Κινητήρας - 206 - Ερωτηση για τον ιμαντα χρονισμου σε 206 1,4 16ν Motzo-Tzotzo - Δευ 27 Ιούλ 2009, 00:31:35 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ερωτηση για τον ιμαντα χρονισμου σε 206 1,4 16ν
Μπορει κανεις να μου πει το 1.4 16ν του 2006 στα ποσα χλμ χρειαζεται αλλαγη ιμαντα? silencer_000 - Δευ 27 Ιούλ 2009, 01:03:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση για τον ιμαντα χρονισμου
Motzo-Tzotzo έγραψε:
Μπορει κανεις να μου πει το 1.4 16ν του 2006 στα ποσα χλμ χρειαζεται αλλαγη ιμαντα?
60.000 χλμ. marinosnik - Δευ 27 Ιούλ 2009, 22:29:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Ερωτηση για τον ιμαντα χρονισμου σε 206 1,4 16ν
ΣΤΙΣ 60000(ΟΛΟ ΤΟ SET ΜΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ) Motzo-Tzotzo - Πεμ 06 Αύγ 2009, 13:52:08 Θέμα δημοσίευσης:
σίγουρα γιατί στο public.servicebox και αλλα παιδια λενε 90000 AlienHack - Πεμ 06 Αύγ 2009, 15:20:45 Θέμα δημοσίευσης:
πονεμενο το στορυ για τα χλμ αλαγής ιμάντα.
Η peugeot δινει νομίζω 90.000 σε πολιτισμενες χώρες, σε συνθήκες σαν την Έλλάδα με κολόδρομους, ζέστες, σκόνη κίνηση κτλ νομίζω 70.000 λέει αλλα οι μηχανικοί το κανουν στις 60.000 για να εχουν το κεφάλι τους υσηχο γιατι η ζημιά αν σου σπασει ειναι μαματα... drdino - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:25:36 Θέμα δημοσίευσης:
140k δίνει η πεζό για το δικό μου, 100k μου είπαν από την πεζό εδώ. imaginas - Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:48:52 Θέμα δημοσίευσης:
Οι οδηγίες χρήσης του 307 γράφουν 120.000χλμ AlienHack - Δευ 10 Αύγ 2009, 11:29:39 Θέμα δημοσίευσης:
όσο και να ειναι χάλια οι συνθήκες στο Ελλάντα με ζεστη σκονες κτλ δικαιολογείται απο 120.000 να το ρίχνουμε στο μισό? 60.000? imaginas - Δευ 10 Αύγ 2009, 11:43:31 Θέμα δημοσίευσης:
Το βιβλίο του 307 λέει:
Ειδικές συνθήκες*:
Αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε 40.000χλμ
Αλλαγή του ιμάντα χρονισμού κάθε 80.000χλμ
*
Συχνές στάσεις από πόρτα σε πόρτα
Κυκλοφορία μόνο στην πόλη (τύπου ταξί)
Μικρές επαναλαμβονόμενες διαδρομές με κρύο κινητήρα και χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος
Παρατεταμένη διαμονή σε συνθήκες όπως οι ακόλουθες
-Χώρες με θερμοκρασία συχνά υψηλότερη από +30οC
->>>>>>>>>>>>>>>>>> χαμηλότερη από -15οC
-Χώρες με πολλή σκόνη στην ατμόσφαιρα
-Χώρες που διαθέτουν λιπαντικά ή καύσιμα που δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές μας