PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Φλαντζα κεφαλης για 106 1300

lyciferakos - Πεμ 18 Ιούν 2009, 17:08:56
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Φλαντζα κεφαλης για 106 1300
Χαιρετε!!! Ψαχνω για φλαντζα κεφαλης εδω και μια βδομαδα και δεν εχω βρει τιποτα αν και εχω παει σχεδον σε ολα τα καταστηματα!!! Η φλαντζα που ψανχω ειναι της corteco meillor για 1294 κυβικα (ραλυε 13αρι) με 4 κοψηματα στο πλαι και ειναι ελαχιστα χιλιοστα πιο χοντρη απ τιν κανονικη. Η κεφαλη ειναι τερμα κατεβασμενη και δεν με παιρνει να βαλω την κανονικη την φλαντζα και για αυτο ψαχνω την χοντρη. Παρακαλω αποιος γνωριζει για το που θα βρω την φλαντζα αυτην να επικοινωνησει ή αν καποιος γνωριζει καποια αλλη λυση στο προβλημα ας την πει!!
Pughell - Πεμ 18 Ιούν 2009, 17:48:01
Θέμα δημοσίευσης:
Χλωμο να βρεις την τοσο παχια... Confused
Λογικα θελεις αυτην που ειναι 1,6mm.
Δες μια στον Ανδρεαδη στην Γιαννιτσων αν θα βρεις,αν και χλωμο το βλεπω.
Αν παντως δεν βρεις φλαντζα,βαλε εναν εκκεντροφορο,την ιδια δουλεια θα κανει... Laughing
bagosgt - Πεμ 18 Ιούν 2009, 19:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
δε ξερω πως ειναι η φλαντζα στα 1.3(σα του 8v που ειναι λαστιχενια),αλλα στα 16ν επειδη εβγαιναν τα φυλα απο τη μεταλικη φλαντζα,ειχα ακουσει οτι εβαζαν μια κανονικη+ ενα ψιλο φιλο ακομα(δλδ ελυναν αλλη μια κανονικη κ χρησιμοποιουσαν μονο το ψιλο φιλο).δε ξερω αν γινεται αυτο η κατι παρομοιο γιατι δε ξερω πως ειναι του 1.3 Sad
lyciferakos - Πεμ 18 Ιούν 2009, 21:52:50
Θέμα δημοσίευσης:
Οι βαλβιδες ειναι ενταξει,απεχουν αρκετα απ τα πιστονια. Η συμπιεση ειναι το προβλημα. Θελω να ριξω λιγο την συμπιεση γιατι το μοτερ κυριολεκτικα βραζει, με νοιαζει πιο πολυ η αξιοπιστια παρα η αποδοση, για αυτο θελω την χοντρη φλαντζα.

Οσο για τον Ανδρεαδη, νομιζω πως πηγα ηδη σ αυτον.

Η φλαντζα για τα 13αρια ειναι μονοκοματη.

Ευχαριστω για την ανταποκριση.
geo106xs - Πεμ 18 Ιούν 2009, 22:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες οτι το μοτερ βραζει...πως το εννοεις;
Ξερω πως υπαρχει ενα μαγαζι που φτιαχνει φλαντζες κατα παραγγελια,αλλα δεν ξερω που ειναι θα προσπαθησω να μαθω και θα σου πω.
lyciferakos - Πεμ 18 Ιούν 2009, 22:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο μεγαλυτερη συμπιεση εχει ο θαλαμος, τοσο πιο πολυ θερμοκρασια ανεβαζει. Με την λεπτη φλαντζα η θερμοκρασια ειναι συνεχεια στο φουλ, μεχρι που αγορασα την χοντρη και η θερμοκρασια επεσε. Αλλα εκανα προσφατα επισκευη στο μοτερ και θελω να βαλω μια καινουργια φλανζα, καθως η παλια ειναι τερμα σαπια και σκουριασμενη.
bagosgt - Πεμ 18 Ιούν 2009, 23:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
k να ρωτησω κ κατι αλλο εγω,γιατι δεν ανοιγεις μια μικρη τρυπα στο θερμοσταση σου να περναει πιο πολυ νερο?ελληνικη πατεντα στα πρωτα 106-σαξο με συμπιεση που κυκλοφορησαν,για να κραταει χαληλα την θερμοκρασια.μετα βγηκαν κ στην αγορα ετοιμοι θερμοστατες.
lyciferakos - Παρ 19 Ιούν 2009, 07:58:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ο θερμοστατης εχει ηδη τρυπα 7 χιλιοστα και ανοιγει 4 βαθμους κελσιου λιγοτερο απ τον μανισιο. Ολα τα σωληνακια νερου ειναι καθαρισμενα, εβαλα και καινουργια αντλια νερου, αλλα και παλι η θερμοκρασια στο φουλ, για αυτο θελω να ριξω την συμπιεση.
Pughell - Παρ 19 Ιούν 2009, 13:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ο χαμηλοετρος θερμοστατης ειναι πολυ κακη λυση,ιδιαιτερα για το 13αρι μοτερ.
Μακροπροθεσμα καταστρεφει εντελως το μοτερ και μαλιστα στην περιπτωση του 1300 που ειναι και με υδροχιτωνια,θα χρειαστει κοντα στα 700Ε για να αλλαχτουν.

Οσο για την συμπιεση,ειναι οντως πολυ σωστο οτι οσο μεγαλυτερη ειναι,τοσο ανεβαινουν και οι θερμοκρασιες,απλα προκειμενου να βαλεις πιο χοντρη φλαντζα,βαλε εναν ελαφρως αγριοτερο εκκεντροφορο προκειμενου να σου ριξει την πιεση καυσης και μαζι θα πεσουν και οι θερμοκρασιες.
Τωρα αν δεις οτι θελει λιγο παραπανω βενζινη,κατεφυγε στην φθηνη λυση του ρυθμιστη πιεσης βενζινης αν και γενικα τα τσιπακια PS gr N ειναι τοσο φθηνα που δεν αξιζει καν να ασχοληθεις.
lyciferakos - Παρ 19 Ιούν 2009, 20:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι τορα το σκεφτομουν να βαλω ενα τσιπακι της Peugeot Spor, λογικα θα ψεκαζει παραπανω βενζινα. Αλλα φιλε μου, μπορεισ να μου εξιγησεις γιατι ο χαμιλοτερος θερμοστατης μπορει να βλαψει τα χιτωνια. Ευχαριστω
Pughell - Σαβ 20 Ιούν 2009, 10:08:02
Θέμα δημοσίευσης:
Χαμηλοτερες θερμοκρασιες στο λαδι(απο τις προβλεπομενες του κατασκευαστη),διαφορετικες τριβες με συνεπεια αυξημενη φθορα.
Ηταν πολυ συνιθισμενη λυση στα πρωτα μονοφυσα που βγηκαν αλλα οταν μετα απο καμποσα χρονια καταλαβαν την μλκια που εκαναν,το εκοψαν.
Η λυση σου στις θερμοκρασιες θα ειναι ενα front mount βεντιλατερ. Wink
kpsig - Σαβ 20 Ιούν 2009, 19:41:43
Θέμα δημοσίευσης:
Να συμπληρώσω.
Βάλε την κανονική φλάντζα και κάνε τα εξής:
1. Πιο ψυχρά μπουζί (8άρια NGK ή 22αρια Denso)
2. Άλλαξε την αναλογία νερό/παραφλού και κάνε την 70 προς 30. Εγώ μάλιστα στο 205 έβαλα 70 νερό και το υπόλοιπο με Water Wetter + παραφλού.
3. Βγάλε το λαστιχένιο παρέμβυσμα μεταξύ καπώ και ουρανού (το λάστιχο είναι κατά πλάτος του καπώ, επάνω στο καπώ προς την πλευρά που αυτό αρθρώνει. Βέβαια, τραβάς λίγο ζεστό αέρα από τον αερισμό αλλά πατέντα γίνεται.
4. Βάλε μια αντιστασούλα στον αισθητήρα του βεντιλατέρ να ανοίγει πιο νωρίς (δεν θυμάμει όμως την τιμή της)

Τα 1-2-3 σε εμένα έχουν λύσει το πρόβλημα πλήρως. Κρίμα να το γονατίσεις πάλι στην παλιά συμπίεση...
lyciferakos - Κυρ 21 Ιούν 2009, 19:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο με το παραφλου καλο μου ακουγεται, δεν το εχω δοκιμασει, οσο για το λαστιχο, δεν το εχω εδω και πολυ καιρο, μου το ξηλωσε ο σκυλος μου.

Οσο για τον θερμοστατη, δεν ηξερα οτι μπορει να κανει τεοια ζημια, ευχαριστω για τις ιδεες σας.
Pughell - Δευ 22 Ιούν 2009, 09:40:45
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα για την συμπιεση θα διαφωνησω...
Και εγω στο δικο μου πριν βαλω τον εκκεντροφορο ειχα συμπιεση στο οριο του Ν και εκτος απο αυξημενες θερμοκρασιες ειχα και αρκετα πυρακια το καλοκαιρι(με απλη 95αρα) παρα τα 59αρια μπουζι και τον PS προγραμμα. Sad
Γενικα τα 13αρια δεν συμπαθουν την συμπιεση ασε που δεν εχουν και καποιο ουσιαστικο κερδος καθως εκτος απο ελαχιστα καλυτερη αποκριση δεν κερδιζεις και εφαμμιλη ροπη(και φυσικα το στροφαρισμα παει κατα διαολου).
kpsig - Δευ 22 Ιούν 2009, 10:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κωστα για την συμπιεση θα διαφωνησω...
Και εγω στο δικο μου πριν βαλω τον εκκεντροφορο ειχα συμπιεση στο οριο του Ν και εκτος απο αυξημενες θερμοκρασιες ειχα και αρκετα πυρακια το καλοκαιρι(με απλη 95αρα) παρα τα 59αρια μπουζι και τον PS προγραμμα. Sad
Γενικα τα 13αρια δεν συμπαθουν την συμπιεση ασε που δεν εχουν και καποιο ουσιαστικο κερδος καθως εκτος απο ελαχιστα καλυτερη αποκριση δεν κερδιζεις και εφαμμιλη ροπη(και φυσικα το στροφαρισμα παει κατα διαολου).

Δεν θα διαφωνήσω. Για πόση συμπίεση όμως μιλάμε?
lyciferakos - Δευ 22 Ιούν 2009, 13:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου τι μου τα θυμισες τα πυρακια, ενα μεγαλο και βασανιστικο προβλημα. Η κεφαλη εχει ηδη φαει 3 πλανιαρισματα και 1 πλανιαρισμα το μπλοκ. Απο συμπιεση δεν θελουμε αλλο, ειμαστε φουλ.
Η παχια φλαντζα δεν πωλειται πια πουθενα, μαλλον η μονη λυση ειναι η αντιπροσωπεια.
Κανονικα ποσο ειναι το οριο της αποστασης της βαλβιδας απ το πιστονι, σε μενα ειναι 2 χιλιοστα και κατι ψιλα, ειναι ενταξει βρε παιδια?
Pughell - Δευ 22 Ιούν 2009, 13:33:15
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry αλλα το αλουμινενιο μπλοκ,πως σκ**α το πλανιαρατε αφου τα χιτωνια μπαινοβγαινουν με το χερι; Question
kpsig - Δευ 22 Ιούν 2009, 13:37:26
Θέμα δημοσίευσης:
lyciferakos έγραψε:
Φιλε μου τι μου τα θυμισες τα πυρακια, ενα μεγαλο και βασανιστικο προβλημα. Η κεφαλη εχει ηδη φαει 3 πλανιαρισματα και 1 πλανιαρισμα το μπλοκ. Απο συμπιεση δεν θελουμε αλλο, ειμαστε φουλ.
Η παχια φλαντζα δεν πωλειται πια πουθενα, μαλλον η μονη λυση ειναι η αντιπροσωπεια.
Κανονικα ποσο ειναι το οριο της αποστασης της βαλβιδας απ το πιστονι, σε μενα ειναι 2 χιλιοστα και κατι ψιλα, ειναι ενταξει βρε παιδια?


ΜΑζί με τη φλάντζα πρέπει να είναι 1,5 χιλιοστά οι εξαγωγής.
Pughell - Δευ 22 Ιούν 2009, 13:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα σχετικα με την συμπιεση,μαλλον μιλαμε για στατικη που αγγιζει το 11,5 ισως καθως τοσο ειχε μετρησει φιλος το δικο του που εχει τερμα κατεβασμενη κεφαλη με μαμα πιστονια. Confused
lyciferakos - Τρι 23 Ιούν 2009, 07:40:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτα πλανιαριστηκε το μπλοκ χωρις τα χιτωτονια και μετα ενα ενα χωριστα τα χιτωνια και στο τελος ολα μετρηθηκαν για να μην υπαρχει διαφορα επιφανειας μεταξυ χιτονιου και μπλοκ. Το μπλοκ ειχε μεγαλο προβλημα, η πανω επιφανεια ειχε κατασραφει εντελως ( εκει που παταει η φλαντζα κεφαλης), καθως και σ ενα μερος διαβρωθηκε τοσο πολυ, που ενα μικρο κομματι αλουμινιου αποκοληθηκε απ το μπλοκ εντελως. οποτε η μονη λυση ηταν η πλανη.
Pughell - Τρι 23 Ιούν 2009, 13:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο παλι πρωτη φορα το ακουω να διαβρωθει αλουμινενιος κορμος... Sad
Εγω εφτιαξα ουσιαστικα 4 13αρια μοτερ και σε κανενα δεν αντιμετωπισα τετοιο προβλημα. Confused
Τεσπα...
lyciferakos - Τετ 24 Ιούν 2009, 07:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα φιλε μου, ειναι το τι θα σου τυχει. Το αλουμινιο κανονικα δεν σκουριαζει και δεν σαπιζει, αλλα με τον καιρο, την φθορα του χρονου, τις υψηλες θερμοκρασιες κτλ, το αλουμινιο οξυδωνεται και διαβρωνεται. Εχω ανοιξει παρα πολλους κορμους, αλλα σαν τον δικο μου σαπιο δεν ειδα πουθενα. Ισως να εφταιξε ο θερμοστατης, που ανοιγε σε μικροτερη θερμοκρασια, οπως αναφερθηκε πιο πριν η μπορει και το νερο να μην ειχε αρκετο παραφλου.

Θελω να ρωτησω και κατι ακομα, αλλα θα βγουμε λιγακι εκτος τοπικ. Με την τελευταια μετρηση που εκανα, βρηκα οτι η αποσταση μεταξυ βαλβιδας και πιστονιου ειναι μολις 1,90 χιλιοστα και ενας φιλος μου ειπε οτι το κενο ειναι πολυ μικρο και οτι πρεπει να κοπει το πιστονι στο μερος οπου ανοιγει η βαλβιδα, βρε παδια ειναι αληθεια αυτο?
Pughell - Τετ 24 Ιούν 2009, 09:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι σε αυτο μονον ο Κωστας(kpsig) μπορει να σου δωσει απαντηση αν και δεν νομιζω να εχεις προβλημα αν παραμεινεις σε εργοστασιακο εκκεντροφορο καθως δεν εχει αρκετες μοιρες για να πεις οτι θα βρει ευκολα(265 περιπου). Confused
BTS - Τετ 24 Ιούν 2009, 09:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
1,0mm (1,5mm σου λέω εγώ) είναι το μίνιμουμ σύμφωνα με την Cat, οπότε αν έχεις ελατήρια σε καλή κατάσταση, δεν έχεις πρόβλημα.
Pughell - Τετ 24 Ιούν 2009, 10:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχασα,και ο Πετρος μπορει να σου απαντησει... Laughing Embarassed Embarassed Embarassed
lyciferakos - Τετ 24 Ιούν 2009, 17:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ, ευχαριστω. Τωρα μπορω να μεινω ησυχος.
kpsig - Τετ 24 Ιούν 2009, 21:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
1,0mm (1,5mm σου λέω εγώ) είναι το μίνιμουμ σύμφωνα με την Cat, οπότε αν έχεις ελατήρια σε καλή κατάσταση, δεν έχεις πρόβλημα.
\

1,5 mm και είσαι ΟΚ.
άκου 2.0...
lyciferakos - Τετ 24 Ιούν 2009, 22:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για την πληροφορια μαγκες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr