PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Aποριες για το chip της peugeot sport για το 106 1300

lyciferakos - Τετ 24 Ιούν 2009, 20:40:31
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Aποριες για το chip της peugeot sport για το 106 1300
Χαιρεται. Αυτες τις μερες σκεφτομαι να βαλω το τσιπ της peugeot spor, που απ οτι μου εχουν πει, κοφτιαζει στις 9000 στφορες (13αρι ραλυ). Ειναι αληθεια αυτο? Και το δευτερο ερωτημα ειναι, αν πρεπει να αλλαχτουν τα ελλατηρια των βαλβιδων, με πιο σκληρα, ετσι ωστε να μπορουν να κλεινουν καλυτερα τις βαλβιδες στις υψηλες στροφες.
kpsig - Τετ 24 Ιούν 2009, 21:51:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καποιες αποριες για το τσιπ peugeot spor
lyciferakos έγραψε:
Χαιρεται. Αυτες τις μερες σκεφτομαι να βαλω το τσιπ της peugeot spor, που απ οτι μου εχουν πει, κοφτιαζει στις 9000 στφορες (13αρι ραλυ). Ειναι αληθεια αυτο? Και το δευτερο ερωτημα ειναι, αν πρεπει να αλλαχτουν τα ελλατηρια των βαλβιδων, με πιο σκληρα, ετσι ωστε να μπορουν να κλεινουν καλυτερα τις βαλβιδες στις υψηλες στροφες.

9000 στροφές είναι πάρα πολλές για τα μαμά ελατήρια.
Άσε που έχω αμφιβολίες και α) για την παροχή λαδιού (μάλλον θες και το κιτ ή εστω τη μετατροπή της αντλίας με τη γνωστή ροδέλα)
β) αναθυμιάσεις λαδιού (επίσης μάλλον θες δοχείο και ίσως επιστροφή στο κάρτερ)
γ) ενώ επιβάλλεται και η τοποθέτηση διαφραγμάτων στο κάρτερ (φαντάζεσαι στις 8500 να στρίβεις και να στεγνώσεις από λάδι??)

Τι εκκεντροφόρο θα βάλεις?
lyciferakos - Τετ 24 Ιούν 2009, 22:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να σου φανει λιγο αστειο, αλλα θα ηθελα να χρησημοποιησω τον μανισιο εκκεντροφορο. Θελει αλλαγη ο εκκεντροφος για να μπει το τσιπακι?

Tο διαφραγμα που λες εινα το buffled sump ?Η τοπεθετηση επιπλεον λαμαρινας στο καρτερ λαδιου, ετσι ωστε το λαδι να συγκεντρωνεται καλυτερα στο καρτερ , για να εχουμε συνεχη παροχη λαδιου ακομα και στις στροφες?

Αυτην την πατεντα με την ροδελα στη αντλια λαδιων δεν την εχω ακουστα μπορεις να μου την εξηγησεις?

Η αντλια που χρησημοποιω ειναι απο σαξο 1100, ξερεις φιλε αν εχει καποια διαφορα με την αντλια του ραλιου 1300. Η εισαγωγη και η εξαγωγη των αντλιων ειναι παντως ιδια.
kpsig - Τετ 24 Ιούν 2009, 22:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
lyciferakos έγραψε:
Μπορει να σου φανει λιγο αστειο, αλλα θα ηθελα να χρησημοποιησω τον μανισιο εκκεντροφορο. Θελει αλλαγη ο εκκεντροφος για να μπει το τσιπακι?

Tο διαφραγμα που λες εινα το buffled sump ?Η τοπεθετηση επιπλεον λαμαρινας στο καρτερ λαδιου, ετσι ωστε το λαδι να συγκεντρωνεται καλυτερα στο καρτερ , για να εχουμε συνεχη παροχη λαδιου ακομα και στις στροφες?

Αυτην την πατεντα με την ροδελα στη αντλια λαδιων δεν την εχω ακουστα μπορεις να μου την εξηγησεις?

Η αντλια που χρησημοποιω ειναι απο σαξο 1100, ξερεις φιλε αν εχει καποια διαφορα με την αντλια του ραλιου 1300. Η εισαγωγη και η εξαγωγη των αντλιων ειναι παντως ιδια.


ΝΟΜΙΖΩ ότι ο εκκεντροφόρος αυτός δεν θα δώσει τίποτε επάνω από τις 7500 στροφές. Για θύμισέ μου χαρακτηριστικά να το βάλω στο simulation αν και στην πράξη κάποιοι που έιχαν πειραματιστεί δεν κέρδισαν κάτι (εκτός από τις αλλαγές ταχυτήτων που κάθονται κάπως καλύτερα στο διάγραμμα ροπής). Αλλά πρέπει να δεις και το όποιο τσιπάκι έχεις για ποιον εκκεντροφόρο είναι.
Για το buffled sump δες http://www.ppp-106.co.uk/ στην ενότητα engine internals> sump. Αυτό έκανα και εγώ (και πολλοί άλλοι).
Για την αντλία του 1,1 δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι έβαλα ροδέλλα 1 χιλιοστό πάχος στην μια άκρη του ελατηρίου της για να της δώσω μια μικρή προένταση.
Pughell - Πεμ 25 Ιούν 2009, 09:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη το συγκεκριμενο προγραμμα το γνωριζω σαν την τσεπη μου,ο κοφτης ειναι στις 7800-7900.
Δουλευει και με τον μαμα εκκεντροφορο αλλα κανονικα θελει τον Ν γιατι αλλιως σου αναβει το check engine απο τα πολυ πλουσια μιγματα.

Παντως να ξερεις οτι ενας που πουλαει προγραμμα τετοιο στο car.gr(απο Θεσσαλονικη),δεν ειναι γνησιο ps.
Αντιγραφη εχω και εγω αλλα και καποιος αλλος φιλος απο Δραμα,οπως και ο Saxostudent,ολα αντιγραφη απο γνησιο τσιπακι που ειχα αγορασει εγω απο Γαλλια.
Δεν αξιζει παντως να δωσεις πανω απο 50Ε...
Σαν προγραμμα αξιζει,απλα υπολογισε οτι θα χρειαστεις και μια τετραδα ψυχροτερα μπουζι για να εισαι πιο σιγουρος.

Ελατηρια βαλβιδων και λοιπα,δεν χρειαζονται καν.
Μονο μια ελευθερη decat εξατμιση.
lyciferakos - Πεμ 25 Ιούν 2009, 10:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τσιπακι μαλλον θα παρο απο αγγλια μιας και φευγο αυτες τις μερες. Τα μπουζια που θελω να βαλω ειναι τα eyquem fc62ls3, δεν ξερω καν αν ειναι ψυχρα η οχι, τα ειχα φερει απο γαλλια, αλλα εμειναν στο ραφι και τορα ηρθε μαλλον η ωρα να τα ξεσκονισω. Εχω και κατι μπουζια NGK αλλα δεν ξερω τον κωδικο τους, πως μπορω να καταλαβω αν ειναι ψυχρα η οχι?
Pughell - Πεμ 25 Ιούν 2009, 11:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τσιπακι γνησιο PS λιγο απιθανο να βρεις Αγγλια καθως τα δικα τους PS ειναι εγχωριες κατασκευες. Exclamation
Περι μπουζι,προτιμησε Champion C61 ή C63.
Τα FC62 που θες να βαλεις ειναι πιο θερμα απο τα προαναφερομενα.
lyciferakos - Πεμ 25 Ιούν 2009, 17:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, και γω λιγο απιθανο το βρισκο να ναι γνησιο το τσιπακι, αλλα ποιος νοιαζεται, το προγραμμα παντος ειναι ιδιο με το γνησιο, αν δεν κανω λαθος.

Ευχαριστω για την συμβουλη.
Pughell - Παρ 26 Ιούν 2009, 13:26:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εννοω το τσιπακι ρε,το προγραμμα εννοω... Confused
Οι αγγλοι,και γενικα στην Ευρωπη & e bay,κυκλοφορουν διαφορα τσιπακια τα οποια ονομαζονται Ν αλλα στην ουσια ειναι απλα προγραμματα για ΦΠΕ και οχι το γνησιο PS gr N. Exclamation

Αυτο θα το καταλαβεις αμεσα απο τις θερμοκρασιες του νερου Wink ,οπως και απο την καταναλωση βεβαια... Laughing
106rallye1.3 - Δευ 12 Απρ 2010, 15:47:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν εννοω το τσιπακι ρε,το προγραμμα εννοω... Confused
Οι αγγλοι,και γενικα στην Ευρωπη & e bay,κυκλοφορουν διαφορα τσιπακια τα οποια ονομαζονται Ν αλλα στην ουσια ειναι απλα προγραμματα για ΦΠΕ και οχι το γνησιο PS gr N. Exclamation

Αυτο θα το καταλαβεις αμεσα απο τις θερμοκρασιες του νερου Wink ,οπως και απο την καταναλωση βεβαια... Laughing


Συγνώμη που ρωτάω αλλα που κολαει η θερμοκρασία νερού???
Pughell - Δευ 12 Απρ 2010, 19:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
Λογω μιγματων,η θερμοκρασια νερου(και λαδιου σε καποιες περιπτωσεις) πεφτει κατα πολυ.
106rallye1.3 - Τρι 13 Απρ 2010, 13:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ...Σε ευχαριστω για την απαντηση...Εαν βαλω προγραμα απο rallye 1.6 8v το μαμα θα εχω καπιο προβλημα???
Pughell - Τρι 13 Απρ 2010, 16:12:28
Θέμα δημοσίευσης:
1600αρι προγραμμα σε 1300αρι μοτερ εννοεις; Question
106rallye1.3 - Τρι 13 Απρ 2010, 16:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειμαι 16αρης αλλα εχω προγραμα αντιγραφη ps αλλα το αμαξι δν παει ψηλα και εχει και πολυ αβανς...Εαν βαλω προγραμα 1.6 8ω ραλλυε θα ειναι οκ??
Pughell - Τρι 13 Απρ 2010, 17:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,ιδανικο δεν θα ειναι αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερο απο οτι με το προγραμμα του 1300... Confused

Οσο για το οτι δεν παει ψηλα,δεν φταιει το προγραμμα αλλα ειναι ετσι το μοτερ...
Με 16αρη κορμο ξεχνας το στροφαρισμα του 1300 και ακομα και με αγριο εκκεντροφορο το μοτερ ψοφαει πριν τις 7000. Sad
106rallye1.3 - Τρι 13 Απρ 2010, 17:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω μπολικα πραγματα πανω στο αμαξι: 13ara εισαγωγη καπακι 13αρι ελατηρια βαλβιδων kent και καπελοτα φλατζα λιγο σφαγμενο καπακι λιγακι ροικη εξαγωγη 13αρα...Eκεντρο piper...Σασμαν 13/59!!!

Μονο το προγραμα μου λειπει..
Pughell - Τρι 13 Απρ 2010, 18:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το δοκιμασεις καν,πηγαινε κατευθειαν και φτιαξε ενα προγραμμα... Confused
psgeo - Τρι 13 Απρ 2010, 18:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη για να καταλαβω Scratch το μοτερ ειναι 1,6 8v και δουλευει με προγραμμα ps για 13αρι??
Pughell - Τρι 13 Απρ 2010, 19:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι φαινεται,μαλλον ναι... Sad
106rallye1.3 - Τρι 13 Απρ 2010, 21:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι παιδια ps ειναι το προγραμα...Εχει ρελαντι 1100 και κοφτη 7900...Το μοτερ το νιωθεις οτι εχει δυναμη αλλα κατι το κοβει!!!! Ψαχνω να βρω τα στοιχεια του εκεντροφορου και δν μπορω να τα βρω... Sad
Pughell - Τρι 13 Απρ 2010, 22:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το κοβει το εντελως λαθος προγραμμα που φοραει,οπως επισης και τα κατα πολυ υποτετραγωνα χαρακτηριστικα του μαζι με τις μικρες δυνατοτητες πληρωσης της κεφαλης για αυτα τα κυβικα.

Και προγραμμα να κανεις,παλι πριν τις 7000 θα ψοφαει,να ξερεις...
106rallye1.3 - Τετ 14 Απρ 2010, 13:56:34
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί ψοφάει όμως??? Είναι έτσι αυτό το μοτέρ η έχω κάνει εγώ κάτι λάθος???
psgeo - Τετ 14 Απρ 2010, 14:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
ψοφαει μετα απο ποιες στροφες??μην ξεχνας οτι εχεις και προγραμμα για 13αρι (1294cc) που εχει αλλες αναγκες σε καυσιμο οπως και να το κανεις σε σχεση με το 1,6 8v που ειναι και 1587cc και οτι το 1,6 8v ειναι υποτετραγωνο μοτερ
που δινει εμφαση στην ροπη και οχι στο στροφαρισμα που δινει το υπερτετραγωνο μοτερ Worthy απο το 13αρι.
Οπως σου ειπε και ο στελιος μετα τις 7000 στροφες ,ακομα και με πιο αγριο εκκεντρο αντε +200 στροφες ακομα, φοφαει γιατι η χαρη και αυτου του μοτερ ειναι αλλου Wink οπως ειπαμε!
Εγω προσωπικα πιστευω οτι το προγραμμα που εχεις δεν κανει για το μοτερ σου και προσωπικα δεν θα το πιεζα πολυ Laughing
Ποιος σου προτεινε να βαλεις το προγραμμα αυτο?
106rallye1.3 - Τετ 14 Απρ 2010, 15:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι πηρα αυτον τον εγκεφαλο και ειχε μεσα το προγραμα..!

Ποιες ειναι η χαρες αυτου του μοτερ...

Εχω παρατηρησει ενα πραγμα οταν το δουλεβω ψηλα και ειμαι μεσα στα κοκκινα ειναι αλλο αμαξι εαν χασω αλλαγη και βγω απο τα κοκκινα τελειωσε ψοφησε!!!
Pughell - Τετ 14 Απρ 2010, 15:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα τα 16αρια 8v με 13αρα εισαγωγη και αγριο εκκεντροφορο,καπου λιγο πριν τις 7000 θελουν αλλαγη ταχυτητας.
Αυτο γινεται γιατι ναι μεν οι στροφες ανεβαινουν αλλα η κεφαλη ειναι ανεπαρκης για να πληρωνει με μιγμα τους κυλινδρους σε αυτες τις στροφες.
Ακομα βεβαια και αυτο το προβλημα να το λυσεις(βλεπε 16v μοτερ) παλι δεν επαρκει λογ διαστασεων.
106rallye1.3 - Τετ 14 Απρ 2010, 16:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε εαν επερνα κεφαλη απο rallye 1.6 8v και την φτιαξω θα ειναι καλυτερα???

Μπορεις να μου βρεις τα στοιχεια του εκεντροφορου που φοραω?? (piper)!!!

Κατι που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν το δουλεβω πολυ ψηλα ειναι διαολος και δν φαινεται να πεφτει η δυναμη του!!!

Σε ευχαριστω!!!
greenpug106 - Πεμ 15 Απρ 2010, 06:43:12
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_search.php?search=106&go.x=20&go.y=6
Pughell - Πεμ 15 Απρ 2010, 07:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,η κεφαλη του 1300 εχει μια μικρη διαφορα στις εδρες των βαλβιδων που την κανει λιγο πιο καλη.

Περι εκκεντροφορου,πως να στο βρω ρε,10 προφιλ βγαζει για αυτην την κεφαλη η Piper... Sad
106rallye1.3 - Πεμ 15 Απρ 2010, 10:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οντως.. Sad! Πως γινεται να τον διαβασω το εκεντρο??? Εαν το βγαλω και το παω που8ενα/??
Pughell - Πεμ 15 Απρ 2010, 11:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα αμα βγαλεις το γραναζι του εκκεντροφορου,απο πισω θα φαινεται ενας κωδικος...
Λογικα παντα... Confused
106rallye1.3 - Πεμ 15 Απρ 2010, 15:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρι φιλε να ξερω πως να το ρυθμισω....Κριμα ειναι να εχω εκκεντρο και να μην το δουλευω ε???

Οταν φτιαξω προγραμα θα εχω και τις αρυθμιες που κανουν τα εκκεντροφορατα???
Pughell - Παρ 16 Απρ 2010, 07:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Συνηθως τα μαμα σημαδια ειναι κα τα ιδανικοτερα σε τετοιες περιπτωσεις... Confused
Περι αρρυθμιων,λογικα ναι,εξαρταται και απο την συμπιεση που θα εχεις...
106rallye1.3 - Παρ 16 Απρ 2010, 12:51:45
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ φιλε μου σε ευχαριστω!!! Οταν μιλαγαμε για το προγραμα της ps και μου ελεγες για την κεφαλη γτ η Ps βαζει τον κοφτη στης 7900??? Αφου μετα τις 7000 εχει τελιωσει??
Pughell - Παρ 16 Απρ 2010, 13:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι το τσιπακι ειναι για 1300αρι και οχι για 1600αρι.
Το 1300αρι μεχρι τις 8000 τραβαει σαν χαζο σε αντιθεση με το 1600αρι που οτι και να το κανεις,μετα τις 7000 δεεεεν...
106rallye1.3 - Παρ 16 Απρ 2010, 14:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΑΑ οκ τοτε σορρυ εχεις δικιο!!!
nikos p - Κυρ 10 Οκτ 2010, 13:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω το προγραμμα PS για 13αρι. Αν υπάρχει καπου αξιόπιστη αντιγραφή ακόμα καλύτερα.
Pughell - Κυρ 10 Οκτ 2010, 19:46:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιγραφη απο γνησιο προγραμμα εχει ο Καρτάκης,μιας και αντεγραψε το δικο μου. Wink
Κυκλοφορουν και αλλα βεβαια αλλα δεν μπορω να σου πω με σιγουρια περι γνησιοτητας.
nikos p - Δευ 11 Οκτ 2010, 00:48:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τον Καρτακη που μπορω να τον βρω; Στην peugeot θα το εχουν το προγραμμα;
Pughell - Δευ 11 Οκτ 2010, 08:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Peugeot δεν ειχαν το προγραμμα οταν του ρωτησα το 2001 που ηταν ακομα "φρεσκα" τα 1300αρια,σιγα μην το εφεραν 10 χρονια μετα...

Τον Καρτακη θα τον βρεις εδω Arrow 6937 542801
nikos p - Δευ 11 Οκτ 2010, 13:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ, σε ευχαριστω πολυ.
gs1821 - Τρι 02 Νοέ 2010, 19:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μία ερωτηση ρε παιδια εχω κορμό 16αρι και κεφαλή απο 13αρι με εκκεντροφορο ...
Εχω ενα τσιπάκι απο 1,6 8V με πρόγραμμα ( To εδινε η peugeot σε όσα ετρεχαν ενιαίο- αν δεν κάνω λάθος - ) ,αν το καρφώσω στον εγκέφαλο του 13αριου θα παίξει ?????
Pughell - Τρι 02 Νοέ 2010, 20:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παιξει,απλα η Peugeot δεν εδινε ποτε τσιπακι,ουτε για ενιαιο,ουτε για τιποτα...
gs1821 - Σαβ 22 Ιαν 2011, 20:44:46
Θέμα δημοσίευσης:
Απο θέμα μειγμάτων μήπως ξέρει κανείς που περίπου δουλεύουν αυτοκινητα με το παραπάνω setup??

Σήμερα δυναμομέτρησα το αυτοκινητο , απο επίδοση πηγαμε αρκετα καλά ,αλλά πιστεύω οτι είναι θεόστεγνο !!!! Laughing
Να θυμίσω οτι χρησιμοποιω 16αρι κορμο , 13αρα κεφαλη με ροικη , εκκεντρο απο 13αρι.

για δώστε λίγο τα φωτα σας....
Pughell - Σαβ 22 Ιαν 2011, 23:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ελαχιστα παραπανω απο 12...Δηλαδη καπου στο 12,2 σαν μεσο ορο σε ενα 1300αρι με Ν εκκεντροφορο και Ν προγραμμα της PS.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr