PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 - μεταλλικός θόρυβος στον αριστερο τροχό [solved]

abaleo - Τετ 06 Μάϊ 2009, 18:53:19
Θέμα δημοσίευσης: 206 - μεταλλικός θόρυβος στον αριστερο τροχό [solved]
Τον τελευταίο καιρό ακούγεται από το κάρο μου (206 1.6) ενας περίεργος ήχος (σαν "τσικ") όταν πατάω γκάζι ή αφήνω γκάζι, πάντα με ταχύτητα μέσα. Όταν δλδ το ημιαξόνιο "παίρνει" ροπή και όταν αποφορτίζεται (συγκεκριμένα το αριστερό ημιαξόνιο). Ο μαστορας που το παω ανεφερε για την ασφάλεια του ημιαξονίου, ενα μεταλλικό εξάρτημα στην άκρη του, το οποίο και έσφιξε. Παρόλα αυτά, ο ήχος επιμένει. Υπάρχει πιθανότητα να έχει υποστεί βλάβη το ημιαξόνιο (να έχει αποκτησει κάποιο τζόγο πχ). 'Η μήπως έιναι κανα ρουλεμάν? Έχει κανένας καμια ιδέα-παρόμοια εμπειρία?

Και κάτι ακόμα.. σε περίπτωση ανάγκης αντικατάστασης του, πόσο κοστίζει περίπου ένα καινούριο? Αξίζει να ψάξω για μεταχειρισμένο?

θενξ!
action_peugeot - Τετ 06 Μάϊ 2009, 22:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Για δες τη δεξιά βάση της μηχανής
abaleo - Πεμ 07 Μάϊ 2009, 17:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
πήγα σήμερα να κοιτάξω πάλι το προαναφερθέν πρόβλημα
βαση μηχανής αποκλείεται να είναι
είναι σίγουρα απο το ημιαξόνιο, το οποίο έχει αποκτήσει εναν τζόγο, με το χέρι μπορείς να το κουνήσεις ελαφρά
τωρα που ακριβώς είναι το πρόβλημα δεν κατάλαβα, μάλλον έχει πρόβλημα ο μπιλιοφόρος/σταυρός (δεν ξέρω και ακριβώς πως ονομάζονται..)

καινούριο αριστερό ημιαξόνιο με μπιλιοφόρο (πάνε σετ απ' ότι μου είπαν) πάει στα 155 ευρώ
στο μαγαζί εκεί είχε έναν "σταυρό" από xsara τον οποίο και θα δοκιμάσουμε αν δουλεύει μπας και επισκευαστεί με χαμηλότερο κόστος

γενικά από τι προκύπτουν τέτοια προβλήματα; παιζει να φταίνε οι καρόδρομοι σε συνδιασμό με τη σκληρή ανάρτηση (ps); ή το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει μπεί πίστα κάποιες φορές;

αν έχετε κάποια πρόταση-σχόλιο-εμπειρία από παρόμοιο περιστατικό θα με βοηθούσατε πολύ!
Sinanai - Παρ 08 Μάϊ 2009, 09:27:14
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι σίγουρα ημιαξόνιο, Στάθη, έτσι; Γιατί στο παλιό μου 1.4 στα τελευταία του είχε αρχίσει να εμφανίζεται ένας ανεπαίσθητος τζόγος, που όμως οφειλόταν σε κρεμαγιέρα. Δεν πας μία, καλού κακού, και στο Βλαντή, για μια δεύτερη άποψη;

Επίσης-δεν έχω ιδέα αν λέω βλακείες-μήπως, αν τελικά είναι ημιαξόνιο, υπάρχει κάτι καλύτερο, πιο ενισχυμένο κτλ, προς αντικατάσταση των εργοστασιακών; Όπως π.χ. με τα ψαλίδια, που βάζουμε του RC gr.N. Ξαναλέω, μπορεί να λέω βλακείς, απλά το αναφέρω ως προβληματισμό.
abaleo - Παρ 08 Μάϊ 2009, 11:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
η δεύτερη άποψη είναι πάντα σωστή σκέψη... μάλλον θα το πράξω

για το θέμα ενισχυμένα-πεζωσπορίσια ημιαξόνια, αν υπάρχουν, το κύριο θέμα τους θα είναι το κόστος φαντάζομαι... 155 ευρώ έχει το απλό ανταλλακτικό, το αριστερό κιολας που είναι και πιο κοντό αν δεν κάνω λάθος. Συν ότι ίσως τα "πεζωσπορίσια" να μην έχουν δοντάκια για το abs... +++
οπότε καταλήγουμε στο απλό με την ελπίδα να μην "ξανα-αρπάξει" τζόγο...

απλά δεν άκουγονται συχνά βλάβες σε ημιαξόνια, σε καθημερινά αμάξια τουλάχιστον (το σάξο του οποίου τις βαλβολίνες καθαρίζαμε στα μέγαρα στο open pit lane από ημιαξόνιο έμεινε αν θυμάμαι καλά...αλλά αυτό ήταν πιστάδικο!)

φοβάμαι ότι είναι από τις λακούβες παρά από το στριψιμο γιατί γενικά είναι επίπονη η διέλευση από τους ελληνικούς καρόδρομους με την ps... α, ρε ελλαδάρα-ουγκάντα!
Road_Runner - Παρ 08 Μάϊ 2009, 12:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
(το σάξο του οποίου τις βαλβολίνες καθαρίζαμε στα μέγαρα στο open pit lane από ημιαξόνιο έμεινε αν θυμάμαι καλά...αλλά αυτό ήταν πιστάδικο!)

Εχεις δει ημιαξόνιο από σάξο-106???
abaleo - Παρ 08 Μάϊ 2009, 12:50:14
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοούσα ότι επειδή είναι πιστάδικο το συγκεκριμενο τρώει αρκετές δόσεις ζορίσματος. Παντως έχω ακούσει ιστορία από δυνατό σάξο που έσπασε ημιαξόνιο πάνω σε στροφή...στην προβλήτα του Ρίου! Οπότε φαντάζομαι ότι στα σάξο/106 θα είναι κάπως λεπτότερα τα ημιαξόνια, και λόγω συνολικού βάρους-διαστάσεων. Του 206 πάντως αρκούντως χοντρό μου φάνηκε! Laughing Τα 2.0lt και τα RC έχουν παχύτερα?
Road_Runner - Παρ 08 Μάϊ 2009, 14:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νιωθεις ποοσο λεπτα ειναι τα ημιαξονια του 106...
Ναι λογικο αυτο που λες για το ζορισμα...
Αν και δεν το γνωριζω, δεν νομιζω οτι ειναι διαοφορετικα.. Δεν ξερω βεβαια...
Road_Runner - Παρ 08 Μάϊ 2009, 14:12:18
Θέμα δημοσίευσης:
Α, και κατι ακομα για αυτο που εγραψες παραπανω Σταθη.. Ολα τα ημιαξονια απ'οσο ξερω έχουν λίγο τζόγο. Τωρα όταν αυτος μεγαλώνει, τότε αρχίζει το πρόβλημα. Δλδ παντα θα κουνιεται λιγακι. Απλά αυτό το πόσο λίγο δεν το ξέρω...
Sinanai - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 13:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως, Στάθη, ακόμη κι αν είναι ημιαξόνιο, ρίξε μια ματιά ή τηλεφώνησε και Γκαγκαστάθη. Απ' ό,τι χάζευα τώρα η τιμή για δεξί ημιαξόνιο από 2.0 206 με ABS είναι 105.71 ευρώ. Άρα το δικό μας παίζει να είναι φτηνότερο. Και τόσο, πάνω-κάτω να έχει, πάντως, γλυτώνεις αρκετά.

Για το ABS μη μιλήσω καλύτερα... Στο τσακ είμαι να το ξηλώσω.
abaleo - Δευ 11 Μάϊ 2009, 10:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Πάντως, Στάθη, ακόμη κι αν είναι ημιαξόνιο, ρίξε μια ματιά ή τηλεφώνησε και Γκαγκαστάθη. Απ' ό,τι χάζευα τώρα η τιμή για δεξί ημιαξόνιο από 2.0 206 με ABS είναι 105.71 ευρώ. Άρα το δικό μας παίζει να είναι φτηνότερο. Και τόσο, πάνω-κάτω να έχει, πάντως, γλυτώνεις αρκετά.

κοντά έπεσες, 106 ευρώ μου είπαν τηλεφωνικώς! οπότε με το καλό όταν γυρίσω από τα κρύα πάω για ψώνια!!!
Sinanai - Τρι 12 Μάϊ 2009, 00:21:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάμε όταν είναι να παραγγείλεις, μιας και το δέμα για Πάτρα μπορεί να βγει λίγο μεγαλύτερο... Wink
abaleo - Παρ 29 Μάϊ 2009, 12:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βγαλαμε σημερα τροχό και ο θορυβος ακουγεται "καπου" από το άκρο αλλα δεν ακουγεται σαν ημιαξόνιο, αλλά σαν καποιος μεταλλικός θόρυβος, όταν αρχίζει μεταδίδεται κίνηση. Ακούγεται σαν να βρισκει πχ καποιο σιδεράκι απο αυτά που κρατάνε τα τακάκια, αλλά από αυτά κανένα δεν είναι στραβωμένο. Επίσης η ασφάλεια του ημιαξονίου, το μεταλλικό σιδεράκι στην ακρη του, που πιθανόν να ευθυνόταν, ειναι ηδη σφιγμένο...
Το συμπέρασμα, δεν μπορεί να εντοπιστεί η αιτία του ήχου αυτού, ο οποίος κοντεύει να με στοιχειώσει!
abaleo - Παρ 29 Μάϊ 2009, 13:06:29
Θέμα δημοσίευσης:

abaleo - Τρι 02 Ιούν 2009, 11:16:48
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με "δευτερη γνώμη" μηχανικού μάλλον ο θορυβος εντοπίζεται στην κάτω βάση της δαγκάνας (όπως φαινεται στις εικόνες). Μου είπε οτι μάλλον δεν βγαίνει ανταλλακτικό το συγκεκριμένο κομματι και ότι ίσως ο θόρυβος εξαφανιστεί με την αλλαγή τακακίων... Αν έχει κάποιος καμιά ιδέα-πρόταση..!


abaleo - Τρι 14 Ιούλ 2009, 00:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
τα τσικ τσικ επιμένουν κάθε φορά που φορτιζεται και αποφορτίζεται απο ροπή ο αριστερός τροχός... θα τον υπομείνω μέχρι να βρω χρόνο να τα ξηλώσω όλα από εκείνο το άκρο για να δω τι φταίει... το πιθανότερο όπως προείπα είναι η βάση της δαγκάνας να παίζει. Αν προέκυψε καμια ιδέα επί του θέματος θα χαρώ να την ακούσω
george 205 for ever - Δευ 20 Ιούλ 2009, 00:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
το ειχα και γω το τακ τακ πιο παλια σε 205 1,4 ΄92 ΑΛΛΑ το εστριβα πολυ και ηταν το ρουλεμαν απο το ημιαξονιο.Ελιπαν μερικες μπιλιες!!!Αλλα το εκανε μονο στο στριψιμο
abaleo - Παρ 11 Ιούν 2010, 11:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
ο ηχός που περιγράφω πιο πάνω επιμένει (για πάνω από χρόνο πλεόν) παρόλο που άλλαξα δίσκους τακάκια και ήλπιζα να στρώσει αν έφταιγε το φρένο...
υποψιάζομαι ότι κάτι φταίει στο σύστημα μετάδοσης αλλά δεν ταιριάζει με τις περιγραφές για ρουλεμάν ημιαξόνιο που έχω διαβάσει αλλού

η ερώτηση μου είανι η εξής:
αξίζει να βγεί το ημιαξόνιο για επιθεώρηση + επισκευή ή πάει πέταμα και κατ ευθείαν καινούριο?
επισκευή εννοω μήπως χρειαστεί γρασάρισμα το πιο απλό, κάποια αλλαγή ρουλεμάν ή απ ό,τι είδα έχει και μια ασφάλει (σιδεράκι) στην οδόντωση του ημιαξονίου
nikolas206gti - Παρ 11 Ιούν 2010, 11:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν βγάζεις την ταχύτητα στο κάνει ? Ή μόνο σε άσε-πάτα γκάζι ?
abaleo - Παρ 11 Ιούν 2010, 11:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι καθαρα στο θεμα της μεταδοσης ή στη δαγκάνα
με νεκρα/συμπλεκτη πατημενο οχι

ακούγεται μόνο στην αρχη της επιτάχυνσης ή στην αρχή της επιβράδυνσης
nikolas206gti - Παρ 11 Ιούν 2010, 11:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν θα ξανακάνεις αυτήν τη δουλειά, λύσε-δέσε τροχό, λύσε την φούσκα μαζί με τον σφικτήρα του ημιαξονίου που πίάνει επάνω στο διαφορικό. Εκεί μέσα υπάρχει ένα ελατήριο μήκους όσο ένα δάκτυλο περίπου. Μπορεί να έχει σπάσει.

Προσφάτως το άλλαξα γιατί έκανε θόρυβο αλλά επίσης σε κάποιες στροφές μου ψιλοέτρεμε το τιμόνι Wink
abaleo - Δευ 14 Ιούν 2010, 15:23:21
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:


τελικά ήταν αυτή η γ******* η ασφάλεια
αλλάχτηκε η υποδοχή της (το μεταλλικό δαχτυλίδι που βρίσκεται από πίσω)
και ησύχασα από το θόρυβο που με είχε στοιχειώσει εδώ και ένα χρόνο...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr