PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 - Σύνδεση hallmeter

manousos22 - Σαβ 25 Απρ 2009, 16:15:10
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σύνδεση hallmeter
Κατ' αρχήν θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που είναι εδώ μέσα μιας και το site είναι πραγματικά πολύ καλό.. Στο θέμα μας τώρα.. Έχω ένα pgt 206 σαν παιδί και εγώ το οποί επειδή το αγόρασα μεταχειρισμένο έχει στην κολώνα ένα hallmeter και ένα όργανο πίεσης λαδιού. Το παιδί που μου το πούλησε μου είπε ότι την πιέση λαδιού να την συνδέσω είναι αρκετά δύσκολο και πως και αυτός μόνο για το εφέ το είχε. το hallmeter όμως το είχε συνδέσει και το ξεσύνδεσε κατά λάθος όταν ξεσνύδεε τα ηχεία κλπ.. Και τα 2 παίρνουν ρεύμα γιατί με το που ανοίγω τα φώτα ανάβουν,απλά δεν μου δείχνοθν ενδείξεις. Από ότι έψαξα στο καπό βρήκα ένα φούξια και ένα μαύρο καλώδιο τα οποία είναι του Hallmeter και είναι ριγμένα χύμα κάτω από τα καπώ. Στη θεωρία ξέρω οτι πρεπει να συνδεσω ενα από τα 2 στον αναλυτή λ αλλά που είναι αυτος και που ακριβώς δεν έχω ιδέα.. Να το δοκιμάσω να το συνδέσω Η να το πάω σε κανά ηλεκτρολόγο και αν το πάω πόσο θα μου πάρει? Το hallmeter είναι της cobalt για όποιον ξέρει.. Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Giannis307 - Σαβ 25 Απρ 2009, 18:55:11
Θέμα δημοσίευσης:
Να πας σε ηλεκτρολογο
RoadRunner122 - Σαβ 25 Απρ 2009, 21:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
To a/f meter σου είναι το μοντέλο Cobalt της Autometer.

Στα λέει όλα εδώ Wink
AlienHack - Δευ 27 Απρ 2009, 15:16:58
Θέμα δημοσίευσης:
Να το βαλεις μονοσ σου, εχω το ιδιο και με το manual που ποσταραν τα παιδια απο πανω εκανα και εγω ολη την εγκατασταση μονος μου (και τα 12v απο την αδφαλιοθήκη και περασμα καλόδιο στην μηχανη κτλ..)

Το ποιο δυσκολο ηταν το περασμα του καλοδιου απο την τηρυπουλα στο μηχανοστασιο.. Laughing

αφου εσενα ολα ειναι ετοιμα μονο να βαλεις τα καλωδιακια στο 4πινο πλαστικο βισματακι που καταλήγει ο λ... Δεν ειναι αναγκη να ξεγυμνώσεις πουθενα τα καλόδια του λ, καθότι αν το ψάξεις λιγο μπορεις να τα βαλεις μεσα στο πλαστικο φισ να εφάπτονται στο καταληλο πιν και μετα να κλεισεις το φις, ειναι λεπτα καλοδιακια και δεν εμποδίζουν το κλεισιμο του δις.. ετσι πολυ ευκολα το ξεσυνδεεις σε 2sec οποτε θες..
manousos22 - Δευ 27 Απρ 2009, 18:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε χίλια ευχαριστώ για όσα είπες μιας και να σου πω την αλήθεια σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα την εγχείριση με τα καλώδια.. Όμως έχω ακόμα κάποιες ερωτήσεις.. Πως θα κατλάβω ποια από όλες τις φίσες είναι του λ. (βασικά έχω βρει μια μπλέ πυ φεύγει απο τον καταλύτη), και αντε πες οτι το βρήκα,το φούξια καλώδιο σε ποιο πρέπει να ακουμπάει σπό τα 4 βυσματάκια του φις? και κάτι τελευταίο.. το μαύρο καλωδιάκι είναι γείωση από κάτι ηλεκτρολογικά που ξερω, αυτο πρέιπει να το αφήσω χύμα στο μηχανοστάσιο? Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός αλλά δεν θέλω και να βλάψω το πεζούδι μου.. Ευχαριστώ και πάλι!
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 18:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
manousos22 έγραψε:
Φίλε χίλια ευχαριστώ για όσα είπες μιας και να σου πω την αλήθεια σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα την εγχείριση με τα καλώδια.. Όμως έχω ακόμα κάποιες ερωτήσεις.. Πως θα κατλάβω ποια από όλες τις φίσες είναι του λ. (βασικά έχω βρει μια μπλέ πυ φεύγει απο τον καταλύτη), και αντε πες οτι το βρήκα,το φούξια καλώδιο σε ποιο πρέπει να ακουμπάει σπό τα 4 βυσματάκια του φις? και κάτι τελευταίο.. το μαύρο καλωδιάκι είναι γείωση από κάτι ηλεκτρολογικά που ξερω, αυτο πρέιπει να το αφήσω χύμα στο μηχανοστάσιο? Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός αλλά δεν θέλω και να βλάψω το πεζούδι μου.. Ευχαριστώ και πάλι!


To μαύρο το συνδέεις σε κάποιο μεταλλικό σημείο του σασί ή ακόμα καλύτερα στο - της μπαταρίας.

Το μωβ... ας μας πει κάποιος με 206 Embarassed
manousos22 - Δευ 27 Απρ 2009, 18:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
Να το κολλήσω με μονωτική είναι οκ έτσι?
RoadRunner122 - Δευ 27 Απρ 2009, 18:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
manousos22 έγραψε:
Να το κολλήσω με μονωτική είναι οκ έτσι?


Όχι μονωτική ρε! Θα βρεις μιά βίδα που βιδώνει στο σασί κάπου κοντά στο καλώδιο, θα την ξεβιδώσεις λίγο και θα πιάσεις το καλώδιο από κάτω. Βιδώνεις κ είσαι κομπλέ. Wink

Χωρίς παρεξήγηση, επειδή βλέπω ότι δεν το χεις, δεν το πας σε ηλεκτρολόγο καλύτερα μη γίνει καμιά στραβή? Rolling eyes
manousos22 - Δευ 27 Απρ 2009, 18:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε αν έβγαινα για ηλεκτρολόγο θα το είχα πάει ήδη.. Αλλά εντάξει.. ποόσο στραβή να γίνει? Ευχαριστώ πάντως..
manousos22 - Δευ 27 Απρ 2009, 22:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε απλά περιμένω να μου πει κάποιος που να έχει 206 σε ποιο pin συνδέεω το καλωδιάκι και έφυγα για το γκαράζ...!! Smile
AlienHack - Τρι 28 Απρ 2009, 09:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα, λοιπόν, το μαυρο ειναι η μόνοση και το βαζεις οπως σου ειπαν σε καποια μεταλική βίδα.

Τώρα για το μώβ, ο λ ειναι αυτος και το φις του.... :





στο φίς τώρα , εχει αν θυμαμαι καλά 3 γκρι καλώδια και ενα μαυρο, στο μαύρο το βάζεις το μωβ..
manousos22 - Τρι 28 Απρ 2009, 16:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ χρήσιμα όλα αυτά.. αλλά μετα από μια ωρίτσα που πάλευα με τον λαμδα δεν καταφερα κ πολλά. Να σου πω την αλήθεια επειδή το φις έχει μια πλαστική μαλ**κια σαν συσφιγκτηρα για να μην ανοίγει το φις κια δεν ήξερα αν το έκοβα αν μετά θα καθόταν κουμπωμένο είπα να ματίσω το κλώδιο.. Τα 3 γκρι κ το ένα μαύρο τα βρήκα και είναι πριν το φις μετα έχει 4 πάλι αλλά με άλλα χρωματα. ¨ετσι παρατήρησα οτι τα 4 μετά το φις διαχωριζονται σε 3 που πάνε μαζί με κάτι άλλα και σε ένα άλλο (κιτρινο) που πάει προς την καμπίνα. Ε,το βρήκα κ εγώ εύκαιρο και να με γλυκοκοιτάει και σύνεσα εκέι το μωβάκι ενώ έκανα και την γειωση.. Και όλο χαρα πάω προς την καμπίνα για να δω ότι...δεν δείχνει ενδείξεις... Τι να κάνω? να κόψω τον σφιγτήρα με ψαλιδάκι και μετά βλέπω Η να ματίσω το μαύρο λίγο πριν το φις και είμαι κομπλε?
AlienHack - Τετ 29 Απρ 2009, 11:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε, εγώ δεν ειδα τι καλόδια φέρνει ο λ αλλα τι υποδοχέσ εχει το πλαστικό φις.
Ξεκούμποσε το, και δες μεσα 4 πιν, τα 3 εχουν λογικα γκρι καλόδια απο πισω που βγαινουν και το ενα βγαζει μαυρο καλόδιο, αυτο ειναι.

Τωρα σε εσενα που λες οτι βγαινουν πισω απο το φις 3 καλόδια τοτε 2 γκρι λογικα και ενα μαυρο , στο μαυρο βαλτο..

Εκτος αν βγαζει 2 γκρι ενα μαυρο και ενα κιτρινο, αν το κιτρινο παει καμπίνα τοτε πιθανον να ειναι η γειώση και γιαυτο δεν παιρνεις και ενδείξεις..

εν ολιγης βρες απο πισω αν βγαινει μαυρο και συνδεσε τι μωβ εκει..
Το κλιπ ανοιγει και χωρις να σπασει, ειναι ελαστικο το πλαστικο. βαλε αν κατσαβιδι και ανοιξτο
RoadRunner122 - Τετ 29 Απρ 2009, 11:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτρέψτε μου να επιμείνω: επειδή τα καλώδια του λ είναι και λεπτά αλλά και παίζει μεγάλο ρόλο η αγωγιμότητά τους (όταν παίζεις με τάσεις της τάξης του 1V παίζει μεγάλο ρόλο) κι επειδή κατάλαβα ότι δεν έχεις κάποια τρελλή εξοικείωση με τα ηλεκτρολογικά, αστο να το κάνει κάποιος άλλος.
Στην καλύτερη θα το πετύχεις (πόσες πιθανότητες έχεις να το κάνεις καλά και να μην το βραχυκυκλώσεις/γειώσεις?). Στη χειρότερη... καλύτερα μη το συζητάμε...

Αλέξανδρε, το μαύρο δεν είναι μόνωση. Είναι ο - πόλος. Μάλλον ήθελες να πεις "γείωση" Wink
AlienHack - Τετ 29 Απρ 2009, 13:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
το κιτρινο που παει καμπινα ειναι πιθανοτατα η γειωση ειπα.. οχι το μαυρο.
Giannis307 - Τετ 29 Απρ 2009, 14:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αστο ρε φιλε...μην πας να γλιτωσεις το 20-30 ευρω και βρεθεις με καμια ζημια αρκετα μεγαλλητερη...ασε να το κανει καποιος που ξερει και να εχει και την ευθηνη γιαυτο μετα να συμβει οτιδηποτε....
AlienHack - Πεμ 30 Απρ 2009, 09:09:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ζημεια να κανει? 4 καλόδια ειναι ολα και ολα του λ , 3 γκρι και ενα μαυρο, στο μαυρο συνδέει το μωβ...
τωρα αν αυτου εχει 2 γρκι (ρευμα για ζεσταμα του λ) 1 κιτρινο (γειωση) και ενα μαυρο , ΠΑΛΙ στο μαυρο πρεπει να συνδεσει το μωβ του λ , αν το συνδεσει στο κιτρινο , που το εκανε ηδη δηλαδη απλος δεν θα παιρνει στειχεια το hallmeter.

ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ το μωβ στα γκρι που εχουν ρευμα ισως να χαλασει-καψει το χαλμετερ. Αλλιος ζημεια δεν γινεται (εκτος αν κώψει κανα καλόδιο εντελος!! Rolling eyes )
RoadRunner122 - Πεμ 30 Απρ 2009, 10:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
... Αλλιος ζημεια δεν γινεται (εκτος αν κώψει κανα καλόδιο εντελος!! Rolling eyes )


Ακούσια μπορεί να κάνει και αυτό. Όπως και να χαλαρώσει η φύσα αν δε ξέρει να τη ξεκουμπώνει σωστά και να κάνει επαφή όποτε θέλει. Ή να γυμνώσει λάθος κάποιο καλώδιο, να το μονώσει με μονωτική η οποία θα λιώσει και αύριο μεθαύριο θα κλείνει κύκλωμα με σασί... κι άλλα πολλά σενάρια... .

Αν βάζεις την υπογραφή σου ότι δεν θα πάθει κάποια ζημιά, μαζί σου. Ενθάρυνέ τον Wink
AlienHack - Πεμ 30 Απρ 2009, 11:41:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι σιγα μην του κανω και συμβολαιο! Confused

κοιταξε, 30 ευρω θελουν να του το περασουν, αν το περασει μονος τα γλειτώνει, αν δεν τα καταφερει και μαμησει την φύσα ΠΧ με 30 Ε θα την φτιαξει και επι ευκαιριας θα του το περασουν κιολας... αρα ουτε γατα ουτε ζημεια..

Τωρα αν θεωρεις οτι με το να συνδεσει λαθος ενα καλώδιο θα ανατυνεχθει το αμαξι του και θα παθει ζημεια 10.000 Ε τοτε οκ.. εχεις δικιο..

Μερικα πραγματα ειναι αρκετα απλα για να τα κανουμε μονοι μας (ο καθενας στο οριο που μπορει και πιανουν τα χερια του) , και φυσικα ο καθενας περνει την ευθύνη για τυχον ζημεια που προκαλεσει στο αυτοκινητο του.

Αν ειναι για καθε μικροπαπαριτσα να πληρωνουμε 40αρια σε ηλεκτρολογους -μηχανικους που πολλες φορες κανουν και χειρωτερη -τσαπατσουλικη δουλεια απο οτι θα καναμε και εμεις τοτε οκ.. ΑΣ ΣΒΗΣΤΕΙ ΛΟΙΠΟΝ το "Φτιάξε το μόνος σου" section του φορουμ για να μην ανατειναξει κανενας το αμαξι του προισπαθοντας να συνδεσει ενα καλόδιο ή να βαψει τα πλαστικα..
RoadRunner122 - Πεμ 30 Απρ 2009, 12:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
To γενικεύεις πολύ και φτάνεις σε υπερβολές.

Με το να παρουσιάζεις κάποια DIY δεν κάνεις τίποτα παραπάνω απ'το να δίνεις μιά ιδέα της διαδικασίας. Από κει και πέρα μπορεί να αποφασίσει εάν έχει τα κατάλληλα εργαλεία, τις κατάλληλες γνώσεις αλλά και την πείρα σε περίπτωση που τύχει κάποια στραβή (που σχεδόν πάντα, υπάρχει). Κι αυτό γιατί είτε το DIY είτε κάποιες οδηγείες (όπως αυτές που έδωσες και έδωσα στο παιδί περί συνδεσμολογίας a.f.r.meter) δεν είναι δυνατό να σου μεταφέρουν 100% της απαραίτητης πληροφορίας που πρέπει να έχεις για να εφαρμόσεις τις εικόνες σε πράξη.
Κι εγώ ανέβασα πριν μήνα ένα DIY για βάσεις μοτέρ PS. Κανείς δε μπορεί να καταλάβει τι τράβηξα για να κολληθούν σωστά τα λαμάκια για παράδειγμα. Τώρα έχω κατεβάσει πίσω άξονα. Δε μπορώ να ανεβάσω ένα DIY και να προσπαθώ να πείσω τον οποιονδήποτε ότι "δεν είναι τίποτα, δουλειά 3ωρών και έτοιμος" γιατί απλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Κι αυτό φυσικά δεν είναι ούτε υποτιμιτικό ούτε κατακριτέο!


Έτσι λοιπόν, όπως πολύ σωστά είπες
AlienHack έγραψε:
μερικα πραγματα ειναι αρκετα απλα για να τα κανουμε μονοι μας (ο καθενας στο οριο που μπορει και πιανουν τα χερια του) , και φυσικα ο καθενας περνει την ευθύνη για τυχον ζημεια που προκαλεσει στο αυτοκινητο του....


Δεν είναι όμως σωστό να παρασύρεις τον άλλον (που σίγουρα ξέρει καλύτερα από εσένα τις ικανότητες του και τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο) στο ότι μπορεί να το κάνει γιατί απλά εσένα σου φάνηκε εύκολο.

Αυτά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός σε ότι ήθελα να πω και να μην το πάμε παραπέρα Wink
AlienHack - Πεμ 30 Απρ 2009, 13:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
ναι συμφωνω.. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 14χρονα που ο καθενας παρασυρετε απο το τι του λεει καποιος σε ενα forum. ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΗΜΟΝΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΤΟΜΑ τις γνωσεις μας και τις δυνατοτητες μας.

ΕΠΙΣΗΣ υπαρχει και ενα ΓΕΝΙΚΟ κοινος αποδεκτο ΕΠΙΠΕΔΟ δυσκολιας ενος πειραγματος στο αμαξι. ΑΛΛΗ δυσκολια εχει το να συνδεσεις ενα hallmeter ή να βγαλεις μια ρόδα-ζαντα ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ή να κατεβασεις αξονα.

Εγω ΠΧ δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να βγαλω τον πίσω αξονα για χαμηλομα και ας εχω αναλυτικες οδηγιες step by step.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ περιπτοση που κανω καποιο λαθος θα μεινω χωρις αμαξι και ακομα χειροτερα ισος κανω ζημεια που θα κοστισει Η΄οδηγησει σε ατυχημα!
Steve - Πεμ 30 Απρ 2009, 15:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ περιπτοση που κανω καποιο λαθος θα μεινω χωρις αμαξι και ακομα χειροτερα ισος κανω ζημεια που θα κοστισει Η΄οδηγησει σε ατυχημα!
Και θα άφηνες τον λαμόγιο μηχανικό να σου φάει τα ζεστά ευρώ?

Α πα πα πα! Δε σε αναγνωρίζω! Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr