chatasos έγραψε: |
Βλέποντας χτες τα στιγμιότυπα στο STAR, είχα χαζέψει με τον τρόπο που οδήγαγε ο Gronholm. Cool στην εμφάνιση, τρέλλα στην οδήγηση. Το είχε λιώσει το αμαξάκι.
ΥΓ: Κρίμα για τον Martin ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alex έγραψε: |
Παντως το νεο focus επειδη ειναι ειδικη κατασκευη για WRC αντιθετα με το 206 που ειναι απλα μια τροποποιημενη εκδοση δρομου, εγω το φοβαμαι καθως θα αποδεικτει πολυ γρηγορο στο μελλον.. |
Sidobre έγραψε: |
Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους! |
Alex έγραψε: |
Οταν λεω για ειδικη κατασκευη εννοω την βαση εξελιξης και οχι την ιδια την εξελιξη. Πχ το 206 WRC εχει σαν βαση το απλο 206 που ειναι με 2 μεγαλυτερους προφυλακτηρες (εκδοση GT σε 4000 κομματια για να παρει homologation) ετσι ωστε να καταφερει να μπει σαν νομιμο (>4 μετρα). Αλλα το 206 δεν εχει σαν βαση ολα αυτα που οι κανονισμοι θα εκαναν περιοριστικη την αλλαγη τους αργοτερα. Γιατι ειναι γνωστο πως απ'το μοντελο παραγωγης που αποφασιζει να εισαγει ενας κατασκευαστης μετα δεν μπορει να το τροποποιησει πολυ για εισοδο στο WRC. Πχ η μηχανη λεει μετακινηση 3 εκατοστα μονο σε σχεση με το παραγωγης. Αν ομως εσυ φτιαξεις ενα "ειδικο" μοντελο "παραγωγης" (και καλα) το οποιο εχει τα κερατα του απανω, τοτε ξεκινας σαν ιδεατή βαση και εχεις μεγαλυτερη ευελιξια προσαρμογων..
|
BTS έγραψε: | ||
Τάσο και εγώ αυτό είπα στην αρχή, αλλά φαίνεται πως στην Φορντ έκαναν πολύ καλή δουλειά με την αεροδυναμική, και πως αυτό το σχήμα το έψαξαν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις με υπολογιστές και αποδίδει. |
Alex έγραψε: |
Το οτι αναγκαστηκε η Ford να βγαλει καινουρια εκδοση "δρομου" ωστε να χρησιμοποιηθει σαν νεα βαση για homologation λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για το ποσο ριζικα χρειαστηκε να απομακρυνθει απ'την πραγματικη εκδοση δρομου του αυτοκινητου...Και επειδη η Peugeot ακομα δεν εχει κανει τετοια "μαϊμουδιά" ωστε να εκμεταλλευτει στο επακρο τους κανονισμους του WRC, γι'αυτο λεω οτι φοβαμαι το Ford WRC, μιας και ξεκιναει κατα καποιο τροπο με ανισο πλεονεκτημα εκδοσης δρομου... |
Alex έγραψε: |
Εντωμεταξυ εβλεπα οτι για να χαμηλωσει το κεντρο βαρους εχουν βαλει τα πεταλια να ξεκιναει το μεταλλο τους απο κατω και να τα στηριζει, αντι να ειναι απο πανω το μεταλλο και να κρεμονται πανω του.. σε τετοιο σημειο εχει φτασει η εξελιξη του νεου focus.. |
Sidobre έγραψε: |
Η μετακίνηση του κινητήρα είναι πολύ παραπάνω από 3 εκατοστά και τα WRC έχουν τον κινητήρα σχεδόν στο κέντρο για σωστή κατανομή βάρους. |
Sidobre έγραψε: |
Δεν είπα για την αεροδυναμική. Τα πρόσθετα είναι εντυπωσιακά και μερικά δανείστηκαν και από άλλα μοντέλα ![]() Αν προσέξεις την σίτα της φωτό όμως... ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΟΝΤΙΑ ![]() ![]() ![]() Εκεί φρικάρησα! Μου θυμίζει τον Nτάρθ Βειντερ από τον πόλεμο των Αστρων με λευκό χρώμα! |