PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβληματα με 206 cc

dimx-5 - Παρ 16 Μάϊ 2003, 10:06:57
Θέμα δημοσίευσης: Προβληματα με 206 cc
Καλημερα, να συστηθω, Δημητρης, κατοχος ενος ΜΧ-5 1.8. Η καλη μου εχει ενα 206 cc και σκεφτομαι εδω και καιρο να ζητησω την βοηθεια σας για τα διαφορα προβληματα που αντιμετωπιζει. (μικρα μεν, σπαστικα δε).
1. Τριζει απο το σημειο που η οροφη ερχεται σε επαφη με το παρ-μπριζ. Εψαξα παλια θεματα εδω μεσα και ειδα κατι για καποιο spray κλπ. Υπαρχει? Κανει κατι ή στο μεταξυ βρηκατε καλυτερη λυση?
2. Το καθισμα σταματησε να πηγαινει τερμα πισω. Θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει το προβλημα εδω αλλα δεν βρηκα κατι αρκετα προσφατο. Πρεπει να παει συνεργειο ή υπαρχει κατι που μπορω να το κανω και μονος μου?
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).
TZAG - Παρ 16 Μάϊ 2003, 13:32:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με 206 cc
dimx-5 έγραψε:
1. Τριζει απο το σημειο που η οροφη ερχεται σε επαφη με το παρ-μπριζ. Εψαξα παλια θεματα εδω μεσα και ειδα κατι για καποιο spray κλπ. Υπαρχει?


Όχι μόνο ένα σπρέϊ υπάρχει αλλά πολλά! Autoglim, Wurth κλπ. Απλά θα πας σε μαγαζί ειδών αυτοκινήτου και θα ζητήσεις σπρέϊ συντήρησης πλαστικών/ελαστικών μερών, με συστατικό τη σιλικόνη. Θα περάσεις όλα τα πλαστικά και ελαστικά μέρη (οροφής & παράθυρων) με αυτό. Καλύτερη λύση δεν υπάρχει.

dimx-5 έγραψε:
2. Το καθισμα σταματησε να πηγαινει τερμα πισω. Θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει το προβλημα εδω αλλα δεν βρηκα κατι αρκετα προσφατο. Πρεπει να παει συνεργειο ή υπαρχει κατι που μπορω να το κανω και μονος μου?


Δεν γνωρίζω περί αυτού και καλύτερα να απευθυνθείς σε αντιπρόσωπο. Μπορεί να χρειάζεται αλλαγή των ραγών του καθίσματος.

dimx-5 έγραψε:
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).


Το 206CC είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση άλλα συμβατικά αυτοκίνητα. Αλλά μιλάς βάση των προσωπικών σου εμπειριών αφού έχεις το ΜΧ-5, το οποίο έχω οδηγήσει κι εγώ. Το MX-5 είναι roadster, χαμηλότερο, και πισωκίνητο. Το 206CC είναι ένα μικρό συμβατικό αυτοκίνητο που συνδιάζει την coupe μορφή με αυτή του cabrio. Άρα καμμιά σχέση.
Πάντως όσοι το χαμήλωσαν (μέχρι 30mm τουλάχιστον) έχουν δει καλύτερα κρατήματα.
alemao - Παρ 16 Μάϊ 2003, 14:12:35
Θέμα δημοσίευσης:
χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους κρατάει και καλύτερα στις στροφές Wink
Blue_Devil - Παρ 16 Μάϊ 2003, 16:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
Hello. Λοιπον σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον TZAG.Όσο αφορά το θέμα του καθίσματος θα σου πρότεινα την εξής λύση...
Προσπάθησε να φέρεις το κάθισμα πρώτα λίγο μπροστά και μετά πίσω τις πιο πολλές φορές ξελοκάρει και κινείται κανονικά...
Δε γνωρίζω γιατί συμβαίνει αυτό αλλά με τον παραπάνω χειρισμό συνήθως λύνεται το πρόβλημα...
overgr - Παρ 16 Μάϊ 2003, 17:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικά με κάθισμα
Ίσως και λίγο spray γράσσο στους σιδηρόδρομους να βοηθήσει λιγάκι.

Σχετικά με τριγμούς
Άφθονο spray σιλικόνης στα λάστιχα της οροφής και θα δεις το φως!!!
christhehealer - Παρ 16 Μάϊ 2003, 21:59:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με 206 cc
dimx-5 έγραψε:
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).


Εάν το πρόβλημα είναι οι κλήσεις, τότε θέλεις αντιστρεπτικές. Αυτό λέει η θεωρία.

Σου τονίζω όμως κάτι. Ότι εάν το σκληρήνεις (κοινώς το κάνεις τραπέζι), έχει τόσο γρήγορο τιμόνι το CC για να το μαζέψεις, όταν και εφόσον "φύγει";

Πάντως το πιο σοβαρό χαμήλωμα του club σε CC είναι του Nikel (δυστυχώς είναι φαντάρος και δεν μπορεί να απαντήσει) και έχει γίνει με kit από την Bilstein. Έχε το κατά νου, στην έρευνά σου.
dimx-5 - Κυρ 18 Μάϊ 2003, 23:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις. Προσπαθησα να σας γραψω και το Σαββατο αλλα κατι ετρεχε με το forum μαλλον.
Λοιπον το προβλημα με το καθισμα λυθηκε. Αφου ανοιξα ολα τα πλαϊνα πλαστικα ειδα οτι επεφτε ενα φρενο εκει ακριβως και δεν το αφηνε να φτασει μεχρι πισω. Αυτο το φρενακι (ενας σιδερενιος οδηγος) ειχε μαλλον κολλησει. Το εσπρωξα πισω με μια συρματινη κρεμαστρα και το προβλημα λυθηκε.
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, Blue Devil εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?

Οσο για το χαμηλωμα, εμενα μου φαινεται οτι καθεται πιο ψηλα απο οτι πρεπει. Χωραει ολοκληρο το χερι μου αναμεσα στο λαστιχο και το φτερο οταν πλενω τους θολους. Αλλα δεν το χαμηλωνω αφου η καλη μου καβαλαει πεζοδρομια για να παρκαρει στην δουλεια της. Μαλλον για λαστιχα θα παει.
TZAG - Δευ 19 Μάϊ 2003, 06:42:20
Θέμα δημοσίευσης:
dimx-5 έγραψε:
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?


Aκριβώς.
dimx-5 - Δευ 19 Μάϊ 2003, 09:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
dimx-5 έγραψε:
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?


Aκριβώς.


Συγγνωμη ΤΖΑG, μπερδεψα ποιος μου ειπε τι. Το σπρευ θα μπει σημερα το βραδυ για πρωτη φορα και θα του βαζω συνεχεια μεχρι να δω βελτιωση. Ευχαριστω.
PREDATOR_GR - Δευ 13 Ιούλ 2015, 14:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και από εμένα! Παρακαλώ πολύ εαν κάποιο μέλος έχει ή βρει κατα τύχη λάστιχο οροφής από 206 CC (αυτό σε σχήμα ''Π'') σε σχετικά καλή κατάσταση, ας με ενημερώσει σχετικά.
Χρίζει αντικατάστασης το δικό μου και το κόστος για καινούριο από αντιπροσωπεία όχι απλά είναι υπερβολικπό, αλλά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ..... Evil
nickgeo11 - Πεμ 17 Σεπ 2015, 19:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
για τους τριγμούς εγώ σωθηκα με μια για πάντα με μια μπάρα θόλων μπροστά.εδώ κ 6 χρόνια δεν ακούγεται τιποτα
OnyX - Παρ 18 Σεπ 2015, 20:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αποψη μου,μην το χαμηλωσεις πανω απο 3 εκατοστα.Το εχω δοκιμασει και εβρισκε το δαπεδο σε μικρα σαμαρακια και το εφερα παλι σε " μαμα " υψος.
Βελτιωση στο κρατημα ειδα με εγκαρσιες μπαρες δεσιματος στο δαπεδο ( περιοριστηκαν οι κλισεις του αμαξωματος ) και βελτιωση στο τιμονι ( πιο αμεσο ) με μιση μοιρα συγκλιση ).
PREDATOR_GR - Σαβ 19 Σεπ 2015, 13:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
A, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Αρα να το επαναφέρω σε μαμα ύψος με μαμα αναρτήσεις, ή να ψηλώσω λίγο τις coilovers; Και επιπλέον να βάλω και μια μπάρα θόλων;
Oxipali - Σαβ 19 Σεπ 2015, 17:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ είμαι στα 3.5 με 15αρες και γενικά δε βρισκει και σε κακό δρόμο η ράμπες.Παρ όλα αυτα θέλει προσοχή και να διαβάζεις τον δρόμο παραπάνω.Για πάρκινγ σε κράσπεδα , μόνο αν είναι χαμηλά.

Γενικά παίζουν και άλλα ρόλο , πχ σκληρότητα και μέγεθος ζάντας.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr