PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Bαλβιδα Bypass καυσαεριων....!

Giannis307 - Τρι 03 Μάρ 2009, 21:01:12
Θέμα δημοσίευσης: Bαλβιδα Bypass καυσαεριων....!
Ψαχνοντας στο ΤUBE βρηκα αυτο.....

http://www.youtube.com/watch?v=P0tk5k7Gyp4
http://www.youtube.com/watch?v=6O9uXh17Fhk
http://www.youtube.com/watch?v=ZEdK5oBa2WQ
http://www.youtube.com/watch?v=AAaWZELsYoY

Eιναι ουσιαστικα μια πεταλουδα που μπαινει πριν τον καταλυτη και ελευθερωνει την εξατμηση σαν να τελιωνει σε κεινο το σημειο...
blue_rallye - Τετ 04 Μάρ 2009, 13:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
Που χρησιμευει αυτο?
Γιατι βλεπω και πολλες κουρμπες σε διαφορα σημεια και αμφιβαλω αν ειναι καλο για την διεξοδο των καυσαεριων,γιατι εμεις κοιταμε να τα διωξουμε οσο πιο ανετα και ευκολα γινεται,ενω για να βαλεις αυτο το πραγματακι μαλλον θα αναγκαστεις να τα δυσκολεψεις!
Αλλα ακομα δε καταλαβα τι κανει αυτο! Laughing
mez - Τετ 04 Μάρ 2009, 13:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
Θόρυβο και κακό στο περιβάλλον!!!! Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Τετ 04 Μάρ 2009, 14:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
για μετα ή πριν τον καταλύτη εχει ενα ελάχιστο νόημα το να το βάλεις σε αυτοκίνητο που θες να εχεις τελείως ελευθερη εξαγωγη (πχ σε κάποιο τουρμπατο τερας ή σε κάποιο ατμοσφαιρικο που στροφάρει "στο θεό"...) αλλα ταυτόχρονα να το κυκλοφορήσεις και στο δρόμο.
πρακτικα αν εχεις τετοιο αμάξι "τερας" που να εχει / "χρειάζεται" τελείως ελευθερη εξάτμιση... εχεις και τα λεφτα για ενα τρειλερ ή για 1 δευτερο αμαξι για καθε μερα...


Το 407 2,2 (αν δεν κάνω λάθος) και το 607 2,2 εχουν εργοστασιακα τετοιο κλαπέτο στην εξοδο του τελικο το οποιο ανοίγει από κάποιες rpm (ή χιλιόμετρα - δεν θυμαμαι) και πάνω προκειμένου να απελευθερωνει λιγο περισσότερο την εξαγωγή των καυσαερίων χωρίς να αυξάνεται ο θόρυβος στο ρελαντί και στις χαμηλές ταχυτητες εντός πόλης (όπυ και ειναι κλειστό).

Επίσης θα μπορουσε να εχει μια σχετικη εφαρμογή σαν "παρακαμψη" πριν το τελικό καζανι για κάποιον (ολίγον καγκουράκο... Laughing) που θέλει "αγωνιστική" χροια στην εξάτμιση αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να ειναι και υσηχος οποτε θέλει/χρειαστεί.
PASALIMANI - Τετ 04 Μάρ 2009, 14:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
Στα μηχανακια το συστημα αυτο λεγετε EXUP και ρυθμιζει την ροπη στις χαμηλομεσαιες.
MEMsound - Τετ 04 Μάρ 2009, 15:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
με την διαφορά... οτι εκει εχει μπει "μελετημένα" και οχι από τον εξατμισα της γωνίας "σε κάποιο σημείο της εξάτμισης"... Wink
Giannis307 - Τετ 04 Μάρ 2009, 16:42:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως το βλεπω αυτο μονο για τουρμπατους ειναι....πιστευω οτι θα εχει διαφορα και στο δυναμομετρο...
COOL ALEXIS - Τετ 04 Μάρ 2009, 17:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το Exup δεν έχει καμία σχέση καμία σχέση με την συγκεκριμένη κατασκευή. Το Exup είναι μέσα στην εξάτμιση και ρυθμίζει το backpressure για τον λόγο τον οποίο αναφέρεις, δεν είναι βαλβίδα bypass Wink
PASALIMANI - Τετ 04 Μάρ 2009, 20:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2001/Suzuki/GSXRimages/GSXR1000_exup_600p.jpg EXUP

Tι σε κανει να πιστευεις οτι η βαλβιδα bypass δεν μπορει να ρυθμισει το backpressure οταν καποιος στο 1400αρι του εβαλε 70αρα διαμετρο και εχει ψοφησει το μοτερακι του χαμηλα? Η μηχανη μου ειναι 400cc και φοραει εξατμιση ιδιοκασκευη.ο εξατμισας ηθελε να μου βαλει μεγαλυτερη διαμετρο κατι που φυσικα δεν το δεχτηκα γιατι ετσι με οδηγουσε ξεκαθαρα να ψαχτω με ζιγκλερωμα αφου ηδη κ με το ελευθερο φιλτρο που φοραω θα ημουν ταφος στις χαμηλομεσαιες.Αν δεχομουν η λυση ''μπαλωμα" θα ηταν να μεγαλωσω το μηκος της εξατμισης π.χ σαν του προηγουμενου καβασακι Ζ750 και φυσικα να βαλω ενα σιγαστηρα ωστε να διμιουργηθει το απαραιτητο backpressure.Τετοια λαθη κανουν αρκετοι κατοχοι φειζερ 600 που με επωνυμες εξατμισεις κυκλοφορουν χωρις σιγαστηρες κ ψοφανε τις ηδη ψοφιες χαμηλομεσαιες τους ενω θα επρεπε να εχουν βαλει οπωσδηπωτε παραλληλο εγκεφαλο π.χ τον rapid bike
COOL ALEXIS - Τετ 04 Μάρ 2009, 20:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μια βαλβίδα BYPASS το μόνο που θα κάνει είναι να κάνει την εξάτμιση πιο ελεύθερη άρα χειρότερη.
Road_Runner - Τετ 04 Μάρ 2009, 21:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι καθαρα και μονο για τον καγκουρικο θαρυβο.
Ειναι χειροκινητο.
Καμια σχεση με αυτο που λετε
COOL ALEXIS - Τετ 04 Μάρ 2009, 21:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Ειναι καθαρα και μονο για τον καγκουρικο θαρυβο.
Ειναι χειροκινητο.
Καμια σχεση με αυτο που λετε


Αυτό προσπαθώ να πω Exclamation
roufosk2 - Τετ 04 Μάρ 2009, 23:50:24
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντος ετσι οπως το βλεπω αυτο το πραγμα μου θιμηζει κλαπετω φορτιγου το οποιο ειναι ακριβως το ιδιο χρησιμοποιιτε στην εξαγωγη και λεγεται κοφτησ καυσαεριωνκαι βοιθαει στο να φρεναρεισ πιο γρηγορα κοβοντας ταχιτητα και με την μιχανη διμιουργοντασ πιεση.τωρα τη καλο και τη αποδοση μπορει να προσφερη σε ενα αμαξη δεν ξερω....................τα συμπερασματα δικα σας
Giannis307 - Πεμ 05 Μάρ 2009, 17:48:41
Θέμα δημοσίευσης:
roufosk2 έγραψε:
εγω παντος ετσι οπως το βλεπω αυτο το πραγμα μου θιμηζει κλαπετω φορτιγου το οποιο ειναι ακριβως το ιδιο χρησιμοποιιτε στην εξαγωγη και λεγεται κοφτησ καυσαεριωνκαι βοιθαει στο να φρεναρεισ πιο γρηγορα κοβοντας ταχιτητα και με την μιχανη διμιουργοντασ πιεση.τωρα τη καλο και τη αποδοση μπορει να προσφερη σε ενα αμαξη δεν ξερω....................τα συμπερασματα δικα σας


Φιλε καλπετο ειναι αλλα κανει ακριβως το αντιθετο......απλευθερωνει την εξατμηση οταν το και οποτε το θες....οποτε το τι αποδωση δινει δεν το ξερουμε αλλα σιγουρα σε καποιο τουρμπακι η σε καποιο με μεγαλη ποσοτητα καυσαεριου θα εχει διαφορα....

Ρε παιδια τις παραπανω κουρμπες που τις ειδατε?
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Σαβ 07 Μάρ 2009, 10:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με Μανθο! Σε τουρμπατο με αλογα θα κανει πολυ δουλεια μονο και μονο αν σκεφτεις οτι αν αφαιρεσεις τον καταλυτη η το μεσαιο καζανι αλλαζει τελειως το αμαξι! Το δικο μου οταν εβαλα το μεσαιο πανω επειδη ειχε πολυ θορυβω το αμαξι ηταν πολυ σφικτο και το ξυλωσα αμεσως!
Τωρα σε ενα ατμοσφαιρικο δεν νομιζω να βοηθηση μου πω οτι θα το κανει και χειροτερο γιατι δεν θα εχει καθολου backpressure το αμαξι!
MEMsound - Σαβ 07 Μάρ 2009, 10:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι θεμα μπακπρεσουρ αλλα συντονισμων και "αρχης λειτουργίας" της εξατμισης στα ατμφαιρικα.
ριξτε μια ματια εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=188328#188328
το παραπάνω κλαπέτο θα μπορουσε να εχει εφαρμογη σε "τερας" ατμοσφαιρικο (οχι μόνο του αλλα μαζί με μια σειρα αλλα πραγματα) ωστενα μπορεσει να μετακινηθεί το οχημα από ενα σημείο Α σε ενα σημείο Β,χωρς να ξεσηκώσει τα πάντα γυρω του από τον θορυβο...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr