PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αποστάτες που κολλάνε στις δισκόπλακες

RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 13:44:48
Θέμα δημοσίευσης: Αποστάτες που κολλάνε στις δισκόπλακες
Έχω τις ζάντες Team Dynamics Pro Race 1.

Οι συγκεκριμένες 15ρες δε βγαίνουν στο σωστό offset του 106 (έχουν ΕΤ23), οπότε αναγκαστικά χρησιμοποιώ αποστάτες 7mm ώστε να έρθει στο εργοστασιακό ΕΤ16.

Το πρόβλημά μου είναι πως όταν χρειαστεί να βγάλω τους αποστάτες, αυτοί κολλάνε πάνω στις δισκόπλακες κυρίως στον αφαλό. Το κόλλημα οφείλεται στη σκουριά που αναπτύσσεται στη δισκόπλακα (ειδικά αν κατουρίσει κάποιος κοπρίξ Very happy ). Τελευταία φορά που τις τοποθέτησα, άλοιψα τη δισκόπλακα και τον αποστάτη με γραφιτούχο γράσσο φρένων που είναι πολύ παχύρευστο. Αλλά μάταια. 3 μήνες μετά, είχε προχωρίσει τόσο η οξείδωση που και πάλι έγιναν σώμα.
Κι αυτό είναι σοβαρό πρόβλημα γιατί σε περίπτωση που χρειαστεί να βάλω άλλη ζάντα (πχ ρεζέρβα ή ζάντες με semi σε πίστα) πρέπει να τους λούσω με wd40 και με σπάτουλα-ματσόλα να κάθομαι να τους ξεκολλάω=ΠΑΚΕΤΟ!

Ρώτησω στον Στέργιο τηλεφωνικά εάν είναι δυνατό να κολληθούν οι αποστάτες πάνω στη ζάντα ώστε να αποκτήσει το σωστό offset. Μου είπε ότι αυτό είναι επίφοβο γιατί απ'την κόλληση πιθανότατα να λιώσει τοπικά η ζάντα. Αντιπρότεινε να ανοιχτούν τρύπες και πάσα στη ζάντα και να βιδωθούν πάνω της οι αποστάτες. Όμως κι αυτό μου φαίνεται κάπως...

Αυτό που σκέφτηκα σαν πατέντα είναι να ανοιχτούν πάσα Μ12 (όσο τα μπουλώνια δηλαδή) πάνω στους αποστάτες σε 4 αντιδιαμμετρικά σημεία ώστε βιδώνοντάς τα πάνω στον αποστάτη, τα μπουλώνια να τον σπρώξουν προς τα έξω. Αλλά κι αυτό είναι επίφοβο στο να παραμορφωθεί απ'την πολλή πίεση ο αποστάτης.

Τι προτείνετε ρε παίδες?
android - Δευ 27 Απρ 2009, 14:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
τρυψε τις δισκοπλακες να φυγη η σκουρια...βαφτες με σπρει θερμοκρασιας....και μετα βαλε γρασσο για θερμοκρασιες...βαλε μην τσιγκουνευεσαι....πιστευω κανα 3μηνο να κραταει μεχρι να θελει ξανα....αν κ γω βγαζω βαζω ζαντες τουλαχιστον μια φορα το μηνα για διαφορους λογους Wink

στο swift παλι μου κολανε πανω στην ζαντα χωρις να κανω τπτ... Laughing
vagpap rullez Idea
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 14:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δε μπορώ να τις βάψω γιατί στον αφαλό μπαίνει τσίμα τσίμα ο αποστάτης, οπότε με το που μπει θα ξύσει τη μπογιά και θα γίνει ένα πασάλειμμα.

Γράσσο είχα βάλει όπως είπα και μάλιστα Calipper Grease το οποίο αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στα φρένα. Σαν ποσότητα δε μπορείς να βάλεις πολύ γιατί δίπλα είναι τα τακάκια και... καταλαβαίνεις. Rolling eyes
android - Δευ 27 Απρ 2009, 14:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δε μπορώ να τις βάψω γιατί στον αφαλό μπαίνει τσίμα τσίμα ο αποστάτης, οπότε με το που μπει θα ξύσει τη μπογιά και θα γίνει ένα πασάλειμμα.

Γράσσο είχα βάλει όπως είπα και μάλιστα Calipper Grease το οποίο αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στα φρένα. Σαν ποσότητα δε μπορείς να βάλεις πολύ γιατί δίπλα είναι τα τακάκια και... καταλαβαίνεις. Rolling eyes



βαλε στο αμαξι ενα ισιο μακρυ κατσαβιδι κ ενα σφυρι...θα βγαινουν θελουν δεν θελουν Wink

λογικα το προβλημα ειναι οτι ειναι τσιμα τσιμα εκει στον αφαλο κανα τσακαλι τορναροδος αν μπορει να στο φαει λιγο τον αποστατη χωρις να κολυμπαει ισως να μην κολαει
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 15:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τους έχω φτιάξει σε τόρνο κατά παραγγελία σε τέτοιες διαστάσεις ώστε να κουμπώνουν κανονικά. Ούτε σφηνωτά ούτα να κολυμπάνε. Αν τους ανοίξει και υπάρχει φόβος να πάρουν μπόσικα αλλά και η σκουριά θα πιάσει περισσότερο χώρο και θα ξανακολλήσουν.

Με το θέμα της ενσωμάτωσης των αποστατών στη ζάντα έχει ψαχτεί κανεις???
Vlasis - Δευ 27 Απρ 2009, 16:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα οι αποστατες ειναι προσωρινη λυση.

κανονικα οι αποστατες δεν ειναι η λυση για ζαντες με διαφορετικο οφσετ.
πολλα μπορει να συμβουν και δεν ειναι ευχαριστα, ακομα κι αν χρησιμοποιειες αγωνιαρικα μπουζωνια.

Τωρα για το προβλημα που εχεις ειναι οξειδωση μεταλλων.

Το αλουμινιο που εβαλε ο μηχανουργος δεν θα ειναι αεροπορικου τυπου κραμα δηλαδη που αντιστεκεται στην οξειδωση) και αντιδρα με το μαλακο σιδηρο που εφαπτεται.

Επειδη αλουμινιο και σιδηρος εχουν διαφορετικο δεικτη οξειδωσης ακομη και αν απλα βραχουν, οξειδωνονται μαζι.

Οπως ειπαν κι οι φιλοι παραπανω τριψε καλα με ατσαλοβουρτσα, και ξεπλυνε τα ολα μετα με σπραυ καθαρισμου φρενων/δαγκανων.

Μετα βαλε Copper Greace, δηλαδη γρασσο χαλκού, που ειναι υψηλης θερμοκρασιας. Ακομη κι αν ξεπλυθει το οργανικο γραφο, η σκονη μαλακου χαλκου ειναι ενα ειδος λιπαντικου.

Πουλαει ο Βλεσσιδης τετοια στο τελος της Κατεχακη εκει που διακοπτει τη Μεσογειων. Απεναντι απο τις εξατμισεις Θεοφιλος.

Χρονια δουλεμενη λυση ακομη και σε αλατισμενους δρομους με χιονια.
volvos - Δευ 27 Απρ 2009, 16:30:12
Θέμα δημοσίευσης:
βλαση αυτη ειναι η γνωμη σου και για αποστατες τυπου oz

opoy η ζαντα εχει μεγαλυτερο αφαλο απο το μουαγιε?
οποτε ο αποστατης ειναι ευθεια οπως βγαινει εξω?
android - Δευ 27 Απρ 2009, 16:56:35
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θα κολαγα τους αποστατες πανω στην ζαντα καταρχην γιατι τωρα αν κανει π.χ. να μπει αυτη η ζαντα σε 1-2-3 μοντελα ακομα εσυ τα βγαζεις απ εξω...οταν θα θες να την δωσεις θα λες τι εκανα Wink
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 17:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
Βλάσση, δηλαδή εάν το αλουμίνιο ήταν άλλου τύπου/κράμματος δεν θα υπήρχε το ίδιο πρόβλημα? Ρωτάω γιατί πιστεύω ότι το όλο θέμα της οξείδωσης οφείλεται στις δισκόπλακες που είναι μαντεμένιες και λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε ότι σκουριάζουν με το παραμικρό. Rolling eyes

Α, μιά σημείωση: οι αποστάτες έχουν χειλάκι που προεξέχει ώστε να προσαρμόζεται η ζάντα στον αφαλό. Οπότε σε εκείνο το χειλάκι εσωτερικά κολλάει με τη δισκόπλακα.

Φανταστειτε να μείνω από λάστιχο ανεβαίνοντας Θεσσαλονίκη τον άλλο μήνα. Τι θα κάνω? Θα κάτσω στην άκρη του δρόμου και θα πελεκάω τον αποστάτη να ξεκολλήσει? Shocked
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 17:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
δεν θα κολαγα τους αποστατες πανω στην ζαντα καταρχην γιατι τωρα αν κανει π.χ. να μπει αυτη η ζαντα σε 1-2-3 μοντελα ακομα εσυ τα βγαζεις απ εξω...οταν θα θες να την δωσεις θα λες τι εκανα Wink


Δε με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο (η πώληση δηλαδή) γιατί τη συγκεκριμένη ζάντα τη λατρεύω σε θέμα εμφάνισης, οπότε δεν πρόκειται να τη δώσω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr