PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Μπουζί για 106 rallye 16v

_205rallye_ - Τετ 03 Ιούν 2009, 19:47:42
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μπουζί για 106 rallye 16v
Χαιρετε,θα ηθελα να ρωτησω αν κανεις απο σας εχει δοκιμασει denso iridium ik24 σε 106 16βαλβιδο γιατι δεν τα χω ξαναδοκιμασει και δεν ειμαι σιγουρος αν πηρα τον σωστο κωδικο.Το μοτερ ειναι σκουπα-εξατμιση και προγραμμα και δεν ξερω αν τα 24 ειναι ψυχρα η οχι για αυτο το μοτερ.Ευχαριστω!
LIONKING - Τετ 03 Ιούν 2009, 22:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου τα ικ20 ειναι τα σωστα,ικ22+ πολυ ψυχρα,αν και γω δε θα εβαζα ιριδιου γιατι το κερδος ειναι μηδενικο και ασε που δεν εχω λεφτα για καινουργιους πολλαπλασιαστες η τιποτα πιστονια
kane - Τετ 03 Ιούν 2009, 23:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Kal;a βασίλη υπερβολικος εισαι και συ...

Κατα τα άλλα οπως ειπε ο βασιλης τα ΙΚ20 ειναι τα μαμα,ΑΝ εισαι κανα φπε αλλα με πολύ πλουσιο προγραμμα ,πχ πεζοσπορτ, βαλε τα 22ρια.

Αλλα 24ρια ειναι ΥΠΕΡβολικα...αμα ειχες τπτ συμπιεση,εκκ κτλ τότε ναι.

Εγω πάντως επί 2 χρονια στο βελτιωμενο μου μοτερ,δεν ειχα το παραμικρό...
WilDuck - Τετ 02 Σεπ 2009, 11:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
Για 106 1.6 1ο στάδιο + χταπόδι,

πείτε κανα μπουζάκι πλιζ.

Λίγο πιο ψυχρό από μαμά.


ΘΕΝΚΣ ΜΠΟΪΣ. Laughing Laughing
kpsig - Παρ 04 Σεπ 2009, 13:03:26
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Για 106 1.6 1ο στάδιο + χταπόδι,

πείτε κανα μπουζάκι πλιζ.

Λίγο πιο ψυχρό από μαμά.


ΘΕΝΚΣ ΜΠΟΪΣ. Laughing Laughing


ΙΚ22 πλατίνας.
RoadRunner122 - Παρ 04 Σεπ 2009, 14:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
φιλε μου τα ικ20 ειναι τα σωστα,ικ22+ πολυ ψυχρα,αν και γω δε θα εβαζα ιριδιου γιατι το κερδος ειναι μηδενικο


+1

με ΙΚ20, καμία διαφορά δεν παρατήρησα. Τώρα αν μετρούσαμε με όργανα (a/f rm, πυρόμετρο κλπ) ισως κάτι φαινόταν...
WilDuck - Παρ 04 Σεπ 2009, 18:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
WilDuck έγραψε:
Για 106 1.6 1ο στάδιο + χταπόδι,

πείτε κανα μπουζάκι πλιζ.

Λίγο πιο ψυχρό από μαμά.


ΘΕΝΚΣ ΜΠΟΪΣ. Laughing Laughing


ΙΚ22 πλατίνας.


Θενκς μπος!

Μια τιμή στο περίπου?
Μη μας πιάσουν και κότσο... Rolling eyes
NemesisUltra - Κυρ 20 Σεπ 2009, 20:50:51
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μπουζι
παιδια τι μπουζια να διαλεξω πλατινας η ιριδιου για το ραλο

θελω κατι καλο!!! τωρα δεν ξερω παιζει ρολο και η συμπιεση του αμαξιου και κατι αλλο ωστε να διαλεξω κατι συγκεκριμενο ?
NemesisUltra - Κυρ 27 Σεπ 2009, 10:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
ποια ειναι τα καλυτερα παιδια για να παρω?
Pughell - Κυρ 27 Σεπ 2009, 23:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει ολοκληρο topic για μπουζι,δες εκει.
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=408
NemesisUltra - Σαβ 03 Οκτ 2009, 18:51:05
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαρηστω φιλε δεν το ειδα !!
nsne - Δευ 05 Οκτ 2009, 14:50:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παιδια εδω και λιγο καιρο χρησιμοποιω τα ΙΚ22 σε νορμαλ ραλακι 16v,μπορει οι διαφορες να ειναι μικρες τοσες ωστε να μην τις καταλαβαινω... Confused
LIONKING - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 18:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
για να ακουω κανα μπουζακι για 2ο σταδιο Yahoo! περα απο τα ικ20 που δινει h denso προτινεται ικ22-24? εναλακτικη περα απο ιριδιου θα προτιμιθει Rolling eyes
groupN - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 19:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
εγω φοραω τα ngk πλατινα 3ακιδα αλλα ειμαι μονο Φ-Ε.
τωρα που θελουν αλλαγη σκεφτομαι να τα βαλω παλι γιατι ειναι ακριβα
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 20:02:02
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
για να ακουω κανα μπουζακι για 2ο σταδιο Yahoo! περα απο τα ικ20 που δινει h denso προτινεται ικ22-24? εναλακτικη περα απο ιριδιου θα προτιμιθει Rolling eyes

Champion C61YC
LIONKING - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 22:52:57
Θέμα δημοσίευσης:
στελαρα τιμη?μονακιδα -διακιδα, εκανα ενα search αλλα δε βρηκα τιμη
Pughell - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 22:55:54
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα καπου στο 50αρικο αν θυμαμαι καλα...
Ειναι αγωνιστικη σειρα,μονακιδα,απλα δεν ειναι τοσο ψυχρα οσο τα PS. Wink
groupN - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 23:59:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο το δικο μου που ειναι μοντελο 2003 τριφισο απο τα παλαιοτερα μοντελα τα μονοφισα διαφερει, επαιρναν αλλα μπουζι μονακιδα εε; (απο 'τι εχω δει εκ πειρας και σε αλλα πραγματα εχουν διαφορες) εγω μπορω να βαλω που παιρνει τριακιδα; θα εχω προβλημα, τι προτεινεις;
Pughell - Παρ 21 Μάϊ 2010, 06:00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα δεν ειμαι υπερ των πολυακιδων μπουζι... Confused
Σαν επιλιγες παντως,για μονοφυσο-τριφυσο,δεν αλλαζει κατι ρε.
Οτι βαζει το ενα,βαζει και το αλλο...
LIONKING - Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:04:12
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα παιδια ξερει κανενας κανα μπουζι με 0.6 διακενο.ολες τις μαρκες Rolling eyes
Pughell - Σαβ 04 Σεπ 2010, 18:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να το κανεις το 0,6 στον TU5J4 ρε,θες να ρημαξεις το μοτερ σου με βραχυκυκλωμενα μπουζι; Question
LIONKING - Κυρ 05 Σεπ 2010, 08:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
το ξερω ρε στελαρα ομως μετα απο αρκετα μπουζι που δοκιμασα ηταν τα μονα που δε τρικυλινδριζε το αμαξι.με οτι εχω δοκιμασει μετα απο μια βδομαδας χρησης τσουπ to check και τρικυλινδρο το αμαξι Crying or Very sad τι της μανα του εβαλα.τι ηριδιου,διακικιδα κλπ τιποτα,μεχρι και 2 φορες αλλαξα πολλαπλαστη γιατι εβγαινε αυτη η βλαβη το διαγνωστικο αλα τελικα δεν εφταιγε αυτο.τι να σουπω ..με τετοιο διακενο δεν εχει κανει κιχ το μοτερ 1 μηνα+ τωρα,απο δευτερα θα κανω αλλο ενα τεστακι με μαμισια παλι και αν δεν Rolling eyes
kpsig - Κυρ 05 Σεπ 2010, 10:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
το ξερω ρε στελαρα ομως μετα απο αρκετα μπουζι που δοκιμασα ηταν τα μονα που δε τρικυλινδριζε το αμαξι.με οτι εχω δοκιμασει μετα απο μια βδομαδας χρησης τσουπ to check και τρικυλινδρο το αμαξι Crying or Very sad τι της μανα του εβαλα.τι ηριδιου,διακικιδα κλπ τιποτα,μεχρι και 2 φορες αλλαξα πολλαπλαστη γιατι εβγαινε αυτη η βλαβη το διαγνωστικο αλα τελικα δεν εφταιγε αυτο.τι να σουπω ..με τετοιο διακενο δεν εχει κανει κιχ το μοτερ 1 μηνα+ τωρα,απο δευτερα θα κανω αλλο ενα τεστακι με μαμισια παλι και αν δεν Rolling eyes


Τι ακριβώς έχει το μοτέρ σου; Για πες περισσότερα για το 0,6 διάκενο έχει ενδιαφέρον...
Pugobios - Κυρ 05 Σεπ 2010, 12:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
και εχω εχω προβλημα με τα μπουζι...lion το κανει συνεχεια η στο αποτομο γκαζι τριαριζει?
LIONKING - Κυρ 05 Σεπ 2010, 14:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ρε δε το κανει συνεχεια.εχω βαλει μεχρι τωρα eyquem ,beru, denso 20 22 και 24 και κατι αλα που δε θυμαμαι.με το που τα εβαζα μετα απο ενα 10ημερο max στα καλα καθουμενα ειτε κρυο ειτε ζεστο μου αναβε check και δουλευε 3κυλινδρο 3-4 λεπτα και μετα εστρωνε,και κραταγε βλαβη για πολλαπλασιαστη.και λεω αν εφταιγε κατι αλλο(προγραμμα καλωδιο κλπ) και οχι τα μπουζι με το που εκανα το πειραμα με το διακενο γιατι δε κανει τιποτα?το κανονικο διακενο το ξερω οτι ειναι 1.0 αλα δεν . :cry:για να μην αδικουμε και αυτα τα μπουζι οσο ημουν εργοστασιο ηταν αψογα.και επειδη εκανα τη δοκιμη με μεταχειρα ngk θα τα παρω καινουργια και θα τα αφησω οπως τα εργοστασιακα χαρακτηριστικα μπας και φταιει η μαρκα αν και πολυ δυσκολο
RoadRunner122 - Τετ 15 Σεπ 2010, 21:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
Παρασκευή θα περάσω από Ντίνο. Θα πάρω και μπουζί για το 106.

Αν θυμάμαι καλά, έχει τα eyquiem. Γνωρίζει κανείς κωδικό για TU5J4 3φ μαμά με σκούπα? Προτείνετε κάτι ψυχρότερο? Στέλιος?
Pughell - Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:37:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε φτηνο μπουζι δεν εχεις επιλογες... Sad
Σε ακριβα εχεις,το θεμα ειναι τι θες να πληρωσεις.

Τα μαμα 6αρια παντως(58αρια σε Eyquem) "κλανουν" πολυ συντομα αν αρχισεις να σκιζεις το μοτερ... Confused
RoadRunner122 - Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σε φτηνο μπουζι δεν εχεις επιλογες... Sad
Σε ακριβα εχεις,το θεμα ειναι τι θες να πληρωσεις.

Τα μαμα 6αρια παντως(58αρια σε Eyquem) "κλανουν" πολυ συντομα αν αρχισεις να σκιζεις το μοτερ... Confused


Σε ακριβό, τι υπάρχει (εννοώντας για Ντίνο μιάς και χρειάζομαι άμεσα μπουζί αλλά δεν προλαβαίνω από Αθήνα).
RoadRunner122 - Πεμ 16 Σεπ 2010, 12:55:02
Θέμα δημοσίευσης:
Άστο, έβαλα τα ΙΚ20 που είχα κάβα. Έχουν καμιά 20.000km αλλά δείχνουν καινούρια... είδωμεν
LIONKING - Τρι 21 Σεπ 2010, 22:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει κανεις τι διαφορες υπαρχουν στα champion c61yc και c61c
Pughell - Τετ 22 Σεπ 2010, 07:08:37
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι το ενα ειναι resistor type ενω το αλλο οχι. Confused
LIONKING - Τετ 22 Σεπ 2010, 14:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
δηλ τι σημαινει αυτο?ξερεις δεν ειχε ο γκαγκα c61yc και μου φανηκαν ιδια και πηρα τα αλλα, μαλ***α?
Pughell - Τετ 22 Σεπ 2010, 15:06:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να σημαινει οτι εχουν και διαφορετικη ακιδα,αλλα δεν ειμαι σιγουρος...
Ειχα καπου ενα σχεδιαγραμμα με κωδικους Champion.Αν το βρω,θα σου πω σιγουρα τι ειναι.
LIONKING - Τετ 22 Σεπ 2010, 17:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
στα c61c δε φαινεται καθολου το ασπρο γυρω απτην ακιδα (πως το λενε κολησα Embarassed) μηπως εννοεις αυτους τους κωδικους?

http://rapidshare.com/files/420583293/Champion_race_plug.pdf
LIONKING - Σαβ 20 Νοέ 2010, 01:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα παιδια, εβγαλα εχτες τα μπουζι και μου φανηκαν καπως τα 2 μεσσαια.σαν να ψιλοστεγνωνει ενω τα αλλα 2 ειναι πιο μαυρισμενα.ειναι τα μαμα και δουλευουν 3 μηνες περιπου



RoadRunner122 - Σαβ 20 Νοέ 2010, 01:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
ξερει κανεις τι διαφορες υπαρχουν στα champion c61yc και c61c


Champion Plugs symbol key
Pughell - Σαβ 20 Νοέ 2010, 07:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
καλημερα παιδια, εβγαλα εχτες τα μπουζι και μου φανηκαν καπως τα 2 μεσσαια.σαν να ψιλοστεγνωνει ενω τα αλλα 2 ειναι πιο μαυρισμενα.ειναι τα μαμα και δουλευουν 3 μηνες περιπου



Ψιλοβουλωμενα μπεκ; Question
LIONKING - Σαβ 20 Νοέ 2010, 09:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad oxi ρε στελαρα,αν θυμασε πριν κανα τριμηνο μου αναβε τσεκ συνεχεια και τρικυλινδριζε που και που,απο τοτε τα ειχα στειλει για καθαρισμα και ηταν αψογα στο προγραμμα που εχουν οι ''μπεκαδες'' για να ελενχουν ψεκασμους κλπ,και επευκαιριας ειχα αλαξει το πλεξουδακι των μπεκ που ειχε καρβουνιασει και εβαλα παλι μαμα μπουζι και τωρα ενα 3μηνο σχεδον δεν εχει κανει κιχ.απλα τυχαια τα ειδα και παραξενευτικα Confused
Pughell - Σαβ 20 Νοέ 2010, 15:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εξηγειται αλλιως ρε...
Ή το καυσιμο που παει στον κυλινδρο ειναι λιγοτερο ή ο αερας. Sad
LIONKING - Σαβ 20 Νοέ 2010, 15:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
οοπ την περασμενη βδομαδα πηγα να το βαλω μπροστα το βραδυ(το πρωι ηταν νταξει)και δουλευε τρικυλινδρα αλλα χωρις τσεκ κλπ και αν δεν κραταγες λιγο γκαζι εσβηνε.τεσπα να μη σε ζαλιζω με το που ξεκουμπονω και ξαναβαζω το φιςακι του βηματικου εστρωσε(γιαυτο εβγαλα πολλαπλ. και μπουζι στην αρχη να τα δω μπας και ειναι υγρασια)αλα προσπαθουσα και τοτε και την επομενη μερα να το κανω να δουλεψει,λες να ειναι απο αυτη τη λειτουργεια ενα μισαωρο που το ζαλισα ετσι τα μπουζι? Scratch
mechanic - Σαβ 20 Νοέ 2010, 17:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
LIONKING έγραψε:
καλημερα παιδια, εβγαλα εχτες τα μπουζι και μου φανηκαν καπως τα 2 μεσσαια.σαν να ψιλοστεγνωνει ενω τα αλλα 2 ειναι πιο μαυρισμενα.ειναι τα μαμα και δουλευουν 3 μηνες περιπου



Ψιλοβουλωμενα μπεκ; Question


O stelaras "to exei"... Very happy Wink (ayton ton anthropo ton thelo mazi mou sti douleia mou.... Very happy Very happy Very happy )
just for the record...
Ένα θέμα είναι το" ποσό" καλά είναι καθαρισμένα
προσωπικά όταν ζητάω καθάρισμα στα μπεκ, απαιτώ να μετρήσουμε την παροχή πριν και Μέτα, ( έτσι είσαι σίγουρος τι κάνει το κάθε ένα από αυτά)
στη συνέχειά να ξέρεις ότι και καθαρό να είναι ένα μπεκ πάλι μπορει να έχεις πρόβλημά...
τι εννοώ;;;
κάθε φορά που σβήνει το μοτέρ σου οι εσωτερικές αναθυμιάσεις
δημιουργούν κρυσταλλικές επικαθισεις που( κυρίως όταν είσαι μέσα στην πόλη) κάθονται στην άκρη τις nozzlas και αλλάζουν τι γωνία ψεκασμού.
συνήθως λίγο, τόσο ώμος ώστε να σου αλλοιώνει την" ομπρέλα ψεκασμού"
που με τι σειρά του ανεβάζει κατανάλωσή και ρίχνει την απόδοσή.
σε ακραίες και σπάνιες περιπτώσεις( άλλα όχι και τόσο σπάνιες σε μοτέρ με custom μπεκερα) μπορει να" ξεπλένει" το χιτώνιο σε κάποιο σημείο
αυτό με τι σειρά του χανοντας την λίπανσή να κάνει spot overheating
αυτό με τι σειρά του δημιουργεί entoni φθορά στον πείρο του εμβόλου
οπού αυτός κολλάει και σε κάποια δεδομένη στιγμή αν δεν το πάρεις χαμπαρι
είτε θα σου κόψει είτε θα σου λυγίσει το conecting rod...
Εσύ βέβαια δεν έχεις αυτό,
άλλα το ποίο πιθανό σε κόβω να έχεις ανομοιόμορφη παροχή στους άυλους εισαγωγής...
αν όλο το μοτέρ σου είναι karamama θα σου έλεγα να καθαρίσεις τις εισαγωγή σου από πεταλούδα μέχρι πριν τις βαλβίδες εισαγωγής
καθώς έχεις αποκολισι rois...
αν ώμος έχεις προβεί σε βελτιώσεις......
σίγουρα ρίξε ένα καθάρισμα πάλι άλλα σιγουρέψουν ότι έχεις κάνει και τις σωστές κινήσεις/επιλογεσ...
τέλος κρινοντας από τα mpouzi σου
( με την πιθανότητα φυσικά να κανό λάθος μίας και δεν ξερό το μοτέρ σου)
μην το δουλεύεις ψιλά... η τουλάχιστο μην το κρατάς για πολύ ώρα telikasmeno
LIONKING - Σαβ 20 Νοέ 2010, 18:03:53
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα μαμα δεν ειναι αλλα δε του εχω σκισει και τα ραματα,πεταλουδα κλπ καθαριζω συχνα, ασε που οταν βγηκαν τα μπεκ τα εκανα ολα λαμπικο(πλενουμ κλπ)εκτος τους αυλους που τους αφησα πανω στη κεφαλη.αλα αυτοι να εχουν θεμα..τα ξαναβγαζω σε κανα μηνα αν ειναι και τα κοιταω παλι τα μπουζι:roll: και μετα αν ειναι παιζει σκουπα
LIONKING - Δευ 22 Νοέ 2010, 18:16:09
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον απ'οτι ρωτησα τα c61c ειναι 0.7mm και ψυχροτητα σε εκεμ σα να παιρνεις 62 Confused Confused (58 τα μαμα εε).τι λετε συμφωνειτε για χρηση? στελιοοοοοοοοο Razz Razz Razz Razz
plaketokofths - Σαβ 18 Δεκ 2010, 14:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
Για TU5J4 με συμπίεση κάπου στο 11,2 τι προτείνετε?
Αν θα γίνεται κάθε 10,000χλμ ή 20,000χλμ η αλλαγή δεν μ' απασχολεί.
Ενδιαφέρει κυρίως να υπάρχουν οσο το δυνατόν λιγότερα πυράκια και να μην "πέφτει" το μπουζί με την παρατεταμένη χρήση σε ψηλές στροφές.
Pughell - Σαβ 18 Δεκ 2010, 15:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη αλλου ειναι το προβλημα σου,οχι στα μπουζι(αν φορας τα σωστα). Sad
plaketokofths - Σαβ 18 Δεκ 2010, 15:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γιαννη αλλου ειναι το προβλημα σου,οχι στα μπουζι(αν φορας τα σωστα). Sad


Που πιστεύεις Στέλιο ότι είναι? Δεν θα βοηθήσει ενα λίγο ψυχρότερο?
Pughell - Σαβ 18 Δεκ 2010, 15:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι στην τροφοδοσια.
Πειρακια εχεις απο κακη τροφοδοσια ή απο επιπλεον αερα.
Σχεδον απιθανο να εχεις απο κατι αλλο... Confused

Δες αν ο κωδικος των μπουζι σου ειναι σωστος.
Αν ναι,τοτε αρχισε και ψαχνε για προβληματικη αντλια βενζινης,ρυθμιστη στην μπεκιερα και βουλωμενα μπεκ.
Εκτος και αν εισαι τοσο γκαντεμης και ελιωσε κανενας καταλυτης... Sad
plaketokofths - Σαβ 18 Δεκ 2010, 15:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κατι στην τροφοδοσια.
Πειρακια εχεις απο κακη τροφοδοσια ή απο επιπλεον αερα.
Σχεδον απιθανο να εχεις απο κατι αλλο... Confused

Δες αν ο κωδικος των μπουζι σου ειναι σωστος.
Αν ναι,τοτε αρχισε και ψαχνε για προβληματικη αντλια βενζινης,ρυθμιστη στην μπεκιερα και βουλωμενα μπεκ.
Εκτος και αν εισαι τοσο γκαντεμης και ελιωσε κανενας καταλυτης... Sad


Επιπλέον αέρα, αρχικά να πω πως το αυτοκίνητο δεν εχει καν σκούπα. Μαμά έκκεντρα... Μόνο παραπάνω συμπίεση!

Το κάνει μόνο στις χαμηλές στροφές και μόνο με 95αρα. Καταλύτης είναι σίγουρα ΟΚ, τουλάχιστον βάση καρτας καυσαερίων.

Αν ηταν αντλία πιστεύω θα έδειχνε γενικά σημάδια δυλειτουργίας, όπως και τα μπεκ.

Ο ρυθμιστής στην μπεκιέρα να πω την αλήθεια μου δεν ξέρω τί είναι. Οπως και δεν θυμάμαι τι μπουζί έχει τώρα!
Pughell - Σαβ 18 Δεκ 2010, 19:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε και εσυ,ανεβασες συμπιεση και κρατησες ολα τα υπολοιπα μαμα; Pale

Οσο αφορα αντλια και μπεκ,δεν δειχνουν καθολου σημαδια.Αν δεν το καταλαβεις απο "νωχελικη" αποδοση,τοτε οι ενδειξεις ειναι ιδιες με αυτες της προαναφλεξης.

Ο ρυθμιστης ειναι το στρογγυλο επιχρυσο βαρελακι με την υποπιεση στην δεξια ακρη της μπεκιερας.
plaketokofths - Σαβ 18 Δεκ 2010, 21:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο δεν το εκανα στο δικό μου Smile Ευτυχώς δεν εχει χρειαστεί να ανοίξω μοτερ ακόμα! Razz

Φίλος μου το εκανε σε ραλλάκι, ανοιχτηκε για τσιμουχάκια και βρέθηκε με λεπτότερη φλάντζα! Δεν ξέρει κι ακριβώς την συμπίεση. Παντως τ' αποτελέσματα ηταν θετικά, ειδικα χαμηλομεσαίες.

Ξέρει οτι το πυράκια κελαηδούν! Αν και σ' εμενα που ειναι στοκ κελαηδούν πολλές φορές με 95αρα.
Pughell - Σαβ 18 Δεκ 2010, 21:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η συμπιεση του θα ειναι κατι λιγοτερο απο 11,5 και απορω πως δεν το εψαξε ακομα...
Μαλιστα αν το σκηνικο με ταξιδι και 7000 ηταν με αυτο το αμαξι,μαλλον δεν εχει και πολυ συναισθηση του τι ακριβως κανει. Confused

Σχετικα με τα πυρακια παντως,εδω δεν κελαηδουν με τα υβριδια ρε που εχουν 11,1 απο το εργοστασιο και ειναι και θεοφτωχα απο μιγματα,τα δικα σας πως σκaτα χτυπανε πυρακια σε μαμα μορφη; Scratch
bagosgt - Σαβ 18 Δεκ 2010, 21:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
κατσε γιατι εχουν περασει αρκετα χρονια που εχω δωσει το 106 κ δε τα θυμαμαι καλα,οποτε παμε μια(με καθε επιφυλαξη)...
τα περισσοτερα μονοφυσα 106 κ τα πρωτα 3φυσα ειχαν καποιο "προβλημα" στην καλωδιωση,κατω απο την πλαστικη εισαγωγη,κ δεν εστελαν ρευμα στα στα μπεκ.οποτε αλλαζαν κατι στην καλωδιωση(νομιζω εβαζαν απο 3φυσο) κ ολα κομπλε.θυμαμαι ειχε κ ενας φιλος αυτο το προβλημα(το 2003),οπου καθαριστηκαν μπεκ,αλλαχτηκε πολλαπλασιαστης,μπουζι καινουρια,κ εφτασε σε σημειο να δουλευει 3κιλυνδρο το αμαξι.οποτε βρηκαμε οτι εφταιγε κατι στην καλωδιωση,πραγμα που εμφανιστηκε,αργοτερα,σε αρκετα 106-σαξο.
οπως εγραψα κ πανω,δε θυμαμαι πολυ καλα,μιας κ εχει περασει κ πολυς καιρος,αλλα κ επειδη τοτε ημουν μικρο παιδακι κ το μυαλο μου ηταν στα γκομενακια κ οχι στις βλαβες Embarassed
Pughell - Σαβ 18 Δεκ 2010, 21:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν εχω συναντησει ποτε μου αυτο το προβλημα με την καλωδιωση... NodNo
plaketokofths - Σαβ 18 Δεκ 2010, 21:42:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η συμπιεση του θα ειναι κατι λιγοτερο απο 11,5 και απορω πως δεν το εψαξε ακομα...
Μαλιστα αν το σκηνικο με ταξιδι και 7000 ηταν με αυτο το αμαξι,μαλλον δεν εχει και πολυ συναισθηση του τι ακριβως κανει. Confused

Σχετικα με τα πυρακια παντως,εδω δεν κελαηδουν με τα υβριδια ρε που εχουν 11,1 απο το εργοστασιο και ειναι και θεοφτωχα απο μιγματα,τα δικα σας πως σκaτα χτυπανε πυρακια σε μαμα μορφη; Scratch


Δεν ασχολείται πολύ με το αυτοκίνητο, πιο πολύ ασχολούμαι εγώ με το δικό του για να συγκρίνω το δικό μου! Έχει 11,2 ή 11,4 απ' οσο θυμάται, παντως δεν εχει 206 φλάντζα. Εχει καποια αλλη.

Το σκηνικό με την καφρίλα την εκανα εγώ , αλλα το δικό μου είναι στοκ. Την πάτησα απλά με νοθευμένη βενζίνη, δυστυχώς για μένα πραγμα που το κατάλαβα εκ των υστέρων. Εμένα λογικά σαν 2001 μοντέλο, πρέπει να εχει 10,4:1, παραυτά με 95αρα τυχαίνει αρκετές φορές και ακούω πυράκια στις χαμηλές κυριώς οταν εχει ζεσταθεί αρκετά.

Ο αλλος που εχει και συμπίεση έχει φρίξει..., πιστεύω πως με τα 62αρια θα ησυχάσει. Για μένα ίσως πεφτουν αρκετά ψυχρά, σε συμπιεσάτο πιστεύω θα ναι ΟΚ.

Θα κοιτάξω αυτά που εχω τώρα αν ειναι πιο θερμά απο τα 58αρια! Αν ειναι, θα βάλω 58αρια αλλιώς θα κανω μια δοκιμή με τα 62! Confused
Pugobios - Τετ 22 Δεκ 2010, 17:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει κανεις κωδικο για τα 6αρια ιριδιου της ngk?επισης για μοτερ με πλουσιο μιγμα κανουν η θελει πιο θερμα?
Pughell - Τετ 22 Δεκ 2010, 23:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
BKR6EIX

Για πλουσιοτερο μιγμα,πιο ψυχρα θες,οχι πιο θερμα,αν και ειναι κυριως θεμα συμπιεσης και οχι μιγματος.
Pugobios - Τετ 22 Δεκ 2010, 23:51:16
Θέμα δημοσίευσης:
συμπιεση δεν εχω πολυ 11.3 /11.4 το πολυ.με τα μαμα θα εχω προβλημα?
Pughell - Τετ 22 Δεκ 2010, 23:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ουσιαστικο προβλημα οχι,απλα μετα απο λιγο θα "κλανουν" οποτε θα χανεις και σε αποδοση.
plaketokofths - Πεμ 23 Δεκ 2010, 00:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
συμπιεση δεν εχω πολυ 11.3 /11.4 το πολυ.με τα μαμα θα εχω προβλημα?


Γτ δεν δοκιμάζεις τα 62αρια της εκιεμ? Για τα 20€ που κοστίζουν νομίζω εινια καλή περίπτωση με μισο βαθμό ψυχρότερα από τα μαμά.

Θα τα βάλει φίλος σε 106 με συμπίεση σαν εσένα απο τον νέο μηνα και σκέφτομαι σοβαρά να το δοκιμάσω κι εγώ αν και ισως ειναι υπερβολή λόγω 10,4:1
iceage - Τρι 11 Ιαν 2011, 14:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς non-projected μπουζί?

Αντί για τα κλασσικά projected που χρησιμοποιούμε?

LIONKING - Τρι 11 Ιαν 2011, 14:39:24
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω ξερω πια λες αν ειναι αυτα που καταλαβα εχει πιο μακρυ σπειρωμα που φαινεται μονο η ακιδα? εχω βαλει τα c61c που ειναι 0.7 και σαν ψυχροτητα σαν 62αρια αλα δεν ειμαι σιγουρος αν για ασφαλη καθημερινη χρηση(ειναι και racing) se καλοκαιρι δε ταχω δοκιμασει να δω τι λενε
iceage - Τρι 11 Ιαν 2011, 14:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
LIONKING έγραψε:
νομιζω ξερω πια λες αν ειναι αυτα που καταλαβα εχει πιο μακρυ σπειρωμα που φαινεται μονο η ακιδα? εχω βαλει τα c61c που ειναι 0.7 και σαν ψυχροτητα σαν 62αρια αλα δεν ειμαι σιγουρος αν για ασφαλη καθημερινη χρηση(ειναι και racing) se καλοκαιρι δε ταχω δοκιμασει να δω τι λενε

Δεν έχει να κάνει με το αν έχει μακρύ ή κοντό σπείρωμα το μπουζί αλλά με το πόσο πρόβολο έχει στο θάλαμο καύσης η ακίδα με το άκρο της.
Pughell - Τρι 11 Ιαν 2011, 15:27:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Champion της σειρας C ειναι τετοια.
LIONKING - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
LIONKING έγραψε:
νομιζω ξερω πια λες αν ειναι αυτα που καταλαβα εχει πιο μακρυ σπειρωμα που φαινεται μονο η ακιδα? εχω βαλει τα c61c που ειναι 0.7 και σαν ψυχροτητα σαν 62αρια αλα δεν ειμαι σιγουρος αν για ασφαλη καθημερινη χρηση(ειναι και racing) se καλοκαιρι δε ταχω δοκιμασει να δω τι λενε

Δεν έχει να κάνει με το αν έχει μακρύ ή κοντό σπείρωμα το μπουζί αλλά με το πόσο πρόβολο έχει στο θάλαμο καύσης η ακίδα με το άκρο της.


ναι ρε συ απλα σου φαινεται ετσι το σπειρωμα.
στελιο εσυ τι λες κανουν για πολιτικο?
plaketokofths - Τρι 11 Ιαν 2011, 17:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
τα bosch FR7DC+ με τα FR7LDC+

εκτός από το οτι τα πρώτα ειναι μονάκιδα και τα 2α διακιδα, έχουν κάποια αλλη διαφορά?

http://rb-aa.bosch.com/aa-uk/en/static/produkte/zuendkerzen/zuendkerzenkunde/media/Zuendkerzen_Typformeln_WvS_08.08.06.pdf

Το +8 & +7 αντίστοιχα που γράφουν τι είναι και τι σημαίνει?

http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1716
http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1717

Επίσης το service box δίνει τα BOSCH - FR6KDC!

Question
Pughell - Τρι 11 Ιαν 2011, 21:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Bosch μετρανε αναποδα σε κλιμακα,δηλαδη 9αρι ειναι το θερμο και 1 το ψυχρο.

Βασιλη περι Champion,εγω βολευτηκα ακομα και με τα 59αρια που ειναι καθαρα αγωνιστικα.
Με τα 61 δεν θα υπαρχει κανενα λειτουργικο προβλημα εκτος και αν το κριτηριο ειναι εντελως εργοστασιακη λειτουργια(χωρις κραδασμους,κλπ,κλπ) οποτε βαζετε τα μαμα και πολυ ασχοληθηκατε... Confused
plaketokofths - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα Bosch μετρανε αναποδα σε κλιμακα,δηλαδη 9αρι ειναι το θερμο και 1 το ψυχρο.


Ναι οκ με αυτό, αλλά:

1. το service box δίνει τα FR6KDC, δλδ 6αρια = ψυχρότερα
ενώ η bosch στα sites της προτείνει τα FR7DC+, δλδ 7αρια = θερμότερα.
Τελικά τι παίζει?

2. FR7DC+ 8 με τα FR7LDC+ 7 φαίνεται να εχουν ιδια ψυχρότητα, ο συνοδευτικός αριθμός τι παριστάνει?
RoadRunner122 - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
Bosch Spark Plug Designation Codes

Tο νούμερο μετά το + που το βρήκες να αναφέρεται?
RoadRunner122 - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης, εδώ έχει και cross reference Βosch με ΝGK, Denso και Champ Wink

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/technical/Bosch-to-NGK-cross-ref.htm
plaketokofths - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Bosch Spark Plug Designation Codes

Tο νούμερο μετά το + που το βρήκες να αναφέρεται?


To είχα το παράρτημα δεν αναφέρει κάτι γι' αυτο που λέω!
Το νουμερο αναφέρεται σαν επιμέρους χαρακτηριστικό στον κωδικό του μπουζί.

δες παρακάτω
http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1717
http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1716
Pughell - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:

2. FR7DC+ 8 με τα FR7LDC+ 7 φαίνεται να εχουν ιδια ψυχρότητα, ο συνοδευτικός αριθμός τι παριστάνει?

Δεν εχουν ιδια ψυχροτητα τα 7αρια με τα 8αρια.
Τα 8αρια παραειναι θερμα...
RoadRunner122 - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο, για τα Champion τα 61 που λες, ποιά είναι η πλήρης ονομασία τους, θυμάσαι?
plaketokofths - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

2. FR7DC+ 8 με τα FR7LDC+ 7 φαίνεται να εχουν ιδια ψυχρότητα, ο συνοδευτικός αριθμός τι παριστάνει?

Δεν εχουν ιδια ψυχροτητα τα 7αρια με τα 8αρια.
Τα 8αρια παραειναι θερμα...


Στέλιο νομίζω κατάλαβες κάτι λάθος....

Και τα 2 μπουζί 7αρια ειναι, ιδια μπουζί ειναι, το ενα ειναι μονάκιδο και το αλλο διακιδο! Εχουν εναν συνοδευτικο αριθμό που δεν καταλαβαινω τι ειναι και δεν αναφέρεται στο υπόμνημα της bosch!
LIONKING - Τρι 11 Ιαν 2011, 22:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα Bosch μετρανε αναποδα σε κλιμακα,δηλαδη 9αρι ειναι το θερμο και 1 το ψυχρο.

Βασιλη περι Champion,εγω βολευτηκα ακομα και με τα 59αρια που ειναι καθαρα αγωνιστικα.
Με τα 61 δεν θα υπαρχει κανενα λειτουργικο προβλημα εκτος και αν το κριτηριο ειναι εντελως εργοστασιακη λειτουργια(χωρις κραδασμους,κλπ,κλπ) οποτε βαζετε τα μαμα και πολυ ασχοληθηκατε... Confused


λαθος μου,εννοουσα 62 σε εκεμ η αντιστοιχια των c61c,αλα οπως λες λειτουργεια κραδασμους κλπ τι κανεις?,ασε που παιζει να ειναι πιο ψυχρα και απο τα ik24 που εχω τωρα( παιζει ik27αντιστοιχα με τα c που εχω)
Pughell - Τρι 11 Ιαν 2011, 23:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 62αρια Eyquem δεν ειναι τοσο ψυχρα οσο τα 61 Champion.
Τα 61 ειναι σε αντιστοιχια σαν 24αρια Denso περιπου...
Λιγο πιο ψυχρα απο τα 27αρια Denso ειναι τα 59αρια Champion,τα οποια ομως γενικα εχουν πολυ καλυτερη αντοχη και ποιοτητα λειτουργιας απο τα 27αρια. Confused

plaketokofths έγραψε:

Στέλιο νομίζω κατάλαβες κάτι λάθος....

Και τα 2 μπουζί 7αρια ειναι, ιδια μπουζί ειναι, το ενα ειναι μονάκιδο και το αλλο διακιδο! Εχουν εναν συνοδευτικο αριθμό που δεν καταλαβαινω τι ειναι και δεν αναφέρεται στο υπόμνημα της bosch!

Οντως,λαθος καταλαβα... Embarassed
Εχω δει και εγω το τελευταιο ψηφιο αλλα νομιζω οτι χαρακτηριζει το ηλεκτροδιο. Confused

RoadRunner122 έγραψε:
Στέλιο, για τα Champion τα 61 που λες, ποιά είναι η πλήρης ονομασία τους, θυμάσαι?

Δυστυχως οχι γιατι βγαζουν αρκετες παραλαγες σε ιδια ψυχροτητα... Sad
RoadRunner122 - Τετ 12 Ιαν 2011, 00:30:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Στέλιο, για τα Champion τα 61 που λες, ποιά είναι η πλήρης ονομασία τους, θυμάσαι?

Δυστυχως οχι γιατι βγαζουν αρκετες παραλαγες σε ιδια ψυχροτητα... Sad


Ρωτάω γιατί αν πρόκειται για τα C61C ή C61YC, τα έβαλα στο cross ref και τα βγάζει αντίστοιχα με τα ΙΚ27! Shocked που αν είναι έτσι δε μιλάμε για μπουζί αλλά για μπούζι!
plaketokofths - Τετ 12 Ιαν 2011, 01:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη νομίζω πως είναι λάθος η αντιστοιχία. Τα 61 πρέπει να ειναι σαν τα 22 denso, ίσως και ελάχιστα ψυχρότερα. Τα C61C νομίζω εχουν στανταρ διάκενο ( non projected) ενω τα C61YC ειναι μεταβαλλόμενο (projected)!
Ξέρεις που τα βρίσκουμε να ρωτήσω τιμή? Το θέμα είναι κατα πόσο έχουν ομαλή λειτουργία... Τα ΙΚ22 πρέπει να ειναι πιο κοντά στο μοτέρ σου αν ψάχνεις τα αμέσως ψυχρότερα από τα μαμά!

edit: τώρα ειδα που ο Στέλιος λεει οτι τα 61 =~ με 24 denso!
LIONKING - Τετ 12 Ιαν 2011, 15:33:20
Θέμα δημοσίευσης:
και γω πριν παρω απο γκαγκα τα c61c πηρα και ζητησα c61yc απο εδω και επειδη τα φερνανε μονο με παραγγελια μου λεγαν καποιοι αν ηθελα denso 27αρια που ειναι ιδιας ψυχροτητας και καλα,τι να πω ο καθενας Rolling eyes
Pughell - Δευ 21 Φεβ 2011, 21:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Champion C59R και QC61YC

Τα μεν με την ακιδα μεσα απο το σπειρωμα,τα δεν με projected ακιδα.

http://www.saxosportclub.gr/Community/download/file.php?id=1154&mode=view

http://www.saxosportclub.gr/Community/download/file.php?id=1153&mode=view
sotos 106 - Δευ 19 Σεπ 2011, 13:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καμια προταση για μπουζι με PS εγκεφαλο εκκεντρα σρικ εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω χωρις καταλυτη και σκουπα..
Pughell - Δευ 19 Σεπ 2011, 17:22:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πλατινας απο Clio Renault Sport 197/200.
sotos 106 - Δευ 19 Σεπ 2011, 19:08:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Στελιο..Για τα denso IK24 ελεγα να βαλω..Αξιζουν η ειναι πολυ ψυχρα??
Pughell - Δευ 19 Σεπ 2011, 19:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,εγω δεν θα τα εβαζα σε καμια περιπτωση...
Κοστιζουν καπου στα 50-60Ε οταν λιγο παραπανω κοστιζουν τα NGK του Clio.
Τα NGK ειναι πλατινας ενω τα Denso ιριδιου.
Σαν διακενο ειναι ιδια...

Βγαζει και NGK ιριδιου με μεγαλο διακενο που θα δουλεψουν καλυτερα απο ολα ομως δεν νομιζω να τα βρεις στην ελληνικη αγορα. Confused
sotos 106 - Δευ 19 Σεπ 2011, 19:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ εγινε ευχαριστω και παλι θα τα βαλω ολα κατω και θα αποφασισω..Μαλλον στα ΝGK θα καταληξω..
iceage - Κυρ 04 Μάρ 2012, 21:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Στέλιο, προλαβαίνω να αλλάξω σε BKR7EIX με 0.9 διάκενο ?

Αν ναι, κάνε την τροποποίηση. Θενξ Wink


Εγώ σου λέω να πάρεις 2 6άρια και 2 7άρια με 0.9 διάκενο.


iceage έγραψε:
Pugobios έγραψε:
αυτα ειναι μαλ***ες και απορω που τα χετε δει γραμμενα και τα συμβουλευεται στον κοσμο...


Δεν θέλω να συμβουλεύσω κανέναν για αυτό το σετάπ
Αλλά μόνο τον RR122 που τα έχουμε πει πολάκις για το συγκεκριμένο και μπορεί να κρίνει και να επιλέξει αν είναι κάτι που του προτείνω κάτι που το έχω βγάλει από το κεφάλι μου
Δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση με κανέναν


plaketokofths έγραψε:
Γιώργο, εγώ θα θελα να ακουσω εδώ ή με πμ αν δεν σου ναι κόπος το σκεπτικό σου, ασχετα αν μπορεί να ναι και "λάθος". Σε ότι εχω παρακολουθήσει να γράφεις φαίνεται να γνωρίζεις πολλά γενικά και ειδικά για το 106.


Pughell έγραψε:
Σχετικα με τις διαφορετικες ψυχροτητες σε καθε κυλινδρο,διαφωνω καθετα αλλα δεν ειναι του παροντως οποτε αν θελετε να το αναλυσουμε στο αναλογο topic... Wink


Το όλο θέμα δημιουργείται με το έλεγχο του αβάνς που στα σύγχρονα αυτοκίνητα ένα μέρος του για την ρύθμισή τους είναι η θερμοκρασία των κυλίνδρων.Επειδή δεν έχουμε ανεξάρτητο έλεγχο αβάνς σε κάθε κύλινδρο πρέπει να φέρουμε την θερμοκρασία των κυλίνδρων όσο γίνεται σε μία ενιαία τιμή. Για να γίνει αυτό λόγο της γειτνίασης των δύο μεσαίων κυλίνδρων με τους ακριανούς πρέπει να τους βάλουμε λίγο πιο ψυχρά μπουζί.Πάντα όμως με το ίδιο διάκενο για να μην έχουμε διαφορετικές τα χύτητες μετάδοσης του πύρινου μετόπου και κατεπέκταση διαφορετικά κρουστικά φορτία στον στρόφαλο.
Το ιδανικό σενάριο θα ήταν αυτόνομοι θερμοκρασιακά και ανάφλεξη σε κάθε κύλινδρο ώστε να έχουμε μία στρωτή ροή φορτίων από τις μπιέλες προς τον στρόφαλο.
Pughell - Κυρ 04 Μάρ 2012, 22:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο στο ξαναειπα,το ιδιο το εργοστασιο φροντισε για αυτο το πραγμα παιζωντας με εισαγωγη και εξαγωγη.
Με μπουζι διαφορετικης ψυχροτητας τα διαφορετικα φορτια στον στροφαλο ειναι απλα δεδομενα.
groupN - Τρι 24 Απρ 2012, 23:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
ξερει κανεις ρε παιδια τα F54 της Eyquem τι μπουζι ειναι;
με ενα ψαξιμο ειδα οτι ειναι τριακιδα. αυτο μονο.
τωρα καθε ποσες χιλιαδες χλμ να θελουν αλλαγη !!! Confused
Pughell - Τρι 24 Απρ 2012, 23:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα μπουζι ειναι,συμβατικης τοποθετησης,δηλαδη αντε 15.000 χλμ.

Τα NGK δεν τα εβαλες ρε; Confused
groupN - Πεμ 26 Απρ 2012, 17:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
τα εβαλα αγορι ολα οκ. απλα τελικα διαπιστωσα οτι αυτα φορουσε πριν Smile
ασε που τα αφησα και 20.000χλμ
plaketokofths - Παρ 27 Απρ 2012, 11:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μένα τα 7αρια φαίνεται να δουλεύουν ρολόι. Τουλάχιστον ρεταρισματα που φοβομουν δεν κάνουν. Μονο που το διακενο το μετρησα 0,75 Confused
Pughell - Παρ 27 Απρ 2012, 11:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα λογο δομης αλλα και οριου στο να μπει το φιλερ χωρις να κανει ζημια.

Τα ιριδιου εχουν λιγο ιδιομορφη περιφερειακο ηλεκτροδιο με ειδικη κατεργασια στην ακιδα που αναπτυσσεται ο σπινθηρας οποτε μαλλον λογο αυτου του σημειου δεν μετρηθηκε σωστα το διακενο. Wink
plaketokofths - Παρ 27 Απρ 2012, 11:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
χμ

οπως και να χει σήμερα θα το πυρβολήσω και θα δούμε και την απόδοση τους στην διάρκεια τους. ( ελπίζω να μην βρεθώ σε κανα χαντάκι με τους σπάγκους που λετε στο αλλο φορουμ)
giannis deep blue - Κυρ 27 Δεκ 2015, 20:32:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κάποιος ποια Ngk ιριδίου αντιστιχουν στα μαμά?Δηλαδή θέλω να αλλάξω τα μαμά και να βάλω ιριδίου ngk αλλα ιδιας ψυχρότητας.Ευχαριστώ
giannis deep blue - Κυρ 27 Δεκ 2015, 20:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι είναι. 106 rallye 16v μόνο σκούπα φοράει...
RoadRunner122 - Κυρ 27 Δεκ 2015, 22:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
giannis deep blue έγραψε:
Ξέρει κάποιος ποια Ngk ιριδίου αντιστιχουν στα μαμά?Δηλαδή θέλω να αλλάξω τα μαμά και να βάλω ιριδίου ngk αλλα ιδιας ψυχρότητας.Ευχαριστώ

BKR6EIX
giannis deep blue - Δευ 28 Δεκ 2015, 00:09:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ !! Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr