PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - μινι cooper

LIONKING - Δευ 03 Αύγ 2009, 22:16:58
Θέμα δημοσίευσης: μινι cooper
ξερει κανεις διαφορες στο μοτερ απο το 1ο κουπερ το s που ειναι του 04 το συγκεκριμενο με το 207 που εχει το καινουγειο μοτερ που μοιραζεται με το κουπερ?το φιλτροκουτι τους ειναι ιδιο?το εχει παρει ενας φιλος και εχει μια βρωμοχοανη επανω
giannis27 - Δευ 03 Αύγ 2009, 23:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
το μοτέρ είναι το ίδιο κ το φιλτροκούτι επίσης η τουρμπίνα μόνο είναι γυρισμένη σε άλλη θέση μάλλον λόγο έλλειψης χώρου,διαφορές υπάρχουν στον εγκέφαλο ,επίσης έχει maf sensor κάτι που δεν έχουμε εμείς.
Ilias207Rallye - Τρι 04 Αύγ 2009, 01:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
επίσης έχει maf sensor κάτι που δεν έχουμε εμείς.


Το RC δεν εχει αισθητηρα maf για την εισαγωγη...? Δεν με εχει απασχολησει ακομα το θεμα, γιαυτο ρωταω.
Καλο αυτο παντως, δε μπαινει σε safe mode αν αλλαξουμε εισαγωγη! Thumb right
LIONKING - Τρι 04 Αύγ 2009, 05:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
δηλ το παλιο μοτερ του κουπερ με το καινουργειο ειναι ιδια εε Scratch γιατι εμφανισιακα μου φαινεται καπως διαφορετικο απο τα καινουργεια thp ok thanks guys
Gr13 - Τρι 04 Αύγ 2009, 07:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
δηλ το παλιο μοτερ του κουπερ με το καινουργειο ειναι ιδια εε Scratch γιατι εμφανισιακα μου φαινεται καπως διαφορετικο απο τα καινουργεια thp ok thanks guys



Απο οσο ξέρω όχι δεν είναι τα ίδια,με πρώτη και μεγαλυτερη διαφορά το παλιό μοτέρ ειναι κομπρεσορας ,ενο το σημερινο τούρμπο.
giannis27 - Τρι 04 Αύγ 2009, 22:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
ο βασίλης μάλλον εννοεί τον κινητήρα από το μινι κούπερ σ με τον δικό μας κινητήρα .
ίδιος είναι βασίλη απλά έχει γυρισμένη την τουρμπίνα γιαυτό φαίνεται λίγο διαφορετικός ο κινητήρας του μινι .η διαφορές είναι ότι το μίνι έχει μαφ ,κ άλλο εγκέφαλο.
οι σωληνώσεις είναι διαφορετικές επειδή είναι γυρισμένη ανάποδα η τουρμπίνα η έξοδος του αέρα είναι προς την μεριά του οδηγού κ το κολάρο φεύγει από εκείνη την μεριά κατευθείαν στο ιντερκούλερ,ενώ τα δικά μας η έξοδος τις τουρμπίνας είναι προς την μεριά του συνοδηγού κουμπώνει πάνω στο πλαστικό κομμάτι που περνάει πάνω από την κεφαλή κ πάει στο ιντερκούλερ! αν κ το δικό μας ήταν κατασκευασμένο με τον ίδιο τρόπο θα είχαμε πάρα πολλές επιλογές για εργοστασιακά ιντερκούλερ αλλά μάλλον δεν τους βγήκε ο χώρος !
manaros - Τρι 04 Αύγ 2009, 23:04:36
Θέμα δημοσίευσης:
το παλληκαρι παντως λεει για το πρωτο mini cooper μοντελο 2004.το cooper με το μοτερ το δικο μας βγηκε απ οτι ξερω απο το 2006 και μετα..αρα θα ελεγα οτι ειναι τελειως διαφορετικο μοτερ,κομπρεσερατο...
LIONKING - Τετ 05 Αύγ 2009, 13:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
το παλληκαρι παντως λεει για το πρωτο mini cooper μοντελο 2004.το cooper με το μοτερ το δικο μας βγηκε απ οτι ξερω απο το 2006 και μετα..αρα θα ελεγα οτι ειναι τελειως διαφορετικο μοτερ,κομπρεσερατο...


ακριβως,δε ξερω αν ειναι κομπρεσορατο πιθανων τουρμπο αποτι το ψιλοκοιταξα,το cooler to εχει ξαπλα πανω στο μοτερ,βασικα αυτο που με νοιαζει ειναι τι παπα θα ειχε γιατι εχει βαλει χοανη
giannis27 - Σαβ 08 Αύγ 2009, 00:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
αυτός είναι ο κινητήρας του μίνι κούπερ ς ίδιος με τον δικό μας
http://www.roadfly.com/new-cars/wp-content/uploads/gallery/2007-mini-cooper/mini-cooper-s-1.6lt-4cyl-turbo-engine.jpg

κ αυτός είναι ο κινητήρας του κομπρεσεράτου
http://www.allvehicles.co.uk/jcw_mini_cooper_s_hyper_blue_011.jpg
LIONKING - Σαβ 08 Αύγ 2009, 06:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
thanks john τελικα ειναι το κομπρεσορατο Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr