Εισαγωγή - Εξαγωγή - 106 - Φιλτροκουτι για 106 16ν/Saxo LIONKING - Παρ 26 Ιούν 2009, 14:50:26 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Φιλτροκουτι για 106 16ν/Saxo
γεια χαρα αδερφια.εχει κανεις μαμα φιλτροκουτι στο αμαξι ? το εχω βαλει αλα δεν ειμαι σιγουρος για την σωληνα που παει στη μετωπη κανει μια μικρη γωνιτσα στην μετωπη και μια σχδον 180 μοιρες στην κατω μερια του παπα,ειναι οκ ετσι?
Pughell - Παρ 26 Ιούν 2009, 14:53:29 Θέμα δημοσίευσης:
Το γμησες και ψοφησε...
Προσπαθησε να βρεις εισοδο απο την κατω πλευρα του προφυλακτηρα ή απο κανενα προβολακι.
Ετσι οπως το εχεις κανει ισως να ειναι και χειροτερο απο το μαμα. LIONKING - Παρ 26 Ιούν 2009, 15:09:23 Θέμα δημοσίευσης:
ναι κατι μου περασε απτο μυαλο οτι εκανα μαλ***α δεν εχω taboo το βγαζω το προβολακι αμα λαχει LIONKING - Παρ 26 Ιούν 2009, 16:52:55 Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αν το παω ευθεια και κατω απο το ψυγειο κανει? θα ειναι 2-3 ποντους κατω απο την μαυρη ποδια του προφυλακτηρα αλα θα ειναι πιο πισω καμια 40 ποντους.τωρα το εβγαλα προχειρα κοντα απο το προβολακι αλα δε κοιταει μπροστα αλα κατω,κενο μεν αλα κατω και χωρις γωνιες, αυριο αμα ειναι θα το αλαξω kane - Παρ 26 Ιούν 2009, 21:34:35 Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν,μη παιδευεσαι και κανε οτι ειχα κανει κι εγω...
Δοκιμασα κι αυτο που λες,αλαλ δν ειναι πρακτικο.
Μπες στο σαξοκλαμπ και ψαξε καπου το "εισαγωγη αερα,πατεντα με σκουπα" καπως ετσι.
Η ρωτα που θα βρεις τη πατεντα του kane με την εισαγωγη.
Ε ξεμπερδευεις με το θεμα εισαγωγης αερα μετα.
Τραστ μι! LIONKING - Σαβ 27 Ιούν 2009, 10:21:21 Θέμα δημοσίευσης:
σταυρο αυτο με το βαρελακι λες?με αυτο δεν ειπες οτι στεγνωνε? παιζει της bmc αλα απο πλαστικο το dia το ιδιο δεν ειναι?γιατι που 250+ ,που 130 πουχει το αλλο kane - Σαβ 27 Ιούν 2009, 11:04:20 Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτο λεω.
Δεν ειναι αναγκη να το κανεις ολοιδιο!,μπορεις να τοποθετησεις τη σωλήνα υπο κλιση κατα τον διαμήκη νοητο αξονα του αυτ/του,ωστε να μην εχει προσωπο 100% στον αερα...
Για να το κανεις οπως θες με το φιλτροκουτι,θελει λιγο δουλίτσα...
Δηλ,κοβεις ενα κομματακια απο το μαυρο προστατευτικο του προφυλακτηρα και φτιαχνεις ενα πραμα σαν σκουπακι (για να μην εξεχε απτο μαυρο αυτο και να φαινεται και ομορφο) και το συνδεεις με το σωλήνα που κατεβαινει απτο φιλτροκουτι (αφου εχεις μονωσει το σωληνα καταλληλως).
Σκεψου σκουπάκι σαν αυτα τα βοηθητικα που εχουν οι ηλεκτρικές σκουπες του σπιτιου... LIONKING - Σαβ 27 Ιούν 2009, 12:42:40 Θέμα δημοσίευσης:
θα το δοκιμασω και αυτο που λες αν δε παρω το βαρελακι,προς το παρον αλαξα θεση της σωληνας και την πηγα κατω
LIONKING - Δευ 29 Ιούν 2009, 16:28:52 Θέμα δημοσίευσης:
συνεχιζω απο αυτο το θεμα για να μην ανοιγω καινουργειο. μετα απο μια εεβδομαδα βγαλε βαλε σκουπες παπαδες κλπ(ασε που εχω σπιτι ενα τσουβαλι κολαρα και σωληνες) εβαλα και το βαρελακι γιατι δε κρατηθηκα
πρωτες εντυπωσεις-απαιχτο. εθνικη δε βγηκα ακομα παντως και μες στην πολη που υποτηθετε οτι υστερει εναντι της σκουπα στα λιγα χλμ δηλαδη ειναι αψογο. του εδωσα αερα μπροστα απτην μετωπη λιγο πιο αριστερα απο το κουμπωμα του καπο(οπως κοιτας την μηχανη) απλα αψογο
kane - Δευ 29 Ιούν 2009, 16:36:11 Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
θα το δοκιμασω και αυτο που λες αν δε παρω το βαρελακι,προς το παρον αλαξα θεση της σωληνας και την πηγα κατω
κι εγω ετσι το ειχα βαλει αρχικα,αλλα μετα βαρεθηκα να το σκιζω εκει κατω...χαχαχα
Κανε κι αυτο πυο σου λεω να δεις κολαση στα ψηλα και στα πολλα χλμ!
ante σε εφτιαξα παλι...
Δες φωτο:
Road_Runner - Δευ 29 Ιούν 2009, 17:03:31 Θέμα δημοσίευσης:
ΣΤΑΥΡΟΣ Ο ΠΑΤΕΝΤΑΣ LIONKING - Δευ 29 Ιούν 2009, 17:05:55 Θέμα δημοσίευσης:
ρε σταυρο τις εχω δει αλα εγω δε το εβαλα ευθεια αλα με γωνια ,οπως και και συ μου ειπες μη τυχον και στεγνωνει ψηλα,τωρα βεβαια αμα βαλεις και το δευτερο σωληνα ειναι οκ εε . δηλ εχει διαφορα με την απλη τοποθετηση της σωληνας αυτο που εχεις κανει? kane - Δευ 29 Ιούν 2009, 17:39:00 Θέμα δημοσίευσης:
Bασικά παιζει ρολο ο τροπος συνδεσης των δυο σωληνων,η διαφορετικές διατομές του κτλ
Παρολο που φαινεται πως και οι δυο παιρνουν μεσα αερα με πιεση,η μια παιζει το ρολο της οδου ανακουφισης του αερα στα πολλα χλμ,ενω φροντιζει παντα να υπαρχει αερας μεσα...
Το σχεδιασε ενας φιλος,αυτό μιας και ειναι η δουλεια του "τετοια"...(πολλα πλεον αυτ/τα σχεδιαζονται με τροπο τετοιο,ωστε να πρεσαρει το φιλτροκουτι τον αερα...
Αυτο που εκανες ειναι οτι πρεπει.Απλα αν εχεις χαλμιτερ,μπορεις να πειραματιστεις με σωληνες,τοποθετησεις,κλισεις των ως προς την ροη αερα κτλ κτλ κτλ...
Road_Runner έγραψε:
ΣΤΑΥΡΟΣ Ο ΠΑΤΕΝΤΑΣ
Εβραίος ή πατέντας? αποφασισε πως θα με αποκαλεις επιτελους LIONKING - Τρι 07 Ιούλ 2009, 18:38:59 Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον λοιπον το εβγαλα και εθνικη το αμαξι και ολα κομπλε αν και μετα τα 150+ κατι με προβληματιζει ,ενω εντος πολεως το αμαξι μαρεσει σε τελικες σαν να μασαει καπου τωρα βεβαια μπορει να ειναι και η ιδεα μου γιατι το πηγαινα ταπα με αρκετη ζεστη, λετε να παιζει ρολο η προπορεια ? να εχει κοψει ψηλα και να το καταλαβαινεις, ειναι δυνατον?το halmeter παντως εδειχνε φουλ πλουσια σε τελικιασματα οπως και αμα το εχεις σανιδα επισης WilDuck - Πεμ 22 Οκτ 2009, 19:12:30 Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Δες φωτο:
ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΡΕ, ΜΗΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ !!!
τι έκανε το άτομο ρε..... mechanic - Πεμ 22 Οκτ 2009, 20:43:51 Θέμα δημοσίευσης:
Οντως καταπληκτικη εισαγωγη !!!
καθως κραταει συνεχεια το φιλτροκουτι γεματο με αερα,
και λειτουργει σαν ενα τεραστιο πλενουμ.
οποτε εχεις τον τελιο συνδιασμο μεταξυ αποδοσης ψηλα αλλα και αποκρισης στο γκαζι, ειτε σε εισαι σε χαμηλες η ψηλες στροφες.
Το μονο μετα που λαμβανεις υπ'οψιν ειναι αν ο εγκεφαλος μπορει
(λιγο μπακαληστικα αν προλαβαινει) να σου ρυθμιζει σωστα το μιγμα.
Αν εχεις κανει πιστη αντιγραφη της εισαγωγης που βλεπεις
και βλεπεις οτι στην εθνικη δεν σου ανοιγει το ηδιο προθυμα...
τοτε,
η κανε μια βολτα με ενα διαγνωστικο να δεις τι πραγματικα γινεται
(ακομα καλυτερα βρες ενα προγραμματιστη αν σε παιρνει οικονομικα, αλλιως ακολουθησε την παρακατω λυση, και ταυτοχρονα μετα απο καμια 30αρια ωρες λειτουργιας κοιτα τι χρωμα ειναι τα μπουζι σου. Αυτα ειναι αδιαψευστος μαρτυρας οσο αναφορα τα μιγματα σου)η χρησημοποιησε τη μια σωληνα μονο,
τη δεξια (απο τη μερια του αυτοκινητου)
αυτο θα μειωση λιγο την ταχυτητα εισερχομενου αερα στη μοναδα χρονου,
αλλα δεν θα σου μειωσει την παροχη.
Η μονη διαφορα που ισως εχεις ειναι μια υστεριση (σε σχεση με το αρχικο σετ απ)
οταν εισαι με κατω απο 50χλμ/ωρα.
Σιγουρα παντως θα εχεις ενα πολυ καλο συστημα εισαγωγης
Σταυρο επρεπε να εβλεπες σε Κ4Μ τι ειχε γινει και πως πηγαινε οταν συνδιαστηκε με εξατμιση αναλογης σχεδιασης και ροικη εξελιξη απο το Στελαρα...