εχω ![]() Ε? |
thodoras έγραψε: |
Καινουριος ποσο παει ο κινητηρας του rallye???!!!! |
thodoras έγραψε: |
Καλως με επεισες!!! ![]() ![]() ![]() Απ οτι ειδα ειναι πανακριβος ο καινουριος... Εσας κατα τη γνωμη σας αξιζει αυτη η μετατροπη που παω να κανω?????? Αμα ειχατε και εσεις 1100 και ειχατε ξενερωσει με τις 60 φοραδες,θα την κανατε την μετατροπη??Ειναι ευκολη να γινει ή υπαρχουν πιθανοτητες αποτυχιας??? Λοιπον??? |
thodoras έγραψε: |
Ειπες οτι εχεις κινητηρα 1600 8v!!!
Απο τι αμαξι?Απο το 306?? Και τι μετατροπη θα κανεις?? Ποιον κινητηρα θα βαλεις?? ![]() |
thodoras έγραψε: |
Στα ποσα αλογα εισαι δηλαδη τωρα???
Να υποθεσω οτι θα βαλεις απο 206 αυτον με τα 110 αλογα?? |
thodoras έγραψε: |
Οκ!Ρε συ που να παω για αυτη τη gallery που μου ειπες για να δω το αμαξι σου??? |
thodoras έγραψε: |
Νικολα το ειδα...
Πολυ καλο φιλε! Μπραβο σου! Ευγε και παλι ευγε... ![]() ![]() ![]() Ποσο λες να σου παει αυτη η μετατροπη που σκεφτεσαι??? |
thodoras έγραψε: |
Μπολικο χρημα...
Αμα τα εχεις,που για να το λες θα τα εχεις,καντην!! Μακαρι να τα ειχα κι εγω ετσι ευκολα και να εκανα κι εγω ανετα την δικια μου... ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Μαζευε σιγα σιγα...τα καλα πραγματα θελουν υπομονη ![]() |
petrskar έγραψε: | ||||
νίκο αφου θα αλλαξεις εσυ κινητηρα γιατι δε του δίνεις του παιδιου τον δικο σου να μην ψαχνει αδικα? απο το 1,1 να παει σε 1,6 εστω και 8V μια χαρα θα του πεσει.ε? ταιριαζει πιστευω στο 206. |
thodoras έγραψε: |
Και απο τιμη τι κανουμε??? ![]() ![]() ![]() ε??? Δεν ακουσα.... ![]() |
thodoras έγραψε: |
Ρε συ Νικολα ειμαι απειρος σε αυτα,και δεν ξερω που να ψαξω...
Δεν εχω καθολου κονε!... ![]() ![]() ![]() Και απο την αλλη φοβαμαι πολυ την περιπτωση να με πιασουν κωτσο!!! Αστειο αλλα αληθεια!... |
thodoras έγραψε: |
Νικολα εσυ εισαι ευχαριστημενος απο την επιταχυνση του αμαξιου σου πριν το πειραξεις,δηλαδη με 105 μαμισια αλογα????
Ποσο ειχες 0-100?? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Λες και με 1100 δεν μπορει να σκοτωθει κανεις ![]() Καλα αν θες μπορεις να περιμενεις.Σε λιγο καιρο θα κατασταλαξω στο τι θα κανω.Απλα εγω πουλαω το μοτερ με την πλεξουδα και με την πολλαπλη εξαγωγης κομπλε.Εσυ θα πρεπει να βρεις ψαλιδια μπροστα και ζυγαριες και πισω αξονα με δισκοφρενα για να ειναι σωστο.Α...και εξατμιση που να ταιριαζει με την πολλαπλη μου. |
DimiP έγραψε: | ||||
Νικο , αν μου επιτρεπεις , συμφωνω πως μπορεις να παθεις κακο ακομα και με 1100 ή 800 ή παπι και δεν χρειαζεται να χεις 2λιτρο και απειρα αλογα. Ομως , το να εχεις ενα αμαξι που ξερεις οτι δεν εχει επιδοσεις και δεν "παει" αν μου επιτρεπεται η εκφραση σου μειωνει τις πιθανοτητες γιατι απλα δεν σε εμπλεκει σε επικινδυνες καταστασεις τοσο οσο ενα γρηγορο φτιαγμενο η μη. Οταν εχεις ενα αμαξι που εχει καποια αλογα παραπανω θα το τρεξεις - αυτο ειναι σιγουρο! ακομα και ο πιο συγκρατημενος και συγκροτημενος οδηγος να εισαι δεν γινεται να μην το τρεξεις καποια στιγμη, οποτε μανι μανι πολλαπλασιαζεις τις πιθανοτητες να παθεις κακο οχι απαραιτητα απο τον εαυτο σου αλλα και απο τους οδηγους που κινουνται γυρω σου. Το λεω αυτο γιατι πιστευω πως το αμαξι και οι επιδοσεις του σε περιοριζει και αυτο ειναι και καλο. δεν θα οδηγει με τον ιδιο τροπο καποιος με megane 1600 και ενας με clio sport 1600 για παραδειγμα. και δεν εννοω τις ικανοτητες του αλλα τον ενθουσιασμο του που προκειπτει απο αυτο που εχει αγορασει ηθελημενα. προσωπικα εχω νιωσει πως το 1400 με περιοριζει καποιες φορες και αυτο για μενα ειναι καλο γιατι δεν ξερω τι θα γινονταν αν ειχα στα ποδια μου κατι δυνατοτερο. και το παραδεχομαι πως υπαρχουν στιγμες αδυναμιας και ενθουσιασμου που κανεις παρασυρεται... |
thodoras έγραψε: |
Παιδια απο πλευρας turbo,τι πεζει???
Μπαινει στο δικο μου,που ειναι 1100?? |
thodoras έγραψε: |
Ρε παιδια 3000 ευρω???
Πολλα δεν ειναι για 30 αλογα?? Ενα ολοκληρο εκατομυριο??? ![]() ![]() ![]() Ξερω βεβαια οτι εκτος απο την τουρμπινα αλλαζεται και η πολλαπλη και καποια ακομα,αλλα ενα μυριο???? ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||||
Νικο , αν μου επιτρεπεις , συμφωνω πως μπορεις να παθεις κακο ακομα και με 1100 ή 800 ή παπι και δεν χρειαζεται να χεις 2λιτρο και απειρα αλογα. Ομως , το να εχεις ενα αμαξι που ξερεις οτι δεν εχει επιδοσεις και δεν "παει" αν μου επιτρεπεται η εκφραση σου μειωνει τις πιθανοτητες γιατι απλα δεν σε εμπλεκει σε επικινδυνες καταστασεις τοσο οσο ενα γρηγορο φτιαγμενο η μη. Οταν εχεις ενα αμαξι που εχει καποια αλογα παραπανω θα το τρεξεις - αυτο ειναι σιγουρο! ακομα και ο πιο συγκρατημενος και συγκροτημενος οδηγος να εισαι δεν γινεται να μην το τρεξεις καποια στιγμη, οποτε μανι μανι πολλαπλασιαζεις τις πιθανοτητες να παθεις κακο οχι απαραιτητα απο τον εαυτο σου αλλα και απο τους οδηγους που κινουνται γυρω σου. Το λεω αυτο γιατι πιστευω πως το αμαξι και οι επιδοσεις του σε περιοριζει και αυτο ειναι και καλο. δεν θα οδηγει με τον ιδιο τροπο καποιος με megane 1600 και ενας με clio sport 1600 για παραδειγμα. και δεν εννοω τις ικανοτητες του αλλα τον ενθουσιασμο του που προκειπτει απο αυτο που εχει αγορασει ηθελημενα.προσωπικα εχω νιωσει πως το 1400 με περιοριζει καποιες φορες και αυτο για μενα ειναι καλο γιατι δεν ξερω τι θα γινονταν αν ειχα στα ποδια μου κατι δυνατοτερο. και το παραδεχομαι πως υπαρχουν στιγμες αδυναμιας και ενθουσιασμου που κανεις παρασυρεται... |
thodoras έγραψε: |
Νικο εσυ τι λες για την περιπτωση tourbo?
Ποσα χρηματα θα χρειαστω συνολικα για ενα μικρο τουρμπακι που να δινει καμια 30 αλογα??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
...Δεν μου λες.....Σκεφτηκες καθολου να το πουλησεις και να παρεις σε καινουργιο κατι αλλο ποιο γρηγορο ![]() |
thodoras έγραψε: |
Σε ανηφορες το αμαξι σχετικα φορτωμενο,ειναι ευτηχιμα που δεν τσουλαει προς τα πισω... |
thodoras έγραψε: |
Και δευτερον οταν ειναι για προσπεραση,το σκευτομαι πολυ πριν την κανω!!! |
thodoras έγραψε: |
Αντε το ανωτερο 95! |
PHSYBORG έγραψε: |
εχεις βαλει μηπως μεγαλη χοανη ?????? |
thodoras έγραψε: |
Μηπως να ξαναβαλω το μαμα φιλτρο να ξεμπερδευω??? ![]() |
PoiSoNeR έγραψε: |
Για δοκιμασε το..... ![]() ![]() |
andreaskoudou έγραψε: |
δηλαδη λες να μην βαλω καθολου το χερακι μου?????
.................. .......... .... |
mikerrgp έγραψε: |
αναλογος τι θελεις να κανεις δες ομως κ την αλλη περιπτωση πχ αν δωσεις το δικο σου κ τα 3000 της μετατροπης περνεις 16v γνησιο κ
απο την αλλη αν ψαξεις καλα κ βρεις ενα μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο περιπου στα 1500 +500 αξωνα πισω + αλλα φρενα μπροστα + δεν ξερω κ εγω τι αλλο θα χρειαστεις νομιζω δεν συμφερει το δικο σου ειναι 3μπουλονο η 4μπουλονο ? |
andreaskoudou έγραψε: |
3 μπουλονο η 4μπουλονο????????
με πιανεις αδιαβαστο τωρα. τι διαφορα εχει??? δηλαδη δυσκολο να του δωσουμε καμια 20ρια αλογα???? μηπως κανενας αλλος εχει κανει κατι παρομειο ρε παιδια ??????????? |