PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 308 - Ανάρτηση για 308 gt

sastagr - Τετ 01 Ιούλ 2009, 16:38:35
Θέμα δημοσίευσης: 308 - Ανάρτηση για 308 gt
Τι έχετε να μου προτείνετε; Έχω βρει μόνο bilstein b6/b8.
sps - Τετ 01 Ιούλ 2009, 21:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
Να περιμενεις να βγει coilover!
Για κοιτα για kw variant 1 αν εχει βγαλει.
sastagr - Τετ 19 Αύγ 2009, 19:44:28
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως έχω θέμα με την ανάρτησή του γιατί από τότε που το πήρα δεν πάει καλά. Το περίμενα ποιο μαλακό από το 207gt αλλά έχει άλλα προβλήματα.
Στην επιτάχυνση "τραβάει" κυρίως δεξιά, στο φρενάρισμα ψαρώνει λίγο και στην ευθεία θέλει συνεχώς διορθώσεις μια δεξιά και μια αριστερά.
Το πήγα για ευθυγράμμιση και μου είπαν ότι ήταν εντάξει.!! Το μόνο που παρατήρησα ήταν μια αρνητική συγκλιση (1 μοίρα περίπου) την οποία ούτε που ασχολήθηκε να τη φτιάξει. Γενικά το αμάξι δεν πάει καλά από στήσιμο.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο το δικό μου....
Μια φορά στην Εθνική με 200 χρειάστηκε να πατήσω λίγο παραπάνω φρένα και η αντίδραση ήταν αρχικά πλευστή προς το εξωτερικό της στροφής και μετά ακολούθησε.
Τι λέτε;;;
Τεράστιο post ξέρω
Fotigos - Πεμ 20 Αύγ 2009, 10:08:46
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω κάνει με το δικό μου 11000χλμ και αυτά που λές δεν τα έχω δεί παραμόνο ότι σε επιτάχυνση για προσπέραση και μόνο σε προσπέραση λόγο αλλαγής πορείας κτλ το τιμόνι χάνει δεξιά-αριστερά και αυτό γιατί βγάζει δύναμη.
Όσο για φρένα πέρα απο την προσοπική μου άποψη που θεωρώ ότι είναι κορυφαία στην κατηγορία του διάβασε και κανα συγκριτικό να δείς που το βγάζουν ΤΟΡ.
Το μόνο που δεν τολμάω να κάνω είναι να απενεργοποίησω το ΕSP σε διαδρομή με γρήγορη οδήγηση γιατί πολύ απλά είναι θέμα ασφάλειας και το βλέπω και μόνος μου χωρίς ESP ίσως να συνεβαιναν όσα είπες Smile
Κλείνοντας θέλω να προσθέσω ότι σε "εργοστασιακά" αυτοκίνητα 207GT RC με 308GT η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι το 308 υπερέχει για την χρήση που το θέλω δλδ ταξίδια και σε επαρχιακούς δρόμους,ίσως το 207 να είναι καλύτερο σε πολύ κλειστα κομάτια (προσωπικη μου άποψη)
Όσο για το πιό μαλακό σε ανάρτηση, το 308 με τα 150άλογα θα σου καθότανε καλύτερα γιατί το GT δεν φημίζεται για την μαλακή ανάρτηση του η οποία σε συνδιασμό με τις 18άρες νιώθεις ότι ακουμπάς τον κόλο σου στο δρόμο,
sastagr - Πεμ 20 Αύγ 2009, 15:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Fotigos έγραψε:

Όσο για φρένα πέρα απο την προσοπική μου άποψη που θεωρώ ότι είναι κορυφαία στην κατηγορία του διάβασε και κανα συγκριτικό να δείς που το βγάζουν ΤΟΡ.

Για τα φρένα συμφωνώ ότι είναι κορυφαία. Για την ανάρτηση έχω παράπονο. Όσο για το 207 και το GT και το RC είναι σαφώς πιο σκληρά παρά τις 17αρες.
Πιστεύω πάντως ότι με ένα σετάκι αμορτισέρ-ελατήρια θα είναι εντάξει.
sastagr - Σαβ 22 Αύγ 2009, 08:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα αυτά στο internet. http://www.bilstein.de/bilstein-erleben/news/news-detail/article////peugeot-308-with-bilstein-b14.html?int=1&tx_ttnews[backPid]=34&cHash=217081ea25
Τι γνώμη έχετε;
Fotigos - Σαβ 22 Αύγ 2009, 23:52:36
Θέμα δημοσίευσης:
sastagr έγραψε:
Βρήκα αυτά στο internet. http://www.bilstein.de/bilstein-erleben/news/news-detail/article////peugeot-308-with-bilstein-b14.html?int=1&tx_ttnews[backPid]=34&cHash=217081ea25
Τι γνώμη έχετε;


Φένεται καλή περίπτωση και ίσως οικονομική σε σύγκριση με ενα σετ KW.
Αν το αμάξι σου (308GT) φοράει 17άρες βάλτα για 18άρες θέλει γερά στομάχια για τους δρόμους μας Wink
Πόσα χλμ έχεις κάνει με το 308GT;
Μήπως να περίμενες λίγο να μάθεις τα "κουσούρια" του και να δείς τι πραγματικά χρειάζεσε κ ίσως μέχρι τότε να έχεις δει άλλα 308 φτιαγμένα,
γιατί έχω την εντύπωση ότι είσαι αγχωμένος
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr