PSClub - Hellas

Κινητήρας - 407 - 407 2,0lt προσθηκη turbo?

diskoti - Σαβ 28 Φεβ 2009, 10:56:44
Θέμα δημοσίευσης: 407 - 407 2,0lt προσθηκη turbo?
Θέλω να μάθω εαν μπορώ να βάλω τούρμπο σε ένα 407 μοντ. 2007?
Γιατί κάτι μου λέει οτι δεν γίνεται. Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Jim207GT - Σαβ 28 Φεβ 2009, 11:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλει τόσα πολλά πράγματα για να γίνει σωστά, και λόγο εγκεφάλου ποτέ δεν θα δουλέψει σωστά, τουλάχιστον έτσι όπως θα ήθελες να δουλεύει ένα 407Τ και όχι σαν κοντράδικο αμάξι. Με σχεδόν το ίδιο κόστος (μη πώ και λιγότερο) βάζεις ένα 2.2l ή ακόμα καλύτερα το 3.0V6 και σχολάει το πανηγύρι.
diskoti - Σαβ 28 Φεβ 2009, 11:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μου'κανες τη καρδιά περιβόλη Μήτσο!. Δεν το αναγνωρίζει ο εγκέφαλος? Μου είπε ο Μάκης οτι ρώτησε το Στέλιο. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
drdino - Σαβ 28 Φεβ 2009, 11:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς το OS του 407 δεν είναι PnP, οπότε θέλει σκάλισμα για να την αναγνωρίσει... Sad Sad




Laughing
diskoti - Σαβ 28 Φεβ 2009, 11:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
Να το σκαλίσουμε ρε παιδιά δε λέω, αλλά ποίος το κάνει αυτό?? Θέλει πολύ δούλειά?
Touristas - Σαβ 28 Φεβ 2009, 12:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εξαρτάτε ποιο μοτέρ φοράει.
Ότι μπορεί να γίνει τούρμπο μπορεί αλλά το θέμα είναι το κόστος το πώς θα δουλέψει αλλά και να μην έχει συνέχεια προβλήματα.
Το καλό είναι πως έχει χώρο πάντως…
diskoti - Σαβ 28 Φεβ 2009, 13:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου είναι το 2,0 μοντέλο του 2007, και ενδιαφέρομαι πάρα πολύ. Ναι απο χώρο άλλο τίποτα.Αν γνωρίζεται πως και που πες'τε ρε παιδιά Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Touristas - Σαβ 28 Φεβ 2009, 13:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου είναι εύκολο δώσε μου των αριθμό πλαισίου thx
diskoti - Σαβ 28 Φεβ 2009, 13:32:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αριθμ. είναι VF36DRFJC21594606 σ'ευχαριστώ.
action_peugeot - Σαβ 28 Φεβ 2009, 13:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε ένα V6 να βρεις την ηρεμία σου και να κάνεις και την πλάκα σου με πολλά αυτοκίνητα στο δρόμο
MEMsound - Σαβ 28 Φεβ 2009, 14:02:09
Θέμα δημοσίευσης:
θεωρω οτι ενας κομπρεσσορας θα ταίριαζε περισσότερο στο 407* λόγο σαφως πιο ομαλή λειτουργίας αλλα και μιας υπάρχει μπόλικος χώρος....

Για τουρμπο υπάρχει ετοιμο κιτ (αν δώσει το "οκ" ο Αργύρης από πλευρας αριθμου πλαισίου/κινητηρα) από την dp engeineering
http://www.dp-engineering.nl/EN/products/turbo_kits/component_package/ew_16v_compo.php (χαζεψε λιγο στο σιτε εχει διαφορα ενδιαφεροντα πραγματακια)
Προφανώς πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά δεν χρειάζετια να ψαχνεις για τα επιμέρους "συστατικά" της συνταγης...

*και γενικώς στα περισσότερα αμάξια - μιας και ειναι δυσκολο να πετύχεις ομοιογενή λειτουργία οπως πχ ενα εργοστασιακό 207 1600Τ με "τράβηγμα" από χαμηλά.
diskoti - Δευ 02 Μάρ 2009, 10:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τρομερά πραγματάκια έχει αυτή η dp-engineering ,και έχει turbo kit για το 407, αλλά θα μου δουλέψει κανονικά χωρίς προβλήματα???
diskoti - Δευ 02 Μάρ 2009, 22:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Hello Dimitris,


Let me start with thanking you for your interest in our products and
services!

Sorry we don’t have a turbo package for your vehicle. The only possibility
too have a turbo conversion with parts from us is to have it performed by us
over here in our workshop... Don’t know if that is a possibility regarding
the distance. Costs for a conversion with a result of 300 hp will be around
10.000 euro excl. VAT.

If you have any further questions, don’t hesitate to ask,


Best regards,

Pieter Oonincx
DP-Engineering

St. Teunismolenweg 50e
6534 AG
Nijmegen
The Netherlands

Οπότε το ξεχνάμε προ το παρών!!!!!!!!!!!!!!!
PASALIMANI - Τρι 03 Μάρ 2009, 11:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
θεωρω οτι ενας κομπρεσσορας θα ταίριαζε περισσότερο στο 407* λόγο σαφως πιο ομαλή λειτουργίας αλλα και μιας υπάρχει μπόλικος χώρος....

Για τουρμπο υπάρχει ετοιμο κιτ (αν δώσει το "οκ" ο Αργύρης από πλευρας αριθμου πλαισίου/κινητηρα) από την dp engeineering
http://www.dp-engineering.nl/EN/products/turbo_kits/component_package/ew_16v_compo.php (χαζεψε λιγο στο σιτε εχει διαφορα ενδιαφεροντα πραγματακια)
Προφανώς πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά δεν χρειάζετια να ψαχνεις για τα επιμέρους "συστατικά" της συνταγης...

*και γενικώς στα περισσότερα αμάξια - μιας και ειναι δυσκολο να πετύχεις ομοιογενή λειτουργία οπως πχ ενα εργοστασιακό 207 1600Τ με "τράβηγμα" από χαμηλά.


Βρε συ μανθο παλι διαφημιζεις αυτην την αναξιοπιστη μαστρο dp.engineering? την ξερεις? αφου ο σαλεξ ειπε οτι κανεις στον κοσμο δεν τουρμπιζει ατμοσφαιρικους.σε παρακαλω αλλη φορα μην κανεις τετοια λαθη!!!!! Confused
MEMsound - Τρι 03 Μάρ 2009, 11:31:46
Θέμα δημοσίευσης:
θα αστειευεσαι φυσικά.
ή προφανώς δεν καταλαβες τι ακριβως εννοουσε ο σαλεξ.
ουτε και τι εγραψα εγω πιο πάνω
Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused
MEMsound - Τρι 03 Μάρ 2009, 11:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
diskoti έγραψε:
Παράθεση:
Hello Dimitris,


Let me start with thanking you for your interest in our products and
services!

Sorry we don’t have a turbo package for your vehicle. The only possibility
too have a turbo conversion with parts from us is to have it performed by us
over here in our workshop... Don’t know if that is a possibility regarding
the distance. Costs for a conversion with a result of 300 hp will be around
10.000 euro excl. VAT.

If you have any further questions, don’t hesitate to ask,


Best regards,

Pieter Oonincx
DP-Engineering

St. Teunismolenweg 50e
6534 AG
Nijmegen
The Netherlands


Οπότε το ξεχνάμε προ το παρών!!!!!!!!!!!!!!!


και μόνο από το mail φαίνεται το πόσο σοβαρα αντιμετωπίζουν αντιμετωπίζουν κάποιοι ανθρωποι τις μετατροπές σε ενα αυτοκίνητο...
greenpug106 - Τρι 03 Μάρ 2009, 13:59:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταξές καθόλου την ατμοσφαιρική βελτίωση του αυτοκινήτου?

Πιο κάτω είναι 4πετάλουδο EW 2.0 μοτέρ (σε 106)

http://i259.photobucket.com/albums/hh308/Bic2000/K16progress004.jpg
PASALIMANI - Τρι 03 Μάρ 2009, 14:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
θα αστειευεσαι φυσικά


Laughing Laughing Laughing
Steve - Τρι 03 Μάρ 2009, 15:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά οι τυπάδες είναι πραγματικά χειρούργοι στις σωληνώσεις Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr