PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κλιματισμός και Ρελαντί

NICK - Τετ 14 Μάϊ 2003, 19:27:48
Θέμα δημοσίευσης: Κλιματισμός και Ρελαντί
Παρατήρησα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο ένα αρκετά ενοχλητικό φαινόμενο όταν δουλεύει ο κλιματισμός : πατώντας τον συμπλέκτη για να σταματήσω ή για να αλλάξω ταχύτητα,οι στροφές της μηχανής πέφτουν πολύ απότομα,σε σημείο να κοντεύει να σβήσει ο κινητήρας,πράγμα που λίγες φορές συνέβει Scratch . Είναι αυτό το φαινόμενο συχνό και σε σας ή συμβαίνει μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο ; Δώστε μου τα φώτα σας για άλλη μια φορά , για να ησυχάσω ή να αρχίσω να τρέχω... Confused
mick206 - Τετ 14 Μάϊ 2003, 19:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικό είναι όταν έχεις τον κλιματισμό να πέφτει αρκετά η ισχύς του κινητήρα αφού το μοναδικό ψυγείο και φτερωτή που υπάρχει(στα 1,1 και στα 1,4),πρέπει να καλύψει ΚΑΙ τις ανάγκες του κινητήρα αλλά ΚΑΙ τον κλιματισμό! Οπότε όταν θα πρέπει να αλλάζεις ταχύτητες να αρχίσεις να ιοθετείς το συστημα των ξερογκαζιών. Smile
Δέν υπάρχει λόγος να ανησυχείς... Wink
mcdmate - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 06:07:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ίδια συμπεριφορά παρατηρούσα στην αρχή και στο δικό μου, όχι συχνά αλλά το έκανε, ίσως έχει δίκιο ο mick206 με την μόνη διαφορά ότι σε εμένα το παρουσίαζε όχι μόνο στην αλλαγή αλλά και σε στάση όταν δούλευε ρελαντί, σε ερώτηση στην πεζό δεν ήξεραν τίποτα Question Question Question , καλό είναι να τους το πάς μπορεί να είναι πολλά ακόμα και το πιο αθώο, κακή βενζίνη πχ, μιας και οι ανάγκες του κινητήρα αυξάνονται, σε μένα όπως άρχισε έτσι ξαφνικά σταμάτησε.
chatasos - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 06:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, αλλά η μηχανή δεν έχει σβήσει ποτέ. Αυτό που με είχε παραξενέψει είναι ότι ήταν πιο έντονο το φαινόμενο όταν είχα αλλάξει ιμάντες (χρονισμού/δυναμό). Τόσο έντονο, που μου είχε μπει η υποψία μήπως είχαν κάνει καμιά βλακεία με τον ιμάντα του δυναμό. Τελικά μετά από ένα μήνα επανήλθε στα κανονικά του.

Το φαινόμενο είναι πιο έντονο όταν είμαι στο ρελαντί (σταματημένος) και ανάβω το A/C. Σε όσο μεγαλύτερη σκάλα το ανάψω, τόσο πιο πολύ πέφτουν οι στροφές. Αλλά όπως είπα και παραπάνω δεν μου έχει σβήσει η μηχανή ποτέ.
pezomania - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 07:48:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.
Ady - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 08:02:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλιματισμός και Ρελαντί
NICK έγραψε:
Παρατήρησα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο ένα αρκετά ενοχλητικό φαινόμενο όταν δουλεύει ο κλιματισμός : πατώντας τον συμπλέκτη για να σταματήσω ή για να αλλάξω ταχύτητα,οι στροφές της μηχανής πέφτουν πολύ απότομα,σε σημείο να κοντεύει να σβήσει ο κινητήρας,πράγμα που λίγες φορές συνέβει Scratch . Είναι αυτό το φαινόμενο συχνό και σε σας ή συμβαίνει μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο ; Δώστε μου τα φώτα σας για άλλη μια φορά , για να ησυχάσω ή να αρχίσω να τρέχω... Confused

Μην ανησυχείς...........Συμβαίνει και σε μένα...........
chatasos - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 08:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.


Γιώργο, το κατέβασμα είναι στιγμιαίο, την στιγμή που ανοίγεις το A/C και για 2-3" το πολύ (και αυτό όχι πάντα). Μετά εννοείται ότι ανεβαίνουν οι στροφές.
micho - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 09:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα πάλι πεφτουν οι στροφες και ανεβαινουν μονο αν το κλεισω το a/c Sad
GIANNIS206 - Πεμ 15 Μάϊ 2003, 09:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε Νίκο είναι θέμα καθαρά του κινητήρα σας!
Αφου σε καθησυχάζουν τα παιδιά ξέχνα αυτά που σου έλεγα!
mcdmate - Παρ 16 Μάϊ 2003, 05:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα, ρε παιδιά το να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα όταν ανάβεις το ac είναι λογικό και το πιο σωστό, τουλάχιστον αυτό γίνεται στα πιο πολλά αυτοκίνητα, το να χάνει το ρελαντί την σταθερότητα η το να σβήνει είναι πρόβλημα οπότε καλό είναι να μην καθησυχάζουμε κανέναν, απλά στην δική μου περίπτωση αυτό σταμάτησε να συμβαίνει κάποια στιγμή από μόνο του, λες να μην είχε πάρει γραμμή ο εγκέφαλος ότι είχα ac Shocked Shocked Shocked …λες Confused Confused Confused .

Για μια φορά ακόμα πήγαινε να το ελέγξουν, όσο καιρό ακόμα το κάνει, έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
pezomania - Παρ 16 Μάϊ 2003, 07:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
pezomania έγραψε:
Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.


Γιώργο, το κατέβασμα είναι στιγμιαίο, την στιγμή που ανοίγεις το A/C και για 2-3" το πολύ (και αυτό όχι πάντα). Μετά εννοείται ότι ανεβαίνουν οι στροφές.


Τάσο, το να σου ρίξει για λίγο τις στροφές 1,2 sec , δεν είναι θέμα, αλλά να μην σου κρατάει ρελαντί & οι στροφές να παίφτουν τόσο, ώστε να νομίσεις ότι θα σβήσει, τότε αυτό δεν είναι φυσιολογικό.
Ivang - Παρ 16 Μάϊ 2003, 08:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, συμφωνώ κι εγώ, όταν έχω το Α/C ανοικτό οι στροφές του κινητήρα είναι περισσότερες στο ρελαντί. Έχει καμιά σχέση μήπως ο κλιματισμός με το Α/C, γιατί στον κλιματισμό δεν έχει σκάλες, απλά το έχω στο AUTO !!!
mick206 - Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή πολλοί νομίζουν πως είναι το ίδιο ο κλιματισμός και το A/C πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα...
Παιδιά,άλλο ο κλιματισμός και άλλο το air condition... Wink
Υπάρχουν διαφορές όσον αφορά και στη λειτουργία τους αλλα και στην κατανάλωση βενζίνης. Και όπως είπε και ο Βαγγέλης...
Ivang έγραψε:
στον κλιματισμό δεν έχει σκάλες, απλά το έχω στο AUTO !!!

Τώρα όσον αφορά τις στροφές εγώ έχω παρατηρήσει ότι άντε να ανεβάσει λίγο στροφές.Το ρελαντί όμως είναι σταθερό,δέν έχει πρόβλημα.
Και φυσικά μια μικρή απώλεια(που φαίνεται έντονα)απο τα 60 αλογάκια που έχω... Sad Rolling eyes
GIANNIS206 - Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Βαγγέλη άρχισες να γράφεις?Μπράβο βρε!

Και εμένα μου ανεβάζει λίγο τις στροφές α/c έχω.
¨ομως ακούγεται τσικ τσικ στα ξεκινήματα και στα σταματήματα και ότν ρώτησα μου είπαν ότι βγαίνει το κομπρεσεράκι εκτός για να μην έχει πρόβλημα στο ξεκίνημα.
GIANNIS206 - Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω είπατε ότι άλλο κλιματισμός και άλλο a/c.
Σωστό και δεκτό!Για το θέμα της οικονομίας καυσίμου μπορείτε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω!
Κάτι μου λέει ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο ο κλιματισμός θα είναι πιο οικονομικός!
mick206 - Παρ 16 Μάϊ 2003, 12:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Για το θέμα της οικονομίας καυσίμου μπορείτε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω!

Όλοι λίγο πολύ ξέρουμε την διαδικασία λειτουργίας του air condition...
Τώρα αυτό που είπα για τη βενζίνη μπορεί να είναι και άστοχο ConfusedRolling eyesEmbarassed
Οπότε μπορεί να φάω και καμία SplatSplatSplat
Εγώ έτσι το σκέφτηκα σαν πιο λογικό(πιο οικονομικός ο κλιματισμός)
Μπορεί να κάνω και λάθος... Embarassed
Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να είσαι σίγουρος πως θα σε διαφωτίσει περισσότερο Wink
Alex - Σαβ 17 Μάϊ 2003, 02:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω air-con και το ρελαντι μου ανεβενει κατ'ευθειαν με το πατημα του κουμπιου γυρω στις 300-400 στροφες.. μετα ηρεμει και ειναι γυρω στις 1000 σταθερα..

Καμια φορα σκαλωνει σε κατι 2χιλιαρα η 1500 οπου μπορεις να ανεβεις μεχρι και ανηφορα με 3η χωρις να πατας γκαζι Shocked Shocked Shocked .. Καλη μοντα ε?
chatasos - Σαβ 17 Μάϊ 2003, 10:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:

Καμια φορα σκαλωνει σε κατι 2χιλιαρα η 1500 οπου μπορεις να ανεβεις μεχρι και ανηφορα με 3η χωρις να πατας γκαζι Shocked Shocked Shocked .. Καλη μοντα ε?


Το δικό σου αμάξι Alex είναι από άλλο κόσμο Roll eyes Eek Weird look
NICK - Δευ 19 Μάϊ 2003, 16:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά,καταρχήν σας ευχαριστώ για τις τόσες απαντήσεις,αλλά νομίζω ότι μπερδευτήκατε λίγο.Είπα απλά πως , όταν πάω να σταματήσω και πατώ συμπλέκτη, τότε και ορισμένες μόνο φορές μου έσβησε.Πιο συχνά ρίχνει ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ττις στροφές της μηχανής στις 600 και τις επαναφέρει αμέσως.Όσο για το ρελαντί με αναμμένο τον κλιματισμό, είναι πάντα σταθερότατο στις 800 σαλ αντί στις συνηθισμένες 740 περίπου.
Για να μου πείτε τώρα,τι είναι ο αισθητήρας του κιβωτίου;Προχτές που πήγα και έκανα συντήρηση στον κλιματισμό σε έναν ηλεκτρολόγο που εκτιμώ και σέβομαι πάρα πολύ,ανέφερα το πρόβλημα και μου απάντησε πως κατά 99,9% φταίει ο αισθητήρας του κιβωτίου ταχυτήτων Shocked Shocked Exclamation Exclamation .Μου εξήγησε κάποια πράγματα για το πως μπορεί να συμβεί αυτό ,αλλά να σας πω την μαύρη αλήθεια δεν τα συγκράτησα (δεν είμαι δα και μηχανικός για να καταλαβαίνω τα πάντα..).Τι λέτε λοιπόν οι μηχανολόγοι της παρέας μας Question Question
mcdmate - Πεμ 29 Μάϊ 2003, 05:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα.
Το ρελαντί στις 740 σαλ μου φαίνεται λίγο παράξενο. Το δικό μου από την πρώτη στιγμή λειτουργίας είναι στις 800 + και με το AC στις 900 +, είναι 1400 κκ.

Σε περίπου ανάλογη περίπτωση προβλήματος, και στους πιο πολλούς ήταν το βηματικό μοτέρ, συνήθως αυτή η βλάβη χτυπάει μετά από 40000 χλμ, δες και αυτό.

Για την βλάβη που λές δεν έχω ξαναδιαβάσει η ξανακούσει μέχρι τώρα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr