mrkaza έγραψε: |
Στο ρελαντί κάνει ενα περίεργο μεταλλικό ήχο ? σα να ακούς 3-4 ρολογακια που κάνουν αρκετό θορυβο τικι τικι τικι πάντα στον ίδιο χρόνο αλλά το 1.4 δεν το εκανε σαν να άκουω βαλβίδες στον μοντελιστικο μου κινητήρα . |
Charinho έγραψε: |
ασε που επιτρεπεται turbo αυτοκινητο χωρις μπαρομετρο?? |
Charinho έγραψε: |
Με ενα mitsubishi colt που οδηγουσα πριν απλα το αμαξι δεν ενοιωθε τιποτα σε λακουβες και σε στροφες ηταν τρενο και το ralley μου φαινεται οτι δε μου τα λεει καλα τα πραγματα ασε που επιτρεπεται turbo αυτοκινητο χωρις μπαρομετρο?? |
mrkaza έγραψε: |
Μια και ανοίχτηκε σχετικό τοπικ θα το πω εδω.
Στο ρελαντί κάνει ενα περίεργο μεταλλικό ήχο ? σα να ακούς 3-4 ρολογακια που κάνουν αρκετό θορυβο τικι τικι τικι πάντα στον ίδιο χρόνο αλλά το 1.4 δεν το εκανε σαν να άκουω βαλβίδες στον μοντελιστικο μου κινητήρα . Είναι φυσιολογικός ? |
Charinho έγραψε: |
Geia xara se olous kai se oles
Exw to rallye edw kai 1 mhna kainourio xwris na exw peiraksei (akoma)to paramikro.Exw paratirisei omws oti otan mpainw se strofes me polla san na mh vastietai to amaksi sto dromo kai etsi kai pesw estw se polu mikri lakouva to amaksi psilo fevgei apo th poreia tou h petaei kwlo einai fusiologiko auto mias kai oute xamhlomeno einai oute tpt?kai ena deftero ta lastixa ths manas tou einai aksiopista? euxaristw |
Vini έγραψε: | ||
Γεια χαρά Ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ και λογικά πρέπει να το έχουν όλοι όσοι φορούν την 17άρα της Peugeot με το 205/45/17 Pirelli P Zero Nero ... ![]() Το έλυσα με νέα ελαφριά ζάντα αλουμινίου 16άρα και ελαστικό 205/50/16 ... ![]() Μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε (επιτέλους!) ... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Κατσε για να καταλαβουμε...εβγαλες την 17αρα για να βαλεις 16αρα?? ![]() Τι αλλο θα ακουσουμε...αν ηθελες πιο απορροφημενη αισθηση γιατι δεν πηρες ενα αυτοκινητο που ειναι πιο ανετο γενικα? ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Κατσε για να καταλαβουμε...εβγαλες την 17αρα για να βαλεις 16αρα?? ![]() Τι αλλο θα ακουσουμε...αν ηθελες πιο απορροφημενη αισθηση γιατι δεν πηρες ενα αυτοκινητο που ειναι πιο ανετο γενικα? ![]() charinho μη μασας...θα πατησουν τα λαστιχα σου και θα κραταει καλυτερα! τα p zero πρεπει να ζεσταθουν καλα για να αποδοσουν.. α και το αμαξι σου ΔΕΝ θελει χαμηλωμα..ειναι εντελως λαθος σ αυτο τ αυτοκινητο,εκτος αν βαλεις ρυθμιζομενη ![]() |
drdino έγραψε: |
Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή... ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLYE??! Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ! |
spyros_rallye έγραψε: | ||
|
drdino έγραψε: | ||||
Το GT έχει άλλον προσανατολισμό από το RC, αυτό υποδηλώνουν και τα αρτικόλεξά του. Το Rallye είναι επινόηση της ντόπιας αντιπροσωπείας, αλλά στην ουσία GT είναι. Άλλο αν το κοινό του στην Ελλάδα θα τυφλωθεί από τις μεγάλες ζάντες. ![]() Το κόστος είναι αδιάφορο στον βλ@κα αγοραστή που θα κοιτάξει να πάρει ένα κάρο για να μπει στο μάτι του γείτονά του. Άλλος λόγος πέρα από τον εντυπωσιασμό δεν υπάρχει. Από κει και πέρα, το πόσοι ανόητοι υπάρχουν που πήραν αμάξι με μεγάλες σούπερ ουάου ζάντες και κρατάνε τα λάστιχα μέχρι να πετάξουν λινά επειδή τσιγγουνεύονται τα € για την αλλαγή δεν λέγεται. SAKIS-LEMANS, rallye και RC δεν πολυμπαίνουν στην ίδια πρόταση. Όσο χρειάζεται το Insignia τις 20αρες για να στρίψει, άλλο τόσο χρειάζεται το rallye 17αρες. ![]() Ένα θα σου πω, δεν είναι λίγοι αυτοί που έβλεπαν διαφορά στο τιμόνι αλλάζοντας τα 17αρια του 206RC σε 16αρια. ![]() |
bagosgt έγραψε: | ||||||
κ να ρωτησω εγω τωρα που δε ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα,κ το μεγεθος αποτι λετε,δε παιζει ρολο στην ευσταθεια του αυτοκινητου,πως θα βγαζει τα 24 κιλα ροπης στους ελληνικους δρομους?η να το κανουμε σα τα ουνο που φοραγαν 14αρες στα 120 αλογα κ σπινιαριζαν κ 3ες κ νομιζαν οτι ειχαν κανεναν πυραυλο?κ στην πρωτη στροφη,στο χαντακι ![]() |
Charinho έγραψε: |
εχω ψιλοαπογοητευτει εσκασα 17000 και βλεπω οτι σε λιγο καιρο θα τα κλαψω διαβασα και σε ενα αλλο φορουμ που ενα παλικαρι αντιμετωπιζει προωλημα με τα αμορτισερ και σκεφτομαι οτι μαλλον ο μισθος θα πηγαινει να διορθωνει τα ελλατωματικα της peugeot για να μην αναφερω οτι παρελαβα το αμαξι με 2-3 ελαφρα βαθουλοματα μεταξυ οροφης και πορτας τα οποια φαινονται μονο τη μερα με την αντανακλαση του ηλιου και δεν τα καταλαβαινεις με το χερι και μου ειπαν να το παω sth Lion να το φτιαξουν δωρεαν αλλα λεω αστο να του βαλουν χερι ακομα δε το πηρα |
mrkaza έγραψε: |
Βασικα αν δεν σεβοντουσαν τους πελατες τους δεν θα ασχολουταν με το προβλημα κτλ κτλ αν δεν χαλαγε ποτε τπτ δεν θα ειχε νοημα η εγγυηση .
Αυτοι που δεν ασχολουντε ειναι αλλοι, που αν τους πας αμαξι για μικροχαζοζημια τυπου μου εφυγε η μοκετα φουσκωσε λιγο εδω το πλαστικο θα σε γραψουν κανονικοτατα αλλα για καλη τους τυχη δεν σπανε δεν χαλανε κατα τα αλλα τα αμαξια . Ειναι της λογικης τσουλαει αρα ειναι καλο . Στην Peugeot ασχολουντε μεχρι και την ποιο μικρη χαζομαρα που θα δεις στο αμαξι. Ps οποιος θελει παραπανω Pm γιατι θα ξεφυγη το θεμα |
drdino έγραψε: |
205 πλάτος και τα δύο αν δεν κάνω λάθος. Το 17αρι θα χει ίσως λίγο ψηλότερο όριο, αλλά το 16αρι προειδοποιεί περισσότερο όταν φτάσει το δικό του. Άντε το 16αρι να σπινάρει λίγο περισσότερο στις άγριες εκκινήσεις λόγω μικρότερης αδράνειας. |
Vini έγραψε: | ||
Ακριβώς αυτά. 205/50/16 Το αυτοκίνητο (επιβεβαιωμένο πλέον) έγινε αυτό που ήθελα. Ένα αυτοκίνητο άνετης σβέλτης οδήγησης χωρίς να κουράζει και να φοβίζει με τις ξαφνικές αντιδράσεις. Αυτά ![]() |
spyros_rallye έγραψε: |
...Ομως επειδη μιλαμε για 207 gt-rc-rallye που εχουν ακριβως το ιδιο αμαξωμα τοτε πιστευω οτι η 17αρα ειναι απαραιτητη! ... ... |
fynos έγραψε: |
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ? |
Vini έγραψε: | ||
Αφού το πιστεύεις δεν μας εξηγείς και τους λόγους που είναι απαραίτητη; |
drdino έγραψε: |
Ακριβώς αυτά. 205/50/16 Το 16άρι (επιβεβαιωμένο πλέον) με προειδοποιεί πολύ περισσότερο από το απόλυτο σε αίσθηση 17άρι. Επιπλέον εξαφανίστηκαν οι μετατοπίσεις στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Σπινάρισμα φυσικά δεν έχω δει γιατί πολύ απλά δεν είμαι τύπος των "άγριων εκκινήσεων"... Το μαλακό ελαστικό που έβαλα προσφέρει άνεση, πολύ καλό κράτημα, άριστο φρενάρισμα και ΚΥΡΙΩΣ μηδενικό θόρυβο κύλισης. Το αυτοκίνητο (επιβεβαιωμένο πλέον) έγινε αυτό που ήθελα. Ένα αυτοκίνητο άνετης σβέλτης οδήγησης χωρίς να κουράζει και να φοβίζει με τις ξαφνικές αντιδράσεις. Αυτά ![]() |
fynos έγραψε: |
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ? |
drdino έγραψε: | ||
Κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, ναι. Μόδα είναι, μεγάλη ζάντα=αγωνιάρικο να 'ουμ. |
spyros_rallye έγραψε: |
Vini,δεν μπορω να σου μιλησω τεχνικα διοτι δεν ειμαι μηχανικος, η απαντηση μου ειναι αυτη που ειπε ο fynos, το εργοστασιο ξερει καλυτερα και απο μενα και απο σενα δεν βρισκω το λογο τοτε γιατι να μην το εβγαζαν με 16αρα.Με καλυπτει απολυτα -στο δικο μου ξαναλεω- τροπο οδηγησης |
dimkeras έγραψε: |
265/30R18 . Τέλοςςςς ![]() |
mrkaza έγραψε: |
Εχει ενα * διπλα και γραφει κατι κατω αν ξερεις καποιος Γαλικα ας μας πει |
mrkaza έγραψε: |
Εχει ενα * διπλα και γραφει κατι κατω αν ξερει καποιος Γαλικα ας μας πει |
mrkaza έγραψε: |
Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h ενω με το 1,4 ΙΔΙΟ αμαξι δεν το εκανε . Θα παιξω με της πιεσης γιατι νομιζω οτι το μπρωστα το αφησα 40 που ειχε οταν το παρελαβα το πισω παντος εχει 36 το θυμαμε .
![]() |
mrkaza έγραψε: |
Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h |
Jim207GT έγραψε: | ||
Παιδιά το πόσο κοπανάει ή πόσο σκληρό του φαίνετε του καθενός είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο και μπορώ να πω ότι πλέον είναι πολύ βάρκα(μαλάκωσε) και αρχίζει να μου την σπάει.
Πάντως στο κομμάτι που λες ότι πηδάει, λόγο λέσχης, κάθε πέμπτη βράδυ το κατεβαίνω 160+ και δεν κάνει κιχ το αμάξι. |
roufosk2 έγραψε: |
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ? |
roufosk2 έγραψε: |
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ? |
mrkaza έγραψε: |
Ακριβος για εκει μιλαω πιδαει λιγο το πισω μερος αν δεν κανω λαθος δεν ειμαι σιγουρος τι ακριβος μονο οτι μετακομιζει το αμαξι λιγο ποιο δεξια ή αριστερα σε καθε ενα απο αυτα |