PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Τουρμπισμα του 207 1600 120ps

soulis - Τρι 03 Μάρ 2009, 23:21:36
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Τουρμπισμα του 207 1600 120ps
γεια σασ ρε παιδια πωσ παει ειμαι καοχοσ ενοσ 207 120 ps και σκεφτομαι να το τουρμπισω προσ το παρον εχει μονο εξατμιση και φιλτρο εχει κανεισ καμια ιδεα για το τι παιζει .ειμαι μηχανικοσ και το φτιαχνω μονοσ μου και ψαχνω συνεχεια για πραγματα
206kwn - Τρι 03 Μάρ 2009, 23:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
πουλα το και παρε ενα ελαφρως μεταχειρισμενο 207 ραλυ Wink
sotos 207Gt - Τετ 04 Μάρ 2009, 00:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε συ 206 γιατι?
Με μια τ28 θα μας στειλει και για τσαγακι ο τυπος.
206kwn - Τετ 04 Μάρ 2009, 00:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
Οχι ρε συ 206 γιατι?
Με μια τ28 θα μας στειλει και για τσαγακι ο τυπος.


αν γινει μια σωστη μετατροπη (πραγμα ασυμφορο οικονομικα) τουρμπισμα-στησιμο-φρενα-ζαντολαστιχα-καταναλωση τοτε οκ και γω μαζι σου.......αλλα αυτο δεν γινεται σχεδον ποτε......
σε ολες τις αλλες περιπτωσεις οχι γιατι θα εισαι εμπα ψυχη εβγα ψυχη αν ποτε δουλεψει σωστα και δεν τα κανει ολα εμετο......

αν βαλεις κατω τα λ7 και πεις οτι για τη μετατροπη θα θες πχ 5000 ευρω (που ειναι καμποσα παραπανω αλλα τεσπα) + οοοοοολα τα τρεξιματα που θα εχεις δεν νομιζω να αξιζει τη στιγμη που ο δρουιδης του κλαμπ μπορει να βγαλει 190+++ απο ενα ραλακι με ενα μονο προγραμμα.........
τη στιγμη που ηδη η πεζω εχει βγαλει 207 τουρμπο εργοστ6ασιακο και στην αγορα ηδη γυρνανε πολλα μεταχειρισμενα για ποιο λογο να τουρμπισεις 207 απλο?????
akis23 - Τετ 04 Μάρ 2009, 01:27:41
Θέμα δημοσίευσης:
+1
salex - Τετ 04 Μάρ 2009, 07:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, εδώ και δεκαπέντε χρόνια γίνονται τουρμπίσματα.
Δεν υπάρχει σωστή μετατροπή εις ό,τι αφορά ατμοσφαιρικά που τουρμπίζονται. Όλα έχουν δυσλειτουργίες και ημερομηνία λήξης ή υπερβολικά μεγάλο κόστος.

Οι περισσοτεροι νομίζουν ότι τούρμπισμα=απλώς φοράω μια τουρμπίνα. Μα δεν είναι έτσι.

Σωστή μετατροπή είναι να φορέσεις ένα τροπέτο 207 1.6T.
Δηλαδή ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο επάνω στο αυτοκινητό σου.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να πουλήσεις το δικό σου, να πληρώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις ένα τέτοιο κατευθείαν.
sotos 207Gt - Τετ 04 Μάρ 2009, 10:17:04
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
sotos 207Gt έγραψε:
Οχι ρε συ 206 γιατι?
Με μια τ28 θα μας στειλει και για τσαγακι ο τυπος.


αν γινει μια σωστη μετατροπη (πραγμα ασυμφορο οικονομικα) τουρμπισμα-στησιμο-φρενα-ζαντολαστιχα-καταναλωση τοτε οκ και γω μαζι σου.......αλλα αυτο δεν γινεται σχεδον ποτε......
σε ολες τις αλλες περιπτωσεις οχι γιατι θα εισαι εμπα ψυχη εβγα ψυχη αν ποτε δουλεψει σωστα και δεν τα κανει ολα εμετο......

αν βαλεις κατω τα λ7 και πεις οτι για τη μετατροπη θα θες πχ 5000 ευρω (που ειναι καμποσα παραπανω αλλα τεσπα) + οοοοοολα τα τρεξιματα που θα εχεις δεν νομιζω να αξιζει τη στιγμη που ο δρουιδης του κλαμπ μπορει να βγαλει 190+++ απο ενα ραλακι με ενα μονο προγραμμα.........
τη στιγμη που ηδη η πεζω εχει βγαλει 207 τουρμπο εργοστ6ασιακο και στην αγορα ηδη γυρνανε πολλα μεταχειρισμενα για ποιο λογο να τουρμπισεις 207 απλο?????
Thumb Left να σου πω οτι δεν συμφωνω αποκλειεται.Απλα για την περιπτωση που δεν θελει με την καμια να το αποχωριστει η δεν τον συμφερει λογω δανειου...
sotos 207Gt - Τετ 04 Μάρ 2009, 10:22:19
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Παιδιά, εδώ και δεκαπέντε χρόνια γίνονται τουρμπίσματα.
Δεν υπάρχει σωστή μετατροπή εις ό,τι αφορά ατμοσφαιρικά που τουρμπίζονται. Όλα έχουν δυσλειτουργίες και ημερομηνία λήξης ή υπερβολικά μεγάλο κόστος.

Οι περισσοτεροι νομίζουν ότι τούρμπισμα=απλώς φοράω μια τουρμπίνα. Μα δεν είναι έτσι.

Σωστή μετατροπή είναι να φορέσεις ένα τροπέτο 207 1.6T.
Δηλαδή ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο επάνω στο αυτοκινητό σου.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να πουλήσεις το δικό σου, να πληρώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις ένα τέτοιο κατευθείαν.

ενα τροπετακι ακουγεται η καλυτερη λυση..
Παρτε μια ευκαιρια για οποιον ενδιαφερεται και μην μου πειτε για τελωνειο γιατι δεν χρειαζεται να το κυκλοφορησει κανεις.Κομματια θα το κανει
ΤΡΟΠΕΤΟ GT η καλυτερα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΜΑΞΙ
206kwn - Τετ 04 Μάρ 2009, 11:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να πουλήσεις το δικό σου, να πληρώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις ένα τέτοιο κατευθείαν.


αυτο οντως ισχυει για τα 207 τα ατμοσφαιρικα οσο κρατανε την τιμουλα τους ακομα Thumb Left

sotos 207Gt έγραψε:
ενα τροπετακι ακουγεται η καλυτερη λυση..
Παρτε μια ευκαιρια για οποιον ενδιαφερεται και μην μου πειτε για τελωνειο γιατι δεν χρειαζεται να το κυκλοφορησει κανεις........


μωρε του σφηνωνεις ενα καινουργιο προφυλακτηρα μπροστα, 2 πορτουλες απο τα αριστερα, κανα 2 σφυριες στο πισω φτερο και εισαι ΚΥΡΙΟΣ Wink Thumbs Up Thumbs Up
lambrosp - Τετ 04 Μάρ 2009, 18:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
sotos 207Gt έγραψε:
Οχι ρε συ 206 γιατι?
Με μια τ28 θα μας στειλει και για τσαγακι ο τυπος.


αν γινει μια σωστη μετατροπη (πραγμα ασυμφορο οικονομικα) τουρμπισμα-στησιμο-φρενα-ζαντολαστιχα-καταναλωση τοτε οκ και γω μαζι σου.......αλλα αυτο δεν γινεται σχεδον ποτε......
σε ολες τις αλλες περιπτωσεις οχι γιατι θα εισαι εμπα ψυχη εβγα ψυχη αν ποτε δουλεψει σωστα και δεν τα κανει ολα εμετο......

αν βαλεις κατω τα λ7 και πεις οτι για τη μετατροπη θα θες πχ 5000 ευρω (που ειναι καμποσα παραπανω αλλα τεσπα) + οοοοοολα τα τρεξιματα που θα εχεις δεν νομιζω να αξιζει τη στιγμη που ο δρουιδης του κλαμπ μπορει να βγαλει 190+++ απο ενα ραλακι με ενα μονο προγραμμα.........
τη στιγμη που ηδη η πεζω εχει βγαλει 207 τουρμπο εργοστ6ασιακο και στην αγορα ηδη γυρνανε πολλα μεταχειρισμενα για ποιο λογο να τουρμπισεις 207 απλο?????



Επειδη δεν ξερω............ποσο βρισκεις και αν βρισκεις, ενα τροπετο απο 207gt?? η και rc?
Na δουμε λιγο τι συμφαιρει απο οικονομικης αποψης,γιατι απο δυναμη .........σιγουρα να το τουρμπιση.
sotos 207Gt - Τετ 04 Μάρ 2009, 19:18:27
Θέμα δημοσίευσης:
up!!!
peugeot_ς - Τετ 04 Μάρ 2009, 20:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ερωτηση: Οταν λετε τροπετο, εννοειται και σασμαν και τα λοιπα, σωστα? Επισης ενα τροπετο κανει 5-6χιλιαρικα μαζι με εργατικα?
Ποσο ευκολη ειναι μια τετοια μετατροπη ( εχω ρωτησει τα παιδια στη λεσχη, αλλα ο salex ειχε εναν δισταγμο-αλλα δε θυμαμαι περισσοτερα)
Ο ατμοσφαιρικος με τα 120 αλογα ποσο να πιανει ( 10.000 κμ ) στο περιπου? Πολλες ερωτησεις, αλλα το ενδεχομενο να το πουλησω αποκλειεται γιατι εχω κοκκινες πινακιδες.
smoki - Τετ 04 Μάρ 2009, 21:08:44
Θέμα δημοσίευσης:
Να τουρμπιστει το αμαξι με τα εργοστασιακα ανταλλακτικα δεν γινεται? Ή ειναι απαγορευτικο το κοστος της full μετατροπης (φρενα, αναρτησεις, σασμαν, turboπραγματα)?
sotos 207Gt - Τετ 04 Μάρ 2009, 21:25:36
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τροπετο ενοουμε το κομμενο αυτοκινητο.
Συνηθως απο ταμπλο και εμπρος.
Αυτο οταν ερθει χλουπ αλλαγη μοτερ και τερμα.
Στο παραπανω λινκ υπαρχει μια ευκαιρια που με 5000 παιρνετε ολο το καρο μαζι με ροδες κλπ και κανετε μια σωστη μετατροπη.Απλα βγαζετε και βαζετε χωρις πολλα πολλα και σας μενουν και ανταλλακτικα που μπορειτε να τα δωσετε ξεφτιλα κανα χιλιαρικακι απο δω και απο κει φτανει να εχετε ορεξη να γραφετε αγγελιες.
Απο κει και περε στην κριση σας.... Wink
206kwn - Πεμ 05 Μάρ 2009, 01:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
smoki έγραψε:
Ή ειναι απαγορευτικο το κοστος της full μετατροπης (φρενα, αναρτησεις, σασμαν, turboπραγματα)?


ακριβως αυτο...... αν σκεφτεις οτι μολις ειναι ετοιμο το ολο project θα εισαι περιπου 3 χιλιαρικα πανω απο την τιμη ενος μεταχειρισμενου- εργοστασιακου 207 ραλυ οντως δε συμφερει.....

peugeot_ς έγραψε:
Ερωτηση: Οταν λετε τροπετο, εννοειται και σασμαν και τα λοιπα, σωστα? Επισης ενα τροπετο κανει 5-6χιλιαρικα μαζι με εργατικα?
Ποσο ευκολη ειναι μια τετοια μετατροπη ( εχω ρωτησει τα παιδια στη λεσχη, αλλα ο salex ειχε εναν δισταγμο-αλλα δε θυμαμαι περισσοτερα)
Ο ατμοσφαιρικος με τα 120 αλογα ποσο να πιανει ( 10.000 κμ ) στο περιπου? Πολλες ερωτησεις, αλλα το ενδεχομενο να το πουλησω αποκλειεται γιατι εχω κοκκινες πινακιδες.


ενα τροπετο ειναι ενα τροπετο.... δεν εχει εργατικα.... ειναι ενα τρακαρισμενο αυτοκινιτο.... η μετατροπη δεν ειναι κατι το πολυ τρελο..... αξιζει ομως να κανεις ενα καινουργιο αυτοκινιτο ολο βιδες για να το κανεις πιο δυνατο???και μετα να μην μπορεις να το πουλησεις σε καποια αξιολογη τιμη???απλα εσυ με το κοκκινακι στις πινακιδες περιμενε μεχρι να μπορεσεις να το πουλησεις....
μεχρι τοτε μαζευε λεφτα να παρεις ενα τουμπανακι ετοιμο Very happy .......

lambrosp έγραψε:

Na δουμε λιγο τι συμφαιρει απο οικονομικης αποψης,γιατι απο δυναμη .........σιγουρα να το τουρμπιση.


