PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης???

sklage_Rallye - Κυρ 05 Απρ 2009, 12:29:20
Θέμα δημοσίευσης: Μπρος, πίσω ή στα 4... η μετάδοση της κίνησης???
Με αφορμη οσα γραφτηκαν εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15968&postdays=0&postorder=asc&start=20




Παιδια ολα καλα κι ενδιαφεροντα τα οσα διαβασα παραπανω αλλα θα ηθελα να κανω και μια μικρη παρενθεση.. Απο τα λιγα σοβαρα μαθηματα στη Σχολη οσον αφορα τον τροπο σχεδιασμου καποιον μηχανικων μερων ενος αυτοκινητου, έχω πάντα στο νου μου τα εξης: οτι με βαση μια δεδομενη μεγιστη (εργοστασιακη) ιπποδυναμη που θα εχει ο κινητηρας, υπολογιζονται οι διατομες και τα υλικα των ημιαξονιων και του συμπλεκτη, παντα με ενα επιπλεον οριο ασφαλειας (10-30%). Και λεω, αντε με δισκο-πλατω μπορεις να παιξεις με aftermarket, πολυδισκο, καλυτερης ποιοτητας υλικα τριβης κλπ..με ημιαξονια κλπ τι κανουμε? Για να μην μπουμε και σε θεματα αντοχης γραναζιων σασμαν (για διαφορικα υπαρχουν και τα aftermarket). Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω! Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα..Και σε ολα τα παραπανω δεν ανεφερα φρενα, αναρτηση που εννοειται οτι χρηζουν προσοχης αλλα και στα "εντοσθια" του μοτερ. Sorry για το ολιγον offtopic αλλα νομιζω οτι πρεπει να αναφερθουν καποια πραγματα.
salex - Κυρ 05 Απρ 2009, 16:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
sklage_Rallye έγραψε:
Και κατι αλλο πολυ βασικο: Ποσα απο τα "σοβαρα" δυνατα αυτοκινητα παραγωγης ειναι προσθιοκινητα??? Γιατι Mercedes/Bmw/Audi/Porsche/Evo/Impreza κλπ ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Και ο λογος ειναι απλος - η μεταφορα βαρους κατα την επιταχυνση στον πισω αξονα. Οχι, προσωπικα δεν θελω τον Γαλλο μου να χαζοσπιναρει και να χασει το στριψιμο του, αρα δεν θελω και πανω απο 220-240ps max -και πολλα λεω!


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.


Παράθεση:

Καλο και το μικροβιο της βελτιωσης αλλα επειδη σοβαρη και ΑΣΦΑΛΗΣ δουλεια γινεται μεχρι ενα οριο, ναι, ειμαι της αποψης του να αγορασεις ενα ετοιμο δυνατο και στημενο αυτοκινητο παρα να ξοδεψεις ενα καρο λεφτα που θα τα κλαις συντομα..


Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Αλλά κανένα μας δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα τέτοιο καλύτερο αυτοκίνητο. Ακόμα και να την είχαμε, μάλλον θα το ξανακαγκουρεύαμε (βελτιωναμε) γιατί η βελτίωση είναι χόμπυ, όχι ανάγκη.

Ευτυχώς στα καινούργια Peugeot υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης με αρκετά μεγάλη ασφάλεια ώστε να απολαύσεις το αποτέλεσμα και να μη κλαίς τα λεφτά σου. Το αποδεικνύουν έμπρακτα μέρα με την ημέρα.
android - Κυρ 05 Απρ 2009, 16:27:03
Θέμα δημοσίευσης:
εκτος απο αυτα που πε ο στελιος μην νομιζεις οτι με το rallye που πηρες αν του δωσεις 5-6 χιλ ευρω πανω θα τα κλαις γιατι σε καμια περιπτωση αν τα δινες απο την αρχη σε καινουριο δε θα περνες κατι καλυτερο απο αυτο που θα σου βγει αντε να τα καλυτερο σε 1-2 σημεια...ενα 207 rallye ομως με 240 αλογα μια καλη coil over και ενα μπλοκε θα ναι ενας μικρος πυραυλος κ θα στριβει μια χαρα σε σχεση με ενα αμαξι παραγωγης που κανει 24 χιλ ευρω
θες πολλα λεφτα για κατι τοσο καλο οπως λες κ μαλιστα να το χεις και σαν 2ο αμαξι οποτε μην το ψαχνεις τοσο ειναι πολλα τα ευρω απογορευτικα για καποιον που αγοραζει 207....πολυ θα θελαμε να χαμε κ ενα evo κτηνος στο γκαραζ μας κ ενα απλο για την δουλεια κ τα ψωνια αλλα δεν γινετε....
salex - Κυρ 05 Απρ 2009, 21:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):

1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)


γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση

Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.

Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται.
Steve - Κυρ 05 Απρ 2009, 22:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.

Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ Laughing
MEMsound - Κυρ 05 Απρ 2009, 23:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
kane - Κυρ 05 Απρ 2009, 23:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
ΔΕΝ είναι το 1/4 σαν καινούριο.

Είναι το 1/4 από την σκοτωμένη τιμή που το τσίμπησες εσύ Laughing


αστεια αστεια,ειναι ο μονος αθηναιος που "ψωνισε" τσαμπα...Οι υπολοιποι πιανονται λιγο "μπουφοι" Laughing Laughing Laughing
sklage_Rallye - Κυρ 05 Απρ 2009, 23:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε salex εννοειται οτι λογω κοστους/απλουστερης κατασκευης και μονο τα προσθιοκινητα ειναι πιο διαδεδομενα αλλα ενα ζυγισμενο πισωκινητο δεν νομιζω πως υστερει σε σχεση με ενα προσθιοκινητο..Υπερστροφη vs υποστροφης.. δεν υπαρχει παντα σιγουρος νικητης. Αν ομως το δυνατο πισωκινητο στην ευθεια χασει την προσφυση του και το control του σκεψου τι γινεται με τα προσθιοκινητα που θες και προσφυση απο τον αξονα που "χανεις" λογω φορτισης του πισω αξονα (επιταχυνση). Για ολα τα παραπανω καλυτερα ειναι τα τετρακινητα βεβαια αλλα οπως ειπατε salex και android..που? Αν ειχαμε τα λεφτα για s3 δεν νομιζω να το συζητουσαμε, αλλα anyway το 207 ειναι Very-Best value for money! Και φυσικα αξιζει βελτιωσης αλλα μεχρι εκει που ειπαμε νομιζω. Ο Γαλλος ειναι για στροφιλικι και οχι για να τον βαζουμε στην ιδια μοιρα με τους Γερμανο-Ιταλο-Ιαπωνες της ευθειας (και μονο)..
Υ.Γ: Ελπιζω φιλε salex μεχρι τον Ιουνιο να κανονισουμε για προγραμματακι..κερναμε και καφε στη Σαλονικα να τα πουμε κι απο κοντα..
rubal - Κυρ 05 Απρ 2009, 23:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλα υπαρχουν και αλλα αμαξια περα απο τα γαλλικα που στριβουν... και οσο για το 207 (το οποιο και εχω) το οτι στριβει ειναι λιγο σχετικο. Αναλογως με τι το συγκρινεις. για τη γενια του ειναι αρκετα καλο αλλα μεχρι εκει...

sorry για το offtopic. Wink
Steve - Δευ 06 Απρ 2009, 00:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
Και γκαβός, και μαλ**ας!

salex έγραψε:
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
x4 = 14360 E

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε Laughing
akis23 - Δευ 06 Απρ 2009, 06:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Κιτκαρος 207 edition (αναλυτικό κοστολόγιο με μια νότα απαισιοδοξίας/αυστηρότητας):

1) Μεγαλωμένη τουρμπίνα με Κ04 συμπιεστή - 400Ε
2) Φουλ εξάτμιση - 1000Ε (με καταλύτη)
3) Ιντερκούλερ μαζί με τα τσουμπλέκια του - 800Ε
4) Ανάρτηση coilover με συνταγή volvos - ? (περιμένω τη λυπητερή)
5) Μπλοκέ - 1000 Ε τοποθετημένο (να είναι καλά το PSClub)
6) Σκάστρα VAG μαζί με πλεξούδα - 70Ε
7) Φίλτρο Κ&Ν στο εργοστασιακό φιλτροκούτι - 70Ε
8) Μπαρόμετρο - 100Ε
9) Scangauge II για να μπορούμε να δούμε/σβήσουμε σφάλματα και να κάνουμε datalogging - 150Ε
10) Προαιρετικά αν και απαραίτητα: Αναβάθμιση φρένων (ποτέ δεν είναι αργά μέχρι να σκαρφαλώσεις σε κανένα δέντρο)


γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση

Τέλοσπάντων, για να μην σας πολυζαλίζω, με ένα προυπολογισμό περίπου 5000Ε το αυτοκίνητο θα παρέχει στον οδηγό του τόσο μεγάλη οδηγική ευχαρίστηση που δύσκολα θα μετανιώσει κανένας που ξόδεψε σχεδόν το 1/4 της τιμής του σε αναβαθμίσεις.

Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω, πάντως για το δικό μου αυτά σκοπεύω να κάνω. Έχω ήδη μαζέψει τα περισσότερα από τα παραπάνω, βήμα βήμα ώστε να χαρώ τη βελτίωση όσο γίνεται.


Στελιο εμεις που σχεδον τα εχουμε ολα τα περιφερειακα που χρειαζονται πως ακριβως θα ζητησουμε την αναβαθμιση της τουρμπινας απο τον τουρμποβελτιωτη? Να υποθεσω πως και το προγραμμα θα πρεπει να τροποποιηθει?
MEMsound - Δευ 06 Απρ 2009, 09:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
MEMsound έγραψε:
5000=1/4 του 20000 (που ειχε πριν τις εκπτώσεις των τελευταίων ημερών/μηνών το 207 ΓΤ)
Και γκαβός, και μαλ**ας!

salex έγραψε:
γενικό σύνολο: 3590 Ε χωρίς τη volvoανάρτηση
x4 = 14360 E

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Και μη μου πεί κανείς "ε βάλε και την volvoανάρτηση να είσαι μέσα!" Όταν ανακοινωθεί κόστος, τότε θα την συνυπολογίσουμε Laughing


αντε να μάθεις την Ελληνικη ξανά Laughing Laughing
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Δευ 15 Ιούν 2009, 15:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....
mrkaza - Δευ 15 Ιούν 2009, 15:39:13
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Αν και Off topic θα το θεσω ποιο απλα οταν λεμε στριβει το αμαξι και οχι μπορει να στριψει (αλογα αναποδα κτλ) δινεις το αμαξι σε μαι γυναικα που οδηγη 1 μερα εχει N στο πορτ μπακαζ και την βαζεις να τρέξει στο δυονισο και οχι με ενα επαγγελματια οδηγο σε Rallye

Πιστεψε ετσι στριβει πολυ ποιο γρηγορα ενα μπροστοκηνιτο γιατι κακα τα ψεματα το 99 % απο εμας απεχουν πολυ απο ενα εππαγελματια οδηγο rallye ακομα και οι 10 καλλιτεροι απο εμας Wink
Steve - Δευ 15 Ιούν 2009, 17:59:44
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

...

Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....
Πάω να πάρω pop corn Cool
salex - Δευ 15 Ιούν 2009, 18:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι.


Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα.

Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί.

Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά).

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά;


Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο.


Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.
mez - Δευ 15 Ιούν 2009, 19:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή να ρωτήσω εγώ από μέρους μου, θες να πεις ότι ένα FF είναι ανώτερο σε δυναμικά χαρακτηριστικά από ένα 4WD ή F/MR?

Θέτεις επίσης ένα παράδειγμα για τα πισωκίνητα ότι από ένα σημείο και μετά δεν είναι οδηγίσιμα, δηλαδή θες να πεις ότι ένα FR αυτοκίνητο με υπέρογκη ιπποδύναμη και ροπή είναι οδηγίσιμο.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι, όντως το κάθε σύστημα μετάδοσης έχει τα θετικά και τα άσχημα, αλλά όχι ότι τα FR είναι ότι καλύτερο.

Φιλικά πάντα

salex έγραψε:

Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.


Δώσε μου λεπτομέρειες γιατί ενδιαφέρομαι....
MEMsound - Δευ 15 Ιούν 2009, 20:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
μαζι μιλάτε και χώρια καταλαβαινετε...
Steve στειλε κι απο δω ενα σακουλάκι popcorn Laughing

υ.γ. ειναι και καμποσο οφφτοπικ αυτη η φιλοσοφικη-φιλολογικη κουβεντα πει αξονα μεταδοσης αλλα... θα ασχοληθω με αυτο later... Laughing
akis23 - Δευ 15 Ιούν 2009, 20:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτη φορα βλεπω το Στελιο να τα παιρνει, αλλα τον καταλαβαινω γιατι εχω φαει κι εγω τη ζωη στο Πολυτεχνειο (στους Ηλ Μηχ) και ξερω τι ειναι να εχεις φαει στη μαπα ολα τα Μαθηματικα του κοσμου και να ερχονται καποιοι 'εμπειροι' και να αμφισβητουν οχι το δικο σου κοπο, αλλα τη γνωση που προεκυψε μετα απο χρονια ερευνας και σκληρης μελετης, την οποια εμεις απλα προσπαθουμε να κατανοησουμε. Δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα απο δω μεσα, μακρια απο μενα αυτα. Sorry για το off topic.

PS: Κι εγω ενδιαφερομαι για την αναβαθμιση της τουρμπινας και γι αυτο παρακολουθω το συγκεκριμενο θεμα. Περιμενω να ακουσω αυτους που εχουν κατι να μας πουν, γιατι καποιοι εχουν.
kane - Δευ 15 Ιούν 2009, 20:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:



, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών

, είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι


Τετρακίνητα και @@ μάντολες.


πωωωωωωωω... πρέπει να φάγε πολύ παντόφλα το σουκού απτη έλφη για να γραφει ετσι... Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 15 Ιούν 2009, 20:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
εγω πηρα τα πουρακια τα καπρις μου και χαλαρωνω περιμενοντας το χαος.... Laughing


και για να ρωτησω εγω ο ασχετος εσας τους υπερειδικους...
γιατι σε καμια ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ πιστα και εκει που φαινεται η πραγματικη οδηγηση δεν ασχολειται κανεις με μπροσθιοκινητα και τετρακινητα αλλα ολα ειναι πισωκινητα?
απο φορμουλα 1 ως wtcc ....
oeo???
bagosgt - Δευ 15 Ιούν 2009, 21:04:16
Θέμα δημοσίευσης:
ετοιμο κ το παγωτο κ εχει πολυ σασπενς η ολη υποθεση.οποιος προλαβει γιατι βλεπω να μπαινει κανενας mod κ να τελειωνει στη μεση το εργο... Confused
κ παμε επι του θεματος,τι αποριες εχετε για το πακετο,σχετικα με το μεγαλωμα τουρμπινας,για να δουμε μπας κ μπορεσει καποιος να τις λυσει,κ να επιστρεψουμε στο θεμα μας,πριν επικρατησει χαος εδω μεσα Twisted evil
Jim207GT - Δευ 15 Ιούν 2009, 21:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ζύγισμα και διαχείριση δύναμης. Κάτι που πολύ δύκολα το έχεις σε ένα FF άντε μέχρι 300άλογα κάτι έκανε η Ford με το καινούργιο RS(και το 306 300είχε) από εκεί και πάνω......... φαντάσου FF με 500άλογα και 285+/35-/19+ μπροστινό λάστιχο να προσπαθεί να στρίψει....... ανέκδοτο ακούγετε.

Πάντως σκεφτείτε στην θεωρία τα κεντρομήχανα(ΜR) είναι το ιδανικό αλλά πείτε μου πόσα τέτοια αμάξια ξέρετε και εάν είναι φιλικά και ευκολοδηγητα. Άλλο τα αγωνιστικά και άλλο τα κοινά αυτ/να.

@ Volvos Ρε μπουζούκι τα wtcc κατα βάση μπροστοκούνες είναι εκτός από τα BMW 320
volvos - Δευ 15 Ιούν 2009, 21:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αγορι μου αλλα στο wtcc ta exoyn φλωρεψει τα bmw μεχρι εκει που δε παιρνει για να ειναι ανταγωνιστικοι οι υπολοιποι ....
η μοναδικη περιπτωση αγωνων πιστας που εχουν καταφερει να κανουν ανταγωνιστικα τα μπροσθιοκινητα μεσω ενος σκασμου κανονισμων


εγω παντως θεωρω οτι εχει δικιο ο στειλιος και λετε μαλ***ες (στελιο τα μπεκ ???)
Jim207GT - Δευ 15 Ιούν 2009, 21:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ κερδίζουμε LeMan με Diesel τι σας χαλάνε τα FF..... Laughing Laughing
Φανταστείτε Τάκη να οδηγεί το 908 και να προσπαθεί να αλλάζει στις 4.000(τα μισά από κιτκαρο)

Ααααχχχ τί κόσμο θα παραδώσουμε στα παιδιά μας.......
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Δευ 15 Ιούν 2009, 23:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


Δημήτρη, συγκράτησε ό,τι απόψεις μπορεί να έχεις αποκτήσει από εφήμερίδες/περιοδικά/video αγώνων και αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για το θέμα θα φροντίσω να σε προμηθεύσω με την αντίστοιχη βιβλιογραφία και θα σου προτείνω να παρακολουθήσεις αντίστοιχα μαθήματα στο πολυτεχνείο. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω από πρώτο χέρι.


Τώρα αν ο μπαρμπαμήτσος που έτρεχε 40 χρόνια με Ντάτσουν σε ράλλι έχει αντίθετη γνώμη, στα @@ μου. Και όχι μόνο τα δικά μου αλλά και όλων των εταιρειών που έκαναν εξέλιξη για να φτάσουμε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα.

Όσα έγραψα αποτελούν διαπιστώσεις ενός τόνου βιβλίων από τη μαθηματική μοντελοποίηση των αυτοκινήτων. Όλων αυτών των προτύπων που χρησιμοποιούν οι ομάδες καθημερινά στην εξέλιξή τους για να ορίσουν τόσο το στήσιμο όσο και τη γεωμετρία αναρτήσεων και σασί.

Γιατί αν νομίζεις ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου γίνεται μόνο με δοκιμές στην πίστα, οδηγούς με 50ετή πείρα και εμπειρικές συνταγές αναρτησάδων (όπως στην Ελλάδα), είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

Και για να καταλάβεις πόσο OFF this world είσαι θυμήσου το 306 Maxi (αν το έχεις ακουστά).

Τώρα ρούφα το αυγουλάκι και εξήγησέ μου πως μπόρεσε ένα δικίνητο να αλλάξει τους κανονισμούς ολόκληρης κατηγορίας για να το ξεφορτωθούν αφού ήταν υποδεέστερο μηχανολογικά;


Τετρακίνητα και @@ μάντολες. Απλώς για σένα εμένα και τον άλλον, που είμαστε κουλομαρίες κατά γενική ομολογία, είναι πιο εύκολο να οδηγήσουμε ένα τετρακίνητο.


Εις ό,τι αφορά τα της αναβάθμισης της φτερωτής εισαγωγής σε φτερωτή S3, οι ακριβείς λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για όσους θέλουν να την κάνουν.


Κοιτα, δεν θα σου απαντήσω στο ίδιο στύλ.
Εισαι λάθος και μην είσαι απόλυτος γιατί και η θεωρία αλλά και η πράξη το λέει αυτό εδώ και πολλάααα χρόνια.

Απόσο ξέρω (και γώ από ΕΜΠ είμαι) οι μηχ ΕΜΠ δεν έχουν καμμία ουσιώδη πρακτική σχέση με το θέμα αυτοκινήτου και κινητήρων εσωτερικής καύσης...παρά μόνο σε πολύ βασικό επίπεδο και καλά κάνουν για την ελλάδα... είναι και άλλοι εδω να με επιβεβαιώσουν.
Επίσης ποιός καθηγητής στο μάθημά του είπε κάτι τέτοιο???
Μήπως ήταν προσωπική άποψη??
Ειναι ολόκληρη συζήτηση βέβαια και εδώ είναι off topic.

Μπορούμε να την κάνουμε βέβαια άν θές!

To ξέθαψα γιατί μου έκανε πολύ εντύπωση αυτή σου η διατύπωση που δεν έχει κανένα θεωρητικό αλλα και πρακτικό αντίκρισμα!

Ασχολήσου λίγο με την οδήγηση και θα δείς ότι έχω δίκιο.
Ρώτα και κάποιον που έχει ασχοληθεί, όχι τον μπαρμπαμήτσο, αλλά καποιον διακεκριμένο ή μή....κάθε εμπειρία μετράει και έχει αξία.
MEMsound - Τρι 16 Ιούν 2009, 02:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
salex έγραψε:


Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι, που πρέπει να σας ανέφεραν στη Σχολή για τα σοβαρά αυτοκίνητα παραγωγής και γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει προσθιοκίνητα:
1) Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο γιατί είναι απλούστερα σε κατασκευή.

2) Στρίβεις καλύτερα όταν τραβάς ένα αυτοκίνητο από τη μούρη παρά όταν το σπρώχνεις από πίσω. Επίσης μπορείς να ελέγξεις καλύτερα την ευστάθειά του.

3) Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα σε πορεία δεν είναι "unconditionally stable". Δηλαδή μετά από ένα όριο ισχύος χάνουν τη δυνατότητά τους να πηγαίνουν ευθεία. Κάτι που τα κάνει άχρηστα για σοβαρό tuning και πραγματικές επιδόσεις.



χμμ αν εξαιρέσουμε το 1) μήπως στα άλλα κάνεις ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος?

Οχι μόνο από τη δική μου οδηγική εμπειρία που είναι ασήμαντη αλλά σίγουρα και άλλων με πολύ μεγάλη αυτά που λές είναι εντελώς λάθος...
Ρώτα όποιον είχε μπροστοκίνητο και με αυτό έχει πάρει ακόμη και πρωταθλήματα και θα σου πεί γιατί κατέληξε σε 4κίνητο ή πισωκίνητο....
Δοκίμασε ο ίδιος στο δρόμο αλλά και σε μια πίστα(οδηγώντας όχι καλά απλώς σωστά)....
Απλά δεν χριάζεται να σου αραδιάσω και ένα κατεβατό από βιβλία και άρθρα τεχνικών αγωνιστικών ομάδων-εταιρειών για το θέμα με λαμπρή ιστορία....


μιλάτε για τελειως διαφορετικα πραγματα
αλλο ενα καθημερινο πολιτικο αμάξι "φτιαγμένο" και άλλο ενα αγωνιστικο.

ο Στελιος αυτου που λέει δεν εχει να κάνει με την αισθηση που σου αποπνέει ενα αυτοκινητο αλλα με την "ευκολία αποτελεσματικότητας"

κοινώς λεει οτι από ενα ΑΣΧΕΤΟ / ΑΧΡΗΣΤΟ ΟΔΗΓΟ ενα δυνατο προσθιοκινητο μπορει να οδηγηθει πολυ ευκολότερα από οτι ενα αντιστοιχα δυνατο πισωκινητο.

Συγκρινεται ανόμια πραγματα και ξεχνάτε το πολυ βασικο:
το κοινο που απευθυνεται η καθε εταιρια οταν βγάζει στην παραγωγή ενα οποιοδηποτε μοντελο ειναι σχετικά διαφορετικο και η κάθε "σχολή" (μετάδοσης) εχει τα δικά της χαρακτηριστικά (θετικά και αρνητικά) το οποία νομιζω οτι δεν ειναι συγκρίσιμα μεταξυ τους γιατι πολυ απλά ειναι διαφορετικά.

ενα καλοστημένο μπροστικινητο μπορει να κινηθει το ιδιο καλά με ενα καλοστημένο πισωκινητο
ενα κακοστημένο μπροστιοκινητο μπορει να ειναι το ιδιο ανεξέλεκτο με ενα αντίστοιχα κακοστημενο πισωκινητο και πάει λέγοντας...

κατα καιρους εχουν παραχθει εξισου καλά (αλλα και κακά) αυτοκινητα και των 2 σχολών... οπως και αντίστοιχα καλα και κακα 4κινητα...

δεν νομιζω οτι χρειάζεται να αναφέρουμε συγκεκριμένα παραδειγματα.



αυτο που εχει σχετικο ενδιαφέρον για εμένα ειναι πόσο "ευκολα" ή "δυσκολα" μπορεις να στησεις ενα μπροσθιοκινητο ή πισωκινητο αντίστοιχα ωστε να γίνει πραγματικα αποτελεσματικο (υπό συγκεκριμένες συνθηκες και οχι για να πάς για ψώνια στην λαικη...)


οντως ενα πισωκινητο οχημα εχει "εκ γενετης" σωστότερη κατανομη βάρους αλλα και εμπρος αξονα απαλαγμένο από την μεταφορα δυναμης.
ταυτοχρονα ομως με "απλή" πίσω γεωμετρία/διάταξη ανάρτηση το μόνο που μπορει να κάνει καλά ειναι παντηλίκια σε πλατείες... βλ πχ Lada 2101...
οπότε από μόνης της η πίσω κινηση δεν λεει κάτι... Laughing

αντίστοιχα και ενα απλό προσθιοκινητο με μακφερσον εμπρός και ελάχιστα παραπάνω αλογα σε κάθε πάτημα του γκαζιου οδηγεί με μουτρα στο παρακείμενο χαντάκι... βλ Uno... Laughing


ε δεν νομιζω οτι ουτε το ενα ουτε και το άλλο ειναι λόγοι για να αφορισει κάποιος την μια η την άλλη σχολή... Wink


αυτα τα ολίγα και συνεχιζουμε...
παω να φτιάξω ποπ κορν για αυριο Laughing



υ.γ. εδω... παλιά... ειχαν γραφτει κάτι πολυ ομορφα και γραφικά πραγματα από τους "παλιους" guru του club... Razz Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr