SnakeMJK έγραψε: |
- Δεν με ενδιαφέρει αν χάσω από τελική ταχύτητα, και μέχρι 150 να πάει καλά είναι... |
SnakeMJK έγραψε: |
- Δεν θέλω να αυξηθεί η κατανάλωση βενζίνης. |
SnakeMJK έγραψε: |
- Θέλω καλύτερο τίναγμα/επιτάχυνση. |
SnakeMJK έγραψε: |
- Θέλω κράτημα. |
SnakeMJK έγραψε: |
- Θέλω να είναι μούρη εμφανισιακά. |
SnakeMJK έγραψε: |
είμαι μεταξύ των 185/55/14 και 195/50/15...
η απόσταση ανάμεσα στα λάστιχα και τους θόλους, με τις συγκεκριμένες διαστάσεις, αυξάνεται/μειώνεται/τι; 8α χρειαστεί να το χαμηλώσω για να μην φαίνεται σαν τρακτέρ; θα έβαζα κανα Eibach, αλλά θέλω να περιμένω λίγο για να χώσω full kit αναρτήσεις-ελατήρια (bilstein πιθανότατα). |
pezomania έγραψε: |
Ρε φίλε, πώς είσαι μεταξύ 185/55 R14 & 195/50 R15, αφού δεν θα αλλάξεις ζάντες;;;; |
Odysseas έγραψε: |
Exw Peugeot 206 XT 1,4L .Foraw Michelin Energy 175/65/14. Ta exw duo xronia kai exoun liwsei kanonika. Skeftomai na foresw Michelin Pilot Exalto 185/60/14. Einai sumferousa h epilogi? |
Miltellas έγραψε: |
Δεν μπορώ να καταλάβω από που μάθατε ότι τα Pilot Exalto καταργούνται... |
Miltellas έγραψε: |
Δεν μπορώ να καταλάβω από που μάθατε ότι τα Pilot Exalto καταργούνται...
Παράγονται κανονικά και μάλιστα είναι αρκετά βελτιωμένα ως προς τη γόμα. Εξάλλου άντε και ακούσατε ότι καταργούνται... |
mcdmate έγραψε: |
Καλημέρα.
Η διάσταση 185/60/14 είναι ιδανική για 1400. Όταν άλλαξα λάστιχα για πρώτη φορά έβαλα τα exalto τα είχα για 40000 χλμ με πάρα πολύ καλή συμπεριφορά σε στεγνό και απίστευτη συμπεριφορά σε βρεγμένο, με ένα μικρό πρόβλημα κάνουν πολύ θόρυβο. Πριν μια εβδομάδα περίπου τα άλλαξα και έβαλα τα Yokohama a539 στη ίδια διάσταση, η διαφορά γίνεται αμέσως αντιληπτή, κατ’ αρχήν ένα θετικό είναι ότι έχω πολύ λίγο θόρυβο από τα λάστιχα ( πριν δεν καταλάβαινα τι σημαίνει αυτό ), η αίσθηση όμως που αφήνουν στο δρόμο δεν είναι καλύτερη και συγκεκριμένα, τα exalto έδιναν μια πιο σπορ αίσθηση οδήγησης, στο φρένο κόλλαγαν κάτω, σε αντίθεση με τα 539 που νομίζεις ότι γλιστράει, τώρα όσο για τα πιο σκληρά πλαϊνά ακόμα δεν τα έχω καταλάβει, η πρώτη πάντως εντύπωση δεν είναι και τόσο θετική σε σύγκριση πάντα με τα exalto, τόσο που αν μου δίνονταν η ευκαιρία να ξαναεπιλέξω μάλλον τα ίδια θα έβαζα (exalto). Ίσως είναι πολύ νωρίς και να μην πρόλαβα να εκτιμήσω σωστά αλλά … Τα 539 μου στοίχισαν 240 ε. |
NICK THE GREEK έγραψε: |
Ειχα τα εχαΙτο.πριν λιγες μερες πηγα στο ιδιο επισημο αντιπροσωπο της μισελεν και οντως μου ειπε οτι σιγα σιγα καταργουνται.λογο του οτι ειναι και φιλος μου προτεινε (λογο και τις βελτιωσης του αυτοκινητου) να βαλω σαν πιο εξελιγμενα,με πιο ενισχυμενα πλαινα για στροφιλικια και πιο αθορυβα τα ΒF GOODRICH PROFILER G.κατα τα λεγομενα κατασκευαζονται μεσα στα εργοστασια τις μισελεν στη γαλλια με τα ιδια και πιο εξελιγμενα υλικα απο την μισελεν για πιο σπορ οδηγηση.τα δοκιμαζω και βλεπουμε.'η θα ειναι οντως ετσι 'η θα επαλυθευτει το ''με τετοιους φιλους τι τους θελεις τους εχθρους'' ![]() |
ady έγραψε: |
Από χθες φοράω τα Bridgestone RE720, 185/60/14 82H.
Πέταξα μετά από δυόμιση περίπου χρόνια τα μαμά Goodyear 175/65/14 82T. Τιμή 240 ευρώ. Εντυπώσεις προσεχώς. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σταμάτησαν οι στριγγλιές στις στροφές. Πίεση 30 εμπρός-πίσω και βλέπουμε.... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Και εγώ άλλαξα χθες λάστιχα.
Έβαλα τα metzeler σε διάσταση 195/50/15 σε δείκτη V Πίεση 36 μπρος-πίσω! |
ofitzis έγραψε: |
Πόσο σου πήγαν ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
270 μου τα άφησε, απο 285... Ξέρω ξέρω... φοβερή έκπτωση ![]() |
Vaggelis έγραψε: |
Aλήθεια, δεν είναι λίγο μεγάλο το προφίλ;;; |
ady έγραψε: | ||
Ίσα-ίσα που τώρα είναι μικρότερο απ' 'οτι ήταν με τα 175/65/14. |
Vaggelis έγραψε: |
Όχι, |
Vaggelis έγραψε: |
έμεινε σχεδόν το ίδιο..... |
Vaggelis έγραψε: |
Γιατί το πλάτος του πέλματος αυξήθηκε (175 -> 185), άρα το προφίλ έμεινε το ίδιο |
Vaggelis έγραψε: |
.... (65% του 175 ~ 60% του 185) |
ady έγραψε: | ||||||||
Αρα είναι ίδιο...
Αρα είναι σχεδόν το ίδιο...
Αρα είναι ίδιο...
Αρα είναι σχεδόν το ίδιο... Βαγγέλη, με μπερδεύεις και δεν το θέλω... ![]() Λοιπόν, η γλώσσα των αριθμών λέει ότι πριν (175/65/14) είχα προφίλ 113,75 χιλιοστά και τώρα (185/60/14) έχω 111 χιλιοστά. |
ady έγραψε: |
OK, για να καταλήξουμε κάπου, η διαφορά είναι ανύπαρκτα μικρότερη !! ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: | ||
Όχι ρε παιδιά μην καταλήξουμε ακόμα!!!! Περιμέντε, εγώ νομίζω ότι είναι σχεδόν ίδιο με πρίν με μια τάση προς το μικρότερο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Και εγώ άλλαξα χθες λάστιχα.
Έβαλα τα metzeler σε διάσταση 195/50/15 σε δείκτη V Πίεση 36 μπρος-πίσω! |
Miltellas έγραψε: |
Ειδικά όταν ολοκληρώσεις με την βελτίωση της ανάρτησης που ετοιμάζεις. ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Πάω πιο πάνω για να σκεφτώ τι έγινε με τα λάστιχα και βλέπω το Puntάκι το τουρμπίσιο να βγάζει έντονους καπνούς από την μηχανή!Ξαναπάω στο σημείο όπου γλύστρησα και ήταν μέσα στα λάδια!Πάπαλα το τούρμπο!!
|
nikq έγραψε: |
Μια απορία … ζυγοστάθμιση ποτέ είναι καλό να κάνουμε όταν φοράμε καινούριο λάστιχο? |
Jongou έγραψε: |
Παιδιά θέλω και πάλι την γνώμη σας! Επειδή έχω 31000 km και από ότι κατάλαβα τα μπροστινά λάστιχα από τον λέωντα έχουν φθαρεί κάνει να βάλω τα μπρος πίσω; Θα χρειαστώ ζυγοστάθμηση ευθηγράμιση; Τί ακριβώς; |
mick206 έγραψε: | ||
Ζυγοστάθμιση γίνεται πάντα όταν σου βάζει τα καινούργια λάστιχα... ![]() Όταν σου βάλει το καινούργιο ελαστικό το βάζει σε ένα μηχάνιμα οπου βλέπει αν έχουν,τυχόν,στραβώσει οι ζάντες και φυσικά για ζυγοστάθμιση... οπου βάζει(κολλάει για την ακρόβεια) κάτι ειδικά πράγματα(δεν ξέρω ακριβώς τι είναι) μέσα απο τη ζάντα σου... Δεν υπάρχει λόγος να σου τα βάλει αφού "πατήσει" το ελαστικό... Βάζει το ελαστικό στη ζάντα,το ζυγίζει στο μηχάνημα και αφού το βάλει στους άξονες είσαι έτοιμος να φύγεις... ![]() Αν κάποιος έχει κάτι να προσθέσει ή να με διορθώσει να εισαι σίγουρος πως θα το κάνει! ![]() |
Jongou έγραψε: |
Παιδιά θέλω και πάλι την γνώμη σας! Επειδή έχω 31000 km και από ότι κατάλαβα τα μπροστινά λάστιχα από τον λέωντα έχουν φθαρεί κάνει να βάλω τα μπρος πίσω; Θα χρειαστώ ζυγοστάθμηση ευθηγράμιση; Τί ακριβώς; |
nik7 έγραψε: |
kane tis aparetites diorthoseis mick206 se parakalo |
Jongou έγραψε: |
εσεις τί λέτε; |
mick206 έγραψε: |
Δεν μου λές... Γιατί δεν πετάγεσαι μέχρι Ορεστιάδα μεριά να πάς στη ΝΟΝΑ ccΛιάνα να σου τα πεί ένα χεράκι;; |
Jongou έγραψε: |
Ένα cc με ΟΡΕ νομίζω πινακίδες βλέπω συχνά στην Αλεξ/πολη! Η λιάνα είναι; Θα την κορνάρω καμιά φορα να δούμε θα με καταλάβει; |
Vasso έγραψε: |
Έψαξα κάποιο παλιό topic για να σας αναφέρω πως μόλις προχθές άλλαξα τα λάστιχά μου και έβαλα τα Pilot Exalto --> Michelin 195/50/r15 ... ![]() ![]() Είχα τα Bridgestone potenza . Η γνώμη σας ποιά είναι ?? καλύτερα τα Michelin ? |
Όλκιμος έγραψε: |
Από χθες φοράω τα Bridgestone RE720, 185/60/14 82H.
Πέταξα μετά από δυόμιση περίπου χρόνια τα μαμά Goodyear 175/65/14 82T. Τιμή 240 ευρώ. Εντυπώσεις προσεχώς. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σταμάτησαν οι στριγγλιές στις στροφές. Πίεση 30 εμπρός-πίσω και βλέπουμε.... |
Vasso έγραψε: |
Έψαξα κάποιο παλιό topic για να σας αναφέρω πως μόλις προχθές άλλαξα τα λάστιχά μου και έβαλα τα Pilot Exalto --> Michelin 195/50/r15 ... ![]() ![]() Είχα τα Bridgestone potenza . Η γνώμη σας ποιά είναι ?? καλύτερα τα Michelin ? |
Vasso έγραψε: |
Έψαξα κάποιο παλιό topic για να σας αναφέρω πως μόλις προχθές άλλαξα τα λάστιχά μου και έβαλα τα Pilot Exalto --> Michelin 195/50/r15 ... ![]() ![]() Είχα τα Bridgestone potenza . Η γνώμη σας ποιά είναι ?? καλύτερα τα Michelin ? |
teoman έγραψε: |
υ.γ:Λειτουργούν το ίδιο καλά και με ανάποδη φορά... |
Dimip έγραψε: |
βεβαια αναλογα και τη χρηση που τους κανεις. |
mick206 έγραψε: | ||
Εχμμμμ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Γειά σου ρε Μητσάρα! ![]() ![]() |
micho έγραψε: |
ανδριανε επειδη κ μενα με βλεπω για αλλαγη πολυ συντομα πες μας τελικα τις εντυπωσεις απο το εν λογω λαστιχο?
ευχαριστωωωω! |
Vasso έγραψε: |
ααααχχ αυτή η αντίληψη για τη γυναικεία οδήγηση !!! ποιός θέλει να πάμε μια κόντρα να φάει τη σκόνη μου ????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vasso έγραψε: |
ααααχχ αυτή η αντίληψη για τη γυναικεία οδήγηση !!! ποιός θέλει να πάμε μια κόντρα να φάει τη σκόνη μου ????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Όλκιμος έγραψε: | ||
Σε στεγνό είναι ικανοποιητικό, τίποτα το ιδιαίτερο... Σε βρεγμένο είναι φοβερό... Σε χιόνι πήγε εκεί που άλλα δεν πήγαιναν (δεν ξέρω τι ήταν τα άλλα)... Σε πάγο δεν πάει... Πάντα κατά τη προσωπική μου γνώμη και χρήση... Οι πιέσεις έχουν παραμείνει 30 μπρος-πίσω... |
micho έγραψε: |
αρα ανδριανε τα προτεινεις? γιατι δεν καταλαβα ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ρε Πετρο θηριο θα τα εχεις "καταφερει" μεχρι το Πασχα???!? ![]() ![]() ![]() |
Zzzleepy έγραψε: |
Αυτό το 5% μπορεί να φαίνεται μικρό αλλά θα το καταλάβεις όταν θα διαβάζουν τα λάστιχα κάθε ανωμαλία και λακούβα των ελληνικών δρόμων. |
Πέτρος έγραψε: |
1/ οι λακούβες όσο πλησιάζουν οι ολυμπιακοι θα κλεινουν και στην τελική εμένα δε με πειραζουν και τόσο πολύ καθως τις αποφευγω και δε τρεχω σαν μανιακος παντου για να κοπαναω συνεχως.
......... 5/ η άνεση δε με ενδιαφερει, ούτε γέρος είμαι ούτε πηγαίνω ατελείωτα ταξίδια συχνα, οπότε και να γίνει λίγο πιο άγριο το αμαξι δε με ενδιαφερει. αυτα ειναι η άποψη μου εμενα, δεν ειναι γενική αληθεια σιγουρα και γι αυτο θα βάλω 195/50. ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
1/ οι λακούβες όσο πλησιάζουν οι ολυμπιακοι θα κλεινουν και στην τελική εμένα δε με πειραζουν και τόσο πολύ καθως τις αποφευγω και δε τρεχω σαν μανιακος παντου για να κοπαναω συνεχως. |
Πέτρος έγραψε: |
2/ ο κολλητος μου εχει 195/50 και ενας αλλος φιλος 195/45 και δεν εχουν κανενα πρόβλημα |
Πέτρος έγραψε: |
4/ και η εμφανιση και η απόδοση είναι καλυτερες με το 195/50 και κατα την αποψη μου αν φορας 195 το καλύτερο είναι το 50 |
Vaggelis έγραψε: |
Πες στον φίλο σου με το 45άρι προφίλ να δοκιμάσει να πέσει με ταχύτητα σε μια λακούβα..... Ελπίζω να την γλυτώσει στην καλύτερη, με μια στραβωμένη ζάντα.... |
Daloup-man έγραψε: | ||
Φίλε Βαγγέλη επειδή και εγώ έχω λάστιχα με 45αρι προφιλ επέτρεψέ μου να σου πω οτι αυτά που λες για τις λακούβες είναι τελείως υποκειμενικά! Κ αυτό γιατί: 1.το κυριότερο λόγω τον έχει η ποιότητα της ζάντας! Μια μούφα-ζάντα για πχ η οποία θα είναι στο ίδιο αμάξι με κάποια κορυφαίου κατασκευαστή στις ίδιες συνθήκες,η διαφορά μετά το χτύπημα-λακούβα θα είναι τ-ε-ρ-α-σ-τ-ι-α!!! Πίστεψε με-βλ.4-! 2.Οι λακούβες είναι στο χέρι του καθενός αν θα σπάσεις το αμάξι του ή οχι! Έχει δεν έχει χαμηλό προφίλ! 3.πλέον το 45αρι προφιλ δεν είναι κάτι ακραίο! Πρίν από 10 χρόνια θα ήταν τρελλό!!! Άλλωστε το οτι πλέον το δίνουν από τις αντιπροσωπείες κάτι λέει-Seat Ibiza-!!! 4.Τα έχω τα λάστιχα από τον Ιούνιο του 03 και έχει στραβώσει ΕΛΑΧΙΣΤΑ η μία ζάντα! Περιττό να σου πω οτι όταν έπεσα-με 160 στην εθνική-έπαθα την πλάκα μου! Νόμιζα οτι διαλύθηκαν όλα! Και να σου πω οτι ένας τύπος με το προηγούμενο Polo 16v-πάλι η αντιπροσωπεία το έδινε με 45-έπεσε σε παρόμοια λακούβα με 110 και πήγε για ζάντα και λάστιχο! Υ.Γ.1 Δεν λέω οτι δεν κοπανάει ή ότι δεν θέλει μεγάλη προσοχή,αλλά δεν είναι έτσι φρικτά που λέτε τα πράγματα! Υ.Γ.2Και ότι πληρώνει κανείς πέρνει(Ζάντα και λάστιχο)!!! |
Tomcat έγραψε: | ||||
Αρχηγέ..... MΙΛΑΣ για 16αρα ζάντα...!! Με 15αρα ζάντα και 45αρι προφιλ είναι πολύ δύσκολες οι καταστάσεις.... |
Tomcat έγραψε: |
H διάσταση 45 ή 50 ή 55 εξαρτάται άμεσα απο την διάμετρο της ζάντας .Σκοπός σου είναι να διατηρήσεις όσο το δυνατόν την ολικη διάμετρο της ρόδας ποιο κοντα στην εργοστασιακη διάσταση. Άλλο "προφίλ" (ύψος ελαστικού απο έδαφος - απλοικα απλοικα) έχει ένα 45 άρι λάστιχο σε 15 άρα ζάντα (όπως του άρη) και άλλο σε μια 16αρα.
Για την ακρίβεια στις 16αρες το 195/45 όπως και το 205/45 είναι ιδιαίτερα αποδεκτές διαστάσεις όσο το 195/50 στις 15άρες. Το κακό με τα 45αρια σε 15ιντσες απο όσο ξέρω ξεκίνησε όταν ένα περιοδίκό στις μετρήσεις ενός ράλλου έβγαλε 0,3-0,4" λιγότερο στο 0-100 πράγμα το οποίο απέδωσε στο προφιλ...Τα συμπεράσματα δικα σας... Για περισσότερα δες και τον υπολογιστή διαστασης ελαστικών στο κάτω μέρος... ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||
Αυτά τα ξέρω από τότε που έψαχνα για ζαντολάστιχα! Επίσης η δικιά μου διάσταση έχει 0% απόκλιση από την εργοστασιακή διάσταση! Δεν μου απαντάς όμως σε αυτό που είπες οτι: αν πέσεις σε λακούβα με 15αρα και 45αρι προφίλ είναι πολύ χειρότερο από το να πέσεις στην ίδια με 16αρα και 45αρι προφιλ! Γιατί ??? Δηλαδή,όπως είπες,θα είναι καλύτερη μια 17αρα με 45αρι από μια 16αρα και 45αρι για τις λακούβες? Απλή ερώτηση είναι αυτή! |
zzzleepy έγραψε: |
Είπα κι εγώ! ![]() Τα έβαλες στις σιδερένιες τις μαμίσιες ή άλλαξες και ζάντες; |
Πέτρος έγραψε: | ||||
Καμμία σχέση. Η διάσταση ειναι ίδια ανεξαρτητα απο την ζάντα. Το 45 ειναι το ποσοστό τοις 100 του φάρδους. Δηλαδη 45% του 195. Το αν ειναι σε 15,16 ή 17 δεν παιζει ρόλο. Στην λακουβα ιδια ζημιά θα έχει λογικά πάντα. ![]() |
netblaster έγραψε: |
Παιδες κιεγω συμφωνω μαζι σας!!! Οταν μιλαμε για ιδιο πλατος ελαστικου και διαφορετικο προφιλ, δεν εχει να κανει η ζαντα...Απλα μια μεγαλυτερη ζαντα θα αυξησει τη συνολικη διαμετρο!!! Οσο για την ανθεκτικοτητα των ζαντων, ο Tomcat ισως εννουσε οτι οι 17αρες γαι παραδειγμα, ειναι πιο "ενιχνυμενες", πιο στιβαρες σαν ζαντες απο μια 15αρα!!! Επαυτου του θεματος δεν γνωριζω τιποτα, οποτε δεν μπορω εκφερω αποψη... ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Ξεχάσατε να αναφέρετε επίσης ότι από 185/60/14 (111χιλ. ύψος) σε 185/55/14 (92χιλ. ύψος) θα χαμηλώσει το αυτοκίνητο περίπου 5 χιλιοστά, θα κοντύνουν οι ταχύτητες και θα βελτιωθούν επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Τέλος θα αυξηθεί το σφάλμα στο ταχύμετρο και οδόμετρο και θα δίνουν πιο αισιόδοξες ένδειξεις.... ![]() |
Steve έγραψε: |
Το αμάξι (για όποιον ξέρει αφαίρεση) θα χαμηλώσει 18,5mm |
ultra-one έγραψε: | ||
9,25mm θα χαμηλώσει αφού το χαμήλωμα του αυτοκινήτου θα προέλθει από τη διάφορά της ακτίνας και όχι της διαμέτρου των ελάστικών ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
.... (και ίσως δεν ξερώ εάν ισχύει σίγουρα λένε ότι φθείρονται πιο γρήγορα τα ρουλεμάν). |
nikq έγραψε: |
.... Εγώ έχω βάλει 7αρα με 195/50 σίγουρα έχει καλύτερο κράτημα(στις κλειστές στροφές μαζεύεις άνετα πιο πολλά χιλιόμετρα χωρίς να το πιέζεις ενώ νομίζεις ότι πας με πολύ λιγότερα) από τελική δεν έχασα κάτι και απο εμφάνιση ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
Να βάλεις τα 195/50.
Δες παρακάτω: Specification..Sidewall..Radius..Diameter..Circumference.. Revs/km..Difference 185/60-14...... 111mm...... 289mm...... 578mm...... 1815mm...... 551...... 0.0% 185/55-15...... 102mm...... 292mm...... 584mm...... 1836mm...... 545...... 1,2% 195/50-15...... 98mm...... 288mm...... 576mm...... 1810mm...... 553...... -0,3% 195/45-15...... 88mm...... 278mm...... 556mm...... 1748mm...... 572...... -3.7% Δεδομένου ότι θα βάλεις 15αρα έχουμε: Μεταξύ των δύο 15αριων η διαφορά στο ύψος είναι μόλις 4mm (Sidewall: 102 - 98) οπότε δεν επηρεάζει αυτή το κοπάνημα. (σε σχέση με το 14αρι θα αυξηθεί το κοπάνημα όμως -9mm και -13mm αντίστοιχα). Επίσης το κοπάνημα θα αυξηθεί αν βάλεις λάστιχα με πιο χοντρά/ενισχυμένα/σκληρά πλαινά αλλά τότε θα αυξηθεί πολύ και η πληροφόρηση στο τιμόνι καθώς και η σταθερότητα στις στροφές. Σε επιδόσεις θα χάσεις σε σχέση με το 14αρι που έχεις τώρα αλλά το ίδιο είτε βάλει 185/55 έιτε 195/50 και αυτό γιατί με το 195 κοντένει το βήμα κατά 1,5% σε σχέση με το 185/55 και εξισσοροπεί την αύξηση του πλάτους. Με το 195/50 θα έχεις χειρότερες εκκινήσεις από ότι με τα 14αρια αλλά σίγουρα καλύτερες από το 185/55 λόγο πιο κοντού βήματος και μεγαλύτερης πρόσφυσης όπως και ρεπρίζ (μέχρι τα 100 - 120km/h) γιατί μετά αρχίζει να επιδρά και η αεροδυναμική και τότε... ....ίσως χάσεις κάτι λίγο από τελική λόγω μεγαλύτερου πλάτους (τριβές αεροδυναμικές και κύλισης). Όσο για το πλάτος της ζάντας για 195/50-15 και με 6,5 αρα ζάντα αλλά και με 7άρα είσαι μια χαρά (με την 6,5αρα κερδίζεις βάρος με την 7αρα έχεις καλήτερο στήριγμα του ελαστικού (λιγότερο στρέβλωμα/στραμπούλιγμα στις στροφές) = 6,5 αρα για ευθείες, 7αρα για στροφές) Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν θα προβληματιζόμουν καθόλου για το κοπάνημα και θα έβαζα 195/45-15 (και ας είχα αποκλίσεις στο κοντέρ) και θα είχα: ![]() ![]() ![]() ![]() Αυτά....και ας κοπανάει (-23mm ![]() ![]() Είναι και μια αφορμή για να τρέχουμε λιγότερο σε δρόμους που δεν ξέρουμε.......σε ποιά σημεία έχουν λακούβες........ ![]() ![]() ![]() |
nikq έγραψε: |
Εγώ έχω βάλει 7αρα με 195/50 σίγουρα έχει καλύτερο κράτημα(στις κλειστές στροφές μαζεύεις άνετα πιο πολλά χιλιόμετρα χωρίς να το πιέζεις ενώ νομίζεις ότι πας με πολύ λιγότερα) από τελική δεν έχασα κάτι και απο εμφάνιση ![]() |
DRAKE έγραψε: |
...Ότι είπα εν συντομία το είπες αναλυτικότατα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
DRAKE έγραψε: |
Να δω αν καμιά μέρα έχω ώρα και γράψω καμμιά σελίδα τόπικ τι θα γράψεις εσύ;;;;;; ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Το RE 720 είναι αρκετά "φαρδύ σε εμφάνιση" με σχετικά "τετράγωνο" πέλμα.
Η μαμά ζάντες σου όμως είναι 5,5x14 και για τον λόγο αυτό σου φαίνονται στενά. Επίσης το 185 κλπ κλπ δεν μετριέται στο πέλμα του ελαστικού αλλά στην μέση του προφιλ. Για τον ίδιο λόγο τα γνωστά μαμα Continental φαίνονται πιο λεπτά στα 206 XS με τις σιδερένιες 6x15 από ότι στα 206 GTI με τις αλουμινένιες 6,5x15. Άρα περί οφθαλμαπάτης πρόκειται... ![]() |
elias έγραψε: |
Επίσης μια απορία που έχω από καιρό. Έχουμε ένα ελαστικό π.χ. 185/60/14 και το βάζουμε σε ζάντα με πλάτος 5.5'' και σε ζάντα με πλάτος 6''. Θα πατάει με την ίδια επιφάνεια στο έδαφος ή θα πατάει περισσότερο με την ζάντα με πλάτος 6''? |
STELIOS έγραψε: |
Το ποσο παταει το πελμα εξαρταται ΚΑΙ απο τη πιεση του ελαστικου. |
Baphomet έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/album_pic.php?pic_id=473
η κατάσταση του πέλματος του μπροστινου exalto 2 μου μετά από 20.000 χιλιομετρα βαρβαρης χρήσης ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
και τα δικά μου εμπρός, είναι σε παρόμοια κατάσταση, μετά από 14.000 km (έχουν αρχίσει και ψιλο-γλυστράνε.... όχι δραματικά όμως...) |
SnakeMJK έγραψε: |
.... Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα exalto 2.. Τι λέτε; |
SnakeMJK έγραψε: |
Αυτό είναι το review μου για τα πρώτα 1.300χλμ... Το επόμενο πριν τα αλλάξω. Ελπίζω να έχω την ίδια άποψη! |
dimdil έγραψε: |
τελικα ρε παιδια ποια ειναι η αληθεια για τα μαμισια continental 195/55/15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
...Πάντως δεν έχω ακούσει ακόμη κανένα που να έχει κάποιες απαιτήσεις και να έχει μείνει ευχαριστημένος από αυτά!!!!! ![]() |
Παράθεση: |
...αρκετα νορμαλ προσ λιγο γρηγορη οδηγηση ... μεχρι στιγμης ομολογω δεν εχω παραπονο |
xrisa-xs έγραψε: |
1)
2) τα ελαστικά Matador τα έχετε υπόψη σας? τι λένε ???? |
xrisa-xs έγραψε: |
1) το Σάββατο που μας πέρασε πήγα από το Φωκά μια βολτίτσα για την απαραίτητη αλλαγή μετά από 52000 χλμ συμβίωσης με τα μαμά goodyear
σε michelin pilot exalto II διαστάσεις 185/60/14 οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν άριστες αν και ένιωθα το αυτοκίνητο και το τιμόνι λιγο "βαρύ", σαν να έχουν κολλήσει οι ρόδες στο δρόμο.... |
xrisa-xs έγραψε: |
ναι μάλλον ![]() λοιπόν εντυπώσεις από ταξιδάκι με τα νέα μου λάστιχα: η πρώτη αίσθηση του "βαρύ" τιμονιού έφυγε αθόρρυβο, κρατήματα φοβερά σε φρεναρίσματα και στροφιλίκια! ακόμα και στις στροφές της Μεγαλόπολης δεν έβγαλε "άχνα". ![]() πολύ καλή συμπεριφορά γενικώς ![]() συμπέρασμα: χρειάζομαι άμεσα ρύθμιση στα φρένα ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα σε συνδυασμό με τα λάστιχα... |
fallen_angel82 έγραψε: |
Μετά από μερικες εκατοντάδες χιλιόμετρα στην πόλη, ένα ταξίδι στο
Βόλο και εκδρομούλες στο Πήλιο για μπάνιο, έχω να πω τα εξής : |
elias έγραψε: |
Μου είπαν ότι τα bridgestone re720 σταμάτησαν να παράγονται και ό,τι υπάρχει στην αγορά είναι από stock. Είναι αλήθεια? |
Steve έγραψε: | ||
Ελπίζω να μην τα αγάπησες τόσο πολύ ώστε να σου λείψουν... ![]() |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
175/65-14 114mm 292mm 583mm 1832mm 546 0.0% 195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -4.6% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -1.2% 185/55-15 102mm 292mm 584mm 1836mm 545 0.2% |
bruno21 έγραψε: |
re magkes pls help exo blexei tora phra to 206 1,4 xs mono exatmisei exei pano foraei 195/50/15 ta exalto mou eipan oti einai dekths v opos kai ta yokomaha ta sdrivre ara feloun gkazi gia na zestafoun tora vlepo to 185/55/15 einai kalytero ti na valo???????????
|
elias έγραψε: | ||
Επειδή το πήρες μεταχειρισμένο κοίτα στην πόρτα του οδηγού την μαμά διάσταση των ελαστικών που είχε το αυτοκίνητο όταν αγοράστηκε. Αν είχε 175/65/14 θα πας αναγκαστικά σε 195/50/15 ή 185/55/15. Το πιο θα επιλέξεις είναι καθαρά δικό σου θέμα. Τι θες περισσότερο? Κράτημα ή επιδόσεις? Μεταξύ των δύο για καλύτερο κράτημα επέλεξε το 195/50/15 και για καλύτερες επιδόσεις το 185/55/15. Η διαφορά στην τιμή μην σε απασχολεί και πολύ γιατί με τον καιρό έρχεται στα ίδια, καθώς το 195/50/15 καίει περισσότερο. Τώρα για τον δείκτη V δυστυχώς είναι μονόδρομος για τα καινούρια καλά ελαστικά. Το αν θα ζεσταθούν είναι πιστεύω καθαρά υποκειμενικό ανάλογα τις διαδρομές και τη χρήση που κάνεις. Να γράφεις με μικρά Ελληνικά γράμματα. |
mikerrgp έγραψε: |
ναι ειναι αληθεια εδω κ περιπου ενα χρονο εχει ερθει το er 300 turanza πολυ καλυτερο κ πιο μαλακο ασιμετρο κ επιτελους αθορυβο |
MEMsound έγραψε: |
χρειάζεσαι γυαλιά... ![]() ![]() ![]() ![]() |
BADGIRL έγραψε: |
καλησπερα σε ολους!!θελω να αλλαξω λαστιχα στο πεζακι μου και πηγα σε ενα μαγαζι και μου ειπαν 270,00€ για λαστιχα bridgestone ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση. ειναι πολλα??? ![]() ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
ανάλογα το μοντέλο το οποίο δεν αναφέρεις.(των bridgestone εννοώ) |
Steve έγραψε: | ||
Και εσύ χρειάζεσαι σφαλιάρες στον ποπούλη για να μην βάζεις τις διαστάσεις μετά ![]() Σχετικά καλή είναι η τιμή πάντως... |
plaketokofths έγραψε: |
ανάλογα το μοντέλο το οποίο δεν αναφέρεις.(των bridgestone εννοώ) |
elias έγραψε: |
Α μην το λες αυτό Σταύρο. Έχω πετύχει αρκετές κοπέλες που το πατάνε το γκάζι. |
Steve έγραψε: | ||
Το να το πατάνε όμως με το 185/60/14 στον δρόμο... είναι λίιιγο επικίνδυνο, για να μην χρησιμοποιήσω την γνωστή λέξη ![]() Για εμένα, όχι δεν αξίζουν τα Τ1 ![]() |
Steve έγραψε: |
Μιας που είσαι Αθήνα, την άλλη βδομάδα που θα κατέβω με το καλό, θα ήθελα να δώ πόσο το πατάς... ![]() |
BADGIRL έγραψε: | ||
αμεσως εσυ μην χασεις ![]() ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
No offence, αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ γυναίκα να οδηγάει γρήγορα. Εδώ είναι σπάνιο το φαινόμενο να οδηγάει κανονικά! ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
No offence, αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ γυναίκα να οδηγάει γρήγορα. Εδώ είναι σπάνιο το φαινόμενο να οδηγάει κανονικά! ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
No offence, αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ γυναίκα να οδηγάει γρήγορα. |
MEMsound έγραψε: |
Επίσης το Τ1Ρ |
Steve έγραψε: |
Ησυχία παρακαλώ...
Ξέρω πως όλοι περιμένουμε με αγωνία την Κωνσταντίνα να μας γράψει τις εντυπώσεις της, όμως αυτή τη στιγμή περνάει τα καινούρια της λάστιχα... Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά. Αμήν. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Η διάσταση 185/60-14 είναι μια χαρά...
Με σωστή πίεση θα δουλέψει. Επίσης το 60άρι προφίλ επιτρέπει στο ελαστικό να είναι προοδευτικό (ή έστω πιο προοδευτικό από ένα πχ 195/50) Προοδευτικό σημαίνει ότι γλυστράει ομαλά, πιο νωρίς από ότι ένα ίδιο ελαστικό χαμηλότερου προφίλ, πράγμα που έναν λιγότερο έμπειρο (ή και άπειρο) οδηγό θα τον βοηθήσει και δεν θα τον φοβήσει. Το να κρατάει ένα λάστιχο πολύ καλά και στο όριο να ξεκολλάει απότομα ΔΕΝ είναι καλό για έναν μη έμπειρο/νέο οδηγό που θα φοβηθεί την στιγμή εκείνη και το πιο πιθανό είναι να μην ξέρει τι να κάνει.. Αντίθετα μια γενικώς προοδευτική συμπεριφορά (με σαφώς χαμηλότερα όρια) σε "κόβει" εγκαίρως και δεν κάνεις υπερβολές... Επίσης το Τ1Ρ έχω ακούσει ότι είναι πάρα πολύ καλό ελαστικό και έχει και μια χαρά τιμή γενικώς. |
BADGIRL έγραψε: |
κοροιδευεις ετσι?οκ θα τα πουμε ![]() |
BADGIRL έγραψε: |
λοιπον τα εβαλα και ειναι πολυ ωραια τα touranza ER300.230,00€ εσκασα αλλα μου ειπαν οτι ειναι πολυ καλη τιμη γενικα. |
BADGIRL έγραψε: |
αυτο που μ αρεσει περισσοτερο σε αυτα τα λαστιχα ειναι οτι εχουν χρωματακια ναι μην γελατε εχουν μια κοκκινη μια πρασινη μια κιτρινη και μια μπλε γραμμουλα γυυυυυρω γυυυυυυρω απο το λαστιχο ![]() ![]() ![]() (πλακα κανω μην αρχισετε να με κραζετε ![]() |
Steve έγραψε: | ||||||
Εγώ φταίω που τους έβαλα να προσεύχονται να πάνε όλα καλά ![]()
Με γειά και καλοπάτητα!
Βγάλτα μια φωτογραφία γιατί σε 500 χλμ το πολύ θα έχουν κάνει φτερά οι γραμμούλες ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
No offence, αλλά δεν έχω πετύχει ποτέ γυναίκα να οδηγάει γρήγορα. Εδώ είναι σπάνιο το φαινόμενο να οδηγάει κανονικά! ![]() ![]() ![]() |
vinman έγραψε: | ||
Δεν έχεις πετύχει την γυναίκα μου με το 407 να πηγαίνει στην Εθνική διακοσαρισμένη..... ![]() Όταν το είδα έπαθα κάτι... ![]() ![]() |
BADGIRL έγραψε: | ||||
πες τα γιατι νομιζουν οτι ολες ειμαστε ιδιες αλλα δεν ειμαστε ![]() |
vinman έγραψε: |
Δεν έχεις πετύχει την γυναίκα μου με το 407 να πηγαίνει στην Εθνική διακοσαρισμένη..... ![]() Όταν το είδα έπαθα κάτι... ![]() ![]() |
BADGIRL έγραψε: |
εισαι πολυ αστειος ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Τι δικιά μου γυναίκα να δεις που μου κάνει και κόντρες όταν παίρνει το 307 ![]() |
Touristas έγραψε: | ||||||
Τι δικιά μου γυναίκα να δεις που μου κάνει και κόντρες όταν παίρνει το 307 ![]() |
xrisa-xs έγραψε: |
1) το Σάββατο που μας πέρασε πήγα από το Φωκά μια βολτίτσα για την απαραίτητη αλλαγή μετά από 52000 χλμ συμβίωσης με τα μαμά goodyear
σε michelin pilot exalto II διαστάσεις 185/60/14 οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν άριστες αν και ένιωθα το αυτοκίνητο και το τιμόνι λιγο "βαρύ", σαν να έχουν κολλήσει οι ρόδες στο δρόμο. δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα σε πιο extreme συνθήκες φρεναρίσματος και μένει και ένα ταξιδάκι να κάνω για να δω συμπεριφορές.... ![]() |
xrisa-xs έγραψε: |
λοιπόν εντυπώσεις από ταξιδάκι με τα νέα μου λάστιχα:
η πρώτη αίσθηση του "βαρύ" τιμονιού έφυγε αθόρρυβο, κρατήματα φοβερά σε φρεναρίσματα και στροφιλίκια! ακόμα και στις στροφές της Μεγαλόπολης δεν έβγαλε "άχνα". πολύ καλή συμπεριφορά γενικώς |
fallen_angel82 έγραψε: |
Πήγα σήμερα στο Φωκά και πλέον φοράω Michelin Pilot Exalto!!!!!!! ![]() Αυτό που γράφει η Χρύσα για το βαρύ τιμόνι το είδα κι εγώ, αλλά στώσιμο θέλουν. Και φυσικά, με τη προτροπή του Μάνθου, κατέβηκα και διάσταση. Από 195/55/15 σε 195/50/15. Θα τα δουλέψω λίγο και θα δούμε πως θα πάνε. |
abaleo έγραψε: |
τελικά σε λάστιχο 185/60/14 για το φτωχό πλην τίμιο 1.4 8v ποια είναι η ετυμηγορία;
|
elias έγραψε: |
Για τα exalto 2 μπορεί να επιβεβαιώσει κανένας ότι το πέλμα τους φαγώνεται γρήγορα. Τα έβαλε γνωστός μου (195/55/15) και σε 10000km το αυλάκι είναι όσο το δικό μου στα RE720 με 50000km. |
elias έγραψε: |
Για τα exalto 2 μπορεί να επιβεβαιώσει κανένας ότι το πέλμα τους φαγώνεται γρήγορα. Τα έβαλε γνωστός μου (195/55/15) και σε 10000km το αυλάκι είναι όσο το δικό μου στα RE720 με 50000km. |
elias έγραψε: |
Το αυτοκίνητο είναι xsara, διάσταση 195/55/15, πιέσεις γύρω 30-32, οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους και ελάχιστα σε πόλη, τα 10000χλμ έγιναν σε 2-3 μήνες. Το πέλμα μπροστά έφτασε 2-3 χιλιοστά. Ημερομηνία ελαστικών αρχές 2007.
Επίσης βρήκα στο ιντερνετ ότι το exalto2 στην αξιολόγηση του UTQG έχει χαμηλό δείκτη φθοράς (240). |
Miltellas έγραψε: |
...Είμαι 100% σίγουρος ότι η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει όχι μόνο τα Exalto 2 αλλά ούτε και τα άλλα ελαστικά παραγωγής για καθημερινή χρήση (σπορ και μη). Υπάρχει κάτι που δεν σου ανέφερε ή δεν έδωσε σημασία το φιλαράκι σου με το Xsara. |
elias έγραψε: |
Να πω ότι έχει κάνει 10-15 χιλιόμετρα σε χωματόδρομο. Ίσως αυτό να φταίει για την γρήγορη φθορά των ελαστικών. |
Miltellas έγραψε: | ||
Όχι. Κάτι άλλο παίζει... από αυτά που είπαμε. |
abaleo έγραψε: |
αυτό που έχω καταλάβει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) είναι ότι το ζέσταμα δεν εξαρτάται από το αμάξι αλλά από την οδήγηση και ότι ακόμα και κρύο το λάστιχο σου προσφέρει μια "α" ασφάλεια ώστε να κινηθείς π.χ. μέχρι το περίπτερο. Αν ήταν να ζεσταίνονται τα λάστιχα με τις ταχύτητες του δείκτη τους τότε θα έπρεπε όλοι να πάμε σε ρυθμούς ..αυτόφωρου! Μάλλον οι γνώμες των λαστιχάδων επηρεάζονται από τις εταιρείες που σπρώχνουν.. Δε γίνεται να προτείνουν ως καλύτερο το Bridgestone και τα ..Continental (contiγλύστρα)!!! Δόξα τω θεώ ( ![]() |
mikerrgp έγραψε: |
ετσι ετσι αρχιζεις κ συμμορφωνεσαι ![]() |
elias έγραψε: |
Σε έρευνα αγοράς για το michelin exalto 2 σε 185/55/15 πήρα τιμές 500, 480, 430, 430 και 400 ευρώ. Τα σχόλια δικά σας για το περιθώριο κέρδους και την κοροϊδία των καταστημάτων.
Πως γίνεται όλοι όσοι το έχουν βάλει να είναι ευχαριστημένοι και οι πωλητές να σου λένε δεν κάνει για το δικό σου αυτοκίνητο γιατί είναι με δείκτη V και δεν θα το ζεστένεις ποτέ? Ποια σπορ ελαστικά βγαίνουν με δείκτη Η? Και μην πει κανείς το energy γιατί το άκουσα και αυτό. |
elias έγραψε: |
Με την διάσταση αυτή μειώθηκε και το πάτημα του πέλματος από 17cm σε 16cm περίπου σε σχέση με τα re720 195-50-15 και βελτιώθηκαν και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου. |
Steve έγραψε: | ||
Αυτό που λες, το πιστεύεις? |
elias έγραψε: |
Σταύρο αυτή είναι η πραγματικότητα. |
plaketokofths έγραψε: |
το 195 νομίζω ειναι υπερβολικο για 1.4 206. Πολυ μπλέξιμο. |
fynos έγραψε: | ||
Γιατί το λές ? |
plaketokofths έγραψε: | ||||
υπερβολικό απο την αποψη οτι θα κοψει στα πολλά αρκετά λογω τριβής, και οτι το 185 εχει ακρως ικανοποιητική προσφυση στο συγκεκριμενο 206 1.4. Απο αυτα που διαβάζω κι ακουω απο ειδικους αυτο λένε, δεν μιλάω για το βήμα. |
fynos έγραψε: | ||||||
Ετοιμάζομαι να κάνω κάτι αλαγούλες στης αδελφής μου . . . μίας και . . . . (volve μην αρχίσεις) και με ενδιαφέρει το θέμα ! Πάντως θα είναι πολύ ωραία το 195 και οπτικά και χρηματικά ! |
plaketokofths έγραψε: |
kala ντάξει, εσυ μου το λες για να με πριτσινώσεις ρε. Πέρα απο την πλακα τώρα το 195 νομίζω ειναι υπερβολικο για 1.4 206. Πολυ μπλέξιμο. |
grpap έγραψε: |
Tο 175/65/14 με το 185/55/15 είναι ιδια σε διαμετρο τροχου.Το βημα μενει απολυτα ιδιο.
Επισης απολυτα ιδια σε διαμετρο τροχου είναι το 195/55/15 με το 205/40/17 που φοραει ο Steve. |
grpap έγραψε: |
185/55/15 ειναι το σωστο για σενα.Γιαυτο το ειπα.Και αν εισαι χαμηλωμενος κανα 2 ποντους θα ισοφαρισει την οποια αυξηση της μετωπικης επιφανειας.Η μειωση λογω τριβης θα ειναι πολυ μικρη.Αυτο ειναι αλλωστε επισημο εργοστασιακο βημα για τα 206. |
STELIOS έγραψε: |
Απο τη στιγμη που η μαμα διασταση ηταν 175/65/14, η καλυτερη επιλογη ειναι 185/55/15. Ομως αφου η διασταση αυτη ειναι οντως πολυ ακριβη η επομενες λογικες επιλογες ειναι 185/60/14 ή 195/50/15. Αυτες μεταξυ τους ειναι ιδιες σε διαμετρο και αφου μιλαμε για το 16βαλβιδο 1400, το 195αρι δεν ειναι ασχημη προταση (οπως ειναι λιγο υπερβολικη για το 8βαλβιδο).
Το 185αρι ειναι πιο προοδευτικο σε ασιθηση αλλα το 195αρι εχει καλυτερη αποκρηση στις στροφες. Εξαρταται πως οδηγεις και τι αισθηση θελεις απο το τιμονι. Βεβαια και το 195/55/15 που λεει ο Steve ειναι σωστο αφου το βαζει και η Peugeot. Μαλιστα δεν ξερω αν ισχυει και αυτο που λετε για τα διαφορετικα σαζμαν, πιστευα οι διαφορες του XS ηταν στην εμφανηση (μεσα-εξω) και στην αναρτηση. |
grpap έγραψε: |
195/50/15 τοτε.Η οποια μειωση λογω τριβης να εξισσοροπηθει από τη λιγο μικροτερη διαμετρο τροχου.Εγω θα χαμηλωνα και λιγο για μειωση της μετωπικης επιφανειας.Παιζει να δεις και μεγαλυτερες τελικες ετσι……….. |
STELIOS έγραψε: |
Παντως επειδη τα εχω δοκιμασει και τα 3 (185/55/15 - 185/60/14 - 195/50/15) μπορω να πω πως για δρομο τα καλυτερα ειναι τα 185/60/14 (ανετα και πιο προοδευτικα) αλλα για πιστα τα 195 ηταν ΤΕΛΕΙΑ (τα 185/55/15 ηταν η χρυση τομη). |
STELIOS έγραψε: |
Παιδια μην κολατε σε επιταχυνσεις και τελικες. Αυτα ειναι λεπτομεριες πραγματικα ανεπαισθητες απο τοσο μικρη αλλαγη. Η διαφορα φενεται σε κομματια οπως στροφες με ανηφορικη κληση οπου χρειαζεσαι ΔΗΝΑΜΗ για να βγαλεις τη στροφη γρηγορα. Εκει στα 8βαλβιδα κανει μπαμ η αισθηση οτι υπαρχει αφθονη προσφηση αλλα λειπει η αντιστηχη δηναμη. Τα 16βαλβιδα φναταζομαι δεν θα επιρεαζονται τοσο πολυ αφου ειναι 15αλογα παραπανω.
Παντως επειδη τα εχω δοκιμασει και τα 3 (185/55/15 - 185/60/14 - 195/50/15) μπορω να πω πως για δρομο τα καλυτερα ειναι τα 185/60/14 (ανετα και πιο προοδευτικα) αλλα για πιστα τα 195 ηταν ΤΕΛΕΙΑ (τα 185/55/15 ηταν η χρυση τομη). Στις Αφιδνες οπου εχω μπει απειρες φορες, η διαφορα αισθησης και αποκρησης μεταξυ 185/60/14 και 195/50/15 ειναι απλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Με τα 195αρια ηταν φορες που πιστευα οτι πραγματικα εφτανα το αμαξι στα ορια του (στη πιστα), στο δρομο ομως ηταν φορες που μου εσπαγαν τα νευρα απο το κοπανημα (σε συνδιασμο με χαμηλα ελατηρια & μαμα ζαντες 5-μπρατσες). |
plaketokofths έγραψε: |
Τείνω προς 195-50-15 exalto2 κι ενδέχεται για parada στην ιδια διάσταση, που ομως δεν θα τα ζεστάνει το αυτοκινητο μου μεσα στην πολη. |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
175/65-14 114mm 292mm 583mm 1832mm 546 0.0% 185/60-14 111mm 289mm 578mm 1815mm 551 -0.9% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -1.2% 185/55-15 102mm 292mm 584mm 1836mm 545 0.2% |
Voulis έγραψε: |
Για αυτό μου τις πούλησες? |
STELIOS έγραψε: | ||
Nαι, τις ζαντες τις πουλησα γιατι ηθελα να γυρησω σε 14αρες. Μου αρεσαν παρα πολυ εμφανησιακα αλλα πραγματικα βαρεθικα το κοπανημα. Πως σου φενωνται ? Ευχαρηστιμενος ? |
plaketokofths έγραψε: |
4. Για να μην το κουράζω περισσότερο ειμαι ανάμεσα σε εξαλτο2 195/50/15 ή 185/60/14. Ερωτηση, επειδη δεν θυμάμαι εχω την εντύπωση πως το το 185/60/14 εχει διαφορετική χάραξη από το 195/50/15, αληθεύει? Επισης τα 195/50/15 πέρα απο 82V βγαίνουν και με αλλο δείκτη? Τα 14αρια κι αυτά 82V? . |
STELIOS έγραψε: |
Παιδια μην κολατε σε επιταχυνσεις και τελικες. Αυτα ειναι λεπτομεριες πραγματικα ανεπαισθητες απο τοσο μικρη αλλαγη. Η διαφορα φενεται σε κομματια οπως στροφες με ανηφορικη κληση οπου χρειαζεσαι ΔΗΝΑΜΗ για να βγαλεις τη στροφη γρηγορα. Εκει στα 8βαλβιδα κανει μπαμ η αισθηση οτι υπαρχει αφθονη προσφηση αλλα λειπει η αντιστηχη δηναμη. Τα 16βαλβιδα φναταζομαι δεν θα επιρεαζονται τοσο πολυ αφου ειναι 15αλογα παραπανω. |
STELIOS έγραψε: |
στο δρομο ομως ηταν φορες που μου εσπαγαν τα νευρα απο το κοπανημα (σε συνδιασμο με χαμηλα ελατηρια & μαμα ζαντες 5-μπρατσες). |
plaketokofths έγραψε: |
3. Βολβε τα 185/60/14 ειναι πιο ακριβα απο τα 195/50/15
4. Για να μην το κουράζω περισσότερο ειμαι ανάμεσα σε εξαλτο2 195/50/15 ή 185/60/14. Ερωτηση, επειδη δεν θυμάμαι εχω την εντύπωση πως το το 185/60/14 εχει διαφορετική χάραξη από το 195/50/15, αληθεύει? Επισης τα 195/50/15 πέρα απο 82V βγαίνουν και με αλλο δείκτη? Τα 14αρια κι αυτά 82V? |
volvos έγραψε: |
για να σοβαρευτουμε
γιαννακη ενα λαστιχο για πιστα δρομο πολη δεν υπαρχει επειδη στο τελος θα κλαις οπως αλλοι. βαλε 4 φτηνα λαστιχακια με Η δεικτη ταχυτητας και κρατα τα ρεστα για 4 μεταχειρισμενα ημισλικ τι ειπες θα το βρακιαζεις το Η? μη χεσω. κοψε λιγο να ηρεμησει και το αμαξι και ξαναορμα τιγκαρεις και πιεση και τελος... |
volvos έγραψε: |
για να σοβαρευτουμε
γιαννακη ενα λαστιχο για πιστα δρομο πολη δεν υπαρχει επειδη στο τελος θα κλαις οπως αλλοι. βαλε 4 φτηνα λαστιχακια με Η δεικτη ταχυτητας και κρατα τα ρεστα για 4 μεταχειρισμενα ημισλικ τι ειπες θα το βρακιαζεις το Η? μη χεσω. κοψε λιγο να ηρεμησει και το αμαξι και ξαναορμα τιγκαρεις και πιεση και τελος... |
volvos έγραψε: |
to εχω πει χιλιαδες φορεες ολλλλλλλλλλλλλλλλλλα
τα λαστιχα σπορτ τυπου F1-pe2-parada κλπ κλπ εχουν ενα κοινα χαρακτηριστικο μετα τα 15000χλμ σκληραινουν και ειναι ακαταλληλα για μεσα στην αθηνα. |
volvos έγραψε: |
τα τογιο τ1ρ
που φοραγε και το παπι και εχει καλες τιμες ο μιχαλης ειναι ενα τιμιο λαστιχο που δυσκολα θα το φυτιλιασεις και ζεσταινεται γρηγορα. και το ερ300 που ειπε πιο πανω ο μιχαλης ειναι φοβερο ολ αραουντ λαστιχο το θεμα ειναι θα παραμεινεις σε 14αρι για πολη? σε 14αρια δεν εχεις πολλες επιλογες... |
volvos έγραψε: |
to εχω πει χιλιαδες φορεες ολλλλλλλλλλλλλλλλλλα
τα λαστιχα σπορτ τυπου F1-pe2-parada κλπ κλπ εχουν ενα κοινα χαρακτηριστικο μετα τα 15000χλμ σκληραινουν και ειναι ακαταλληλα για μεσα στην αθηνα. |
STELIOS έγραψε: | ||
Eισαι λιγακι υπερβολικος... Για τα F1 και parada δεν μπορω να πω γιατι δεν ειχα ποτε. Τα PE αντιθετος στα 15.000 ειναι ΠΟΛΥ καλα ακομα, και αυτος ειναι ο λογος που τα εχω για 3η συνεχομενη φορα στο αμαξι (μια PE1 & δυο PE2). Μπορω ομως και να σου πω και για Brigestone (δεν θυμαμαι τυπο) σε 185/60/14 που τα πηρα (για πιστα/χαβαλε) με ~20.000χλμ ηταν ΘΑΝΑΤΟΣ !!! Στο στεγνο απλα γλιστρουσαν, στη βροχη νομιζα οτι εκανα SKI... |
mikerrgp έγραψε: |
στελιο το bridgestone αν ειχες βαλει το ρε720 στο στεγνο ηταν καλο αλλα ηθελε τρελλο ζεσταμα οσο για την βροχη το λαστιχο ηταν βεντουζα απιστευτο κρατημα κ απολυτο φρεναρισμα |
MEMsound έγραψε: |
Αυτά τα "καημένα" ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
οtan oμως βαζεις τετοιο σπορ λαστιχο κανεις τις απαραιτητες παραχωρησεις στη πολη οπως και απαιτεις να βγαλει ολο το μερκουρη πανω κατω χωρις να βρακιασει... (18.95 πηγαινε και αλλο τοσο ελα ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Τα χουμε πει χίλιες φορές... Michelin Exalto 2 σε 185/60/14...Εξωγήινο λάστιχο.... |
SnakeMJK έγραψε: |
Τα χουμε πει χίλιες φορές... Michelin Exalto 2 σε 185/60/14...Εξωγήινο λάστιχο.... |
MEMsound έγραψε: |
ειναι μια χαρα... ![]() |
mikerrgp έγραψε: |
καλημερα κ απο μενα αν ειδα καλα το παλικαρι εχει 1100 οποτε δεν πεζει να δουλεψει το εξαλτο με την καμια προτηνο λοιπον kleber γαλλικο σε H η ακομα καλυτερα michelin energy σε τ αν βαλει το 1100 vr λαστιχο δεν θα το ζεστενει ποτε |
mikerrgp έγραψε: |
καλημερα κ απο μενα αν ειδα καλα το παλικαρι εχει 1100 οποτε δεν πεζει να δουλεψει το εξαλτο με την καμια
προτηνο λοιπον kleber γαλλικο σε H η ακομα καλυτερα michelin energy σε Τ αν βαλει το 1100 vr λαστιχο δεν θα το ζεστενει ποτε |
thodoras έγραψε: | ||
Γιατι ομως αναφερθηκε στην συγκεκριμενη διασταση??? Και γενικως για την διασταση που αναφερω εγω καμια τιμουλα στο περιπου??? |
MEMsound έγραψε: |
ααα αυτό για το 1100 δεν το είδα. το λάστιχο σε 195/50-15 μια χαρα ειναι απλά δεν κάνει για το συγκεκριμένο αυτόκίνητο... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
δεν θα σε χαλάσει καθόλου όμως η βελτιωση στις επιδόσεις... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τι φόραγες μέχρι τώρα? |
thodoras έγραψε: | ||
Βελτιωση?? Θα εχω καλυτερο κρατημα με 175 απ οτι με 195?? |
thodoras έγραψε: | ||
Οταν το αγορασα ειχε πανω 165/70/14 αν θυμαμαι καλα... Μετα 175/60/14...(ισως θυμαμαι λαθος το προφιλ) Και τελος τα τωρινα 195/50/15. |
SnakeMJK έγραψε: |
Thodora, επειδή δεν σε βλέπω για υπερβολικά motorsport τύπο, θα σου πρότεινα και εγώ τα michelin energy, σε ότι διάσταση θες! Τα παιδιά έχουν δίκιο για τα exalto. Στο δικό μου κάνω τις άπειρες μαλ***ες στο δρόμο για να τα ζεστάνω και τα νιώθω καλά. |
drdino έγραψε: |
Εγώ πάλι νομίζω πως το exalto ακόμα και κρύο είναι καλύτερο από τα energy που δεν ζεσταίνονται ποτέ στην ελλάδα. |
plaketokofths έγραψε: |
Για σένα toyo t1-r 195-50-15 σου αφιερώνω μετά απο ΜΟΝΟ 5 γύρους πιστας "Ματια μου μαζεύω τα κομμάτια ΣΟΥ..." |
Steve έγραψε: | ||
Τι λες, βρε μαλ**α? |
drdino έγραψε: |
Εγώ πάλι νομίζω πως το exalto ακόμα και κρύο είναι καλύτερο από τα energy που δεν ζεσταίνονται ποτέ στην ελλάδα. Σε σχέση πάντως με turanza (=αντίστοιχο του energy) είναι σίγουρα. |
plaketokofths έγραψε: |
Για σένα toyo t1-r 195-50-15 σου αφιερώνω μετά απο ΜΟΝΟ 5 γύρους πιστας "Ματια μου μαζεύω τα κομμάτια ΣΟΥ..."
Πολυ μαλ***α η επιλογή μου οπως πολύ μαλακά τα λάστιχα. Περαστικά μου. Τα λάστιχα τα εχω στρίψει υστερα απο 2000χλμ αφότου τα πήρα δυο φορες. Μια στο Γραμματικό οπου εφευγαν κομμάτια και μια καρτόδρομο που στους 5 γυρους τα εκανα ετσι δλδ χωρίς πλαινά, πιεση 38 μπρος πισω. |
drdino έγραψε: |
Mάθε να μιλάς και μετά να απευθύνεις τον λόγο σε μένα. |
mikerrgp έγραψε: | ||
λοιπον να το παρουμε λιγο απο την αρχει energy βγαινει σε T & H δεικτη ταχυτητας κ ειναι μια πολυ καλη επιλογη για ενα οδηγο που κινητε σε χαλαρους ρυθμους το ER300 TURANZA βγαινει σε H-V -W που μπορει να καλυψει της αναγκες ενος μεσου οδηγου εως κ ενος απαιτητικου κ η φιλοσοφια του ελαστικου ειναι να παρεχει επιδοσεις χωρις να μιωνει την ανεση του οδηγου οσο για το exalto pe2 ειναι αποδεδιγμενα ενα απολυτο λαστιχο για απαιτητικους οδηγους |
mikerrgp έγραψε: |
ΓΙΑΝΝΗ κατι δεν εγινε σωστα το εχω βαλει σε αρκετους οδηγους κ γρηγορους κ δεν ειχα προβλημα |
mikerrgp έγραψε: |
αυτό που εγινε με σενα δεν εξηγιται χωρις να θελω να σε προσβαλω σαν οδηγο μηπως εστριβες με υπερβολικα μουτρα κ λαθος πιεση???????? |
drdino έγραψε: | ||||
Kαι το ΕR30 και το ER300 από την εμπειρία μου δεν απευθύνονται στον απαιτητικό οδηγό με τίποτα. Τουλάχιστον στην ελλάδα δεν δουλεύει με την καμία το λάστιχο αυτό. Στην Ιταλία με τον ασφαλτοτάπητα-γυαλόχαρτο δούλευε κάπως καλύτερα, στην ελλάδα όμως η κατάσταση ήταν δραματική. Εδώ στις Σέρρες κάτι continental 195/50 μεταχείρω που είχα έβγαζαν πολύ καλύτερη πρόσφυση. Η φιλοσοφία τους στα δικά μου μάτια είναι παρόμοια των energy. Ένα οικονομικό λάστιχο, με στόχο να βγάλει πολλά χιλιόμετρα. Και σε αυτό δεν αποτυγχάνει καθόλου. Αλλά για κάποιον που βλέπει το λάστιχό του ως το μοναδικό σημείο επαφής με τον δρόμο δεν είναι ικανοποιητικό. Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να έχω καλύτερο λάστιχο. Σε γιάρις 1,0 του κολλητού είχαμε kleber για πρώτα, μετά έβαλε κάτι turanza. Με τα kleber δεν το συζητώ, απλά τσουλούσε. Στην συνέχεια δοκιμάσαμε τα exalto. Συμφωνοι, το ζέσταμά τους το θέλουν, αλλά και πάλι με τα turanza δεν συγκρίνονται. Τέσπα, προτιμήσεις είναι αυτές. Steve, talk to the hand. ![]() Έντιτ, για να απαντήσω στο έντιτ σου: 2 τετράδες energy έχω βάλει στο 406, οπότε τις εντυπώσεις για τα θεϊκά τα energy κράτα τες για τον εαυτό σου. Το σάιτ της michelin τι ακριβώς μου αποδεικνύει; |
mikerrgp έγραψε: |
Γιαννη εχουν ενα χρονο επισιμη εγγυιση απο την τογιο κ καλυπτη οποιαδιποτε ζιμια |
MEMsound έγραψε: |
πάντως και στο νισσαν που εχει μεγάλο προφιλ λόγω "και καλα" ανετης χρήσης στο χώμα... (175/70-13) ετσι μου τρωγονται τα λάστιχα όταν κάνω υπερβολές (συνήθως λανθασμένες...)
πάντως κάτι μου λεει ότι κάτι/κάπου στρίβεις λάθος (με πολλά μούτρα = πολλά χιλιόμετρα στην είσοδο της στροφής, περρισότερο γκάζι, ή πολυ στριμμένο το τιμόνι) και τρώς τα λάστιχα... συνήθως αυτά συμβαίνουν όταν δεν σε κρατάει τίποτε άλλλο στο δρόμο (= ανάρτηση, ράβδοι, γεωμετρία κλπ) και από λάθος επιμένεις με στριμμένο τιμόνι μπας και στρίψει ενώ τελικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά να πας λίγο πιο αργά... και τελικά θα κάνεις το ίδιο χρόνο χωρίς γλυστρήματα ![]() υ.γ. σε μια κλειστή πίστα όπως οι Αφίδνες οποιοδήποτε λάστιχο με μαλακά πλαινά (σκελετό) θα τρωγόταν σε εκείνο το σημείο, απλά αν είχε πιο σκληρή γόμα (αναφέρομαι στο πλάι και όχι στο πέλμα και μόνο στην σκληρότητα του ελαστικού και όχι στην σκληρότητα του μετταλικού σκελετού του) ισως τρωγόταν λιγότερο... |
drdino έγραψε: |
Έντιτ, για να απαντήσω στο έντιτ σου:
2 τετράδες energy έχω βάλει στο 406, οπότε τις εντυπώσεις για τα θεϊκά τα energy κράτα τες για τον εαυτό σου. |
drdino έγραψε: |
Το σάιτ της michelin τι ακριβώς μου αποδεικνύει; |
Steve έγραψε: | ||
Όχι, εσύ κράτα τες για τον εαυτό σου, μιας που το 406 δεν έχει καμία σχέση με το 206 1.100 για το οποίο γίνεται λόγος για τα συγκεκριμένα λάστιχα ![]() Και τα Continental, στα 206 δεν πιάσαν τόπο, στα 307 όμως ζουν και βασιλεύουν. |
Steve έγραψε: | ||
Αν δεν είσαι αλλοδαπός και έχεις καλή γνώση της Ελληνικής, τότε μπορείς να απαντήσεις μόνος σου στην ερώτηση ![]() |
thodoras έγραψε: | ||
Μα δεν εχω κολησει στο να βαλω exalto! Michelin θελω επειδη εχω ακουσει καλα λογια,τωρα απο κει και περα πιο πρεπει να βαλω απο τα Michelin αυτο ειναι που δεν ξερω,οπως επισης και σε τι τιμες παιζουν. |
volvos έγραψε: |
γιαννη ειδα τα τογιο..μεγεια ![]() μου κανει εντυπωση η φθορα καθως δεν εχω ξαναδει τοσο μεσα στο πλαι φθορα σε λαστιχο γενικα απο δρομο και 5γυρους πιστα.... και σορυ αλλα δε νομιζω οτι φταιει το λαστιχο για αυτο αλλα η βρακιασμενη σου αναρτηση που αφηνει το αμαξι να γερνει σαν ιστιοπλοικο |
plaketokofths έγραψε: |
Επίσης ειναι 50αρι προφιλ με 38 πίεση κι εγινε ετσι σε 5 γύρους, κι οταν λέμε ετσι εννοώ φθορά στο προφιλ κι οχι στο τακούνι. |
Steve έγραψε: |
Στα δρομίσια ναι ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Γιατί έβαλες παραπάνω κι εσκασε? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Για να λέει ο κατασκευαστής 44 πίεση, υπολογίζει και το +4psi περίπου που θα σου ανέβει άμα το πλακώσεις πραγματικά. Οπότε πας στα 48. Ε αφού του σκάσανε αρκετά λάστιχα του κατασκευαστή, κατέληξε στο 44, πράγμα το οποίο οφείλω να σεβαστώ χωρίς να χρειάζεται να το διαπιστώσω μόνος μου ![]() |
Steve έγραψε: |
Βγάλε το ενδεχομένως ![]() |
Steve έγραψε: |
Εεεε... η ανάγκη! ![]() |
sakis206t έγραψε: |
εγω εχω βαλει τα uniroyal και για την χρηση που κανω ειναι πολυ καλα |
Sanctuary έγραψε: |
Παίδες είμαι για να αλλάζω ελαστικά... Από τα λίγα που διάβασα κ ρώτησα κατέληξα στο να πάρω michelen. Έχω 14" ζάντες και τώρα φοράει 175/65/R14... λέω να πάω σε 185/?/14
Έχετε να προτείνεται κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο της Michelen?? Αυτό που θέλω είναι τα φράγκα μου να πιάσουν τόπο... Οι τιμές πού πήρα ενδεικτικά είναι: Dunlop 185/?/14 230 € Bridgestone 185/?/14 240 € Michelen 185/?/14 270 € |
cult έγραψε: |
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για τα TOYO ηταν η δευτερη επιλογη μου.Απλα μου ειπαν οτι η τιμη τους εχει τσιμπησει λιγο και οτι ειναι σχετικα δυσευρετα γι αυτο και διστασα. |
sps έγραψε: |
Αφου λεει εβαλε premium contact 5, λες να μην υπαρχουν? |