απο δυναμη και να το νιτραρει συμφερει ακομα περισσοτερο........
ποσο θα αντεξει ομως το κακομοιρο?????
soulis - Πεμ 05 Μάρ 2009, 12:44:36
Θέμα δημοσίευσης: ωραιοι ειστε
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ .γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε.και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι.
Jim207GT - Πεμ 05 Μάρ 2009, 12:54:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που δεν κατάλαβα εγώ είναι γιατι δεν έγραψες στο topic σου και άνοιξες καινούργιο.

Το παρόν τo ενσωματωσα στο τοπικ σου.

Εκ της Mod-Team
Jim207GT

MEMsound - Πεμ 05 Μάρ 2009, 13:53:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: ωραιοι ειστε
soulis έγραψε:
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ .γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε.και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι.


οκ...
λοιπον σου προτινω (να πεταξεις τα λεφτα σου) και να κάνεις τα παρακάτω:

χειροποιητη μεταλλικη εισαγωγή για να αντέξει τα μπαρ που θα δώσει μια μετριου μεγεθους τουρμπίνα την οποια θα κουμπώσεις σε ενα επίσης χειροποιητη εξαγωγη ... μετα την τουρμπινα νταουν παιπ ευμεγεθες και σωληνες εξατμισης 65μμ για να "αναπνεει"... προγραμμα δεν χρειάζεσαι ... θα βαλεις παραλληλο εγκεφαλο... σιγουρα αποτελεσματα...
κάπου εδω κάποιος θα σου πει να βάλεις και σφηρηλατα για να αντεξουν...και άλλα τετοια ομορφα...



προφανως δεν εχεις καταλαβει τιποτα από οσα εχουν γραφτεί πιο πάνω.
κάνε οσες μετατροπές θες αλλά σε σωστη ΒΑΣΗ.
με λάθος ΒΑΣΗ οτι και να κάνεις... καθε τρεις και λίγο (και οσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αμάξι τόσο συχνότερα) θα εισαι στο συνεργείο και οτιδηποτε...

αντί να "ειρωνευεσαι" αυτα ποηυ σου λενε τα παιδιά για να μην πετάξεις τα ΔΙΚΑ σου λεφτα κάτσε και ξαναδιάβασε...
p3r1kl1s - Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:00:49
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλέ Μάνθε κατά τα λεγόμενα του φίλου μας δεν βλέπω να ειρωνεύεται…απλά δεν τον καλύπτετε σε αυτό που θέλει…
Το παιδί μας ζήτησε αν ξέρουμε τπτ για το μοτέρ του…και όχι για το αν είναι αξιόπιστο η οικονομικό το να βάλει χέρι στο αμάξι του…
Μιας και είναι μηχανικός το κάνει μόνος του όποτε «αν δουλεύει και σε κανένα μαγαζί» θα τα πάρει και με 45% έκπτωση από ότι θα τα πάρει ο κάθε πελάτης λιανικής…
Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο και ούτε θα έμπαινα στης διαδικασία να κάθομαι και να γράφω όλο αυτό το μακρινάρι αλλά και σε ένα δικό μου παλιότερο topic και εμένα τα ιδία μου λεγάτε χωρίς να σας κατακρίνω και ευχάριστο για τις τότε συμβουλές…
Απλά καλό θα ήταν αν κάποιος δεν ξέρει τπτ για την ερώτηση που έχει τεθεί ας μην γράφει τπτ γιατί μου φαίνετε ότι γραφούν μονό και μονό να ανεβάζουν τον αριθμό τον post τους.

p.m. η απάντηση που έδωσες ήταν η καλύτερη από όλους και ας την θεώρησες «λάθος» απλά αν έβαζες και τα παρελκόμενα για μια σωστή μετατροπή του κινητήρα οπός πιστόνια μπιέλες βολάν στρόφαλο κ.τ.λ. θα ήσουν και ο πιο μάγκας από όλους

p.m2 οι μετατροπές τον πόλων PS αυτά έχουν «να είσαι όλη μέρα κάτω από το καπό»
MEMsound - Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
το 207 120ps ειναι πολυ "καινουργιο" για να εχουν αρχίσει τα βαθία σκαλίσματα και να υπάρχει στοιχειώδες feedback σχετικά με το τι γίνεται / τι δουλευει / τι σπαει / τι αντεχει / τι αποδιδει καλυτερα κλπ κλπ...

επίσης λανσαριστηκε στην αγορα μαζί με "μαμα τουρμπο" αδελφάκια του 207 γτ/ραλλυε/ρψ οπότε και οι περισσότεροι που εκ των προτέρρων ηθελαν "γκαζι" εχουν πάρει απ την αρχη κάποιο από τα 3 μαμα τουρμπο και ξεκινουν τις βελτιώσεις από εκεί εχοντας ετοιμη την τουρμπο υποδομή.

απ την στιγμή που ειναι και ο ιδιος μηχανικός θα πρέπει να ξέρει πόσο δυσκολο (ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ) ειναι να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερ -> τουρμπο.

οταν όμως ανοίγει τόπικ "ωραιοι ειστε" εμένα μου κάθετε κάπως στο λαιμό (εκτός και αν το εκανε "κατα λάθος" οντας νέος στο φόρουμ και μη ξέροντας να χειριστει τις επιλογές του ποσταρίσματος ακόμα σωστα - πάντα παίζει αυτό το ενδεχόμενο με τους νέους χρήστες - πχ αντί για απάντηση από λάθος να ανοιγουν νεο τοπικ)

από εκεί και πέρα αν "δεχτεί" τις οποιες επιπτώσεις εχει το τουρμπισμα ενός ατμοσφαιρικου μοτερ (και γενικώς η μεγάλη αυξηση της ισχυος σε σχεση με την εργοστασιακη με οποιο τρόπο κι αν γίνει αυτό) τότε ας προχωρήσει.

Πάντως μέχρι στιγμης οι οποιες βελτιώσεις εχουν ακουστεί / πειραματιστεί στα νεα 120αρια μοτερ ειναι τα απλά φιλτρο/εξατμιση αντε και κάνα προγραμμα.
δεν εχει πάρει το μάτι μου κάτι για εκκεκντροφόρους κλπ κλπ - ασε πυ μπλέκεις και με την νεα τεχνολογια των μοτερ - δεν μιλάμε για ραλομοτερ που μετα από 10+χρόνια ολοι εχουν μάθει να του βάζουν και να του βγάζουν πράγματα...

Πόσο μάλλον για τουρμπο σε ενα τόσο μπερδεμένο από πλευρας τεχνολογίας μοτερ...
Εγω δεν θα το ρισκαρα...
Ισως αν ειχα κάνα γιαπωνέζικο μοτερ και ολο τον βελτιωτικο κόσμο της ιαπωνίας να ασχολείται με δαυτο να επερνα το ρισκο επιλέγοντας οτι μαθαινα οτι θεωρείται πιο αξιόπιστο...
αλλα΄ετσι στα "τυφλα" δεν θα το εκανα.

Γενικώς απο κει και πέρα ελευθερος ειναι ο καθένας να πειραματιστεί οσο γουσταρει και μάλιστα αν αυτοι οι πειραματισμοι γίνονται με μέτρο και χωρις επιπτώσεις οικονομικές (πεταμενα λεφτα) ή διαδικαστικές (χωρις αμάξι για κάμποσο καιρό - εστω να υπάρχει 2ο...) ειναι πολυ ενδιαφέρουσες και ομορφες... ανεξάρτητα αν θα οδηγησουν σε σουπερ αποτελεσμα...
Giannis307 - Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:38:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδι το πιο βασικο κολλημα δεν ειναι η εισαγωγες εξαγωγες και γενικα το μηχανολογικο κοματι αλλα το ηλεκτρολογικο....μην ξεχναμε οπτι εχει valvetronic h κεφαλη που εχει και ηδη αποσο ξερω κανεις δεν εχει ασχοληθει να παιξει με τον εγκεφαλο του σε επειπεδο ατμοσφαιρας ποσο μαλλον σε υπερπιεσης....οποτε οτι γινετε βεβαιος και γινετε και με σωστους μαστορες γινετε και αξιοπρεπεστατο και ανθεκτικο αλλα το θεμα ειναι στο προγραμμα και στις δικλιεδες ασφαλειας που εχει η μαμα ecu...αν παλι θες ντε και καλα να το κανεις να ξερεις οτι
1)Παιζεις με την φλογα απο αποψη προγραματος...
2)Το μαρουλι θα ειναι πολυ και σε μεγαλες δοσεις....
Sidobre - Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:50:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τα βασικά προβλήματα που έχει κάποιος να αντιμετωπίσει σε μια τέτοια μετατροπή είναι τα εξής:

Το μοτέρ είναι υψηλής πίεσης καυσίμου και ΔΕΝ υπάρχουν μπεκ για μετατροπές. Οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (από υψηλής σε χαμηλής) θα ήταν ανέκδοτο.

Επίσης με αυτό τον τρόπο καταργείτε η μέχρι τώρα γνωστή οδό του εξτρα μπεκ. Ο εμπλουτισμός αυτός στηρίζεται σε χαμηλή πίεση καυσίμου.

Από ένα τέτοιο μοτέρ (ατμοσφαιρικό) για να μετατραπεί σωστά σε turbo (και μάλιστα ΤΗΡ) θα πρέπει (καταργώντας και το valvetronic) να χρησιμοποιηθεί η ΚΕΦΑΛΗ από το εργοστασιακό μοτερ με turbo.

Ετσι, για να προχωρήσεις ΣΩΣΤΑ σε μια τέτοια μετατροπή πρέπει:

- Να βρείς ένα έτοιμο μοτερ THP και να αντικαταστήσεις αυτό που ήδη έχεις και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση του εργοστασιακού THP.

- 'H να βρείς Κεφαλή από THP ώστε να την προσαρμόσεις στο δικό σου μοτερ (τα μπλοκ θεωρώ ότι είναι ίδια, χωρίς όμως να έχω ανοίξει ποτέ κάποιο από αυτά, παρά μόνο από αυτά που η ίδια εταιρία λέει). Εκτός από την κεφαλή θα χρειαστείς πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής για να δουλέψεις πάνω σε αυτό.
sotos 207Gt - Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
το 207 120ps ειναι πολυ "καινουργιο" για να εχουν αρχίσει τα βαθία σκαλίσματα και να υπάρχει στοιχειώδες feedback σχετικά με το τι γίνεται / τι δουλευει / τι σπαει / τι αντεχει / τι αποδιδει καλυτερα κλπ κλπ...

επίσης λανσαριστηκε στην αγορα μαζί με "μαμα τουρμπο" αδελφάκια του 207 γτ/ραλλυε/ρψ οπότε και οι περισσότεροι που εκ των προτέρρων ηθελαν "γκαζι" εχουν πάρει απ την αρχη κάποιο από τα 3 μαμα τουρμπο και ξεκινουν τις βελτιώσεις από εκεί εχοντας ετοιμη την τουρμπο υποδομή.

απ την στιγμή που ειναι και ο ιδιος μηχανικός θα πρέπει να ξέρει πόσο δυσκολο (ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ) ειναι να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερ -> τουρμπο.

οταν όμως ανοίγει τόπικ "ωραιοι ειστε" εμένα μου κάθετε κάπως στο λαιμό (εκτός και αν το εκανε "κατα λάθος" οντας νέος στο φόρουμ και μη ξέροντας να χειριστει τις επιλογές του ποσταρίσματος ακόμα σωστα - πάντα παίζει αυτό το ενδεχόμενο με τους νέους χρήστες - πχ αντί για απάντηση από λάθος να ανοιγουν νεο τοπικ)

από εκεί και πέρα αν "δεχτεί" τις οποιες επιπτώσεις εχει το τουρμπισμα ενός ατμοσφαιρικου μοτερ (και γενικώς η μεγάλη αυξηση της ισχυος σε σχεση με την εργοστασιακη με οποιο τρόπο κι αν γίνει αυτό) τότε ας προχωρήσει.

Πάντως μέχρι στιγμης οι οποιες βελτιώσεις εχουν ακουστεί / πειραματιστεί στα νεα 120αρια μοτερ ειναι τα απλά φιλτρο/εξατμιση αντε και κάνα προγραμμα.
δεν εχει πάρει το μάτι μου κάτι για εκκεκντροφόρους κλπ κλπ - ασε πυ μπλέκεις και με την νεα τεχνολογια των μοτερ - δεν μιλάμε για ραλομοτερ που μετα από 10+χρόνια ολοι εχουν μάθει να του βάζουν και να του βγάζουν πράγματα...

Πόσο μάλλον για τουρμπο σε ενα τόσο μπερδεμένο από πλευρας τεχνολογίας μοτερ...
Εγω δεν θα το ρισκαρα...
Ισως αν ειχα κάνα γιαπωνέζικο μοτερ και ολο τον βελτιωτικο κόσμο της ιαπωνίας να ασχολείται με δαυτο να επερνα το ρισκο επιλέγοντας οτι μαθαινα οτι θεωρείται πιο αξιόπιστο...
αλλα΄ετσι στα "τυφλα" δεν θα το εκανα.

Γενικώς απο κει και πέρα ελευθερος ειναι ο καθένας να πειραματιστεί οσο γουσταρει και μάλιστα αν αυτοι οι πειραματισμοι γίνονται με μέτρο και χωρις επιπτώσεις οικονομικές (πεταμενα λεφτα) ή διαδικαστικές (χωρις αμάξι για κάμποσο καιρό - εστω να υπάρχει 2ο...) ειναι πολυ ενδιαφέρουσες και ομορφες... ανεξάρτητα αν θα οδηγησουν σε σουπερ αποτελεσμα...
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
sotos 207Gt - Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τα βασικά προβλήματα που έχει κάποιος να αντιμετωπίσει σε μια τέτοια μετατροπή είναι τα εξής:

Το μοτέρ είναι υψηλής πίεσης καυσίμου και ΔΕΝ υπάρχουν μπεκ για μετατροπές. Οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (από υψηλής σε χαμηλής) θα ήταν ανέκδοτο.

Επίσης με αυτό τον τρόπο καταργείτε η μέχρι τώρα γνωστή οδό του εξτρα μπεκ. Ο εμπλουτισμός αυτός στηρίζεται σε χαμηλή πίεση καυσίμου.

Από ένα τέτοιο μοτέρ (ατμοσφαιρικό) για να μετατραπεί σωστά σε turbo (και μάλιστα ΤΗΡ) θα πρέπει (καταργώντας και το valvetronic) να χρησιμοποιηθεί η ΚΕΦΑΛΗ από το εργοστασιακό μοτερ με turbo.

Ετσι, για να προχωρήσεις ΣΩΣΤΑ σε μια τέτοια μετατροπή πρέπει:

- Να βρείς ένα έτοιμο μοτερ THP και να αντικαταστήσεις αυτό που ήδη έχεις και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση του εργοστασιακού THP.

- 'H να βρείς Κεφαλή από THP ώστε να την προσαρμόσεις στο δικό σου μοτερ (τα μπλοκ θεωρώ ότι είναι ίδια, χωρίς όμως να έχω ανοίξει ποτέ κάποιο από αυτά, παρά μόνο από αυτά που η ίδια εταιρία λέει). Εκτός από την κεφαλή θα χρειαστείς πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής για να δουλέψεις πάνω σε αυτό.

Παλι στα ιδια δλδ παει για ενα μοτερακι στανταρ.
Κακα τα ψεμματα παντως καλως το παλικαρι να θελει να βαλει χερι γιατι σιγουρα καποιος καποτε θα ο κανει ,το ποιος θα ειναι ο πρωτος θα το διαλεξει αυτος που θα ξεκινησει.
Παντως θα πεσει πολυ μαρουλι εκτος αν συνατησει 2 παραγοντες καταλυτικους για την περιπτωση.
1ον.Η ειναι πολυ καλο το μοτερ και δεν θα βγαλει τπτ αρα θα βαπτιστει κατευθειαν και αλεξισφαιρο φερνοντας το χαμογελο σε ολους οσους το κετεχουν
2ον.Η θα ειναι τοσο το φαρδος του που θα πεσει στην περιπτωση και θα διαλεξει με τη μια τα σωστα πραγματα και θα καθαρισει.
Φυσικα και στις δυο περιπτωσεις το 5χιλιαρο ειναι απο οτι δειχνουν τα πραγματα απλα εκκινηση οποτε......καλη τυχη σε οποιον θελει να το κανει Wink
και με ολο το θαρρος δλδ...
206kwn - Παρ 06 Μάρ 2009, 01:39:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: ωραιοι ειστε
soulis έγραψε:
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ .


με τετοιου ειδους μετατροπες νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθει καποιος πολυ απλα για 1 και μονο λογο my friend:
κοιτα λιγο ποσο πουλας το δικο σου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/190193

βαζεις και κανα 2χιλιαρο παραπανω και ξαφνικα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/150702

+ξεκινας με αυτα τα 150 τα εργοστασιακα....
+με ενα πιο ανθεκτικο μοτερ σε τετοιες πιεσεις και κοντρες και οτι αλλο θες.... το μονο σιγουρο ειναι οτι με λιγοτερα λεφτα θα βγαλεις περισσοτερα αλογα και πιο αξιοπιστα οπως επισης και πιο πολιτισμενα στο δρομο.......

soulis έγραψε:
γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε.


ναι γιατι τα ετοιμα και εργοστασιακα δουλευουν......
memsound έγραψε:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ


οπως επισης να προσθεσω + το οτι βελτιωνονται
memsound έγραψε:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ


+με λιγοτερα λεφτα ανα ιππο

soulis έγραψε:
και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι.


+για αυτο υπαρχουν διαφορα τοπικ που αναφερονται σε κοντρεσ και τετοια φασι .......... Wink

btw δικη σου η αποφαση,εμεις τις αποψεις μας λεμε.......
αν τελικα αποφασισεις να το τουρμπισεις καλη επιτυχια απο μενα και σου ευχομαι να πανε ολα κατ ευχην Wink .... και αναμενουμε....!!!!

α!!!! και κατι τελευταιο.... η ειρωνεια δεν βοηθησε ποτε κανεναν και δεν κρινει εμας... εμεις μια χαρα ειμαστε και το ξερουμε!!!
greenpug106 - Παρ 06 Μάρ 2009, 08:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θες μίλα και με αυτήν την εταιρεία

http://www.dp-engineering.nl/projects.php

Όπως βλέπεις έχουν τουρμπίσει πολλά Peugeot.
Δες αν κοίταξαν καθόλου το μοτέρ σου.
p3r1kl1s - Παρ 06 Μάρ 2009, 15:16:20
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαι περίεργος…από όλο το forum δεν υπάρχει κανένας επαγγελματίας που να ασχολείτο με βελτιώσεις ώστε να πάρει κόπια θέση πάνω σε αυτό το θέμα???
Είναι πολλοί οι ενδιαφερόμενοι και πιστεύω υπάρχει «ψωμί» για πόλους.
Ας βγει λυπών κάποιος και ας κάνει το πρώτο βήμα…
Κοστίζει χχχχχ
Θα μας πάρει τόσο χρόνο χχχχχ
Θα βάλουμε αυτά πάνω χχχχχ
Τόσο τις % επιτυχία χχχχχ
Αυτά τα άλογα χχχχχ
Γιατί από ότι βλέπω ο κάθε νέος κάτοχος αυτού του μοτέρ θα κάνει τις ίδιες ερώτησης και θα έχουμε τον ίδιο φαύλο κύκλο.
Giannis307 - Παρ 06 Μάρ 2009, 16:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο λεμε φιλε μου οτι ακομα δεν υπαρχει φως γιαυτο το μοτερ...εκτος και αθες εσυ η οπιος αλλος να κανει την αρχη και να δειξει και τον δρομο....
Οποτε και οκαθε τεχνικος και επαγγελματιας να σου πει τι....?αυτο που ουτε εκεινος ξερει..?Ας μην ειμαστε προπετες και ας μην βγαζυμε συμπερασματα ετσι....αμαρτια ειναι να λεμε ανυποστατα πραγματα!
p3r1kl1s - Παρ 06 Μάρ 2009, 18:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
σωστά :P
sotos 207Gt - Παρ 06 Μάρ 2009, 19:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Αυτο λεμε φιλε μου οτι ακομα δεν υπαρχει φως γιαυτο το μοτερ...εκτος και αθες εσυ η οπιος αλλος να κανει την αρχη και να δειξει και τον δρομο....
Οποτε και οκαθε τεχνικος και επαγγελματιας να σου πει τι....?αυτο που ουτε εκεινος ξερει..?Ας μην ειμαστε προπετες και ας μην βγαζυμε συμπερασματα ετσι....αμαρτια ειναι να λεμε ανυποστατα πραγματα!

Πολυ σωστα.
Μετα αμα κανουν μαμακια θα τους βγαλουμε και απατεωνες...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr