sklage_Rallye έγραψε: |
Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω!
|
Παράθεση: |
Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα.. |
Steve έγραψε: |
ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.
Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ ![]() |
MEMsound έγραψε: |
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ) |
salex έγραψε: |
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση |
salex έγραψε: |
Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):
1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε 2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη) 3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε 4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή) 5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub) 6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε 7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε 8) Μπαρόμετρο - 100Ε 9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε 10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο) γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις. Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται. |
Steve έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε ![]() |
salex έγραψε: |
Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα: 1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή. 2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του. 3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος? Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος... Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο.... Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά).... Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?
... Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος? Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος... Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο.... Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά).... Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |
salex έγραψε: |
Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν. |
salex έγραψε: |
, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών , είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος. Τώρα ρούφα το αυγουλάκι Τετρακίνητα και @@ μάντολες. |
salex έγραψε: | ||
Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι. Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα. Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί. Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος. Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά). Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά; Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο. Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος? Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος... Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο.... Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά).... Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία.... |