PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Οδική συμπεριφορά 206 1,6 και 206CC 1,6

ΙΑΚΩΒΟΣ - Σαβ 10 Μάϊ 2003, 12:13:54
Θέμα δημοσίευσης: Οδική συμπεριφορά 206 1,6 και 206CC 1,6
Ποιές διαφορές έχει το 206 1,6 με το 206CC 1,6, όσον αφορά την οδική συμπεριφορά;

Ξέρουμε ότι το CC έχει μεγαλύτερο βάρος, μάλλον μικρότερη ακαμψία και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, όμως πως μεταφράζονται όλα αυτά στον δρόμο; Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι διαφορές στις επιδόσεις – αυτό το βλέπει κανείς από τα περιοδικά - , αλλά οι διαφορές που γίνονται αισθητές πίσω από το τιμόνι όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Όχι μόνο σε στροφιλίκια, αλλά σε ευθεία, την πόλη και σε σχέση με παράγοντες όπως ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες, αμεσότητα τιμονιού και γενικά όλους τους τομείς της οδικής συμπεριφοράς. Η οδηγική ευχαρίστηση είναι ένας παράγοντας που θα ήθελα να ακούσω γνώμες, φυσικά.

Δεν σκέφτομαι αναφορικά με 206 1,6 εναντίον 206CC (όχι δηλαδή αυτό είναι καλύτερο και αυτό χειρότερο, γιατί τα αυτοκίνητα εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς και έχουν διαφορετικό target group), απλά θα ήθελα να δω τις ποιοτικές διαφορές στην οδική συμπεριφορά.

Ελπίζω το θέμα να ενδιαφέρει κι άλλους.

Ιάκωβος
Blue_Devil - Σαβ 10 Μάϊ 2003, 23:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
1.Το cc πάντως με ανοιχτή οροφή δεν τα πάει και πολύ καλά με την ακαμψία.
2.Λόγω έλλειψης βάρους πίσω πετάει και <<*ώλο>> πιο εύκολα.
overgr - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 10:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
Όντας κάτοχος CC 1,6 εδώ και περίπου 10 μήνες θα σου περιγράψω τα συμπεράσματα μου σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά του. Δυστυχώς δεν μπορώ να το συγκρίνω με το 206 1,6 γιατί δεν το έχω οδηγήσει.

Υπόψιν ότι το αυτοκίνητο έχει τά μαμά λάστιχα (Continental) στην εργοστασιακή διάσταση (195/55/15). Τα αμορτισέρ είναι τα εργοστασιακά και επιπλέον δεν διαθέτει ABS.

Θα ξεκινήσω με μια συνολική εκτίμηση για το ζήτημα και μετά θα προχωρήσω σε επιμέρους τομείς.

Γενικά μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά τίμιο σε αυτό που πραγματικά είναι. Είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει πάρα πολλούς διαφορετικούς ρόλους σε μια συσκευασία με ικανοποιητικό αποτέλεσμα και λογική τιμή.

Προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση, η οποία όμως θα είναι της μορφής "καλοκαιράκι - σβέλτη βόλτα με ανοικτή την οροφή".

Δεν έχει sport χαρακτηριστικά (πράγμα το οποίο θεωρώ λογικό) καθώς σε αυτό τον τομέα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι εναντίον του.

Σχετικά τώρα με επιμέρους τομείς:

Τιμόνι
Πολύ καλή υδραυλική υποβοήθηση - με μια ευχάριστη "βαριά" αίσθηση.
Αρκετά πρόθυμο να ακολουθήσει τον οδηγό σε πολύ γρήγορα "ανάποδα" αν και θα το προτιμούσα λίγο πιο γρήγορο (πιο κοντή κρεμαγιέρα).

Φρένα
Απλώς ικανοποιητικά. Το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου κουράζει αρκετά εύκολα τα φρένα σε παρατεταμένα πλακώματα. Περισσότερα στοιχεία στον τομέα Λάστιχα.

Ανάρτηση
Αρκετά καλή. Ένα από τα σημεία του αυτοκινήτου που βοηθούν αρκετά τον οδηγό όταν αποφασίσει να τρέξει. Ικανοποιητική και στην πόλη - αν και σε συνδυασμό με τις ελληνικές λακούβες συχνά νομίζεις ότι θα διαλυθεί το αυτοκίνητο.

Κιβώτιο
Σε αργές έως γρήγορες αλλαγές είναι καλύτερο απ'ότι το περίμενα. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα από τα προβλήματα που ακούω από άλλα παιδιά.
Αν όμως πας να κάνεις ΠΟΛΥ γρήγορες αλλαγές, μάλλον δεν σε αφήνει και πολυ ικανοποιημένο.

Ακαμψία
Ποιά ακαμψία? Όταν χώσεις το αμάξι σε στροφιλίκια, είναι σαν να έχεις ρυμουλκούμενο από πίσω. (Είμαι λίγο υπερβολικός...)
Σε σβέλτες βόλτες και κάτω είναι μια χαρά η ακαμψία. Αν πας να το λιώσεις... υπάρχουν αδυναμίες.

Κινητήρας
Α, εδώ πάμε στο αγαπημένο μου κομμάτι!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Μουλάρι χαμηλά (Λίγο το ότι είναι ψιλόροπος, λίγο το ηλεκτρονικό γκάζι) θυμάται να πάρει μπρος μετά τις 3,500. Αν είσαι αποφασισμένος να του πιεις του αίμα, είναι αποδεκτός, αλλά σε καμία περίπτωση δεν βοηθάει στην σπορ οδηγηση με τον τρόπο που την αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον.
Σε συνδυασμό με την κλιμάκωση του κιβωτίου, αν προσπαθείς να παίξεις με το αυτοκίνητο σε μικρές ταχύτητες και κλειστές στροφές είσαι συνεχώς εκτός των ωφέλιμων στροφών δεν έχεις δύναμη να βγεις και βιώνεις τα αποτελέσματα του ΒΑΡΟΥΣ και της αδράνειας!!!

Λάστιχα
Continental PremiumContact 195/55/15
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ - ΕΛΕΕΙΝΑ - ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ
Απαράδεκτο φρενάρισμα (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης)
Απαράδεκτη αντοχή στο χρόνο (τα δικά μου έχουν ήδη ξεραθεί)
Μετριότατη αντίσταση στην υδρολίσθηση
Πολύ αδύναμος σκελετός (ο οποίος προσθέτει σε μεγάλο βαθμό ασάφεια στην ανάρτηση).
Ανθεκτικά στα καρούμπαλα (έχουν και ένα καλό)
Καλούτσικα σε υψηλές ταχύτητες (180+)
Με την πρώτη ευκαιρία έχουν πάει στα τσακίδια...

Οδική Συμπεριφορά
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ
Αρκετά καλό και ευθύβολο στην Εθνική οδό, μπορεί άνετα και ταξιδεύει με 180+. Εκεί το βοηθάει η καλή αεροδυναμική του, και συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά. Παραμένει πολύ καλό ακόμα και μετα τα 200 (κοντερίσια).

ΠΟΛΗ
Καλό, και και λίγο απότομο κάποιες φορές

ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ (π.χ. παραλιακή)
Πολύ καλό

ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά.

Συνοπτικά:
To CC είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ένα από τα πλέον τίμια που κυκλοφορούν. Προσφέρει τις πολλαπλές υπηρεσίες του στον αγοραστή του με μοναδικό τρόπο.

Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση όμως δεν απευθύνεται στον γρήγορο οδηγό. Δεν είναι σχεδιασμενο για αυτή τη δουλειά και δυσανασχετεί.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας, περιμένω σχόλια.

Υ.Γ. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, ίσως με άλλα λάστιχα να ήταν αρκετά καλύτερο - αλλά σίγουρα όχι σπορ!!!

[/b]
TZAG - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 14:39:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτά που έγραψε ο overgr θα συμφωνήσω στα εξής:
Τιμόνι, ανάρτηση, κιβώτιο και οδηγική συμπεριφορά.
Δεν θα συμφωνήσω απόλυτα και σύμφωνα με την άποψη ότι το αυτοκίνητο δεν είναι γιά σπορ οδήγιση στην αναφορά γιά τον κινητήρα
Παράθεση:
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εφ' όσον δεν είναι γιά σπορ καταστάσεις τότε τι ζητάμε;;
Eπίσης στο θέμα ακαμψία διαφωνώ πολύ με την άποψη
Παράθεση:
Ποιά ακαμψία?
γιατί η ακαμψία του 206 CC ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ και να μην ξεχνάμε το ρητό "ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ" γιατί αν τα θέλαμε όλα στο πιάτο τότε θα παίρναμε καμμιά slk ή boxter με την ανάλογη τιμή.
Γιά τα ελαστικά δεν καταλαβαίνω το
Παράθεση:
Πολύ αδύναμος σκελετός
σε σχέση με το
Παράθεση:
Ανθεκτικά στα καρούμπαλα
. Πως αντέχουν σε καρούμπαλα και έχουν αδύναμο σκελετό Question Προσωπικά, προχθές κατέβαινα την Κατεχάκη και στην μεγάλη ευθεία (δεξιά λωρίδα) πέτυχα πέτρα στο μέγεθος περίπου ΚΟΥΤΙΟΥ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟΥ και τα είδα όλα Shocked . Πίστεψα ότι έπρεπε να στρίψω στη γωνία γιά κατευθείαν αγορά και αλλαγή ελαστικών. Κι όμως το ελαστικό δεν έπαθε τίποτα Shocked το κοίταξα, έλεγξα πίεση αλλά όλα φαίνονταν δόξα το θεώ καλά. (Για την ανάρτηση φοβάμαι όμως.. Sad ). Άρα είναι δυνατόν να μην είναι ανθεκτικά τα CONTI Question Question Δεν νομίζω, σίγουρα όμως δεν είναι και ΤΑ βροχολάστιχα. Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν στη θέση τους είχα Μichelin Question Exclamation Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.
Τέλος γιά τα φρένα θέλω κι εγώ να πώ πως συμφωνώ με την άποψη
Παράθεση:
Απλώς ικανοποιητικά
, πάντως θα είμουν σίγουρα περισσότερο ικανοποιημένος αν είχε καλύτερα φρένα γιά το βάρος του κι ας μην είναι αυτοκίνητο γιά σπορ οδήγηση Wink
Overgr, πως ξεράθηκαν τα ελαστικά; Πες μας και πόσα χιλιόμετρα "έφαγαν" μέχρι τώρα.
overgr - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 16:54:16
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε TZAG,

σε σχέση με τον κινητήρα
Θεωρώ ότι ένας κινητήρας πού δεν έχει χαρακτηριστικά sport οφείλει να είναι πιο ροπάτος χαμηλά. Αυτή η έλλειψη κάνει το αυτοκίνητο λιγάκι δυσάρεστο γιατί απαιτεί συνεχώς αλλαγές ταχύτητας.
Από αυτή την άποψη τον θεωρώ τελείως λάθος για το αυτοκίνητο. Αφού το αυτοκίνητο δεν είναι σπορ, τι δουλειά έχει εκεί ένας κινητήρας που πρέπει να τον σκίζεις για να αποδώσει?
Δίνω την απάντηση μόνος μου: Αν δεν ζούσαμε στην Ελλάδα σιγά μην παίρναμε το 1,6. Θα παίρναμε το 2,0 και δεν θα το συζητούσαμε!


Α, για να μη το ξεχάσω... ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ??? ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ???

σε σχέση με την ακαμψία
Εγώ προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο από την ακαμψία του αυτοκινήτου. Είπα ότι είναι τίμιο και το πιστεύω απόλυτα.
Αντικειμενικά πάντως(χωρίς να λάβουμε θέμα κόστους), υπάρχουν θέματα ακαμψίας. Κάνε το τεστ να ανοίξεις την πόρτα με τον ένα τροχό πάνω στο πεζοδρόμιο και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Δεν με πειράζει πάντως. Είμαι ικανοποιημένος από την κατάσταση ως έχει.

σε σχέση με τα continental
Όταν το αυτοκίνητο δέχεται έντονες πλευρικές επιταχύνσεις, τα λάστιχα επιτρέπουν μια ελαφριά ταλάντωση. Αυτό οφείλεται στο ότι ο σκελετός τους είναι σχεδιασμένος με ενδοτικά στοιχεία για παραπάνω άνεση.
Αποτέλεσμα να αυξάνεται η ήδη υπαρκτή ασάφια (λόγω χαμηλής ακαμψίας) και να μεταφέρει ανασφάλεια στον οδηγό.
Σε πιο σπορ λάστιχα π.χ. Bridgestone ή Yokohama αυτο δεν συμβαίνει.

Το αυτοκίνητο έχει κάνει 16,000 χλμ με αυτά τα λάστιχα. Με την πάροδο του χρόνου απλά τονίζονται όλα τα στοιχεία που είχα εντοπίσει από την αρχή. Το ότι έχουν αρχίσει να ξεραίνονται φαίνεται κυρίως μέσα στις αύλακες όπου το ελάστικό έχει "ψωριάσει". Όταν βρέχει, θέλει πολύ προσοχή γιατί γλυστράει άσχημα!!!

Σχετικά με την αντοχή τους στα χτυπήματα, θεωρώ ότι επειδή ο σκελετός είναι σχετικά μαλακός, μπορεί το λάστιχο και δεν παθαίνει μόνιμες παραμορφώσεις σε χτυπήματα π.χ. πέτρες, λακούβες. Πάντως είναι και δική μου διαπίστωση ότι σε τέτοια, το conti δεν μασάει.

σχετικά με τα φρένα
Ναι, και εγώ θα προτιμούσα πιο δυνατά φρένα. Έχω την εντύπωση ότι τα τακάκια της Peugeot είναι πατάτες. Στην επόμενη αλλαγή πάω για Mintex μάλλον.
GIANNIS206 - Κυρ 11 Μάϊ 2003, 18:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φρένα της Peugeot πατάτες?Όχι ρε παιδιά!Φρενάρες για εμένα!Mιntex?πρώτη φορά τα ακούω!
Το cc έχει άλλη αντιστρεπτική μπροστα!20,6χιλιοστα για την ακρίβεια ενώ το xs 19.
Επίσης τα τελευταία cc έχουν ενισχυμένα σινεμπλόκ μπροστα!
Πίσω επίσης έχει διαφορετική αντιστρεπτική 21mm ενώ το xs 19.
Για το ηλεκτρονικό γκάζι ίσως χρειάζεται μια τηλεφορτωση!
Αυτλα προς το παρόν!
overgr - Δευ 12 Μάϊ 2003, 07:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Γιάννη,

δεν είπαμε ότι τα φρένα είναι πατάτες. Εγώ αποκάλεσα έτσι τα τακάκια (τα οποία συγκεκριμένα που έβαλαν στο προηγούμενο service).
Απλώς είπαμε ότι θα τα θέλαμε δυνατότερα.

Το αυτοκίνητο έχει την τελευταία version λογισμικού τόσο για τον υπολογιστή καμπίνας όσι και για τον ψεκασμό. Το ζήτημα με τον ηλεκτρονικό γκάζι διορθώθηκε κάπως, όμως συνεχίζει να υπάρχει και να είναι σοβαρό κατά τη γνώμη μου. Από σταματημένος σε απότομη ανηφόρα, τρομάζω να ξεκινήσω...

Παράθεση:
Επίσης τα τελευταία cc έχουν ενισχυμένα σινεμπλόκ μπροστα!

Μήπως ξέρεις από πότε ισχύει αυτό?
GIANNIS206 - Δευ 12 Μάϊ 2003, 08:08:27
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω από πότε άρχισε αυτό!Αν οδηγήσεις ένα cc του 2001 και μετα το δικό σου,αν έχεις ενισχυμένα θα το καταλάβεις από λίγο πιο δυνατό κοπάνημα!Ρώτα στο συνεργείο σου!Πες να δουν τα σινεμπλοκ.Αν είναι είναι από λάστιχο έχασες αν όχι κέδρισες!
nasos - Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Blue_Devil έγραψε:
2.Λόγω έλλειψης βάρους πίσω πετάει και <<*ώλο>> πιο εύκολα.


Μπορείς να το ανοίξεις όμως, και να έχεις έτσι λίγο παραπάνω βάρος πίσω... Wink
nasos - Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Σε όλα που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Sad Αλλά...
overgr έγραψε:
Οδική Συμπεριφορά
ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά.


Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1).
nasos - Δευ 12 Μάϊ 2003, 12:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Τα φρένα της Peugeot πατάτες?Όχι ρε παιδιά!Φρενάρες για εμένα!Mιntex?πρώτη φορά τα ακούω!


Το έχεις ακούσει κι από μένα στο αντίστοιχο topic... Wink Εγώ πάντως πλέον έχω βρει την υγειά μου. Α, και τα Mintex είναι πασίγνωστα τακάκια!
overgr - Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1).


Πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο η διαφορά στη διάσταση. Και εγώ προσανατολίζομαι στην παραπάνω διάσταση (είμαι έτοιμος να υποστώ το παραπάνω κοπάνημα) γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι βελτιώνει σημαντικά κάποια τρωτά της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
nasos - Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:51:42
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Παράθεση:
Εδώ θα διαφωνήσω... Είναι απίστευτα διασκεδαστικό! (205/45/16 Avon ZZ-1).


Πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο η διαφορά στη διάσταση. Και εγώ προσανατολίζομαι στην παραπάνω διάσταση (είμαι έτοιμος να υποστώ το παραπάνω κοπάνημα) γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι βελτιώνει σημαντικά κάποια τρωτά της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.


Είχα ένα Ibiza 1.4 GTi πριν, και η διαφορά στο στρίψιμο ανάμεσα σε 195/50/15 και 195/45/15 ήταν η μέρα με την νύχτα, πίστεψέ με! Ολα τα λεφτά...! Wink
GIANNIS206 - Δευ 12 Μάϊ 2003, 21:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ για τα τακάκια πάο πάσο!Δεν τα κατηγόρησα απλά δεν τα ήξερα!
peugeot206cc - Τρι 13 Μάϊ 2003, 15:53:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα είναι εντελώς μαμά μοντέλο 10/2002 και έχω να πω τα εξής:

Τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά. Το αυτοκίνητο δεν φρενάρει καλά μόνο όταν ο δρόμος γλυστράει πολύ και γι' αυτό ευθύνονται τα λάστιχα. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση (όχι τόσο καλή όσο τα ιταλικά αυτοκίνητα αλλά γενικά καλή) είναι άμεσα και πετυχαίνουν πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης.

Η οδική συμπεριφορά δεν είναι σπορ και αυτό για τρείς λόγους.
Πρώτον το τιμόνι έχει πρόβλημα στα ανάποδα λόγω μαλακών σινεμπλοκ. Κάνοντας ανάποδο το τιμόνι είναι εντελώς νεκρό. Δεν το έχετε παρατηρήσει ; Για παίξτε λίγο με το τιμόνι την ώρα που κάνετε ανάποδο να δείτε ότι η μούρη ελάχιστα μετακινείται.
Δεύτερον το ηλεκτρονικό γκάζι. Έχει υστέρηση στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού. Στο πάτημα (στο πάτωμα) το άνοιγμα της πεταλούδας φαίνεται να είναι σταδιακό ενώ όταν το αφήνουμε έχει μια μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρχίσει να φρενάρει ο κινητήρας.
Τρίτο τα λάστιχα. Η τριβή ολίσθησης είναι πολύ μικρότερη από τη στατική τριβή. Αυτό έχει σαν συνέπεια (σε σχέση και με το ηλεκτρονικό γκάζι) έντονα γλίστρηματα να απαιτούν συνήθως χώρο για διόρθωση.
overgr - Τρι 13 Μάϊ 2003, 15:58:27
Θέμα δημοσίευσης:
Χαιρομαι που βλέπω ότι σε γενικές γραμμές συμφωνούμε όλοι οι ιδιοκτήτες CC.
TZAG - Σαβ 17 Μάϊ 2003, 09:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε! Very happy
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση Question (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)
overgr - Σαβ 17 Μάϊ 2003, 09:44:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ όχι.

Απλώς θα πάω σε 16άρες (και ας εχω περισσότερο κοπάνημα)
nasos - Δευ 19 Μάϊ 2003, 09:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση Question (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)


Δεν είναι και το πιο σωστό, αλλά δεν χάθηκε κι ο κόσμος κιόλας.

Κάτι άλλο. Την Πέμπτη είχα πάει με κάτι φίλους Κάλαμο για καφέ, και το Σάββατο στο Γαλαξίδι (πάλι για καφέ/φαϊ). Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν άψογη, σε ρυθμούς cannonball μαζί με άλλα δύο αυτοκίνητα και τα φρένα δεν κουραστήκαν πουθενά (δεν είναι μαμά Peugeot βέβαια). 1 ώρα και 20 λεπτά από Ιτέα για Κηφισιά... Razz Razz Razz
peugeot206cc - Δευ 19 Μάϊ 2003, 13:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
TZAG έγραψε:
Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε! Very happy
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση Question (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)


Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις.
nasos - Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
TZAG έγραψε:
Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε! Very happy
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση Question (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)


Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις.


Από ιδία πείρα με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, με τα ίδια αμορτισέρ/ελατήρια (bilstein sprint/vogtland) και 3 αλλαγές από 195/50/15 σε 195/45/15 και πάλι πίσω, μπορώ να πω πως με τα 45άρια η αμεσότητα ήταν έτη φωτός καλύτερη.
Περικλής - Τετ 21 Μάϊ 2003, 01:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλοι του club δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσω αλλά μπορώ να σας πω τη γνώμη μου για το 206GTI (το οποίο έχω) σε σχέση με το 206cc 2.0lt το οποίο οδήγησα πρόσφατα (ένα από τα δημοσιογραφικά της Lion).Το cc όντως υστερεί σε ακαμψία και αυτό φαίνεται σε δρόμους με κατσαρό οδόστρωμα και σε κλειστές στροφές με το πόδι στο πάτωμα.Επίσης το cc έχει λίγο πιο φιλική ουρά η οποία όμως στις καμπές με πολλά km δίνει την αίσθηση πως θα ξεκολλήσει.Η άνεση με τα 45άρια είναι πολύ χειρότερη στην πρόσφυση δεν παρατήρησα σπουδαία διαφορά.
TZAG - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 22:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Περικλής έγραψε:
Φίλοι του club δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσω αλλά μπορώ να σας πω τη γνώμη μου για το 206GTI (το οποίο έχω) σε σχέση με το 206cc 2.0lt το οποίο οδήγησα πρόσφατα (ένα από τα δημοσιογραφικά της Lion).Το cc όντως υστερεί σε ακαμψία..


Δεν υφίσταται θέμα ακαμψίας μεταξύ του απλού 206 και 206CC. Τη στιγμή που το ένα είναι κλειστό με συμπαγή οροφή, και το άλλο coupe/cabrio με αναδιπλούμενη οροφή! Σύγκριση να γίνεται μεταξύ ομοίων πραγμάτων κι όχι συνωνυμιών.
TZAG - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 23:12:08
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
TZAG έγραψε:
Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε! Very happy
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση Question (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15)


Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις.


Γιατί τα καινούργια GOODYEAR EAGLE F1 (GS-3) βγαίνουν μόνο σε 195/50/15. Για αυτό και μόνο.
lia206cc - Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
CC 1.6 16V 2002
Bridgestone Potenza RE720 (205/45/16)
Χαμήλωμα: 3 – 3,5 (Ελατήρια H&R 1 κλικ πίσω)
6 μηνών με 16.600 χλμ


Δεν ξέρω αν είμαι πολύ μεγάλο ψώνιο αλλά διαφωνώ κάθετα με την άποψη ότι το CC δεν προσφέρεται για σπορ οδήγηση. Δεν είναι βέβαια για κόντρες (αν θέλαμε τέτοια θα αγοράζαμε άλλο εργαλείο)... Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει το «μανίσιο» CC. Το πήρα απ’ την αντιπροσωπεία με τις αλλαγές που αναγράφονται παραπάνω.

Κρατήματα: ΑΨΟΓΟ! Μπορεί να μην έχω λάβει μέρος σε δεξιοτεχνία ή αγώνες αλλά το στυλάκι οδήγησής μου το χαρακτηρίζω σπορ. Το ζόρισα πολλές φορές το αμάξι και το αποτέλεσμα ήταν: Τσαφ-Τσουφ το τρένο περνά: ΤΟΥΥΥΤΟΥΥΥΥΤΤΤ!!! Προσπαθώ ματαίως να του πετάξω κώλο (πράγμα που κατάφερνα εύκολα κάποτε με Rallye) αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα! Προφανώς (σε σχέση μ’ αυτά που γράψανε οι λοιποί CCδες του club) οι αλλαγές σε λάστιχο, διάσταση και χαμήλωμα ήταν καθοριστικές.

Ανάρτηση: Σε λίγες μέρες μπαίνω για servise... θα σας πω σε τι κατάσταση βρίσκονται. Εγώ τις νιώθω πάντως μια χαρά. Μπορεί να έχω κάποιες «αναταράξεις» στις λακκούβες, ωστόσο προτιμώ λίγη ταλαιπωρία και φασαρία παραπάνω προκειμένου να αισθάνομαι τα λάστιχά μου και να «διαβάζω» το δρόμο. Η αλλαγή σε «ανάρτηση -κούτσουρο» είναι στα σχέδιά μου, αλλά όταν οι μανίσιες βγουν game over.

Φρένα: Αν δεν έτριζαν τα ρημάδια τα τακάκια θα ήμουν ικανοποιημένη. Δεν είναι φαγωμένα αλλά θα αντικατασταθούν το συντομότερο. Μάλλον και οι δίσκοι. Φρενάρω σχετικά νωρίς, οπότε η «μαλακή» αίσθηση δεν με χαλάει. (Σε 206 colorline που οδήγησα πρόσφατα, με το παραμικρό κολλάς παρμπρίζ!)

Λάστιχα: Πολύ ικανοποιημένη απ’ τα Potenza αν και θέλουν αρκετό χρόνο για ζέσταμα. Σε στεγνό: αυτόματος πιλότος... σε δρόμο με σωστή κλίση βρίσκει γραμμή μόνο του. Στο χιόνι: 4x4 (Μάρτυρες τα παιδιά στο 2ο Touring) Σε βρεγμένο: Καλό κράτημα, αλλά λόγω πρότερου ανέντιμου βίου (βγήκα 1 φορά με rover σε βροχή, και τώρα φοβάμαι να φτάσω στα όρια πρόσφυσης. Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing

Τιμόνι: Πολύ καλή απόκριση. Νόμιζα ότι είναι συνάρτηση των παραπάνω αλλά το χαρακτηρίζουν βαρύ όλοι οι CCδες οπότε... Μέχρι να μάθω τα κρατήματα ένοιωθα ανασφάλεια σε ευθείες με 190 χλμ και άνω, αλλά τώρα μπορώ να «παίξω» το τιμόνι άνετα και σ’ αυτές τις ταχύτητες.

Ακαμψία: Δεν ένοιωσα ποτέ «ρυμουλκούμενο» σε στροφιλίκια όπως αναφέρει ο φίλος overgr. Και ξαναμανά: Τσαφ-Τσουφ το τρένο περνά: ΤΟΥΥΥΤΟΥΥΥΥΤΤΤ!!! Όταν είναι ανοιχτό βέβαια γίνεται λίγο «Κομανέτσι» κι αυτό γιατί δεν διστάζω να τα χώσω, παρόλο που το cabrio είναι για χαΛΛΛαρές βόλτες!!! Λογικό... Η ίδια αίσθηση δημιουργείται στο παρκάρισμα όταν υπάρχει ψηλότερο επίπεδο, το οποίο πρέπει να καβαλήσω πλάγια για να μην βρω προφυλακτήρα.

Κινητήρας: Overgr, απαράδεκτο δεν θα τον χαρακτήριζα. Για τα αλόγατά του μια χαρά το βρίσκω! Τι να περιμένει κανείς από ένα «βολτίσιο» αμάξι. Όντως δεν τραβάει κάτω απ’ τις 3.500 (καθότι λίγο υπέρβαρο) και όντως πρέπει να του πιεις το αίμα... (εκείνος ο κόφτης μου αν είχε στόμα...). Εγώ δηλώνω ικανοποιημένη πάντως, αφού στο δρόμο έχω να κάνω κυρίως με βαριεστημένους οικογενειάρχες 1.4άρηδες. Στα φτιαγμένα υποχρεωτικά πας πάσο (εκτός αν γνωρίζεις τι φοράει & ότι δεν ξέρει να οδηγεί). Παρά το «σκίσιμο» ο κινητήρας δεν δείχνει να ταλαιπωρείται ιδιαίτερα... μόνο στην Εγνατία (που σε πάει αναγκαστικά σε τερματισμό κοντέρ) ανεβάζω θερμοκρασία πάνω απ’ τα 115 στις 5.500 – λογικό κι αυτό για διαδρομή «τσίτα» γκάζια για πάνω από 1 ώρα.

Κιβώτιο: Απολύτως ικανοποιημένη απ’ την 3η μου που τα κάνει όλα!!! Αρπάζει απ’ τα χαμηλά και προσφέρει τίναγμα-απογείωση!!! 1η και 2α πολύ κοντές (βαράω πάντα κόφτη). Πλήρης απογοήτευση η 4η. Πρέπει να κάνεις γρήγορη αλλαγή για να πιάσει αξιοπρεπείς στροφές. Αν είσαι λίγο αφηρημένος οι στροφές πέφτουν κατακόρυφα λες και ρουφάει ο κινητήρας «πατσαβούρι». Η 5η έχει καλή καμπή αλλά τη βρίσκω λίγη... πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να προσπαθεί να βάλει 6η ... Shocked

overgr έγραψε:

Οδική Συμπεριφορά
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ
Αρκετά καλό και ευθύβολο στην Εθνική οδό, μπορεί άνετα και ταξιδεύει με 180+. Εκεί το βοηθάει η καλή αεροδυναμική του, και συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά. Παραμένει πολύ καλό ακόμα και μετα τα 200 (κοντερίσια).

ΠΟΛΗ
Καλό, και και λίγο απότομο κάποιες φορές

ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ (π.χ. παραλιακή)
Πολύ καλό

ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά.


Θα συμφωνήσω μόνο στο θέμα της εθνικής ... για τα υπόλοιπα έχω εντελώς διαφορετική άποψη:

Πόλη: Καλό γιατί είναι απότομο, απόλυτο, στρίβει εκπληκτικά στο επόμενο τετράγωνο χωρίς κωλιές και επιτρέπει τρελές προσπεράσεις κοιμισμένων οδηγών. Αρνητικό σημείο: η κατανάλωση

Γρήγορη Βόλτα: Τι είναι αυτό; (καμιά φορά αναγκάζομαι να το «παίξω» άνετη που βολτάρει όταν γεμίζει τον καθρέφτη μου καμιά μούρη από Subaru & λοιπά επικίνδυνα οχήματα)

Χωσίματα: Όλα τα λεφτά!!! Ειδικά σε πολύ στενό δρόμο με άγρια στροφιλίκια και 3η που όπως είπαμε τα κάνει όλα!!!


Τελικά, μάλλον το CC «έκατσε» καλά στο στυλ οδήγησής μου. Μήπως το λατρεύω;;; Laughing Laughing Laughing !!!
pezomania - Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:20:10
Θέμα δημοσίευσης:
Lia μου, έχω διαβάσει το post σου 3 φορές & ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι το έχει γράψει γυναίκα!!! Μπράβο σου Wink
lia206cc - Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Lia μου, έχω διαβάσει το post σου 3 φορές & ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι το έχει γράψει γυναίκα!!! Μπράβο σου Wink


Αν μου κάνεις πλάκα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!! Laughing
Αν το εννοείς: ΚΙ ΕΓΩ Σ' ΑΓΑΠΩ !!! Love
GIANNIS206 - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:16:36
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον [b]pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing

[


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?
lia206cc - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:21:56
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?


Μπουχαχαχα Laughing Laughing Laughing Ακριβώς !!! Laughing Laughing Laughing
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!! Laughing Laughing Laughing
GIANNIS206 - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί Λιάνα όταν πηγαίναμε στο μαγαζί να βρούμε τα παιδιά δεν είχε κ..........???
Ή στο γυρισμό που πετύχαμε όλους εκείνους τους φτιαγμένους???
Αν ήμασταν μόνοι μας θα γινόταν καλός τζερτζελές!!!!
Τζούλια μην νευριάσεις!!!
lia206cc - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Γιατί Λιάνα όταν πηγαίναμε στο μαγαζί να βρούμε τα παιδιά δεν είχε κ..........???
Ή στο γυρισμό που πετύχαμε όλους εκείνους τους φτιαγμένους???
Αν ήμασταν μόνοι μας θα γινόταν καλός τζερτζελές!!!!
Τζούλια μην νευριάσεις!!!


Don't worry!!! τώρα έχει συνολικά 3 ταξίδια σαν συνοδηγός μου. Καλά πάει η εκπαίδευση (τουλάχιστον δεν τσιρίζει σε προσπεράσεις τσίμα-τσίμα ανάμεσα σε νταλίκες) Laughing Laughing Laughing Άσε που άρχισε να ξεσαλώνει με τον "πάνθηρά" της Wink Τον ξεμπούκωσε για τα καλά !!!
GIANNIS206 - Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:37:44
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι έτσι κάνεις καλή δουλειά!!!Άντε να τρέχω και εγώ λίγο όταν θα είμαι μαζί της !!!
lia206cc - Παρ 30 Μάϊ 2003, 16:09:21
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?


Μπουχαχαχα Laughing Laughing Laughing Ακριβώς !!! Laughing Laughing Laughing
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!! Laughing Laughing Laughing


Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα;
Confused 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα) Laughing Laughing Laughing
GIANNIS206 - Κυρ 01 Ιούν 2003, 23:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:
lia206cc έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?


Μπουχαχαχα Laughing Laughing Laughing Ακριβώς !!! Laughing Laughing Laughing
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!! Laughing Laughing Laughing


Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα;
Confused 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα) Laughing Laughing Laughing

Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή! Very happy
lia206cc - Δευ 02 Ιούν 2003, 07:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
lia206cc έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?


Μπουχαχαχα Laughing Laughing Laughing Ακριβώς !!! Laughing Laughing Laughing
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!! Laughing Laughing Laughing


Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα;
Confused 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα) Laughing Laughing Laughing

Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή! Very happy


Ο Πάνος προλάβαινε να περάσει... απλά προτίμησε να μας περιμένει: "καραβάνι - 206club" Wink
GIANNIS206 - Δευ 02 Ιούν 2003, 18:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
lia206cc έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Σε σλικ άσφαλτο Shockedπόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) Laughing Laughing Laughing


Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι?


Μπουχαχαχα Laughing Laughing Laughing Ακριβώς !!! Laughing Laughing Laughing
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!! Laughing Laughing Laughing


Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα;
Confused 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα) Laughing Laughing Laughing

Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή! Very happy


Ο Πάνος προλάβαινε να περάσει... απλά προτίμησε να μας περιμένει: "καραβάνι - 206club" Wink


Έτσι έτσι!!! Very happy Very happy
alexbo1 - Δευ 02 Φεβ 2004, 21:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Έγώ πάντως με το "Πεζουλί"(206ΧΤ 1.6lt 16V (5θυρο!)) μου εχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Δυστυχώς ως φοιτητής δεν έχω ακόμη την οικονομική άνεση να το "αναβαθμίσω" Embarassed Embarassed . Εντούτοις οι επιδόσεις του το έχουν βγάλει "ασπροπροσωπο" Laughing Laughing . Στην Αθήνα είναι αρκετά οικονομικό (για τα κυβικά του σε σχέση των διαφόρων συμφοιτητών μου Cool ),
ενώ στην Εθνική αν και δεν το έχω ανοιξει πολύ (μεχρι 160 και κάτι ψιλά Exclamation ), οι επιδόσεις του μου φανήκαν αρκετά καλές και μου έδιναν την ανεση να παραμένω αριστερά για αρκετή ώρα χωρις να μου κορνάρουν και να αναβοσβήνουν τα φώτα Very happy Very happy
Στους επαρχιακούς δρόμους το προσπερασμα βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα μου φανηκε παιχνιδάκι αφού οι επιταγχύνσεις του ήταν εκπληκτικές. Φυσικά μετά τις 3500σαλ ήταν Evil κόλαση Evil Exclamation Exclamation Exclamation
Οσον αφορά τα υπολοιπα χαρακτηριστικά δεν μπορώ να έχω αποψη (ειμαι "μικρουλης" στο club των οδηγών) αλλά για τον "απειρο" οδηγό θα πρότεινα το 206 1.6 σαν αυτοκίνητο και πολης και "εξοχης".... κτλ
Αυτά...προς το παρόν Wink
Petros - Τετ 04 Φεβ 2004, 11:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις των φίλων κατόχων 206cc έχω να σημειώσω τα εξής:

1. Ακαμψία
Απόλυτα λογικό οι διαφορές μεταξύ ενός κλειστού hothatch κι ενός ανοιχτού ψευδο-roadster να είναι έντονες. Ωστόσο τα γενικότερα σχόλια για την ακαμψία του cc -πάντα συγκρινόμενο με αντίστοιχα αυτοκίνητα- είναι θετικά.

2. Οδική Συμπεριφορά
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί το 206 γενικά να διαθέτει υπερστροφικό (αν και ασφαλέστατο) στήσιμο, ωστόσο δεν είναι αυτό που λέμε αποτελεσματικό. Πολύ απλά γιατί το αυτοκίνητο δεν πάει με τα "τέσσερα", κάτι που κάνει το Rallye. Απλώς από υποστροφή περνάει απευθείας στην υπερστροφή (το Rallye δεν υποστρέφει σχεδόν ποτέ). Διασκεδαστικό μεν, αλλά όχι ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Με δεδομένους τους πολύ ελαστικούς συνδέσμους του μπροστινού υποπλαισίου, η συμπεριφορά και η αίσθηση γίνεται ακόμη πιο χαλαρή. Αυτά τα σχόλια ισχύουν για το κλειστό 206, σκέψου λοιπόν ότι θα τονίζονται λογικά σε ένα ίδιο αυτοκίνητο "χωρίς οροφή".
Πάντως ούτως ή άλλως σε αυτό το θέμα το 206 βρίσκεται αρκετά μπροστά από το μέσο όρο της κατηγορίας του (χάνοντας μόνο από το Clio κατ' εμέ).

3. Κινητήρας/Σχέσεις
Από όλα τα μοντέλα που φορούν τον εν λόγω κινητήρα το πιο αποτελεσματικό από πλευράς επιδόσεων είναι το κλειστό 206. Όταν ξεπεράσεις τα 1.100 κιλά (αναλογία δηλαδή 10 κιλά/ίππο) παύουν να εμφανίζονται τα σπορ χαρακτηριστικά του και οι μακριές σχέσεις πνίγουν την απόλυτα ικανοποιητική ροπή του, τονίζοντας τα -κακά- χαρακτηριστικά των πολλών βαλβίδων.
Βέβαια έχω την εντύπωση ότι η τελική σχέση του κιβωτίου του cc είναι κατά τι κοντύτερη από την αντίστοιχη του κλειστού 206.
206xs - Πεμ 19 Φεβ 2004, 00:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως πήρα το 2.0 γιατί πλέον έφυγε το τρισκατάρατο τεκμήριο απο τη μέση. Ακόμα είμαι στην πρώτη αναγνωριστική εβδομάδα και ίδωμεν. Το 2.0 φοράει μαμα 205/45/16 με Goodyear F1 Eagle που θεωρητικά είναι κορυφαία ελαστικά , στα πρώτα 300χλμ δεν με έχουν πείσει αλλά είναι νωρίς ακόμα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι μέχρι τις 4 χιλ στροφές (στρώσιμο γαρ) βγάζει σχεδόν τα ίδια χλμ στις αντίστοιχες στροφές με το 1.4 που είχα πριν!
teoman - Πεμ 19 Φεβ 2004, 01:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι μέχρι τις 4 χιλ στροφές (στρώσιμο γαρ) βγάζει σχεδόν τα ίδια χλμ στις αντίστοιχες στροφές με το 1.4 που είχα πριν!


Μικρές οι διαφορές (αναλογία στροφών/ταχύτητας) συγκριτικά με την διαφορά του μοτέρ.Ο χρόνος που τα βγάζει όμως,αλλάζει δραματικά... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr