PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Peugeot 207 Rallye

Charinho - Κυρ 21 Ιούν 2009, 11:32:37
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 207 Rallye
Geia xara se olous kai se oles
Exw to rallye edw kai 1 mhna kainourio xwris na exw peiraksei (akoma)to paramikro.Exw paratirisei omws oti otan mpainw se strofes me polla san na mh vastietai to amaksi sto dromo kai etsi kai pesw estw se polu mikri lakouva to amaksi psilo fevgei apo th poreia tou h petaei kwlo einai fusiologiko auto mias kai oute xamhlomeno einai oute tpt?kai ena deftero ta lastixa ths manas tou einai aksiopista?
euxaristw
tasos207RC - Κυρ 21 Ιούν 2009, 12:03:59
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχην φιλε μου γραφε ελληνικα γιατι απαγορευονται τα greeklish.
Λοιπον,ολα τα αμαξια εχουν καποια ορια.Αν εσυ μπαινεις με 170 σε κλειστες στροφες τοτε λογικο ειναι να σου φευγει κ ακομα πιο λογικο αν πεσεις σε λακουβα μιας κ χανεται στιγμιαια η προσφυση κ μολις ξαναπατησει καλα το αμαξι θα σε ''τραβιξει'' λιγο.
Οσον αφορα τα λαστιχα,ουτε εγω ειμαι ικανοποιημενος απο τα εργοστασιακα μου μιας κ γλυστραει αρκετα κ δεν ειναι καν λιωμενα.Μαλλον τα πρωτα λαστιχα πρεπει να ειναι μουφα.
mrkaza - Κυρ 21 Ιούν 2009, 12:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μια και ανοίχτηκε σχετικό τοπικ θα το πω εδω.

Στο ρελαντί κάνει ενα περίεργο μεταλλικό ήχο ? σα να ακούς 3-4 ρολογακια που κάνουν αρκετό θορυβο τικι τικι τικι πάντα στον ίδιο χρόνο αλλά το 1.4 δεν το εκανε σαν να άκουω βαλβίδες στον μοντελιστικο μου κινητήρα .

Είναι φυσιολογικός ?
bagosgt - Κυρ 21 Ιούν 2009, 15:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
φυσιολογικος ο θορυβος λογω αμεσου ψεκασμου.
μηπως τωρα με την ζεστη τα λαστιχα εχουν πολυ αερα κ στο κανει αυτο?τα λαστιχα του ραλλυ ειναι πολυ καλα,καλυτερα απο τα ποτενζα που εχει το ρς(προσωπικη μου αποψη που εχω δοκιμασει κ τα 2 ελαστκα).
smoki - Κυρ 21 Ιούν 2009, 16:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:

Στο ρελαντί κάνει ενα περίεργο μεταλλικό ήχο ? σα να ακούς 3-4 ρολογακια που κάνουν αρκετό θορυβο τικι τικι τικι πάντα στον ίδιο χρόνο αλλά το 1.4 δεν το εκανε σαν να άκουω βαλβίδες στον μοντελιστικο μου κινητήρα .

Καλως ηρθες στον κοσμο του αμμεσου ψεκασμου...

@Charinho Αν εξαιρεσεις τον θορυβο που κανουν τα pzero nero ειναι απτα κορυφαια για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου. Παιξε με τις πιεσεις για να βρεις τι σου ταιριαζει καλυτερα. Εγω προσωπικα ειμαι ικανοποιημενος με 36psi μπροστα και πισω.
Charinho - Κυρ 21 Ιούν 2009, 16:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας συγνωμη για τα γκρικλις και δευτερον δε μπαινω με 170 αλλιως καπου θα ειχα κοπανισει απλα το παρατηρω και σε μικρες ταχυτητες αλλα αυτο που ειπες για τα λαστιχα οτι γλυστρανε το παρατηρησα απο τη πρωτη μερα.Με ενα mitsubishi colt που οδηγουσα πριν απλα το αμαξι δεν ενοιωθε τιποτα σε λακουβες και σε στροφες ηταν τρενο και το ralley μου φαινεται οτι δε μου τα λεει καλα τα πραγματα ασε που επιτρεπεται turbo αυτοκινητο χωρις μπαρομετρο??
ath7 - Κυρ 21 Ιούν 2009, 18:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Charinho έγραψε:
ασε που επιτρεπεται turbo αυτοκινητο χωρις μπαρομετρο??


Κυριλε καταστασεις!Οπως ενα παραδειγμα το Subaru Forester! Wink
tasos207RC - Κυρ 21 Ιούν 2009, 18:24:00
Θέμα δημοσίευσης:
Charinho έγραψε:
Με ενα mitsubishi colt που οδηγουσα πριν απλα το αμαξι δεν ενοιωθε τιποτα σε λακουβες και σε στροφες ηταν τρενο και το ralley μου φαινεται οτι δε μου τα λεει καλα τα πραγματα ασε που επιτρεπεται turbo αυτοκινητο χωρις μπαρομετρο??


Πιστευω οτι το coltακι ειναι πιο δεμενο απο το 207.Απλα δεν ηθελαν να θυσιασουν την ανεση τοσο πολυ στο rallye.Το μπαρομετρο δεν ειναι απαραιτητο στις πιεσεις που δουλευουμε.Να λες παλι καλα που εχουμε θερμοκρασια λαδιου,γιατι μερικα αλλα τουρμπο δεν εχουν ουτε αυτο.
android - Κυρ 21 Ιούν 2009, 21:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
σιγα μην στριβει το colt καλυτερα απο το 207 τωρα το να ναι βαρκα με χειροτερο τιμονι κ να μην καταλαβαινεις που πεφτεις κ που πας οκ....
τι αερα εχεις στα λαστιχα φιλε μου?
fynos - Κυρ 21 Ιούν 2009, 22:12:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάστιχα, μετά από 1000χιλ θα δουλέψουν και τώρα το καλοκαίρι βασανίζονται αρκετά !
Τώρα δεν μπορώ να καταλάβω πώς στρίβεις με το εσπ !
Να κοιτάξεις πιέσεις . . . και αν συνεχίζεις να έχεις πρόβλημα πήγαινε στον πουπάκι που είναι συνεργάτης μας για να ρίξει μια ματιά !

Επίσης μπορείς να γίνεις επίσημο μέλος και να επωφεληθείς από διάφορα GB όπως και του μπλοκέ (μίας και στρίβεις) αλλά και από άλλες προσφορές συνεργατών μας !
Καλώς ήρθες Charinho
Charinho - Κυρ 21 Ιούν 2009, 22:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Τασο δε μπορεις να φανταστεις τι γινοταν με το coltaki στις στροφες και μολισ πηρα το ralley δε σου κρυβω οτι ψιλοξενερωσα (στα στροφιλικια)αλλα εχει γκαζακι(θα μπορουσε να ειναι βεβαια πιο μπαμ στα ξεκινηματα αλλα τεσπα)οσο για το προηγουμενο φιλο στα λιμανακια συγκεκριμενα και με τα 2 αμαξια που πηγα ειδα τη διαφορα το de ralley εχει ενα τιμονι παναλαφρο ρε γα**το δεν ειναι για να κανεις το κεφι σου τετοιο συστημα.καταρχας αν πας να το σκισεις πρωτες δευτερες το τιμονι νομιζεις θα στριψει μονο του δε ξερω τι να πω..
Charinho - Κυρ 21 Ιούν 2009, 22:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
Fynos δυστηως εχω κανει 1300 περιπου χιλιομετρα μεσα σε 3 εβδομαδες που εχω το αμαξι και το προβλημα ειναι ιδιο.Οσο για τις πιεσεις να σου πω τη μαυρη αληθεια δεν το κοιταξα ακομα αν και ξερω οτι τα τσιτωνουν απο το εργοστασιο ετσι?
fynos - Κυρ 21 Ιούν 2009, 22:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά, μπορεί να βρεις και κάνα 40αρι μέσα !

Για πέρνα και από εδώ να μας συστηθείς !
dope207 - Δευ 22 Ιούν 2009, 08:10:21
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Μια και ανοίχτηκε σχετικό τοπικ θα το πω εδω.

Στο ρελαντί κάνει ενα περίεργο μεταλλικό ήχο ? σα να ακούς 3-4 ρολογακια που κάνουν αρκετό θορυβο τικι τικι τικι πάντα στον ίδιο χρόνο αλλά το 1.4 δεν το εκανε σαν να άκουω βαλβίδες στον μοντελιστικο μου κινητήρα .

Είναι φυσιολογικός ?
καλημέρα και από εμένα.
πάνω σε αυτό θα ήθελα να αναφέρω ένα περίεργο θόρυβο, που μου έκανε το δικό μου Rallye εχτές το πρωί.

Μου το έχει παρουσιάσει άλλη μια φορά, και μετά πάντα από μια συγκεκριμένη διαδικασία.

Το Σάββατο χρειάστηκε να το ξεκινήσω (κρύο) και να το ξεπαρκάρω από το γκαράζ για να μπει ένα άλλο αμάξι. έπειτα, το ξαναπάρκαρα μέσα με την όπισθεν. το άφησα να δουλέψει 2 λεπτά και μετά το έσβησα.
Την επόμενη ημέρα, με το που το έβαλα μπροστά άρχισε να κάνει σαν αλυσοπρίονο, και μιλάμε για δυνατό μεταλλικό ήχο! Shocked
όταν δε πάταγες γκάζι ακουγόταν λες και θα εκτοξευτεί η κεφαλή και θα έρθει αγκαλιά με το καπό!
μετά από ένα τέταρτο σε λειτουργία ηρέμησε ο ήχος & ούτε το ξαναέκανε.
σαν απόδοση στο δρόμο όλα μια χαρά.

απλά θέλω να μάθω είναι λογικό που το έχει κάνει 2 φορές μέχρι τώρα? αφού το ξεκινήσουμε αυτό το μοτέρ, πρέπει να δουλέψει κάμποση ώρα πριν το σβήσουμε, ώστε να μην κάνει έτσι την επόμενη ημέρα?!?!
makis106 - Δευ 22 Ιούν 2009, 08:15:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκίνα απο εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14897&postdays=0&postorder=asc&start=0
dope207 - Δευ 22 Ιούν 2009, 08:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks Makis...... Very happy
akis23 - Δευ 22 Ιούν 2009, 08:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ουτε κατα διανοια δε συγκρινεται το CZT με το Rallye σε στριψιμο. Το mitsu ειναι απλα απαραδεκτο!!! Απο γκαζι βεβαια και λογω χαμηλου βαρους τα παει πολυ καλα!!
Bill207 - Δευ 22 Ιούν 2009, 14:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
έχω 2 γνωστούς που έχουν το CZT
ο ένας λέει πολύ γκάζι, σε ευθείες πολυ καλό αλλά στροφές άστο...
ο άλλος το πούλησε γιατί... ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ Laughing
Charinho - Δευ 22 Ιούν 2009, 17:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξτε το μιτσουμπισι το πηγα βορεια ευβοια απο χαλκιδα και ο λογος ηταν να δω αν οντω εστριβε οπως και διαπιστωσα οτι εμπαινε τρενο ισως επειδη ηταν χαμηλομενο και τις λακουβεσ τις εβλεπε σαν να ηταν νορμαλ ο δρομος την αλλη βδομαδα θα κανω το ιδιο και με το rallye και θα σας πω τα αποτελεσματα παντως ειναι απαραδεκτο να χανει τη προσφυση στις λακουβες εκτος αν τα λαστιχα ειναι μουφα αν και απο οτι ειπαν και αλλα παιδια στο φορουμ τα λαστιχα ειναι οκ.
mrkaza - Δευ 22 Ιούν 2009, 18:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα πιεσης φιλε, επισης το 45 προφιλ κοπαναει περισοτερο στης λακουβες απο το 50αρι βασικα θα ελεγα οτι για ελληνικους δρομους ισως και να μην κανει .

Δοκιμασε 38 μπροστα 36 πισω και τα ξαναλεμε Wink
Giannis307 - Δευ 22 Ιούν 2009, 20:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αλλη απορια εχω....

Το σκιζεις πρωτο δευτερες λιμανακια με 1300χλμ...?

Μετα βλεπω να αυξανεις τα ποστ σου στις βλαβες..!
Vini - Τρι 23 Ιούν 2009, 09:28:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
Charinho έγραψε:
Geia xara se olous kai se oles
Exw to rallye edw kai 1 mhna kainourio xwris na exw peiraksei (akoma)to paramikro.Exw paratirisei omws oti otan mpainw se strofes me polla san na mh vastietai to amaksi sto dromo kai etsi kai pesw estw se polu mikri lakouva to amaksi psilo fevgei apo th poreia tou h petaei kwlo einai fusiologiko auto mias kai oute xamhlomeno einai oute tpt?kai ena deftero ta lastixa ths manas tou einai aksiopista?
euxaristw



Γεια χαρά
Ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ και λογικά πρέπει να το έχουν όλοι όσοι φορούν την 17άρα της Peugeot με το 205/45/17 Pirelli P Zero Nero ... Cool

Το έλυσα με νέα ελαφριά ζάντα αλουμινίου 16άρα και ελαστικό 205/50/16 ... Rolling eyes

Μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε (επιτέλους!) ... Thumbs Up
recife_rallye - Τρι 23 Ιούν 2009, 10:22:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
Vini έγραψε:
Charinho έγραψε:
Geia xara se olous kai se oles
Exw to rallye edw kai 1 mhna kainourio xwris na exw peiraksei (akoma)to paramikro.Exw paratirisei omws oti otan mpainw se strofes me polla san na mh vastietai to amaksi sto dromo kai etsi kai pesw estw se polu mikri lakouva to amaksi psilo fevgei apo th poreia tou h petaei kwlo einai fusiologiko auto mias kai oute xamhlomeno einai oute tpt?kai ena deftero ta lastixa ths manas tou einai aksiopista?
euxaristw



Γεια χαρά
Ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ και λογικά πρέπει να το έχουν όλοι όσοι φορούν την 17άρα της Peugeot με το 205/45/17 Pirelli P Zero Nero ... Cool

Το έλυσα με νέα ελαφριά ζάντα αλουμινίου 16άρα και ελαστικό 205/50/16 ... Rolling eyes

Μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε (επιτέλους!) ... Thumbs Up


Κατσε για να καταλαβουμε...εβγαλες την 17αρα για να βαλεις 16αρα?? Rolling eyes

Τι αλλο θα ακουσουμε...αν ηθελες πιο απορροφημενη αισθηση γιατι δεν πηρες ενα αυτοκινητο που ειναι πιο ανετο γενικα? Rolling eyes

charinho μη μασας...θα πατησουν τα λαστιχα σου και θα κραταει καλυτερα!
τα p zero πρεπει να ζεσταθουν καλα για να αποδοσουν..
α και το αμαξι σου ΔΕΝ θελει χαμηλωμα..ειναι εντελως λαθος σ αυτο τ αυτοκινητο,εκτος αν βαλεις ρυθμιζομενη Wink
Vini - Τρι 23 Ιούν 2009, 11:21:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
recife_rallye έγραψε:
Κατσε για να καταλαβουμε...εβγαλες την 17αρα για να βαλεις 16αρα?? Rolling eyes

Τι αλλο θα ακουσουμε...αν ηθελες πιο απορροφημενη αισθηση γιατι δεν πηρες ενα αυτοκινητο που ειναι πιο ανετο γενικα? Rolling eyes


Εβγαλα την 17άρα και έβαλα 16άρα.
Προς τι η έκπληξη;
Το θέμα δεν είναι καινούριο.
Το έχω αναφέρει πολλές φορές ότι θα άλλαζα διάσταση.
drdino - Τρι 23 Ιούν 2009, 11:47:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
recife_rallye έγραψε:
Vini έγραψε:
Charinho έγραψε:
Geia xara se olous kai se oles
Exw to rallye edw kai 1 mhna kainourio xwris na exw peiraksei (akoma)to paramikro.Exw paratirisei omws oti otan mpainw se strofes me polla san na mh vastietai to amaksi sto dromo kai etsi kai pesw estw se polu mikri lakouva to amaksi psilo fevgei apo th poreia tou h petaei kwlo einai fusiologiko auto mias kai oute xamhlomeno einai oute tpt?kai ena deftero ta lastixa ths manas tou einai aksiopista?
euxaristw



Γεια χαρά
Ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ και λογικά πρέπει να το έχουν όλοι όσοι φορούν την 17άρα της Peugeot με το 205/45/17 Pirelli P Zero Nero ... Cool

Το έλυσα με νέα ελαφριά ζάντα αλουμινίου 16άρα και ελαστικό 205/50/16 ... Rolling eyes

Μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε (επιτέλους!) ... Thumbs Up


Κατσε για να καταλαβουμε...εβγαλες την 17αρα για να βαλεις 16αρα?? Rolling eyes

Τι αλλο θα ακουσουμε...αν ηθελες πιο απορροφημενη αισθηση γιατι δεν πηρες ενα αυτοκινητο που ειναι πιο ανετο γενικα? Rolling eyes

charinho μη μασας...θα πατησουν τα λαστιχα σου και θα κραταει καλυτερα!
τα p zero πρεπει να ζεσταθουν καλα για να αποδοσουν..
α και το αμαξι σου ΔΕΝ θελει χαμηλωμα..ειναι εντελως λαθος σ αυτο τ αυτοκινητο,εκτος αν βαλεις ρυθμιζομενη Wink


Καλά βρε Λευτέρη, χαλάρωσε λίγο... Laughing Laughing Και εγώ προσωπικά θεωρώ πως η επιλογή της 17αρας για το GT τείνει στα όρια της υπερβολής. Το 16αρι είναι σαφέστα ποιο all-around επιλογή, όπως άλλωστε έιναι και το αυτοκίνητο. Μικρότερο κόστος αλλαγής ελαστικών, λίγη περισσότερη άνεση, πιο προβλέψιμο στο όριο.

Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή...

Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).
SAKIS-LEMANS - Τρι 23 Ιούν 2009, 16:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως η φιλοσοφία του Insignia είναι στροφή 180 μοίρες σε σχέση με τα rally και τα rc...


και επειδή ο κατασκευαστής όταν έφτιαχνε αυτα τα δύο μοντέλα κάτι αλλο είχε στο νου από την άνεση και την απόσβεση, κοινώς είχε άλλες προταιρεότητες νομίζω πως έχεις κάνει λάθος που έβαλες μικρότερες ζάντες και μεγαλύτερο προφίλ. Βέβαια είναι και το τι θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του... Αλλά αν είναι έτσι έχει κάτι ωραία golf και κάτι Insignia super! Very happy

πάντως μακάρι να μεταμορφώθηκε το αυτοκίνητο σε αυτό που θέλεις εσύ, γιατί μόνο αυτό έχει σημασία.
spyros_rallye - Τρι 23 Ιούν 2009, 16:47:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
drdino έγραψε:


Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή... ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLYE??!

Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ!

drdino - Τρι 23 Ιούν 2009, 20:15:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
spyros_rallye έγραψε:
drdino έγραψε:


Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή... ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLYE??!

Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ!


Το GT έχει άλλον προσανατολισμό από το RC, αυτό υποδηλώνουν και τα αρτικόλεξά του.

Το Rallye είναι επινόηση της ντόπιας αντιπροσωπείας, αλλά στην ουσία GT είναι. Άλλο αν το κοινό του στην Ελλάδα θα τυφλωθεί από τις μεγάλες ζάντες. Wink


Το κόστος είναι αδιάφορο στον βλ@κα αγοραστή που θα κοιτάξει να πάρει ένα κάρο για να μπει στο μάτι του γείτονά του. Άλλος λόγος πέρα από τον εντυπωσιασμό δεν υπάρχει. Από κει και πέρα, το πόσοι ανόητοι υπάρχουν που πήραν αμάξι με μεγάλες σούπερ ουάου ζάντες και κρατάνε τα λάστιχα μέχρι να πετάξουν λινά επειδή τσιγγουνεύονται τα € για την αλλαγή δεν λέγεται.


SAKIS-LEMANS, rallye και RC δεν πολυμπαίνουν στην ίδια πρόταση. Όσο χρειάζεται το Insignia τις 20αρες για να στρίψει, άλλο τόσο χρειάζεται το rallye 17αρες. Smile

Ένα θα σου πω, δεν είναι λίγοι αυτοί που έβλεπαν διαφορά στο τιμόνι αλλάζοντας τα 17αρια του 206RC σε 16αρια. Wink
Charinho - Τρι 23 Ιούν 2009, 21:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδες περαν του οτι ειχαν μεσα τα λαστιχα 40 παντου εγω το πηγα στο 34 μπροσ πισω και απλα ειναι κομπλε βεβαια αν χαμηλωσει και του κουμπωσω και μια αεροτομη νομιζω οτι θα ειναι τρενο
bagosgt - Τρι 23 Ιούν 2009, 21:36:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
drdino έγραψε:
spyros_rallye έγραψε:
drdino έγραψε:


Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή... ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLYE??!

Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ!


Το GT έχει άλλον προσανατολισμό από το RC, αυτό υποδηλώνουν και τα αρτικόλεξά του.

Το Rallye είναι επινόηση της ντόπιας αντιπροσωπείας, αλλά στην ουσία GT είναι. Άλλο αν το κοινό του στην Ελλάδα θα τυφλωθεί από τις μεγάλες ζάντες. Wink


Το κόστος είναι αδιάφορο στον βλ@κα αγοραστή που θα κοιτάξει να πάρει ένα κάρο για να μπει στο μάτι του γείτονά του. Άλλος λόγος πέρα από τον εντυπωσιασμό δεν υπάρχει. Από κει και πέρα, το πόσοι ανόητοι υπάρχουν που πήραν αμάξι με μεγάλες σούπερ ουάου ζάντες και κρατάνε τα λάστιχα μέχρι να πετάξουν λινά επειδή τσιγγουνεύονται τα € για την αλλαγή δεν λέγεται.


SAKIS-LEMANS, rallye και RC δεν πολυμπαίνουν στην ίδια πρόταση. Όσο χρειάζεται το Insignia τις 20αρες για να στρίψει, άλλο τόσο χρειάζεται το rallye 17αρες. Smile

Ένα θα σου πω, δεν είναι λίγοι αυτοί που έβλεπαν διαφορά στο τιμόνι αλλάζοντας τα 17αρια του 206RC σε 16αρια. Wink

κ να ρωτησω εγω τωρα που δε ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα,κ το μεγεθος αποτι λετε,δε παιζει ρολο στην ευσταθεια του αυτοκινητου,πως θα βγαζει τα 24 κιλα ροπης στους ελληνικους δρομους?η να το κανουμε σα τα ουνο που φοραγαν 14αρες στα 120 αλογα κ σπινιαριζαν κ 3ες κ νομιζαν οτι ειχαν κανεναν πυραυλο?κ στην πρωτη στροφη,στο χαντακι Laughing
Charinho - Τρι 23 Ιούν 2009, 21:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
εγω να πω κατι αλλο στο φιλο που ειπε οτι θα αυξησω τα ποστ στις βλαβες.απο την αντιπροσωπια μου ειπαν οτι πλεον τα αμαξια ειναι στρωμενα απλα μου ειπε λιγο συνετα μεχρι τα 1000 χλμ και αν θες μου λεει κανε και μια αλλαγη λαδιων να φυγουν τα ρινισματα.και οπως και να εχει το αμξι δε μπορω να πω οτι το λιωνω καμια δευτερα τριτη του χωνω καλη με τιποτα saxo vts που ψιλοκουνιουντε και μεχρι εκει τωρα για τις στροφες ηθελα να δω την ευσταθεια του αυτοκινητου δε καθομαι σε καθε στροφη να μπαινω με παντες.
drdino - Τρι 23 Ιούν 2009, 21:51:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
bagosgt έγραψε:
drdino έγραψε:
spyros_rallye έγραψε:
drdino έγραψε:


Για το RC μάλιστα, η17αρα είναι μια χαρά επιλογή... ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLYE??!

Περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού μπαίνουν τα μεγάλα ζαντολάστιχα πλέον (βλ. Insignia με διαθέσιμες 20αρες).ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ!


Το GT έχει άλλον προσανατολισμό από το RC, αυτό υποδηλώνουν και τα αρτικόλεξά του.

Το Rallye είναι επινόηση της ντόπιας αντιπροσωπείας, αλλά στην ουσία GT είναι. Άλλο αν το κοινό του στην Ελλάδα θα τυφλωθεί από τις μεγάλες ζάντες. Wink


Το κόστος είναι αδιάφορο στον βλ@κα αγοραστή που θα κοιτάξει να πάρει ένα κάρο για να μπει στο μάτι του γείτονά του. Άλλος λόγος πέρα από τον εντυπωσιασμό δεν υπάρχει. Από κει και πέρα, το πόσοι ανόητοι υπάρχουν που πήραν αμάξι με μεγάλες σούπερ ουάου ζάντες και κρατάνε τα λάστιχα μέχρι να πετάξουν λινά επειδή τσιγγουνεύονται τα € για την αλλαγή δεν λέγεται.


SAKIS-LEMANS, rallye και RC δεν πολυμπαίνουν στην ίδια πρόταση. Όσο χρειάζεται το Insignia τις 20αρες για να στρίψει, άλλο τόσο χρειάζεται το rallye 17αρες. Smile

Ένα θα σου πω, δεν είναι λίγοι αυτοί που έβλεπαν διαφορά στο τιμόνι αλλάζοντας τα 17αρια του 206RC σε 16αρια. Wink

κ να ρωτησω εγω τωρα που δε ξερω κ πολλα απο αυτοκινητα,κ το μεγεθος αποτι λετε,δε παιζει ρολο στην ευσταθεια του αυτοκινητου,πως θα βγαζει τα 24 κιλα ροπης στους ελληνικους δρομους?η να το κανουμε σα τα ουνο που φοραγαν 14αρες στα 120 αλογα κ σπινιαριζαν κ 3ες κ νομιζαν οτι ειχαν κανεναν πυραυλο?κ στην πρωτη στροφη,στο χαντακι Laughing


205 πλάτος και τα δύο αν δεν κάνω λάθος. Το 17αρι θα χει ίσως λίγο ψηλότερο όριο, αλλά το 16αρι προειδοποιεί περισσότερο όταν φτάσει το δικό του. Άντε το 16αρι να σπινάρει λίγο περισσότερο στις άγριες εκκινήσεις λόγω μικρότερης αδράνειας.
Charinho - Τρι 23 Ιούν 2009, 21:57:21
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ψιλοαπογοητευτει εσκασα 17000 και βλεπω οτι σε λιγο καιρο θα τα κλαψω διαβασα και σε ενα αλλο φορουμ που ενα παλικαρι αντιμετωπιζει προωλημα με τα αμορτισερ και σκεφτομαι οτι μαλλον ο μισθος θα πηγαινει να διορθωνει τα ελλατωματικα της peugeot για να μην αναφερω οτι παρελαβα το αμαξι με 2-3 ελαφρα βαθουλοματα μεταξυ οροφης και πορτας τα οποια φαινονται μονο τη μερα με την αντανακλαση του ηλιου και δεν τα καταλαβαινεις με το χερι και μου ειπαν να το παω sth Lion να το φτιαξουν δωρεαν αλλα λεω αστο να του βαλουν χερι ακομα δε το πηρα
mrkaza - Τρι 23 Ιούν 2009, 22:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεις την πορτα σου γραφει 2.5 που ειναι 36 στην γνωστη μας πιεση οποτε η θα βαλεις 36 36 ή 38 36 το 34 ισως να ειναι πολυ λιγο για 45 προφιλ λαστιχο .
mathanas - Τρι 23 Ιούν 2009, 23:14:58
Θέμα δημοσίευσης:
Charinho έγραψε:
εχω ψιλοαπογοητευτει εσκασα 17000 και βλεπω οτι σε λιγο καιρο θα τα κλαψω διαβασα και σε ενα αλλο φορουμ που ενα παλικαρι αντιμετωπιζει προωλημα με τα αμορτισερ και σκεφτομαι οτι μαλλον ο μισθος θα πηγαινει να διορθωνει τα ελλατωματικα της peugeot για να μην αναφερω οτι παρελαβα το αμαξι με 2-3 ελαφρα βαθουλοματα μεταξυ οροφης και πορτας τα οποια φαινονται μονο τη μερα με την αντανακλαση του ηλιου και δεν τα καταλαβαινεις με το χερι και μου ειπαν να το παω sth Lion να το φτιαξουν δωρεαν αλλα λεω αστο να του βαλουν χερι ακομα δε το πηρα


Δυστυχως δε σεβονται τους πελατες τους, γι αυτο και θα τους χασουν. Εμενα με εχουν χασει ηδη πρωτη και τελευταια που αγορασα peugeot, δε πα να στριβουν να ειναι γρηγορα, ομορφα ....
mrkaza - Τρι 23 Ιούν 2009, 23:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα αν δεν σεβοντουσαν τους πελατες τους δεν θα ασχολουταν με το προβλημα κτλ κτλ αν δεν χαλαγε ποτε τπτ δεν θα ειχε νοημα η εγγυηση .

Αυτοι που δεν ασχολουντε ειναι αλλοι, που αν τους πας αμαξι για μικροχαζοζημια τυπου μου εφυγε η μοκετα φουσκωσε λιγο εδω το πλαστικο θα σε γραψουν κανονικοτατα αλλα για καλη τους τυχη δεν σπανε δεν χαλανε κατα τα αλλα τα αμαξια . Ειναι της λογικης τσουλαει αρα ειναι καλο .

Στην Peugeot ασχολουντε μεχρι και την ποιο μικρη χαζομαρα που θα δεις στο αμαξι.

Ps οποιος θελει παραπανω Pm γιατι θα ξεφυγη το θεμα
mathanas - Τρι 23 Ιούν 2009, 23:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δες το αντιστοιχο θεμα που εχω ανοιξει http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=16454

Αν πιστευεις οτι με σεβονται παω πασο....

Και δεν ασχολουνται πραγματικα, αν ειναι εγω να σπασω τα @.... μου για να χω τ αμαξι οπως θα πρεπε σε βασικα πραματα οχι σε μοκετα και πλαστικα που και αυτα ειναι θεμα, τοτε αντε γεια....
king207cc - Τρι 23 Ιούν 2009, 23:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Βασικα αν δεν σεβοντουσαν τους πελατες τους δεν θα ασχολουταν με το προβλημα κτλ κτλ αν δεν χαλαγε ποτε τπτ δεν θα ειχε νοημα η εγγυηση .

Αυτοι που δεν ασχολουντε ειναι αλλοι, που αν τους πας αμαξι για μικροχαζοζημια τυπου μου εφυγε η μοκετα φουσκωσε λιγο εδω το πλαστικο θα σε γραψουν κανονικοτατα αλλα για καλη τους τυχη δεν σπανε δεν χαλανε κατα τα αλλα τα αμαξια . Ειναι της λογικης τσουλαει αρα ειναι καλο .

Στην Peugeot ασχολουντε μεχρι και την ποιο μικρη χαζομαρα που θα δεις στο αμαξι.

Ps οποιος θελει παραπανω Pm γιατι θα ξεφυγη το θεμα

μην πέρνεις κ όρκο φίλε Παναγιώτη ότι ασχολούνται...!
mrkaza - Τρι 23 Ιούν 2009, 23:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αναφερομαι για εκει που παω , καθως σε service ειδε ο μηχανικος μια σταγονα δεν κανω πλακα ημουν εκει δεν ηταν παραπανω λαδι και αφου την ακολουθισε μου αλαξαν φλατζα βεβαια το αμαξι ειχε θεμα απο οταν το αγορασα καθως η θερμοκρασια νερου ηταν 90 μονιμα παταγε 94-95 και εκει ξαναπηγενε 90 , μετα την αλαγη οταν το πειρα ηταν ποιο κατω και αφου τους εβαλα να το μπριζοσουν μου ειπαν οτι ειναι οκ θα μπορουσε να εκανε την παπια να τα επερνε μετα την εγγυηση 4 μηνες μετα δλδ .

Επισης μου αλαξαν καθησμα σχιζμενο απο εμενα που δεν τους το ζητησα γιατι ηξερα πως ειχε χαλασει ,

Οσο για το τι ψαρια πιανουν θα το δουμε τωρα αν δεν ειναι μπαταρια και εχουν να βρουν διαροη. Καθως 5 μερες αμαξι και εχω μινει απο μπαταρια 2 φορες.

Γενικοτερα οτι τους λεω το αλαζουν ενω για εκει που αναφερομαι αν και παιδικος φιλος αν δεν του τα κανω ... δεν θα ασχοληθει με της τσιμουχες πχ στα παραθυρα που χαλασαν στους 6 μηνες ασχολιθηκε βασικα αλλα μεμια καθυστεριση 18 μηνων απο οταν του το ειπα .
Vini - Τετ 24 Ιούν 2009, 09:18:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
drdino έγραψε:

205 πλάτος και τα δύο αν δεν κάνω λάθος. Το 17αρι θα χει ίσως λίγο ψηλότερο όριο, αλλά το 16αρι προειδοποιεί περισσότερο όταν φτάσει το δικό του. Άντε το 16αρι να σπινάρει λίγο περισσότερο στις άγριες εκκινήσεις λόγω μικρότερης αδράνειας.


Ακριβώς αυτά.
205/50/16

Το 16άρι (επιβεβαιωμένο πλέον) με προειδοποιεί πολύ περισσότερο από το απόλυτο σε αίσθηση 17άρι.
Επιπλέον εξαφανίστηκαν οι μετατοπίσεις στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Σπινάρισμα φυσικά δεν έχω δει γιατί πολύ απλά δεν είμαι τύπος των "άγριων εκκινήσεων"...

Το μαλακό ελαστικό που έβαλα προσφέρει άνεση, πολύ καλό κράτημα, άριστο φρενάρισμα και ΚΥΡΙΩΣ μηδενικό θόρυβο κύλισης.

Το αυτοκίνητο (επιβεβαιωμένο πλέον) έγινε αυτό που ήθελα.
Ένα αυτοκίνητο άνετης σβέλτης οδήγησης χωρίς να κουράζει και να φοβίζει με τις ξαφνικές αντιδράσεις.

Αυτά Smile
spyros_rallye - Πεμ 25 Ιούν 2009, 17:30:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
Vini έγραψε:
drdino έγραψε:

205 πλάτος και τα δύο αν δεν κάνω λάθος. Το 17αρι θα χει ίσως λίγο ψηλότερο όριο, αλλά το 16αρι προειδοποιεί περισσότερο όταν φτάσει το δικό του. Άντε το 16αρι να σπινάρει λίγο περισσότερο στις άγριες εκκινήσεις λόγω μικρότερης αδράνειας.


Ακριβώς αυτά.
205/50/16


Το αυτοκίνητο (επιβεβαιωμένο πλέον) έγινε αυτό που ήθελα.
Ένα αυτοκίνητο άνετης σβέλτης οδήγησης χωρίς να κουράζει και να φοβίζει με τις ξαφνικές αντιδράσεις.

Αυτά Smile


Ειναι γεγονος οτι ο καθενας μας εχει διαφορετικο τροπο οδηγησης και αντιλαμβανετε διαφορετικα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου του. Ομως επειδη μιλαμε για 207 gt-rc-rallye που εχουν ακριβως το ιδιο αμαξωμα τοτε πιστευω οτι η 17αρα ειναι απαραιτητη!
Οσον αφορα τα 'ορια' που λες vini και drdino αν εξαιρεσουμε την οδηγηση στη πιστα δεν νομιζω κανενας μας -στο δρομο- να το εχει φτασει πραγματικα στα ορια του για να κινδυνευσει επειδη η ζαντα ηταν 16΄ και οχι 17' (με esp και ολα αυτα..)!

ταπεινη μου αποψη...
mrkaza - Πεμ 25 Ιούν 2009, 21:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα καθε φορα που περναω γραμμές τρενου και πιστεψε με ειναι 4 φορες την ημερα μινιμουμ + ψιλολακουβες ακομα και ταπες απο αποχετευσης με αρκετα km λεω οτι ισως να ειναι υπερβολη οι 17αρες ή μαλλον το 45αρη προφιλ αν ειχε 205/50/17 ή 205/55/16 και να ητα στημενο γυρω απο αυτο το ελαστικο πιστευω θα ηταν πολυ καλλιτερο για κηνιση στην πολη.

Για να μην πω οταν θυμαμε το Citroen BX που ειχε ο πατερας μου στην πολη κλαιω ...

Ειναι βασικα αναλογα το που μενεις εγω που μενω Ζεφυρι οι 20-30 λακουβες (οχι ταφοι ) με 50-70 km /h την ημερα ειναι αν προσεχεις οποτε μπορω να πω οτι πειρα γρηγορο αυτοκηνιτο για να παω ποιο αργα :D :D και πραγματι παω ποιο αργα στο 30 % της διαδρομης μεχρι την δουλεια μετα φτανω στο ποταμι και
Evil
Jim207GT - Παρ 26 Ιούν 2009, 09:00:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι το κάθε αμάξι εξελίσσετε με βάση τους ευρωπαϊκούς δρόμους και όχι τους κατσικόδρομους τους δικούς μας σας λέει τίποτα. Και στην τελική τι να κάνουμε σπορ θεωρείτε το αμάξι, αν σας την σπάει πάρτε τζιπάκι.

Πάντως και το 215/45-17 είναι λίγο πιο άνετο αλλά αρκετοί παραπονιούνται μετά ότι έχασε σε αμεσότητα το τιμόνι(σε αυτό το τομέα εμένα παραμένει άψογο), φανταστείτε η 16αρα δλδ.

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Και γνώμη μου ιδικά 1ο στάδιο 207 με 30+κιλά ροπής και 1300+κιλά η 17αρα και το χαμηλό προφίλ είναι απαραίτητο για σβέλτη/σπορ οδήγηση απλά συμβιβάζεσαι και οδηγείς πιο προσεκτικά στην πόλη.
mrkaza - Παρ 26 Ιούν 2009, 09:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι οτι εμείς οδηγούμε σε κατσικόδρομους Sad και δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν αντέχουν να έχω 2 αμάξια ένα για όταν παω ταξίδι και ένα για κάθε μερα το 90 % απο τα Km που κάνω είναι πόλη και στο Κηφισό που δεν είναι και τέλειος ενας καλός κατσικόδρομος ειναι .

Όσο για την αμεσότητα γιαυτο λεω να ειχε στηθεί γύρω απο ενα 205/50/17 ή το 215/45/17 που έχεις εσυ πχ καθώς τοτε θα ειχε χάσει πολυ λιγότερα απο οσα χάνει τώρα αν ψηλώσει ενα ολόκληρο πόντο λόγο ελαστικού καθώς πολύ απλά ΔΕΝ θα είχε ψηλώσει Wink .

Φαντάσου το με το 215 χωρίς να πάρει ύψος το αμάξι SmileSmile .

PS αλλο Sport αλλο αγωνιστικό άλλο Τζιπακι δεν θέλω να παω βουνό με το αμαξι μου αλλά να περνάω απο την λεωφόρο NATO χωρίς να πρέπει να πληρώνω τα κέρατα μου σε χαλασμένα λάστιχα και ζάντες
Vini - Παρ 26 Ιούν 2009, 11:05:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
spyros_rallye έγραψε:

...Ομως επειδη μιλαμε για 207 gt-rc-rallye που εχουν ακριβως το ιδιο αμαξωμα τοτε πιστευω οτι η 17αρα ειναι απαραιτητη!
...
...


Αφού το πιστεύεις δεν μας εξηγείς και τους λόγους που είναι απαραίτητη;
fynos - Παρ 26 Ιούν 2009, 11:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ?
Vini - Παρ 26 Ιούν 2009, 11:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ?


Δεν έχω αναφέρει πουθενά ότι είμαι ειδικός.
Ερώτηση έκανα παραπάνω. Δεν ανέφερα άποψη.

Η ερώτηση μου παραμένει.
mrkaza - Παρ 26 Ιούν 2009, 14:16:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ούτε εγω είμαι ιδικός και σίγουρα έχει διάφορα αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι με 16αρα το αμάξι θα είχε τόσο μεγάλες διάφορες στο κράτημα που θα το καταλάβαινε το 99 % των οδηγών ιδικά αν είχε σχεδιαστή από την Peugeot με 16αρα όπου είναι ειδική .
spyros_rallye - Παρ 26 Ιούν 2009, 16:09:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
Vini έγραψε:
spyros_rallye έγραψε:

...Ομως επειδη μιλαμε για 207 gt-rc-rallye που εχουν ακριβως το ιδιο αμαξωμα τοτε πιστευω οτι η 17αρα ειναι απαραιτητη!
...
...


Αφού το πιστεύεις δεν μας εξηγείς και τους λόγους που είναι απαραίτητη;

Vini,δεν μπορω να σου μιλησω τεχνικα διοτι δεν ειμαι μηχανικος, η απαντηση μου ειναι αυτη που ειπε ο fynos, το εργοστασιο ξερει καλυτερα και απο μενα και απο σενα δεν βρισκω το λογο τοτε γιατι να μην το εβγαζαν με 16αρα.Με καλυπτει απολυτα -στο δικο μου ξαναλεω- τροπο οδηγησης

[quote="Vini"]
drdino έγραψε:


Ακριβώς αυτά.
205/50/16

Το 16άρι (επιβεβαιωμένο πλέον) με προειδοποιεί πολύ περισσότερο από το απόλυτο σε αίσθηση 17άρι.
Επιπλέον εξαφανίστηκαν οι μετατοπίσεις στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Σπινάρισμα φυσικά δεν έχω δει γιατί πολύ απλά δεν είμαι τύπος των "άγριων εκκινήσεων"...

Το μαλακό ελαστικό που έβαλα προσφέρει άνεση, πολύ καλό κράτημα, άριστο φρενάρισμα και ΚΥΡΙΩΣ μηδενικό θόρυβο κύλισης.

Το αυτοκίνητο (επιβεβαιωμένο πλέον) έγινε αυτό που ήθελα.
Ένα αυτοκίνητο άνετης σβέλτης οδήγησης χωρίς να κουράζει και να φοβίζει με τις ξαφνικές αντιδράσεις.

Αυτά Smile

...επισης δεν ειναι καθολου απολυτο! απολυτο ηταν το 205/40/17 στο 206xs που ειχα!
...μετατοπισεις μεχρι τωρα δεν υπαρχουν και αν υπηρχαν ισως να φταιει το λαστιχο και η αναρτηση, οχι τοσο η ζαντα!
...και δεν χρειαζεται να εισαι τυπος των αγριων εκκινησεων για να σπινιαρεις,ουτε εγω ειμαι, μπορει ομως να σου σπινιαρει σε στροφη χωρις να το καταλαβεις!

Παντως, ....παρολο που δεν συμφωνω μαζι σου εσυ εχεις δοκιμασει και τις δυο διαστασεις εγω οχι οποτε εχεις ενα δικιο!! Neutral
drdino - Παρ 26 Ιούν 2009, 16:58:46
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ?



Κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, ναι. Μόδα είναι, μεγάλη ζάντα=αγωνιάρικο να 'ουμ.
smoki - Παρ 26 Ιούν 2009, 17:08:25
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
fynos έγραψε:
Εσύ που είσαι ιδικός πιστεύεις ότι το εργοστάσιο την επέλεξε για εμπορικούς και μόνο λόγους ?



Κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, ναι. Μόδα είναι, μεγάλη ζάντα=αγωνιάρικο να 'ουμ.


Θα μπορουσε να την εχει σαν εξτρα οπως τα περισσοτερα μοντελα. Εν μερει θα ηταν καλυτερη η 16αρα αλλα οπως ειπε και ο jim207gt με τοση ροπη δεν νομιζω να λειτουργουσε σωστα το αμαξι. Φιλος ειχε το fiesta st το ειχε παρει με 16αρες ζαντες και ηταν πολυ καλο οδηγικα και καταλληλες για εκεινο το αμαξι αλλα μην ξεχναμε οτι εκεινο ηταν ατμοσφαιρα με πολλη λιγοτερη ροπη
drdino - Παρ 26 Ιούν 2009, 17:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον μιλάμε για ίδιο πλάτος πέλματος, η διαφορά στο σπινάρισμα θα είναι αποτέλεσμα της διαφοράς βάρους του ζαντολάστιχο. Με 25 κιλά ροπής, σιγά την διαφορά, θα σπινάρει και με τα δύο. Laughing

Εφόσον μιλάμε για ίδιο λάστιχο, έτσι; Wink
Vini - Παρ 26 Ιούν 2009, 17:20:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 Ralley
spyros_rallye έγραψε:
Vini,δεν μπορω να σου μιλησω τεχνικα διοτι δεν ειμαι μηχανικος, η απαντηση μου ειναι αυτη που ειπε ο fynos, το εργοστασιο ξερει καλυτερα και απο μενα και απο σενα δεν βρισκω το λογο τοτε γιατι να μην το εβγαζαν με 16αρα.Με καλυπτει απολυτα -στο δικο μου ξαναλεω- τροπο οδηγησης


Ποιο εργοστάσιο ρε παιδιά;; Μα η PEUGEOT μου είπε ότι μπορώ να βάλω 16άρες χωρίς καμιά αντίρρηση!...

Για αυτό άλλωστε μίλησα και με τεχνικούς, ψάξαμε την βάση δεδομένων για το 207GT και πράγματι προτείνονται σιδερένιες 16άρες ζάντες ΚΑΙ για το 207GT τις οποίες και αγόρασα και τις δοκίμασα πρώτα στο αυτοκίνητο.

Είδα τις (θετικότατες) διαφορές και μετά έβαλα τις αλουμινίου.

Η μόνη "αλλαγή" που έκανα εγώ, είναι στη διάσταση.
Η PEUGEOT μου πρότεινε ελαστικό με διάσταση 195/55/16 (για το 207GT) και εγώ έβαλα 205/50/16 ...

Αν έβαζα το 195/55/16 θα ήταν ακόμη ποιο άνετο αλλά προτίμησα να κρατήσω το πλάτος 205.

Υπενθυμίζω ότι για την αλλαγή που έκανα είναι ενημερωμένη η Peugeot η οποία μου έδωσε το OK.

Και κλείνω λέγοντας (ξανά) ότι όλες οι εταιρείες ελαστικών για το 207THP/GT/Rallye προτείνουν και το 195/55/16 καθώς επίσης σε κάποιες χώρες κυκλοφορεί με την συγκεκριμένη διάσταση, ειδικά στο 5θυρο...

Μπορεί να κάνω και λάθος. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Ωστόσο αναφέρω αυτά που έμαθα και μου είπαν.

Αυτά...
Vini - Παρ 26 Ιούν 2009, 17:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το παρακάτω το βρήκα σε Γαλλικό φόρουμ που συζητάνε το ίδιο θέμα. Είναι οι επίσημες ασφαλείς διαστάσεις που μπορεί να φορέσει το 207THP με διαστάσεις ζάντας πάνω από 16...

Είναι φανερό ότι η διάσταση 205/45/17 κατεβαίνει στην 195/55/16 ...


dimkeras - Παρ 26 Ιούν 2009, 18:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
265/30R18 . Τέλοςςςς Laughing
spyros_rallye - Παρ 26 Ιούν 2009, 19:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
265/30R18 . Τέλοςςςς Laughing




με την ιδια λογικη θα δουλευει ΤΕΛΕΙΑ αφου το προτεινουν και αυτο!! Very happy Very happy
mrkaza - Παρ 26 Ιούν 2009, 19:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει ενα * διπλα και γραφει κατι κατω αν ξερει καποιος Γαλικα ας μας πει
Vini - Παρ 26 Ιούν 2009, 19:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Εχει ενα * διπλα και γραφει κατι κατω αν ξερεις καποιος Γαλικα ας μας πει


Από τα λίγα Γαλλικά που ξέρω, λέει ότι οι διαστάσεις αυτές θα πρέπει να προσφέρουν την δυνατότητα να σηκώσουν το βάρος του αμαξώματος ή να δοθεί προσοχή στο βάρος που μπορούν να δεχτούν τα λάστιχα σύμφωνα με το Load Index του κάθε ελαστικού.

Βασικό ...
dimkeras - Παρ 26 Ιούν 2009, 21:07:16
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Εχει ενα * διπλα και γραφει κατι κατω αν ξερει καποιος Γαλικα ας μας πει



265/30R18 λέμε, χωρίς αστεράκι!

Άσε που θα αυξήσεις και το πλάτος του αυτοκινήτου καμιά 15αριά εκατοστά Laughing

Α, και στο βρεγμένο θα' χεις κάτι σαν χόβερκραφτ Wink
mrkaza - Παρ 26 Ιούν 2009, 21:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
jet Sky Θα εχεις αλλα τεσπα Razz

Αυτο που ειπα εγω διαφερει και πιστευω οτι θα ηταν πολυ ποιο all around το αμαξι 205/50/17 ή 215/45/17 αλλα βλέπεις τα εμπορικα τμηματα κανουν κουμαντο Wink και κακα τα ψεματα η 17αρα ζαντα και το χαμηλο προφιλ ειναι :D :D .

Οπως ξερω ανθρωπο που θα παρει mac Book γιατι ειναι ομορφο και δεν ξερει τιποτα απο H/Y οποτε μαλλον θα του ειναι αχρηστο απλα και μονο γιατι η ενφανιση μετραει .

Ετσι οπως ενας αλλος φιλος μου εχει Corsa OPC με 18αρα και εχει γινει ο καλλιτερος φιλος του λαστιχα γιατι του αρεσει .

Κακα τα ψεματα η καθε Peugeot οτι ο κοσμος ψωνιζει με το ματι επισης βλέπει οτι το ** ποσοστο θα αλαξει λαστιχα να βαλει μεγαλλιτερες ζαντες ποιο χαληλο προφιλ κτλ κτλ γιατι να τα χαρισει στην Χ εταιρεια και να μην το χρησημοποιση στο διαφημιστικο σποτ Wink

Αλλο ομως το να μου αρεσει κατι αλλο το να ειναι το ιδανικο για αυτο που ζηταω .

Α ναι στο WRC οταν δεν ειναι ασφαλτινος ο αγωνας τι ζαντα βαζουν ??? εκει εχουν λιγοτερα αλογα απο τα δικα μας ταπεινα 150 ή 200 ??? και τους νιαζει να βγαλει τοων αγωνα οχι 80-120κ km
Jim207GT - Παρ 26 Ιούν 2009, 23:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το απάντησες μόνος σου "όταν ΔΕΝ είναι ασφάλτινος ο αγώνας", εκτός αν οδηγείς χώμα οπότε πάω πάσο τότε Laughing Laughing Laughing

Μην βάζετε τα αγωνιστικά στο τριπάκι, άλλες ανάγκες, άλλα λάστιχα.....

Άμα πολύ αγχώνεστε μπαίνει οριακά και 15αρα έχω 4ς τις ανταλλάζω με τις 17αρες σας όποτε το αποφασίσετε. Wink

Πάντως χωρίς πλάκα ξεχάστε την αλλαγή από 17 σε λιγότερο άν είστε ψυχωμένοι οδηγοί.(κάπου έχω φωτό μέχρι που πάτησαν τα P-Zero να τα δείτε και μετά να μου πείτε για μεγαλύτερο προφίλ σε πολιτικό λάστιχο.) Αν είστε χαλαροί τύποι βάλτε και 15αρα.......Ανταλλάσσω με τις 17αρες σας μην ξεχνιόμαστε εεε Laughing Laughing
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 09:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
15αρα δεν θα εβαζα ποτε την ειχα στο 207 1,4 195/60/15 με Dunlop fast responce και μου φτανει Razz Ασε που λογο εμφανισης και μονο δεν την αλαζω Smile

ποιο πολυ παραπονο ειναι που δεν εστεισε το αμαξι με 50αρι προφιλ Wink κατι που ακομα και αν γινεται αν δεν το οδηγισω δεν θα το βαλω καθως δεν μου περισευουν για να κανω πειραματα γιατι υπαρχη και η περιπτωση να μην μου αρεσει .

Παντος μεχρι στιγμης δεν την εχω καταστρεψη ζαντα ή λαστιχο στα 500 km που εχω κανει αλλα μπορω να πω οτι στον κηφισο οπως μπενεις απο Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h ενω με το 1,4 ΙΔΙΟ αμαξι δεν το εκανε . Θα παιξω με της πιεσης γιατι νομιζω οτι το μπρωστα το αφησα 40 που ειχε οταν το παρελαβα το πισω παντος εχει 36 το θυμαμε .

Ασχετο πιστευεις οτι οι ασφαλτος στην ελλαδα ειναι καλλιτερη απο ενα χωματοδρομο ? εχει της ιδιες λακουβες αλλα δεν ειναι χωμα ειναι κατι ποιο σκληρο ΑΣΦΑΛΤΟΣ Sad
smoki - Σαβ 27 Ιούν 2009, 12:09:43
Θέμα δημοσίευσης:
βαλτο στον χωματοδρομο και θα driftareis πιο καλα και απο sylvia και το esp ουτε που θα παρει χαμπαρι Cool Cool
spyros_rallye - Σαβ 27 Ιούν 2009, 14:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h ενω με το 1,4 ΙΔΙΟ αμαξι δεν το εκανε . Θα παιξω με της πιεσης γιατι νομιζω οτι το μπρωστα το αφησα 40 που ειχε οταν το παρελαβα το πισω παντος εχει 36 το θυμαμε .

Sad


παναγιωτη μη ξεχνας οτι τωρα εχεις πιο σκληρη αναρτηση απο το 1,4 και κοπαναει, δεν ειναι μονο το 45αρι προφιλ που φταιει..
Jim207GT - Σαβ 27 Ιούν 2009, 16:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά το πόσο κοπανάει ή πόσο σκληρό του φαίνετε του καθενός είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο και μπορώ να πω ότι πλέον είναι πολύ βάρκα(μαλάκωσε) και αρχίζει να μου την σπάει.

mrkaza έγραψε:
Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h


Πάντως στο κομμάτι που λες ότι πηδάει, λόγο λέσχης, κάθε πέμπτη βράδυ το κατεβαίνω 160+ και δεν κάνει κιχ το αμάξι.
roufosk2 - Σαβ 27 Ιούν 2009, 18:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
καλισπερα μια ασχετη ερωτηση ρε παιδια..............οι πιεσεις των ελαστικων ρηθμηζονται απο τον εγκεφαλο ετσι οστε να μην σου αναβει τσεκ στα 35psi που τα θεωρω αρκετα!για να μπορεσω να βαλω λιγοτερω.
tasos207RC - Σαβ 27 Ιούν 2009, 19:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ρυθμιζονται απο τον εγκεφαλο οι πιεσεις,απλα εχει αισθητηρες στις ροδες που διαβαζουν την πιεση κ οταν αυτη πεσει χαμηλοτερα απο τον βαθμο που εχουν ρυθμιστει τοτε σου αναβει χαμηλη πιεση ελαστικων.
roufosk2 - Σαβ 27 Ιούν 2009, 19:44:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ?
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 20:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Παιδιά το πόσο κοπανάει ή πόσο σκληρό του φαίνετε του καθενός είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο και μπορώ να πω ότι πλέον είναι πολύ βάρκα(μαλάκωσε) και αρχίζει να μου την σπάει.

mrkaza έγραψε:
Νεα χαλκηδονα μεχρι την Peugeot εχει κατι δεν θα τα ελεγα σαμαρακια σικωματακια ειναι και εκει πιδαει με 80-100 κm/h


Πάντως στο κομμάτι που λες ότι πηδάει, λόγο λέσχης, κάθε πέμπτη βράδυ το κατεβαίνω 160+ και δεν κάνει κιχ το αμάξι.


Προς πειραια πας ή το αναποδο ? καθως εμενα το κανει προς πειραια Smile .

Με περισοτερα δεν εχω δοκιμαση καθως ισως τα παραπανω km να ειναι αρκετα μεγαλιτερες οι δυναμης ωστε να βουλιαξουν τα αμορντισερ μολις το στροσω θα σου πω παντος με 80-100 μπισταει και για ελαχιστο χρονο χανεις την επαφη σου απο το εδαφος .

Αλλα για να πω την πικρη μου αληθεια με το 1.4 περναγα με 120+ οποτε ειναι αδικη και η συγριση τωρα που το σκεφτομαι .

Καλως εχοντων των πραγματων θα τα πουμε και λεσχη Wink
fynos - Σαβ 27 Ιούν 2009, 22:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αφήστε τα σαμαράκια κτλ . . . στης ενώσεις που έχουν οι γέφυρες από ΟΠΑΠ μέχρι Peugeot αριστερή λωρίδα με 100-120 τι κάνει ?
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 22:30:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβος για εκει μιλαω πιδαει λιγο το πισω μερος αν δεν κανω λαθος δεν ειμαι σιγουρος τι ακριβος μονο οτι μετακομιζει το αμαξι λιγο ποιο δεξια ή αριστερα σε καθε ενα απο αυτα
fynos - Σαβ 27 Ιούν 2009, 22:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Λάστιχα και πίεση για αυτά 85%
Έχεις κανονική ρεζέρβα ?
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:06:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου πω οτι δεν εχω δει τι ρεζερβα εχω ? Αλλα γιατι ρωτας ?

Πιεση μπροστα εχω 40 ή 38 Ειχε 40 αλλα δεν θυμαμε αν το αφησα πισω 36
fynos - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε με ότι λέει η πόρτα ή Ε38, Π36.
Η κανονική ρεζέρβα ζυγίζει 10 κιλά παραπάνω Smile
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαυτο 2 μερες που κυκλοφορω με κουτι starter πισω εχω την εντυπωση οτι το κανει λιγοτερο :D .

η πορτα λεει 2,5 οποτε 36,5 θα το τσεκαρω και θα βαλω 38 αν εχει 40 και 36 αν εχει 38 και βλεπουμε
fynos - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
έτσι Wink
mrkaza - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλα για να καταλαβες τι ελεγα και να το αναφερεις το εκανε και σε εσενα ?

Καθως κοντεψα να πιστεψω οτι δεν το κανει κανενα αλλο 207 Rallye
fynos - Σαβ 27 Ιούν 2009, 23:23:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σε όλα το κάνει !
tasos207RC - Κυρ 28 Ιούν 2009, 00:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
roufosk2 έγραψε:
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ?


Κοιτα δεν νομιζω οτι θα ηταν καλο να βαλεις ακομα πιο κατω ωστε να βαρεσουν οι αισθητηρες.Δεν ξερω αν μπορεις να αλλαξεις το setpoint τους,αλλα σιγουρα μπορεις να τους αφαιρεσεις.... Confused
fynos - Κυρ 28 Ιούν 2009, 10:27:12
Θέμα δημοσίευσης:
roufosk2 έγραψε:
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ?


Μπορείς να πάς σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα Peugeot (service) και να σου βάλουν ότι τιμές θες, το θέμα είναι τι είναι και το σωστό βέβαια !
Vini - Κυρ 28 Ιούν 2009, 11:43:54
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Ακριβος για εκει μιλαω πιδαει λιγο το πισω μερος αν δεν κανω λαθος δεν ειμαι σιγουρος τι ακριβος μονο οτι μετακομιζει το αμαξι λιγο ποιο δεξια ή αριστερα σε καθε ενα απο αυτα


Αυτές τις μετατοπίσεις είχα και εγώ και τις είδα ποιο έντονα όταν βγήκα Εθνική στα διόδια του Σχηματαρίου προς Αθήνα όπου ο δρόμος ήταν και είναι ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ. Τσιμέντο με πολλές διαδοχικές ανωμαλίες.

Εκεί αναγκαστικά (λόγω Εθνικής) πήγαινα με μεγάλη ταχύτητα. 3 φορές έκανα το τεστ και τις 3 είχα μετατοπίσεις σε σημείο που έλεγα ότι το πίσω μέρος έχει διάθεση να πηγαίνει αριστερά-δεξιά.

Ευτυχώς όμως μετά την αλλαγή σε 16άρα, το αυτοκίνητο έφτιαξε εντελώς λέμεεεεε!!!!!!!! Thumb Left Thumbs Up Multi color
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr