PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Ράλλυ Αργεντινής

Sidobre - Παρ 09 Μάϊ 2003, 18:50:45
Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Αργεντινής
Θα ξεκινήσω με την νέα εμφάνιση του Focus που πραγματικά έριξα πολύ γέλιο

Ο Νταρθ Βέϊντερ με λευκό πρόσωπο!!!




Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!

Επί της ουσίας τώρα....

μετά την SS7

1.  Carlos SAINZ (E) 
2.  Tommi MΔKINEN (FIN) +5.0
3.  Markko MΔRTIN (EE) +8.0 
4.  Marcus GRΦNHOLM (FIN)  +8.3
5.  Richard BURNS (GB) +16.7
6.  Colin MCRAE (GB) +25.0 
7.  Sιbastien LOEB (F)  +32.8 
8.  Harri ROVANPERΔ (FIN) +36.5
9.  Didier AURIOL (F)  +1:15.7
10. Armin SCHWARZ (D) +1:28.4 

Bέβαια η κατάταξη των πρώτων 4 ήδη έχει αλλάξει και στην ss8 ο Makkinen έχει πρόβλημα μετάδοσης


To άλλο σημαντικό είναι ότι ο Sloberg στην ss5 έχασε 2 ολόκληρα λεπτά μετά από έξοδο αλλά χωρίς σοβαρές ζημιές και συνεχίζει
ΝΙΚΟΣ - Παρ 09 Μάϊ 2003, 19:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Συμπεθερε κρατα μας ενημερους Wink
Vaggelis - Σαβ 10 Μάϊ 2003, 00:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
SS 13 και τα πράγματα έχουν αλλάξει λίγο...

1. C SAINZ 1:54:01.2

2. M MΔRTIN +22.4

3. R BURNS +40.1

4. H ROVANPERΔ +41.8

5. S LOEB +50.2

6. M GRΦNHOLM +1:24.3

7. T GARDEMEISTER +2:21.9

8. F DUVAL +2:38.3

9. P SOLBERG +2:43.3

10. A SCHWARZ +3:03.0

Την τελευταία ειδική της ημέρας, κέρδισε ο Martin
Svstouk - Σαβ 10 Μάϊ 2003, 10:39:21
Θέμα δημοσίευσης:
Να είσαι καλά ρε Βαγγέλη που μας ενημερώνεις. Wink
teoman - Δευ 12 Μάϊ 2003, 15:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
12 Μαΐου 2003
Θριαμβευτής ο Μάρκους Γκρόνχολμ


O Mάρκους Γκρόνχολμ ήταν ο θριαμβευτής του Ράλι της Αργεντινής, πετυχαίνοντας παράλληλα την τρίτη του νίκη στο φετινό WRC.



ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: O αγώνας κρίθηκε στην τελευταία μέρα όπου ο φινλανδός οδηγός κατάφερε να κερδίσει την τρίτη και την πέμπτη ειδική διαδρομή. Πίσω από τον οδηγό της Peugeot τερμάτισε ο Κάρλος Σάινθ με Citroen ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ρίτσαρντ Μπερνς με Peugeot. O Βρετανός είχε τη δυνατότητα να κατακτήσει την δεύτερη θέση, όμως προδόθηκε από το turbo του WRC στην τελευταία ειδική με συνέπεια να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Απο κει και πέρα στην τέταρτη θέση βρέθηκε ένα άλλο Peugeot, με το Χάρι Ροβανπέρα να παίρνει τους πρώτους του βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα. Πεμπτος τερμάτισε ο Πέτερ Σόλμπεργκ, που κράτησε ψηλά την σημαία της Subaru, ενώ στην έκτη και έβδομη θέση τα δύο Skoda, με τους Ντιντιέ Οριόλ και Τόνι Γκαρντεμάιστερ. Την οχτάδα συμπλήρωσε ο Φρανσούα Ντιβάλ με Ford.

Πηγή: www.autotriti.gr
alemao - Δευ 12 Μάϊ 2003, 16:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
O Marcus απέδειξε ότι είναι ο κορυφαίος οδηγός αυτήν την στιγμή.

Το χρονικό:

Την 1η μέρα οδηγούσε την κούρσα και μέχρι την 6η SS ήταν πρώτος γενικής.
Στην 7η SS έπεσε στην 4η θέση γενικής έχοντας συνολική διαφορά 8 δευτερόλεπτα από τον 1ο Sainz.
Στην 8η ειδική ανέβηκε στην 2η θέση γενικής με διαφορά 8 εκατοστών δευτερολέπτου από τον Ισπανό!
Στην 9η ειδική έσπασε τον πίσω τροχό αλλά τερμάτισε κανονικά στην 19η θέση, κάνοντας χρόνο 01'44"7 πιο αργό από τον Carlos! Έτσι έπεσε στην 7η θέση γενικής (διαφορά 01'45"5 συνολικά).
Στην 10η ειδική έκανε 2ο καλύτερο χρόνο και ανέβηκε στην 6η γενικής (η διαφορά έπεσε στο 01'40"6).
Στην 16η ειδική ανέβηκε στην 5η θέση γενικής κερδίζοντας 3 από 5 ειδικές (η SS14 ακυρώθηκε λόγω θεατών). Η διαφορά έγινε 01'05"2 απο τον 1ο Sainz.
Κέρδισε και την SS17 και ανέβηκε στην 4η θέση γενικής (Η διαφορά στο 00'58"1).
Στην SS19 ανέβηκε στην 3η θέση, αφού ο Sainz χρεώθηκε με +1 λεπτό και έπεσε στην 4η θέση (Η διαφορά στο 00'25"9 από τον προπορευόμενο Martin).
SS20 και πλέον στην 2η θέση με 00'15"2 διαφορά Shocked
Στην SS21 και πάλι οδηγεί την κούρσα, μέχρι την 25η και τελευταία ειδική.

Κέρδισε 12 ειδικές συνολικά, οι 9 από τις οποίες κερδήθηκαν μετά την 11η ειδική όπου άρχισε πάλι να κυνηγάει την πρωτιά Shocked Shocked Cool

Εγκαταλείψεις:

Martin, Scwartz, Loix μηχανικό πρόβλημα
Makinen εγκατέλειψε μετά το 2ο μέρος.
McRae έκαψε το αμάξι (τι άλλο θα έκανε Very happy Very happy )
Loeb είχε έξοδο στην SS20.
GIANNIS206 - Δευ 12 Μάϊ 2003, 21:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αιντε τα λιοντάρια στην πρώτη γραμμή!ΟΛΕ!
chatasos - Τρι 13 Μάϊ 2003, 11:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέποντας χτες τα στιγμιότυπα στο STAR, είχα χαζέψει με τον τρόπο που οδήγαγε ο Gronholm. Cool στην εμφάνιση, τρέλλα στην οδήγηση. Το είχε λιώσει το αμαξάκι.

ΥΓ: Κρίμα για τον Martin Twisted evil Twisted evil Για άλλη μια φορά τον πρόδωσε Rolling eyes Rolling eyes
p206Mike - Τρι 13 Μάϊ 2003, 11:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγά μην σταναχωρηθούμε κι όλας.......... Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Vaggelis - Τρι 13 Μάϊ 2003, 12:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Βλέποντας χτες τα στιγμιότυπα στο STAR, είχα χαζέψει με τον τρόπο που οδήγαγε ο Gronholm. Cool στην εμφάνιση, τρέλλα στην οδήγηση. Το είχε λιώσει το αμαξάκι.

ΥΓ: Κρίμα για τον Martin Twisted evil Twisted evil Για άλλη μια φορά τον πρόδωσε Rolling eyes Rolling eyes


Είδες την χαλαρώτητα που είχε ο Gronholm, όταν στο τέλος μιας ειδικής, ο δημοσιογράφος τον ενημέρωνε οτι ο Martin είχε εγκαταλείψει...
Δ. - .....Ο Marko σταμάτησε στη μέση της ειδικής...
M. G. - ....A! Κρίμα (ενώ μάσαγε τσίχλα!!!)
Μου θύμισε τον Λαζόπουλο με τον φραπέ στο χέρι .....χαλλλλλαρά!!!
Ήταν υπερσίγουρος για την νίκη του
Alex - Τετ 14 Μάϊ 2003, 01:16:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ο gronholm στο rallye και ο raikkonen στην F1 (δεν ειναι ΟΛΟΙ οι φινλανδοι - ειναι οι συγκεκριμενοι) δεν δειχνουν να εχουν αισθηση του κινδυνου. Μιλαμε πανε κομματια και ειναι ΧΑΛΑΡΟΙ... Shocked

Ο Gronholm ειτε κυνηγαει τη νικη ειτε οχι παλι χαλαρος ειναι.. με το στομα μισο-ανοικτο σα χανος και να στριβει απαλα το τιμονακι σαν ταριφας.. θεος..

Παντως το νεο focus επειδη ειναι ειδικη κατασκευη για WRC αντιθετα με το 206 που ειναι απλα μια τροποποιημενη εκδοση δρομου, εγω το φοβαμαι καθως θα αποδεικτει πολυ γρηγορο στο μελλον..
BTS - Τετ 14 Μάϊ 2003, 03:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Παντως το νεο focus επειδη ειναι ειδικη κατασκευη για WRC αντιθετα με το 206 που ειναι απλα μια τροποποιημενη εκδοση δρομου, εγω το φοβαμαι καθως θα αποδεικτει πολυ γρηγορο στο μελλον..



Aλέξη, τo 206 και αν είναι ειδική κατασκευή για WRC!
Στους ίδιους κανονισμούς βασίζονται άλλωστε και τα δύο, και σε τόσο υψηλό επίπεδο συναγωνισμού, τους εκμεταλλεύονται στο έπακρο! Ίσα ίσα που το 206 μέχρι πέρσι θεωρείτο το πιο οριακά εξελιγμένο αυτοκίνητο του πρωταθλήματος.

Το καινούργιο Φόκους πάει πολύ καλά για αδοκίμαστο αυτοκίνητο, και είναι καλό για τον αναταγωνισμό και το ενδιαφέρον, να προκύπτει κάποιος καινούργιος διεκδικητής. Ακόμα και αν μoιάζει στον Darth Vader! Very happy
BTS - Τετ 14 Μάϊ 2003, 03:47:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής
Sidobre έγραψε:

Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!



Τάσο και εγώ αυτό είπα στην αρχή, αλλά φαίνεται πως στην Φορντ έκαναν πολύ καλή δουλειά με την αεροδυναμική, και πως αυτό το σχήμα το έψαξαν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις με υπολογιστές και αποδίδει.
Alex - Τετ 14 Μάϊ 2003, 06:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λεω για ειδικη κατασκευη εννοω την βαση εξελιξης και οχι την ιδια την εξελιξη. Πχ το 206 WRC εχει σαν βαση το απλο 206 που ειναι με 2 μεγαλυτερους προφυλακτηρες (εκδοση GT σε 4000 κομματια για να παρει homologation) ετσι ωστε να καταφερει να μπει σαν νομιμο (>4 μετρα). Αλλα το 206 δεν εχει σαν βαση ολα αυτα που οι κανονισμοι θα εκαναν περιοριστικη την αλλαγη τους αργοτερα. Γιατι ειναι γνωστο πως απ'το μοντελο παραγωγης που αποφασιζει να εισαγει ενας κατασκευαστης μετα δεν μπορει να το τροποποιησει πολυ για εισοδο στο WRC. Πχ η μηχανη λεει μετακινηση 3 εκατοστα μονο σε σχεση με το παραγωγης. Αν ομως εσυ φτιαξεις ενα "ειδικο" μοντελο "παραγωγης" (και καλα) το οποιο εχει τα κερατα του απανω, τοτε ξεκινας σαν ιδεατή βαση και εχεις μεγαλυτερη ευελιξια προσαρμογων..

Το οτι αναγκαστηκε η Ford να βγαλει καινουρια εκδοση "δρομου" ωστε να χρησιμοποιηθει σαν νεα βαση για homologation λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για το ποσο ριζικα χρειαστηκε να απομακρυνθει απ'την πραγματικη εκδοση δρομου του αυτοκινητου...Και επειδη η Peugeot ακομα δεν εχει κανει τετοια "μαϊμουδιά" ωστε να εκμεταλλευτει στο επακρο τους κανονισμους του WRC, γι'αυτο λεω οτι φοβαμαι το Ford WRC, μιας και ξεκιναει κατα καποιο τροπο με ανισο πλεονεκτημα εκδοσης δρομου...

Εντωμεταξυ εβλεπα οτι για να χαμηλωσει το κεντρο βαρους εχουν βαλει τα πεταλια να ξεκιναει το μεταλλο τους απο κατω και να τα στηριζει, αντι να ειναι απο πανω το μεταλλο και να κρεμονται πανω του.. σε τετοιο σημειο εχει φτασει η εξελιξη του νεου focus..
BTS - Τετ 14 Μάϊ 2003, 07:28:52
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Οταν λεω για ειδικη κατασκευη εννοω την βαση εξελιξης και οχι την ιδια την εξελιξη. Πχ το 206 WRC εχει σαν βαση το απλο 206 που ειναι με 2 μεγαλυτερους προφυλακτηρες (εκδοση GT σε 4000 κομματια για να παρει homologation) ετσι ωστε να καταφερει να μπει σαν νομιμο (>4 μετρα). Αλλα το 206 δεν εχει σαν βαση ολα αυτα που οι κανονισμοι θα εκαναν περιοριστικη την αλλαγη τους αργοτερα. Γιατι ειναι γνωστο πως απ'το μοντελο παραγωγης που αποφασιζει να εισαγει ενας κατασκευαστης μετα δεν μπορει να το τροποποιησει πολυ για εισοδο στο WRC. Πχ η μηχανη λεει μετακινηση 3 εκατοστα μονο σε σχεση με το παραγωγης. Αν ομως εσυ φτιαξεις ενα "ειδικο" μοντελο "παραγωγης" (και καλα) το οποιο εχει τα κερατα του απανω, τοτε ξεκινας σαν ιδεατή βαση και εχεις μεγαλυτερη ευελιξια προσαρμογων..



Ok, κατάλαβα τι εννοείς. Όντως το RS διαφέρει περισσότερο από ένα απλό Φόκους από ότι το GT από ένα απλό 206. Δεν είμαι μόνο σίγουρος αν το νέο WRC της Φορντ τρέχει με την ομολογκασιόν του RS ή του απλού δίλιτρου, γιατί το RS είναι περιορισμένης έκδοσης και ίσως να μην καλύπτει τον ελάχιστο αριθμό παραγωγής.

Πάντως θα μου άρεσε να δω τη Φορντ να κερδίζει, διότι είναι από τις εταιρίες που στήριζαν μόνιμα το WRC με τη συμμετοχή τους και παρόλα αυτά έχουν να πάρουν τίτλο καμιά 25ετία, ενώ πολλές φορές έφτασαν κοντά στο στόχο....
Sidobre - Τετ 14 Μάϊ 2003, 09:54:54
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής
BTS έγραψε:
Sidobre έγραψε:

Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!



Τάσο και εγώ αυτό είπα στην αρχή, αλλά φαίνεται πως στην Φορντ έκαναν πολύ καλή δουλειά με την αεροδυναμική, και πως αυτό το σχήμα το έψαξαν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις με υπολογιστές και αποδίδει.


Δεν είπα για την αεροδυναμική. Τα πρόσθετα είναι εντυπωσιακά και μερικά δανείστηκαν και από άλλα μοντέλα Wink

Αν προσέξεις την σίτα της φωτό όμως... ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΟΝΤΙΑ Shocked Shocked Shocked

Εκεί φρικάρησα! Μου θυμίζει τον Nτάρθ Βειντερ από τον πόλεμο των Αστρων με λευκό χρώμα!
Sidobre - Τετ 14 Μάϊ 2003, 10:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
.....

Alex έγραψε:
Το οτι αναγκαστηκε η Ford να βγαλει καινουρια εκδοση "δρομου" ωστε να χρησιμοποιηθει σαν νεα βαση για homologation λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για το ποσο ριζικα χρειαστηκε να απομακρυνθει απ'την πραγματικη εκδοση δρομου του αυτοκινητου...Και επειδη η Peugeot ακομα δεν εχει κανει τετοια "μαϊμουδιά" ωστε να εκμεταλλευτει στο επακρο τους κανονισμους του WRC, γι'αυτο λεω οτι φοβαμαι το Ford WRC, μιας και ξεκιναει κατα καποιο τροπο με ανισο πλεονεκτημα εκδοσης δρομου...


Kαι τα δύο αυτοκίνητα όσο αφορα το "περιτύλιγμα" έχουν εκμεταλευτεί αρκετά την αεροδυναμική. Απλά στο focus μάλλον φαντάζουν λίγο κραυγαλέα αλλα στην ουσία δεν είναι.

Alex έγραψε:
Εντωμεταξυ εβλεπα οτι για να χαμηλωσει το κεντρο βαρους εχουν βαλει τα πεταλια να ξεκιναει το μεταλλο τους απο κατω και να τα στηριζει, αντι να ειναι απο πανω το μεταλλο και να κρεμονται πανω του.. σε τετοιο σημειο εχει φτασει η εξελιξη του νεου focus..


Αυτό το είχε δοκιμάσει για πρώτη φορά το Octavia. Δεν είναι θέμα κέντρου βάρους αλλά και αμεσότητας/λειτουργικότητας. Μην ξαφνιαστείς αν σε λίγο καιρό θα αλλάξει ακόμα και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Είναι ακόμα και θέμα ασφάλειας διότι σε περίπτωση πρόσκρουσης τα πετάλια δεν χτυπάνε τα πόδια του οδηγού. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα σε περίπτωση πρόσκρουσης δημιουργούν συντριπτικά κατάγματα στα πόδια και τους αστραγάλους των οδηγών
BTS - Τετ 14 Μάϊ 2003, 10:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Η μετακίνηση του κινητήρα είναι πολύ παραπάνω από 3 εκατοστά και τα WRC έχουν τον κινητήρα σχεδόν στο κέντρο για σωστή κατανομή βάρους.



Νοpe, ο κανονισμός λέει maximum μετατόπιση 2 εκατοστά ο κινητήρας και επιτρέπεται 20 μοίρες το πολύ, να γείρει με άξονα τον στρόφαλο.
Sidobre - Τετ 14 Μάϊ 2003, 11:37:11
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry παιδιά! Κάπως άνοιξα το κουτάκι με τις μαλ!!@#!ίες!!!!!!

Φαίνεται ότι η πολύ δουλειά με έχει χαζέψει!

"Modified engine position (the engine can be relocated by a maximum of 20mm as compared to its original position and can be tilted by 20° around the crankshaft axis)"

κάτι άλλο θα εννοούσα Shocked
BTS - Τετ 14 Μάϊ 2003, 15:16:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής
Sidobre έγραψε:

Δεν είπα για την αεροδυναμική. Τα πρόσθετα είναι εντυπωσιακά και μερικά δανείστηκαν και από άλλα μοντέλα Wink

Αν προσέξεις την σίτα της φωτό όμως... ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΟΝΤΙΑ Shocked Shocked Shocked

Εκεί φρικάρησα! Μου θυμίζει τον Nτάρθ Βειντερ από τον πόλεμο των Αστρων με λευκό χρώμα!


Έχουν μιμιθεί την αεροτομή των 206, Xsara γιατί εμφανέστατα, αποδίδει καλά.

Αυτό με την σίτα δεν το είχα προσέξει. Όντως καρακιτσαρία του κερατά!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr