PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΣΕ RALLYE 207

gemilonas - Δευ 06 Απρ 2009, 11:40:46
Θέμα δημοσίευσης: ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΣΕ RALLYE 207
Καλή σας ημέρα ,

Εδώ και ένα χρόνο και κάτι έχω ένα rallye 207 στην ιδιοκτησία μου . Το Σαββάτο που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι από Θεσσαλονίκη προς Πελλοπόνησο . Όλα καλά αλλά με λύπη μου διαπίστωσα οτι κατεβάσματα σε τετάρτη , ανεξάρτητα στροφές , κρεμάει σαν τρελό . Καλύτερα να γεμίζεις πέμπτη .
Άλλος από εσάς , έχει παρατηρήσει κάτι τέτοιο ? Μήπως λέω κουταμάρες ? Αν όχι μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό σαν βελτίωση ή είναι θέμα σασμάν και συνεπώς λίγες οι επιλογές? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Ευχαριστώ,
makis106 - Δευ 06 Απρ 2009, 11:50:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΣΕ RALLYE 207
gemilonas έγραψε:
Καλή σας ημέρα ,

Εδώ και ένα χρόνο και κάτι έχω ένα rallye 207 στην ιδιοκτησία μου . Το Σαββάτο που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι από Θεσσαλονίκη προς Πελλοπόνησο . Όλα καλά αλλά με λύπη μου διαπίστωσα οτι κατεβάσματα σε τετάρτη , ανεξάρτητα στροφές , κρεμάει σαν τρελό . Καλύτερα να γεμίζεις πέμπτη .
Άλλος από εσάς , έχει παρατηρήσει κάτι τέτοιο ? Μήπως λέω κουταμάρες ? Αν όχι μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό σαν βελτίωση ή είναι θέμα σασμάν και συνεπώς λίγες οι επιλογές? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Ευχαριστώ,

Αυτό που διαπιστώνεις δεν δικαιολογείται, η τετάρτη του δεν κρεμάει με τίποτα, ίσως έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι. Πήγαινε το αντιπροσωπεία να το τσεκάρουν.
Κατά τα άλλα αν θες βελτίωση, πήγαινε σε πρόγραμμα 1ου σταδίου, να δεις τι μπορει να κάνει το Rallye σου Exclamation Wink
gemilonas - Δευ 06 Απρ 2009, 12:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
ok , αφού σε ευχαριστήσω για την απαντησή σου , θα το κάνω !!
Είναι δυνατόν όμως να σκοτώνει η δευτέρα , η τρίτη , η πέμπτη ενώ η τετάρτη να κρεμάει και να φταίει κάτι που το έχει μόνο το δικό μου το αυτοκίνητο ?? Δεν λέω πώς δεν μπορεί να συμβαίνει , έστι και αλλιώς δεν είμαι γνώστης σοβαρός , απλά αναρωτιέμαι τί θα μπορούσε να φταίει. Βάζεις κάτι με το νού σου ?
mrkaza - Δευ 15 Ιούν 2009, 13:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
1) Βρηκες λυση ?

2) Το κανει μονο σε κατεβασμα ? Πχ αν πας 1,2 3 ,τεταρτη θα κρεμαση και παλι ?

3) Επισης οταν λες κατεβασμα απο πεμπτη σε τεταρτη ποσες στροφες παει μετα η τεταρτη καθως αν κατεβασεις και πας 5-5,2k αν δεν κανω λαθος εκει κρεμαει ετσι και αλιος.

Δωσε πληροφοριες μπας και καποιος μπορεσει να σε βοηθησει (οχι εγω)
gemilonas - Τρι 16 Ιούν 2009, 06:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
1) Βρηκες λυση ?

2) Το κανει μονο σε κατεβασμα ? Πχ αν πας 1,2 3 ,τεταρτη θα κρεμαση και παλι ?

3) Επισης οταν λες κατεβασμα απο πεμπτη σε τεταρτη ποσες στροφες παει μετα η τεταρτη καθως αν κατεβασεις και πας 5-5,2k αν δεν κανω λαθος εκει κρεμαει ετσι και αλιος.

Δωσε πληροφοριες μπας και καποιος μπορεσει να σε βοηθησει (οχι εγω)


Λύση δεν βρήκα φίλε....μίλησα με διάφορους κυρίως με τους e - tuners και μου είπαν , αντίθετα από ότι έλεγε ο φίλος οτι γενικά έχει παρατηρηθεί να κρεμάει στις ψηλές στροφές το αμάξι λόγω προγράμματος μαμάς εταιρίας και οτι θέλει βελτίωση για να μην το κάνει....αυτό σε εμένα το έκανε και το κάνει ακόμα από τις 4500 + στροφές και επάνω...είναι το αμάξι σαν να δουλεύει ατμοσφαιρικό και έτσι ανταποκρίνεται....
Αυτά .....σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου..... Wink
dope207 - Τρι 16 Ιούν 2009, 07:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα στην πλάκα, το έχω παρατηρήσει και εγώ 1-2 φορές όταν σε πλακώματα κατέβαζα τετάρτη και το αμάξι απλά μούγκριζε. δεν έδινε αυτό το κάτι παραπάνω που σου δίνει το κατέβασμα.ί Rolling eyes
gemilonas - Τρι 16 Ιούν 2009, 07:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
dope207 έγραψε:
Πλάκα στην πλάκα, το έχω παρατηρήσει και εγώ 1-2 φορές όταν σε πλακώματα κατέβαζα τετάρτη και το αμάξι απλά μούγκριζε. δεν έδινε αυτό το κάτι παραπάνω που σου δίνει το κατέβασμα.ί Rolling eyes

Ακριβώς αυτό που λες νοιώθω και εγώ .... είναι θέμα αναλογίας αέρα καυσίμου και πίεσης - υποπίεσης τουρμπίνας μου εξήγησαν από e-tuners . Δεν γνωρίζω και πολλά και δεν μπαίνω σε λεπτρομέρειες διότι θα σου πώ μάλλον κουταμάρες.....αλλά οπωσδήποτε το αμάξι στη τετάρτη και δη στα κατεβάσματα από πέμπτη για να κάνεις γρήγορη προσπέραση , δυστυχώς δεν την παλεύει καλά ή τουλάχιστον όπως θα περίμενες από ένα τούρμπο...
καλύτερα είναι να γεμίζεις πέμπτη που δουλεύει πολύ καλύτερα.....εμένα έτσι μου φαίνεται...και αυτό κάνω.....Το να το πειράξω τώρα το έχω υπόψι μου και μάλλον θα το κάνω στο μέλλον....... Razz
dope207 - Τρι 16 Ιούν 2009, 07:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
gemilonas έγραψε:
dope207 έγραψε:
Πλάκα στην πλάκα, το έχω παρατηρήσει και εγώ 1-2 φορές όταν σε πλακώματα κατέβαζα τετάρτη και το αμάξι απλά μούγκριζε. δεν έδινε αυτό το κάτι παραπάνω που σου δίνει το κατέβασμα.ί Rolling eyes

Ακριβώς αυτό που λες νοιώθω και εγώ .... είναι θέμα αναλογίας αέρα καυσίμου και πίεσης - υποπίεσης τουρμπίνας μου εξήγησαν από e-tuners . Δεν γνωρίζω και πολλά και δεν μπαίνω σε λεπτρομέρειες διότι θα σου πώ μάλλον κουταμάρες.....αλλά οπωσδήποτε το αμάξι στη τετάρτη και δη στα κατεβάσματα από πέμπτη για να κάνεις γρήγορη προσπέραση , δυστυχώς δεν την παλεύει καλά ή τουλάχιστον όπως θα περίμενες από ένα τούρμπο...
καλύτερα είναι να γεμίζεις πέμπτη που δουλεύει πολύ καλύτερα.....εμένα έτσι μου φαίνεται...και αυτό κάνω.....Το να το πειράξω τώρα το έχω υπόψι μου και μάλλον θα το κάνω στο μέλλον....... Razz
+1... Thumb Left
περιμένω από τη δεύτερη δουλειά να μαζέψω το παραδάκι που θέλω...
gemilonas - Τρι 16 Ιούν 2009, 07:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
dope207 έγραψε:
gemilonas έγραψε:
dope207 έγραψε:
Πλάκα στην πλάκα, το έχω παρατηρήσει και εγώ 1-2 φορές όταν σε πλακώματα κατέβαζα τετάρτη και το αμάξι απλά μούγκριζε. δεν έδινε αυτό το κάτι παραπάνω που σου δίνει το κατέβασμα.ί Rolling eyes

Ακριβώς αυτό που λες νοιώθω και εγώ .... είναι θέμα αναλογίας αέρα καυσίμου και πίεσης - υποπίεσης τουρμπίνας μου εξήγησαν από e-tuners . Δεν γνωρίζω και πολλά και δεν μπαίνω σε λεπτρομέρειες διότι θα σου πώ μάλλον κουταμάρες.....αλλά οπωσδήποτε το αμάξι στη τετάρτη και δη στα κατεβάσματα από πέμπτη για να κάνεις γρήγορη προσπέραση , δυστυχώς δεν την παλεύει καλά ή τουλάχιστον όπως θα περίμενες από ένα τούρμπο...
καλύτερα είναι να γεμίζεις πέμπτη που δουλεύει πολύ καλύτερα.....εμένα έτσι μου φαίνεται...και αυτό κάνω.....Το να το πειράξω τώρα το έχω υπόψι μου και μάλλον θα το κάνω στο μέλλον....... Razz
+1... Thumb Left
περιμένω από τη δεύτερη δουλειά να μαζέψω το παραδάκι που θέλω...

Σε καταλαβαίνω ....ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ....... Sad
dope207 - Τετ 08 Ιούλ 2009, 08:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά μονάχα με πρόγραμμα λύνεται το πρόβλημα ,όπως είπαν και οι προλαλίσαντες.... Sad
Ο λόγος που το κάνει είναι για τις προδιαγραφές που δίνει η Ευρωπαϊκή ένωση για τους ρύπους.
αυτό που τους ενδιαφέρει είναι πρώτα τα καυσαέρια και μετά η απόδοση Evil
akis1987 - Τετ 08 Ιούλ 2009, 11:19:43
Θέμα δημοσίευσης:
λογικο δεν ειναι αν ανοιγει το αμαξι στις 1500 που θες να τελειωνει η τουρμπινα???και αμα κοφτιαζεις τις ταχυτητες -η βγαινεις απο το ευρος ροπης- η επομενη που θα αλλαζεις θα ειναι ψοφια,εγω σου συνιστω να βαλεις ενα μπαρομετρακι και να παρατηρεις ποτε πεφτει αποτομα η πιεση,ετσι θα ξερεις οτι δεν εχει νοημα να κρατας αλλο την ιδια ταχυτητα στο κιβωτιο σου και πιστεψε με αν αρχιζεις να αλλαζεις εγκαιρα δεν θα κρεμαει το ραλλακι σου...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr