PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - 207 GT κομπιασμα στις χαμηλες και ψηλες στροφες

sotos27 - Τρι 17 Μάρ 2009, 22:19:18
Θέμα δημοσίευσης: 207 - 207 GT κομπιασμα στις χαμηλες και ψηλες στροφες
παιδιά δεν ήξερα που να γράψω και έγραψα εδω.το αμάξι είναι 1ο στάδιο και πάει πολυ καλά. εδώ και 3-4 μέρες το αμάξι έχει πέσει η απόδοσή του.το ειχα φουλαρει με άρα και στην μέση του ντεπόζιτου μου το έκανε.δεν τραβάει οπως τράβαγε.οταν φορτώνω 3η και πάει για κόφτη μου κάνει κόμπιασμα στις 5500 στροφές σαν να κόβει κάτι τα καύσιμά.το ίδιο και χαμηλά,δεν σκάβει όπως έσκαβε. έβαλα καινούργια βενζίνα μήπως είναι αυτό και το αποτέλεσμά είναι σχεδόν το ίδιο. κάνει πάλι όμως κόμπιασμα στις 3ες. έχετε καμιά ιδέα?
amafic - Τρι 17 Μάρ 2009, 22:36:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπιασμα στις χαμηλες και ψηλες στροφες
sotos27 έγραψε:
παιδιά δεν ήξερα που να γράψω και έγραψα εδω.το αμάξι είναι 1ο στάδιο και πάει πολυ καλά. εδώ και 3-4 μέρες το αμάξι έχει πέσει η απόδοσή του.το ειχα φουλαρει με άρα και στην μέση του ντεπόζιτου μου το έκανε.δεν τραβάει οπως τράβαγε.οταν φορτώνω 3η και πάει για κόφτη μου κάνει κόμπιασμα στις 5500 στροφές σαν να κόβει κάτι τα καύσιμά.το ίδιο και χαμηλά,δεν σκάβει όπως έσκαβε. έβαλα καινούργια βενζίνα μήπως είναι αυτό και το αποτέλεσμά είναι σχεδόν το ίδιο. κάνει πάλι όμως κόμπιασμα στις 3ες. έχετε καμιά ιδέα?


Μόνο με 3η στο κιβώτιο;
sotos27 - Τρι 17 Μάρ 2009, 23:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχω χωρο για 4η.αλλα και με 1ες και 2ες μου ψιλοαργει να φορτωση.καλα παει αλλα οχι οπως πηγαινε.να φανταστεισ με rc παω μαζι τωρα που πριν το ξεβρακωνα
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 08:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
την περασμενη εβδομαδα ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα.
Κατα καιρους φαινεται να σταματαει αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Με τα πολλα μου πεταξε σφαλμα για τον πρωτο λ.
Μετα απο τηλ στον Αργυρη(να ναι καλα το παλικαρι) μου ειπε να τον πεταξω στα σκουπιδια και να παω και καρφι για χρονισμα.
Σημερα το πρωι θα τον λυσω να δω σε τι κατασταση ειναι.
Δεν το τσεκαρεις και συ καλυτερα? Sad
Κανονικα σου δινει την αισθηση οτι ειναι κουφιο.
Τσεκαρησε και τη σκαστρα σου.
Αν βρω κατι ακομα θα το ποσταρω να γλυτωνουμε ενα ενα... Wink
mez - Τετ 18 Μάρ 2009, 10:06:17
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
να παω και καρφι για χρονισμα.


Εεεεε....είναι ασυνήθιστο για σύγχρονο αυτοκίνητο, ή εγώ κάνω λάθοςι!!!! Question Question Question
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 10:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχως ετσι ειναι και δεν ειναι μονο τα δικα μας αλλα και τα μινι το ιδιο προβλημα εχουν.
Τεντωτηρες και χρονισματα.Μαλλον η BMW την εχει κανει την πατατα..
mez - Τετ 18 Μάρ 2009, 10:22:36
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι ότι, υπάρχει πιθανότητα να συμβεί ή είναι αναγκαιότητα ανά τακτά χρονικά διαστήματα να πηγαίνουμε τα αμάξια μας για χρόνισμα?
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 10:41:33
Θέμα δημοσίευσης:
μια φορα το κανεις και τελος
Το υλικο αλλαζει και πλεον μετα δεν υπαρχει φοβος...
sotos27 - Τετ 18 Μάρ 2009, 14:38:10
Θέμα δημοσίευσης:
ξέχασα να πω ότι για κάποια φάση έβγαλα το φίλτρο αέρος για να το καθαρίσω αλλά κάτι έτυχε και έπρεπε να πάω με το αμάξι κάπου κοντά και ήταν τελείως ελεύθερη η εισαγωγή. μήπως διάβασε το πρόγραμμά άλλη αναλογία αέρα καυσίμου και μππερδεψε το πρόγραμμά που ήδη είναι πειραγμένο? λέω τώρα. έχω ξενερωση πολύ.αν το πάω peugeot θα διαβάσει το πρόγραμμά ότι είναι πειραγμένο?αν και ο ανδριαννακης είπε όχι.θα τον πάρω ένα τηλ να τον ρωτήσω και αυτόν να δω τι θα πει.
power - Τετ 18 Μάρ 2009, 17:31:59
Θέμα δημοσίευσης:
mez έγραψε:
Το θέμα είναι ότι, υπάρχει πιθανότητα να συμβεί ή είναι αναγκαιότητα ανά τακτά χρονικά διαστήματα να πηγαίνουμε τα αμάξια μας για χρόνισμα?


Για πιο χρονισμο μιλαμε?
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 17:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
εκκεντροφορων
βασικα το χανει απο κατω απο την τροχαλια μεταδοσης..
makis106 - Τετ 18 Μάρ 2009, 17:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
εκκεντροφορων
βασικα το χανει απο κατω απο την τροχαλια μεταδοσης..

Θέλετε να πείτε ότι ο κινητήρας αποχρονίζεται Question Question
Δηλαδή τι, πηδάει δόντι Question Και για ποιο λόγο Question Question Question
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 18:12:55
Θέμα δημοσίευσης:
το προβλημα ειναι οτι δεν εχει δοντι αλλιως δεν θα ''πηδαγε''
Το ελλατωμα απο λεγομενα φιανεται να ειναι το υλικο κατασκευης το οποιο ουσιαστικα γλυστραει κατα καποιο τροπο αλλα ελαχιστα,αποσταση ομως που ειναι ικανη να σου αλλαξει το δουλεμα.
Δεν ειναι τοσο ωστε να καρφωσει κλπ.
Αν ειχαν βαλει σφηνα κατω δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα απο οτι εχω καταλαβει μαλλον δεν γινοταν...
makis106 - Τετ 18 Μάρ 2009, 18:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Γλιστράει το γρανάζι της αλυσίδας χρονισμού επάνω στον στροφαλοφόρο θες να πεις?
Μου φαίνεται αδιανόητο! Να μου πεις ότι απορυθμίστηκε το valvetronic που ελέγχεται ηλεκτρονικά να το καταλαβω! Τέλος πάντων, ίσως ο Αργύρης ή κάποιος άλλος να έχει ανάλογη εμπειρία και να μπορέσει να μας το εξηγήσει...
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 18:46:36
Θέμα δημοσίευσης:
ναι απο το στροφαλο
βασικα ο Αργυρης με διαφωτισε σε αυτο.
Απλα ελπιζω αν εκανα καπου λαθος να με διορθωσει...
sotos 207Gt - Τετ 18 Μάρ 2009, 20:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδες..
οσον αφορα μονο τα κομπιασματα και καποια τρανταγματα στο ρελαντι(ο χρονισμος συνεχιζει κανονικα να υπαρχει σαν βασικη διαδικασια τουλαχιστον στο δικο μου)η βλαβη ηταν φοβερα περιεργη και δεν ξερω κατα ποσο αγγιζει τις δικες σας καταστασεις.
Πριν γελασετε με αυτα που θα διαβασετε, αν δεν ξερετε τον τροπο λειτουργιας του αυτοκινητου(εγω δεν το ξερα παντως τωρα το εμαθα),σας γνωστοποιω οτι εχω ενα πολυ ομορφο χαρτακι στα χερια μου απο την ιδια την εταιρια που λεει για επιλυση του συγκεκριμενου προβληματος.
Ο Αργυρης που ειναι σπαθι παιδι και ειμαι σιγουρος οτι μπορει να επιβεβαιωσει την βλαβη γιατι σιγουρα την ξερει ,αν κανω λαθος ας με διορθωσει.
Παλικαρια λαδακια τσεκαρετε κυριως αν κινηστε για λιγο χρονικο διαστημα και μετα το σβηνετε.
Η βλαβη γραφεται ως "μη ασφαλισμενη τροχαλια συστηματος μεταβλητου χρονισμου εκκεντροφορου εισαγωγης την στιγμη του σβησιματος" και οφειλεται στο πολυ υψηλο ιξωδες του λαδιου οταν ο κινητηρας σβησει πριν το λαδι ξεπερασει τους 70 βαθμους κελσιου.
Συμβαινει σε ολους τους κινητηρες EP3,EP6,EP6DT,EP6DTS.
Προσωπικα τα δικα μου λαδια ειχαν σπασει μετα απο αλλαγη μαρκας λαδιου και 10000χλμ + του οτι ειχε πεσει η σταθμη.
Το μοτερακι μου αποδιδει καλυτερα χωρις τρανταγματα και κοψιματα μεχρι τον κοφτη τουλαχιστον τα λιγα χλμ που εκανα για δοκιμη.
Περιμενω τα ανταλλακτικα για να χρονιστει και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου και ειδωμεν. Wink
Touristas - Τετ 18 Μάρ 2009, 21:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορεί να δουλέψει σωστά το VVT του εκεντροφόρου εισαγωγής για αυτό σου τα έκανε αυτά.
Να έχεις κατά νου και την ηλεκτροβάνα του VVT όμως μπορεί να αυτή να σου δημιουργήσει προβλήματα.
Arvas - Πεμ 19 Μάρ 2009, 00:04:55
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μου κανει κατι πολυ μικρα τρανταγματα στο ρελαντι αλλα καθολου διακοπες και οταν ειχα ρωτησει μου ειχαν πει οτι δεν ειναι τιποτα... αυτο εννοειτε;;
sotos 207Gt - Σαβ 21 Μάρ 2009, 09:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Arvas έγραψε:
εμενα μου κανει κατι πολυ μικρα τρανταγματα στο ρελαντι αλλα καθολου διακοπες και οταν ειχα ρωτησει μου ειχαν πει οτι δεν ειναι τιποτα... αυτο εννοειτε;;

ναι.Αν ειναι θα ρθουν και τα κοψιματα ,να εχεις το νου σου.
Γενικα το προβλημα συνανταται σε περιπτωσεις που κανεις μικρες διαδρομες οπως εγω εδω στο νησι και το λαδι δεν προλαβαινει να ζεστανει.
Το νερο ναι αλλα το λαδι οχι.Καποια στιγμη κολλαει σε λαθος θεση και πρεπει να πας μια χαλαρη βολτα να ζεστανει το λαδι κανονικα μεχρι τη μεση και μετα να το αφησεις να κρυωσει για να ερθει στη θεση του..
sotos 207Gt - Σαβ 21 Μάρ 2009, 09:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορεί να δουλέψει σωστά το VVT του εκεντροφόρου εισαγωγής για αυτό σου τα έκανε αυτά.
Να έχεις κατά νου και την ηλεκτροβάνα του VVT όμως μπορεί να αυτή να σου δημιουργήσει προβλήματα.

Ρε φιλε πηρε ο δικος μου την πλατφορμα και του ειπαν για την ηλεκτροβανα και μου επεσε το σαγονι.
Λεει αν δεν βγει την εκατσες ε?
Σου εχει τυχει να μη βγει και να πηγαινεις για κομπλε κεφάλι?
Χα χα για φαντασου και εκτος εγγυησης 2100 ε? Silly
Αστα.
Να σαι καλα φιλε,αν δεν μου ελεγες για αυτην δεν θα ρωταγε και δεν θα το ξερε τι προσοχη θελει εκει μεσα.
Ευγε φιλε.
Καταυποχρεος.... Wink Thumb Left Love
Touristas - Σαβ 21 Μάρ 2009, 19:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρά βγαίνει δεν υπάρχει περίπτωση να κωλύσει απλά είναι πακέτο εκεί μέσα που είναι χωμένη , το κέρατο μου. Evil
sotos27 - Σαβ 21 Μάρ 2009, 20:38:36
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παιδιά δεν ξέρω βρείτε μου μια λύση. Ανοίγω το αμάξι από χαμηλά τέρμα γκάζι και όπως είχα γράψει και στο τόπικ έχω κόμπιασμα χαμηλά.Στις 3ες όταν πάει για κόφτη μόλις πάει 6000 στροφές τέλος.Δεν ανεβάζει άλλο.Τι μαλ***α είναι αυτή τώρα? Μετά που το ξανά άνοιξα δεν μου το έκανε. Βρείτε μου λύση αν μπορείτε γιατί έτοιμος είμαι να το δώσω να σας πω και δεν το θέλω.
Touristas - Κυρ 22 Μάρ 2009, 09:42:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχεις κοιτάξει καθόλου το αμάξι για χρονισμό ή άλλα σφάλματα που ίσως μπορεί να έχει.Πόσα χιλιόμετρα έχει , τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι?
Arvas - Κυρ 22 Μάρ 2009, 21:07:20
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:

Το νερο ναι αλλα το λαδι οχι.Καποια στιγμη κολλαει σε λαθος θεση και πρεπει να πας μια χαλαρη βολτα να ζεστανει το λαδι κανονικα μεχρι τη μεση και μετα να το αφησεις να κρυωσει για να ερθει στη θεση του..


ποιο να ερθει στην θεση του;; για ξαναριχτο...
sotos 207Gt - Κυρ 22 Μάρ 2009, 22:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
η βαλβιδα του vvt.
Sorry complicated.
Πρεπει να το δεις με τα ματια σου για να το καταλαβεις.Εχω καποιες γνωσεις αλλα δεν φτανω μεχρι τελικης επεξηγησεως.
Τουριστας χωραφι.
Παντως σε γενικα μπακαλικα εχει μια βαλβιδα η οποια για να δουλεψει σωστα πρεπει να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας,ουσιαστικα να φτασει το λαδι στο σωστο ιξωδες.Αυτο συμβαινει μονο οταν το λαδι ξεπερασει τους 70 βαθμους.Αν δεν φτασει εκει και το σβησεις υπαρχει περιπτωση να κολλησει το vvt και παρε με το χρονισμο που ενδεχεται να χρειαζεται αστα να πανε κατασταση.
Τωρα που το σκεφτομαι αναρωτηθητε γιατι παει ελαφρως καλυτερα αν του τα δωσεις με ζεστα λαδια.
Arvas - Κυρ 22 Μάρ 2009, 23:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οκ εχω καταλαβει οτι αν το σβησεις και δεν εχει φτασει στους 70 το λαδι γλιστραει ο ιμαντας αν δεν κανω λαθος... αυτο επανερχεται μονο του με καποιο τροπο η πρεπει να το παμε συνεργειο για χρονισμο;;;
rubal - Κυρ 22 Μάρ 2009, 23:59:03
Θέμα δημοσίευσης:
εχθες το βραδυ μου εκανε και εμενα μια τζουφια το αμαξι... ενω φορτωνε την 5η εκανε μια διακοπη για 1sec σαν να εχασε πιεση κ μετα συνεχισε κανονικα... Confused

εντομεταξυ πριν κανενα 2μηνο με τα κρυα ειχα ακουσει ενα κροταλισμα οταν το εβαλα μπρος 1-2 φορες αλλα σταματησε μολις ζεσταθηκε... πρεπει να ανησυχώ?
sotos 207Gt - Δευ 23 Μάρ 2009, 09:49:10
Θέμα δημοσίευσης:
το κροταλισμα ειναι η καδενα...το αλλο εγω δεν γνωριζω ισως να ηταν και η βενζινη..
sotos27 - Σαβ 18 Απρ 2009, 10:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το αμαξι το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι δεν ειναι τιποτε.τελικα ηταν η βενζινα.εβαλα ενα βελτιωτικο στο ρεζερβουαρ για να καθαρισει λιγο και ολα καλα.τωρα παει οπως πηγαινε.αν ειχε καποιο προβλημα θα εβγαζε check.
sotos 207Gt - Σαβ 18 Απρ 2009, 10:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
sotos27 έγραψε:

αν ειχε καποιο προβλημα θα εβγαζε check.

μμμμ. οχι απαραιτητα...
sotos27 - Σαβ 18 Απρ 2009, 14:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
ρε συνονοματε να σε ρωτησω κατι.και εμενα ειναι 1ο σταδιο το αμαξι.προγραμμα plex tuning,εισαγωγη,και εξατμιση.τωρα του εβαλα downpipe και καταλυτη js racing με 200 τρυπες.μηπως πρεπει να παω ανδριαννακη παλι για ρυθμιση?μου φενεται οτι δεν τραβαει ετσι οπως τραβαγε
Road_Runner - Σαβ 18 Απρ 2009, 15:42:52
Θέμα δημοσίευσης:
2 post πιο πανω ειπες οτι πηγαινει οπως πηγαινε.. Αποφασισε Wink
sotos 207Gt - Σαβ 18 Απρ 2009, 16:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
sotos27 έγραψε:
ρε συνονοματε να σε ρωτησω κατι.και εμενα ειναι 1ο σταδιο το αμαξι.προγραμμα plex tuning,εισαγωγη,και εξατμιση.τωρα του εβαλα downpipe και καταλυτη js racing με 200 τρυπες.μηπως πρεπει να παω ανδριαννακη παλι για ρυθμιση?μου φενεται οτι δεν τραβαει ετσι οπως τραβαγε
κανονικα ναι θα θελει διορθωση..
AlienHack - Τετ 29 Απρ 2009, 14:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Α ρε! να τετοια βλέπω και αναπολώ την εποχή των καρμπιρατερ!
με τα χιλια μυρια ηλεκτρονικα υποβοηθηματα ελενχου και δουλέματος της μηχανης που εχουν τα αμαξια μας ποια σε λιγο θα μας λενε "τι ξαφνικα δεν δουλευε η τουρμπινα? κανε επανεκίνηση την ECU, κλεισε το ρευμα και ξαναβαλε μρος!!" Laughing Twisted evil

Ενας απο τους λογους που γουσταρω τα 106-206 ειναι οτι βρίσκονται στην ενδιαμεση μεταβαση (απο μηχανικη-ελεκρονικη αποψη) απο ωμές μηχανες με καρμπυρατερια κτλ σε ηλεκτονικες μηχανες με valvetronic και injection κtl..

εχουν εγκεφαλο μεν αλλα οι σενσορες ολοι κιολοι ειναι 3-4 βασικοι, ενας μαπ , 2 λ .. κανεις τα πειραγματα σου και ψηλοκαταλαβαινεις ευκολα τι μποει να φτεει.. με τους καινουριους κινητηρες δεν ξερεις απο που να αρχησεις και που να τελειωσεις το ψάξιμο... Crying or Very sad Confused
sotos 207Gt - Τετ 29 Απρ 2009, 17:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Α ρε! να τετοια βλέπω και αναπολώ την εποχή των καρμπιρατερ!
με τα χιλια μυρια ηλεκτρονικα υποβοηθηματα ελενχου και δουλέματος της μηχανης που εχουν τα αμαξια μας ποια σε λιγο θα μας λενε "τι ξαφνικα δεν δουλευε η τουρμπινα? κανε επανεκίνηση την ECU, κλεισε το ρευμα και ξαναβαλε μρος!!" Laughing Twisted evil


Απο και κλειεται με καρμπυρατερ ομως να εχεις φτασει να χεις 150 αλογα και 26 κιλα ροπη με αυτους τους ρυπους Wink Wink Wink
makis106 - Πεμ 30 Απρ 2009, 07:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Α ρε! να τετοια βλέπω και αναπολώ την εποχή των καρμπιρατερ!
με τα χιλια μυρια ηλεκτρονικα υποβοηθηματα ελενχου και δουλέματος της μηχανης που εχουν τα αμαξια μας ποια σε λιγο θα μας λενε "τι ξαφνικα δεν δουλευε η τουρμπινα? κανε επανεκίνηση την ECU, κλεισε το ρευμα και ξαναβαλε μρος!!" Laughing Twisted evil


Απο και κλειεται με καρμπυρατερ ομως να εχεις φτασει να χεις 150 αλογα και 26 κιλα ροπη με αυτους τους ρυπους Wink Wink Wink

+1 Να συμπληρώσω... και με αυτή την κατανάλωση. Wink
AlienHack - Πεμ 30 Απρ 2009, 09:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
ε ναι ρε.. αν ηταν ακομα καρμπυρατερ θα δουλευαμε (και διπλα καρμπυρατερ μαλιστα!!! Laughing )
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr