PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;

Δημήτριος - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:12:13
Θέμα δημοσίευσης: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;
Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... Rolling eyes Rolling eyes Embarassed (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω Twisted evil Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil αυτοκίνητο... Crying or Very sad )

Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.

Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του;
Pughell - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy
sps - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 15:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
1)Προσοχη στην εσωτερικη διαμετρο
2)Ο θορυβος ειναι αρκετος,θα σε κουρασει σιγουρα.
Επειδη αυτα ειναι ελευθερα,η αποσιωπηση του ηχου γινεται με ανεξακριβωτης ποιοτητας ηχομονωτικα υλικα τα οποια με τον καιρο αχρηστευονται και η σταθμη θορυβου ανεβαινει κατακορυφα.
Αχρηστευονται γιατι ξεραινονται,γιατι μπουκωνουν,γιατι διαφευγει το ηχομωνοτικο μαλλι κλπ κλπ.

Εξαλλου με 200 ευρω,δινεις αλλα 100 και βαζεις sebring custom fit.
Εμενα μια απο τις αρχες μου ειναι οτι :το ακριβο ειναι και το πιο φτηνο.

Σου μιλαει ενας παθων που μυαλο δεν εβαζε και αλλαζε τα καζανακια σαν τα πουκαμισα.
Εχω αλλαξει 2 χειροποιητα και ενα sebring universal.
Τωρα κυκλοφορω με το εργοστασιακο,αν αυτο σου λεει κατι.
BTS - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 16:18:52
Θέμα δημοσίευσης:
Την έχω πατήσει έτσι ακριβώς όπως περιγράφεις.

Είχε τα καζανάκια χύμα και διάλεγες απόληξη..

Η διατομή του καζανιού πολύ μεγαλύτερη από του εργοστασιακού...

Το αποτέλεσμα...ενοχλητικός θόρυβος (θορυβος όχι ήχος) από συντονισμούς στο ρελαντί και πτώση της απόδοσης. Ελαστικότητα μηδέν.

Ξαναέβαλα ένα καινούργιο εργοστασιακό.
kaisaras96 - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 21:04:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι να βαλεις χειροποιητο καζανακι βαλε ελευθεροκαι οχι ημιελευθερο.
Ο λογος προφανης στο ημιελευθερο εχουν τοποθετηθει καποια διαφραγματα για να κοβουν τον θορυβο τα οποια δεν εχουν μελετηθει σιγουρα και ενας θεος ξερει αν δουλευουν σωστα.
Οσο για διαφορα με βαση την δικη μου εμπειρια(sebring custom fit) θα δεις σιγουρα ψηλα και περιπου τα ιδια χαμηλα,απλα τωρα η τεταρτη κοφταρει ακομα και σε ανηφορα ευκολα.
Hannibal_Jr - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 05:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy



Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse Razz
Vini - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 07:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
Noμίζω ότι υπερβάλλουμε λιγάκι ρε παιδιά ...
Μιλάμε για ένα τελικό καζανάκι, το οποίο αν είναι εντελώς ελεύθερο μπορεί να πνίγεται ποιο πριν από κάποιο μεσαίο ... οπότε δώρο-άδωρο ...
Από την άλλη ... το τελικό παίζει το ρόλο του πνίχτη θορύβου ... (σιλανσιέ) ... και δίνει και κάποιο "απαραίτητο" backpressure για να πετάγεται το αυτοκίνητο καλύτερα ... Τις περισσότερες φορές αυτό το backpressure είναι παραπάνω από το κανονικό λόγο μείωσης θορύβου ... οπότε το πέταγμα μάλλον πάει περίπατο ... και τελικά χάνει και στις υψηλές ...

Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...

Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... Wink υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...

υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... Wink
Δημήτριος - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 10:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...

Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... Wink υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...

υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... Wink


Αυτός μου είπε ότι, από πλευράς θορύβου (χαμηλότερη εκπομπή θορύβου), καλύτερο είναι το ημιελεύθερο. Μάλιστα μου έδειξε από μέσα πως είναι το ημιελεύθερο. Το πρώτο μισό του εσωτερικού του καζανιού είναι παράκεντρα τοποθετημένο σε σχέση με το δεύτερο μισό. Αντιθέτως στο ελεύθερο, όπως μου το έδειξε, δεν υπάρχει αυτή η διαμόρφωση και τα καυσαέρια φεύγουν κανονικά.
Σε ότι αφορά την τιμή, έχω σκοπό να ρωτήσω και αλλού...
Για την οβίδα βλέπουμε εν καιρώ...
Pughell - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
Hannibal_Jr έγραψε:
pughell έγραψε:
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy



Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse Razz


Ναι ρε τρελιαρη αλλα το θεμα ειναι ποσο βαβουρα εβγαλε... Shocked Confused Εμενα στην αρχη εβγαλε μονο λιγο μπασο μεχρι τις 3000-3500. Smile Μετα απο 2 χρονια που εχουν καει οι υαλοβαμβακες ακουγεται λες και θα περασει κανενα kit car! Sad Καλα που εβαλα και το χταποδι και εκοψε καπως θορυβο...
Confused Το θεμα ειναι ποσα αλογα εβγαζε πριν βαλεις σκουπα και καζανι.
Παντως το group N δεν ειναι κατι δυσκολο στην κατασκευη του γιατι ειναι 48αρα σωληνα με ενα αντιστοιχο στενο καζανι.Το ζητημα ειναι ποση ροπη κερδισες στις μεσαιες και οχι σε απολυτα νουμερα γιατι εκει θα φανει ποσο καλη δουλεια εκανε ο εξατμισας,αν και οι διαφορες θα ειναι αμελητεες... Wink
Pughell - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως θα ελεγα να κοιταξεις και εδω.
www.supersprint.com
Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης δεν παιζονται.Οι μονες καλυτερες απο ποιοτητα ειναι η Devil και η Magnex που κοστιζουν ομως και τα διπλασια. Confused
Δημήτριος - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 16:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...


Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς).

Την ιστοσελίδα της supersprint την έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν. Θα πάρω τηλέφωνο την εδώ αντιπροσωπεία να μου πει λεπτομέρειες.
kaisaras96 - Κυρ 25 Μάϊ 2003, 21:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Aληθεια με το μεσαιο τι παιζει?
Με το τελος της εξεταστικης λεω να ξεμπερδευω απο αυτο!
Θα αλλαξω ολο το σωληνα για να μη χαλασω τον εργοστασιακο και σκεφτομαι να φτιαξω εναν ελευθερο τελιως στην ιδια διαμετρο βεβαια, ιδιο με της powerful!
Δε θελω να βαλω αλλο μεσαιο για να ακουστει και λιγο η ατιμη η sebring και να γλιτωσω και τα λεφτα,αφου και το δικο του ελευθερο ειναι...........
Καμια εμπειρια,γνωμη................. Question
Vini - Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:10:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς).

Υπάρχουν τα κλασσικά καζανάκια .... ΟΧΙ ελεύθερα που απλώς αντικαθιστούν το εργοστασιακό ....
Υπάρχουν και τα ημιελεύθερα που διακρίνονται σε μικρά και μεγάλα καζανάκια ... και φυσικά υπάρχουν τα ελεύθερα επίσης το ίδιο ...
Ο γενικός κανόνας λέει το μεγάλυτερο καζανάκι ... μειώνει το θόρυβο ...
Φυσικά ένα μεγάλο ημιελεύθερο ... δεν αποτελεί και σοβαρή "βελτίωση" ...
Προτείνω να βάλεις ένα ελεύθερο ... με όγκο καζανιού περίπου ίδιο με το εργοστασιακό ... Wink
Ntinos - Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:36:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;
Δημήτριος έγραψε:
Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... Rolling eyes Rolling eyes Embarassed (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω Twisted evil Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil αυτοκίνητο... Crying or Very sad )

Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.

Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του;


απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ Wink εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει

και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες.
Δημήτριος - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:10:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;
Ntinos έγραψε:
απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ Wink εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει

και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες.


Το ξέρω πως δεν πρέπει να περιμένω ουσιαστική βελτίωση. Κυρίως για λόγους αισθητικού και ηχητικού αποτελέσματος το κάνω...

Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία της Supersprint και μου έδωσε τιμές για δύο καζανάκια που ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μου. Η λύση αυτή θα μου κοστίσει τα διπλάσια (η και παράνω) λεφτά... Crying or Very sad
Δημήτριος - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:30:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;
Ntinos έγραψε:
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.


Εννοείς 150 ευρώ με τοποθέτηση;
Vasso - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.


Πότε πήρες τιμή 150ευρώ από τον Ποπάϋ???
Εγώ που ρώτησα πριν από ένα χρόνο και μέσο γνωστού μου είπε φιλική τιμή 200 ευρώ.
sps - Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
O Παπαδοπουλος δινει τα τελικα καζανακια 40-45.000 δρχ.
Τοσο ειχα πληρωσει περυσι.
Δημήτριος - Δευ 26 Μάϊ 2003, 13:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";
Sidobre - Δευ 26 Μάϊ 2003, 14:29:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";



Μα, γιατί δεν κοιτάς από τα διαθέσιμα Devil έχουν μείνει; (Μπαίνουν και αυτά από τα 106/Saxo!)

Για κάνε μια βόλτα από το "Πωλήσεις" Wink
Kouzman - Δευ 26 Μάϊ 2003, 16:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
paidia i eksatmisi telika einai katara kai eutuxia mazi. panta oti kai na kaneis sto autokinito tha prepei na exeis kai tin analogi ekstmisi. to caro mou fora ena remus teliko (upotithetai gia 206 1.6 16v) kai oxi mesaio kazanaki. tora logo ektetameno metatropon sto moter (vlepe filtra, programma, ekkentroforous kai melontiki xrisi nos) tha ftiaxtei ena kainourio sustima (xtapodi, agon.katalutis, teliko Gr.N) gia prodiagrafes na sikonei +/- 200ps. auto kathorizetai apo tin diametro ton solinon kurios. tora apo ekei kai pera poali den tha douleuei 100% mexri na ftiaxtei pliros to moter alla auto einai ena mathima apo proigoumena autokinita kai metatropes...

anyway, sigoura gia mena opoios exei ta fraga na dosei tha epelega me kleista ta matia Peugeot sport kai tipota allo...


Gr.N RuLeZ.... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Ntinos - Δευ 26 Μάϊ 2003, 17:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
Ntinos έγραψε:
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.


Πότε πήρες τιμή 150ευρώ από τον Ποπάϋ???
Εγώ που ρώτησα πριν από ένα χρόνο και μέσο γνωστού μου είπε φιλική τιμή 200 ευρώ.


καλα ολες οι τιμες ειναι φιλικες Twisted evil
αυτα τα ατομα δινουν τιμες αναλογα το ποιον θα δουν μου φενεται
τελοσπαντων 150 ευρω ειναι μια καλη τιμη για τελικο και γυρω στα 240 παει με το μεσαιο.μηπως εννουσε απο τον καταλυτη και πισω?
η και το αλλο μηπως ηταν εταιρειας?
επισης επειδη οπως ειπα παιζουν ισα με 100 τυποι ανοξειδωτου ατσαλιου (και μιλαμε μονο για comercial) τι να πω ισως ηταν καλυτερης ποιοτητας.
Παράθεση:
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";


περιπου το ιδιο μεγεθος?εδω μιλαμε οτι απο 42 σε 45 χιλιοστα πηγα με το πρωτο καζανακι μου εγω και κρεμαγε το αμαξι στις εκκινησεις
και ενα χιλιοστο ειναι σημαντικο.καλο ειναι να βαλεις ακριβως την ιδια διαμετρο (και νομιζω τα 1,6 εχουν 45 χιλιοστα).βεβαια το συνθισμενο ειναι να σου βαλει 50αρι αλλα εγω δεν θα το εβαζα.
μην ξεχασεις να παρεις το δικο σου καζανακι μαζι.
μια τοποθετηση κανει 15 ευρω,αλλα οταν βαζεις δικο τους μεσα στην τιμη ειναι και τοποθετηση.[/code]
Vini - Δευ 26 Μάϊ 2003, 18:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";



Μα, γιατί δεν κοιτάς από τα διαθέσιμα Devil έχουν μείνει; (Μπαίνουν και αυτά από τα 106/Saxo!)

Για κάνε μια βόλτα από το "Πωλήσεις" Wink


Eδώ, συγνώμη παίδες, αλλά θα συμφωνήσω .... 1000% .... Έχετε την ευκαιρία να βάλετε DEVIL σε τρομερές τιμές .... και κοιτάτε τα "περίεργα" ΝΟΝΑΜΕ καζανάκια ? ...... ?

Επικροτώ την άποψη ότι το δοκιμασμένο και το επώνυμο όταν είναι και σε καλή τιμή αποτελεί την καλύτερη κίνηση αγοράς ...
Δημήτριος - Παρ 30 Μάϊ 2003, 15:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Μα, γιατί δεν κοιτάς από τα διαθέσιμα Devil έχουν μείνει; (Μπαίνουν και αυτά από τα 106/Saxo!)

Για κάνε μια βόλτα από το "Πωλήσεις" Wink


Τώρα που το λέτε προσανατολίζομαι σε τελικό (πιθανόν και μεσαίο, αν υπάρχει) της Devil που τοποθετείται σε 106. Ένα πουλάκι (ο PDuke Smile Wink ) μου είπε ότι ταιριάζει περίφημα στα αυτοκίνητά μας...

Ο λόγος γι' αύτό το οικονομικό άνοιγμα είναι ότι ορκίζομαι στις 5 Ιουνίου (άρα μετά από 2-3 μέρες θα γίνει η αγορά) και έτσι οι γονείς μου θα μου δώσουν κάτι (ξέρετε τώρα...). Επίσης ενδέχεται να εκφωνήσω και τον καθιερωμένο λόγο (δέχομαι τα συγχαρητήριά σας από τώρα Cool Cool Wink ), οπότε θα κεράσω και όλο το club!! (άπό δύο ποτήρια νερό τον καθένα!!! Mr. Green Mr. Green )
GIANNIS206 - Κυρ 01 Ιούν 2003, 22:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν φτάσουν τα δύο ποτήρια θα έχει τρίτο?? Rolling eyes
Δημήτριος - Δευ 02 Ιούν 2003, 15:44:09
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Αν δεν φτάσουν τα δύο ποτήρια θα έχει τρίτο?? Rolling eyes


Κάτσε να βγάλω λόγο πρώτα και μετά βλέπουμε... Wink
sps - Δευ 02 Ιούν 2003, 21:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
πλακα πλακα,αφου εχω στο μπαλκονι μου το χειροποιητο καζανακι απο το πολο μου και καθεται,λεω να το βαλω στο 206 να δουμε τι θα κανει.
Βεβαια αφου πρωτα μπουν οι ζαντες,γιατι μπουρι με τασι δε μου καθεται καλα Laughing Laughing
Δημήτριος - Δευ 28 Ιούλ 2003, 19:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά τελικά έβαλα το τελικό καζανάκι της Devil (από Saxo VTS) στο Peugeot μου!!!...Δεν χρησιμοποίησα τα λεφτά - δώρο που πήρα από τους γονείς μου λόγω της αποφοίτησης, αλλά τα λεφτά - δώρο που πήρα λόγω του ότι απέκτησα το proficiency στα Αγγλικά!!! (Πάντως δεν είμαι τόσο ιδιοτελής ώστε τα λεφτά να είναι το μόνο κίνητρό μου... Wink Wink )

Χάρηκα πόλύ για τους εξής λόγους :
1) Το καζανάκι έδειξε πολύ ωραία πάνω στο αυτοκίνητο... Ο συνδυασμός χρώματος, ζάντας (η οποία στο απώτερο μέλλον ενδέχεται να αλλαχθεί) και καζανακίου σκοτώνει!!! Twisted evil
2) Το καζανάκι έχει προσδώσει έναν πολύ γλυκό και διακριτικό μπάσο ήχο που προκαλεί...
3) Ο κινητήρας απέκτησε περισσότερη ελαστικότητα στα χαμηλά (<2000 r.p.m.)

Το μόνο κακό είναι ότι, επειδή δεν ταίριαζε στην τοποθέτηση, έπεσε πολύ κόψε - ράψε (με ηλεκτροσυγκολλήσεις)...
Πάντως όλα τα σημεία των κολλήσεων βαφτήκαν στο χρώμα του καζανιού (μαύρο) ώστε να είναι λιγότερο ευπαθή σε μελλοντική διάβρωση... (η οποία μπορεί να ευνοηθεί από τις κολλήσεις)
Λόγω των κολλήσεων φαντάζομαι πως δεν ισχύει και η εγγύηση...
pezomania - Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:07:52
Θέμα δημοσίευσης:
Καλωρίζική φίλε η μπούκα σου Wink Wink
Δημήτριος - Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Καλωρίζική φίλε η μπούκα σου Wink Wink


Ευχαριστώ...
PHSYBORG - Παρ 01 Αύγ 2003, 13:22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες εγω εχω βαλει τελικο της BEDA και ειμα 100% ευχαριστημενος!
Petros - Πεμ 21 Αύγ 2003, 09:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
Στο Rallye πέρασα δύο χειροποίητα . Το πρώτο μου βγήκε μούφα (πολύς θόρυβος, απόδοση μηδέν) το δεύτερο όμως όχι μόνο άντεξε για 40.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα, αλλά εμφανώς μου έδωσε στις μεσαίες στροφές (χαμηλή ροπή που φαίνεται στον 1300άρη) αλλά και ο θόρυβος παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το εργοστασιακό, απλώς ο ήχος ήταν πιο μπάσος (η αλήθεια είναι ότι φασαρία έκανε και πριν και μετά). Και να σκεφτείτε ότι το φόρεσα από τον εξατμισά της γειτονιάς μου...

Πάντως προσωπικά θα απέφευγα τη Sebring γιατί -τουλάχιστον στα Peugeot- έχω ακούσει τα χειρότερα. Υπάρχει περίπτωση ατόμου που έδωσε το '96 100+ χιλιάρικα για τελικό της Sebring σε 106XSi και ένοιωσε ότι το αυτοκίνητο ξαφνικά "μπούκωσε". Η δυναμομέτρηση τον επαλήθευσε αφού το αυτοκίνητο δε μπορούσε να βγάλει πάνω από 87 άλογα!!!
Για τις Devil όμως κόβω το χέρι μου (που λέει ο λόγος). Αν έχει κανείς τα φράγκα αξίζει να βάλει όλο το σετ...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr