PSClub - Hellas

Φρένα - 106 - Αεραγωγοί ψύξης φρένων

pugsang - Τετ 21 Μάϊ 2003, 10:30:16
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αεραγωγοί ψύξης φρένων

GIANNIS206 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 10:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν θα ταιριάξει και αν θα δουλέψει αλλά με την πρώτη ευκαιρία που θα βρείς σκύψε κάτω από ένα 206 1.4 και θα δεις ότι έχει δύο μεταλλικά ελάσματα πάνω στο ημιαξόνιο νομίζω που στέλνοθν αέρα πάνω στους δίσκους!Φότο δυστυχώς δεν έχω! Crying or Very sad
pugsang - Τετ 21 Μάϊ 2003, 10:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ αρχήν το αμάξι είναι 106 Rallye και δεν έχει τετοια ελάσματα

Δευτερον ξεκαθαρίζω οτι δεν θα πάρω το συγκεκριμένο κιτ αλλα θα φτιάξω κατι παρόμοιο στα μέτρα του αυτοκινήτου
Sidobre - Τετ 21 Μάϊ 2003, 11:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίο το συστηματάκι αλλά δεν έχω ιδέα αν μπορεί να μπει σε εμάς...

Μάκη θα ρίξω και εγώ μια ματιά κάτω από το δικο μου.

Το συζητάγαμε άλλωστε και νομίζω οποιαδήποτε "πατέντα" για ψύξη των δίσκων αξίζει τον κόπο!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 21 Μάϊ 2003, 11:39:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα ο Mr Pugsang λεει οτι δεν πρεπει να τρεχει κτλ κτλ και βγαζει ζυγαριες και αμορτισερ τις PEUGEOTSPORT και βαζει τα ΄΄μαμα΄΄.Κατα τα αλλα θελει αεραγωγους φρενων γιατι ανεβαζουν θερμοκρασια οταν κατεβαινει με οσα την Ριτσωνα και γενικα εχει παρατεταμενη χρηση στα φρενα του........... Rolling eyes

ΜΠΡΑΒΩ ΜΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΠΟΛΥ ΣΕ ΠΑΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ................ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ??????????????????

Λοιπον Μακη ακου............Η καλυτερη λυση ειναι απο τα προβολακια να τραβηξεις οπως τα αγωνιστικα.Ηθελα να βαλω αλλα θελει αρκετη πατεντα γιατι απο κατω εχει και τους πλαστικους θολους που πρεπει να κωπουν και να στερεωθει με δεματικα και και και............Το καλυτερο ειναι να μην τα βαλεις.Παρε ενα σετ δισκους τις OMP τρυπητους χαρακτους και εισαι αρχηγος.Εγω φοραω τετοιους και δεν εχω κανενα προβλημα.Οσο για τα νερα.............Ε......δεν θα μπεις σε γουρνα που θα ειναι στο υψος απο τις τρυπες.Δεν εχεις και HAMER.Αντε αγορι μου δωσε.........ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
glf - Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Κατ αρχήν το αμάξι είναι 106 Rallye και δεν έχει τετοια ελάσματα

Δευτερον ξεκαθαρίζω οτι δεν θα πάρω το συγκεκριμένο κιτ αλλα θα φτιάξω κατι παρόμοιο στα μέτρα του αυτοκινήτου


μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα



αυτά είναι πατέντα της... Ralliart Uk για τα Evo
teoman - Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
pugsang έγραψε:
Κατ αρχήν το αμάξι είναι 106 Rallye και δεν έχει τετοια ελάσματα

Δευτερον ξεκαθαρίζω οτι δεν θα πάρω το συγκεκριμένο κιτ αλλα θα φτιάξω κατι παρόμοιο στα μέτρα του αυτοκινήτου


μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα


Δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά τα ελάσματα,πάντως το ένα το έχασα στον πρώτο μήνα... Και 3 αντιπροσωπείες δεν το είχαν άμεσα για τοποθέτηση (έπρεπε να το παραγγείλουν).Αξίζει για τα δικά μας μέτρα οδήγησης να τοποθετήσουμε?
pugsang - Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που δείχνει ο Νίκος glf είναι πολύ καλή πατέντα επίσης αλλα εχει το μειονέκτημα οτι πρέπει να βγάλεις τα προστατευτικά των δισκόπλακων οπως φαίνεται και στην φωτο πραγμα αρκετά επικίνδυνο για τους ελληνικούς δρόμους που είναι τιγκα στα χαντάκια και τις πέτρες.Εγω απλα σκεφτόμουν εναν σωλήνα που θα καταλήγει σε μια οπη στο προστατευτικό του δισκόφρενου.Το ζήτημα είναι οτι αμα μπεις σε κανενα νερόλακκο το χειμώνα θα πλυμηρίσει ο σωλήνας και ολα θα καταλήξουν στις δισκόπλακες.Αρα αντίο φρένο για μερικά μέτρα και ακομα χειρότερα αντίο δισκόπλακες αν είναι ζεστές.

Ασχετο αλλα:

Φοβερό λάστιχο!!!!
Pughell - Τετ 21 Μάϊ 2003, 16:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη καλυτερα αστο βρε...Κριμα δεν ειναι να πληρωνεις δισκους καθε λιγο και λιγακι;
Confused Και να πω οτι στα δικα μας δεν στραβωνουν και ευκολα... Sad
Βαλε ενα σετακι καλους δισκους με ενα σετ DS2000 και θα εχεις φρεναρες!!! Razz
Sidobre - Τετ 21 Μάϊ 2003, 17:56:27
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Βαλε ενα σετακι καλους δισκους με ενα σετ DS2000 και θα εχεις φρεναρες!!! Razz


Iδού η απορία.....
Mintex 1144 ή Ferodo DS2000 / DS2500 (νομίζω για τα 206 τα DS2500 κάνουν)
glf - Τετ 21 Μάϊ 2003, 18:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Ασχετο αλλα:

Φοβερό λάστιχο!!!!


χεχεχε το ξέρω! ο συνοδηγός στα ράλι έχει τέτοιο λάστιχο.

και τέτοιο αμάξι επίσης !!! χεχεχεχεχε

μέσα στο καλοκαιράκι θα μας κάτσει καμιά φάση να κυνηγάει το rallye τον Mitso Twisted evil
ΝΙΚΟΣ - Τετ 21 Μάϊ 2003, 19:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
μέσα στο καλοκαιράκι θα μας κάτσει καμιά φάση να κυνηγάει το rallye τον Mitso Twisted evil


Μπα αστο.............τζαμπα ο κοπος και η βενζινα θα παει........
GIANNIS206 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 19:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη το ξέρω ότι το αυτοκίνητο είναι 106 απλά εγώ το είπα αυτό για να πάρεις καμιά ιδέα!Οκ?
GIANNIS206 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 19:57:31
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
glf έγραψε:
pugsang έγραψε:
Κατ αρχήν το αμάξι είναι 106 Rallye και δεν έχει τετοια ελάσματα

Δευτερον ξεκαθαρίζω οτι δεν θα πάρω το συγκεκριμένο κιτ αλλα θα φτιάξω κατι παρόμοιο στα μέτρα του αυτοκινήτου


μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα


Δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά τα ελάσματα,πάντως το ένα το έχασα στον πρώτο μήνα... Και 3 αντιπροσωπείες δεν το είχαν άμεσα για τοποθέτηση (έπρεπε να το παραγγείλουν).Αξίζει για τα δικά μας μέτρα οδήγησης να τοποθετήσουμε?

Ρε Τέο τα 1.6 δεν έχουν τέτοια ελάσματα εσύ που τα βρήκες? Question
teoman - Τετ 21 Μάϊ 2003, 21:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ρε Τέο τα 1.6 δεν έχουν τέτοια ελάσματα εσύ που τα βρήκες? Question


Έχουν πλαστικά και φεύγουν πολύ εύκολα...
GIANNIS206 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 23:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Ρε Τέο τα 1.6 δεν έχουν τέτοια ελάσματα εσύ που τα βρήκες? Question


Έχουν πλαστικά και φεύγουν πολύ εύκολα...

Μου φαίνεται πολύ περίεργο γιατί το ακούω πρώτη φορά!Το δικό μου δεν έχει κάτι τέτοιο!
Alex - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 00:57:21
Θέμα δημοσίευσης:
Και γω σκεφτομουν το ιδιο πραγμα αυτες τις μερες.. πως να βαλω "αερισμο" στους δισκους.. Σκεφτηκα να τραβηξω σωληνες αλλα ξερετε που κολησα? Στο οτι η ροδα γυριζει και οποιοσδηποτε σωληνας θα χτυπαει πανω στη ροδα που στριβει.. οποτε σκεφτηκα οτι η καλυτερη λυση ειναι μαλλον να εχεις εναν σταθερο σωληνα που ρουφαει απο προφυλακτηρα συνδεμενο με ενα ελαστικο σωληνα που θα ενωνει με εναν παλι σταθερο σωληνα ο οποιος θα ναι δεμενος πανω στο ψαλιδι και με κατευθυνση προς το δισκο..

Δεν λεω οτι θα το κανω, αλλα αμα βαριεμαι πολυ καμια μερα ισως να κοιταξω τι μπορω να κανω...Γιατι ουσιαστικα με το αμαξι μου εχω 2-3 φρεναρισματα ΚΑΛΑ, και μετα αρχιζει η μεγαλη πτωση... Για Μεγαρα το βλεπω χλωμο το οχημα για πανω απο 1 γυρο, ως εχει Laughing Laughing Laughing
106S16 - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 07:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang Στείλε μου το e-mail σου για να σε στείλω ένα σκαρίφημα (σκανάρω) με το τι έκανα εγώ (ο pughell το έχει δεί) χωρίς αφαίρεση των προβολέων,κόστος 10Ε
Racefun - Τρι 27 Μάϊ 2003, 08:38:43
Θέμα δημοσίευσης: Στράβωμα δίσκων
Παιδιά, ζητώ τη βοήθειά σας γιατί δεν αντέχω άλλο με αυτή την κατάσταση... Έχω το 106 16V δυό χρόνια τώρα κι έχω τρελλαθεί να αλλάζω δίσκους (μπροστά βέβαια). Στην αρχή δεν το είχα πάρει πολύ σοβαρά, είπα ότι εντάξει που θα πάει θα βρεθεί κάποια λύση ίσως κάποιες στιγμές να είμαι πολύ άγριος με τα φρένα. Ακόμη κι αεραγωγούς έφτιαξα μήπως και μειωθεί η υπερθέρμανση, σωληνάκια, υγρά... Οι συνδυασμοί που έχω δοκιμάσει: νορμάλ Peugeot δίσκο-τακάκι, Brembo τρυπητός δίσκος με τακάκι OMP, νορμάλ Peugeot με Ferodo DS2000 και νορμάλ Peugeot με DS3000. Όμως η κατάσταση παραμένει πάντα η ίδια! Οι δίσκοι στραβώνουν κάθε 500 "άγρια" χλμ. Sad Sad Sad
Αυτό που θα ήθελα απο όσους κάνουν επίσης "ειδική" χρήση στο 106 τους (Νίκο;) να βοηθήσουν με τη γνώμη τους, μήπως δηλαδή είχαν το ίδιο πρόβλημα κι έχουν βρεί κάποιο συνδυασμό δίσκο-τακάκι που να το έλυσε έστω και εν μέρει... γιατί δεν το αντέχω άλλο να βάζω καινούργιους δίσκους και να ξέρω ότι θα αντέξουν 2-3 γρήγορες "βόλτες" και μετά θα στραβώσουν με επακόλουθο αυτό το τρεμούλιασμα του πεντάλ που στα πολλά με κάνει και ανησυχώ μήπως κάτι διαλύσει στο 106.
Να σημειώσω ότι έχω αλλάξει και μουαγιέ 2 φορές, μπάς και στράβωνε κι αυτό κι οδηγούσε και τους δίσκους στο στράβωμα, όμως τίποτε Crying or Very sad
glf - Τρι 27 Μάϊ 2003, 09:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά δεν είχα πρόβλημα με στραβούς δίσκους ούτε με τον εργοστασιακό συνδιασμό, ούτε με χαρακτό δίσκο Brembo και μανίσια τακάκια, ούτε και με το τωρινό σετ της CTF που φοράω και καλά για αγώνες Smile
ΝΙΚΟΣ - Τρι 27 Μάϊ 2003, 09:19:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων
Racefun έγραψε:
Παιδιά, ζητώ τη βοήθειά σας γιατί δεν αντέχω άλλο με αυτή την κατάσταση... Έχω το 106 16V δυό χρόνια τώρα κι έχω τρελλαθεί να αλλάζω δίσκους (μπροστά βέβαια). Στην αρχή δεν το είχα πάρει πολύ σοβαρά, είπα ότι εντάξει που θα πάει θα βρεθεί κάποια λύση ίσως κάποιες στιγμές να είμαι πολύ άγριος με τα φρένα. Ακόμη κι αεραγωγούς έφτιαξα μήπως και μειωθεί η υπερθέρμανση, σωληνάκια, υγρά... Οι συνδυασμοί που έχω δοκιμάσει: νορμάλ Peugeot δίσκο-τακάκι, Brembo τρυπητός δίσκος με τακάκι OMP, νορμάλ Peugeot με Ferodo DS2000 και νορμάλ Peugeot με DS3000. Όμως η κατάσταση παραμένει πάντα η ίδια! Οι δίσκοι στραβώνουν κάθε 500 "άγρια" χλμ. Sad Sad Sad
Αυτό που θα ήθελα απο όσους κάνουν επίσης "ειδική" χρήση στο 106 τους (Νίκο;) να βοηθήσουν με τη γνώμη τους, μήπως δηλαδή είχαν το ίδιο πρόβλημα κι έχουν βρεί κάποιο συνδυασμό δίσκο-τακάκι που να το έλυσε έστω και εν μέρει... γιατί δεν το αντέχω άλλο να βάζω καινούργιους δίσκους και να ξέρω ότι θα αντέξουν 2-3 γρήγορες "βόλτες" και μετά θα στραβώσουν με επακόλουθο αυτό το τρεμούλιασμα του πεντάλ που στα πολλά με κάνει και ανησυχώ μήπως κάτι διαλύσει στο 106.
Να σημειώσω ότι έχω αλλάξει και μουαγιέ 2 φορές, μπάς και στράβωνε κι αυτό κι οδηγούσε και τους δίσκους στο στράβωμα, όμως τίποτε Crying or Very sad


Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.
Αυτο που εχω ομως να πω ειναι οτι με το που τους εβαλα εκανα 1500 χιλ ευλαβηκα για ν τους στρωσω.Πολυ απαλα το φρενο σαν να υπαρχει ενα αβγο αναμεσα απο το πενταλ και το ποδι.Δεν τα κουραζα με αυξομιωσεις θερμοκρασιας.Αυτο ειναι το κολπο για καλα φρενα χωρις στραβωματα.Ο Ευσταθιου στο Clio με ΑP δισκους τερατα πολλες φορες στραβωνανε και ελεγε οτι εφταιγε το στρωσημο λογο αυξωμιωσεων αποτομων στην θερμοκρασια.Βεβαια αυτος ετρεχε και δεν ειχε χρονο για τετοια.Μετα την ειδικη τα πετουσαν και καινουργια.
Alex - Τρι 27 Μάϊ 2003, 13:09:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τις τελευταιες 2-3 μερες εχω κανει διαφορα πειραματα με αεραγωγους φρενων..

Ξεκινησα με σωληνακια 90 μοιρων "γωνιες" με 5cm εισαγωγη και 4.5cm εξαγωγη (διαμετρο).. Τα "μαγκωσα" απ'την μπροστα πλευρα του ψαλιδιου (αφου αφαιρεσα πρωτα τις ροδες) με κατι σφυκτηρες.. Το σωληνακι εβλεπε μπροστα απ'οπου και θα εμπαινε ο αερας και η εξαγωγη θα γινοταν ακριβως απανω στο δισκο..

Σε αναστροφη ξηλωθηκε γιατι δεν υπολογισα σωστα τις οριζοντιες αποστασεις μιας και περιμενα οτι η ροδα κινειται λιγο-πολυ μαζι με το ψαλιδι αλλα τελικα οταν στριβει πολυ η ροδα τοτε κινειται σχεδον ανεξαρτητα απ'το ψαλιδι οποτε και βρισκει η ακρη της ροδας με τον αεραγωγο που ειναι στηριγμενος στο ψαλιδι...

Ξαναεφτιαξα με 2 αλλα σωληνακια των 3.5 και 3 εκατοστα αντιστοιχα με κοντυμενη εισαγωγη ωστε ο τροχος να μην βρισκει με τον σωληνα οταν στριβει, και οντως καταφερα ο αεραγωγος να μπαινει "μεσα" στην κουφαλα που κανει η ροδα οταν αυτη στριβει αυτη τελειως..

Σε στροφη με σαμαρακι (οπου η ροδα ανεβοκατεβηκε) μου ξηλωθηκε γιατι το ψαλιδι εμεινε στη θεση του ενω ο τροχος κουνηθηκε και ακουσα το ΓΚΡΑΑΑΑΑΟΥΡ.. Που να φανταστω ο αμοιρος οτι επρεπε να υπολογισω και το πανω κατω της ροδας αμα αυτη τυχει να στριβει πανω σε x-treme ανωμαλια..

Εντωμεταξυ μεχρι να σκεφτω το επομενο βημα (που μαλλον θα ειναι η λειτουργια με καποιο ειδος ελαστικου σωληνα σαν αυτο που εχουν οι ηλεκτρικες σκουπες) μου χει μεινει μονο ο ενας.. Το αποτελεσμα ειναι οτι μετα απο βολτες πιανω τη μια ζαντα και ειναι ζεστη και η αλλη χλιαρη πραγμα που θα πιστευτα οτι ειναι η ιδεα μου αν φοραγα και τους 2.. οποτε "ουδεν κακον.... " μιας και εκανα και συγκριση χωρις να το θελω.. χεχε..

Οσο πειραματιζομουν ακουσα σε καποια φαση οταν εστριβα το τιμονι αυτον τον ηχο που περιγραψατε σε αλλο topic σαν ενδεικτικο χαλασμενο ψαλιδιου.. εναν τριγμο πολυ δυνατο.. Επειδη το ψαλιδι αποκλειται να χαλασε επειδη σηκωσα το αμαξι με το γρυλο, εβγαλα τη ροδα, φορεσα τον αεραγωγο, εβαλα ροδα και το κατεβασα , πιστευω οτι ισως να εχει σχεση με την τριβη που κανει το ψαλιδι πανω σε κατι μεταλλικα στερεωματα.. Με λιγο γρασακι στα καταλληλα σημεια παιζει να τον εξαφανιζει μαλλον τον συγκεκριμενο θορυβο.. παντως μου το κανε για λιγο και μετα εξαφανιστηκε οταν πηγα μια μινι βολτα-δοκιμη...

Αν επιτευχθει τιποτα νεοτερο στο μετωπο της ψυξης θα σας ενημερωσω..
Sidobre - Τρι 27 Μάϊ 2003, 13:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα



αυτά είναι πατέντα της... Ralliart Uk για τα Evo


Alex, όπως είπε και ο glf, προσπάθησε να κάνεις κάτι τέτοιο. Είναι το πιο εύκολο και το πιο σωστό Wink
lia206cc - Τρι 27 Μάϊ 2003, 21:23:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.


Νίκο, πόσο βγαίνει το "μαλλί" για το setάκι?

Υ.Γ. Αεριζόμενοι - χαρακτοί - τρυπητοί - ζωγραφιστοί - σγουροί; Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Τι σόι τέλος πάντων?
Alex - Τρι 27 Μάϊ 2003, 23:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
glf έγραψε:
μιας και θα τα φτιάξεις μόνος σου, κοίτα μια καλή ιδέα για τα.. ελάσματα



αυτά είναι πατέντα της... Ralliart Uk για τα Evo


Alex, όπως είπε και ο glf, προσπάθησε να κάνεις κάτι τέτοιο. Είναι το πιο εύκολο και το πιο σωστό Wink


Ναι σωστο ειναι αλλα δεν ειναι καταλληλο για μενα.. Με 247 χιλιοστα δισκο, η επιφανεια του ειναι τοσο μικρη που αμα φτιαξω κατι παρομοιο ο αερας θα περναει απεναντι χωρις να βρισκει δισκο.. δηλαδη πρεπει να βρεις μια πολυ καλη ισοροπια στο "πολυ κοντα" στο κεντρο που ειναι μη πρακτικο απο αποψη κατασκευης αλλα δεν γινεται και αλλιως γιατι μονοε κει μπορεις να ψυξεις και στο "πολυ μακρια" οπου αν και ειναι πιο ευκολο απο αποψη κατασκευης, ο αερας θα περναει απ'την αλλη χωρις να βρει δισκο..

Αν ειχα δισκο γυρω σαν του πολιτη η εστω 260+ χιλιοστα κατι θα γινοταν... τωρα ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα για αποτελεσματικη χρησιμοποιηση μιας τετοιας πατεντας...
glf - Τετ 28 Μάϊ 2003, 09:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
alex, μην το βλέπεις έτσι... την ώρα που κινήσαι με 100+ χλμ, εκεί μέσα στη ζάντα δημιουργούνται ένα σωρό στροβιλισμοί. και μόνο που θα βάλεις ένα ρεύμα να αέρα να σκάει μέσα στην περιοχή της ζάντας, θα δεις διαφορά.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 28 Μάϊ 2003, 13:33:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στράβωμα δίσκων
lia206cc έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Eγω φοραω OMP δισκους και τακακια και δεν εχω κανενα προβλημα.


Νίκο, πόσο βγαίνει το "μαλλί" για το setάκι?

Υ.Γ. Αεριζόμενοι - χαρακτοί - τρυπητοί - ζωγραφιστοί - σγουροί; Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Τι σόι τέλος πάντων?


Εγω τα ειχα παρει οταν ακομα δουλευα στην HIUNDAI.Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει τωρα οι τιμες.Παντως τα ειχα παρει τους δισκους 70.000 δρχ σετ και τους δυο,τα σωλινακια γυρο στις 30.000 δρχ τα τεσσερα και τα τακακια κοντα στις 35.000 δρχ με 40.000 δρχ.Ολα αυτα τιμες χονδρικης.Αυτα τα πηρα απο το καταστημα της O.M.P το οποιο εχει ονομασια CORSA CLUB και ειναι του Κυριου Ριζικαρη απο την Αθηνα.Ο κυριος Ριζικαρης τρεχει και με 106.Παντως οσοι θελετε καλο ειναι να ρωτησετε και τον Ντινο να σας δωσει καποιες λυσεις για φρενα και τιμες απο την PEUGEOTSPORT μην το ξεχναμε Wink Wink
Alex - Σαβ 05 Ιούλ 2003, 20:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα νεοτερα απ'το μετωπο της ψυξης των φρενων..

Λοιπον εκανα 2 κινησεις. Η πρωτη ειναι να χρησιμοποιησω μπολικο γρασο ενδιαμεσα στο σημειο υποδοχης της ζαντας και την ιδια τη ζαντα. Λοιπον αυτο εχει την εξης ιδιοτητα. Η ζεστη του δισκου μεταφερετε στο σημειο υποδοχης της ζαντας και αυτη η ζεστη κανονικα μεταφερεται στη ζαντα. Αλλα σε πραγματικες συνθηκες οταν μια επιφανεια μεταλλικη ακουμπαει με μια αλλη, τα κοινα σημεια επαφης ειναι πολυ λιγοτερα απ'το συνολο της επιφανειας επαφης με αποτελεσμα η ζαντα να μην αποροφαει πολυ θερμοτητα. Τωρα με το γρασο ενδιαμεσα εχει γινει οτι γινεται μεταξυ μιας ψυξτρας και ενος επεξεργαστη που εχει ενδιαμεσα την θερμικη κολλα. Το υγρο που μεσολαβει εξασφαλιζει καλυτερη μεταφορα θερμοτητας και ετσι η ζαντα ζεματαει μετα απο λιγη ωρα.. Τωρα θα μου πειτε καλο ειναι αυτο? Ε σε οσο μεγαλυτερη επιφανεια απλωνεται η ζεστη τοσο καλυτερα.. τι να κανουμε.. απλα οι ανθρωποι στο σερβις παρκ πρεπει να φορανε τα γαντια τους Wink

H δευτερη κινηση ειναι τοποθετηση μικρων αεραγωγων στο ψαλιδι. Δυστυχως το μεγεθος τους δεν ειναι οσο θα ηθελα αλλα πιστευω οτι απ'το τιποτα ειναι πολυ μεγαλη βελτιωση και το ειδα στο δρομο. Οι αεραγωγοι ειναι 2 σωληνακια διαμετρου γυρω στα 3-4 εκατοστα που βλεπουν πανω στη δισκοπλακα και περνουν αερα απο τη μπροστινη κινηση. Οποιος δει αεραγωγους φρενων της McLaren στην F1 θα καταλαβει περι τινος προκειται. Απλως ειναι στρογγυλο αντι τετραγωνο και αρκετα μικροτερο.

Η επομενη κινηση ηταν να δοκιμασω το τι εκανα. Λοιπον εχω εδω διπλα στο σπιτι μου μια κατηφορα που εχει 4 σημεια φρεναρισματος λογω της ασυνεχειας του δρομου (στριβει).. Συνηθως στο 4ο φρεναρισμα οπου εχει και STOP το φρενο εχει "αρπαξει" και μαλακωνει πολυ.. Αυτο που παρατηρησα ηταν οτι το μαλακωμα μειωθηκε λιγο αλλα το σημειο μπλοκαρισματος ερχεται αρκετα αργοτερα και το φρενο ειναι πιο σταθερο. Πιθανολογω (με μεγαλη βεβαιοτητα) οτι τα υγρα φρενων εχουν νερο το οποιο κατα τη στιγμη του φρεναρισματος οπου η θερμοκρασια πιανει peek το νερο γινεται υδρατμος και μαλακωνει το πεταλι. Αυτος ο ατμος δεν μπορει να εξαφανιστει με τη χρηση αεραγωγου γιατι ο αεραγωγος δεν μπορει να κανει κατι το τρομακτικο οσον αφορα το peek της θερμοκρασιας ενος φρεναρισματος, απλα μπορει να κρατησει τη θερμοκρασια χαμηλη για το επομενο ωστε να μην πιασει πολυ μεγαλυτερο peek και στο τελος πυρωσουν τα φρενα. Βασικα χρειαζομαι αλλαγη υγρου φρενων.. Τεσπα.. το θεμα ειναι οτι τωρα φρεναρει καλυτερα και οτι σε point to point θα μπορει η δισκοπλακα να μαζευει λιγο κρυο εξ'αιτιας της επαφης της ζαντας με τον αερα (κρυωμα stage 1) και της διοδου του αερα πανω στη δισκοπλακα με τον αεραγωγο (stage 2) και οχι να συσσωρευει ακαταπαυστα ζεστη οπως συνηθιζε να κανει. Ενδεικτικα θυμαμαι παλαιοτερα οτι οταν τα φρενα ηταν ζεστα ακομα και 1 χιλιομετρο να περναγε με διαρκη κινηση η θερμοκρασια τους ειχε πεσει ελαχιστα. Προφανως οι μηχανισμοι απαγωγης θερμοτητας ειναι ανυπαρκτοι στην εργοστασιακη διαταξη των φρενων.

Και κατι ενδιαφερον: Οταν εβαλα τον ενα αεραγωγο και πηγα να βαλω και τον αλλο χρειαστηκε να κανω αναστροφη το αμαξι. Επειδη βαριομουν εκανα το γυρο του τετραγωνου για να το βαλω με τη σωστη φορά. Πατησα συνολο 3 απαλα φρενα με ταχυτητα γυρω στα 20 χιλιομετρα ισως και λιγοτερο ωστε να σταματησω στα δρομακια. Οταν το παρκαρα το αμαξι, εβαλα το γρυλο, το σηκωσα, ξεβιδωσα τη ροδα, εβαλα τα μπουλονια σε μια ακρη και τη ζαντα σε μια αλλη, ετοιμασα τον αεραγωγο (ειχε περασει κανα 5λεπτο απ'τη στιγμη που παρκαρα) και εκει που περναγα τον σφικτηρα στο ψαλιδι ακουμπαω στο δισκο ο οποιος ηταν ζεστος! Ευτυχως οχι σε σημειο ζεματισματος παντως ηταν αρκετα ζεστος. Σκεφτειτε δηλαδη με 3 μονο φρεναρισματα τα οποια ηταν ΤΙΠΟΤΑ. Δεν πηγε ποτε το μυαλο μου οτι θα εχει σηκωσει τετοια θερμοκρασια... Που να κανεις και καταβαση βουνου δηλαδη με φρενα απο 110->60 σε καθε στροφη ή να σταματησεις σε καμια ευθεια με πολλα...
glf - Δευ 07 Ιούλ 2003, 13:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
...εκτός των άλλων, το γράσο σε εκείνο το σημείο θα εμποδίσει το σχηματισμό άλατος-σκουριάς ανάμεσα στην αλουμινένια (αν έχεις δεν ξέρω.. ! ) ζάντας και της σιδερένιας πλάκας του δισκόφρενου.
Όταν ακουμπάνε αυτά τα δύο γίνεται μια οξείδωση. (εκτός και αν είναι βαμένη η ζάντα Smile
Alex - Δευ 07 Ιούλ 2003, 17:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βασικα ετσι μου ρθε η ιδεα γιατι συνηθως βαζω λιγο γρασο οταν τη βαζω/βγαζω (αλουμινιου) και μετα απ'τα αλατα επειδη κανουν την ενωση ΚΟΛΑΝΕ οι ζαντες με το σιδερο.

Ε και εκει οπως εβαζα λιγο γρασο ωσ συνηθως μου σκασε η ιδεα και το "τιγκαρισα"
PHSYBORG - Κυρ 25 Απρ 2004, 11:39:10
Θέμα δημοσίευσης:



Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr