PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 1600 16v προβλημα

theodore106 - Παρ 27 Φεβ 2009, 01:56:45
Θέμα δημοσίευσης: 106 1600 16v προβλημα
το αμαξι μου(106 1600 16β) τωρα τελευταια κανει κατι κομπιασματα με σταθερο γκαζι και κυριως μετα απο ανωμαλιες του δρομου!επισης μετα απο αυτα τα κομπιασματα αν τυχει να σταματησω σε φαναρι τοτε σβηνει!!α και μερικα πρωινα αν δεν δωσω γκαζι για 2-3 δευτερολεπτα δεν παιρνει μπρος!μου το εκανε και πριν κανω σερβις και μετα απο αυτο!!καμια ιδεα??τι μπορει να ειναι!!εειναι πολυ σημαντικο το οτι μετα απο τρανταγματα αρχιζει και κανει αισθητα κομπιασματα!!ευχαριστω!!
theodore106 - Παρ 27 Φεβ 2009, 14:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις???pughell??kane??
LIONKING - Παρ 27 Φεβ 2009, 17:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σου φιλαρακο,απο αυτα που περιγραφεις αν στο κανει στην εκινηση θα ειναι πιθανον βαλβιδα ψυχρης,τωρα για εν κινηση τι να πω τρομπα ισως? Scratch ενος φιλου εν κινηση αρχισε και παιζαν οι στροφες και αν αφηνε το γκαζι εσβηνε και τα ειχε αλαξει ολα,μονο οταν του το εκανε αναβε το αρκοντισιον και αυτο εστρωνε!!!!!!! Rotfl .τι να σου πω,τι σερβις εκανες?ειναι πειραγμενο?
theodore106 - Παρ 27 Φεβ 2009, 22:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
μεγαλο σερβις εκτος απο ιμαντα εκεντροφορων!!το μονο που μπορς να σκεφτω και εγω ειναι η τρομπα!!αλλα αυτη δεν σε αφηνει μια και καλη??
και ενα αλλο που σκεφτομαι ειναι αυτο που ειναι στον κινητηρα και εχι κοκκινο κουμπακι??επειδη το ειχα κουνηση για να βαλω την μπαρα θολων μηπςσ επαθε τιποτα!απο οτι μου ειχε πει ο μηχανικοσ σταματαει την βενζινη,κατι τετοιο νομιζω!!
LIONKING - Σαβ 28 Φεβ 2009, 03:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ειναι γιατην παροχη καυσιμου,αν κουνιοταν απο τις ανωμαλιες με καποια σκληρη αναρτηση θα εσβηνε αλα πρεπει να φαει καλη το αμαξι, κοιτα κανα βηματικο αν ειναι βρωμικο Rolling eyes δυκολα βεβαια γιατι δε θα εσβηνε αλα ποτε δε ξερεις,να παρακολουθησεις ποτε στο κανει και τι ακριβως
action_peugeot - Σαβ 28 Φεβ 2009, 09:42:50
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε καλημέρα από αυτά που μας λες και γράφεις λογικά είναι ο αισθητήρας απόλυτου πίεσης ΜΑΡ μπορεί και ένα κομματάκι από την πλεξούδα του ΜΑΡ για να το δοκιμάσεις καλό θα ήταν να μπει στο διαγνωστικό
theodore106 - Κυρ 01 Μάρ 2009, 03:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
μετα το σερβις αφου δεν εστρωσε και μου εκανε τα ιδια το πηγα στην πεζο στιν τατοιου και το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε οτι δεν εχει κανενα προβλημα!!και πεταχτηκε ενας μαστορας και μου λεει τι εχει και του λεω απλα οτι δεν περνει μπρος ευκολα,και μου λεει ειναι απο την κεφαλη λογω υγρασιας(μ@λ@κιες για μενα).το βηματικο τι ειναι??
LIONKING - Κυρ 01 Μάρ 2009, 13:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Φίλε καλημέρα από αυτά που μας λες και γράφεις λογικά είναι ο αισθητήρας απόλυτου πίεσης ΜΑΡ μπορεί και ένα κομματάκι από την πλεξούδα του ΜΑΡ για να το δοκιμάσεις καλό θα ήταν να μπει στο διαγνωστικό


μαλλον εχειδικιο σε αυτο που σου λεει το παληκαρι,αν εχεις ενα μεταχειρησμενο κανε ενα τεστ,το βηματικο ειναι ενα κυλινδρικο μαυρο πραγματακι πισω απτην πεταλουδα ,αυτο ειναι υπευθυνο γιατις στροφες αλα οχι και για το σβησιμο, καθαρισε τα πρωτα με ενα σπρευ (και μαπ και βηματικο)μην αλαζεις με την μια.
spyros_rallye - Κυρ 01 Μάρ 2009, 16:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως το 106 που ειχα μου εκανε συχνα τετοια και ηταν ο κυριος λογος που το πουλησα.Να φανταστεις σε ενα ταξιδι προς αθηνα με 5η και 130κμ περιπου μου εσβησε ξαφνικα!!
Η γνωμη μου ειναι να ξεκινησεις να ψαχνεις απο αισθητηρα λαμδα, τρομπα βενζινης, πολ/στη και γενικοτερα οτι εχει να κανει με τη τροφοδοσια.Βεβαια αυτο με τα τρανταγματα δεν μου ειχε τυχει ποτε!
theodore106 - Δευ 02 Μάρ 2009, 13:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
καλα και εμενα με 120 εθνικη μολις πατησα συμπλεκτη για να δω αν σβηνει εσβησε!!ειναι ενα στενακι που χρησιμοποιω καθημερινα κοντα στην λ.κηφισιας και εχει πολλες ανωμαλιες!!εκει κομπιαζει αρκετα οταν απο την αρχη μου κανει κομπιασματα και τετοια!!αν δεν κανει απο την αρχη τοτε δεν κανει καθολου!!α και κατι αλλο και απευθυνομαι κυριωσ στον action peugeot και σε οποιον αλλο ξερει φυσικα!!οταν το πας για να στο βαλουν για διαγνωση το αμαξι δεν πρεπει να ειναι και αναμμενο??εμενα εκανε διαγνωση με το αμαξι σβηστο!!πως θα καταλαβει αν εχει προβλημα καποιος αισθητηρας αν δεν δουλευει ο κινητηρας??
LIONKING - Δευ 02 Μάρ 2009, 19:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
με σβηστο? Confused και τι σου ελενξε αμα κουμπωνει καλα η φυσσα? πηγαινε γρηγορα σε αυτον και πεστου μπραβο Yahoo! .περα απο την πλακα πηγαινε σε κανεναν σοβαρο να εχει διαγνωστικο να κανεις κανα ελενχο
theodore106 - Τρι 03 Μάρ 2009, 03:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ηξερα αν πρεπει να ειναι σβηστο για να ελεγθει αλλα επειδη κοβει και εμενα λιγακι το μυαλο μου μολις μου λεει οτι ειναι κομπλε του ειπα δεν θα το ελενξεις και αναμενο?και μου λεει δεν χρειαζεται γιατι δεν εδειξε βλαβη!!το μονο που ειχε κανει ειναι να γυρισει το διακοπτη για να δινει ρευμα!!
drdino - Τρι 03 Μάρ 2009, 13:38:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είχε καταγράψει βλάβη, αυτή φαίνεται και με το κλειδί στην δεύτερη σκάλα χωρίς το μοτέρ να δουλεύει.

Τώρα αν θα έπρεπε να το βάλει μπρος για να δει αν όλα καλά με τα δεδομένα των αισθητήρων, άλλο ζήτημα.
theodore106 - Τρι 03 Μάρ 2009, 15:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα αφου του ειπα οτι δεν παιρνει μπρος και οτι χρειαζεται να κρατησεισ για λιγο το γκαζι μεχρι να κρατησει σταθερο ρελαντι επρεπε να το βαλει!φαντασου οτι γυρνασ τον διακοπτη και πατασ λιγο γκαζι μεχρι να σβησει το λαμπακι το πορτοκαλι του κινητηρα και μολις σβησει τοτε κραταει ρελαντι,που για μενα που δεν ξερω πολλα περι μηχανικων καταλαβαινω οτι θελει 2-3 δευτερολεπτα να πατασ το γκαζι ωστε να δουλεψει και να σβησει το λαμπακι!!οποτε πιστευω καποιος αισθητηρας ειναι ψιλοχαλασμενος και μολις δουλεψει για λιγο το μοτερ ξεκολλαει!!τπ θεμα ειναι αν υποψιαζεται κανεις τι ειναι και απο που?η αν εχει ξανατυχει σε κανεναν!!
action_peugeot - Τρι 03 Μάρ 2009, 22:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
Με ανοιχτό διακόπτη στη δεύτερη σκάλα βλέπεις της βλάβες που είναι αποθηκευμένες στη μνήμη του εγκεφάλου
Μετά πρέπει να μετρήσεις και τους παραμέτρους που θέλει να δουλεύει η μηχανή
theodore106 - Τετ 04 Μάρ 2009, 01:17:14
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει περιπτωση να μπορεις να βαλεις το διαγνωστικο να κανει ελεγχο ενω το αμαξι κινειται???να του πω να το βαλει και να τον παω μια βολτα!!αν παρουσιασει το προβλημε μπορει να το δει το διαγνωστικο??παντως μαγκες σασ ευχαριστω πολυ για την μεχρι τωρα βοηθειας σας!!
drdino - Τετ 04 Μάρ 2009, 02:00:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχει φορητό διαγνωστικό, ναι.
theodore106 - Τετ 04 Μάρ 2009, 13:28:46
Θέμα δημοσίευσης:
ολα φορητα ειναι νομιζω!!ενα λαπτοπ ειναι με μια θυρα η κανω λαθος?
drdino - Τετ 04 Μάρ 2009, 14:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα τα επίσημα μάλλον ναι. Τα μη επίσημα μπορεί να έχουν σταθερό πισι και ασύρματη σύνδεση με το module.
theodore106 - Τετ 04 Μάρ 2009, 16:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
οποτε ψαχνω να βρω απο αντιπροσωπεια μπας και μου το δωσουν για λιγο!!οποτε πρεπει να βρω καπιον που εχει γνωστο και μπορει να το δανεισει η καποιον που ξερει απο εδω μεσα και εχει το ιδιο περιπου λογισμικο και ειναι ιδιωτης!!λιγο ανεφικτο δηλαδη!!κανεις να βοηθησει!!για 2 μερουλεσ το θελω εκτοσ και αν βρει την βλαβη κατευθειαν!!κανεις εθελοντης???
action_peugeot - Τετ 04 Μάρ 2009, 21:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τα περί δανεισμού δεν γίνονται νομίζω σε κανένα συνεργείο όλα τα διαγνωστικά γίνονται και φορητά
Από εκεί και πέρα αν θέλεις μπορείς να δανειστής το δικό μου με εμένα φυσικά μέσα στο αυτοκίνητο
theodore106 - Πεμ 05 Μάρ 2009, 00:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
οκ κανενα προβλημα!!εχεις δικο σου διαγνωστικο η απο εκει που δουλευεις??το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι καλυτερα για βραδυ γιατι τοτε το παρουσιαζει εντονοτερα!τωρα αν δεν γινεται κατι πρεπει να βρουμε!!μια μεση λυση!!
action_peugeot - Πεμ 05 Μάρ 2009, 21:15:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το συνεργείο είναι δικό μου είμαι εκεί από της οχτώ το πρωί μέχρι της έξη το απόγευμα πιστεύω να σε βολεύει το ωράριο
Όσο για το πρωί η βράδυ δεν έχει σημασία
theodore106 - Πεμ 05 Μάρ 2009, 22:53:41
Θέμα δημοσίευσης:
pes mou oti exeis diko sou sinergeio!ti les na sto doso kana savatokiriako gia volta i esto kai 1 mera mono??
action_peugeot - Κυρ 08 Μάρ 2009, 09:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να το φέρεις να το ελέγξουμε αν θες αρκεί να με έχεις πάρει τηλέφωνο για να έχω κενό
theodore106 - Κυρ 08 Μάρ 2009, 13:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
οκ θα σε παρω τηλ!!
action_peugeot - Δευ 09 Μάρ 2009, 22:20:52
Θέμα δημοσίευσης:
ok
LIONKING - Παρ 11 Φεβ 2011, 20:54:17
Θέμα δημοσίευσης:
καλα το ξεθαβω αυτο το θεμα boys γιατι σημερα εντελως ξαφνικα χωρις αλλα σημαδια προηγουμενος αρχισε να σβηνει στα φαναρια η και στα αποτομα φρεναρισμα,μετα ολα οκ τινα πω ρε φουστη μου ουτε λαμπακια ουτε τιποτα,τι να κανω ρε παιδια ολα ειναι καινουργη και πεντακαθαρα Crying or Very sad
Pughell - Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Billy μετρα ρευμα δυναμο και τσεκαρισε οτι ο ιμαντας ειναι ΟΚ.
LIONKING - Σαβ 12 Φεβ 2011, 01:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
θα ψαχτει απο δευτερα Crying or Very sad στελαρα, αν και χλωμο να ειναι ιμαντας..εχει καμια 5αρα χιλ χλμ.και δυναμο καινουργειο εχει..γμτ θα παω πητ παπαδακο να βρω τι φταιει
z@ck! - Σαβ 12 Φεβ 2011, 04:37:46
Θέμα δημοσίευσης:
βρε καλως τον!!!! Βασιλη παιδι μου μολις ηρθες στο club μου!! παρε με τηλ .... στο στελνω με πμ
groupN - Σαβ 12 Φεβ 2011, 20:42:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 1600 16v προβλημα
theodore106 έγραψε:
το αμαξι μου(106 1600 16β) τωρα τελευταια κανει κατι κομπιασματα με σταθερο γκαζι και κυριως μετα απο ανωμαλιες του δρομου!επισης μετα απο αυτα τα κομπιασματα αν τυχει να σταματησω σε φαναρι τοτε σβηνει!!α και μερικα πρωινα αν δεν δωσω γκαζι για 2-3 δευτερολεπτα δεν παιρνει μπρος!μου το εκανε και πριν κανω σερβις και μετα απο αυτο!!καμια ιδεα??τι μπορει να ειναι!!εειναι πολυ σημαντικο το οτι μετα απο τρανταγματα αρχιζει και κανει αισθητα κομπιασματα!!ευχαριστω!!


το εχω παθει αυτο και εγω φιλε. ειναι το βηματικο η μοτερ ρελαντι αλλιως. οπως σου ειπε ο βασιλης βγαλε την πεταλουδα και το βηματικο απο πανω της και καθαρισε την. να δεις πολυ μπιχλα μεσα γι'αυτο κολλαει. μολις το καθαρισεις θα δουλεψει ρολοι. εγω το κανω μια φορα το χρονο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr