sotos 207Gt έγραψε: |
Οχι ρε συ 206 γιατι?
Με μια τ28 θα μας στειλει και για τσαγακι ο τυπος. |
206kwn έγραψε: | ||
αν γινει μια σωστη μετατροπη (πραγμα ασυμφορο οικονομικα) τουρμπισμα-στησιμο-φρενα-ζαντολαστιχα-καταναλωση τοτε οκ και γω μαζι σου.......αλλα αυτο δεν γινεται σχεδον ποτε...... σε ολες τις αλλες περιπτωσεις οχι γιατι θα εισαι εμπα ψυχη εβγα ψυχη αν ποτε δουλεψει σωστα και δεν τα κανει ολα εμετο...... αν βαλεις κατω τα λ7 και πεις οτι για τη μετατροπη θα θες πχ 5000 ευρω (που ειναι καμποσα παραπανω αλλα τεσπα) + οοοοοολα τα τρεξιματα που θα εχεις δεν νομιζω να αξιζει τη στιγμη που ο δρουιδης του κλαμπ μπορει να βγαλει 190+++ απο ενα ραλακι με ενα μονο προγραμμα......... τη στιγμη που ηδη η πεζω εχει βγαλει 207 τουρμπο εργοστ6ασιακο και στην αγορα ηδη γυρνανε πολλα μεταχειρισμενα για ποιο λογο να τουρμπισεις 207 απλο????? |
salex έγραψε: |
Παιδιά, εδώ και δεκαπέντε χρόνια γίνονται τουρμπίσματα.
Δεν υπάρχει σωστή μετατροπή εις ό,τι αφορά ατμοσφαιρικά που τουρμπίζονται. Όλα έχουν δυσλειτουργίες και ημερομηνία λήξης ή υπερβολικά μεγάλο κόστος. Οι περισσοτεροι νομίζουν ότι τούρμπισμα=απλώς φοράω μια τουρμπίνα. Μα δεν είναι έτσι. Σωστή μετατροπή είναι να φορέσεις ένα τροπέτο 207 1.6T. Δηλαδή ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο επάνω στο αυτοκινητό σου. Σε κάθε περίπτωση αξίζει να πουλήσεις το δικό σου, να πληρώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις ένα τέτοιο κατευθείαν. |
salex έγραψε: |
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να πουλήσεις το δικό σου, να πληρώσεις τη διαφορά και να αγοράσεις ένα τέτοιο κατευθείαν. |
sotos 207Gt έγραψε: |
ενα τροπετακι ακουγεται η καλυτερη λυση..
Παρτε μια ευκαιρια για οποιον ενδιαφερεται και μην μου πειτε για τελωνειο γιατι δεν χρειαζεται να το κυκλοφορησει κανεις........ |
206kwn έγραψε: | ||
αν γινει μια σωστη μετατροπη (πραγμα ασυμφορο οικονομικα) τουρμπισμα-στησιμο-φρενα-ζαντολαστιχα-καταναλωση τοτε οκ και γω μαζι σου.......αλλα αυτο δεν γινεται σχεδον ποτε...... σε ολες τις αλλες περιπτωσεις οχι γιατι θα εισαι εμπα ψυχη εβγα ψυχη αν ποτε δουλεψει σωστα και δεν τα κανει ολα εμετο...... αν βαλεις κατω τα λ7 και πεις οτι για τη μετατροπη θα θες πχ 5000 ευρω (που ειναι καμποσα παραπανω αλλα τεσπα) + οοοοοολα τα τρεξιματα που θα εχεις δεν νομιζω να αξιζει τη στιγμη που ο δρουιδης του κλαμπ μπορει να βγαλει 190+++ απο ενα ραλακι με ενα μονο προγραμμα......... τη στιγμη που ηδη η πεζω εχει βγαλει 207 τουρμπο εργοστ6ασιακο και στην αγορα ηδη γυρνανε πολλα μεταχειρισμενα για ποιο λογο να τουρμπισεις 207 απλο????? |
smoki έγραψε: |
Ή ειναι απαγορευτικο το κοστος της full μετατροπης (φρενα, αναρτησεις, σασμαν, turboπραγματα)? |
peugeot_ς έγραψε: |
Ερωτηση: Οταν λετε τροπετο, εννοειται και σασμαν και τα λοιπα, σωστα? Επισης ενα τροπετο κανει 5-6χιλιαρικα μαζι με εργατικα?
Ποσο ευκολη ειναι μια τετοια μετατροπη ( εχω ρωτησει τα παιδια στη λεσχη, αλλα ο salex ειχε εναν δισταγμο-αλλα δε θυμαμαι περισσοτερα) Ο ατμοσφαιρικος με τα 120 αλογα ποσο να πιανει ( 10.000 κμ ) στο περιπου? Πολλες ερωτησεις, αλλα το ενδεχομενο να το πουλησω αποκλειεται γιατι εχω κοκκινες πινακιδες. |
lambrosp έγραψε: |
Na δουμε λιγο τι συμφαιρει απο οικονομικης αποψης,γιατι απο δυναμη .........σιγουρα να το τουρμπιση. |
soulis έγραψε: |
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ .γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε.και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι. |
MEMsound έγραψε: |
το 207 120ps ειναι πολυ "καινουργιο" για να εχουν αρχίσει τα βαθία σκαλίσματα και να υπάρχει στοιχειώδες feedback σχετικά με το τι γίνεται / τι δουλευει / τι σπαει / τι αντεχει / τι αποδιδει καλυτερα κλπ κλπ...
επίσης λανσαριστηκε στην αγορα μαζί με "μαμα τουρμπο" αδελφάκια του 207 γτ/ραλλυε/ρψ οπότε και οι περισσότεροι που εκ των προτέρρων ηθελαν "γκαζι" εχουν πάρει απ την αρχη κάποιο από τα 3 μαμα τουρμπο και ξεκινουν τις βελτιώσεις από εκεί εχοντας ετοιμη την τουρμπο υποδομή. απ την στιγμή που ειναι και ο ιδιος μηχανικός θα πρέπει να ξέρει πόσο δυσκολο (ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ) ειναι να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερ -> τουρμπο. οταν όμως ανοίγει τόπικ "ωραιοι ειστε" εμένα μου κάθετε κάπως στο λαιμό (εκτός και αν το εκανε "κατα λάθος" οντας νέος στο φόρουμ και μη ξέροντας να χειριστει τις επιλογές του ποσταρίσματος ακόμα σωστα - πάντα παίζει αυτό το ενδεχόμενο με τους νέους χρήστες - πχ αντί για απάντηση από λάθος να ανοιγουν νεο τοπικ) από εκεί και πέρα αν "δεχτεί" τις οποιες επιπτώσεις εχει το τουρμπισμα ενός ατμοσφαιρικου μοτερ (και γενικώς η μεγάλη αυξηση της ισχυος σε σχεση με την εργοστασιακη με οποιο τρόπο κι αν γίνει αυτό) τότε ας προχωρήσει. Πάντως μέχρι στιγμης οι οποιες βελτιώσεις εχουν ακουστεί / πειραματιστεί στα νεα 120αρια μοτερ ειναι τα απλά φιλτρο/εξατμιση αντε και κάνα προγραμμα. δεν εχει πάρει το μάτι μου κάτι για εκκεκντροφόρους κλπ κλπ - ασε πυ μπλέκεις και με την νεα τεχνολογια των μοτερ - δεν μιλάμε για ραλομοτερ που μετα από 10+χρόνια ολοι εχουν μάθει να του βάζουν και να του βγάζουν πράγματα... Πόσο μάλλον για τουρμπο σε ενα τόσο μπερδεμένο από πλευρας τεχνολογίας μοτερ... Εγω δεν θα το ρισκαρα... Ισως αν ειχα κάνα γιαπωνέζικο μοτερ και ολο τον βελτιωτικο κόσμο της ιαπωνίας να ασχολείται με δαυτο να επερνα το ρισκο επιλέγοντας οτι μαθαινα οτι θεωρείται πιο αξιόπιστο... αλλα΄ετσι στα "τυφλα" δεν θα το εκανα. Γενικώς απο κει και πέρα ελευθερος ειναι ο καθένας να πειραματιστεί οσο γουσταρει και μάλιστα αν αυτοι οι πειραματισμοι γίνονται με μέτρο και χωρις επιπτώσεις οικονομικές (πεταμενα λεφτα) ή διαδικαστικές (χωρις αμάξι για κάμποσο καιρό - εστω να υπάρχει 2ο...) ειναι πολυ ενδιαφέρουσες και ομορφες... ανεξάρτητα αν θα οδηγησουν σε σουπερ αποτελεσμα... |
Sidobre έγραψε: |
Τα βασικά προβλήματα που έχει κάποιος να αντιμετωπίσει σε μια τέτοια μετατροπή είναι τα εξής:
Το μοτέρ είναι υψηλής πίεσης καυσίμου και ΔΕΝ υπάρχουν μπεκ για μετατροπές. Οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (από υψηλής σε χαμηλής) θα ήταν ανέκδοτο. Επίσης με αυτό τον τρόπο καταργείτε η μέχρι τώρα γνωστή οδό του εξτρα μπεκ. Ο εμπλουτισμός αυτός στηρίζεται σε χαμηλή πίεση καυσίμου. Από ένα τέτοιο μοτέρ (ατμοσφαιρικό) για να μετατραπεί σωστά σε turbo (και μάλιστα ΤΗΡ) θα πρέπει (καταργώντας και το valvetronic) να χρησιμοποιηθεί η ΚΕΦΑΛΗ από το εργοστασιακό μοτερ με turbo. Ετσι, για να προχωρήσεις ΣΩΣΤΑ σε μια τέτοια μετατροπή πρέπει: - Να βρείς ένα έτοιμο μοτερ THP και να αντικαταστήσεις αυτό που ήδη έχεις και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση του εργοστασιακού THP. - 'H να βρείς Κεφαλή από THP ώστε να την προσαρμόσεις στο δικό σου μοτερ (τα μπλοκ θεωρώ ότι είναι ίδια, χωρίς όμως να έχω ανοίξει ποτέ κάποιο από αυτά, παρά μόνο από αυτά που η ίδια εταιρία λέει). Εκτός από την κεφαλή θα χρειαστείς πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής για να δουλέψεις πάνω σε αυτό. |
soulis έγραψε: |
απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σασ κανενασ σασ δεν ασχολειται με μετατροπεσ . |
soulis έγραψε: |
γιατι ολα για ετοιμα πραγματα μου λετε. |
memsound έγραψε: |
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ |
memsound έγραψε: |
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ |
soulis έγραψε: |
και κανεισ δεν ασχολειται με κοντρεσ και τετοια φασι. |
Giannis307 έγραψε: |
Αυτο λεμε φιλε μου οτι ακομα δεν υπαρχει φως γιαυτο το μοτερ...εκτος και αθες εσυ η οπιος αλλος να κανει την αρχη και να δειξει και τον δρομο....
Οποτε και οκαθε τεχνικος και επαγγελματιας να σου πει τι....?αυτο που ουτε εκεινος ξερει..?Ας μην ειμαστε προπετες και ας μην βγαζυμε συμπερασματα ετσι....αμαρτια ειναι να λεμε ανυποστατα πραγματα! |