PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - MI16 kai S16

argyriskr - Παρ 08 Μάϊ 2009, 22:36:35
Θέμα δημοσίευσης: MI16 kai S16
paidia ti akribws einai oi kwdikoi MI16 kai S16...? moter..?
drdino - Σαβ 09 Μάϊ 2009, 00:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
S16 είναι το Soupapes 16, δλδ 16βάλβιδο. Το M16 δεν ξέρω, καλή ερώτηση.
notis1313 - Σαβ 09 Μάϊ 2009, 13:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
το ΜΙ 16 ηταν αν θυμαμαι καλα τουρμπακι κ πηγαινε αρκετα καλα για την εποχη του!αν θυμαμαι καλα ηταν περι τα 170-180 ps
sfikas205 - Δευ 11 Μάϊ 2009, 16:24:27
Θέμα δημοσίευσης: .
Cool KALHΣΠΕΡΑ ! ΑΠΟ ΟΣΑ ΞΕΡΩ Μi16 ΗΤΑΝ 2ΛΙΤΡΟ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ 144HP ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΑΓΑΝ ΤΑ 405...ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ...
Touristas - Δευ 11 Μάϊ 2009, 20:12:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το Mi16 ήταν 1900 ατμοσφαιρικό.
RoadRunner122 - Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:06:18
Θέμα δημοσίευσης:
... και όπου turbo: Τ16 Wink
nik_marin - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:00:17
Θέμα δημοσίευσης:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP
kane - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:04:47
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???
nik_marin - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:16:34
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???


Όχι 160 έβγαζε…
130+ έβγαζε το 8V…
Touristas - Τρι 12 Μάϊ 2009, 06:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP

Το 205 δεν το φόραγε αυτό το μοτέρ από το εργοστάσιο.
ΜiΤ16 δεν είναι σωστό.Το τουρμπο ήταν σκέτο Τ16 και το φόραγε ΜΟΝΟ το 405 και το συγκεκριμένο ήταν 2λιτρο και όχι 1.9.
Touristas - Τρι 12 Μάϊ 2009, 06:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
kane έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???


Όχι 160 έβγαζε…
130+ έβγαζε το 8V…

Τα πρώτα Mi16 έφγαζαν κοντά 160 άλογα ήταν μη καταλυτικά,τα καταλυτικά ήταν 140-150.
nik_marin - Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP

Το 205 δεν το φόραγε αυτό το μοτέρ από το εργοστάσιο.
ΜiΤ16 δεν είναι σωστό.Το τουρμπο ήταν σκέτο Τ16 και το φόραγε ΜΟΝΟ το 405 και το συγκεκριμένο ήταν 2λιτρο και όχι 1.9.


Για το ΜiΤ16 έχεις δίκιο λέγετε σκέτο Τ16 … και για τα καταλυτικά ,μη καταλυτικά.
Όσο για το 205 είχαν βγει Τ16 παραγωγής (αν δεν κάνω λάθος 200 κομμάτια) για να πάρει homologate
nik_marin - Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
To homologate the 205 T16 ("Turbo 16" in France) Group B rally car, Peugeot had to produce 200 road-going examples. A photograph showing the 200 cars was famously rumoured to be a fake. The road variants shared the transverse mid-engine, four-wheel drive layout of the rally car, but had much less power, at around 200 PS (147 kW; 197 hp) . The T was for Turbo; the 16 stands for 16 valves, an uncommon feature at that time for turbocharged engines.[2] Outwardly similar to a normal 205, the T16 had wider wheel arches, and the whole rear section lifted up to give access to the engine. Underneath, the complex drivetrain from the rally car was kept to abide by the Group B rules. All 200 built were left-hand drive, so few reached the United Kingdom.

Peugeot Talbot Sport's factory 205 T16s under Jean Todt were the most successful cars to compete in the last two years of the World Rally Championship's Group B era, winning the 1985 and 1986 Constructors' and Drivers' titles with Timo Salonen and Juha Kankkunen respectively against such notable competition from Audi, Lancia and Ford, with an Evolution 2 model being introduced for the latter of those two seasons.
nik_marin - Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
205 Τ16 παραγωγής








nik_marin - Τρι 12 Μάϊ 2009, 10:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
205 T16http://www.youtube.com/watch?v=pP1KSjaE-08&hl=el
geo106xs - Τρι 12 Μάϊ 2009, 15:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Οοοοοοοοοοο!!!!! Τι εργαλος θεε μου ειναι αυτος!!! Νομιζω πως αυτο το 205 το ερωτευτικα!!! Μακαρι να το πουλαγαν ακομη...
formulagloria - Τρι 12 Μάϊ 2009, 22:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλές αγορές..!! Wink

http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EB31&Lang=en

Θε΄ι΄κό αμάξι.. Twisted evil

Αναρωτιέμαι αν κάποτε θα βγάλουν remake όπως πχ το mini cooper..!
geo106xs - Τετ 13 Μάϊ 2009, 02:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
Kαλές αγορές..!! Wink

http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EB31&Lang=en

Θε΄ι΄κό αμάξι.. Twisted evil

Αναρωτιέμαι αν κάποτε θα βγάλουν remake όπως πχ το mini cooper..!


Πωωω! Απλα τελειο...απλα ειδα οτι εχει καποιο σοβαρο προβλημα το οποιο δε το αναφερουν στο site...και επειδη θελω να ειμαι ειλικρινης και δεν θελω να το παρει κανεις και μετα να μου πει "Αααα Γιωργο ηξερες τι εχει και δε μας το 'λεγες" λοιπον θα σας το πω για να σας φυγει η απορια και για να καταλαβετε γιατι δεν το παιρνω εγω τελικα...ΜΑ ΤΙ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Twisted evil τουλαχιστον μπορουσαν να γραψουν "price:contact owner" να μπορουμε να το δουμε εστω στον υπνο μας Exclamation Exclamation Exclamation
Περα απ'την πλακα,ειναι απλα Θ-Ε-Ι-Κ-Ο Worthy Worthy Worthy
Οσο για το remake...αν προκειται μοιαζει οπως το 107 στο 106 μη μας το αποκαλυψουν ποτε,αρκετες ξενερες μας εχει κερασει η Peugeot τελευταια...
Alexisferos - Παρ 15 Μάϊ 2009, 10:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
διάβασα πολλά και είμαι κάτοχος ενός απλού ΜΙ16 PH1 D6C μπορώ να σας δώσω τα φωτά μου πάνω στα mi16 το σημαίνει και περισσότερες πληροφορίες.

τα mi16 άρχισαν να κυκλοφορούν το τέλος του 1987 με 1,9 κινητήρα και 160 hp (χωρίς καταλύτη, και με καταλύτη 155hp), λόγο τις μεγάλης επιτυχίας τους κράτησαν μέχρι και το 1997 αλλά πριν το τέλος είχαν δεχτεί μερικές αλλαγές και έτσι το 1993 βγήκε το 405 mi16 ph2 με διαφορετικό ταμπλό και νέο κινητήρα 2λιτρο πλέον σιδερένιο , νέο σασμάν και λιγότερα άλογα όπου και τα τελευταία μοντέλα δάνεισαν τον κινητήρα τους στα ποιο νέα peugeot s16, αν και το ποιο τρανταχτό δείγμα είναι το ph1 μοτερακι (σαν το δικό μου) όλο αλουμίνιο που φόραγαν turbaτο φυσικά τα πρώτα 206 wrc στο πρωτάθλημα και κέρδισαν με αυτό 2 πρωταθλήματα.
έτσι έχουμε και λέμε
1987-1992 - Mi16 - 1.9L (119 kW; 162 PS)
1992-1994 - Mi16 - 2.0L (116 kW; 157 PS) και ακόμα έχουμε και 2 συλλεκτικά κομμάτια με αυτόν τον κινητήρα.
Mi16 Le Mans - 2.0L (116 kW; 157 PS) μόνο με 1000 κομμάτια παραγωγής, και το γνωστό σε όλους
405 T16 - 200 hp (150 kW) στα 1,1 bar (normal boost) 220 hp στα 1,3 bar (overboost) για 45 sec.
2.0L 16-valve turbατο με τον κινητήρα του ph2 όπως είπα και πριν και συνεχόμενη τετρακίνητη στα 53/47% στους τροχούς όπου και 1046 κομμάτια εχουνε παραχθει, τα 10 από αυτά τα είχε και ίσως έχει ακόμα μερικά η γαλλική αστυνομία.. (Ένα γαλλικό αστείο λέει ότι όταν τα evo και subi βλέπουν Τ16 να περνά κάνουν στην άκρη και σβήνουν τους κινητήρες τους)

ξέχασα να αναφέρω το 405Μi16X4 που όπως είδα γράφατε λάθος παραπάνω και είναι το μόνο αυτοκίνητο που μπορείς να πεις δάνεισε τα πάντα στο Τ16 και έβγαινε παράλληλα με τα κλασικά mi16 σε άγνωστες ποσότητες και με ph1 μοτέρ αλλά και ph2.

και για να απαντήσω στην ερώτηση σου το ΜΙ16 σημαίνει Electronically Controlled Multi-point Fuel Injection 16-valve που είναι κάτι το πρωτοποριακό για την εποχή του και γι`αυτο πήρε κ αυτό το όνομα.

όσο για το s16 αν και δεν είμαι σίγουρος εχουνε κυκλοφορήσει μερικά 106 και 306 και βγαίνει από το όρο peugeot sport 16-valve κ ήταν τα πρώτα 106-306 που έβγαιναν με 16v κινητήρα.
μετά αυτά τα ονόματα αντικαταστήθηκαν από τα ραλυ,gti
rallos180 - Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ξερω ξερω...το ξεχαθαψα αλλα! καθως εψαχνα ειχα την απορια γιατι το το συγκεκριμενο μοτερ εχει τετοια εξαγωγη?

http://www.spoox.co.uk/catalog/images/1.9mi16.JPG
Pugobios - Τρι 03 Ιούλ 2012, 21:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι η κεφαλη των μι16 βγαζει εναν αυλο για καθε βαλβιδα.το συγκεκριμενο χταποδι ειναι απο 205
rallos180 - Τετ 04 Ιούλ 2012, 10:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
γιατι η κεφαλη των μι16 βγαζει εναν αυλο για καθε βαλβιδα.το συγκεκριμενο χταποδι ειναι απο 205


αα.γιατι εγω τωρα το ειδα και αναρωτηθηκα.ευχαριστω παντως
mitsos 306 - Παρ 31 Αύγ 2012, 20:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
το 405 mi16, μαζι με τα 205 1.6 και 1.9 GTI βρισκονται μεσα στα 50 καλυτερα αυτοκινητα παραγωγης ολων των εποχων σε οδικη συμπεριφορα.

το T16 δεν ειναι μεσα γιατι απλα δεν ηταν μαζικης παραγωγης.

καπου εχω το περιοδικο , πρεπει να το ξανακοιταξω γιατι δεν θυμαμαι τις θεσεις καταταξης.

πριν απο κανενα 8μηνο ειχα πετυχει στο γαλλικο ebay ενα 405 Τ16 να πωλειται...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr