PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - δεν ακουω την αντλια της τουρμπινας σε 207 gt...

manaros - Δευ 27 Απρ 2009, 22:51:01
Θέμα δημοσίευσης: δεν ακουω την αντλια της τουρμπινας σε 207 gt...
βρε παιδια σας εχω μια γρηγορη ερωτηση...τις πρωτες 2-3 μερες που πηρα το αμαξι και υστερα απο βολτα ακουγα να δουλευει η αντλια που γυρναει τα λαδια ακομα και οταν το αμαξι σβησει...απο τοτε ομως δεν τον εχω ξανακουσει..υστερα απο νορμαλ οδηγηση σταματαω και δεν ακουγεται τιποτα...πολλες φορες δε ακουω βεντιλατερ να δουλευει...λετε να μην δουλευει η αντλια και να εχω θεμα;;ειναι λογικο να ακουγεται το βεντιλατερ(δεν ξερω ποιο ακριβως ειναι) σχεδον καθε 2-3 λεπτα;η θερμοκρασια μηχανης ειναι απο 88 εως 91 βαθμους περιπου και τα λαδια σταθερα εκτος και αν το σκιζω....
θα μου εβγαζε αν ειναι καποια βλαβη;ειναι ολα φυσιολογικα;;
Alexis22 - Δευ 27 Απρ 2009, 23:08:19
Θέμα δημοσίευσης:
στο δικο μου ακουγεται οταν το πιεσω αρκετα....δεν ακουγεται παντα...
fynos - Δευ 27 Απρ 2009, 23:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά κάτι θα σου έβγαζε, αλλά όχι για το βεντιλατέρ του i.c (χλομό να είναι αυτό, αν και κατά 60% αυτό είναι το βεντιλατέρ που ακούς περισσότερο και σβηστός)
Πάντως, έχει πει και ο λαμπρός μηχανικός μας, ότι μπορεί η αντλία να δουλέψει αν κρίνει ότι απαιτείται και μετά από 5-10 λεπτά όταν το αυτοκίνητο έχει κλειδωθεί !
Εσύ, πόσο έχεις κάτσει να το περιμένεις ? Και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι 207 θα το έχουν διαπιστώσει αυτό !

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με !
manaros - Δευ 27 Απρ 2009, 23:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
ε,......μπορει και να εχω κατσει και 20 δευτερολεπτα!!!χεχε!αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...ισως λοιπον να κανω τοσο καλη χρηση που η αντλια δεν δουλευει;;;; Shocked Shocked
απλα μου κανει εντυπωση που τις πρωτες 2-3 μερες ακουγοταν απο το μηχανοστασιο η αντλια και τωρα εχω να την ακουσω πολυ καιρο...
fynos - Δευ 27 Απρ 2009, 23:50:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είχα πάθει και εγώ, μην σου κάνει εντύπωση . . . . που να δεις όταν άλλαξα και το i.c και εξαφανίστηκε και ο ήχος του βεντιλατέρ και νόμιζα ότι κάτι είχε χαλάσει !
drdino - Τρι 28 Απρ 2009, 00:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked
fynos - Τρι 28 Απρ 2009, 06:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά τα 10 λεπτά ρελαντί που λέει μπορεί να είναι συνδυασμός και τον 2 βεντιλατερ . . .
Άλλωστε το μόνο βεντιλατερ που συνεχίζει για λίγο και μετά το σβήσιμο του κινητήρα συνήθως είναι του i.c.
Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον θόρυβο αν δεν τα δεις !
makis106 - Τρι 28 Απρ 2009, 07:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
ε,......μπορει και να εχω κατσει και 20 δευτερολεπτα!!!χεχε!αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...ισως λοιπον να κανω τοσο καλη χρηση που η αντλια δεν δουλευει;;;; Shocked Shocked
απλα μου κανει εντυπωση που τις πρωτες 2-3 μερες ακουγοταν απο το μηχανοστασιο η αντλια και τωρα εχω να την ακουσω πολυ καιρο...

Εγώ θα λεγα να το τσεκάρεις πάντως, στο δικό μου την ακούω πάντα την αντλία μετά απο κάθε σβήσιμο του κινητήρα. Η μοναδική περίπτωση για να μην την ακούσω, είναι να είναι κρύο, να κάνω 1-2 χλμ χαλαρά και να το ξανασβήσω, δηλαδή να μην έχουν ζεσταθεί τα λάδια. Γιατί αν κάτι δεν παει καλά, μπορει μεν να μην σου δημιουργήσει άμεσα πρόβλημα, αλλα μακροχρόνια είναι καταστροφικό για τα έδρανα της τουρμπίνας...
amafic - Τρι 28 Απρ 2009, 10:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...



Πολλά δεν είναι 10 λεπτά στο ρελαντί; Εγώ πάνω από 2 λεπτά δεν το αφήνω ποτέ όταν το σκίζω, αλλά τουλάχιστον 10 λεπτά πριν, πηγαίνω χαλαρά έως πολύ χαλαρά και σπάνια ακούω την αντλία ή βεντιλατέρ να δουλεύει όταν σβήσω τον κινητήρα.
manaros - Τρι 28 Απρ 2009, 16:03:13
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked


προσεχω οσο μπορω το αμαξι....η τουρμπινα υστερα απο δυνατο σκισιμο θελει τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι για να μην ειναι ερυθροκοκκινισμενη..γι αυτο και μου κανει εντυπωση..μηπως δεν δουλευει η αντλια ψυξης της τουρμπινας και δεν την κρυωνει σωστα;εχω μεν προγραμμα αλλα ρωταω:ειναι λογικο αν πχ κανω δευτερα τριτη ανοιγμα κοφτες για μια φορα να κοκκινιζει η τουρμπινα;τοσο ευκολα;;;εννοειται πως τα ιδια εκανε και πριν το προγραμμα,απλα με το προγραμμα κοκκινιζει λιγο ευκολοτερα.

Makis106 ετσι ακριβως μου εκανε τις πρωτες 2-3 μερες....μετα μονο το βεντιλατερ οση αποσταση και αν κανω.....
makis106 - Τρι 28 Απρ 2009, 16:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
drdino έγραψε:
10 λεπτά ρελαντί μετά από 10 λεπτά χαλαρής οδήγησης;;;; Shocked Shocked


προσεχω οσο μπορω το αμαξι....η τουρμπινα υστερα απο δυνατο σκισιμο θελει τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι για να μην ειναι ερυθροκοκκινισμενη..γι αυτο και μου κανει εντυπωση..μηπως δεν δουλευει η αντλια ψυξης της τουρμπινας και δεν την κρυωνει σωστα;εχω μεν προγραμμα αλλα ρωταω:ειναι λογικο αν πχ κανω δευτερα τριτη ανοιγμα κοφτες για μια φορα να κοκκινιζει η τουρμπινα;τοσο ευκολα;;;εννοειται πως τα ιδια εκανε και πριν το προγραμμα,απλα με το προγραμμα κοκκινιζει λιγο ευκολοτερα.

Makis106 ετσι ακριβως μου εκανε τις πρωτες 2-3 μερες....μετα μονο το βεντιλατερ οση αποσταση και αν κανω.....

Εγώ επιμένω να το τσεκάρεις, και ας μην έχει και τίποτα. Η τουρμπίνα μου, όσο αναμμένη και να είναι, σε 3-4 λεπτά έχει επανέλθει στο χρώμα της...
manaros - Τρι 28 Απρ 2009, 16:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο παντως που βλεπω ειναι οτι και σε αλλους δεν δουλευει η αντλια καθε φορα που το σβηνουν παρα μονο σε ζορισματα...απλα εγω δεν θυμαμαι να την εχω ακουσει ποτε...μαλλον επιβαλεται μια βολτα απο το συνεργειο για να μπει στο διαγνωστικο και να το τσεκαρουν και ακουστικα...

παντως το ατιμο το βεντιλατερ του ic δουλευει αρκετα συχνα...ειναι λιγο καταντια σε καινουριο αυτοκινητο...τεσπα!
makis106 - Τρι 28 Απρ 2009, 16:59:23
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
αυτο παντως που βλεπω ειναι οτι και σε αλλους δεν δουλευει η αντλια καθε φορα που το σβηνουν παρα μονο σε ζορισματα...απλα εγω δεν θυμαμαι να την εχω ακουσει ποτε...μαλλον επιβαλεται μια βολτα απο το συνεργειο για να μπει στο διαγνωστικο και να το τσεκαρουν και ακουστικα...

παντως το ατιμο το βεντιλατερ του ic δουλευει αρκετα συχνα...ειναι λιγο καταντια σε καινουριο αυτοκινητο...τεσπα!

Πάντως δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσεις αν δουλεύει, πήγαινε ρίξε του ένα σκίσιμο και σβήστο κάπου που να έχει λίγο ησυχία, να δεις αν ακούγεται, απλό είναι.
Γιατί θεωρείς κατάντια το ότι δουλεύει συχνά το βεντιλατέρ του ic επειδή είναι καινούργιο? Αυτή είναι η δουλειά του, το αμάξι αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα, λογικό είναι.
manaros - Τρι 28 Απρ 2009, 17:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
το θεωρω λιγο καταντια γιατι αντι να επιλεξουν ενα λιγο μεγαλυτερο ιντερκουλερ που και καλυτερη αποδοση θα ειχε και τον θορυβο του ανεμιστηρα δεν θα ειχαμε και δεν θα χαλαγε καποια στιγμη(οπως μπορει να χαλασει το βεντιλατερ λογω κινουμενων μερων) επιλεξαν να βαλουν το βεντιλατερ που το καλοκαιρι πιστευω θα κανει υπερωριες...δεν πιστευω οτι στο mini και στο 308 που δεν το εχουν ειναι χειροτερα...απλα το ενα εχει περισσοτερο χωρο και το αλλο πιο μελετημενο....
νομιζω πως σε μας καποια σχεση εχει και το δυναμο με το βεντιλατερ..νομιζω για να προστατευεται απο τις θερμοκρασιες...κατι τετοιο εχω διαβασει τουλαχιστον...
mitsos 306 - Παρ 15 Μάϊ 2009, 21:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σας παιδια,διαβασα τα σχολια σας και μετα τσεκαρισα το δικο μου 207.
Ουτε σε εμενα δουλευει παντα η αντλια λαδιου.πρεπει να το εχω ζορισει πολυ πριν. Αλλωστε εγω δεν χρειαζομαι και turbo timer.εκει που μενω παντα κανω κανα 10λεπτο βολτες γυρω γυρω τα στενα για να βρω να παρκαρω και ετσι προλαβαινει και κρυωνει!
spyros_rallye - Σαβ 16 Μάϊ 2009, 14:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
..αν το πιεσω το αμαξι το αφηνω τουλαχιστον 10 λεπτα ρελαντι υστερα απο τουλαχιστον 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης για να ειμαι σιγουρος οτι η θερμοκρασια ειναι πλεον λογικη...


...ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολλας, δεν εχουμε και 650 αλογα για να θελει τοση ωρα να κρυωσει!και ποσο σκισιμο δλδ μπορει να φαει??!δεν λεω να το σβηνουμε αμεσως αλλα οχι και δεκα λεπτα.
Με την ευκαιρια,μετα απο γρηγορη οδηγηση, ποσο πολυ ανεβαινει ο δεικτης της θερμοκρασιας λαδιου? εμενα σε νορμαλ συνθηκες ειναι παντα λιγο κατω απο τη μεση και οταν το ζοριζω το πολυ να φτασει μεχρι τη μεσαια γραμμη.
amafic - Σαβ 16 Μάϊ 2009, 15:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
spyros_rallye έγραψε:
Με την ευκαιρια,μετα απο γρηγορη οδηγηση, ποσο πολυ ανεβαινει ο δεικτης της θερμοκρασιας λαδιου? εμενα σε νορμαλ συνθηκες ειναι παντα λιγο κατω απο τη μεση και οταν το ζοριζω το πολυ να φτασει μεχρι τη μεσαια γραμμη.



Στο δικό μου φτάνει ελάχιστα πάνω από τη μέση μετά από σκίσιμο.
manaros - Σαβ 16 Μάϊ 2009, 16:00:17
Θέμα δημοσίευσης:
και μενα η θερμοκρασια λαδιου με το ζορι να ξεπερασει την μεση..η τουρμπινα ομως θελει τουλαχιστον 5 με 7 λεπτα για να σταματησει να ......φωτιζει τελειως!και αυτο υστερα απο ενα απλο ανοιγμα 2ας 3ης....αν φαει σκισιμο για καμποση ωρα η τελικιασμα που ζοριζεται με 5η για λιγη ωρα με τερμα γκαζι τοτε το 10λεπτο το θελει σιγουρα!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr