PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Ηχος τουρμπινας σε 1.6THP

manjokos - Παρ 27 Μάρ 2009, 03:05:44
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ηχος τουρμπινας σε 1.6THP
καλησπερα σε ολους.εδω και 2 βδομαδες ειμαι κατοχος ενος 207 gt και μολις ξεπερασα τα 1000 km. αν και νωρις σιγα σιγα αρχιζω να το παταω δλδ μεχρι 4000 rpm. το θεμα μου ειναι οτι αν ειχα κανει βολτα με ενος φιλου μου η τουρπινα δεν ακουγοταν τοσο εντονα ουτε στο φουσκωμα της ουτε οταν ξεφουσκωνε σε αντιθεση με την δικη μου που σφυριζει σαν τρελη....επιπλεον εχω την εντυπωση οτι μετα την αλλαγη σε 3η και πανω το αμαξι παει σαν ατμοσφαιρικο 1.6 δλδ με καθολου ροπη...καμια σκεψη?? Confused
manjokos - Παρ 27 Μάρ 2009, 10:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις ρε παιδια>> Embarassed
peugeotναύτης21 - Παρ 27 Μάρ 2009, 10:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η τουρμπίνα στο ''φουσκωμά'' της ακούγεται ελάχιστα(γιατί είναι μικρή) και μόνο στις χαμηλές στροφές,όταν ''ξεφουσκώνει''΄αυτό που ακούγεται είναι η σκάστρα(σα ξεφύσιμα).Όσον αφορα το οτι το gt σου ''πέφτει'' στη 3η,έχεις κάνει λίγα χλμ και το μοτέρ είναι ακόμα ''κλειστό''.....
manjokos - Παρ 27 Μάρ 2009, 12:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
μολις γυρισα απο το συνεργειο... πηγα βολτα με ενα μηχανικο και συμφωνησε μαζι μου οτι η τουρμινα σφυριζει υπερβολικα....για να γινω ποιο κατανοητος παταγαμε με 5η απο τα 100 και εκανε λες και ειχε 2 ο ηχος...μου ειπε οτι δεν ξερει τι ειναι και θα στειλει μηνυμα στα κεντρικα μηπως εχουν αντιμετωπισει το ιδιο περιστατικο σε αλλο αμαξι....
drdino - Παρ 27 Μάρ 2009, 13:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά, δεν έλεγξε το μηχανοστάσιο; Δεν έβαλε το αμάξι στο διαγνωστικό; Μήπως από κάπου χάνεις πίεση;
manjokos - Παρ 27 Μάρ 2009, 13:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
οχι το μονο που εκανε ηταν να κοιταξε τα κολαρα αλλα μ@λ@κιες....εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος κατι παρομοιο??
surgeon - Παρ 27 Μάρ 2009, 14:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν ποιο ειδικοι εδω αλλα τσεκαρε την σκαστρα ειδικα στη βασητης.
manjokos - Παρ 27 Μάρ 2009, 23:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
μου εχει κολλησει τρελα ι ιδεα οτι ειναι η σκαστρα λογο ηχου..., πως μπορω να την τσεκαρω??
fynos - Σαβ 28 Μάρ 2009, 08:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στο foroum γράφονται σχεδόν τα πάντα για το αυτοκίνητο σου . . για ρίξε ένα ξεφύλλισμα και μετά ρωτάς !

e-tuners
stefplak - Τρι 23 Φεβ 2010, 17:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πανω στο θεμα της τουρμπινας.Καποιοι μου ειπαν πως οταν ειναι να σβησω το αμαξι πρεπει να το αφησω για λιγα λεπτα ανοιχτο ωστε να κρυωνει η τουρμινα και μετα να το κλεινω.Ισχυει κατι τετοιο;Συγγνωμη εαν ειναι ηλιθια η ερωτηση αλλα ειμαι τελειος ασχετος πανω στο θεμα.Ευχαριστω
xalkiadakhs 207gt - Τρι 23 Φεβ 2010, 20:33:33
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Στο foroum γράφονται σχεδόν τα πάντα για το αυτοκίνητο σου . . ..

e-tuners



+1
Wink Wink Wink
drdino - Τρι 23 Φεβ 2010, 20:51:28
Θέμα δημοσίευσης:
stefplak έγραψε:
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πανω στο θεμα της τουρμπινας.Καποιοι μου ειπαν πως οταν ειναι να σβησω το αμαξι πρεπει να το αφησω για λιγα λεπτα ανοιχτο ωστε να κρυωνει η τουρμινα και μετα να το κλεινω.Ισχυει κατι τετοιο;Συγγνωμη εαν ειναι ηλιθια η ερωτηση αλλα ειμαι τελειος ασχετος πανω στο θεμα.Ευχαριστω


Το σίγουρο είναι πως όταν σταματήσεις δεν σβήνεις με τη μια ώστε να προλάβει να σταματήσει η τουρμπίνα να περιστρέφεται πριν διακοπεί εντελώς η παροχή λαδιού. Μισό με ένα λεπτό αρκούν.

Από κει και πέρα, αν το έπινες πριν σταματήσεις, καλό είναι να περιμένεις μερικά λεπτά ακόμα να πέσουν οι θερμοκρασίες.
Paylos_207T - Τετ 24 Φεβ 2010, 23:31:27
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε προγραμμα
stefplak - Πεμ 25 Φεβ 2010, 17:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω παιδια να ειστε καλα....
rallaki-1 - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 16:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
stefplak έγραψε:
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες πανω στο θεμα της τουρμπινας.Καποιοι μου ειπαν πως οταν ειναι να σβησω το αμαξι πρεπει να το αφησω για λιγα λεπτα ανοιχτο ωστε να κρυωνει η τουρμινα και μετα να το κλεινω.Ισχυει κατι τετοιο;Συγγνωμη εαν ειναι ηλιθια η ερωτηση αλλα ειμαι τελειος ασχετος πανω στο θεμα.Ευχαριστω


Το καλύτερο είναι να κάνεις μια χαλαρή βόλτα πρίν σταματήσεις! Αλλά αν δεν έχεις κάνει και το έχεις ζορίσει πρίν το αυτοκίνητο τότε ΝΑΙ να το αφήνεις λίγο στο ρελαντι για να κρυώσει..
android - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 16:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
.

Από κει και πέρα, αν το έπινες πριν σταματήσεις, καλό είναι να περιμένεις μερικά λεπτά ακόμα να πέσουν οι θερμοκρασίες.


αν το πινεις καλυτερα να κανεις ενα χαλαρο τσουλιμα ...γιατι αν το καιες τερμα μπορει να περιμενεις κ 15 λεπτα ρελαντι να κρυωσει...γι αυτο 5 λεπτα πριν σταματησεις καλο ειναι να πηγαινεις κυρια....ο αερας κανει πολυ καλυτερη δουλεια απο το να περιμενεις ρελαντι


*μην ξεχναμε το πιο βασικο...κυρια το γκαζι μεχρι να ζεσταθει...αυτο το μοτερ τουρμπιζει για πλακα...κατι που δε θα του αρεσει οταν ειναι κρυα τα λαδια
alexandros 207 Rallye - Δευ 05 Ιούλ 2010, 10:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ωραια τα λετε ετσι ειναι
ζεσταμα και κρυωμα..... Very happy

Αλλα ειναι πολυ σπασιμο Twisted evil Evil

ειδικα το ζεσταμα...
εκει που θες να το πλακωσεις,κρατιεσαι Evil
και λες υπομονη.... σε 10 λεπτακια

ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΥΠΟΜΟΝΗ Question Question
KΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Ilias207Rallye - Δευ 05 Ιούλ 2010, 11:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως ειναι λιγο περιεργη αισθηση να θες να το πλακωσεις και η φωνη της λογικης να σου λεει ΟΧΙ!
Δοκιμασε να ορισεις ενα σημειο, στην καθημερινη σου διαδρομη, και πες οτι μεχρι να φτασω εκει πχ θα κανω αλλαγες πολυ χαμηλα.
Εγω τουλαχιστον ετσι το κανω. Μεχρι να βγω στον ανοιχτο δρομο, αλλαζω σχεδον ρελαντι. Απο κει και υστερα αναλογα την ορεξη ή αν υπαρξει κατι ενδιαφερον στο δρομο θα το πλακωσω. Βεβαια τωρα τελευταια το παω τελειως κυρια! Laughing
alexandros 207 Rallye - Δευ 05 Ιούλ 2010, 12:04:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ilias207Rallye έγραψε:
Οντως ειναι λιγο περιεργη αισθηση να θες να το πλακωσεις και η φωνη της λογικης να σου λεει ΟΧΙ!
Δοκιμασε να ορισεις ενα σημειο, στην καθημερινη σου διαδρομη, και πες οτι μεχρι να φτασω εκει πχ θα κανω αλλαγες πολυ χαμηλα.
Εγω τουλαχιστον ετσι το κανω. Μεχρι να βγω στον ανοιχτο δρομο, αλλαζω σχεδον ρελαντι. Απο κει και υστερα αναλογα την ορεξη ή αν υπαρξει κατι ενδιαφερον στο δρομο θα το πλακωσω. Βεβαια τωρα τελευταια το παω τελειως κυρια! Laughing


η καθημερινη μου διαδρομη ειναι περιπου 7-8χμ το πρωι και αλλα τοσα το μεσημερι που γυρναω απο τη δουλεια.τα λαδια ζεσταινονται οταν το εχω παρκαρει ειδη Exclamation Evil
αλλα και αυτο που λες οτι αλλαζεις σχεδον ρελαντι νομιζω οτι ειναι πολυ χαμηλα.η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να αλλαζεις γυρω στις 2000-2500 το πολυ
και το παν ειναι να πατας προοδευτικα το γκαζι
sotos 207Gt - Δευ 05 Ιούλ 2010, 13:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
Στο θεμα υπερβολικο σφυριγμα τσεκαρισε το κολλαρο εισαγωγης στην τουρμπινα γιατι υπαρχει και ενα θεμα σκισιματος.
Αν εχεις παθει αυτο θα ακους πολυ εντονα το στροφαρισμα(spool) της τουρμπινας και σε 3ες και 4ες οπως λες θα τραβαει πολυ ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο με αποτελεσμα την πτωση της αποδοσης.
Επισης αλλο ενα κολλαρο που σκιζεται ειναι αυτο που ενωνει την τουρμπινα με το δοχειο helmoltz(πλαστικος ηχητικος πνιχτης μεταξυ τουρμπινας κουλερ)οποτε θα εχεις μαλλον προβλημα αφου απο εκει θα εχεις απωλεια πιεσης.
Τελος κοιτα μηπως απλα χρειαζεται μια αρχικοποιηση παραμετρων ωστε να δουλεψουν ολα οπως πρεπει και τελικα δεν ειναι μηχανολογικο το προβλημα σου..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr